Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.477 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ SERVER ERROR MESSAGE :+

Edit: Nu niet meer...maar wanneer komen de Wii points nu..
+ Sinds wanneer gaan die Polarium games zo hard :P :D

[ Voor 70% gewijzigd door Michael Knight op 19-01-2007 16:29 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
art-core schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:08:
vraagje: Ik heb een BigBen (rotzooi, kom ik nu ook achter...) controller op mijn Wii aangesloten. Nu wil ik hem weer uit mijn Wii halen, maar lijkt de plug er met geen mogelijkheid meer uit te komen. Moet ik nog een speciale handeling verrichten om dat ding eruit te halen?
Heb ik ook gehad. Met een beetje wrikken en hard trekken krijg je hem er wel uit. Maak ook even het klepje los, dan kun je hem wat makkelijker beet houden. Dit is maar eenmalig, nu gaat hij er gewoon normaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:21:
Sterrencatalogus update!!!
Tsja had ik nou maar 15000 sterren :(

Nog steeds geen Wii Points en nu nog maar 3 van Zelda over. Gaat echt snel :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Tsja had ik nou maar 15000 sterren :(

Nog steeds geen Wii Points en nu nog maar 3 van Zelda over. Gaat echt snel :(
Hoezo geen Wii Points? Zijn daar problemen mee dan?
Die kan je toch gewoon kopen? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Hap :)

verhaal over leveringsproblemen
Het is inderdaad erg moeilijk om ineens voldoende consoles tevoorschijn te toveren, maar inmiddels weet Nintendo ook dat de vraag erg hoog is, dus ze kunnen vast wel op de één of andere manier overuren draaien zodat er beter aan de vraag voldaan kan worden. Weet natuurlijk ook dat het allemaal onderdelen zijn die van overal en nergens vandaan komen en dat als je extra consoles wilt maken je dus voor elk onderdeel moet zorgen dat er meer van komen, dus makkelijk is het niet, maar Nintendo mag (en zal het hopelijk) wel gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Kijk zo'n zelda box maakt de sterencatalogus leuk!
Ik hoef hem persoonlijk niet, maar toch een leuke iets. Maar van mij mag het nog exclusiever hoor!
Was even bang dat ik toch verkeerd had gegokt met Age of Empires. Zonder AoE had ik nl. ruim 15000 punten gehad.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
als je nog component kabel zocht.
Ik heb er 1 van talisman gekocht.
Mooie dikke kwaliteit kabel. en niet duur 19,95 voor betaald excl verzenden

http://www.modmybox.nl/sh...in_page=index&cPath=61_63

nu nog een paar nunchucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Aaaaarrrggghhhh!!!! Nog maar 1 over :'( Daar zit ik dan met mn 5000 punten. Hoop dat ze dit soort stuffs nog meer aanbieden in de toekomst maar dan alleen shirt ofzo voor paar duizend sterren. Want ik hoef die gba spellen niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Hoezo geen Wii Points? Zijn daar problemen mee dan?
Die kan je toch gewoon kopen? :)
LoL ja was zo van slag af ;) he he ik bedoel natuurlijk dat me aangekochte VC games nog niet zijn omgezet in sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

jip_86 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:28:
[...]

Heb ik ook gehad. Met een beetje wrikken en hard trekken krijg je hem er wel uit. Maak ook even het klepje los, dan kun je hem wat makkelijker beet houden. Dit is maar eenmalig, nu gaat hij er gewoon normaal uit :)
Ik heb dit overigens ook met originele platinum controllers gehad!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:33:
[...]
Het probleem is alleen dat de vraag zo hoog is. Als 4 miljoen in anderhalve tot één maand niet genoeg is, dan zal 2 miljoen in 3 maanden al helemaal niet genoeg zijn. Het is zuur, maar je kunt hier moeilijk Nintendo de schuld van geven. Die willen natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk consoles maken en verkopen, maar ja er zijn bepaalde grenzen. Daarnaast vraag ik me af hoe "strontsimpel" het nou is, het is namelijk ook allemaal een stuk kleiner etc.
Tja dat zie ik toch anders. Nintendo heeft geen produktieproblemen maar heeft het gewoon verkeerd ingeschat en ondergeproduceerd. Ze hadden er meer kunnen produceren maar dat geeft ook een hoger risico ivm opslagkosten. De hardware is al eeuwen klaar en simpel produceerbaar. Efficient bedrijf als het is lag de focus waarschijnlijk om zo weinig mogelijk Wii's zelf in voorraad te hebben staan, scheelt immers in de kosten.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Moet je bij Wii Sports eens alle spelers op CPU zetten, dan kun je met de camera helemaal over het veld gaan, ook vanuit het publiek kijken, grappig, wist niet dat dat kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:46:
[...]
Tja dat zie ik toch anders. Nintendo heeft geen produktieproblemen maar heeft het gewoon verkeerd ingeschat en ondergeproduceerd. Ze hadden er meer kunnen produceren maar dat geeft ook een hoger risico ivm opslagkosten. De hardware is al eeuwen klaar en simpel produceerbaar. Efficient bedrijf als het is lag de focus waarschijnlijk om zo weinig mogelijk Wii's zelf in voorraad te hebben staan, scheelt immers in de kosten.
Dit verhaal klopt natuurlijk. Maar wat had Nintendo dan moeten doen? Gewoon maar max produceren en proberen in 2006 10 miljoen Wii's te leveren? Dat is een wel heel erg groot risico. Vind dat ze met 4 miljoen al een dik risico hebben gepakt (is een miljard euro). Daarbij komt ook nog eens kijken dat je al die Wii's ook moet verschepen en dan nog ergens opslaan. Er zit een grens aan het aantal dozen dat je kunt verschepen en opslaan zonder (te) veel kosten te maken. De Wii is de grootste launch ooit en momenteel kunnen ze (neem ik aan) niet meer produceren en verschepen dan ze nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

4 Miljoen Wii's is voor Nintendo geen miljard euro ;)
Ik heb elke console die me interreseerde een jaar van tevoren gereserveerd. Wat is er nu dan verschillend geweest. Twee dingen, ik zat een half jaar in het buitenland en zou er met de launch toch niet zijn maar belangrijker, voor het eerst ooit heeft Nintendo luid en duidelijk van de daken lopen schreeuwen dat er ABSOLUUT GEEN TEKORTEN zouden zijn. Hadden ze dat niet gedaan dan had ik familie zo'n ding laten reserveren en ophalen met de launch.

Vervolgens komt Mr. Max terug van Azie en is er geen ene kloot te verkrijgen. Gek he dat ik daar over val ? :) Ik ben geen Sony-achtige praktijken van Nintendo gewend. De N64 launch was tenminste duidelijk. Er zijn 1500 N64's voor heel Nederland..dan weet je tenminste dat het moeilijk wordt. (Maar ik had zo ver van tevoren gereserveerd toen dat ik bij de eerste 1500 zat).

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 19-01-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zat er in die collectors edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Damn, ik ben bijna meer VC games aan het spelen dan Zelda/Red Stee/Sports nu.

Bomberman '93, originele Zelda op de NES en Probotector zijn zo vet :D
Vooral die muziek bij Zelda en Bomberman O+ O+

Toch maar eens een VC controller kopen soon, GC controls spelen niet echt fijn met Probotector :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:39:
[...]

wat zat er in die collectors edition?
Ik zal even de XML output van mijn programmatje controleren:
Een fantastisch pakket voor Zelda fans: de goudkleu rige Zelda Game Boy
Advance SP, de game The Legend of Zelda: The Minish Cap, een Zelda shirt
met lange mouwen en een Zelda muts!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:34:
Ik heb elke console die me interreseerde een jaar van tevoren gereserveerd. Wat is er nu dan verschillend geweest. Twee dingen, ik zat een half jaar in het buitenland en zou er met de launch toch niet zijn maar belangrijker, voor het eerst ooit heeft Nintendo luid en duidelijk van de daken lopen schreeuwen dat er ABSOLUUT GEEN TEKORTEN zouden zijn. Hadden ze dat niet gedaan dan had ik familie zo'n ding laten reserveren en ophalen met de launch.

Vervolgens komt Mr. Max terug van Azie en is er geen ene kloot te verkrijgen. Gek he dat ik daar over val ? :) Ik ben geen Sony-achtige praktijken van Nintendo gewend. De N64 launch was tenminste duidelijk. Er zijn 1500 N64's voor heel Nederland..dan weet je tenminste dat het moeilijk wordt. (Maar ik had zo ver van tevoren gereserveerd toen dat ik bij de eerste 1500 zat).
Owja? Ik heb ze anders heel de tijd horen zeggen dat er mogelijk niet genoeg Wii's zullen zijn met de launch en dat je het dus in de gaten moet houden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 16:43
Jammer age of empires is al op :-(
Die zelda doos is ook zeer meesterlijk alleen daar moet ik nog een paar jaartjes voor sparen :'(

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
jip_86 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:28:
[...]

Same here. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:34:

Zoveel marge zit er niet op een Wii en ik reken de verschepings kosten dan ook maar even mee ;-)
Ik snap heel goed dat je baalt, maar ik vind niet dat Nintendo "Sony achtige" praktijken laat zien. De Wii is gewoon letterlijk niet aan te slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat een wii voeding kost en waar ik deze kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk de hele dag al naar die sterrencatalogus, maar kan geen 1 van deze games vinden. Heb 10000 punten, dus ik zou er toch wel een paar moeten vinden, maar no luck.

Heb je een direct link ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:45:
[...]
Ik kijk de hele dag al naar die sterrencatalogus, maar kan geen 1 van deze games vinden. Heb 10000 punten, dus ik zou er toch wel een paar moeten vinden, maar no luck.

Ze zijn al weg...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:00:
[...]
Ga dan GoW spelen en stop met zeiken dat de Wii niet aan GoW kan tippen. Bah! Graphics whore gezwets. Doen alleen 10-jarigen. :( Ga dan trollen in het algemene X360 topic.

Misschien denk je nu dat ik een Nintendo fanboy ben, maar ik heb ook een X360 staan met GoW en ben er ook tevreden mee, maar ben ook tevreden met de Wii.
Oh, dat is gelijk trollen. Ik prijs Zelda TP verder de hemel in hoor, maar dat is wat mij betreft gewoon een minpunt.
Ik ben Zelda fan vanaf Zelda op de NES en als ik Zelda TP speel vind ik alles echt perfect, behalve de texture en beeld resolutie. Het is gewoon jammer, de texturen en omgevingen zijn ZO mooi en fraai ontworpen dat het gewoon ZONDE is dat die texturen vervolgens zo'n lage resolutie hebben puur om performance redenen en dan speelt het feit dat het een gamecube port is ook nog een rol, want texture resoluties op de gamecube en Wii zijn gewoon hetzelfde.
Die textures worden op hogere resolutie ontworpen en dan gescaled tot performance acceptabel is op een bepaalde resolutie voor een bepaald systeem. Ik snap niet dat dat niet opnieuw is gedaan voor de Wii, die toch krachtiger is dan de gamecube.

Om nog even over 1 puntje te zeuren in Zelda....waarom en ik bedoel WAAROM is de orientatie van de slag die je maakt met de wii mote niet gelijk met de slag die Link maakt.... ik bedoel....Link heeft een zwaard-slag animatie van een "backhand" een "forehand" en een slag van boven (en een steekbeweging die WEL weer werkt vreemdgenoeg)...makkelijker kan je het niet hebben lijkt me... het hoef niet eens 1:1 te kloppen, alleen ongeveer de richting waarin je slaat met de wii mote resulteerd in 1 van de 3 animaties....maar nee...gewoon direct van gamecube af een voorafgedefinieerde reeks van slagen en in welke richting jij die wii-mote loopt te zwaaien doet er niet toe...... als je maar loopt (zit) te zwaaien. nu beweeg ik regelmatig van links naar recht met de wii mote en slaat Link rustig van rechts naar links (of zoiets)
vind ik dus ook een gemiste kans.

Hou a.u.b. opmerkingen als "doen alleen 10-jarigen" voor je.
Wat mij betreft krijgt Zelda TP een zeer hoge score, maar ik moet (als fan) ook kritisch zijn.
En bovenstaande 2 punten vielen mij gewoon erg op en kenmerk ik als storend.
Dat heeft wat mij betreft helemaal niets met trollen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:19:
waarom en ik bedoel WAAROM is de orientatie van de slag die je maakt met de wii mote niet gelijk met de slag die Link maakt.... ik bedoel....Link heeft een zwaard-slag animatie van een "backhand" een "forehand" en een slag van boven (en een steekbeweging die WEL weer werkt vreemdgenoeg)...makkelijker kan je het niet hebben lijkt me... het hoef niet eens 1:1 te kloppen, alleen ongeveer de richting waarin je slaat met de wii mote resulteerd in 1 van de 3 animaties....maar nee...gewoon direct van gamecube af een voorafgedefinieerde reeks van slagen en in welke richting jij die wii-mote loopt te zwaaien doet er niet toe...... als je maar loopt (zit) te zwaaien. nu beweeg ik regelmatig van links naar recht met de wii mote en slaat Link rustig van rechts naar links (of zoiets)
vind ik dus ook een gemiste kans.
maar als je toch weet wat de pre gedefinieerde bewegingen zijn, dan maak je die bewegingen toch. heb je toch een beetje het gevoel wat je wilt :P

maar ben het wel met je eens hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zat de twijfelen om Age of empires te halen uit de sterrencatalogus, maar stiekum hoop ik dat ik ze binnenkort kan inwisselen voor de VC, dus heb het maar niet gedaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Heb eindelijk een Wii kunnen bemachtigen!!! :D
Maar hoe kan ik met de Wii internetten? Ik zie wel een winkelkanaal, een weatherchannel en die werken beide. Maar hoe kom ik nu op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jouke_buissink schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:16:
Heb eindelijk een Wii kunnen bemachtigen!!! :D
Maar hoe kan ik met de Wii internetten? Ik zie wel een winkelkanaal, een weatherchannel en die werken beide. Maar hoe kom ik nu op internet?
In shopping channel bij Wii software de browser downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
jip_86 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:17:
[...]

In shopping channel bij Wii software de browser downloaden.
Thx voor snelle reply man! _/-\o_ Je bent een echte gotter

[ Voor 7% gewijzigd door reinsaddict op 19-01-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Op het Wii gedeelte van Gametrailers staan (volgens mij) nieuwe SSX Blur en Godfather filmpjes (developer walkthroughs). Ze zien er beide leuk uit, met name SSX.

Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar wat EA nu aan het maken is ziet er leuker uit dan wat Ubisoft aan het doen is.

Zelfs Godfather lijkt me leuk ondanks dat het een port is. Ik heb de originele nooit gedaan, en ik las ook ergens dat er 2 mogelijkheden zijn (schijnt nieuw te zijn) zodat je kan spelen als schietgrage thug of meer als het managertype en met knokploegen kan werken enzo.

Er komen mooie tijden aan denk ik zo :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je die sensor balkjes los kan kopen?
Ik heb mijn sensorbalk namelijk onder mijn TFT geplakt maar wil mijn Wii ook mee kunnen nemen naar m'n vriendin. Een 2e sensorbalk is dan het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:09:
Ik heb mijn sensorbalk namelijk onder mijn TFT geplakt maar wil mijn Wii ook mee kunnen nemen naar m'n vriendin. Een 2e sensorbalk is dan het makkelijkst.
Ik kan het zo 123 even niet vinden, maar je kan op internet voor een dollar of 20 van die draadloze ir receivers kopen die op baterijen werkt ;) lijkt me zelf echt super handig :)

EDIT: gevonden http://www.amazon.com/NYK...less-Sensor/dp/B000LFJNG6

[ Voor 9% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-01-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:09:
Je hebt in principe geen sensorbar nodig hoor. Twee kaarsjes werken ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Willybubba schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:33:
Op het Wii gedeelte van Gametrailers staan (volgens mij) nieuwe SSX Blur en Godfather filmpjes (developer walkthroughs). Ze zien er beide leuk uit, met name SSX.

Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar wat EA nu aan het maken is ziet er leuker uit dan wat Ubisoft aan het doen is.

Zelfs Godfather lijkt me leuk ondanks dat het een port is. Ik heb de originele nooit gedaan, en ik las ook ergens dat er 2 mogelijkheden zijn (schijnt nieuw te zijn) zodat je kan spelen als schietgrage thug of meer als het managertype en met knokploegen kan werken enzo.

Er komen mooie tijden aan denk ik zo :)
Idd ook van Tiger woods. Al met al 3 zeer interessante games, zeker The Godfather. Schieten in lichaamsdelen bijvoorbeeld of onder het praten nog wat meppen verkopen lijkt me erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:45:
[...]

Je moet niet naar de voorpagina, maar naar de volledige sterrencatalogus kijken. Als je op "Volledige catalogus weergeven" klikt, dan kom je op een pagina met alle items, omgekeerd gesorteerd op het aantal punten dat ze kosten. Als er nieuwe items zijn, dan worden ze namelijk niet altijd meer op de voorpagina gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 20-01-2007 01:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MetroidPrime schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:16:
[...]

Je moet niet naar de voorpagina, maar naar de volledige sterrencatalogus kijken. Als je op "Volledige catalogus weergeven" klikt, dan kom je op een pagina met alle items, omgekeerd gesorteerd op het aantal punten dat ze kosten.
Dan zullen ze er nog niet staan...ze zijn al weg namelijk :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Michael Knight schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:23:
[...]

Dan zullen ze er nog niet staan...ze zijn al weg namelijk :P
Nee, maar hij zei dat hij de hele dag gekeken heeft en ze nooit heeft zien staan. Ik ga er van uit dat hij dus ook op het moment heeft gekeken dat ze er wel waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
jip_86 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:24:
[...]

Idd ook van Tiger woods. Al met al 3 zeer interessante games, zeker The Godfather. Schieten in lichaamsdelen bijvoorbeeld of onder het praten nog wat meppen verkopen lijkt me erg cool.
The Godfather heb ik al es op de PC gespeeld bij mn neefje. Niks aan dat spel. En de filmpjes die ik er van zag leken me ook totaal niks beter.

SSX Blur lijkt me wel leuk. SSX Tricky en 3 heb ik zeer veel gespeeld. Hopelijk werken de controls een beetje goed. Het lijkt me namelijk best wel lastig worden als je wilt draaien en moves doen enzo.
jouke_buissink schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Thx voor snelle reply man! _/-\o_ Je bent een echte gotter
Als je nou zelf ook een echte GoTter was dan had je eerst de search gebruikt :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:48:
[...]

Wist niet dat je die titel tegenwoordig al bij een pakje boter krijgt :o

edit: volgens mij de eerste keer dat ik iets zie wegvliegen voor 15.000 punten (ben nog maar een newb)

ben je eindelijk bij de 10.000 (voor die ds-lite :D ) moet je weer doorsparen voor 15.000

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Bartolomew85 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:19:
[...]

Je hebt in principe geen sensorbar nodig hoor. Twee kaarsjes werken ook prima.
Het werkt, maar prima is wel erg overdreven, de vlam van een kaars is namelijk niet zo stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 08:03:
[...]

Wist niet dat je die titel tegenwoordig al bij een pakje boter krijgt :o
Die krijg je daardoor niet, dat is een van de voorwaarden waar je aan moet voldoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
Vanitas schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:48:
al gedaan. wierp geen vruchten af.... kon het zo snel niet vinden. Gelukkig zijn er mensen die wel willen helpen ;)

Over dat multiplayer probleem in Red Steel: Je moet dan eerst de controllers syncen met de Wii. Dwz: Batterijklepje van de mote afhalen en het rode knopje indrukken. Vervolgens op de voorkant van je Wii ook achter het geheugenklepje de rode sync knop indrukken. Et voilá

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Dat ziet er fijn uit :D

En nog wat IGN nieuws: Hands-on van Sonic, incl. video's en screenshots & SSX: Blur hands-on.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet zeggen dat ik toch wel geinteresseerd ben in The Godfather. Met name die vechtmogelijkheden zien er cool uit. Nu is GF in eerdere versies niet goed ontvangen en dus twijfel ik nog wel.
Zijn er mensen die de X360 (de meest uitgebreide tot nu toe) versie hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Deddiekoel schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:18:
Ik moet zeggen dat ik toch wel geinteresseerd ben in The Godfather. Met name die vechtmogelijkheden zien er cool uit. Nu is GF in eerdere versies niet goed ontvangen en dus twijfel ik nog wel.
Zijn er mensen die de X360 (de meest uitgebreide tot nu toe) versie hebben gespeeld?
Volgens mij zijn die games toch niet verkeerd ontvangen hoor... Eerder Scarface en Reservoir Dogs die tegenvielen. IGN geeft the godfather op vrijwel alle platformen een 7.9 en reader average ligt daar op 9.2... Kijk ik dan naar Gamespot dan krijgt de game een 8.1 en de reader average ligt daar op 8.9...

Dus volgens mij is dat nog niet zo slecht... Ik vond de screenshots erg tegenvallen van the Blackhand edition, maar kijk ik dan de hands on video op gametrailers.com, dan ben ik toch zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Iemand de Wii laptop al gespot?

http://www.engadget.com/2007/01/19/the-wii-laptop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOT!

http://digitalbattle.com/...elda-game-in-development/

De nieuwe Zelda schijnt dus al langer dan een jaar in ontwikkeling te zijn. Meerdere sites melden dat de volgende Zelda sneller uit zal komen dan men verwacht, al wordt er ook bij verteld dat Nintendo waarschijnljik geen twee Zelda's in 1 jaar zal uitbrengen, wat ik ook niet verwacht. Maar het is in elk geval erg fijn om te horen :p Nu maar hopen dat ze geen totaal andere weg in slaan.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41
Dient er een blauw lampje te branden als je gaat gamen ? Bij mijn wii gaat het blauwe ledje 1 sec branden en daarna springt ie gelijk uit (dit is alleen tijdens het opstarten)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:20:
Dient er een blauw lampje te branden als je gaat gamen ? Bij mijn wii gaat het blauwe ledje 1 sec branden en daarna springt ie gelijk uit (dit is alleen tijdens het opstarten)
Dat hoort zo... je kunt je Wii wel mailen als je dat lampie aan wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:23:
Dat hoort zo... je kunt je Wii wel mailen als je dat lampie aan wilt hebben
En het lampje is dan alleen aan als je je wii op standby hebt staan. (dus wel mailen als je wii standby is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:11:
WOOT!

http://digitalbattle.com/...elda-game-in-development/

De nieuwe Zelda schijnt dus al langer dan een jaar in ontwikkeling te zijn. Meerdere sites melden dat de volgende Zelda sneller uit zal komen dan men verwacht, al wordt er ook bij verteld dat Nintendo waarschijnljik geen twee Zelda's in 1 jaar zal uitbrengen, wat ik ook niet verwacht. Maar het is in elk geval erg fijn om te horen :p Nu maar hopen dat ze geen totaal andere weg in slaan.
*Kuch kuch*

Kijk es naar de datum van dat bericht :P

En al ongeveer een jaar geleden werd er al iets gezegd over de opvolger van TP. En dat was dat TP de laatste zelda is in huidige stijl. Dus het is afwachten wat ze er van gaan maken. En misschien is het nu ook al wel helemaal weer omgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vanitas schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:50:
[...]

*Kuch kuch*

En al ongeveer een jaar geleden werd er al iets gezegd over de opvolger van TP. En dat was dat TP deze laatste zelda is in huidige stijl. Dus het is afwachten wat ze er van gaan maken. En misschien is het nu ook al wel helemaal weer omgegooid...
Eerlijk gezegt zou ik het geweldig vinden om weer eens een zelda á la the legend of zelda te spelen. dus met top-down view in plaats van 3th person.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:50:
[...]

*Kuch kuch*

En al ongeveer een jaar geleden werd er al iets gezegd over de opvolger van TP. En dat was dat TP deze laatste zelda is in huidige stijl. Dus het is afwachten wat ze er van gaan maken. En misschien is het nu ook al wel helemaal weer omgegooid...
11 December 2006, dusseuh, ongeveer een maandje terug? Wat is je punt? Ik kan me niet voorstellen dat ze Zelda volledig gaan veranderen, wat voor zin zou het hebben? TP is een ontzettend suc6, zou behoorlijk stom van ze zijn om daar iets drastisch aan te veranderen lijkt me. Daarnaast, als ze er al meer dan een jaar mee bezig zijn, dan hebben ze tegelijkertijd aan TP en een eventuele opvolger gewerkt, lijkt me erg vreemd dat daar twee totaal verschillende games uit voort vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Magic schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Eerlijk gezegt zou ik het geweldig vinden om weer eens een zelda á la the legend of zelda te spelen. dus met top-down view in plaats van 3th person.
Mwa, dan moeten ze het wel 2D doen. En dat zie ik nog niet zo snel op een console. Misschien op de DS.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:56:
[...]

11 December 2006, dusseuh, ongeveer een maandje terug? Wat is je punt?
Dat het oud is, en dat het al veker is langsgekomen...
Ik kan me niet voorstellen dat ze Zelda volledig gaan veranderen, wat voor zin zou het hebben? TP is een ontzettend suc6, zou behoorlijk stom van ze zijn om daar iets drastisch aan te veranderen lijkt me.
Hoezo vreemd? Als ze elke keer hetzelfde doen dan slaat je serie ook dicht. Als ze nou es iets echt nieuws doen dan kunnen ze weer innoveren. De klachten die mensen ook hebben op TP is dat het teveel lijkt op OoT. Het is wel een goed spel, maar vernieuwend nee (afgezien van de Wii controls dan). Dus het lijkt mij zeker een goed idee om een totaal andere gameplay stijl te gaan gebruiken. Daar kan veel moois uit voorkomen als ze het goed doen. En nintendo kennende zullen ze dat ook vast wel doen.
Daarnaast, als ze er al meer dan een jaar mee bezig zijn, dan hebben ze tegelijkertijd aan TP en een eventuele opvolger gewerkt, lijkt me erg vreemd dat daar twee totaal verschillende games uit voort vloeien.
Tja dat is maar net waar het doel ligt van de developers. Misschien zijn ze er wel achter gekomen tijdens de ontwikkeling van TP dat een andere stijl beter werkt. Maar ja, als je al zo ver bent met je game, dan gooi je het niet helemaal meer om. Dat goede idee werkt immers ook nog wel voor het volgende deel in de serie.

En trouwens, volgens mij komt het veel vaker voor dat nintendo aan meerdere Zelda games tegelijk werkt (zeker op het "einde" van de ontwikkeling van een zelda game). En dat zijn natuurlijk allemaal andere teams die die games bedenken/ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:42:
[...]

Dat ziet er fijn uit :D

En nog wat IGN nieuws: Hands-on van Sonic, incl. video's en screenshots & SSX: Blur hands-on.
Zo, goed om te lezen dat Sonic en SSX ook echt goede spellen lijken te gaan worden. Krijgen we meteen na de launch weer zo'n periode dat je keuzes moet gaan maken tussen 5 of 6 spellen. Ongekende luxe. Wat dat betreft was het met de cube wel makkelijk. Je kon alle toppers wel meteen aanschaffen zonder dat dat echt zeer deed aan de portemonnee. Zoveel kwamen er toen niet tegelijk uit :)

En ook leuk om te zien dat "onze" Sonic een stuk beter lijkt te worden dan die van zijn next-gen broertjes. Het lijkt wel alsof developers er ook echt plezier in hebben om met de Wii aan de slag te gaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:19:
*verhaal*

en iets over zelda controls
Ik heb zelf ook TP op de Wii gespeeld en moet ook toegeven dat ik uiteindelijk niet veel meer deed dan rondlopen en wapperen met m'n handje, als het lastig wordt wapper je met twee handjes en alles is dood. :+

Misschien veranderd dat als je verder in het spel komt (ik hoop het wel), zo niet dan heeft de Wii remote weinig toegevoegde waarde.
Ik moet wel zeggen dat ik wapperen met m'n handen ontspannender vond spelen dan knopjes drukken. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Smoonshine schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Zo, goed om te lezen dat Sonic en SSX ook echt goede spellen lijken te gaan worden. Krijgen we meteen na de launch weer zo'n periode dat je keuzes moet gaan maken tussen 5 of 6 spellen. Ongekende luxe. Wat dat betreft was het met de cube wel makkelijk. Je kon alle toppers wel meteen aanschaffen zonder dat dat echt zeer deed aan de portemonnee. Zoveel kwamen er toen niet tegelijk uit :)

En ook leuk om te zien dat "onze" Sonic een stuk beter lijkt te worden dan die van zijn next-gen broertjes. Het lijkt wel alsof developers er ook echt plezier in hebben om met de Wii aan de slag te gaan.
Dat is zeker leuk nieuws. Maar ook slecht voor de portmonee, als ik kijk wat er nog allemaal aankomt. SSX ga ik vrijwel zeker aanschaffen, Sonic weet ik nog niet zeker...

Sonic was natuurlijk al heel vroeg aangekondigd. Volgens mij was het als één van de weinige 3rd party games al speelbaar tijdens E3. Ik had dan ook verwacht dat het al tijdens de launch zou verschijnen. Het is goed te horen dat ze hun tijd nemen en dat het het spel ook echt heeft verbeterd. Ik ben alleen erg bang van de 40 multiplayer minigames. Super Monkey Ball (ook Sega) heeft ook heel veel minigames en dat vind ik alles behalve een succes. Ik heb liever kwaliteit boven kwantiteit. Maar we zullen zien!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het oud is, en dat het al veker is langsgekomen...
Naja een bericht van een maandje geleden vind ik nog niet echt super oud ofzo, daarnaast was ik het nog niet tegengekomen in deze topics, mocht dat wel zo zijn, mijn excuses.
Hoezo vreemd? Als ze elke keer hetzelfde doen dan slaat je serie ook dicht. Als ze nou es iets echt nieuws doen dan kunnen ze weer innoveren. De klachten die mensen ook hebben op TP is dat het teveel lijkt op OoT. Het is wel een goed spel, maar vernieuwend nee (afgezien van de Wii controls dan). Dus het lijkt mij zeker een goed idee om een totaal andere gameplay stijl te gaan gebruiken. Daar kan veel moois uit voorkomen als ze het goed doen. En nintendo kennende zullen ze dat ook vast wel doen.
Ik snap dat niet. Iedereen liep tijdens Wind Waker te zaniken over die cell-shading en de kinderachtige stijl, men beschouwde OoT als de ultieme Zelda. Nu is er TP, helemaal in de stijl van OoT en lekker realistisch, iedereen happy zou je denken, maarnee, nu lijkt het weer te veel op OoT, wat wil men dan? Begrijp me niet verkeerd, innovatie in de Zelda serie is volgens mij cruciaal, wat ik bedoelde was een volledig andere versie (zoals 2D op de Wii, of in de vorm van een FPS (wat ik op andere fora lees)) trekt me totaal niet aan, dat wilde ik ermee zeggen.
En trouwens, volgens mij komt het veel vaker voor dat nintendo aan meerdere Zelda games tegelijk werkt (zeker op het "einde" van de ontwikkeling van een zelda game). En dat zijn natuurlijk allemaal andere teams die die games bedenken/ontwikkelen.
Tuurlijk zal het vaker voorkomen dat er tegelijk aan meerdere Zelda games wordt gewerkt, maar geheel andere teams zijn het zeker niet. Aan het hoofd van ieder team staat in elk geval een Myamoto of Aunoma (of hoe je die namen ook spelt :p)

Kortom, imho is innovatie van levensbelang om de Zelda serie levend te houden. Maar als ik opmerkingen als: "Het lijkt teveel op OoT" hoor dan breekt mijn klomp, wat willen mensen dan eigenlijk precies? De stijl van TP past naar mijn idee het beste bij een Zelda game. In een opvolger zie ik het liefst een nog grotere wereld (a la Oblivion), meer tempels, meer puzzels, moelijkere eindbazen en een nog epischer verhaal, dat is volgens mij de richting die Zelda op moet. Online gameplay o.i.d. (zoals ik meerdere keren heb gelezen) zie ik niet zo zitten. Downloadable content daarintegen wel, het lijkt me super als zo'n game via updates continu wordt uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Als Xbox 360 bezitter hoop ik dat Dead Rising 2 of een spin-off daarvan naar de Wii komt. Dead Rising zou erg gaaf zijn met de Wiimote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:18:
[...]
Ik snap dat niet. Iedereen liep tijdens Wind Waker te zaniken over die cell-shading en de kinderachtige stijl, men beschouwde OoT als de ultieme Zelda. Nu is er TP, helemaal in de stijl van OoT en lekker realistisch, iedereen happy zou je denken, maarnee, nu lijkt het weer te veel op OoT, wat wil men dan? Begrijp me niet verkeerd, innovatie in de Zelda serie is volgens mij cruciaal, wat ik bedoelde was een volledig andere versie (zoals 2D op de Wii, of in de vorm van een FPS (wat ik op andere fora lees)) trekt me totaal niet aan, dat wilde ik ermee zeggen.
Volgens mij zit het probleem erin dat het niet alleen kwa stijl veel op OoT lijkt. Voor mij niet zo'n probleem, ik ben nooit erg ver in OoT geraakt. Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet heel tof is wanneer je het idee hebt bepaalde stukken al eerder te hebben gedaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:18:
[...]

Tja ik weet het. Er zijn gewoon altijd groepen die wat anders willen. En dan is groep 1 blij, en dan hoor je groep 2 klagen. En andersom bij de volgende titel. Dus je zou het altijd wel blijven houden.

En een 1st person zelda lijkt me ook niks :P
[...]

Tuurlijk zal het vaker voorkomen dat er tegelijk aan meerdere Zelda games wordt gewerkt, maar geheel andere teams zijn het zeker niet. Aan het hoofd van ieder team staat in elk geval een Myamoto of Aunoma (of hoe je die namen ook spelt :p)

Kortom, imho is innovatie van levensbelang om de Zelda serie levend te houden. Maar als ik opmerkingen als: "Het lijkt teveel op OoT" hoor dan breekt mijn klomp, wat willen mensen dan eigenlijk precies? De stijl van TP past naar mijn idee het beste bij een Zelda game. In een opvolger zie ik het liefst een nog grotere wereld (a la Oblivion), meer tempels, meer puzzels, moelijkere eindbazen en een nog epischer verhaal, dat is volgens mij de richting die Zelda op moet. Online gameplay o.i.d. (zoals ik meerdere keren heb gelezen) zie ik niet zo zitten. Downloadable content daarintegen wel, het lijkt me super als zo'n game via updates continu wordt uitgebreid.
Nou een grote wereld zoals Oblivion is wel leuk. Maar ik vind de wereld van Oblivion maar saai (bos en sneeuw...). In TP heb je veel meer variatie, dan is het stukken leuker om door de wereld te lopen. En dan wil je ook verder spelen om een nieuw gedeelte te bereiken. Maar als alles op elkaar lijkt, dan boeit dat ook niet meer.

En Zelda mag inderdaad wel een stukje lastiger. TP is al een verbetering op TWW, maar het was nog steeds niet echt lastig (waar TWW gewoon mega simpel was). De boss-fights waren heel vet. Maar als ze het lastiger maken, dan voelt het gewoon zoveel beter als je em dan toch eindelijk haalt na 5x / 10x proberen. Nou hoeft het ook niet zoals Zelda 2. Dat spel was gewoon mad lastig. Maar als ze er een goede balans in kunnen vinden... Of anders een Normal en een Hard mode.

Downloadable content kan opzich wel leuk zijn. Maar zelda games hebben altijd een verhaal die je door de hele wereld heen leidt. Als je het hebt uitgespeeld dan is het afgesloten, je bent overal geweest en je hebt alle items. Hoe moet je er dan nog voor zorgen dat er op een geloofwaardige manier ineens een dungeon bij is gekomen ofzo ? Het moet immers wel aansluiten op het verhaal. Dan zouden ze het zo moeten doen dat die content het verhaal aanpast. Dus een extra dungeon in het verloop van het verhaal. Maar dan moet je het spel elke keer weer opnieuw gaan spelen om van die content te genieten.
Smoonshine schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:47:
[...]

Volgens mij zit het probleem erin dat het niet alleen kwa stijl veel op OoT lijkt. Voor mij niet zo'n probleem, ik ben nooit erg ver in OoT geraakt. Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet heel tof is wanneer je het idee hebt bepaalde stukken al eerder te hebben gedaan.
Tja en dan komt OoT weer van LttP af. (qua items/wereld)

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 20-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is er trouwens al een MMO voor de Wii aangekondigd? Dat is een genre dat ongekend populair aan het worden is, maar nog compleet ontbreekt op de consoles. Volgens mij moet het op de Wii prima kunnen om een leuke MMO te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach dat is altijd het verhaal van iedere goede game serie, innovatie tegenover wat je al kent. Je kan niet opeens de hele serie omgooien maar je kan ook niet bij je thuishonk blijven. Ik vond the Windwaker erg leuk vooral vanwege de grafics. Boeiend dat het er kiddo uitzag ik vond het echt wel lachen. Er is trouwens door de jaren heen ook wel wat met zelda geexperimenteerd. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt met zelda. Maar stiekem wil ik een goedkope 2D zelda ala a link to the past, die je met zijn 2 kan spelen :D. En trouwens TP is echt wel iets te simpel. Ik race meer door het spel heen, en dan te bedenken dat ik wel alles wil ontdekken meestal. Maar vijanden stellen niks voor. Bazen al helemaal niet! Kan iemand me vertellen wat het idee achter die waterboss was? Ik bedoel toen ie eenmaal tevoorschijn kwam, hij heeft me geen 1 keer aangevallen of iets. GIng echt nergens over. Maar de puzzels zijn wel leuk gelukkig:p

Btw gister in Aken in de winkel schappen Rampage word tour gezien voor de Wii voor 32 euro. Niet gekocht want de reviews zijn niet al te best geloof ik. Maar iemand al ervaring ermee?

[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 20-01-2007 15:07 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:03:
Is er trouwens al een MMO voor de Wii aangekondigd? Dat is een genre dat ongekend populair aan het worden is, maar nog compleet ontbreekt op de consoles. Volgens mij moet het op de Wii prima kunnen om een leuke MMO te draaien.
Final Fantasy XI Online is behoorlijk populair. Er is nog geen MMORPG aangekondigd, maar wellicht dat daar verandering komt als games als Maple Story goed gaan verkopen op de DS. Ik denk dat Nintendo echt een hele goede zet heeft gedaan in Zuid-Korea. In Azie komen vrijwel alle succesvolle MMORPGs daar vandaan.

Wat overigens natuurlijk DE franchise is die geschikt is voor een MMORPG is Pokemon. Ik zou er ook graag een maandelijkse fee voor over hebben.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:37:
[...]

Final Fantasy XI Online is behoorlijk populair. Er is nog geen MMORPG aangekondigd, maar wellicht dat daar verandering komt als games als Maple Story goed gaan verkopen op de DS. Ik denk dat Nintendo echt een hele goede zet heeft gedaan in Zuid-Korea. In Azie komen vrijwel alle succesvolle MMORPGs daar vandaan.

Wat overigens natuurlijk DE franchise is die geschikt is voor een MMORPG is Pokemon. Ik zou er ook graag een maandelijkse fee voor over hebben.
Ik heb me eigenlijk nooit echt geinteresseerd voor die Pokemon games, maar heb er wel een gespeeld, Pokemon Blue op de gameboy ofzoiets, die vond ik wel heel erg tof! Is er iets wat ongeveer hetzelfde is? Op de Gamecube heb ik ooit een poging gewaagd tot een pokemon game, maar dat was alleen battelen, verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Pokemon Red, Yellow, Silver, Gold, Ruby, Saffire, Diamond en Pearl al eens geprobeerd? ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Captain N schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:37:
Nou, dat zijn dan al twee spelers. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

me_mrtn schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:19:
[...]

Nou, dat zijn dan al twee spelers. :9~
maak daar maar drie van :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb net dat filmpje van The Godfather gezien en ik ben eigenlijk wel positief verrast. Het spel lijkt goed gebruik te maken van de controller. Ik moet eerlijk zeggen dat EA van alle grote westerse third-parties zich nog het meest op innovatief gebruik van de controller lijkt te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda is overal leverbaar, ik zag er gisteren 90 bij de Mediamarkt A'dam liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 01:24:
[...]

Nee, maar hij zei dat hij de hele dag gekeken heeft en ze nooit heeft zien staan. Ik ga er van uit dat hij dus ook op het moment heeft gekeken dat ze er wel waren.
Idd, maar ja. Bad luck! :) Bewaar ik mijn punten voor iets anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

KoppenSneller schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:56:
Gister even bij de FRS in Arnhem geweest, en ze hebben dus gisterochtend weer een levering gehad, van wel 2 stuks :|

Heb me maar op de lijst laten zetten, sta nu 3e daar, en 4e bij de Dynabyte in Apeldoorn. Bovendien heb ik hem in bestelling staan bij Otto, ben benieuwd wanneer ie binnen komt. De jongen van de FRS zei dat ie volgende week wel weer een levering verwachtte. Wat daar waar van is moet je natuurlijk ook maar afwachten...
Werd vandaag om half 4 gebeld door de FRS in Arnhem, of ik voor half 6 mijn Wii wilde komen ophalen. Helaas kon ik vandaag niet, dus ze houden hem even vast tot maandagochtend. Ik heb nog een reservering lopen bij Dynabyte in Apeldoorn, iemand nog interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hmm net WarioWare smooth moves gekocht, maar ik vind het echt helemaal niks :/

Het irriteerd me mateloos dat er niet gelijk een multiplayer mode is, en ik vind de spelletjes ook niet om over naar huis te schrijven, vooral ook omdat sommige zo onduidelijk zijn! (bijv 2 papieren mannetjes en dan 'tap!', ik tap wat maar er gebeurd niks?)

Ik vind ook dat de 'vormen' niet echt vaak overeenkomen met de beweging die je moet maken om het spelletje te winnen. En na snel veranderen van vormen kom je in de knoop met je polsbandje die je zo nadrukkelijk om moet doen.
En die filmpjes slaan ook nergens op.( nou weet ik dat dat de bedoeling zou moeten zijn, maar ik vind ze ook niet grappig of iets dergelijks)
Het spijt me voor de diehard Warioware fans, maar ik pas.

Ik ga hem maar ruilen voor monkeyball (of red steel) denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 20-01-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanmiddag Avatar gekocht.. nou ja, mijn vriendin heeft 'm gekocht.
Best geinig nog, maar tijdens het saven kreeg ze wel mooi een vastloper :/
Beeld bleef hangen en er kwam een mooie irritante harde toon. Geen blijvende schade gelukkig, ze zit nu vrolijk weer verder te gamen.
Maandag gaat 'ie wel weer terug.. ze is al op de helft nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zonet Zelda: TP en Rayman besteld..vet man!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu de Wii nog...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Max|Burn schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:50:
Zonet Zelda: TP en Rayman besteld..vet man!!!!!!!!
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu de Wii nog...........
Speelt wel makkelijker ja ;)

Nog een reservering nodig?

KoppenSneller in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb mogelijk ook nog een Wii in Den Bosch beschikbaar. Tenminste als Replay nog ooit belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

@Deddiekoel:
Als je die Wii bij replay gaat passeren stuur me dan een PM/Mail, ben nog op zoek naar een Wii woon zelf ook in den bosch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De Satellaview is imo een van de interessantste systemen, omdat daar zoveel games op zijn uitgebracht die op geen enkel ander systeem zijn uitgekomen. Helaas zijn de games ervoor zo ontzettend moeilijk te vinden. En nog een nadeel is dat sommige games dus alleen tijdens broadcasting hours te spelen waren, zoals deze Zelda. Dit is voor mij iig prioriteit nummer 1, met grote stip, voor de Virtual Console. Of het ook gaat gebeuren is nog maar te zien natuurlijk, maar ik maak iig al iets meer kans met m'n Japanse Wii dan als ik een US/PAL Wii zou hebben. :P Super Mario Bros. is wel leuk, maar voor een paar euro heb ik daar ook het origineel van. Bij een game als Radical Dreamers gaat die vlieger helaas niet op.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@Koppensneller: Bedankt voor het aanbod maar dat is te ver voor mij, i.c.m. met me werk is online reserveren en verzenden de enige optie maar dat schiet voor geen kloot op. (Wachtlijsten van 40+ man en dan komen er 2-4 Wii per week binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
[b][message=27347607,noline]
Maandag gaat 'ie wel weer terug.. ze is al op de helft nu :p
Bah, heb een hekel aan als mensen die truc toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
jouke_buissink schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:14:
[...]

Bah, heb een hekel aan als mensen die truc toepassen...
Als een spel zo kort blijkt (en geen/weinig replay value heeft) dat ik hem na het uitspelen nog in kan ruilen doe ik dat ook.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vind het vervelend dat het uberhaupt kan. Lekker als jij dan nietsvermoedend de winkel in stapt en een "nieuw" spel koopt. Voor hetzelfde geld hebben al 100 mensen voor je hem gespeeld en weer terug gebracht.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Captain N schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:45:
Ik vind het vervelend dat het uberhaupt kan. Lekker als jij dan nietsvermoedend de winkel in stapt en een "nieuw" spel koopt. Voor hetzelfde geld hebben al 100 mensen voor je hem gespeeld en weer terug gebracht.
Aan de andere kant, ik heb geen mogelijkheid tot het fatsoenlijk uitproberen van een spel voordat ik er mijn geld in steek. En als ik dan een miskoop van 60 euro nog ongedaan kan maken zal ik dat zeker doen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister mijn eerste Wii-party gehad :) ik mijn controllers en wario meegenomen en zij had rayman, damn wat een fun zeg :D

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WaWaWiiiiWa
Wario heb ik in de shop gespeeld, maar microgames speelde zo ontzettend snel (duh) dat je meer filmpjes en uitleg aant kijken ben dan eens keer die remote beweeg. Ik was blij om eens ff zon baas level te doen, beetje sturen met de auto. Ik snap misschien de hoge scores, qua gebruik voor de wii is het super maar spel leek me niet uren te kunnen boeien. red steel was ook niet super vond ik, vooral irriteerde ik me gelijk aan domme tegenstanders.(AI) denk dat je met partygame beter af ben..

Ik heb mijn wii al bij replay breda en c-square vanaf kerst gereserveerd!, snap echt niet dat het zo lang nog kon duren. Eerst dacht ik nouja we zien wel wanneer die komt, maar nu zit ik er echt op te wachten :p Ook dacht ik dynabyte, dixons, bartsmit etc hoef ik zoiezo niet te proberen, maar miss dat ik morgen ook daar ga pre-orderen..., ook mediamarkt (breda) hebben soms ook voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ecco schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:50:
Aan de andere kant, ik heb geen mogelijkheid tot het fatsoenlijk uitproberen van een spel voordat ik er mijn geld in steek. En als ik dan een miskoop van 60 euro nog ongedaan kan maken zal ik dat zeker doen.
Het was ook geen kritiek richting jou, maar richting de winkeliers. Ik probeer het ook te ruilen wanneer ik een miskoop heb, maar ik zou liever zien dat dit gewoon helemaal niet mogelijk zou zijn. Als ik een spel in de winkel koop, wil ik namelijk wel zeker zijn van een nieuw spel. Anders had ik hem net zo goed van Marktplaats kunnen halen. Voor mij is het uittesten van games overigens ook een van de goeie dingen aan backup mogelijkheden. Maar daar heb je nu voor de Wii natuurlijk nog weinig aan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Weet iemand waar je je highscored en medailles kan zien die je hebt gewonnen met wii - sports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Magic schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:56:
Gister mijn eerste Wii-party gehad :) ik mijn controllers en wario meegenomen en zij had rayman, damn wat een fun zeg :D
* notgib is jaloers :(

Game-island in Leeuwarden zegt dat er in februari er voldoende vooraad Wii beschikbaar zullen zijn. Kan iemand dit "gerucht" bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
@Quoriox
Je krijgt een 'mailtje' als je een nieuwe medaille behaald hebt, daarin staat ook je behaalde score etc.
En verder per onderdeel, als je ermee begint, krijg je je highscore en daarbij behaalde medaille te zien.

Helaas is er, voor zover ik weet, geen algemeen overzicht van wat je gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik eindelijk een component kabel weten te bemachtigen (van Leest). Het probleem is nu dat de geluiden in de menu'tjes heel brak klinken. In de spellen (Monkey ball bijv., met veel muziek) hoor je er niets van maar in de wii-menu's lijkt het vals te klinken en een beetje als een mobiele telefoon die veel te hard muziek afspeelt (dat soort brakheid). Heeft iemand dit ook? Het valt me echt alleen op in de menu's van de wii zelf, dus bij de channels en het home-knopje menu. Als je daar eenmaal weg bent merk je niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:17:
Gister heb ik eindelijk een component kabel weten te bemachtigen (van Leest). Het probleem is nu dat de geluiden in de menu'tjes heel brak klinken. In de spellen (Monkey ball bijv., met veel muziek) hoor je er niets van maar in de wii-menu's lijkt het vals te klinken en een beetje als een mobiele telefoon die veel te hard muziek afspeelt (dat soort brakheid). Heeft iemand dit ook? Het valt me echt alleen op in de menu's van de wii zelf, dus bij de channels en het home-knopje menu. Als je daar eenmaal weg bent merk je niks meer.
heb je dan je component op je tv aangesloten of op je audio systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:50:
[...]

heb je dan je component op je tv aangesloten of op je audio systeem?
op de tv, maar met de andere kabel was het gewoon goed
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!