Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.475 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:33:
Er zijn trouwens geruchten dat Mario Galaxy teruggeschoven is naar kerstmis. Daarnaast zal MP3 dan de eerste online game worden, die uit zal komen rond april/mei. Het is overigens de vraag in hoeverre dit waar is, aangezien de geruchten komen van Neogaf :P.
teruggeschoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
*zucht*
Is dat nou een post waard? ;)
Maar dit nieuws heb ik al eerder in het topic gelezen geloof ik.

Hoe zit het trouwens met die browser?
Het is een trial toch? Hij moet 500 punten gaan kosten.
Lekker dan, is straks iedereen er aan gewend, moet je ineens gaan betalen.
Ze worden bij Nintendo ook steeds slimmer. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk dat knopje tussen de z-knoppen op de classic controller? Het lijkt alsof je hem ergens op kan klikken ofzo, of iets eraan vastmaken. Heeft iemand een idee? Het staat niet in de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
-Sander schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:
Godver, weer eens kansloos gezeik in die Power Unlimited. Een Zelda hatende reviewer heeft Dead or Alive Xtreme 2 een 99 gegeven omdat iemand anders Zelda een 98 gaf. En dat terwijl hij DOAX2 wel keihard afkraakt. :/
Als je nou even verder kijkt dan kom je erachter dat die score niet telt.

Kijk maar bij het het eerste blad van de reviews (pag 43) daar staat zelda als topscore van de maand. En DOAX2 krijgt een zogenaamde "Borisscore". De eerst zin in de review: "DOAX 2 is een kutspel". In de hele review zit ie het spel af te kraken.

Die 99 telt helemaal niet. Dus niks om je druk over te maken :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54

Smoonshine

Feyenoord!!

Gonadan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:47:
[...]

*zucht*
Is dat nou een post waard? ;)
Maar dit nieuws heb ik al eerder in het topic gelezen geloof ik.

Hoe zit het trouwens met die browser?
Het is een trial toch? Hij moet 500 punten gaan kosten.
Lekker dan, is straks iedereen er aan gewend, moet je ineens gaan betalen.
Ze worden bij Nintendo ook steeds slimmer. ;)
Hij schijnt in het begin gratis te zijn. Dus als je hem op tijd download is er niets aan de hand en kun je gratis blijven browsen. Voordat ik geld ga betalen moet er wel heel wat veranderen aan die browser. Het is een leuke bijkomstigheid op het moment, maar ik vind hem nog te gebrekkig om voor te betalen. Elke pagina die een beetje ingewikkeld in elkaar zit, die laad hij niet. De flash ondersteuning is oud. Daarbij ontbreekt sowieso nog een boel ondersteuning voor oa Quicktime en andere multimedia plug-ins. De navigatiebalk onderin neemt ruim een kwart van je scherm in en is ook niet weg te klikken of te minimaliseren.

Nu mag je een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, maar van een product waarvoor betaald moet worden straks, mag je toch wel wat meer verwachten. Ook al is het omgerekend maar 5 euro.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Vanitas schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:10:
[...]

Als je nou even verder kijkt dan kom je erachter dat die score niet telt.

Kijk maar bij het het eerste blad van de reviews (pag 43) daar staat zelda als topscore van de maand. En DOAX2 krijgt een zogenaamde "Borisscore". De eerst zin in de review: "DOAX 2 is een kutspel". In de hele review zit ie het spel af te kraken.

Die 99 telt helemaal niet. Dus niks om je druk over te maken :P
typische PU humor :p

Signatures are so subliminal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:33:
Er zijn trouwens geruchten dat Mario Galaxy teruggeschoven is naar kerstmis. Daarnaast zal MP3 dan de eerste online game worden, die uit zal komen rond april/mei. Het is overigens de vraag in hoeverre dit waar is, aangezien de geruchten komen van Neogaf :P.
Neogaf is meestal wel betrouwbaar. Ze hebben heel vaak als eerste informatie, wat later ook nog blijkt te kloppen. En het maakt mij niet echt uit dat ze wat later uitkomen, ik ben geduldig. En ik heb liever goede games die later uitkomen, dan crappy games.

Zoals Miyamoto het zei:
"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Smoonshine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:14:
Hij schijnt in het begin gratis te zijn. Dus als je hem op tijd download is er niets aan de hand en kun je gratis blijven browsen.
Ja, maar die gratis versie is volgens mij dus een trial, en zal dus later gelocked worden ofzo.
Ik zal eens kijken of ik daar nog wat bewijs van kan vinden.

Trouwens, ik hoop toch wel dat ik mijn Wii heb voordat de gratis versie verdwenen is. :|

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Gonadan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:22:
[...]

Ja, maar die gratis versie is volgens mij dus een trial, en zal dus later gelocked worden ofzo.
Ik zal eens kijken of ik daar nog wat bewijs van kan vinden.
Nee, de trial is niets meer dan een beta. Zodra de final versie uit is, dan kun je hem gratis downloaden tijdens de eerste 2 of drie maanden en vervolgens gratis blijven gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah. Waarom laat die nintendo site nou weer niet zien dat ik r-type heb gedownload voor de vc? ik heb als het goed is toch echt mijn wii aan mijn nintendo account gekoppelt (fijn ook dat je dat niet makkelijk kan zien ofzo...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

A Link to the Past is uit voor VC....in US. Volgens mij worden eerst alle slechte games van de Sega Genesis, NES en SNES collectie uitgebracht voordat we uberhaupt een klassieker(SNES/N64) op VC zien.(Mario 64 buiten beschouwing) Lekker de VC uitmelken weer :/ Waar is Mario Kart 64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:18:
[...]Zoals Miyamoto het zei:
Kan echt niet wachten op Duke Nukem Forever dan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mywiiweb.com/

leuke startpagina voor op je Wii

Als iemand een betere heeft hoor ik dat graag

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Mooi, mijn RGB kabel is verzonden, dus morgen in huis. Het is de aller eerste keer dat ik een nieuwe kabel koop. Vond het altijd te duur, maar aan alle reacties te zien is het wel het geld waard. Ik hoor het wel als iemand nog vergelijkingsfoto's wilt zien (composiet vs. RGB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Vandaag een papiertje van TNT pakketpost in de bus.
Ik denk dat het m'n Duitse Wii is.

Ik heb er afgelopen woensdag al 1 kunnen kopen bij de MAKRO, dus met deze ga ik iemand anders blij maken...

Toch handig, dat ebay.de :)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:54:
Mooi, mijn RGB kabel is verzonden, dus morgen in huis. Het is de aller eerste keer dat ik een nieuwe kabel koop. Vond het altijd te duur, maar aan alle reacties te zien is het wel het geld waard. Ik hoor het wel als iemand nog vergelijkingsfoto's wilt zien (composiet vs. RGB).
Laat maar zien, ben wel benieuwd :D

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
weststar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:18:
[...]

Laat maar zien, ben wel benieuwd :D
Je kunt er ook de startpost voor lezen, daar wordt al naar vergelijkingsmateriaal gelinked. Het lijkt mij niet dat het de bedoeling is dat iedereen een vergelijking plaatst zodra ze een RGB kabel binnenkrijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanitas schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:18:
[...]

Neogaf is meestal wel betrouwbaar. Ze hebben heel vaak als eerste informatie, wat later ook nog blijkt te kloppen. En het maakt mij niet echt uit dat ze wat later uitkomen, ik ben geduldig. En ik heb liever goede games die later uitkomen, dan crappy games.

Zoals Miyamoto het zei:
Ik durf het nu wel zeker te zeggen dat Mario Galaxy pas op z'n vroegst rond kerstmis komt. Want Super Paper Mario is aangekondigd voor de Wii in Nintendo Power. Hij komt uit in April (ik neem overigens aan dat dat niet voor Europa geldt :))
Takes place in the town of Flipside, where a giant black hole looms overhead, complete with floating math equations (that old story again huh?!)

Mario gains the ability to change perspective at will, switching from the normal side scrolling 2d view to a 3d view of the 2d “paper mario like” world

Switching camera from 2d to 3d is necessary. Some puzzles can only be solved by switching the camera to reveal new paths on a level

Wiimote is held sideways, 2 button is used to jump, A button to switch view.

Mario collects friends called Pixis that give him special abilities. These abilities make use of the Wiimote capabilities. One Pixi named Tippy allows you to point the Wiimote at the screen to learn more about enemies, or discover hidden passages.

Shaking the Wiimote at the right time when you jump on an enemy allows you to get more points

Graphics have received a noticeable upgrade since E3 videos
Persoonlijk kijk ik echt enorm uit naar het spel. Het neemt namelijk een oeroude spelvorm (platvormer) en doet er iets superorigineels mee, door hem 2 x 2D te maken. Zo simpel, maar niemand heeft er nog aan gedacht. Kortom _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:05:
[...]
Persoonlijk kijk ik echt enorm uit naar het spel. Het neemt namelijk een oeroude spelvorm (platvormer) en doet er iets superorigineels mee, door hem 2 x 2D te maken. Zo simpel, maar niemand heeft er nog aan gedacht. Kortom _/-\o_
werkelijk?

ok, het is wel eerder een rpg, maar er zaten toch ook leuke platformerstukjes in :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 22-01-2007 23:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:11:
[...]

werkelijk?

ok, het is wel eerder een rpg, maar er zaten toch ook leuke platformerstukjes in :)
Paper Mario is de RPG, dit is Super Paper Mario zoals voorgesteld als Gamecube game tijdens de zomer in Japan. Het is dus echt een platformer, met een heleboel speciale elementen ;)

Hier meer info van Surrounded (die komt hier trouwens nooit meer, jammer) http://games.blog.nl/nint...uper_paper_mario_filmpjes.

Deze link is nog beter: http://games.blog.nl/nint...ies_van_super_paper_mario.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 22-01-2007 23:25 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat ! Mario een dik jaar uitgesteld :? Laat dat geen waar zijn :'( :'( :'( Als er een game is waar ik naar uitkijk is het deze game wel! (die andere mario is ook leuk daarnietvan).

Mijn Wii is overgens al bijna 2weken niet aangeweest. CoD3 uitgespeeld, Wii Sports / Play trekken me niet zoveel. Binnenkort maar eens wat games ervoor weer halen...

... hebben jullie dat ook? te veel leuke games op te veel platformen en dan te weinig tijd om het te kunnen spelen?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:45
Wii sports gaat hier nog elke avond even aan voor een potje bowlen en tennis. Blijft een leuke multiplayer game.

En ach ja, Zelda nog steeds niet uitgespeeld. School, werk en Zelda, dan gaan school en werk voor.
Heb dus nog genoeg speeluurtjes te gaan.

Dus ik zou lekker Zelda kopen als je nog veel speeluurtjes wil, en als dat je niet trekt dan is Red Steel ook leuk.

[ Voor 31% gewijzigd door Erik070 op 23-01-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Deddiekoel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:11:
[...]

Real-time zwaardvechten is erg moeilijk te realiseren denk ik omdat je geen feedback krijgt als je slag wordt geblocked. Dan krijg je scenario dat jij zwiept naar links en ingame je geblocked wordt (in het minst slechte geval is je ingame zwaard dan in het midden blijven gangen terwijl jij ergens links hangt), dan is de link tussen RL en ingame meteen weg. Ik denk dat hierdoor echt real-time vechten lastig wordt. Sowieso gaat de difficulty dan ook rap omhoog denk ik...
Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een coole Star Wars game met lightsaber gevechten...
In de korte tijd dat ik warioware in mijn bezit heb gehad was ik er wel achter gekomen dat daar een soort van real time zwaardvechten inzit. Je moet dan realtime proberen aanvallen van een tegenstander te blocken, wat nog aardig lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ben ik de enige die denkt dat het niet veel naïever kan worden dan denken dat Mario eerder dan (het) kerst(seizoen) uit zou kunnen komen? Ten eerste worden de grote Nintendo games standaard altijd eindeloos uitgesteld. En ten tweede, waarom zou je het niet met kerst releasen, wanneer iedereen staat te trappelen om de portemonnee te openen?

Die 3D-achtige feature in Super Paper Mario klinkt overigens veel als Wario Land op de Virtual Boy. Daar kun je vaak op een pad in de achtergrond, en op een pad op de voorgrond lopen, wat uiteraard ook in situaties noodzakelijk is. Een top spel overigens, wat ik iedereen kan aanraden!
Vanitas schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:10:
De eerst zin in de review: "DOAX 2 is een kutspel".
Niet dat ik dat soort woorden nooit gebruik, maar ik zit niet te wachten op een review waarin dat soort woorden gebruikt worden. Het komt over of een jongetje van 12 het heeft geschreven, die het nog stoer vindt om dat te zeggen en de hele wereld wil laten lezen hoe tof 'ie wel niet is. Ik vind de PU gericht op tieners en het doet me denken aan de gemiddelde (irritante) fanboy. De N-gamer lijkt meer gericht op nog jongere lezertjes en ik vraag me soms wel eens af of die lui überhaupt wel kennis van zake hebben. Nu zijn die Britse bladen die over één console gaan wel zo fanboy als het maar kan, maar niet op een irritante manier. Zelfspot en humor zonder met "toffe" woorden te gooien, heerlijk. Maar goed, ieder z'n ding dus. :) En no offence uiteraard als je de PU wel leuk vindt! :)

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 23-01-2007 05:57 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

W00t mijn Wii is na 1.5 maand eindelijk verzonden! Nu nog ergens Wii play zien te scoren en een extra nunchuck :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Razor.Timo schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:36:
W00t mijn Wii is na 1.5 maand eindelijk verzonden! Nu nog ergens Wii play zien te scoren en een extra nunchuck :D
waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 04:06:
Ben ik de enige die denkt dat het niet veel naïever kan worden dan denken dat Mario eerder dan (het) kerst(seizoen) uit zou kunnen komen? Ten eerste worden de grote Nintendo games standaard altijd eindeloos uitgesteld. En ten tweede, waarom zou je het niet met kerst releasen, wanneer iedereen staat te trappelen om de portemonnee te openen?

Die 3D-achtige feature in Super Paper Mario klinkt overigens veel als Wario Land op de Virtual Boy. Daar kun je vaak op een pad in de achtergrond, en op een pad op de voorgrond lopen, wat uiteraard ook in situaties noodzakelijk is. Een top spel overigens, wat ik iedereen kan aanraden!

[...]

Niet dat ik dat soort woorden nooit gebruik, maar ik zit niet te wachten op een review waarin dat soort woorden gebruikt worden. Het komt over of een jongetje van 12 het heeft geschreven, die het nog stoer vindt om dat te zeggen en de hele wereld wil laten lezen hoe tof 'ie wel niet is. Ik vind de PU gericht op tieners en het doet me denken aan de gemiddelde (irritante) fanboy. De N-gamer lijkt meer gericht op nog jongere lezertjes en ik vraag me soms wel eens af of die lui überhaupt wel kennis van zake hebben. Nu zijn die Britse bladen die over één console gaan wel zo fanboy als het maar kan, maar niet op een irritante manier. Zelfspot en humor zonder met "toffe" woorden te gooien, heerlijk. Maar goed, ieder z'n ding dus. :) En no offence uiteraard als je de PU wel leuk vindt! :)
Een kut spel is een kut spel. Niks mis mee (behalve dan dat het een kutspel is)

Iig beter als een kwalitatief uitermate teleurstellend spel *ril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:57:
Wat is eigenlijk dat knopje tussen de z-knoppen op de classic controller? Het lijkt alsof je hem ergens op kan klikken ofzo, of iets eraan vastmaken. Heeft iemand een idee? Het staat niet in de gebruiksaanwijzing.
een stel berichten terug word gespeculeerd over een mogelijkheid om de remote op dat ding vast te klikken, nog niet bevestigd however :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:56:
[...]

In de korte tijd dat ik warioware in mijn bezit heb gehad was ik er wel achter gekomen dat daar een soort van real time zwaardvechten inzit. Je moet dan realtime proberen aanvallen van een tegenstander te blocken, wat nog aardig lastig is.
Daar gaat het alleen om blokken. En dan nog eens heel simpel uitgewerkt. Zoals gezegd, aanvallen is een stuk lastiger. Wanneer in het echt je slag geblokkeerd wordt, wordt je zwaard tegengehouden. Bij de Wii krijg je geen terugslag, waardoor je controller uit positie raakt.

Dan heb ik Zelda zelf liever zoals het nu werkt. Ik stoor me totaal niet aan het vechten. Hoewel het op dit moment nog wel een beetje verzand in de wii-mote zoveel mogelijk heen en weer bewegen :). Ook in Red Steel vind ik het niets afdoen aan de beleving eigenlijk.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:05:
Ik durf het nu wel zeker te zeggen dat Mario Galaxy pas op z'n vroegst rond kerstmis komt. Want Super Paper Mario is aangekondigd voor de Wii in Nintendo Power. Hij komt uit in April (ik neem overigens aan dat dat niet voor Europa geldt :))
w00t, gaaf, maart en april worden dus geweldige wii-maanden. Laten we hopen dat de wii tegen die tijd goed leverbaar is, want ik ken een boel mensen die met zulke titels ook een wii gaan halen!

Ikzelf heb gister red steel gehaald, en ik moet zeggen dat het spel me vanaf het 1e level geboeid heeft. Toen ik eenmaal een wapen in handen had was ik er uit: Dit is de enige juiste manier om een fps te spelen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

En het wordt alleen maar beter. De levels tegen het einde aan zijn echt goed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie je wii al geregistreerd op:http://www.mapwii.com?

Ja waarom?
Nee waarom niet?

ps ik vind http://www.mywiiweb.com echt een goede (start)pagina voor je Wii ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:57:
Ik vroeg mij dit ook al af. Tevens ben ik er ook nog niet helemaal achter wanneer je de twee kleine knopjes naast de middelste gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mapwii.com heeft wel potential denk ik, leuke site. Ik ga die van mij ook maar aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:54:
Hebben jullie je wii al geregistreerd op:http://www.mapwii.com?

Ja waarom?
Nee waarom niet?
Ja, mijn Wii staat daar wel op geregistreerd. Heb zelfs al van 2 plaatsgenoten een Wii-vriendjes request ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas

[...]

Ach dat is eigenlijk helemaal de stijl van de PU, ze zeggen wat ze vinden en nemen daarbij een blad voor de mond. En ik vind dat wel goed eigenlijk, ik heb er zeker geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Smoonshine schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:33:
[...]
Daar gaat het alleen om blokken. En dan nog eens heel simpel uitgewerkt. Zoals gezegd, aanvallen is een stuk lastiger. Wanneer in het echt je slag geblokkeerd wordt, wordt je zwaard tegengehouden. Bij de Wii krijg je geen terugslag, waardoor je controller uit positie raakt.
Dat is makkelijk op te lossen door "slashes" te gebruiken. Je slaat van links naar rechts, en op het scherm zie je een slash van links naar rechts. Of daar nou nog een zwaard tussen zit of niet, laat dat het spel maar bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

[...]
Ik kan me helemaal vinden hierin. Ik ben ook geen PU fan maar het blad heeft nog wel een eigen stijl. Daarvan kun je houden of niet. Wel vind ik de UK bladen echt de beste ter wereld. Ik heb verschillende gelezen en vind ze bijna altijd een stuk beter dan in NL, met name om de redenen die Captain N meldt. Ik snap dan ook wel dat er zoveel NL gamesbladen het niet redden. Qua nieuwswaarde leggen ze het al snel af vanwege internet dus zullen ze de entertainmentwaarde omhoog moeten krikken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in de PU van deze maand een stukje kritiek over de online mogelijkheden die de Wii op die moment biedt.
Zoals ik begrijp is er bijna tot geen spel wat online spelen biedt.. iets wat bijvoorbeeld een must had moeten zijn in Red Steel.
Komen er binnekort wel toppers met multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een email van bol.com

Geachte klant,

Onlangs heeft u één of meerdere Nintendo Wii-producten bij ons

besteld met bestelnummer 6209753290.

De artikelen voor Nintendo Wii zijn echter moeilijk leverbaar. De

leverancier heeft ons nog geen exacte datum kunnen geven

waarop u het artikel zult ontvangen. Onze oprechte excuses

hiervoor.

Zodra we meer informatie hebben, laten we het u weten.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n bol.com mailtje gehad alleen mijn nummer is 620644503 (15-12-2006).

Iemand onlangs een wii ontvangen van Bol.com? Wanneer? En wanneer is de bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:45:
Ik las in de PU van deze maand een stukje kritiek over de online mogelijkheden die de Wii op die moment biedt.
Zoals ik begrijp is er bijna tot geen spel wat online spelen biedt.. iets wat bijvoorbeeld een must had moeten zijn in Red Steel.
Komen er binnekort wel toppers met multiplayer?
Multiplayer games zijn er genoeg. Online multiplayer games komen pas vanaf Q2, met BW2, MSF en misschien wel MP3. Daarnaast schijnt Mortal Kombat een online functie te krijgen en dat spel zou ook ergens in Q2 uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hypothese: aan de classic controler kan je straks een gamecube onderkant klikken waardoor je gc games optimaal kan spelen, daarvoor is dat knopje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:41:
hypothese: aan de classic controler kan je straks een gamecube onderkant klikken waardoor je gc games optimaal kan spelen, daarvoor is dat knopje dus
lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien er geen electronica is voorzien om je boeltje aan te sluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 12:37
Vraag aan de mensen die een RGB scart kabel hebben gekocht :

Schakelt deze automatisch naar de juiste 16:9 breedbeeldverhouding, of moet je handmatig "zoomen" met je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Schrijver schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:53:

Schakelt deze automatisch naar de juiste 16:9 breedbeeldverhouding, of moet je handmatig "zoomen" met je TV?
Dat moet je instellen in je Wii zelf. Niet op je TV. In principe moet je je TV instellen in breedbeeld en je Wii op 16:9 zetten. Daarna hoef je helemaal niets meer aan te passen. Zoomen komt er in ieder geval niet aan te pas.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update

20000 Zelda beeld
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/6nXCSE85WhJodtvIS-9wKCAyBmIFp3oJ.jpg
Voor de echte Zelda fan!

5500 Wii sweater met rits (unisex)
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/DMq3QRkfU5RdOvOajrqOb4do4j3YYC2H.jpg
Mooie Wii sweater met rits!

4000 Wii polo-shirt vrouwen
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/ZKjVFX7XiqUqKhyxquY6jfLIFGxou8f8.jpg
Wit Wii polo-shirt met blauw randje!

4000 Wii polo-shirt mannen
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/ZKjVFX7XiqUqKhyxquY6jfLIFGxou8f8.jpg
Wit Wii polo-shirt met blauw randje.

Ik heb mijn programma aangepast zodat ook de plaatjes en de beschrijving er bij komen te staan. Als het bevalt laat ik het voortaan zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hmmm mooie nieuwe dingen in de store dan ;)

Gisteren maar even actief gedaan en mn Wii op internet gegooid en gekoppeld aan mn Club Nintendo VIP geneuzel. Gelijk alle codes ingevuld en direct op 2600 sterren gekomen ;)

Ben echt tevreden met mn Wii (heb hem pas sinds vrijdag avond) en heb er tot nu toe spierpijn aan overgehouden in mn rechterarm ;)

Ben echt heel erg content met de nieuwe Zelda, ik vind hem echt opleven tot de hype en vind het grafisch echt helemaal niet tegenvallen zoals iedereen beweerd (ben zelf geen graphics fanaat.. gameplay/story > graphics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@MetroidPrime: Ze hebben er even zin in, moet niet gekker worden. Die pics en kleine beschrijving erbij zijn overigens erg handig! Nog beter zou zijn als het plaatje zou linken naar de wat uitgebreidere beschrijving en vergroot plaatje (wat op Nintendo.nl in een popup verschijnt). Of gewoon via een normaal linkje natuurlijk.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:20:
Sterrencatalogus update

20000 Zelda beeld
[afbeelding]
Voor de echte Zelda fan!

5500 Wii sweater met rits (unisex)
[afbeelding]
Mooie Wii sweater met rits!

4000 Wii polo-shirt vrouwen
[afbeelding]
Wit Wii polo-shirt met blauw randje!

4000 Wii polo-shirt mannen
[afbeelding]
Wit Wii polo-shirt met blauw randje.

Ik heb mijn programma aangepast zodat ook de plaatjes en de beschrijving er bij komen te staan. Als het bevalt laat ik het voortaan zo staan.
Waar is jouw tooltje te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe denken jullie trouwens dat het omzetten van punten naar wii points gaat? Het zal vast geen 1:1 worden maar als je er over nadenkt zou het eigenlijk toch te gierig voor woorden zijn als het niet minimaal 1:1 is. Zelfs dat is nog laag. Als je een wii registreert zou je dan nog geeneens 1 snes game kunnen downloaden. Voor 250 euro zou je toch wel 1 of 2 spelletjes verwachten. Zeker aangezien de VC gewoon voor 99% pure winst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

m3gA schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:41:
[...]

waar had je hem besteld?
Game247.nl

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:11:
Hoe denken jullie trouwens dat het omzetten van punten naar wii points gaat? Het zal vast geen 1:1 worden maar als je er over nadenkt zou het eigenlijk toch te gierig voor woorden zijn als het niet minimaal 1:1 is. Zelfs dat is nog laag. Als je een wii registreert zou je dan nog geeneens 1 snes game kunnen downloaden. Voor 250 euro zou je toch wel 1 of 2 spelletjes verwachten. Zeker aangezien de VC gewoon voor 99% pure winst is.
Inderdaad. Gewoon af en toe een VC game "cadeau" doen daar kweek je enorm veel goodwill mee en het kost Nintendo helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 10:40
Hè hè, EINDELIJK een RGB-SCART kabel voor m'n Wii kunnen scoren, bij de Free Record Shop in Hoog Catharijne. Ikke = blij dus! :) Kan ik vanavond eindelijk Zelda in RGB kwaliteit bekijken ipv. in composiet beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:39:
[...]

Inderdaad. Gewoon af en toe een VC game "cadeau" doen daar kweek je enorm veel goodwill mee en het kost Nintendo helemaal niks.
Maar ja, dan zullen ze je nog geen games als Super Mario World of Ocarina of Time cadeau doen. Ze moeten gewoon bij de standaard Nintendo franchises een leuk extraatje doen. Bij Zelda bijvoorbeeld de eerste Zelda. Bij Mario Galaxy Super Mario Bros. Dat zijn leuke cadeaus.

Maar ja. Van die titels verkopen ze sowieso al wel een boel zonder dat ze die cadeau doen. Dus ze zijn gek als ze die dingen gewoon weggeven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Uit een interview met Ed Boon en gamespot over MK:
-De game gaat niet online. De online functionaliteit van de Wii was nog niet op tijd klaar, waardoor implementatie niet doorgaat.
:( Ik dacht dat dit de eerste game hier zou worden die wél online zou gaan.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:54:
@MetroidPrime: Ze hebben er even zin in, moet niet gekker worden. Die pics en kleine beschrijving erbij zijn overigens erg handig! Nog beter zou zijn als het plaatje zou linken naar de wat uitgebreidere beschrijving en vergroot plaatje (wat op Nintendo.nl in een popup verschijnt). Of gewoon via een normaal linkje natuurlijk.
Dat is geen gek idee. Ik ga het er meteen in stoppen.

EDIT: Het URL van de popup-pagina van elk artikel bevat geen unieke identifier voor het betreffende item. In plaats daarvan wordt de index van het artikel in de catalogus gebruikt, maar dat kan binnen enkele minuten weer veranderen. Het is redelijk slecht website ontwerp en ik kan er helaas erg weinig mee. Ik zal in het programma zelf de popup nabootsen, maar meer dan dat kan ik er niet mee doen.
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:04:
[...]

Waar is jouw tooltje te downloaden?
Nog niet, er moet nog heel veel aan gebeuren(o.a. ondersteuning toevoegen voor de Belgische en andere sterrencatalogussen) en ik heb niet al te veel tijd om er aan te werken. Het zal nog op zijn minst een maand of twee á drie duren voordat ik het programmatje ter download kan gaan aanbieden.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 23-01-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 06:16
vandaag 35 dagen na aanschaf, 4 nieuwe wii-straps van nintendo binnegekregen...maar deze zijn identiek aan de straps die ik al had! Nu heb ik het niet het idee dat deze en mn oude straps snel kapot gaan want ze lijken allemaal heel sterk. Maar heb ik nu al de nieuwe straps bij aanschaf gekregen, of krijg ik nu oude straps van nintendo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem maar aan dat je nieuwe straps bij aankoop hebt gekregen.
Nintendo is echt niet zo stom om oude straps te gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De Belgische sterrencatalogus bevat nog altijd megaman, gheist en polarium advance. In de 5 jaar dat ik sterren verzamel heb ik nog NOOIT iets leuk zien verschijnen. Vanavond eens een gepeperde mail schrijven naar Nintendo :(

edit* jaapstobbe: slechts een miniem aantal mensen heeft in Europa de dunne straps gekregen. Volgens mij had jij gewoon direct de goede?

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 23-01-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

Waar kan ik trouwens het beste online zoeken naar nunchucks? Kan ze irl echt nérgens vinden :(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:13:
edit* jaapstobbe: slechts een miniem aantal mensen heeft in Europa de dunne straps gekregen. Volgens mij had jij gewoon direct de goede?
Klopt. Volgens mij hebben slechts een paar launch-dag Wii's de dunne straps gekregen. Bij de controller die bij de Wii zat, had ik wel een dunne strap. Bij de Wii-play die ik diezelfde dag kocht zat al een dikke strap. Als het goed is krijg ik zelf nog 4 goede toegestuurd. Altijd handig een paar back-up straps. En je kunt ze eventueel ook nog aan andere dingen knopen :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:47:
[...]

Maar ja, dan zullen ze je nog geen games als Super Mario World of Ocarina of Time cadeau doen. Ze moeten gewoon bij de standaard Nintendo franchises een leuk extraatje doen. Bij Zelda bijvoorbeeld de eerste Zelda. Bij Mario Galaxy Super Mario Bros. Dat zijn leuke cadeaus.

Maar ja. Van die titels verkopen ze sowieso al wel een boel zonder dat ze die cadeau doen. Dus ze zijn gek als ze die dingen gewoon weggeven.
Ze hoeven ook niet meteen de beste titels weg te geven. Maar gewoon iets als 400 punten bij een normale game geven en iets van 600 bij een A titel. Dan kan je voor iedere 2 games die je koop een VC game kopen, zoiets lijkt mij wel redelijk. Of 1 game naar keuze (behalve n64 games, die zijn wat prijzig) per game die je koopt. Maar dat gaat nintendo weer te ver denk. De VC is toch een geldkoe en 1 game per gekochte game weggeven heeft dan toch wel weer een grote impact denk want voor de meeste mensen zullen er toch niet gigantisch veel VC spellen zijn die ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Belgische sterrencatalogus bevat nog altijd megaman, gheist en polarium advance. In de 5 jaar dat ik sterren verzamel heb ik nog NOOIT iets leuk zien verschijnen. Vanavond eens een gepeperde mail schrijven naar Nintendo :(

Hallo ik ben niet blij met men punten. insert huillie smiley
Corporate headquarters: zomg lets give him 5000 extra points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070

Zelfde geldt voor Nederland. Meestal moet je er gewoon snel bij zijn anders weet je niet eens dat ze iets nieuws in de catalogus hadden. Laatst nog Ages of Empires voor me DS "gekocht" met 5000 sterrenpunten, vond ik persoonlijk wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Erik070 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:13:
[...]

Zelfde geldt voor Nederland. Meestal moet je er gewoon snel bij zijn anders weet je niet eens dat ze iets nieuws in de catalogus hadden. Laatst nog Ages of Empires voor me DS "gekocht" met 5000 sterrenpunten, vond ik persoonlijk wel een goede deal.
denk dat ie bedoelt dat Belgie wel leuke stuff heeft maar NL niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk niet dat Nintendo snel VC games/punten zal weggeven. Imo is de VC voor de belangrijkste manier om hun online netwerk te bekostigen. Pas als er genoeg userbase is en ze een goeie cashflow hebben zullen ze dingen gaan weggeven. Daar is Nintendo meer dan zakelijk genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

apNia schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:16:
[...]

denk dat ie bedoelt dat Belgie wel leuke stuff heeft maar NL niet
Volgens mij juist niet. Boeboe is belg you know :P Ennuh de items in de nl sterrencatalogus haalt het bij lange na niet wat Japan's Club Nintendo krijgt. Die zijn pas echte collectors item :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betref tis nintendo mij af en toe toch iets te zakelijk. VC games zijn nou niet bepaald goedkoop en het is grotendeels pure winst. Zelfs als je de kosten van het netwerk aftrekt want kwa opslag en bandbreedte zal het niet veel kosten. Dan vind ik dat ze af en toe toch ook wel een beetje goodwill mogen tonen, want wat dat betreft hoef je eigenlijk nooit iets van nintendo te verwachten en dat is toch wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20000 Nog maar 7 !

Zelda beeld
Voor de echte Zelda fan!

lelijk ding. en hoe groot is ie nou eigenlijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:10:
http://www.mapwii.com heeft wel potential denk ik, leuke site. Ik ga die van mij ook maar aanmelden :)
leek me ook wel wat. Ik ben in de terms of service op zoek gegaan naar hun privacy policy... die verwijst naar een pagina die niet bestaat.
Ik vertrouw het niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:25:
Wat dat betref tis nintendo mij af en toe toch iets te zakelijk. VC games zijn nou niet bepaald goedkoop en het is grotendeels pure winst. Zelfs als je de kosten van het netwerk aftrekt want kwa opslag en bandbreedte zal het niet veel kosten. Dan vind ik dat ze af en toe toch ook wel een beetje goodwill mogen tonen, want wat dat betreft hoef je eigenlijk nooit iets van nintendo te verwachten en dat is toch wel een beetje jammer.
Maar het online netwerk gaat niet alleen gebruikt worden voor VC games. Momenteel kunnen DS gebruikers erover online spelen en daar komen de Wii gamers dalijk bij. De kosten die dat allemaal met zich meebrengt moeten niet onderschat worden. En aangezien Nintendo dit perse gratis wil houden (geldt dat ook als goodwill?) moeten de euro's ergens anders worden verdiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Schrijver schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:53:

Ik moet handmatig naar "volbeeld" schakelen. Vind ik eigenlijk wen spijtig, vooral omdat mijn tv het niet wil onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
jaapstobbe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:43:
vandaag 35 dagen na aanschaf, 4 nieuwe wii-straps van nintendo binnegekregen...maar deze zijn identiek aan de straps die ik al had! Nu heb ik het niet het idee dat deze en mn oude straps snel kapot gaan want ze lijken allemaal heel sterk. Maar heb ik nu al de nieuwe straps bij aanschaf gekregen, of krijg ik nu oude straps van nintendo? :?
ik vroeg met hetzelfde af, ik heb eind vorige week ook mijn straps ontvangen en die waren hetzelfde als bij mijn Wii en WiiPlay. Reserve dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

Ik vind het echt frustrerend dat Nintendo niets wil zeggen over wanneer ze weer Wii's gaan uitleveren.
Hij is nu al bijna twee maanden uit en overal zijn tekorten! Terwijl volgens hun berichten er _zeker_ niet te weinig consoles geleverd zouden worden. Ze zouden op zn minst aan kunnen geven of we iets op korte of lange termijn kunnen verwachten. Ik vind dit echt oneerlijk tov de klanten. :(

Nu kun je natuurlijk wel zeggen, als je zo graag een Wii had willen hebben waarom had je em dan niet vorig jaar al gereserveerd? Nou, toen wist ik nog niet of ik er eentje wou. }:O

Weet iemand trouwens hoeveel Wii's er nu totaal geleverd zijn aan NL?

Over die VC-games, het lijkt me duidelijk dat Nintendo hiermee de winst maakt. Veel mensen vallen voor het gemak van zo'n game downloaden en opslaan op de Wii, ze kunnen dan die ouwe shit spelen zonder dat gehannes met die NES of SNES. Tevens profiteren ze van het feit dat SEGA nu maar al te graag hun oude games willen verkopen en trekken daarmee nog meer (old-skool)gamers aan. Die roms (de games dus) zijn ontiegelijk klein, ik geloof dat Zelda:OOT iets van 16 MB is, en dat is dan waarschijnlijk een van de grootste, dus qua bandbreedte kost het ze ook niet zoveel, je download de game immers slechts 1 keer. Ik denk dat ze hiermee de lage kostprijs van de Wii willen compenseren. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Volgens mij zijn ze gewoon bij nintendo bezig zo veel mogelijk sterren binnen te halen zodat er straks zo min mogelijk naar wii points omgezet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Maar het online netwerk gaat niet alleen gebruikt worden voor VC games. Momenteel kunnen DS gebruikers erover online spelen en daar komen de Wii gamers dalijk bij. De kosten die dat allemaal met zich meebrengt moeten niet onderschat worden. En aangezien Nintendo dit perse gratis wil houden (geldt dat ook als goodwill?) moeten de euro's ergens anders worden verdiend...
Bovendien wordt de Shop Channel momenteel door Nintendo zelf verzorgd, maar dit gaat binnenkort uitbesteed worden aan Akamai. Dit is een behoorlijke kostenpost voor Nintendo en dus zal er geld verdiend moeten worden.

Ik krijg vaak de indruk dat mensen denken dat Nintendo het ze verschuldigd is om gratis VC spellen weg te geven. Wees blij dat je al Sterrencatalogus punten krijgt, bij Microsoft en Sony krijg je namelijk niets!
stduke schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:02:
Ik denk dat ze hiermee de lage kostprijs van de Wii willen compenseren. :Y
Nintendo maakt namelijk al vanaf het begin al winst op de console zelf. De Virtual Console is dus helemaal niet nodig om de lage prijs te "compenseren".

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 23-01-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
jaapstobbe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:43:
Bleh, ik heb die dingen gelijk op de eerste dag besteld (toen het in NL mogelijk was iig) en ik heb ze nog steeds niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:10:
[...]
Bovendien wordt de Shop Channel momenteel door Nintendo zelf verzorgd, maar dit gaat binnenkort uitbesteed worden aan Akamai. Dit is een behoorlijke kostenpost voor Nintendo en dus zal er geld verdiend moeten worden.
Heb je daarvan misschien een bron? Er is inderdaad een persbericht verschenen dat Akamai de online structuur van Nintendo shop channel ondersteunt. Het is maar de vraag of dit niet al het geval is sinds de launch. Dat stond er namelijk niet echt duidelijk in.

Het is logisch dat dit al vanaf de launch is, want Nintendo werkt op alle gebieden samen met partners. Vanaf het bouwen van de console (NEC, IBM, ATI) tot en met de verschillende kanalen (Opera etc).
Ik krijg vaak de indruk dat mensen denken dat Nintendo het ze verschuldigd is om gratis VC spellen weg te geven. Wees blij dat je al Sterrencatalogus punten krijgt, bij Microsoft en Sony krijg je namelijk niets!
Daar ben ik het op zich helemaal mee eens.

Een aantal dingen vallen wel op:
-op meerdere Nintendo sites is te lezen dat VIP punten binnenkort voor winkelcredits kunnen worden omgewisseld (ik reken dus op voor Q1)
-de sterrencatalogus wordt ineens enorm vaak bijgewerkt
-Nintendo heeft nergens nog een omruilratio genoemd

Als ik dat bij elkaar leg, dan denk ik dat de omruilratio toch wel redelijk gunstig zal worden. Immers Nintendo is duidelijk bezig het risico zoveel mogelijk te beperken, door zoveel mogelijk punten weg te werken.

Veel mensen vergeten dat de opbrengst van veel punten niet weer rechtstreeks naar Nintendo gaat. Als je bijv. kijkt naar iTunes, dan verdient Apple er nauwelijks wat mee. In dit geval heeft Nintendo natuurlijk veel content, maar uiteindelijk gaat denk ik ook een groot gedeelte naar 3rd parties, zoals Sega. Ik denk dat dat percentage per download van een 3rd party ergens tussen de 50 en 90% zit, gebaseerd op andere download-winkels. Wat overblijft is voornamelijk nodig om de kosten te dekken en evt. nog wat winst te maken. Op de eigen Nintendo bibliotheek verdienen ze natuurlijk wel veel.

Daarnaast komt er in de toekomst ook nog eens veel originele content. Tenminste dat was/is de bedoeling. Dat zijn bijv. nieuwe (kleinere) spellen en nieuwe kanalen, waarvoor dan dus ook een klein bedrag in punten betaald moet worden. Dat vloeit ook allemaal niet naar Nintendo.

Ik denk dan ook dat je de Virtual Console echt moet zien als (ver)koop-argument voor de Wii en niet als winstmaker. Het geld verdienen ze waarschijnlijk meer met de Wii, de games en de accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:30:
[...]

Heb je daarvan misschien een bron? Er is inderdaad een persbericht verschenen dat Akamai de online structuur van Nintendo shop channel ondersteunt. Het is maar de vraag of dit niet al het geval is sinds de launch. Dat stond er namelijk niet echt duidelijk in.
Nee, maar gezien de huidige snelheid van de Shop Channel is het duidelijk dat niet het netwerk van Akamai gebruikt wordt, wat een stuk sneller hoort te zijn. Bij de Amerikaanse launch maakte de Wii overigens nog contact met servers van Nintendo in plaats van die van Akamai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stduke schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:02:
Ik vind het echt frustrerend dat Nintendo niets wil zeggen over wanneer ze weer Wii's gaan uitleveren.
Hij is nu al bijna twee maanden uit en overal zijn tekorten! Terwijl volgens hun berichten er _zeker_ niet te weinig consoles geleverd zouden worden. Ze zouden op zn minst aan kunnen geven of we iets op korte of lange termijn kunnen verwachten. Ik vind dit echt oneerlijk tov de klanten. :(

Nu kun je natuurlijk wel zeggen, als je zo graag een Wii had willen hebben waarom had je em dan niet vorig jaar al gereserveerd? Nou, toen wist ik nog niet of ik er eentje wou. }:O
Het maakt denk ik niet zoveel uit wanneer je je wii besteld. Ik zit sinds 27 dec (een beetje laat) vorig jaar te wachten maar nog steeds geen wii. Het beste is denk ik bestellen/reserveren bij een lokale winkel. Bij e-plaza gingen ze een paar dagen geleden ook over de toonbank, alleen voor mensen die hadden gereserveerd. Ik heb hem bij neckermann besteld (alleen vanwege uitgestelde betalingsmogelijkheden) maar daar lijkt nog steeds niks binnen te zijn gekomen. Mag je hier ook een poll plaatsen?, ik zou wel eens willen weten hoe groot het verschil is tussen mensen die al wel een wii hebben en nog geen wii in hun bezit hebben.
hallo overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hironshy schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:24:
Volgens mij juist niet. Boeboe is belg you know :P Ennuh de items in de nl sterrencatalogus haalt het bij lange na niet wat Japan's Club Nintendo krijgt. Die zijn pas echte collectors item :9
Sterker nog, als je een premium member bent (een bepaald aantal punten per jaar registreren) krijg je zelfs een keer per jaar een collectors item. Voor nop. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:35

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja! Geduld hebben loont! :P

Een weekje of wat geleden schreef ik hier, dat Nintendo voor de arme zielepoten die bij registratie van hun Wii op de Nintendo.nl site slechts 250 sterren hadden gekregen, dit aangepast zou worden naar 500. Sommige Wii-bezitters die erg snel hun Wii registreerden (lees op of net vóór de launchdate van 8 december) kregen slechts 250 punten - een foutje op de site. Nintendo had al eerder toegezegd in een mail aan mij dat ze dit aan zouden passen. Een datum vermeldde dat bericht echter niet.

Zojuist zie ik dat het is aangepast naar 500 sterren. Dit moet gisteren of vandaag gebeurd zijn.

Ik ben weer blij - eindelijk mijn 'verloren' 250 sterren terug. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu (jup ik loop achter) zelda aan het spelen occarina of time (die disc met 4 of wat zelda's erop)

maar kan het kloppen dat het niet perfect ge e mu leer d t word?

Geluid klinkt af en toe best schel.
En dat tekst ratelen upspeeden door op a te drukken lukt ook al niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 07:53
ik vroeg me iets af. Ik zie veel mensen over een RGB Scartkabel praten die betere kwaliteit zou moeten tonen op de wii. Nu vraag ik me af wat voor kabel er standaard met de wii wordt geleverd. Dit is toch ook een RGB Scart kabel :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Possible schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:52:
ik vroeg me iets af. Ik zie veel mensen over een RGB Scartkabel praten die betere kwaliteit zou moeten tonen op de wii. Nu vraag ik me af wat voor kabel er standaard met de wii wordt geleverd. Dit is toch ook een RGB Scart kabel :?
Nee, dat is composiet met een scart verloopje.
Captain N schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:20:
[...]

Sterker nog, als je een premium member bent (een bepaald aantal punten per jaar registreren) krijg je zelfs een keer per jaar een collectors item. Voor nop. :)
Och, in Amerika hebben ze het helemaal niet. Dus op zich hebben we het hier best goed. Al betalen we hier natuurlijk wel weer veruit het meest voor de console en de spellen (t.o.v. Japan en Amerika), maar dat is zo bij alle consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Nee, composiet met een scart blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat is een composietkabel, zoals in de startpost staat aangegeven. Een composietkabel is ongeveer vergelijkbaar met het signaal van analoge kabeltelevisie, terwijl een scartkabel een veel beter signaal geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
Om het nog verwarrender (of juist niet) te maken (en nog meer off-topic):

Scart is de stekker. composiet, RGB en S-video zijn videosignalen die via een scartstekker op een tv getoont kunnen worden net als component een videosignaal is. Component wordt alleen vaak via cinch(tulp) stekkertjes aangesloten (er zijn ook dvd spelers die component over scart uitspugen alleen zijn die vrij zeldzaam aangezien je dan alsnog een scart naar 3xcinch verloop moet hebben).

Hoop dat het nu wat duidelijker is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:49:
Uit een interview met Ed Boon en gamespot over MK:

[...]

:( Ik dacht dat dit de eerste game hier zou worden die wél online zou gaan.
Blame Midway! Ze hadden zeker alvast die online functie kunnen implementeren, maar nee, ze laten het dan maar helemaal weg. :?

Volgens mij is het online gebeuren van de Wii optimaal als die MK game gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:35

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Toemaar: zelfs nog een excuusbriefje van Nintendo in de mail:
-----Original Message-----
From: Nintendo Newsletter <newsletter@nintendo-europe.com>
To: iNSaNe-oNe
Date: Tue, 23 Jan 2007 18:43:53 +0100 (CET)
Subject: Sterren voor het registreren van je Wii

------------------------------------------------------------------------
NINTENDO
------------------------------------------------------------------------

Sterren voor het registreren van je Wii

Beste Nintendo-fan,

Vanwege een technische fout heb je toen je je Wii registreerde
slechts 250 sterren ontvangen in plaats van 500. Deze fout is nu hersteld
en als je je profielpagina bekijkt, zie je dat je nu 500 sterren hebt
ontvangen voor het registreren van je Wii.

Onze excuses voor het ongemak,

Het Nintendo-team
Netjes! Nu mijn Wiimote straps opsturen (4 weken geleden aangevraagd, nog niets ontvangen...) en deze klant is helemaal tevreden. :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:25:
ik weet wel zeker dat je je daar behoorlijk op verkijkt, denk b.v. aan:
• kopieerbeveiligingen (implementeren op oude bestaande spellen als ook de licentie kosten)
• aanpassen van de games om ze speelbaar te maken op de Wii en de saves op memory van wii te kunnen zetten
• servers + bandbreedte (vergeet onderhoudt niet)
• service verlening (denk aan vragen en problemen)
• betaalsysteem (kraskaarten b.v.)
• database zodat ze weten wie welke games heeft gekocht en ze altijd opnieuw kan downloaden.

ben er vrij zeker van dat ik dingen over het hoofd zie. maar het mag duidelijk zijn dat er wel degelijk kosten aan verbonden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
IGN post nog wat goed nieuws vanavond...ze zeggen dat Mario Kart 64 volgende week naar Virtual Console komt 8)

*edit: hmm Nintendo of America that is :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Bartolomew85 op 23-01-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:40:
Ik ben nu (jup ik loop achter) zelda aan het spelen occarina of time (die disc met 4 of wat zelda's erop)

maar kan het kloppen dat het niet perfect ge e mu leer d t word?

Geluid klinkt af en toe best schel.
En dat tekst ratelen upspeeden door op a te drukken lukt ook al niet :s
ik had nooit last van schel geluid oid op mn N64 en die text doorspoelen, dat werkt alleen als er zo'n blauw driehoekje (of vierkantje) rechtsonder in het tekstvak staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartolomew85 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:55:
IGN post nog wat goed nieuws vanavond...ze zeggen dat Mario Kart 64 volgende week naar Virtual Console komt 8)

Dan neem ik aan dat die volgende week vrijdag naar Europa komt, zo is het namelijk gegaan met vrijwel alle games. Kortom, don't worry :D. Op Gonintendo staat trouwens de pressrelease: http://gonintendo.com/?p=12111. Daarin nog veel meer info over de Q1 releases in America.

Slecht nieuws is dat Mario Party is uitgesteld tot Q2: http://gonintendo.com/?p=12113. Al heb ik daar persoonlijk niet echt moeite mee, aangezien er al zoveel (third party) game geweld is in maart. Wellicht kunnen ze nog een leuke online modus toevoegen :).

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 23-01-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Joy! \o/

Vandaag (vanochtend) zijn mijn wii-remote straps binnengekomen (27 december aangevraagd).
Heerlijk die envelop met zo`n 'classy' nintendo-logo derop :)

Die Mario Kart zal ook wel naar Europa komen denk ik ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Bartolomew85 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:55:

Mja en dan hebben ze ook LTTP al (of krijgen die binnenkort)...

Mario Kart kan me eigenlijk gestolen worden, maar LTTP wil ik toch wel es op mn TV spelen :P Evenals Super Metroid, Chrono Trigger enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:21:
[...]

Mja en dan hebben ze ook LTTP al (of krijgen die binnenkort)...

Mario Kart kan me eigenlijk gestolen worden, maar LTTP wil ik toch wel es op mn TV spelen :P Evenals Super Metroid, Chrono Trigger enzo.
LTTP ? leuk al die afkortingen maar ik heb geen idee welke game je ermee bedoeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:26:
[...]

LTTP ? leuk al die afkortingen maar ik heb geen idee welke game je ermee bedoeld :?
Zelda: Link to the Past :P

http://wii.ign.com/articles/757/757573p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Godverdomme... Heb je eindelijk een wii, wordt er ingebroken. Kan dus nu weer opnieuw het hele circuit door. En om maar niet te praten over Red Steel waarmee ik op 70% ofzo zat en al mijn pro statussen bij Sports...

Iemand nog een tip waar in regio Groningen al wat te krijgen is zonder maanden te wachten?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!