Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
sander- schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:49:
Godverdomme... Heb je eindelijk een wii, wordt er ingebroken. Kan dus nu weer opnieuw het hele circuit door. En om maar niet te praten over Red Steel waarmee ik op 70% ofzo zat en al mijn pro statussen bij Sports...

Iemand nog een tip waar in regio Groningen al wat te krijgen is zonder maanden te wachten?
of regio Eindhoven
of regio Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Godverdomme... Heb je eindelijk een wii, wordt er ingebroken. Kan dus nu weer opnieuw het hele circuit door. En om maar niet te praten over Red Steel waarmee ik op 70% ofzo zat en al mijn pro statussen bij Sports...

Iemand nog een tip waar in regio Groningen al wat te krijgen is zonder maanden te wachten?
bah das vette pech! :( Alleen de Wii weg of ook nog andere spullen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
• database zodat ze weten wie welke games heeft gekocht en ze altijd opnieuw kan downloaden.
Dit bestaat niet. Het word wel bijgehouden in je vip account, maar je kunt ze niet meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Weet je het Wii nr nog. Misschien kan nintendo ze wel blokkeren, kan die gast niet meer online enzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn dat is klote zeg. maar goed je hebt een junk aan een shot geholpen en iemand anders blij gemaakt met een goedkope Wii :')

zou het mogelijk zijn om de Wii te deblockeren via internet door nintendo en als het persoon ermee terug gaat naar een winkel dat hij als gestolen wordt gezien en terug bezorgd wordt? of is dat science fiction :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:12:
[...]

Dit bestaat niet. Het word wel bijgehouden in je vip account, maar je kunt ze niet meer downloaden.
wel dus! collega van mij heeft meerdere VC games gekocht en ze gewist zodat hij ze anders kon indelen. gewoon opnieuw gedownload en hoppa klaar zonder er 2 x voor te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:19:
[...]

wel dus! collega van mij heeft meerdere VC games gekocht en ze gewist zodat hij ze anders kon indelen. gewoon opnieuw gedownload en hoppa klaar zonder er 2 x voor te betalen
Klopt, dat kan wel degelijk, maar de VC games zijn aan je Wii gekoppeld en helaas niet aan een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

[...]

Als je dus een nieuwe Wii krijgt (door inbraak bijvoorbeeld of mankementen waardoor je een nieuwe krijgt) zijn die games niet gekoppeld aan jouw nieuwe wii (alleen aan jouw oude) waardoor het dus niet mogelijk is om de games opnieuw te downloaden. Helaas, moet echt een oplossing voor worden gevonden door nintendo (ook al is die oplossing vrij simpel)

Vandaag was ik helaas niet thuis toen de RGB kabel werd bezorgd, en mijn broer wilde zijn bed niet uitkomen toen de bel ging. Wachten tot morgen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Je weet dat je die icoontjes op je Wii dashboard ook gewoon kan verplaatsen? Scheelt een hoop gehannes met alles opnieuw downloaden. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Captain N schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 03:39:
[...]

Je weet dat je die icoontjes op je Wii dashboard ook gewoon kan verplaatsen? Scheelt een hoop gehannes met alles opnieuw downloaden. :P
hoedan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

A + B indrukken terwijl je pointer erop staat.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Hmmmm, gisteravond de RGB-SCART kabel die ik gister bij de FRS had gescoord aangesloten en ik sluit me aan bij de mensen die hier al eerder hebben gemeld over de verbeterde beeldkwaliteit. De kleuren zijn rustiger en het beeld is scherper ten opzichte van het standaard composiet signaal. Je ziet het al in het Wii hoofdmenu als je bv. naar weer-kanaal kijkt. Dat kanaal wisselt tussen een aantal icoontjes en één ervan heeft in een soort schuinschrift het woord "Weathernews". Dit is in composiet op m'n CRT-breedbeeld TV (met 70 cm daadwerkelijk zichtbare beeldbuis) bijna niet te lezen, maar met de RGB-SCART kabel aangesloten is het duidelijk leesbaar. En ook ZeldaTP ziet er met RGB-SCART significant mooier uit dan via composiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Willybubba schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:59:
A + B indrukken terwijl je pointer erop staat.
En even wijzen naar het linker plusje om naar de extra lege schermen te komen. 't werkt best wel intuitief. Ik heb nu alles lekker per Virtual console staan.

Heeft iemand al geprobeert of je backups op een geheugenkaart kunt maken? Kun je van de sdkaart saves de boel herstellen (alleen opje eigen Wii natuurlijk) of moet je opnieuw downloaden. Ik vlieg door de geheugen ruimte op m'n Wii heen. Dat gaat veel te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Schrijver schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:53:
Vraag aan de mensen die een RGB scart kabel hebben gekocht :

Schakelt deze automatisch naar de juiste 16:9 breedbeeldverhouding, of moet je handmatig "zoomen" met je TV?
volgens mij hangt dat vooral van de (kwaliteit) van je tv af.

onze philips staat altijd automatisch op breedbeeld als ik de Wii ga gebruiken ik heb hem nog aangelsoten via composiet. maar onze DVD/HD-recorder die al wel RGB-scart heeft gaat ook automatish op breedbeeld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
boshar schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:38:
[...]
Heeft iemand al geprobeert of je backups op een geheugenkaart kunt maken? Kun je van de sdkaart saves de boel herstellen (alleen opje eigen Wii natuurlijk) of moet je opnieuw downloaden. Ik vlieg door de geheugen ruimte op m'n Wii heen. Dat gaat veel te hard.
Ik heb wel channel backups gemaakt maar nog niets hersteld. Zal vanavond het eens met Sonic proberen.

[ Voor 65% gewijzigd door Deddiekoel op 24-01-2007 09:54 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gisteravond trouwens mijn eerste wii ongelukje meegemaakt.

mijn broertje was bij ons en was voor het eerst ff aan het spelen op de Wii, de salontafel hadden we al wat naar voren geschoven (moet wel bij Wii sports :P), maar blijkbaar niet ver genoeg. op de tafel stond een glas sap en wij waren aan het bowlen, mijn broertje maakt een beste swieper naar voren *baf* met de remote tegen dat volle glas sap, glas vliegt richting tv en land gelukkig net op de rand onder de beeldbuis. was best een harde knal :P maar goed wat erger was alles zat onder het sap :X TV, HD/DVD recorder, digitale ontvanger. sap zat zelfs op de muur boven de tv tot aan het plafon :X

helaas geen foto van gemaakt... want op zo'n moment denk je er alleen maar aan om zo snel mogelijk je apparatuur schoon te maken... sap zat zelfs IN het laadje van de dvd speler -O-

ach leer moment...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe lang is de gemiddelde wachttijd, als je een Wii gereserveerd hebt?
Ik wil er namelijk ook een, maar als ik lang moet wachten, kan ik denk ik
misschien beter wachten tot het wat meer beschikbaar is en dan in de winkel eentje halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

GJ-tje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:43:
misschien beter wachten tot het wat meer beschikbaar is en dan in de winkel eentje halen... :)
Verschillend per winkel. Als je geluk hebt duurt het een week. Met pech duurt het een maand. Ik denk dat je bij een MM de meeste kans hebt (mits ze reserveringen aannemen). Wachten op meer beschikbaarheid duurt altijd langer dan reserveren. Als je er eerder één tegenkomt, dan annuleer je toch je bestelling.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:06:
[...]

bah das vette pech! :( Alleen de Wii weg of ook nog an
dere spullen?
Genoeg XBOX, PC, Laptop etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Smoonshine schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:50:
Verschillend per winkel. Als je geluk hebt duurt het een week. Met pech duurt het een maand. Ik denk dat je bij een MM de meeste kans hebt (mits ze reserveringen aannemen). Wachten op meer beschikbaarheid duurt altijd langer dan reserveren. Als je er eerder één tegenkomt, dan annuleer je toch je bestelling.
Een week is wel erg optimistisch hoor.
Ik sta al vier weken in de wacht bij de MM.
Volgens mij is het gunstigste geval een paar weken, en met wat pech een of meerdere maanden.
Of je moet achterhalen wanneer winkels geleverd krijgen en dan elke week bellen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
De meeste winkels hier in de buurt hebben een wachtlijst van 10 tot 15 personen. De freerecord wil geen wachtlijst maar krijgt er maar 1 per week en is binnen 5 minuten weg.

Ik heb bij de locale musicstore gevraagd en die had nog niks binnengkregen. Na een check in de computer kwam hij erachter dat hij ze speciaal moet bestellen ipv dat ze standaard geleverd worden. Er was nog niet een pre-order geplaatst dus heeft hij er nu 1 voor mij in bestelling staan. Zouden de filialen van een winkelketen ook op volgorde van order worden afgewerkt?

Ik heb alvast hetvolgende gekocht:
- Wii Play
- Nunchuck
- Zelda
- RGB-Scart

Waar blijft de nieuwe lading Wii's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:43:
Reken maar op een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch bizar van die wachtlijsten, kennelijk werkt de Wii toch aanstekelijk, aangezien er steeds nieuwe bestellingen bijkomen, terwijl januari toch niet bekend staat als goede maand om veel consoles te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:55:
[...]

En aangezien Nintendo dit perse gratis wil houden (geldt dat ook als goodwill?) moeten de euro's ergens anders worden verdiend...
Nee dat geld als een dienst waar je godsonmogelijk geld voor kan vragen ;)
ben er vrij zeker van dat ik dingen over het hoofd zie. maar het mag duidelijk zijn dat er wel degelijk kosten aan verbonden zijn
Zeker, maar als ze 8 euro voor een snes, en 10 voor een n64 spel vangen stellen de kosten opeens erg weinig voor.
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
Toch bizar van die wachtlijsten, kennelijk werkt de Wii toch aanstekelijk, aangezien er steeds nieuwe bestellingen bijkomen, terwijl januari toch niet bekend staat als goede maand om veel consoles te verkopen.
Toen ik maandag bij de BS was zeiden ze dat er veel vraag was maar dat nintendo gewoon bijna niks levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:10:
Nee dat geld als een dienst waar je godsonmogelijk geld voor kan vragen ;)
Microsoft vraagt ook geld voor hun Xbox Live gebeuren (en dus hun internet gaming).

Volgens mij had Nintendo juist de statement dat het gratis MOEST blijven.

afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
Ik denk dat dat ook wel heel belangrijk is, ik heb meerdere vrienden die toch maar een Wii gingen halen, terwijl ze eerst behoorlijk sceptisch waren. Playing=Believing. Overigens hebben zij in december allemaal toch nog vrij snel een console weten te scoren :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

RaseriaN schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:18:
[...]

Microsoft vraagt ook geld voor hun Xbox Live gebeuren (en dus hun internet gaming).

afaik
second

Signatures are so subliminal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gonadan schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Een week is wel erg optimistisch hoor.
Ik sta al vier weken in de wacht bij de MM.
Volgens mij is het gunstigste geval een paar weken, en met wat pech een of meerdere maanden.
Of je moet achterhalen wanneer winkels geleverd krijgen en dan elke week bellen. :)
Ik zeg ook als je geluk hebt. Ik heb het idee dat hier in het oosten de wachtlijsten wat minder extreem zijn. Ik heb bijvoorbeeld in de week van de launch nog gepreorderd bij de MM in Hengelo en had er gewoon één op 7 december. Tuurlijk moet je geluk hebben, maar het kan dus wel. Ik snap dit hele gedoe van Nintendo eigenlijk ook niet. Je zou toch verwachten dat ze nu hun best doen om alle preorders te verzilveren. Ik ken nu al mensen die hun bestelling maar hebben afgebeld en voor een X360 gaan. Puur, omdat ze het zat zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
[...]

Ik zeg ook als je geluk hebt. Ik heb het idee dat hier in het oosten de wachtlijsten wat minder extreem zijn. Ik heb bijvoorbeeld in de week van de launch nog gepreorderd bij de MM in Hengelo en had er gewoon één op 7 december. Tuurlijk moet je geluk hebben, maar het kan dus wel. Ik snap dit hele gedoe van Nintendo eigenlijk ook niet. Je zou toch verwachten dat ze nu hun best doen om alle preorders te verzilveren. Ik ken nu al mensen die hun bestelling maar hebben afgebeld en voor een X360 gaan. Puur, omdat ze het zat zijn.
Maar hoe moeten ze dat doen? Ze verkopen geen lucht, dus het zal toch echt eerst gemaakt moeten worden, voordat het verkocht kan worden :P. Ik blijf erbij dat Nintendo echt belachelijk veel consoles in eerste instantie beschikbaar had. Het is, voor zover ik weet, de grootste launch ooit. Dan neem je best veel risico, als je bedenkt dat je vorige console, de Gamecube, totaal geen succes was.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 24-01-2007 11:30 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

Smoonshine schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
[...]

[...]

Ik ken nu al mensen die hun bestelling maar hebben afgebeld en voor een X360 gaan. Puur, omdat ze het zat zijn.
haha, dat is net zoiets als: d'r zijn geen appels meer, nou ja dan koop ik maar een chocolade reep 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo mondjesmaat uitleveren, dat moet volgens mij wel anders kunnen. Ze hebben inderdaad de hype onderschat. Maar nu duidelijk is dat het een doorslaand succes is, is het gewoon zaak om de bestellers zo snel mogelijk te voorzien. En volgens mij kunnen ze best de productie wat intensiveren. Nu is de hype er nog. Straks is het over, wordt het enthousiasme minder, net als de behoefte om er per sé één te hebben.

Over dat Wii annuleren voor een X360. Het zijn 2 hele andere dingen, maar ik heb zelf ook enorm lopen twijfelen over een Wii/X360. En als het einde van de wachtlijst nog lang niet in zicht is, dan kan ik me best voorstellen dat die twijfel doorslaat naar een 360.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:18:
[...]

afaik
Het verschil is alleen dat xbl een uitgebreide, degelijke service van goede kwaliteit is tov het systeem van nintendo waarbij je nog geeneens op een practische manier friends kan toevoegen. Mijn punt was dus dat de service van nintendo gewoon te beperkt is om er geld voor te kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het verkrijgen van een Wii (of andere benodigdheden) loont het zeker om winkels te bellen die niet aan pre-orderen doen (FRS, Fame Music) FRS heeft heel wat vestigingen en als je geregeld die winkels belt zit er vast wel een keer eeentje tussen die er 1 binnen heeft gekregen. Laat hem een uurtje opzij zetten en haal hem op. Daarnaast kleine minder bekende gameshops om locatie waar minder mensen langskomen zoals bijvoorbeeld SaveGames in A'dam waar ik Wii Play heb weten te bemachtigen, of denk aan bijv de Makro (alleen heb je daar wel een pasje nodig of iemand die je kent met een Makropasje). Daarnaast is een pre order bij bijv E-plaza aan te raden om toch een reservering achter de hand te houden handig. Meerdee mensen die ik ken hebben op deze manier eentje weten te bemachtigen.

De vraag is en blijft hoog om verschillende redenen denk, zoals
- is gehypt door hoge vraag en weinig aanbod, meer mensen willen er daarom 1
- als je op de Wii hebt gespeeld bij iemand is de kans dat je er zelf ook 1 wil (zien is geloven maar
ook een nieuwe doelgroep die zich aangetrokken voelt tot deze computer)
- wachtlijsten die nog niet weggewerkt waren
- mensen die al een Wii wilde maar (nog) niet hebben besteld

Overigens kijk ik uit naar een kickbox game waarbij je ook sensoren op enkel/scheen kan bevestigen met tape en een tennisgame waarbij je zelf ook kan lopen (met [draadloze] nunchick op met je D-pad) ... met name van het eerste is het nog maar de vraag of het er komt.

Wii Play vond ik overigens in m'n eentje erg tegenvallen maar toch mn extra 10 euro waard, na hem gister met iemand anders gepeeld te hebben was ie toch erg leuk.

Voor wat betreft Wii registratie op mapwii zie onderstaande link voor de 'terms of service'
http://mapwii.com/wii-number/terms.cfm?random=1974021
Daarnaast kan je altijd een ander huisnummer of straat bij jou in de buurt invoeren (ivm privacy redenen laat mapwii hem toch niet op de exacte locatie op de kaart zien.

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:10:
Toen ik maandag bij de BS was zeiden ze dat er veel vraag was maar dat nintendo gewoon bijna niks levert.
Als ik dit zo lees, van Nintendo, dan zou je haast denken dat ze het express doen, om daarmee de prijs hoger te kunnen houden.

Paar weken geduld kan ik wel opbrengen gelukkig... :)

Ik weet alleen niet of ik er op vooruit ga als ik ook een RGB-scart kabel erbij bestel.
De TV waar ik de Wii graag op zou willen aansluiten is denk ik een jaar of 3 oud, kan meer zijn, minder ook en heeft 2 scart aansluitingen. Merk is overigens JVC, weet alleen geen type nummer. Kunnen jullie misschien aan de hand hiervan zeggen of ik er op vooruit zou gaan? :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

GJ-tje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:17:
[...]
Als ik dit zo lees, van Nintendo, dan zou je haast denken dat ze het express doen, om daarmee de prijs hoger te kunnen houden.

Paar weken geduld kan ik wel opbrengen gelukkig... :)

Ik weet alleen niet of ik er op vooruit ga als ik ook een RGB-scart kabel erbij bestel.
De TV waar ik de Wii graag op zou willen aansluiten is denk ik een jaar of 3 oud, kan meer zijn, minder ook en heeft 2 scart aansluitingen. Merk is overigens JVC, weet alleen geen type nummer. Kunnen jullie misschien aan de hand hiervan zeggen of ik er op vooruit zou gaan? :)
Zelfs op kwaliteits-tv`s van 15 jaar terug (bv een Philips Matchline) merk je vooruitgang met een RGB-kabel...

De tv moet rgb ondersteunen op de scart-aansluiting.

Bij een jvc van 3 jaar oud zal dat echt geen probleem zijn. Alleen 'bokkiewokkie' merken bezuinigen op RGB-ondersteuning vandaag de dag.

[ Voor 51% gewijzigd door Michael Knight op 24-01-2007 12:22 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Michael Knight schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:20:
Bij een jvc van 3 jaar oud zal dat echt geen probleem zijn. Alleen 'bokkiewokkie' merken bezuinigen op RGB-ondersteuning vandaag de dag.
Ook al heb je waarschijnlijk gelijk, toch moet je uitkijken met zo'n bewering.
Stel dat GJ-tje nou net een versie heeft die het niet ondersteunt dan heb je hem 30 euri door z'n neus geboord. ;)

@GJ-tje:
Typenummer is vast op de TV te vinden. En je handleiding doet vast ook wonderen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gonadan schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:25:
Typenummer is vast op de TV te vinden. En je handleiding doet vast ook wonderen. :)
Oh daar ga ik ook wel van uit ja, maar heb de manual nog niet kunnen vinden, evenals het typenummer niet, moet daar nog naar zoeken ook... ;)

En anders hebben we Google en zijn vriendjes nog... ;)

Maar vroeg het mer voor een check, denk wel dat ik RGB heb, of heb je dan voor elke kleur een apart draadje? Zo ja, dan heb ik dus geen RGB op scart, geloof ik... :(

Maar ja, moet zo'n ding nemen om de fun en de games en niet 'afhaken' van de aankoop omdat ik niet met RGB scart kan draaien (al zou het wel mooi zijn natuurlijk!)

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GJ-tje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:46:
[...]
Oh daar ga ik ook wel van uit ja, maar heb de manual nog niet kunnen vinden, evenals het typenummer niet, moet daar nog naar zoeken ook... ;)

En anders hebben we Google en zijn vriendjes nog... ;)
Check of je TV een RGB TV tekentje heeft zijn soort stipjes naast elkaar ofzoiets ... en anders of je een RGB "kanaal" kan kiezen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nero355 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:47:
Check of je TV een RGB TV tekentje heeft zijn soort stipjes naast elkaar ofzoiets ... en anders of je een RGB "kanaal" kan kiezen :)
Kijk, ik heb dus geeneens een manual nodig! En dankzij je tip, ben ik even na gaan denken, geloof dat wij iets van 2 RGB channels hebben, dus dan kan ik de Wii daar op aansluiten, geweldig! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

hee zijn er nog mensen die een wii nodig hebben in de buurt van vlissingen? Zojuist gebeld, denk dat mn reserve reservering er is :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

BaRF schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:33:
hee zijn er nog mensen die een wii nodig hebben in de buurt van vlissingen? Zojuist gebeld, denk dat mn reserve reservering er is :D
yo! ik denk ik :D

nvm, reistijd is >3,5uur ;(

[ Voor 6% gewijzigd door stduke op 24-01-2007 13:45 . Reden: weggezakte topografische kennis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Je hebt een DM :)

Nog even een vraag:

Ik heb een LCD TV, van 27" met de volgende aansluitingen:

1x VGA (D-SUB), 1x DVI, 2x SCART, 1x cinch en 1x s-video.

Zit bij de wii deze kabel nu bijgeleverd?
Afbeeldingslocatie: http://wiiportal.nintendo-europe.com/uploads/tx_templavoila/acc_rgbcable_02.jpg

Of moet ik deze nog appart aangeschaffen? Ik heb namelijk geen component, en dit is de beste kabel voor mij?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Thund3r schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Je hebt een DM :)

Nog even een vraag:

Ik heb een LCD TV, van 27" met de volgende aansluitingen:

1x VGA (D-SUB), 1x DVI, 2x SCART, 1x cinch en 1x s-video.

[afbeelding]

Of moet ik deze nog appart aangeschaffen? Ik heb namelijk geen component, en dit is de beste kabel voor mij?
Nee, dat is de RGB kabel, die moet je apart bijkopen.

Bij de Wii wordt een composietkabel (c-inch) met scartblock geleverd (voor zover ik weet).
Als je geen component hebt dan is RGB het beste voor jou. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Thund3r schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:02:
[afbeelding]
Nee, maar dat had je ook in de startpost terug kunnen vinden.

Waarom leest niemand dat ding door?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:05:
Nee, maar dat had je ook in de startpost terug kunnen vinden.

Anders krijgen we dat topic nooit vol. ;)

Maar eensch, ik erger me er ook wel eens aan dat vragen elke pagina terug komen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:05:
[...]
Vragen is toch veel vlugger. En iemand anders het (zoek)werk laten doen ook. We kunnen ook gewoon afspreken dat er in dit topic geen kabelvragen meer worden beantwoord. Dan houdt het vanzelf op.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Ja het was me gewoon onduidelijk aangezien het niet echt fatsoenlijk op de wii website staat wat er nu standaard bijgeleverd zit, (ik d8 eerst dat de RGB kabel de Component (vanwege zijn rood/groen/blauwe connector) kabel was, maar dit zijn dus 2 apparte, en de RGB kabel met scart aansluiting is dus ook los verkrijgbaar) maargoed, dat weet ik nu dus :)

Mbt de leverbaarheid, volgens een ex klasgenoot die nu bij FRS in een magazijn werkt, komen er per week zo rond de 50 wii's binnen, dit is meestal op maandag in het magazijn, en ze worden dinsdags aan de shops geleverd. Heel soms komt er op donderdag (dus vrijdag in de shops) nog een kleine levereing. Afg. dinsdag schenen er maar zo'n 20 binnen gekomen te zijn, de week ervoor weer rond de 60, terwijl de vraag van FRS op ong. 1000 wii's per week ligt :o

FRS lijkt me de grootste leverancier van wii's in Nederland, zou dit betekenen dat Nederland maar zo'n 200-400 wii's per week krijgt? (Dit getal gok ik, aangezien FRS vorig jaar met de Xbox360 zo'n rond de 20% van de beschikbare consoles kreeg, als grootste afnemer ervan, al zijn nu natuurlijk de leveranciers anders enzo)

[ Voor 86% gewijzigd door Pubbert op 24-01-2007 14:22 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Thund3r schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:14:
FRS lijkt me de grootste leverancier van wii's in Nederland, zou dit betekenen dat Nederland maar zo'n 200-400 wii's per week krijgt? (Dit getal gok ik, aangezien FRS vorig jaar met de Xbox360 zo'n rond de 20% van de beschikbare consoles kreeg, als grootste afnemer ervan, al zijn nu natuurlijk de leveranciers anders enzo)
Zij zijn absoluut niet de grootste afnemer van Wii's in Nederland (dat zijn de eerste vier van het hierna volgende rijtje). Je vergeet Blokker/Bart Smit/E-Plaza/Intertoys/Toys'R Us/Top1toys/Grote webwinkels (Neckermann, Wehkamp, Bol.com)/kleine webwinkels/onafhankelijke kleine gameszaken (met 1-5 filialen)/warenhuizen (V&D, Bijenkorf etc.)/Mediamarkt en andere elektronica ketens

Free Record Shop is alleen FRS en van Leest voor zover ik weet. Dat zijn op zich aardig wat filialen, maar qua verkopen op het totaal toch echt niet zo groot in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:51
GJ-tje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:17:
Heb zelf een JVC breedbeeld TV die denk ik al 7 jaar oud is, met achterop 2 SCART aansluitingen. De eerste SCART aansluiting ondersteunt RGB, de 2e niet. Dus moet ik er ook nog een 3-weg SCART verdeler op aansluiten die RGB op alle aansluitingen ondersteunt, omdat ik ook nog een DVD-speler met RGB-SCART en KPN-Digitenne met RGB-SCART heb, en die moeten allemaal via die ene SCART aansluiting op m'n TV! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik wil ook graag zo'n RGB kabel kopen, alleen ik heb mijn Wii nu aangesloten op mijn versterker, zodat het geluid niet uit de TV komt maar uit mijn speakerset. Als ik een SCART aansluiting neem dan kan ik de Wii niet meer direct aansluiten op de receiver?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
DGTL_Magician schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:45:
Ik wil ook graag zo'n RGB kabel kopen, alleen ik heb mijn Wii nu aangesloten op mijn versterker, zodat het geluid niet uit de TV komt maar uit mijn speakerset. Als ik een SCART aansluiting neem dan kan ik de Wii niet meer direct aansluiten op de receiver?
Nee dat kan niet.

Aantal mogelijkeheden:
- Stereo out van je TV
- Scartaudio-Breakout box
- Scartsplitter met Tulp aansluiting
- Scart passtrough van bv een DVD speler gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schrijver schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:59:
[...]
Aantal mogelijkeheden:
- Stereo out van je TV
offtopic:
Blijven de dolby pro logic signalen dan wel bestaan?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DGTL_Magician schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:45:
Dat hangt er van af of je receiver een scartingang heeft. ;)
Die van mij niet, maar die heeft wel weer component. Maar dat heeft mij TV niet.
Beetje jammer, want mij receiver kan weer geen RGB aan. :+

Gelukkig heeft mijn TV een lineout, dus RGB rechstreeks naar TV, en dan de lineout door naar de receiver. En dan hopen dat die er nog iets surround achtigs van kan maken. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Magic schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:03:
[...]

offtopic:
Blijven de dolby pro logic signalen dan wel bestaan?
Dolby Pro Logic is geen signaal, maar een codering. Deze codering wordt gebruikt om 5.1 informatie in een stereo-signaal te stoppen. Zolang het signaal niet naar mono wordt omgezet, zal er niets verloren gaan.

Dit is ook één van de belangrijkste redenen dat Dolby AC-3(a.k.a. Dolby Digital) en DTS veel beter zijn om 5.1 geluid door te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 24-01-2007 15:36 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Kunnen we niet iets laten opnemen in de topicwarning over die kabelvragen? Ik lees echt pagina na pagina hetzelfde.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Graag ja.. en zoals op de vorige pagina is gezegd: gewoon ook niet meer op reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Willybubba schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:51:
Kunnen we niet iets laten opnemen in de topicwarning over die kabelvragen? Ik lees echt pagina na pagina hetzelfde.
Goed idee!
Ik ben afgehaakt van het dagelijks lezen van dit topic, het is toch alleen maar hetzelfde met die kabels..

Misschien een aparte site maken met de info?
Of meer info d'r over in de start post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
stijnos1991 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:54:
Misschien een aparte site maken met de info?
Of meer info d'r over in de start post..
Alle informatie die nodig is, staat allang al in de startpost. Ik heb daar nu ook een stuk over het aansluiten van de Wii op een versterker bij gezet.

Ik ben het eigenlijk ook wel goed zat dat de meeste vragen beantwoord kunnen worden met: "dat staat in de startpost".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Idd,

Voor vragen over kabels en welke kabel de beste kwaliteit geeft RTFSP (read the fucking topic start) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jip_86 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:08:
Idd,

Voor vragen over kabels en welke kabel de beste kwaliteit geeft RTFSP (read the fucking topic start) :)
RTFSP neigt volgens mij meer naar read the fucking start post ;)
RTFTS dan maar?

Maar dat soort afkortingen mogen niet op GoT he. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

read the fine start post
read the fine topic start
:p is toch heel vriendelijk?
geen star fleet command gespeeld?
offtopic:
'bokkiewokkie kwaliteit' :D

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het aub in de startpost zetten, ik word gek van die RGB kabel |:(

Ik zit erover na te denken om mijn Super Monkey Ball te ruilen voor Red Steel. Misschien heeft iemand intresse. Let op ik ben erg erg zuinig op mijn spullen dus ik wil graag ruilen met iemand die ook zuinig is :D :D

EN ik kreeg er een lijpe oranje skippybal bij met Super Monkey Ball erop. Echt grappig en voor diegene die intresse heeft een extra cadeautje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Heb net mijn Wii binnen, maar nu staat die te updaten (2de update) maar dat duurt nu al dik een kwartier :? Hij gaat steeds maar een heeeeel klein beetje verder. Weet iemand waar dit aan ligt? Mijn verbinding?

Edit: Hmm nu lijkt die helemaal niet meer verder te gaan :/

[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 24-01-2007 16:36 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21:22

job

Razor.Timo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:29:
Heb net mijn Wii binnen, maar nu staat die te updaten (2de update) maar dat duurt nu al dik een kwartier :? Hij gaat steeds maar een heeeeel klein beetje verder. Weet iemand waar dit aan ligt? Mijn verbinding?

Edit: Hmm nu lijkt die helemaal niet meer verder te gaan :/
Je schijnt de wii gewoon even van de stroom te kunnen halen en het nog eens opnieuw te proberen :).

Ooh, ik had nog een leuke manier gevonden om je Wii vast te laten lopen.
Start de opera browser op, even wachten totdat die opgestart is... naar je favorites gaan. Router heel kort even offline laten gaan (stekker eruit of reboot). En hoppa je Wii loopt vast.
Bij het opstarten of het startscherm van de operabrowser lukt het vastlopen de ene maal wel, de andere niet... waarom is me niet helemaal duidelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door job op 24-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

job schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:39:
[...]

Je schijnt de wii gewoon even van de stroom te kunnen halen en het nog eens opnieuw te proberen :).

Ooh, ik had nog een leuke manier gevonden om je Wii vast te laten lopen.
Start de opera browser op, even wachten totdat die opgestart is... naar je favorites gaan. Router heel kort even offline laten gaan (stekker eruit of reboot). En hoppa je Wii loopt vast.
Echt kabel eruit trekken of gewoon powerknop drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21:22

job

Probeer het eerst eens met de knop, waarschijnlijk is die vast gelopen.. en reageert die daar niet op.
Dus dan wordt het stekker eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

job schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:42:
Probeer het eerst eens met de knop, waarschijnlijk is die vast gelopen.. en reageert die daar niet op.
Dus dan wordt het stekker eruit.
Ja idd hij was vastgelopen. Probeert het nu opnieuw. Vind trouwens dat verbinding testen ook erg traag is. En je zou verwachten dat je met een 4.4mbps verbinding zo'n update snel binnen moet hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Trouwens, ik las net ook ergens (bron vergeten :$) dat Medal of Honor: Vanguard ook redelijk snel (eind maart?) zou moeten uitkomen. De andere EA games die tegen die tijd gescheduled staan is al veel van vertoond. Dat wil voor mij zeggen dat deze in een medialuwte zit, dat zal wel zijn reden hebben.

Jammer... Maar aan de andere kant is Maart al druk genoeg met SSX Blur en Eledees. Overigens zwerft er op verschillende plekken een controls trailer van PoP: Rival Swords rond. Ziet er qua controls niet zo goed uit vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke, maar ik geloof dat iemand me voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Zo na het werk me Wii ophalen *O*

Ze belden net op na 2 / 3 weken wachten :)

Ik hoop dat ze ook Wii Play hebben.. wil best een extra controller en zo'n spelletje voor een tientje erbij is opzich wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mijn Wii loopt kennelijk contstant vast ofzo bij de tweede update, want nu staat die alweer 5minuten op hetzelfde stuk... Hebben meer mensen hier last van?

Edit: Hmmm hij gaat nu toch nog een stukje verder, mrr tis echt 1 pixel per minuut oid 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Snippertje op 24-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Heeft er iemand ook last van schokken in COD 3 ? Als ik in het level begin, reageert de controller gewoon niet, dan sta ik maar wat te draaien ( in het spel dan) en lagged het alle kanten op. Na een seconden of 10, werkt alles ineens.

Is dit iets wat alleen ik heb, of een veel voorkomend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Razor.Timo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:51:
Mijn Wii loopt kennelijk contstant vast ofzo bij de tweede update, want nu staat die alweer 5minuten op hetzelfde stuk... Hebben meer mensen hier last van?

Edit: Hmmm hij gaat nu toch nog een stukje verder, mrr tis echt 1 pixel per minuut oid 8)7
Probeer op je pc kanaal 1 of 11 te pakken.Ik heb die van mij op 11 staan en hij update altijd binnen 2min.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Postius schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:28:
[...]

Probeer op je pc kanaal 1 of 11 te pakken.Ik heb die van mij op 11 staan en hij update altijd binnen 2min.
je bedoelt in de router?

In de router channel op 11 gezet, maar hij maakt nu ook al een 10 minuten verbinding met het winkel kanaal...

[ Voor 18% gewijzigd door Snippertje op 24-01-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:30:
[...]

je bedoelt in de router?

In de router channel op 11 gezet, maar hij maakt nu ook al een 10 minuten verbinding met het winkel kanaal...
check eens of uPnP aanstaat. zo ja uitschakelen dit was bij mij het probleem. mijn verbinding viel steeds weg en dan kon ik OF op mijn Wii op internet OF op mijn PC en in sommige gevallen geeneen. uPnP uitgeschakeld en probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Kan iemand controleren in hoeverre je CC gegevens in je wii shopping blijven staan wanneer je points gekocht hebt? Mijn Wii is gestolen en wil de dieven niet de kans geven om ook nog mijn cc te plunderen met het kopen van points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:37:
Kan iemand controleren in hoeverre je CC gegevens in je wii shopping blijven staan wanneer je points gekocht hebt? Mijn Wii is gestolen en wil de dieven niet de kans geven om ook nog mijn cc te plunderen met het kopen van points.
heb je nintendo al op de hoogte gesteld? die zouden dat natuurlijk kunnen blocken. tevens zou je kunnen vragen of er vanaf die datum al aankopen zijn gedaan via wii shopping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een website gevonden waar je de Wii kunt krijgen. Wordt vanuit japan verstuurd. Heb wel een link maar weet niet of ik die hier mag plaatsen. Kan wel een naam plaatsen denk ik, dat is melmartrade, dus als je dat even googled kom je er zo. Als dit niet mag haal het dan maar weg, of pm me eventjes.

Ook wordt de ps3 daar aangeboden voor een prijs van 449 euro.

Maar weet niet of het een betrouwbare site is. Vriend van mij is daarin wel geintresseerd omdat ze de wii kunnen leveren tussen 7 en 10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

deltaquad_1979 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:47:
[...]

Nu ben ik wel erg benieuwd naar die vraag :/
Idd :P ik ook.

Anyway, eindelijk RGB kabel binnen, en ik moet zeggen dat het inderdaad een redelijk groot verschil is. Ik had mijn wii een week niet meer aangehad, dus toen ik m net aanzette met de RGB kabel erin was het verschil dus echt duidelijk (ook al had ik een week geen composiet signaal ofzo meer gezien). Echt wel mijn geld waard iig :D Weet iemand trouwens waar ik de theme van Hyrule field kan downloaden (de twillight princess versie)? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:58:
Ik heb een website gevonden waar je de Wii kunt krijgen. Wordt vanuit japan verstuurd. Heb wel een link maar weet niet of ik die hier mag plaatsen. Kan wel een naam plaatsen denk ik, dat is melmartrade, dus als je dat even googled kom je er zo. Als dit niet mag haal het dan maar weg, of pm me eventjes.
Kunnen jij en je vriend Japans? Zo niet, dan heb je erg weinig aan een Japanse Wii waarmee je alleen spellen uit Japan kan spelen die voornamelijk in het Japans zullen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 24-01-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

WTF :(

Mijn Wii lijkt artifacts te geven :(

Wisselen van RGB kabel naar composiet lijkt niet te helpen. Hoop niet dat dit betekent dat ik hem moet gaan opsturen enzo.

iig Nintendo NL alvast maar een mail gestuurd met het verhaal erin en WiiConnect24 uitgezet (lijkt wel of 'ie in standby warmer wordt dan als er een game speelt, vandaar.)

Bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:04:
[...]

Kunnen jij en je vriend Japans? Zo niet, dan heb je erg weinig aan een Japanse Wii waarmee je alleen spellen uit Japan kan spelen die voornamelijk in het Japans zullen zijn.
Nee ik kan geen japans :P, maar ze leveren, japanse, europese en amerikaanse wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vond dit wel een leuk artikel. Gelukkig hebben we nog maar één maandje te gaan (in maart komen er heel veel interessante games uit), maar toch:
Critical Hit: Reggie Fils-Aime's Straight Talk Express Collides With Nintendo's Q1 Lineup

[..]

But when Nintendo of America president Reggie Fils-Aime willingly--nay, forcefully--accepted our "Read My Lips" challenge regarding the company's notorious software droughts, we felt that in order to make such a bold statement, he must have excellent visibility into the progress of the various games under development at his studios. Thus, we let the back-and-forth debate conclude, as gentlemen must, and simply promised to check back with him upon the games' actual ship dates...

[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

sander- schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:37:
Gebeurt niet. Alleen een paar digits (maar niet allemaal) blijven staan. No-way dat ze er iets mee kunnen.

- Als je nieuwe Wii-points met je CC wil kopen, moet je het hele kaartnummer weer invoeren.
- Als je kijkt naar de transacties die geweest zijn, zien ze maar een deel van het kaartnummer (om maar te zwijgen over de verification code - is ook niet zichtbaar)

Geen probleem dus!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Elroy, ik las in deel 76 dat jij ook artifacts had. Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost?

(PM enzo staat blijkbaar uit, dus dan zo maar ff...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:48:
[...]

Gebeurt niet. Alleen een paar digits (maar niet allemaal) blijven staan. No-way dat ze er iets mee kunnen.

- Als je nieuwe Wii-points met je CC wil kopen, moet je het hele kaartnummer weer invoeren.
- Als je kijkt naar de transacties die geweest zijn, zien ze maar een deel van het kaartnummer (om maar te zwijgen over de verification code - is ook niet zichtbaar)

Geen probleem dus!
Oke bedankt voor de reactie. Heb inmiddels naam + functie van iemand bij Nintendo NL die ik hier morgen direct over kan bellen om te double-checken. Resultaten post ik uiteraard hier. Ga ook vragen in hoeverre het voor hun mogelijk is om bijvoorbeeld mijn wii te blocken voor verdere updates etc om zo het ding "onbruikbaar" te maken voor de toekomst. Indien dit mogelijk is bestaat er namelijk altijd nog de kans dat de nieuwe "eigenaar" contact gaat zoeken met nintendo oid. Niet dat ik erop hoop, maar ben voor 6.000e aan electronica kwijt en daar baal ik goed van... (Helemaal omdat de verzekering het ook druk heeft met schade's etc).

Ook wil ik van nintendo weten in hoeverre het mogelijk is om straks als ik een nieuwe Wii heb mijn VC games over te zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Vandaag eindelijk 2e controller kunnen bemachtigen. Alleen nu zitten er oude polsbandjes omheen. Oke geen probleem vragen we toch gewoon nieuwe aan. Blijft die site mijn serie nummer maar weigeren. En ik weet 100% zeker dat hij goed is.

Morgen nog maar is proberen en anders maar bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:07:
Vandaag eindelijk 2e controller kunnen bemachtigen. Alleen nu zitten er oude polsbandjes omheen. Oke geen probleem vragen we toch gewoon nieuwe aan. Blijft die site mijn serie nummer maar weigeren. En ik weet 100% zeker dat hij goed is.

idem bij iemand die ik ken... ik heb de polsbandjes gezien maar dat zijn echt de oude maar hij weigert ook bij haar de polsbandjes te weigeren omdat de wii een nieuwe serie zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Taenadar schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:07:

Bij de losse controllers(en Wii Play) hebben als het goed is nooit de dunste polsbandjes gezeten. Er heeft wel een iets dunner type losse polsband bij de losse controllers gezeten, maar deze is wel een heel stuk dikker dan de polsband van de terugroepactie. Ik heb zelf ook zo'n polsband bij Wii Play gehad, maar deze komt overeen met het dikkere polsbandje in het plaatje in dit artikel nieuws: Nintendo biedt vervanging voor Wiimote-polsbandjes aan

Het polsbandje dat bij mijn Wii zat is nog dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
sander- schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:12:
Ook wil ik van nintendo weten in hoeverre het mogelijk is om straks als ik een nieuwe Wii heb mijn VC games over te zetten etc.
Ik betwijfel of ze in dit geval die games weer aan je nieuwe Wii willen toevoegen. In het geval dat je Wii stuk gaat en je hem naar Nintendo terug stuurt kunnen ze aan het nummer van je Wii zien dat je die games ook echt gekocht heb. Maar nu kan ik als een vriend bijvoorbeeld een Wii koopt zeggen dat de mijne gejat is, en het nummer van die vriend z'n Wii opgeven als het nummer van mijn nieuwe Wii, zodat hij gratis alle games heeft die ik ook heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 25-01-2007 05:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah toch zouden ze een manier moeten bedenken dat de games die jij hebt gekocht door jouw overal te spelen zijn. Misschien een soort steam idee waarbij je games aan een mail account worden gekoppelt en dat je maar op 1 plaatst tegelijk ingelogd mag zijn. Want stel dat je wii kapot gaat is het natuurlijk onzin dat jij jezelf in allerlei bochten moet wringen om de games waarvoor je betaalt hebt weer op je nieuwe wii te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus, Nintendo gebeld, ik ga maandag mijn Wii daar langsbrengen.

Op zich wel leuk, zie ik dat ook es :P

Lullige is dan alleen dat ze geen vervangende op voorraad hebben... Dus dan mag ik alsnog gaan wachten op een nieuwe.

Naja, zolang ik 16 februari maar een nieuwe/werkende heb... (Excite Truck).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:51:

Ik herken dit wel. Zelf ook al een aantal maal een black screen of dead gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:16:
Mjah toch zouden ze een manier moeten bedenken dat de games die jij hebt gekocht door jouw overal te spelen zijn. Misschien een soort steam idee waarbij je games aan een mail account worden gekoppelt en dat je maar op 1 plaatst tegelijk ingelogd mag zijn. Want stel dat je wii kapot gaat is het natuurlijk onzin dat jij jezelf in allerlei bochten moet wringen om de games waarvoor je betaalt hebt weer op je nieuwe wii te krijgen.
Er moet iig een betere manier zijn dan de huidige manier. Ik zat eerst te denken aan een koppeling met je VIP account. Waarbij als jeje je VIP account ontkoppelt meteen al je VC games gewist worden. Zo kun je alleen op de Wii die gekoppeld is games spelen. Probleem hiermee is dat als je Wii gejat wordt jeje VIP account niet meer kunt ontkoppelen. Maar dit kan weer afgevangen worden door via Wiiconnect24 of een login op het shoppingkanaal alsnog de VC games te wissen als blijkt dat het VIP account aan een andere Wii is gekoppeld.
Desnoods breiden ze de beveiliging voor een VIP account uit om dit mogelijk te maken.

Ik zou sowieso graag een online petitie zien om aan te geven dat dit systeem niet ideaal is. Als ik dalijk een zwarte Wii wil kopen dan kan ik niet eens mijn eigen VC games meenemen. Laat staan als hij kaduuk gaat of gejat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merken jullie thuis ook dat zodra vrouw/vriendin met de Wii aan het spelen is je er zelf niet meer mee kan spelen?

Gisteren was mijn vrouw even aan Zelda begonnen, op aandringen van mij :), en ze heeft gelijk meer dan twee uur zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:43:
[...]

Er moet iig een betere manier zijn dan de huidige manier. Ik zat eerst te denken aan een koppeling met je VIP account. Waarbij als jeje je VIP account ontkoppelt meteen al je VC games gewist worden. Zo kun je alleen op de Wii die gekoppeld is games spelen. Probleem hiermee is dat als je Wii gejat wordt jeje VIP account niet meer kunt ontkoppelen. Maar dit kan weer afgevangen worden door via Wiiconnect24 of een login op het shoppingkanaal alsnog de VC games te wissen als blijkt dat het VIP account aan een andere Wii is gekoppeld.
Desnoods breiden ze de beveiliging voor een VIP account uit om dit mogelijk te maken.

Ik zou sowieso graag een online petitie zien om aan te geven dat dit systeem niet ideaal is. Als ik dalijk een zwarte Wii wil kopen dan kan ik niet eens mijn eigen VC games meenemen. Laat staan als hij kaduuk gaat of gejat wordt.
Als je je sterren account gekoppeld hebt komen je aankopen bij de lijst van geregistreerde games te staan. Het lijkt me dat ze ooit daar gebruik van gaan maken en dat je dan op die manier je VC games mee kan nemen naar een andere Wii. /me heeft net zijn Wii verkocht :o maar hoopt wel dat hij ooit weer zijn VC game superstar heroes terug kan krijgen als hij een nieuwe koopt.. ze kunnen niet ontkennen dat hij bij de aankopen staat in je Nintendovip.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update duurde bij mij ook lang, ga is 30 minuten wat anders doen en kom dan is terug om te kijken of hij klaar is of in elk geval iets verder is gekomen. Lukt dat niet dan kan je het misschien is proberen bij iemand anders die je kent met internetverbinding (misschien ligt het aan je verbinding).
Van uitzetten tijdens het updaten zal je Wii niet blij worden lijkt me.

En anders Nintendo ff bellen (?)

peace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:49:
[...]

Ikke, maar ik geloof dat iemand me voor was?
Nou Thund3r was eerst maar mocht die afhaken dan krijg je een mail van me :)

Gisteren eindelijk een twee nunchuk gevonden (helemaal naar goes gereden haha) en is wel ontzettend lachen hoor, kun je veel meer samen doen zoals boxen :P (en bij RRR en SMBBB ofcourse :+)

heeft iemand ervaring met die beschermhoesjes? zitten die echt goed of hinderen ze bij knoppen indrukken enzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb meteen zelf maar een petitie aangemaakt in de hoop dat het iets zal doen (nooit geschoten is altijd mis):

http://www.petitiononline.com/NNTNDOVC/petition.html

Vult hem allen in zou ik zeggen.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!