Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Mijn idee was dat het aan m'n El Cheapo Philips TV lag, die er fijn 'Incredible surround' ofzo van wil maken.
(Heb dus de kabels van elkaar afgetrokken zeg maar, om het werkend te krijgen; geen probleem verder)
[ Voor 13% gewijzigd door MEN-O op 21-01-2007 16:16 ]
Ik lees echter overal levertijd van ong. 4 weken. Maar zijn er ook winkels die zonder reservering werken? (Dus gewoon naartoe bellen en vragen of ze nog wat hebben liggen?)
Verder heeft mijn LCD TV geen RGB/Component. Echter wel VGA en DVI, komt er in de toekomst ook hier een kabel voor beschikbaar?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
- RGB Kabel gescoord.
- Originele Nintendo 251 Blocks MemoryCard gescoord
Beide waren de laatste exemplaren
Heb nu alles wat ik voor mij Wii wou hebben !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De FreeRecordShop doet iig niet aan reserveringen.Thund3r schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:26:
Na gisteravond bij een maat thuis ong. 5 uur lang ge-wii te hebben, heb ik besloten om er 1 te gaan halen samen met mijn vriendin.
Ik lees echter overal levertijd van ong. 4 weken. Maar zijn er ook winkels die zonder reservering werken? (Dus gewoon naartoe bellen en vragen of ze nog wat hebben liggen?)
Verder heeft mijn LCD TV geen RGB/Component. Echter wel VGA en DVI, komt er in de toekomst ook hier een kabel voor beschikbaar?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterNee, er is daar geen kabel voor aangekondigd en die zal er waarschijnlijk ook nooit komen. Je kunt het beste de handleiding van je TV even doornemen, vooral als je TV HD-Ready is.Thund3r schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:26:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Software die ik gebruikt heb zijn glovepie+speciale controls die het voor een emulator met zelda oot mogelijk maken het net als tp te spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door danielkraak op 21-01-2007 18:04 ]
Ik had vorige keer alle guns en kata's maar ik mistte de focus upgrades. Weet iemand hier hoe ik die kan krijgen? Heb al wel wat gezocht maar heb niets meer gevonden dan dat je bij de shooting range goed bezig moet zijn. Maar wat moet ik nu precies doen want ik krijg ook totaal geen hint...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En ik heb een hekel aan mensen die dingen roepen zonder het te onderbouwen.jouke_buissink schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:14:
[...]
Bah, heb een hekel aan als mensen die truc toepassen...
Nu jij weer..
Weinig tactvolle post maat.
Verwijderd
het lijkt erop of jullie games kopen om ze snel uit te spelen en dan weer te ruilen..KeN. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:47:
[...]
En ik heb een hekel aan mensen die dingen roepen zonder het te onderbouwen.
Nu jij weer..
Weinig tactvolle post maat.
Beter was geweest: "Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen" vs. het nu geposte "ik heb een hekel aan mensen die die dat doen."
Dit spel is gewoon zo kort dat 'ie mooi teruggaat. We zijn er netjes mee omgegaan en er zitten geen krassen op. Mij kan het werkelijk geen flikker schelen of mijn game als eens door iemand is gespeeld als ik 'm in de winkel koop. Mits diegene er netjes mee om is gegaan natuurlijk.
Geen vouwen/ezelsoren in de boekjes, geen vlekken/krassen op de CD.
Maar goed, ieder zijn ding. Kan het me ook prima voorstellen dat mensen het niet trekken.
Het gaat mij slechts om de manier waarop het hier wordt gezegd.
EDIT: En om het nog maar even te verduidelijken:
Het is dus niet zo dat we elke week naar de winkel gaan, een spel kopen, 'm uitspelen, en 'm dan weer snel ruilen. Beetje belachelijk dat ik me hier moet gaan lopen verdedigen, maar goed..
[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 21-01-2007 19:36 ]
Dit is duidelijk een grondig verschil van mening. Ik kan aan beide kanten wel inkomen. Als ik 60eu uitgeef aan een game die ik in 1 dag uit kan spelen dan snap ik heel goed dat je die game terug zult brengen. Ik hoop toch ook wel wat meer waar voor mijn geld te krijgen.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:26:
[...]
het lijkt erop of jullie games kopen om ze snel uit te spelen en dan weer te ruilen.
Aan de andere kant wil ik natuurlijk ook een echt nieuwe game krijgen. Maar wat niet weet wat niet deert. Ik baal eerlijk gezegd ook als ik geen gesealde game krijg.
Vroeger was het bij de FRS zo dat je 2 weken de tijd had om te ruilen. Daar zeiden medewerkers zelfs dat jeje de game gewoon eerst kon uitspelen. Op zich vind ik dat wel een goed systeem.
Er zijn games waar ik best lang over heb gedaan die ik het liefst zou ruilen en andersom ook (games waar ik in 1 dag doorheen wa die ik graag wil houden).
Uiteindelijk komt het neer op persoonlijke overtuiging. Ruilen moet kunnen en kan ook. Als je altijd nieuwe games wilt moet je dus bij dergelijke winkels weg blijven, alleen zijn deze winkels vaak of goedkoper of dichterbij. Kwestie van voors en tegens tegen elkaar afzetten. Wil je altijd nieuwe games en ruil je toch niet dan zou ik altijd online kopen (of bij FRS online bestellen en in winkel af laten leveren...)
Is overigens mijn eerste zelda ooit, bevalt me wel tot nu toe, inro levels waren leuk, eerste stuk door de twilight vond ik wat saai, eerste tempel was dan weer erg kewl.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
via berichtendienst naar nieuw bericht gaan en dan adresboek, kom je op de eerste pagina van je adresboek dan blader je 1 bladzijde terug en daar "op de voorkant van je adresboek" staat je eigen Mii code.Bjk schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:41:
Misschien een wat domme vraag, maar ik kan het niet vinden. Waar staat mijn Mii code zodat mensen mij kunnen toevoegen? Ik heb namelijk geen flauw idee, en nu blijf ik dus heel eenzaam
Verwijderd
Ik wil ze wel stalken, maar ik zit eigenlijk nog steeds op de Wii zelf te wachtennero355 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:28:
\o/ Iedereen die in de buurt van Rotterdam woont : Ga zo vaak mogelijk de Dixons in het Centrum stalken :
- RGB Kabel gescoord.
- Originele Nintendo 251 Blocks MemoryCard gescoord
Beide waren de laatste exemplaren
Heb nu alles wat ik voor mij Wii wou hebben !!!
ik geef je weinig hoopVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:58:
[...]
Ik wil ze wel stalken, maar ik zit eigenlijk nog steeds op de Wii zelf te wachten. Laten ze daar nu eerst maar eens mee komen, wellicht dat ik van de zomer Zelda kan spelen!
sorry flauw
Verwijderd
de sleutel tot gratis VC games op je Wii ..hoe?
check it out at;
http://www.youtube.com/watch?v=6QLVObU6rB4
peace
downloaden maar van wiifii.net :-)
dit is blijkbaar dus iets anders...Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:06:
Is dit de beste post in dit forum tot nu toe?
check it out at;
peace
[ Voor 7% gewijzigd door Alien B.O.B. op 21-01-2007 22:10 . Reden: vaagheid ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
Dat zijn nou exact mijn gedachten. Intro was leuk, twilight beetje eentonig, en eerste tempel erg leuk!Chaoss schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:09:
zo vanmiddag eindelijk eens de tijd genomen om zelda te spelen... sinds ik hem gekocht heb had ik nog maar 2,5 uur gespeeld sinds vanmiddag zit ik op 8,5 uur ik ben nu net door de eerste tempel heen... gaaf level met al die aapjes![]()
Is overigens mijn eerste zelda ooit, bevalt me wel tot nu toe, inro levels waren leuk, eerste stuk door de twilight vond ik wat saai, eerste tempel was dan weer erg kewl.
Verwijderd
Is wel leuk om gratis wat extra spelletjes te geven en geeft aan wat er in de toekomst mogelijk is. Binnenkort zullen er meer spellen komen ...hopelijk ook pong :-)
Verwijderd
Idd,dit zijn gewoon flash games die je via Wiicade.com ook kunt spelen.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:06:
check it out at;
peace

Als het een manier was om games uit het huidige VC assortiment te spelen zonder te betalen, was het wat anders.
Wil je het echt weten?Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:06:
ik vind wiicade.com een stuk beter trouwens.
Wat mijn bovenbuurman zegt dus
[ Voor 17% gewijzigd door Magic op 21-01-2007 22:33 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik probeer mezelf voor de gek te houden (en andere forum lezers bekend te maken met die paar KLEINE extraatjes) totdat ze nieuwe software en spellen als mario kart en 007 downloadbaar stellen bij Nintendo... ik heb hier namelijk een VC controller liggen die een keer uit de verpakking wil komen ;-)Magic schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:32:
[...]
Wil je het echt weten?
ik vind wiicade.com een stuk beter trouwens.
edit:
Wat mijn bovenbuurman zegt dus
jouke_buissink schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:14:
Bah, heb een hekel aan als mensen die truc toepassen...
Ik heb er een hekel aan als mensen niet goed lezen..KeN. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:33:
Stel dat was het geval geweest, dan is het nog steeds niet nodig mij als persoon aan te vallen.
Beter was geweest: "Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen" vs. het nu geposte "ik heb een hekel aan mensen die die dat doen."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Weet er nog iemand antwoord op mijn vraag of heeft iemand het al geprobeerd? Of zou iemand het bij hem kunnen uittesten. Je hebt glovepie 0.29 nodig. En daarbij zitten een aantal mappen met controls die je kunt downloaden. In de map wiimotescripts zit:Zeldaocarinatwilligt.pie . Er zijn er meerdere maar deze leek me het leukst.danielkraak schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:16:
Ik ben vandaag aan de slag geweest met mijn wii mote op de pc nadat ik dit filmpje heb gezien. Nu heb ik de glovepie + de besturingsdrivers gedownload en mijn wii-mote gesyncd. Alleen mijn nunchuk wil niet werken. Mijn wii-mote wel, want als ik knoppen in word intyp komt er tekst. Heeft iemand hier ervaring mee. Mijn nunchuck lijkt echt niet te werken.
Software die ik gebruikt heb zijn glovepie+speciale controls die het voor een emulator met zelda oot mogelijk maken het net als tp te spelen.
Verwijderd
Tevens al twee maal meegemaakt dat het de classiccontroller niet herkend.
Nu heb ik al wat dingetjes uitgespeeld en alhoewel ik de game tot nu toe nogal magertjes vind wil ik nog wel even de multi player unlocken.
Maar nu loop ik vast bij het level met als icoon een hond.
Daarna moet je bananen schieten of iets, maar dat gaat voor geen meter.
Ik heb geen idee hoe te mikken en al helemaal niet hoe te schieten. Bij vlagen schieten er soms wat bananen uit maar die gaan dus ongecontroleerd mis.
En nu kan ik niet verder
Iemand die me hiermee kan helpen?
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
dailyleaf schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:58:
spoiler:In de boss-stage moet je eerst bukken/springen en dat lukt me nog wel.
Daarna moet je bananen schieten of iets, maar dat gaat voor geen meter.
Ik heb geen idee hoe te mikken en al helemaal niet hoe te schieten. Bij vlagen schieten er soms wat bananen uit maar die gaan dus ongecontroleerd mis.
En nu kan ik niet verder
Iemand die me hiermee kan helpen?
Magic schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:03:
[...]
spoiler:Schieten gaat vanzelf, als je wiimote zicht heeft op de sensorbar spuiten er heel snel achter elkaar bananen uit, en mikken is gewoon hetzelfde als de "brandblus" minigame.
dankjewel
Verwijderd
Nee nog niet meegemaakt met Super Probotector loopt als een zonnetjeVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:58:
Zijn er al mensen die net zoals ik last hebben gehad van een Wii blackscreen, powerdown enige wat nog mogelijk is, bij het opstarten van de VC game: Super Probotector met een classic controller?
Tevens al twee maal meegemaakt dat het de classiccontroller niet herkend.
Vind hem wel best pittig
Verwijderd
Best wel lastig inderdaad. Het GAME OVER gevoel is weer terug in mijn leven. Wat een genot!!!!Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:35:
[...]
Nee nog niet meegemaakt met Super Probotector loopt als een zonnetje![]()
Vind hem wel best pittig
Ik heb hem maar FF op wimp mode (7 extra levens en easy) gezet. Dan met 2 player samen met m'n zoontje van 6 lekker knallen. Komen we toch nog in stage 2 uit (en nog even dan is hij sneller en beter dan ik!).Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:45:
[...]
Best wel lastig inderdaad. Het GAME OVER gevoel is weer terug in mijn leven. Wat een genot!!!!
Verwijderd
Praat mij er niet van mijn zoontje van 5 (net een week) is gisteren op geheel eigen kracht prof geworden in bowlingboshar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:53:
[...]
Ik heb hem maar FF op wimp mode (7 extra levens en easy) gezet. Dan met 2 player samen met m'n zoontje van 6 lekker knallen. Komen we toch nog in stage 2 uit (en nog even dan is hij sneller en beter dan ik!).
Spellen hoeven misschien niet meteen moeilijk te worden, maar kennelijk kunnen de bewegingen ook beter verwerkt worden dan nu het geval is, als de data uit de Wiimote beter geanalyseerd wordt. Als de besturing dus niet helemaal goed is, dan hoeft dat dus niet per se aan de beperkingen van de Wiimote liggen, maar kan het ook gewoon aan het spel liggen en mogen we in de toekomst daadwerkelijk betere besturing verwachten'Wii-controller is tot meer in staat'
De controller van Nintendo's nieuwe console, de Wii, is tot veel meer in staat dan men tot nu toe in de games voor het apparaat heeft gezien. Dat zegt ontwikkelaar Ignition Entertainment, die bezig is met enkele games voor de Wii. "Ik denk dat controller veel complexere acties kan vertalen dan spelers eigenlijk willen uitvoeren," aldus Ed Bradley, studio manager van Ignition tegenover gamesite Eurogamer.net.
Wel waarschuwt Bradley ervoor dat het allemaal niet te moeilijk moet worden: "De controller spuugt een heleboel interessante informatie uit, het is alleen aan ontwikkelaars om daar iets goeds mee te doen."
Verwijderd
Dat de andere bewegingen ook beter zijn te interpreteren leid ik af uit de laatste opmerking, namelijk dat de Wii veel interessante info uitspuugt en dat de ontwikkelaars daar iets mee moeten kunnen doen. Als hij complexere bewegingen kan vastleggen dan waar nu gebruik vangemaakt wordt, dan lijkt mij dat hij ook beter onderscheid tussen verschillende bewegingen kan maken dan nu gebeurt, ergo hij kan ook beter goede van verkeerde bewegingen onderscheiden.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:22:
Zoals ik het lees heeft hij het meer over de complexiteit van de bewegingen die mogelijk zijn. Dat heeft mijns inziens niet zoveel te maken met betere handling maar eerder met meer uitgebreidere mogelijkheden.
Thanks voor de reminder! Was toevallig net vergeten vandaag op iBOOD te kijken (wat ik normaal wel elke dag doe), en was al een tijdje op zoek naar een betaalbaar SD kaartje, en deze aanbieding kwam dus als geroepen!SandaX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:39:
Misschien een klein beetje offtopic, maar toch enigszins interessant voor Wii-bezitters is de iBood van vandaag. Een 2GB-sd kaartje voor maar 14,95 (ex verzending).
Wat betreft 'Wii-controller is tot meer in staat'... Kijk maar naar bv. Wii Sports Baseball, waarbij de honkbalknuppel heel mooi meebeweegt met jouw beweging als je de Wiimote als knuppel vasthoudt. Dat vind ik wel een goed voorbeeld van wat er mogelijk IS !
[ Voor 21% gewijzigd door Haay op 22-01-2007 12:09 ]
ik vraag me af waarom dat niet gedaan is dan,
Het was een launchgame, moest dus op tijd af zijn. Dan is er dus minder tijd om wat te experimenteren met de output van de wiimote. Ervaring zal ook wel meespelen. Het is een van de eerste games, dan kun je niet gelijk overal het maximale uithalen. Als je bijv. de developer walktrough van Tiger Woods kijkt op gametrailers zie je dat er met de wiimote al veel meer word gedaan.Chaoss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:16:
wat die wii-mote betreft, als dat ding zoveel data uitspuugt die nog maar beperkt gebruikt wordt dan hadden de zwaard besturingen in Red Steel toch ook wel "real-time" gekund?
[ Voor 9% gewijzigd door jip_86 op 22-01-2007 12:20 ]
Real time zwaardvechten is natuurlijk wel lastig te realiseren. Niet alleen moet het zwaard op jouw bewegingen werken (het makkelijke deel). De AI moet ook in staat zijn om op willekeurige bewegingen te reageren. Dat is denk ik lastiger te realiseren dan je denkt. En het zal idd met tijd te maken hebben gehad dat ze het niet geïmplementeert en/of geprobeerd hebben.Chaoss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:16:
wat die wii-mote betreft, als dat ding zoveel data uitspuugt die nog maar beperkt gebruikt wordt dan hadden de zwaard besturingen in Red Steel toch ook wel "real-time" gekund?
uhm...
Verwijderd
Heb dus inderdaad met 2 kaarsjes zitten spelen.-Sander schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 08:19:
[...]
Het werkt, maar prima is wel erg overdreven, de vlam van een kaars is namelijk niet zo stabiel.
Conclusie: Werkt perfect. moest de sensorbalk-settings iets gevoeliger instellen en daarna was het gewoon exact hetzelfde als gamen met sensorbalk. Erg gaaf (en sfeervol)
Mijn vriendin geloofde het dus niet...dus ik blaas een kaarsje uit....."pop" cursor weg. LOL.
Zit je bij een boss in zelda "Shit, waxine lichtje bijna op...shiiiit"
* pven wil een Wii maar ziet door de bomen het bos niet meer
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ja dat heb ik ook!Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:17:
Gister heb ik eindelijk een component kabel weten te bemachtigen (van Leest). Het probleem is nu dat de geluiden in de menu'tjes heel brak klinken. In de spellen (Monkey ball bijv., met veel muziek) hoor je er niets van maar in de wii-menu's lijkt het vals te klinken en een beetje als een mobiele telefoon die veel te hard muziek afspeelt (dat soort brakheid). Heeft iemand dit ook? Het valt me echt alleen op in de menu's van de wii zelf, dus bij de channels en het home-knopje menu. Als je daar eenmaal weg bent merk je niks meer.
Heb jij ook de component kabel van Blaze?
Harde tonen klinken brak en schel door die componentkabel, als ik zonder component kabel speel klinkt het wel goed. Is het de componentkabel of iets anders.... ook moet je de geluidskabel verlengen omdat audo en video nu en bosje stekkers zijn bij elkaar, misschien dat die verlenging de boosdoener is... (er zit nu 5 meter audiokabel weer aan die component kabel)
[ Voor 95% gewijzigd door stduke op 22-01-2007 14:06 . Reden: onwaarheid ]
Signatures are so subliminal...
Ik zoek nog steeds een WiiKoppenSneller schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:15:
[...]
Werd vandaag om half 4 gebeld door de FRS in Arnhem, of ik voor half 6 mijn Wii wilde komen ophalen. Helaas kon ik vandaag niet, dus ze houden hem even vast tot maandagochtend. Ik heb nog een reservering lopen bij Dynabyte in Apeldoorn, iemand nog interesse?
- MetroidPrime
TopicstarterIk vind het eerlijk gezegd een compleet nutteloze toevoeging, omdat het weer gewoon niet up-to-date is. In het gebied waar ik woon loopt de informatie op het weerkanaal altijd 12-16 uur achter. Je hebt er dus helemaal niets aan. Het weerkanaal wordt wel regelmatig geupdate, want de lokale weersverwachting is wel minder dan 4 uur oud. Ik las op IGN dat Matt exact hetzelfde probleem heeft, de informatie is gewoon veel te oud. Het probleem met het weerkanaal ligt duidelijk niet bij WiiConnect24, want de informatie wordt minstens eens in de vier uur geupdate. Het is gewoon dat de informatie die opgehaald wordt te oud is. Dit probleem kan opgelost worden, maar na een maand is er nog helemaal niets aan gedaan. Als dit op deze manier doorgaat, kan Nintendo net zo goed de stekker er uit halen. Hier heeft niemand wat aan.
Mocht bijvoorbeeld Animal Crossing gebruik gaan maken van de informatie van het weerkanaal, dan krijg je leuke dingen te zien. Om 4 uur 's middags schijnt de maan en om 4 uur 's nachts schijnt de zon.
Deze week hoort het nieuwskanaal gelanceerd, maar ik ben bang dat we weer dezelfde taferelen te zien zullen krijgen. Ik ben bang dat het belangrijkste item op het nieuwskanaal zal zijn dat Neil Armstrong op de maan is geland.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
newsflash: of het dag of nacht is is niet afhankelijk van het weerMetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
Mocht bijvoorbeeld Animal Crossing gebruik gaan maken van de informatie van het weerkanaal, dan krijg je leuke dingen te zien. Om 4 uur 's middags schijnt de maan en om 4 uur 's nachts schijnt de zon.
Verder vind ik het huidige weer sowieso een nutteloze toevoeging, de verwachting werkt wel goed en als ik het weer nu wil zien dan kijk ik wel naar mijn weersteen

Ziet er vet uit
Verwijderd
Elke dag bellen met de Free Record shop helpt! Ik had ook het geluk. Online en pre-order is geduld hebben.pven schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:41:
Bij welke winkel is de kans het grootst dat als je daar een Wii reserveert, je hem met een paar weken hebt? Uiteraard heb ik online reeds gezocht; bij FRS is hij niet te bestellen, bij Whekamp is er minstens vier weken levertijd, etc.
* pven wil een Wii maar ziet door de bomen het bos niet meer
- MetroidPrime
TopicstarterNewsflash: je ziet de grap over het hoofd.Magic schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:27:
[...]
newsflash: of het dag of nacht is is niet afhankelijk van het weerik denk dus dat ze gewoon van de lokale (of server) klok gebruikmaken
Totale mislukking als je het mij vraagt. Heb er in het begin een paar keer op gekeken, maar als ik om 12 uur kijk heb ik weinig aan het weer van 04:00 dus verder vrij nutteloos.MetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
We hebben nu alweer meer dan een maand gebruik kunnen maken van het weerkanaal en ik vroeg mij af wat iedereen van vind.
Denk dat je het met nieuws iets minder snel hebt, omdat het dan nog niet zo heel veel uitmaakt of het om 04:00 of om 06:00 neergezet is.
Verwijderd
Of je krijgt net zoiets als die banners op fok. Met dat terugkerende oude nieuwsMetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
Deze week hoort het nieuwskanaal gelanceerd, maar ik ben bang dat we weer dezelfde taferelen te zien zullen krijgen. Ik ben bang dat het belangrijkste item op het nieuwskanaal zal zijn dat Neil Armstrong op de maan is geland.
En ik vraag me ten zeerste af of het nieuwskanaal handiger is dan even op de browser naar nu.nl surfen.
Niet zo lastig als real time weapon changeSmoonshine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Real time zwaardvechten is natuurlijk wel lastig te realiseren.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik neem aan dat Nintendo iets heeft geregeld met Novum ofzo. Die leveren dan het nieuws en de Wii stylesheet doet de rest. Dan heb je al een vrij aardige nieuwsservice. Van nieuws is het ook niet zo heel belangrijk dat het tot op de minuut actueel is.MetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
Gewoon voor elk wapen een andere Wii-mote
[ Voor 9% gewijzigd door Smoonshine op 22-01-2007 14:12 ]
uhm...
Volgens mij mis ik ietsSmoonshine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:11:
Het weerkanaal gebruik ik eigenlijk ook nooit meer. Maar dat ligt meer aan het feit dat je het niet kunt gebruiken als wiiconnect 24 niet aan staat. En die heb ik dan weer uitgezet vanwege de RGB kabel. Ik vind het weerkanaal een leuk idee, maar zoals gezegd, actueel is het allemaal niet. In mijn ogen heeft het wel potentie, maar moet er nog een hoop verbeterd worden.
Wiiconnect 24 uitzetten vanwege je RGB kabel?
Ik niet snappen enzo...
Wanneer je WiiConnect24 aan hebt staan, krijg je ten allen tijde een "aan" signaal door je kabel gestuurd. Je TV denkt dus continu dat de Wii aan staat, terwijl hij gewoon stand-by staat.dailyleaf schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:25:
[...]
Volgens mij mis ik iets![]()
Wiiconnect 24 uitzetten vanwege je RGB kabel?
Ik niet snappen enzo...
uhm...
Met als gevolg?Smoonshine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:28:
[...]
Wanneer je WiiConnect24 aan hebt staan, krijg je ten allen tijde een "aan" signaal door je kabel gestuurd. Je TV denkt dus continu dat de Wii aan staat, terwijl hij gewoon stand-by staat.
Ik snap het nog steeds niet.
Of zijn er tv's die standaard op av/ext springen als ze een on-sginal krijgen?
IdemMetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:58:
[...]
Newsflash: je ziet de grap over het hoofd.
Bingo.dailyleaf schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:30:
[...]
Of zijn er tv's die standaard op av/ext springen als ze een on-sginal krijgen?
Bij mij springt hij standaard inderdaad op mijn wii kanaal, ik vind het alleen niet zo erg, ik druk gewoon mijn digi-tuner-kastje later aan, en dan gaat hij daarnaartoe.
[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 22-01-2007 14:39 ]
Nu moet je kiezen tussen een tragere beeldverversing, maar een hogere resolutie en een snellere beeldverversing maar een lagere resolutie
Waarom is niet gekozen voor 60hz bij 576i en 50hz bij 480i?
En de belangrijkste vraag: wat zou mooier moeten zijn op een normaal CRT toestel?
(met gebruik van een RGB scart kabel)
(hetzelfde geldt trouwens voor de HDTV optie, ook daar is de resolutie lager, al gaat het welliswaar om 480p i.p.v. 480i)

480i is de NTSC standaard, wat de TVs in USA vooral gebruiken, deze heeft 60hz.Ehv_BramBo schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:
Wat ik niet snap: waarom kun je bij de TV-type instellingen (met normaal CRT toestel zonder HD) kiezen tussen 576i (50 hz) en 480i (60 hz)?
Onze oude CRT TVs gebruiken meestal de PAL standaard, en dat is 576i (hogere resolutie, maar een lagere refreshrate)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Dat is toch geen argument?-Sander schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:
Godver, weer eens kansloos gezeik in die Power Unlimited. Een Zelda hatende reviewer heeft Dead or Alive Xtreme 2 een 99 gegeven omdat iemand anders Zelda een 98 gaf. En dat terwijl hij DOAX2 wel keihard afkraakt.
leuk zo'n blad.
Voor dat geld koop ik voor een paar euro meer liever een kingston kaartje:SandaX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:39:
Misschien een klein beetje offtopic, maar toch enigszins interessant voor Wii-bezitters is de iBood van vandaag. Een 2GB-sd kaartje voor maar 14,95 (ex verzending).
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
en daar baal jij van omdat?-Sander schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:
Godver, weer eens kansloos gezeik in die Power Unlimited. Een Zelda hatende reviewer heeft Dead or Alive Xtreme 2 een 99 gegeven omdat iemand anders Zelda een 98 gaf. En dat terwijl hij DOAX2 wel keihard afkraakt.
- MetroidPrime
TopicstarterHij voor dat blad geld heeft betaald?
Als je met zo'n review het niet eens bent, dan moet je het blad gewoon niet meer kopen of je abbonement opzeggen. Dat de eindredacteur het toestaat om een zeer slecht spel een hoog cijfer te geven, puur omdat een spel dat die reviewer ook niet goed vond ook een hoog cijfer kreeg, dan zegt dat toch wel dat het blad erg weinig journalistieke integriteit heeft. Als de eindredacteur dat toelaat, dan kunnen ze ieder spel gewoon 100% geven.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 22-01-2007 16:03 ]
En waarom kiezen ze voor de instelling horende bij HDTV dan ook voor de lage resolutie?Thund3r schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:30:
[...]
480i is de NTSC standaard, wat de TVs in USA vooral gebruiken, deze heeft 60hz.
Onze oude CRT TVs gebruiken meestal de PAL standaard, en dat is 576i (hogere resolutie, maar een lagere refreshrate)
En wat moet beter zijn: wat lagere resolutie, wat hogere refreshrate of andersom?
Ik zou verwachten dat je beter voor een hogere resolutie kunt gaan, maar dan zou je ook met een HDTV voor 576i moeten kiezen, wat dan gezien de aanduiding in het menu weer niet echt logisch is.
(dan heb je welliswaar ook geen progresive scan, maar ook dat lijkt mij minder belangrijk dan de resolutie)
[ Voor 7% gewijzigd door Ehv_BramBo op 22-01-2007 16:06 ]
- MetroidPrime
TopicstarterDat wordt in de startpost uitgelegd. Korte uitleg: de meeste HDTV toestellen geven het beeld op een bepaalde manier weer die afwijkt van de meeste non-HDTV toestellen, waardoor er een speciale instelling is die een betere beeldkwaliteit levert op HDTV toestellen, zonder dat de resolutie omhoog moet.Ehv_BramBo schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:03:
[...]
En waarom kiezen ze voor de instelling horende bij HDTV dan ook voor de lage resolutie?
[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 22-01-2007 16:06 ]
Je hebt het over onderstaand stuk?MetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:05:
[...]
Dat wordt in de startpost uitgelegd. Korte uitleg: de meeste HDTV toestellen geven het beeld op een bepaalde manier weer die afwijkt van de meeste non-HDTV toestellen, waardoor er een speciale instelling is die een betere beeldkwaliteit levert op HDTV toestellen, zonder dat de resolutie omhoog moet.
"De componentkabel heeft als voordeel boven de andere kabels dat je gebruik kunt maken van progressive scan. Normaal gesproken is een TV signaal interlaced, dat wil zeggen dat de beeldlijnen van het beeld om en om op het scherm gezet worden. De TV geeft dus 50 of 60(PAL of PAL-60) keer per seconde een half beeld weer. Je merkt hier weinig van, behalve dat het er soms op zal lijken dat het beeld trilt, met name bij tekst. Bij progressive scan wordt het TV beeld in één keer opgebouwd, waardoor het beeld veel rustiger oogt."
Daaruit maak ik alleen maar op dat je progressive scan niet echt een enorme vooruitgang is. Ja het beeld oogt wat rustiger, maar goed, de resolutie is dus wel lager. Ik zou dus niet echt een beter beeld verwachten.
[ Voor 5% gewijzigd door Ehv_BramBo op 22-01-2007 16:14 ]
Real-time zwaardvechten is erg moeilijk te realiseren denk ik omdat je geen feedback krijgt als je slag wordt geblocked. Dan krijg je scenario dat jij zwiept naar links en ingame je geblocked wordt (in het minst slechte geval is je ingame zwaard dan in het midden blijven gangen terwijl jij ergens links hangt), dan is de link tussen RL en ingame meteen weg. Ik denk dat hierdoor echt real-time vechten lastig wordt. Sowieso gaat de difficulty dan ook rap omhoog denk ik...Chaoss schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:16:
Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een coole Star Wars game met lightsaber gevechten...
Het verschil tussen een zwaardslag met je fore of backhand moet toch zeker uit het signaal te vissen zijn lijkt me, dat scheelt al een hoop in het realisme.Deddiekoel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:11:
[...]
Real-time zwaardvechten is erg moeilijk te realiseren denk ik omdat je geen feedback krijgt als je slag wordt geblocked. Dan krijg je scenario dat jij zwiept naar links en ingame je geblocked wordt (in het minst slechte geval is je ingame zwaard dan in het midden blijven gangen terwijl jij ergens links hangt), dan is de link tussen RL en ingame meteen weg. Ik denk dat hierdoor echt real-time vechten lastig wordt. Sowieso gaat de difficulty dan ook rap omhoog denk ik...
Neemt niet weg dat ik nog steeds hoop op een coole Star Wars game met lightsaber gevechten...
- MetroidPrime
TopicstarterOeps, daar hoort nog "op een non-HDTV" achter te staan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het interlacing behoorlijk irritant is op een LCD-TV.
[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 22-01-2007 16:23 ]
Dit echt waardeloos zeg, nu al een fannetje kapot, als dat nu zonder overmatig gebruik nu al na een paar weken kapot is zullen ze er vast wel meer terug krijgen. Er zit ook echt z'n klein ventilatortje in, 1 van het soort wat binnen no time stuk is. Erg jammer vooral omdat ik mij Wii nu moet opsturen denk ik. Had beter verwacht van Nintendo

Dat biedt Red-Steel ook al. Maar ik ben dan ook niet ontevreden over het zwaardvechten in Red Steel.jip_86 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:21:
[...]
Het verschil tussen een zwaardslag met je fore of backhand moet toch zeker uit het signaal te vissen zijn lijkt me, dat scheelt al een hoop in het realisme.
Verwijderd
Ja...en ZELDA dus niet. grrrrrDeddiekoel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:54:
[...]
Dat biedt Red-Steel ook al. Maar ik ben dan ook niet ontevreden over het zwaardvechten in Red Steel.
Dat is nu precies de reden waarom ik al in geen jaren meer een PU gekocht heb. En had ik al eens gezeken over Gamekings? Oh ja, ik geloof het wel...-Sander schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
oh ik moest echt heel erg lachen toen ik het lasCaptain N schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:19:
[...]
Dat is nu precies de reden waarom ik al in geen jaren meer een PU gekocht heb. En had ik al eens gezeken over Gamekings? Oh ja, ik geloof het wel...
ik dacht eerst toen ik dat cijfer zag dat het een fout was dat het een 00 moest zijn ofzo
maar je moet toch ook niet alleen naar het cijfer kijken hij zegt zelf dat ie het een k*t game vind
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
Topicstarter- 4200 - American Dragon (Disney) - Game Boy Advance
- 4000 - Wii mousepad + magneetje
- 3500 - Nintendo DS Lite Pink - draagtas
- 3000 - Nintendo DS Lite Pink t-shirt (vrouwen)- maat M
- 3000 - Nintendo DS Lite Pink t-shirt (vrouwen) - maat S
- 3000 - Nintendo DS Lite Pink t-shirt (vrouwen) - maat L
- 2500 - Wii sleetje
- 2500 - Game Boy Micro sok
- 2000 - Pokémon Mystery Dungeon kinder t-shirt -maat 122-128
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
hoe kom jij aan dat vermoeden ? want ik krijg de indruk dat het niet gaat komenHironshy schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:51:
Lol dat dacht ik dus ook. 4000 sterren voor Wii muismatjeMaar goed, heb dus het vermoeden binnenkort sterrenpunten te kunnen ruilen voor Wii points.
Mogelijke Fire Emblem boxart:
[afbeelding]
Link
Hoop dat meer games zulke boxart krijgen.
ik vind britse humor ook wel leuker hoorCaptain N schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:35:
Tja, humor verschilt. Ik word iig niet erg vrolijk van die 30+ jarige gasten die hip en grappig proberen te zijn voor de gemiddelde tiener. Beetje gooien met woorden als "da bombz", en overdreven positief zijn als er maar geweld en bloed in zit is niet mijn ding. Geef mij dan maar droge Britse humor.
maar moest toch wel lachen toen ik het las
lol, met wat je op het moment voor je sterren kunt kopen gok ik dat met een verhouding van 10:1 geruild gaat wordenVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:01:
[...]
hoe kom jij aan dat vermoeden ? want ik krijg de indruk dat het niet gaat komenal hoop ik van wel aangezien ik al bijna 3500 punten heb
- MetroidPrime
TopicstarterInderdaad, dit komt ongeveer uit op 40-50 Euro voor een muismat.

Volgens mij heeft Nintendo per ongeluk de prijs van de Wii slee omgewisseld met die van de muismat.
Het feit dat de sterrencatalogus al 2 keer is geupdate in zon korte tijd. Paar dagen geleden nog met Zelda collectors Item. Maar dat zei ik dus ook in nov/decVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:01:
[...]
hoe kom jij aan dat vermoeden ? want ik krijg de indruk dat het niet gaat komenal hoop ik van wel aangezien ik al bijna 3500 punten heb
[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 22-01-2007 20:44 ]
20*350ZO45°
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
zelda ligt te verstoffen, wii sports ook, en monkey ball... tjah.
Ik ben helemaal verslaafd aan Super Mario 64. Kijk ik was 6 rond die tijd en ik speelde buiten. Wii is mijn eerste console, dus ik denk ff een stukje jeugd terug te halen. Het speelt echt ultrafijn met de classic controller, en wat een übergame, het is gewoon leuk!!!!
Idd en volgens mij hebben ze het bij Red Steel ook gedaan, zodat je een bepaalde strategie moet volgen bij sommige tegenstanders, zoals het zwaard in stukjes hakken enzo.Smoonshine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Real time zwaardvechten is natuurlijk wel lastig te realiseren. Niet alleen moet het zwaard op jouw bewegingen werken (het makkelijke deel). De AI moet ook in staat zijn om op willekeurige bewegingen te reageren. Dat is denk ik lastiger te realiseren dan je denkt. En het zal idd met tijd te maken hebben gehad dat ze het niet geïmplementeert en/of geprobeerd hebben.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Al moet ik wel zeggen dat ik het wel heel leuk vind om de wereldbol te gebruiken, daarnaast is de info bij mij meestal redelijk accuraat (alhoewel ik het dan nog niet goed genoeg vind). Wat heb ik nu aan informatie van 6 uur geleden? Zolang teletekst betere informatie geeft en beter geupdate wordt, heeft het inderdaad voor weersvoorspelling geen zin.MetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
Het komt er zeker weten, de vraag is alleen wat de omruilratio is. Het staat namelijk op de Wii Europe site en in meerdere persberichten/nieuwsberichten op de Nintendo NL site.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:01:
[...]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ja, dat is Boris voor je.-Sander schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:22:

Verwijderd
Hahaha, hij probeert gewoon de Nintendo achterban te jennen, en dat is hem aardig gelukt.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:19:
[...]
Ja, dat is Boris voor je.Het blad was vroeger nog leuk met de oude garde (Kees, Ben, Bjorn enz.), maar tegenwoordig lijkt het een aanstellerig puberblad. Hij geeft DOAX2 alleen een 99 om Zelda te onttronen en vanwege de ronde vormen. Bij andere internet reviewsites haalt DOAX2 rond de 4/10. Op Gamespot kreeg ie ook een 5.9.
De Power Unlimited is best een goed en vooral leuk blad, zoals Boris al schreef moest je de score niet te serieus nemen. Meestal worden pagina's al maanden van te voren ingedeelt en als er dan weinig valt te vertellen over een saai/bagger spel van een best grote developer(Team Ninja) vullen ze het op die manier op. Zelfde als een stukje van Jurjen van vorig jaar, wat eigenlijk was ingedeelt voor Zelda.
Het is beter als dat N-Gamer WCpapier die gewoon het halve blad vullen met gevonden forum grappen en meningen van anderen. Het toppunt was nog wel de, "zet jezelf op de foto met deze Wiimote actie".
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 19:29 ]
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens, ik was er naar 2 dagen al op uit gekeken. Maar sowieso is die wereldbol niks, Lyon (tweede grootste stad van frankrijk) staat niet op de kaart, er staat in oost-frankrijk sowieso helemaal niks. Dat is best prut als je eens een keer iets in de buurt van je vakantiebestemming wil bekijken. En idd het weer loopt zo ver achter....MetroidPrime schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
We hebben nu alweer meer dan een maand gebruik kunnen maken van het weerkanaal en ik vroeg mij af wat iedereen van vind.
-knip-
Ik gebruik het iig nooit meer. En voor het nieuws ga ik met de browser wel naar nu.nl
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!