Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 77 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.479 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

sander- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:52:
[...]

EUh, dat moet hier bij sports ook. je moet altijd de contorller aanzetten, zodat hij herkend wordt door de wii. gewoon even op a drukken zodat ie aanspringt. dat bedoel ik met aanzetten.
Volgens mij is het zo dat als je je 2e wiimote al aanhad je niets hoeft te doen in spellen die hem automatisch al herkennen. Ik heb het net even getest met Red Steel en nu herkent hij hem wel gewoon meteen zonder enige actie, vreemd. Kan me herinneren dat ik de eerste keer eerst wat knoppen moest indrukken van de 2e wiimote voordat hij werd herkend, ook al stond hij al aan van te voren.

[ Voor 0% gewijzigd door C0nscious op 19-01-2007 02:05 . Reden: spelvout ;) ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Weet iemand of er al een accu voor de controller in de maak is, soort Play & Charge kit wat de Xbox 360 heeft? Ik heb het niet zo op batterijen... Zeker als er straks ook nog een draadloze nunchuck bij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik deze in het wii en 360 topic post maar er zijn mensen die 3 consoles hebben en zoiets zoeken en het komt altijd in die drie topics terug, vandaar :)

ik heb eindelijk mijn schakelbox voor de 4 component aansluitingen binnen.

46 euro inc verzend van mcsnet.nl

hij wijkt iets af tov de foto's op de website daar en het ziet er cheapish chinese achtig uit maar het werkt perfect! er zit een voeding bij en hij switcht automatisch naar je xbox 360 / ps2-3 / wii / dvd-speler.

Hier 2 crap pics van de doos (slechte camera, 1MP nokia).

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/764/afb003tu0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/1086/afb004nh0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Over component gesproken, heeft iemand al die component kabel gespot? Want die wil ik wel graag hebben, maar nog nooit tegengekomen. Vond het heel wat dat ik vorige week zomaar de standaard controller (dus de normale ouderwetse) kon kopen. Speelt toch wat beter met Super Mario World :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

devv05 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:40:
Over component gesproken, heeft iemand al die component kabel gespot? Want die wil ik wel graag hebben, maar nog nooit tegengekomen. Vond het heel wat dat ik vorige week zomaar de standaard controller (dus de normale ouderwetse) kon kopen. Speelt toch wat beter met Super Mario World :P
Super Mario World?! Is er al iets gereleased op de VC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
-Sander schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:54:
[...]

Super Mario World?! Is er al iets gereleased op de VC?
Ik ben aan het kijken, maar kan geen verbinding krijgen.

EDIT: Op dit moment is Xevious nog steeds de nieuwste titel, we moeten dus nog een paar minuten wachten.

EDIT2: Street Fighter II en Super Probotector!

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2007 00:00 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:56:
[...]

Ik ben aan het kijken, maar kan geen verbinding krijgen.

EDIT: Op dit moment is Xevious nog steeds de nieuwste titel, we moeten dus nog een paar minuten wachten.

EDIT2: Street Fighter II en Super Probotector!
je bent niet de enige... volgens mij ligt de shopping server eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:38:
[...]

je bent niet de enige... volgens mij ligt de shopping server eruit
Hij is gewoon in de lucht. Anders zit ik hier een denkbeeldige Super Probotector te spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Zelda is uitgespeeld. Over de 70 uur volgens mij. Ik zeg volgens mij omdat ik het niet kan zien. En omdat het niet is opgeslagen. De laatste savegame staat er nog, van toen ik net bij die eindbaas kwam. Kan iemand mij vertellen of dit hoort? Heb het filmpje op het eind helemaal afgekeken. En er stond op het allerslaatste eind: The End. Best wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:17:
Nou Zelda is uitgespeeld. Over de 70 uur volgens mij. Ik zeg volgens mij omdat ik het niet kan zien. En omdat het niet is opgeslagen. De laatste savegame staat er nog, van toen ik net bij die eindbaas kwam. Kan iemand mij vertellen of dit hoort? Heb het filmpje op het eind helemaal afgekeken. En er stond op het allerslaatste eind: The End. Best wel lang.
Klopt, ik heb hem vanavond ook uitgespeeld. 55 uur met alle bugs en hartjes. Heb nog wel 11 poes te gaan, alleen geen zin om ze nog te zoeken als er verder toch niets te doen is.

[ Voor 5% gewijzigd door D3ft0n3 op 19-01-2007 01:26 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ja hoor, ik heb hem al gespot in de Media Markt, sinds begin januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:26

BaRF

bijna kerst

grr rayman uitgespeeld maar onmogelijk 100% te halen ivm bug :( die beide games met 4 radio's en 12 danskonijnen, daar wil ie steeds bij de laatste niet slaan! of doe ik iets fout?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:41
C0nscious schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:23:
[...]

Red Steel is daarop een uitzondering jammer genoeg. Druk gewoon wat toetsen in op de 2e mote dan bij het menu waar je het aantal spelers moet aangeven, dan zal hij op een gegeven moment vanzelf '2 players' aangeven zodra hij gedetecteerd wordt.
Het rare is dat hij bij mij helemaal geen spelers aangeeft... Dat scherm is helemaal leeg :S Klopt dit ? Of moet hier standaard 2 3 of 4 playsers komen te staan (in die balken zeg maar van het menu)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:25:
[...]

Klopt, ik heb hem vanavond ook uitgespeeld. 55 uur met alle bugs en hartjes. Heb nog wel 11 poes te gaan, alleen geen zin om ze nog te zoeken als er verder toch niets te doen is.
Mijn laatste save staat op 51,5 uur (voor de deur van de eindbaas). Ik moet ook nog een 11-tal Poe's.
En de tekst The End blijft best lang staan, beetje jammer dat je niet door de A-knop in te drukken weer in het savegame scherm terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Over component gesproken, heeft iemand al die component kabel gespot? Want die wil ik wel graag hebben, maar nog nooit tegengekomen.
sinds nieuwjaar heb ik al hele stapels in de Belgische mediamarkt zien liggen. In Nederland niet dan?
over eindsaven bij Zelda: het is toch normaal dat dit niet kan? (Bij de meeste games gaat het niet in ieder geval). Ik herinner me dat Wind Waker dit WEL kon en ik mijn hele savegame onbruikbaar had gemaakt door die "final" save erop te zetten: wanneer je die laadde begon je terug van in het begin, terwijl ik nog maar een paar secrets meer moest vinden :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:56:
grr rayman uitgespeeld maar onmogelijk 100% te halen ivm bug :( die beide games met 4 radio's en 12 danskonijnen, daar wil ie steeds bij de laatste niet slaan! of doe ik iets fout?
Volgens sommige hier werd het een stuk makkelijker als je de Wii op 60hz zet (je tv moet dit wel ondersteunen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
devv05 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:22:
Weet iemand of er al een accu voor de controller in de maak is, soort Play & Charge kit wat de Xbox 360 heeft? Ik heb het niet zo op batterijen... Zeker als er straks ook nog een draadloze nunchuck bij komt :P
Voor zover ik weet komt er zoiets van Joytech uit deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:36:
sorry dat ik deze in het wii en 360 topic post maar er zijn mensen die 3 consoles hebben en zoiets zoeken en het komt altijd in die drie topics terug, vandaar :)

ik heb eindelijk mijn schakelbox voor de 4 component aansluitingen binnen.

46 euro inc verzend van mcsnet.nl

hij wijkt iets af tov de foto's op de website daar en het ziet er cheapish chinese achtig uit maar het werkt perfect! er zit een voeding bij en hij switcht automatisch naar je xbox 360 / ps2-3 / wii / dvd-speler.

Hier 2 crap pics van de doos (slechte camera, 1MP nokia).

[afbeelding]
[afbeelding]
Het bestaat dus.

Thnx, was al op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

.KeN. schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:52:
Zelda is schijnbaar op voorraad bij Dixons mensen..:

http://www.dixons.nl/De_o...Wii).SW06032/default.aspx

EDIT: Weet iemand of Avatar voor de Wii erg op de DS versie lijkt ?
Mijn vriendin speelt het nu op de DS en ik wil de Wii-versie voor haar kopen.
Heeft natuurlijk weinig nut als het er alleen grafisch beter uitziet en het verhaal exact hetzelfde is :p
Avatar voor de Wii is volgens de reviews die ik er van gelezen heb ieg heel anders dan de DS versie. Belangrijk is dat men de DS versie wel leuk vindt, maar de Wii versie niet :P Ik weet het zelf natuurlijk niet, want geen van beide versies gespeeld, maar zeg het toch even ;) Bij IGN een 7 tov een 5.1 wat cijfer betreft. De Wii-versie is btw een cube/ps/xbox-port zeg maar. Het cijfer is ook gelijk aan die versie.

Review van Avatar voor de Wii
Review van Avatar voor de DS

Als je echter niet op IGN maar op Gamerankings kijkt, blijkt dat alle versies van Avatar zo in de 60% scoren, inclusief de versie voor de DS... Ik vrees dus dat er niets anders op zit dan het lezen van reviews ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 16:50

dailyleaf

...

maartend schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:00:
[...]

Voor zover ik weet komt er zoiets van Joytech uit deze maand.
Op veel websites staat inderdaad Januari 2007. Maar dat is nog maar de vraag.

Amazon heeft het namelijk over 1 Maart.

Linkje

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Vannacht gereleased op de Virtual Console:

- Street Fighter II - SNES / 800punten
- Super Probotector - SNES / 800punten

_/-\o_

edit:
Te laat. :X

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 19-01-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

sander- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:52:
[...]

EUh, dat moet hier bij sports ook. je moet altijd de contorller aanzetten, zodat hij herkend wordt door de wii. gewoon even op a drukken zodat ie aanspringt. dat bedoel ik met aanzetten.
Controller aanzetten? Zodra ik Wii sports ga spelen gaat bij beide controllers het lampje branden en het komt dus ook voor dat je dus ineens controller 2 in je handen blijkt te hebben. Kun je het niet uitzetten dat ie automatisch beide controllers aanzet? Neem aan dat dit geintje alleen maar batterijen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de post van iemand, die aangaf dat FRS in zoetermeer een Wii binnen had gekregen gister, besloot ik zelf ook maar weer is wat FRS filialen te bellen. In Haarlem hadden ze er ook 1tje binnen gekregen en ben die toen gelijk op gaan halen.

Zo net als ik ben was ik gelijk naar E-Plaza (toevallig ook in Haarlem gegaan) om aan te geven dat ik mijn gereserveerde Wii niet meer nodig had. Ik vroeg eerst even aan hem of ze het spel Play als binnen hadden. Toen zei hij tegen mij 'nee we hebben alleen consoles binnen gekregen vandaag' Dus ik vraag hoeveel , hij zegt 12. (Ik stond 5e op de lijst). Dus ik vraag hem of hij die mensen al gebeld heeft. Zegt ie nee ga ik zo doen (was toen al 15uur) en hij heeft ze in de ochtend binnengekregen. Toen dacht ik, ik doe even net alsof mn neusbloed. Gaat ff voor zessen m'n telefoon dat ik mijn Wii op kan halen. Als ze weten dat zoveel mensen met smart op de Wii sitten te wachten, hoe kan het dan dat ze de hele dag wachten met bellen. Vind ik niet echt klantvriendelijk!. Al helemaal niet omdat als je belt over de status ze zeggen, als we hem binnen hebben bellen we je, dus je hoeft ons niet te bellen.

Maarja, ik heb gister gespeeld en Tennis doet hard!!!

Ik heb de Wii nog niet afgebeld, misschien wil een maatje hem, als hij niet wil ga ik hem afbellen en krijgt de volgende op de lijst hem. Als iemand in de buurt van H'lem interesse heeft , post ff snel een reply. Als die maat van me hem niet wil bel ik vanmiddag mijn gereserveerde Wii af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Ik ben dus een van die mazzelaars die in Z'meer de een van de laatste wii's te pakken heeft.Volgens die badgasten daar komen er volgende week weer nieuwe binnen. Uiteraard zegt dat vrij weinig, want dat zeggen ze al 4 weken tegen me, maar houd het in de gaten.

Heeft een van jullie Wario ware? Is dat de moeite waard als party game ( voornamelijk om met mijn vrouw te spelen)? Wii sports is al heel wat, alleen dat zijn niet zoveel games natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:49:
Door de post van iemand, die aangaf dat FRS in zoetermeer een Wii binnen had gekregen gister, besloot ik zelf ook maar weer is wat FRS filialen te bellen. In Haarlem hadden ze er ook 1tje binnen gekregen en ben die toen gelijk op gaan halen.

Zo net als ik ben was ik gelijk naar E-Plaza (toevallig ook in Haarlem gegaan) om aan te geven dat ik mijn gereserveerde Wii niet meer nodig had. Ik vroeg eerst even aan hem of ze het spel Play als binnen hadden. Toen zei hij tegen mij 'nee we hebben alleen consoles binnen gekregen vandaag' Dus ik vraag hoeveel , hij zegt 12. (Ik stond 5e op de lijst). Dus ik vraag hem of hij die mensen al gebeld heeft. Zegt ie nee ga ik zo doen (was toen al 15uur) en hij heeft ze in de ochtend binnengekregen. Toen dacht ik, ik doe even net alsof mn neusbloed. Gaat ff voor zessen m'n telefoon dat ik mijn Wii op kan halen. Als ze weten dat zoveel mensen met smart op de Wii sitten te wachten, hoe kan het dan dat ze de hele dag wachten met bellen. Vind ik niet echt klantvriendelijk!. Al helemaal niet omdat als je belt over de status ze zeggen, als we hem binnen hebben bellen we je, dus je hoeft ons niet te bellen.

Maarja, ik heb gister gespeeld en Tennis doet hard!!!

Ik heb de Wii nog niet afgebeld, misschien wil een maatje hem, als hij niet wil ga ik hem afbellen en krijgt de volgende op de lijst hem. Als iemand in de buurt van H'lem interesse heeft , post ff snel een reply. Als die maat van me hem niet wil bel ik vanmiddag mijn gereserveerde Wii af.
Hey ik weet met een uurtje of ik een wii kan ophalen, zoniet dan wil ik die van jou wel overnemen.. Zou iig wel tof zijn als dat lukt.

Ik reply hierover een uurtje nog even of ik wel of niet een wii heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
vraagje: Ik heb een BigBen (rotzooi, kom ik nu ook achter...) controller op mijn Wii aangesloten. Nu wil ik hem weer uit mijn Wii halen, maar lijkt de plug er met geen mogelijkheid meer uit te komen. Moet ik nog een speciale handeling verrichten om dat ding eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is cool!

Die maat van me haalt hem later pas met zijn cadeau bonnen van de Bijenkorf.

Ik wacht nog met afbellen. Als je interesse hebt geef me dan ff je mail, anders gaat iemand anders er misschien eerst heen als ik het hier post.

Wie het eerst komt het eerst maalt. Als ik om 13:00 uur niks heb vernomen bel ik hem af.

Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Qoriox schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:53:
Heeft een van jullie Wario ware? Is dat de moeite waard als party game ( voornamelijk om met mijn vrouw te spelen)? Wii sports is al heel wat, alleen dat zijn niet zoveel games natuurlijk!
Als party game is hij heel goed, single-player ben je er met een uurtje doorheen. Puur om samen te spelen zou ik hem van harte aanraden, als je ook single-player wilt spelen is misschien rayman een betere keuze.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

art-core schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:08:
vraagje: Ik heb een BigBen (rotzooi, kom ik nu ook achter...) controller op mijn Wii aangesloten. Nu wil ik hem weer uit mijn Wii halen, maar lijkt de plug er met geen mogelijkheid meer uit te komen. Moet ik nog een speciale handeling verrichten om dat ding eruit te halen?
normaalgezien biedt die connector amper weerstand. Vroeger trok ik de controller gewoon aan de kabel uit de cube (niet aan te raden btw), lijkt me dus dat er iets mis is met de connector?

En ja, 3rd party controllers voor nintendo zijn crap. Vooral de analoge sticks zijn huilen.

en ik zou wario ware aanraden, maar ik ben dan ook fan van het eerste uur :)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 19-01-2007 11:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:08:
Is cool!

Ik wacht nog met afbellen. Als je interesse hebt geef me dan ff je mail, anders gaat iemand anders er misschien eerst heen als ik het hier post.

Wie het eerst komt het eerst maalt. Als ik om 13:00 uur niks heb vernomen bel ik hem af.

Peace!
JAHAHAAAA ikke wil nog een Wii! :Y

edit:
mail me op *hierstondemail*

[ Voor 6% gewijzigd door stduke op 19-01-2007 12:06 ]

Signatures are so subliminal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:08:
Is cool!

Peace!
IK wilde je een PM sturen maar je kan ze blijkbaar niet ontvangen dus ik kan je me mail adres niet sturen. dus maar ff een apart mail adres aangemaakt.

Je kunt me bereiken via wii@quicknet.nl

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Gister even bij de FRS in Arnhem geweest, en ze hebben dus gisterochtend weer een levering gehad, van wel 2 stuks :|

Heb me maar op de lijst laten zetten, sta nu 3e daar, en 4e bij de Dynabyte in Apeldoorn. Bovendien heb ik hem in bestelling staan bij Otto, ben benieuwd wanneer ie binnen komt. De jongen van de FRS zei dat ie volgende week wel weer een levering verwachtte. Wat daar waar van is moet je natuurlijk ook maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu sinds een week heb ik mijn Wii aangesloten met component kabel op een 24" scherm.
Speel hoofdzakelijk Zelda, en ik moet eerlijk zeggen dat ik me maar aan 1 ding stoor.

Het spel is perfect....de artwork is schitterend maar wat betreft resolutie van zo'n beetje alles is het gewoon om te huilen. En op een native resolutie van 1920x1200 is het heel erg pijnlijk duidelijk hoe crappy de Wii, of in ieder geval Zelda is.
Texture resoluties zijn zo laag dat het gewoon storend is...en ook de beeldresolutie zelf is te laag.
De polycount valt mee, maar had ook hoger gemogen.

En alhoewel Zelda een gamecube port is, zijn de overige Wii games die ik gezien heb tot nu toe grafisch gewoon niet goed genoeg. "grafische kracht is niet alles" nee zeker niet, en gameplay is ook belangrijker en de wii-mote is geweldig...... maar ik ervaar de grafische kracht van de Wii nu als "storend laag". Ik vraag me af of meer mensen dat doen, en ook vraag ik me af hoe goed de Wii op de lange termijn gaat presteren.... het zou best eens een korte hype kunnen zijn, juist door de matige grafische prestaties waarbij nieuwe consoles als de PS3 mensen toch een andere kant op laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke niet meer posten voor de wii.

Hanssie stuur ik een mail met de gegevens, sorry stduke, hanssie was net ff eerder (vond ik).

(Zelf ben ik overigens driftig opzoek naar het spel Play voor de Wii)

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

:( zie tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:01:
En alhoewel Zelda een gamecube port is, zijn de overige Wii games die ik gezien heb tot nu toe grafisch gewoon niet goed genoeg. "grafische kracht is niet alles" nee zeker niet, en gameplay is ook belangrijker en de wii-mote is geweldig...... maar ik ervaar de grafische kracht van de Wii nu als "storend laag". Ik vraag me af of meer mensen dat doen, en ook vraag ik me af hoe goed de Wii op de lange termijn gaat presteren.... het zou best eens een korte hype kunnen zijn, juist door de matige grafische prestaties waarbij nieuwe consoles als de PS3 mensen toch een andere kant op laten kijken.
De graphics zullen wel iets beter worden, maar ik zou geen wonderen verwachten. Zeker nu we een beetje aan de X360 graphics standaard gewend raken, denk ik dat het alleen nog maar storender zal worden. Desondanks vind ik de Wii graphics niet echt lelijk op een paar uitzonderingen na. Red Steel is bijvoorbeeld op een aantal stukken echt wel mooi. Het is alleen geen 360 kwaliteit en die zal de Wii ook wel nooit halen. Het verschil gaat denk ik alleen maar groter worden. De 360 en PS3 hebben nog een boel rek, maar ik denk dat we met de Wii over een jaar of 2 wel aan de max zitten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ik denk dat deze post bedoelt wordt :|

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Eigenlijk stoor ik me juist aan de grafische pracht van bijvoorbeeld Gears of War, alles is prachtig mooi, super textures, totdat je er met je neus tegenaanstaat, dan worden het nog steeds pixelblokken. Ook zie je in een keer dat het gras gewoon platte sprites is, dat valt dan zo uit de toon dat het me gewoon opvalt.

Bij zelda (of andere wii-spellen die ik gezien heb) heb ik nooit gehad dat iets uit de toon valt, het sluit gewoon allemaal perfect op elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

J2pc schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:07:
[...]

ik denk dat deze post bedoelt wordt :|
mijn excuses!
ik ben waarschijnlijk zo blind van verlangen naar de Wii dat ik dat over het hoofd heb gezien.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kun je neit verder met zelda spelen, omdat die de boel niet opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 17-09 16:01
Grrrrr, wil nu eigenlijk toch wel heel graag een RGB-SCART aansluiting voor m'n Wii, maar die kabels zijn natuurlijk NERGENS te vinden! :( Bij de MediaMarkt Utrecht liggen wel stapels 3rd party component kabels voor de Wii, maar niet één RGB-SCART kabel. Heeft de fabriek in China die die kabels moet maken last van een staking ofzo? Moet nu nog steeds Zelda en Sports en Play via de crappy composiet spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 17-09 12:41
Goed het is me maar niet gelukt om de 2e wiimote te activeren in red steel. Ik heb alles geprobeerd. Allemaal knoppen ingedrukt etc heeft niks geholpen. Ik ga het spel maar omruilen want ik had dit spel namelijk gekocht om het gezamelijk met mijn vriendin te spelen. Het rare is dat wii sports etc wel allemaal werkt alleen met Red Steel wordt er gewoon niks gedecteerd.. Erg jammer maar bedankt in iederegeval voor de reacties.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Haay schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:24:
Grrrrr, wil nu eigenlijk toch wel heel graag een RGB-SCART aansluiting voor m'n Wii, maar die kabels zijn natuurlijk NERGENS te vinden! :( Bij de MediaMarkt Utrecht liggen wel stapels 3rd party component kabels voor de Wii, maar niet één RGB-SCART kabel. Heeft de fabriek in China die die kabels moet maken last van een staking ofzo? Moet nu nog steeds Zelda en Sports en Play via de crappy composiet spelen... :(
dixons in sint-niklaas (belgië) heeft er nog een aantal liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:50:
[...]
Volgens sommige hier werd het een stuk makkelijker als je de Wii op 60hz zet (je tv moet dit wel ondersteunen).
Klopt! Dan gaan die minigames ineens als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo eindelijk een 4e wiimote binnen, dus ik denk ga gelijk de HITMAN multiplayer stand spelen van RED STEEL(aangezien je dit alleen maar met 4 mensen kunt spelen). Het idee is erg vet je krijgt via de speaker van je remote een opdracht te horen. Maar nu staat niet in het boekje hoe je de telefoon opneemt, op een andere sites zie ik dat je de telefoon kunt opnemen met de 1 knop maar dat lukt mij voor geen meter erg irritant is dit. Het is me een paar keer gelukt de telefoon op te nemen,maar vraag niet hoe.
En constant trillen en maken alle 4 de remotes herrie, mn batterijen gaan zo echt snel op.

Iemand die hier ervaring mee heeft, met het opnemen van de telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40
Possible schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:26:
Goed het is me maar niet gelukt om de 2e wiimote te activeren in red steel. Ik heb alles geprobeerd. Allemaal knoppen ingedrukt etc heeft niks geholpen. Ik ga het spel maar omruilen want ik had dit spel namelijk gekocht om het gezamelijk met mijn vriendin te spelen. Het rare is dat wii sports etc wel allemaal werkt alleen met Red Steel wordt er gewoon niks gedecteerd.. Erg jammer maar bedankt in iederegeval voor de reacties.
je moet de 2de wiimote synchen in het wii menu met de rode knop vd wii.
Op deze manier kan je met ze 2en spelen in red steel.
Ik had namelijk hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Dixons online heeft ze ook op voorraad: http://www.dixons.nl/De_o...abel.7081959/default.aspx
Snel zijn lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gewoon te bestellen en in twee dagen in huis:
http://www.bartsmit.com/s...nuID=274&productID=141897

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:07:
Eigenlijk stoor ik me juist aan de grafische pracht van bijvoorbeeld Gears of War, alles is prachtig mooi, super textures, totdat je er met je neus tegenaanstaat, dan worden het nog steeds pixelblokken. Ook zie je in een keer dat het gras gewoon platte sprites is, dat valt dan zo uit de toon dat het me gewoon opvalt.

Bij zelda (of andere wii-spellen die ik gezien heb) heb ik nooit gehad dat iets uit de toon valt, het sluit gewoon allemaal perfect op elkaar aan.
Beetje een non-argument. De resoluties in gears of war zijn gewoon hoger, de "oplossing" hoe werelden in 3D uit te beelden (en dan bedoel ik niet de interpretatie van de 3D-artist, maar de technische oplossing) zijn redelijk generiek te noemen. Op de Wii niet veel anders dan op een Xbox360, echter op die laatste gewoon in betere kwaliteit.
Gras, bomen planten etc zijn overigens geen sprites maar doorgaans stukken texture en opacitymap die op een slimme manier op polygons zijn geplakt. sprites zijn heel iets anders en erg ouderwets.
Wel klopt het dat vegetatie in zijn algemeenheid een probleem is in CG en daardoor op gaat vallen als de "rest" van een scene steeds realistischer overkomt. Bij pre-rendered beelden zijn de oplossingen voor planten, bloemen en bomen al een stuk subtieler en geavanceerder (Maya PaintFX) dan bij real-time beelden. Die worden nog steeds op de "ouderwetse" manier (stukjes polygon met slimme texture map) opgelost.

De Wii kan grafisch wat mij betreft niet tippen aan gears of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Magic schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:07:

Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Als ik GoW in HD zie op een goede TV, dan valt mijn mond toch af en toe wel open hoor, ondanks de wat mindere details. Dan vraag ik me toch wel af hoe bijvoorbeeld Zelda eruit had gezien in 720p en met grotere textures. Je hebt wel gelijk dat in zo'n geval de mindere details wat meer opvallen, maar om dat nu als excuus te gebruiken om de rest ook maar lelijker te maken is natuurlijk wat anders. Ik vind het persoonlijk jammer dat de Wii niet gewoon wat sneller is. Ik had er best 150 euro meer voor over gehad, wanneer dat in zou houden dat de Wii ook flink krachtig zou zijn geweest. Dan had ik de mindere grastextures wel voor lief genomen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Smoonshine schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:56:
Ik had er best 150 euro meer voor over gehad, wanneer dat in zou houden dat de Wii ook flink krachtig zou zijn geweest. Dan had ik de mindere grastextures wel voor lief genomen.
Voor hetzelfde geld hadden ze hem ook al een stuk krachtiger kunnen maken, maar goed Nintendo heeft daar niet voor gekozen en dit is waar "we" het mee moeten doen. Het enige dat ik tot nu jammer vind tav de graphics, is dat de Wii volgens mij krachtiger zou moeten zijn dan een Xbox, maar dat dit nergens uit blijkt. De ontwikkelaars waren grotendeels al bekend met de architectuur, het is immers een gepimpte GC, dus het ligt er niet aan dat ze nog echt moeten wennen aan de Wii, zoals bv bij de 360 sterk het geval was. De devkits moeten volgens mij ook al een behoorlijke tijd beschikbaar zijn, dus het enige dat ik kan bedenken is dat de ontwikkelaars lui zijn. Het is immers erg makkelijk om een PS2 game te nemen en die gewoon simpelweg te porten en even de controls aan te passen. Dan heb je zo weer een spel in de winkel liggen waar je toch het volle pond voor kunt vragen en ook krijgt. Hopelijk wordt de standaard snel verhoogd en komen er alleen nog spellen uit die mooier zijn dan wat de Xbox liet zien (en die liet best wel wat zien) en die wel gewoon online support hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Ik had er best 150 euro meer voor over gehad, wanneer dat in zou houden dat de Wii ook flink krachtig zou zijn geweest.
Jij wel, de meerderheid van Nintendo's klanten niet.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ondertussen wel bekend de VC releases voor deze week:

http://www.meanmachinesma...tual-console-releases.php

Nou was mijn vraagje. Wie heeft Street Fighter 2 en/of Super Probotector gekocht al? Ik ben ook benieuwd naar de 50Hz / 60 Hz verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:06:
[...]
Jij wel, de meerderheid van Nintendo's klanten niet.
Weet ik nog zo net niet.
Nintendo's klanten hebben een hoog fanboy gehalte...en die willen best betalen over het algemeen.
(ik wel iig)
Wat als de Wii zou concurreren met de PS3 op grafisch gebied EN revolutionaire besturing had.
Klinkt voor mij als een veel logischere insteek dan de keuze die nu is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit toch nog een beetje te klooien met de 50hz of 60hz instelling.
Wat is nu wijsheid de Wii op 50 of op 60 hz te zetten. Ik heb het idee dat het scherm iets wordt ingedrukt? De tv kan het wel aan want ik heb gewoon beeld (staat op 4:3 overigens).

Kan iemand mij de voor en nadelen nog eens opsommen _/-\o_ . Ik kan het gewoon proberen ja, maar ik vindt jullie mening ook belangrijk en ik wil ook nog een aantal VC games gaan spelen hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:11:
[...]

Weet ik nog zo net niet.
Nintendo's klanten hebben een hoog fanboy gehalte...en die willen best betalen over het algemeen.
(ik wel iig)
Het probleem is alleen dat de Wii zijn huidige verkoopcijfers voornamelijk dankt aan mensen die nog nooit eerder een console gehad hebben. Als je de prijs dan gaat verhogen, zou je een soort PS3 effect krijgen. De fans kopen de PS3 wel, maar verder wil niemand zoveel geld uitgeven.

Als de PS3 nu €200,- goedkoper zou zijn geweest bij launch had ik er misschien ook wel één gehaald(voornamelijk om Blu-Ray films af te spelen).

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Er valt me op dat ik in de shopping channel ineens links en rechts blauwige blur zie langs de rand of hoe ik het moet noemen. Voor zover ik weet was alles eerst gewoon wit. Ik heb dit alleen bij de shopping channel... niet in het wii-menu in ieder geval. Erg vreemd... (Heb overigens nog steeds gewoon composiet op Panasonic 70cm CRT breedbeeld televisie)

Iemand die blauwe blur aan de randen ook opgevallen? Is het iets om me zorgen om te maken?

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
[...]

Weet ik nog zo net niet.
(ik wel iig)
Wat als de Wii zou concurreren met de PS3 op grafisch gebied EN revolutionaire besturing had.
Okay, en je hebt de Wii toch wel gekocht (voor zelda neem ik aan:-)). Je kon ook gewoon de zelda voor de gamecube kopen toch? Ik was dat eerst wel van plan, maar heb toch besloten te wachten totdat ik eindelijk voor een wii aan de beurt ben.. :|

[ Voor 39% gewijzigd door deltaquad op 19-01-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stduke

stduke

Hail to the king baby!

[...]

Weet ik nog zo net niet.
(ik wel iig)
ik ben geen fanboy, maar wel heb ik een lichte voorkeur voor nintendo. ik own alleen de nes en een gameboy pocket. (verder nog een megadrive en ps2). Als de Wii 400 euro had gekost had ik em niet gewild.
maw, imho is het juist de combi van de innovativiteit en de prijs die deze console zo gewild maken.
Als je één van deze weghaalt, kan je de helft van de kopers ook meteen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xsive schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:16:
Er valt me op dat ik in de shopping channel ineens links en rechts blauwige blur zie langs de rand of hoe ik het moet noemen. Voor zover ik weet was alles eerst gewoon wit. Ik heb dit alleen bij de shopping channel... niet in het wii-menu in ieder geval. Erg vreemd... (Heb overigens nog steeds gewoon composiet op Panasonic 70cm CRT breedbeeld televisie)

Iemand die blauwe blur aan de randen ook opgevallen? Is het iets om me zorgen om te maken?
Ik heb dezelfde ahum zooi O-) sinds ik een component kabel op me HDTV heb aangsloten. 32 Inch b.t.w en me instellingen heb gewijzigd naar 480P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:55:
[...]
in ander nieuws: wetenschappers hebben ontdekt dat de aarde rond is en de paus is katholiek :*)

(en ik vraag me af...zitten jullie nu echt allemaal naar het gras en naar de muren te staren in het midden van de actie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
[...]
Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Als ik GoW in HD zie op een goede TV, dan valt mijn mond toch af en toe wel open hoor, ondanks de wat mindere details.
Uiteraard niet, maar dat is ook niet wat ik probeer te zeggen, gears of war is een prachtig spel die ik met veel plezier en soms met open mond heb gespeeld. Ik wil alleen zeggen dat "anomalies" mij in hoge-resolutie-spellen eerder opvallen dan in lage-resolutie spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:18:
[...]

Ik heb dezelfde ahum zooi O-) sinds ik een component kabel op me HDTV heb aangsloten. 32 Inch b.t.w en me instellingen heb gewijzigd naar 480P.
Volgens mij is dat een stukje design... niks om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Ik zie hier weinig nieuws verschijnen, dus maar weer eens een nieuwsrondje :P

EA is aardig op stoom aan 't komen als het gaat om het marketen van hun drie nieuwe Wii games. Helaas zijn het geen van alle echt nieuwe games, maar allemaal ports. Toch hoeft dat niet noodzakelijkerwijs slecht te zijn:

SSX: Blur krijgt overal de meeste aandacht. Als je op het linkje klikt, dan zie je hoe de controls werken. Dit is een hele duidelijk demonstratie. Het ziet er naar mij mening erg leuk uit, zeker omdat ik de banen verder niet ken. Ik ben afgehaakt bij 1080 op de N64 ;).

De Godfather blijkt een soort kloon van GTA te zijn. Ik ben benieuwd hoe de reviews uit gaan vallen, de hands-on zijn iig positief. IGN Hands-on, Gamespot Hands-on en nog een filmpje dat de controls laat zien.

Tot slot is er natuurlijk Tiger Woods. Pas sinds een paar dagen is er beeldmateriaal uitgekomen, kijk op IGN voor een hoop filmpjes, screenshots en een handson. Het schijnt dat het spel zo'n beetje de perfecte golfgame voor de Wii zal worden. Lees bijv. de hands-on van Gamespot.
The visuals are impressive in Tiger Woods PGA Tour 07 on the Wii. The courses all look good, with plenty of detail in the surroundings as well as in the greens, fairways, and bunkers. The characters look lifelike and animate smoothly, as well. The game does support 480p resolution and widescreen, for enhanced picture quality. As for the sound, you can expect to hear David Feherty and Gary McCord returning once again to provide the commentary. To further enhance the feel of your swing, you'll hear an impact sound emit from the speaker in the Wii Remote when your club strikes the ball.
Vreemd genoeg zien de graphics er in de filmpjes allesbehalve imposant uit. Maar misschien ligt dat aan mij :?

Het lijkt nu wel zeker dat er een port, van de niet zo goed ontvangen laatste Driver naar de Wii zal komen.

Tot slot nog de details van Sonic and the Secret Rings.
Game will feature 10 levels, 5 of which are listed below

-Sand Oasis
-Dinosaur Jungle
-Evil Foundry
-Levitated Ruin
-Pirate Storm

Sonic now has customizable skills. It is said that there are somewhere around 100 skills that Sonic can learn. Skills range from how Sonic handles, to his moves, to special abilities. Sonic holds 4 rings that allow for 500 points worth (each) of skills. Experience points are earned through the main game.

One new move slows down time through a soul meter. This move is much like the speed up move we saw in various trailers, but with an opposite outcome.

40 multiplayer games

Each level has 10 missions such as stealth attack, rampage, chain challenge, beat the clock, and more.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 19-01-2007 13:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:33:

Het lijkt nu wel zeker dat er een port, van de niet zo goed ontvangen laatste Driver naar de Wii zal komen.

[...]
Dat soort dingen snap ik dan weer niet. Waarom zou een developer nog de moeite nemen om zo'n spel om te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat ze verwachten dat dat spel ineens flink gaat verkopen. Het gros laat dat spel echt wel links liggen. Of ze moeten nog de hoop hebben dat ze er wat van kunnen maken. Onbegrijpelijk dit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:47:
[...]

En Dixons online heeft ze ook op voorraad: http://www.dixons.nl/De_o...abel.7081959/default.aspx
Snel zijn lijkt me!
Thnks, meteen eentje besteld. Dinsdag binnen hoop ik. Ik heb nog nooit een RGB kabel gehad of bij iemand gezien hoe het verschil is, dus hoop dat ik het het geld waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat ik jammer vind is dat de Wii op dit moment kwa gamereleases primair als party-console wordt gezien. Alle games zijn Multiplayer en mini-games etc. Ik zou het wel fijn vinden als er op korte termijn bijvoorbeeld een paar leuke online games komen die ook singleplayer nog wat amusementswaarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:29:Overigens heb ik al twee jaar een scart-schakelkastje van Big Ben met extra audio out voor de versterker waar ik HEEL tevreden mee ben. Ondersteunt ook RGB en heeft een geintegreerde scartkabel (naar je tv) met verchroomde connectoren :)
Intertoys heeft tegenwoordig ook zo'n kastje te koop voor 5 euro. Je kunt schakelen tussen 3 aansluitingen en heeft RGB ondersteuning. :)

@Fuzzyeyebrows1:

RGB is wel degelijk een verschil vergeleken met composite. Heb gisteren via Consoleshop.nl een RGB kabel besteld en vandaag binnen gekregen. Vooral met Zelda is het duidelijk te zien, maar dat niet alleen. Ook met de internet browser oogt het rustiger en duidelijker.

Offtopic: Fuzzy, zal ik je maar Rock Lee noemen? _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vreemd genoeg zien de graphics er in de filmpjes allesbehalve imposant uit. Maar misschien ligt dat aan mij :?
Ligt niet aan jou. Ik vond de graphics er ook niet indrukwekkend uitzien. Volgens IGN leek het heel erg op de PS2 versie, maar als ik die filmpjes bekijk dan vind ik de PS2/Xbox versie er mooier uitzien. Daar hebben ze nog een leuk blur effect toegevoegd als je de bal volgt door de lucht. Wat je ook in racespellen ziet, verder zijn er minder kartels, dus het geheel ziet er op de PS2 en Xbox gewoon gelikter uit. Ik hoop dat ze de grfx nog wat oppoetsen, maar ik vrees dat ze het niet gaan doen... controls schijnen, op het putten na, wel goed te werken. Dus dat is wel positief. Maar naast dit spel en Super Swing Golf, kwam er toch ook nog een ander golfspel uit? Is daar al meer over bekend? Gaat dat spel misschien wel meer uit de Wii halen op alle punten? Dus goede controls, aardige grfx en online support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 17-09 16:01
Tot slot is er natuurlijk Tiger Woods. Pas sinds een paar dagen is er beeldmateriaal uitgekomen, kijk op IGN voor een hoop filmpjes, screenshots en een handson. Het schijnt dat het spel zo'n beetje de perfecte golfgame voor de Wii zal worden. Lees bijv. de hands-on van Gamespot.
In de hands-on op IGN werd gezegd dat het grafisch een port van de PS2 versie is. Vind ik dan wel weer erg jammer hoor. Nou ja, ik wacht eerst wel op System 3's Leaderboard Golf voor de Wii, en als Tiger Woods uiteindelijk toch beter gewaardeerd wordt kan ik altijd nog wel besluiten Tiger Woods voor m'n Wii te kopen.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:16:
RGB is wel degelijk een verschil vergeleken met composite. Heb gisteren via Consoleshop.nl een RGB kabel besteld en vandaag binnen gekregen. Vooral met Zelda is het duidelijk te zien, maar dat niet alleen. Ook met de internet browser oogt het rustiger en duidelijker.
Net ff gekeken op Consoleshop, maar die vragen gewoon 35 euro voor de SCART aansluiting, terwijl de adviesprijs 30 euro is! Stelletje uitzuigers! Bij de Dixons is hij wel 30 euro, maar krijg je er nog 5 euro verzendkosten bij. Bij de Bart Smit kost hij ook 30 euro en komt er 2,95 aan verzendkosten bij. Maar het is tegen mijn principe om voor iets, inclusief verzendkosten) méér te betalen dan waarvoor het in de reguliere winkel verkocht wordt. Dan maar wat langer wachten tot ik hem wel voor de prijs heb die ik er voor wil betalen.

[ Voor 36% gewijzigd door Haay op 19-01-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
sander- schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:12:
Wat ik jammer vind is dat de Wii op dit moment kwa gamereleases primair als party-console wordt gezien. Alle games zijn Multiplayer en mini-games etc. Ik zou het wel fijn vinden als er op korte termijn bijvoorbeeld een paar leuke online games komen die ook singleplayer nog wat amusementswaarde hebben.
Online is nog niet mogelijk en het party-gehalte is hoog....maar valt alles mee. (Zelda, Red Steel, CoD3, Monkey Ball.....en die andere zooi :P, tegenover Wario Ware, Rayman, Wii Play en Wiisports, en in de toekomst mario party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Capital_G schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:24:
[...]

Online is nog niet mogelijk en het party-gehalte is hoog....maar valt alles mee. (Zelda, Red Steel, CoD3, Monkey Ball.....en die andere zooi :P, tegenover Wario Ware, Rayman, Wii Play en Wiisports, en in de toekomst mario party)
online is wel al mogelijk want pokemon is al online (japan dan... )

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:41:
[...]
Dat soort dingen snap ik dan weer niet. Waarom zou een developer nog de moeite nemen om zo'n spel om te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat ze verwachten dat dat spel ineens flink gaat verkopen. Het gros laat dat spel echt wel links liggen. Of ze moeten nog de hoop hebben dat ze er wat van kunnen maken. Onbegrijpelijk dit.
Na GT Pro en Monstertruck kijk ik nergens meer van op :P. Aangezien Ubisoft ook wel door heeft dat dat beter gaat als je een sprekende naam hebt als Far Cry, zullen ze ook wel weer met deze nieuwe Driver port argeloze mensen geld aftroggelen :/ .
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:26:
[...]
online is wel al mogelijk want pokemon is al online (japan dan... )
Hier pas Q2 en ik mag toch hopen dat Nintendo hier niet van die friendscodes gaat gebruiken zoals bij Pokemon en dat dat alleen was omdat de online infrastructuur nog niet af was (of omdat het spel ook i.c.m. DS gebruikt kan worden).

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 19-01-2007 14:29 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]De Wii kan grafisch wat mij betreft niet tippen aan gears of war.
Ga dan GoW spelen en stop met zeiken dat de Wii niet aan GoW kan tippen. Bah! Graphics whore gezwets. Doen alleen 10-jarigen. :( Ga dan trollen in het algemene X360 topic.

Misschien denk je nu dat ik een Nintendo fanboy ben, maar ik heb ook een X360 staan met GoW en ben er ook tevreden mee, maar ben ook tevreden met de Wii.

On-topic: Welde 3rd party GCN controller wordt aangeraden? Heb zelf ergens een Piranha Extreme GCN controller liggen en heb net Metroid Prime 2 geprobeerd. Dat was een hel! Die analoge sticks zijn zo brak. :) Scannen alleen al vergt veel moeite. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:27:
Hier pas Q2 en ik mag toch hopen dat Nintendo hier niet van die friendscodes gaat gebruiken zoals bij Pokemon en dat dat alleen was omdat de online infrastructuur nog niet af was (of omdat het spel ook i.c.m. DS gebruikt kan worden).
Pokémon gebruikte alleen friendcodes omdat je daar ook met de DS versie online kunt. Elebits gebruikt bijvoorbeeld direct het Wii adresboek.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:00:
On-topic: Welde 3rd party GCN controller wordt aangeraden? Heb zelf ergens een Piranha Extreme GCN controller liggen en heb net Metroid Prime 2 geprobeerd. Dat was een hel! Die analoge sticks zijn zo brak. :) Scannen alleen al vergt veel moeite. |:(
De controllers van Nintendo zijn momenteel minder dan €20,- bij Dixons, dus dat is de beste optie.

[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

On-topic: Welde 3rd party GCN controller wordt aangeraden?
Komt erg vaak langs en het antwoord is simpel: Geen.
Koop gewoon first party.

Ik vind het trouwens ronduit zielig dat Nintendo na 1,5 maand nog geeneens een beetje voorraad kan leveren. Ze hebben voor hardware gekozen dat gewoon strontsimpel te produceren is en nog is het niet goed. Kan overal 3-4 weken wachten met reserveren. Reserveren doe ik niet want dan moet je hem toch binnen 2 dagen ophalen en daar heb ik meestal geen tijd voor. (Na 2 dagen geven ze hem vaak vrij..)

Als Nintendo er nu nog 4 maanden over doet om het op orde te krijgen heb ik dus gewoon 4 maanden geen Wii. (En ik heb een SNES, N64, GB, NDS, GC..dus redelijk happy met Nintendo normaliter...)

[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 19-01-2007 15:05 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:01:De controllers van Nintendo zijn momenteel minder dan €20,- bij Dixons, dus dat is de beste optie.
Hey top man! Dat zal ik zeker eens gaan checken. :) De originele controllers blijven altijd het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:01:
[...]
Komt erg vaak langs en het antwoord is simpel: Geen.
Koop gewoon first party.
Eensch, net m'n 2e binnen. Ik ben compleet.
Ook originele memorycard is nu in mijn bezit. :)
Als Nintendo er nu nog 4 maanden over doet om het op orde te krijgen heb ik dus gewoon 4 maanden geen Wii. (En ik heb een SNES, N64, GB, NDS, GC..dus redelijk happy met Nintendo normaliter...)
Ik heb geen van allen, wilde de Wii daar voor gebruiken. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
ik was aan het kijken op marktplaats, maar alles is nog duurder dan de winkelprijs :?

had eigenlijk gedacht dat het nu wel over zou zijn met de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Hoedje thnx for the info.

SSX: Blur ziet erg echt leuk uit en The Godfather is echt te gek. Vooral iemand door een ruit gooien of een dikke headbutt. Alles doe je met de remote :P

Ow Fire Emblem ziet er EN goed uit En is volgens mij ook heel mooi :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Misschien een domme vraag, maar gaan er nu ook spelletjes in breedbeeld komen?

Of zijn sommmigen dat al?
Anders ziet het er zo stom uit op m'n breedbeeld TV. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:
Misschien een domme vraag, maar gaan er nu ook spelletjes in breedbeeld komen?

Of zijn sommmigen dat al?
Anders ziet het er zo stom uit op m'n breedbeeld TV. :+
Volgens mij zijn de meeste Wii spellen al in breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:
[...]

Volgens mij zijn de meeste Wii spellen al in breedbeeld.
Dat hoop ik wel. ;)
Maar ik heb op een 4:3 TV gespeeld met de Wii en daar was alles normaal.
Kan je dat instellen dan?
*duimt* :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic @ Gonadon: amy wie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

offtopic:
Amy Sue Cooper.

Ik kan altijd slecht kiezen tussen Amy of Adriana Lima :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Dat hoop ik wel. ;)
Maar ik heb op een 4:3 TV gespeeld met de Wii en daar was alles normaal.
Kan je dat instellen dan?
*duimt* :9
Uiteraard kun je dat instellen, net zoals op alle andere apparaten die breedbeeld ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:19:
[...]

Uiteraard kun je dat instellen, net zoals op alle andere apparaten die breedbeeld ondersteunen.
Het enige andere apparaat wat ik heb dat breedbeeld ondersteund is m'n DVD-speler.

Dit wordt m'n eerste console. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:12:
Ik zit toch nog een beetje te klooien met de 50hz of 60hz instelling.
Wat is nu wijsheid de Wii op 50 of op 60 hz te zetten. Ik heb het idee dat het scherm iets wordt ingedrukt? De tv kan het wel aan want ik heb gewoon beeld (staat op 4:3 overigens).

Kan iemand mij de voor en nadelen nog eens opsommen _/-\o_ . Ik kan het gewoon proberen ja, maar ik vindt jullie mening ook belangrijk en ik wil ook nog een aantal VC games gaan spelen hoe zit dat?
schaamteloze eigen quote: iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Gonadan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:19:
[...]

offtopic:
Amy Sue Cooper.

Ik kan altijd slecht kiezen tussen Amy of Adriana Lima :P

Wordt hier ook m'n 1e console. Heb nu nog een ouwe 4:3, wordt nog wel eens vervangen door een mooie breedbeeld, maar wii heeft prio :)
offtopic:
Gonadan :w
Jij ook altijd met je Amy :p

[ Voor 6% gewijzigd door J2pc op 19-01-2007 15:25 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

J2pc schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:25:

Wordt hier ook m'n 1e console. Heb nu nog een ouwe 4:3, wordt nog wel eens vervangen door een mooie breedbeeld, maar wii heeft prio :)

offtopic:
Gonadan :w
Jij ook altijd met je Amy :p
Jij ook? Gaaf :D

Great minds think alike ;)
Zoals iedereen in dit topic eigenlijk. Ninty rules :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:27:
[...]

Jij ook? Gaaf :D

Great minds think alike ;)
Zoals iedereen in dit topic eigenlijk. Ninty rules :Y)
laatste offtopic ;) thanx for Amy :) ik zou zeggen google eens op Natalia Paris of Alley Bagget ;)

ONTOPIC: Ninty rules zeker, Forest Temple monkey's anyone ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Max|Burn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:01:
[...]
Ik vind het trouwens ronduit zielig dat Nintendo na 1,5 maand nog geeneens een beetje voorraad kan leveren. Ze hebben voor hardware gekozen dat gewoon strontsimpel te produceren is en nog is het niet goed. Kan overal 3-4 weken wachten met reserveren. Reserveren doe ik niet want dan moet je hem toch binnen 2 dagen ophalen en daar heb ik meestal geen tijd voor. (Na 2 dagen geven ze hem vaak vrij..)
Hap :)

Ik snap dat het een rant is omdat je er geen één kan vinden in de winkel. Maar je zou beter moeten weten. Nintendo heeft beloofd om 4 miljoen consoles te leveren tot de jaarwisseling, daarna zouden er nog 2 miljoen geleverd worden tot aan maart. Zodat er in totaal 6 miljoen geleverd zouden worden in het huidige financiële jaar van Nintendo. Dat is enorm veel consoles voor een launchperiode. Iedereen, incl. Nintendo, dacht dat het voldoende was. Als je het nieuws volgt blijkt dat de 4 miljoen wel gelukt is, en 6 miljoen (of misschien wel meer) zal ook geen probleem zijn.

Het probleem is alleen dat de vraag zo hoog is. Als 4 miljoen in anderhalve tot één maand niet genoeg is, dan zal 2 miljoen in 3 maanden al helemaal niet genoeg zijn. Het is zuur, maar je kunt hier moeilijk Nintendo de schuld van geven. Die willen natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk consoles maken en verkopen, maar ja er zijn bepaalde grenzen. Daarnaast vraag ik me af hoe "strontsimpel" het nou is, het is namelijk ook allemaal een stuk kleiner etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoedje schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Hap :)

Ik snap dat het een rant is omdat je er geen één kan vinden in de winkel. Maar je zou beter moeten weten. Nintendo heeft beloofd om 4 miljoen consoles te leveren tot de jaarwisseling, daarna zouden er nog 2 miljoen geleverd worden tot aan maart. Zodat er in totaal 6 miljoen geleverd zouden worden in het huidige financiële jaar van Nintendo. Dat is enorm veel consoles voor een launchperiode. Iedereen, incl. Nintendo, dacht dat het voldoende was. Als je het nieuws volgt blijkt dat de 4 miljoen wel gelukt is, en 6 miljoen (of misschien wel meer) zal ook geen probleem zijn.

Het probleem is alleen dat de vraag zo hoog is. Als 4 miljoen in anderhalve tot één maand niet genoeg is, dan zal 2 miljoen in 3 maanden al helemaal niet genoeg zijn. Het is zuur, maar je kunt hier moeilijk Nintendo de schuld van geven. Die willen natuurlijk ook het liefst zoveel mogelijk consoles maken en verkopen, maar ja er zijn bepaalde grenzen. Daarnaast vraag ik me af hoe "strontsimpel" het nou is, het is namelijk ook allemaal een stuk kleiner etc.
Is het nou tot maart of tot en met maart? Want je hebt het in je verhaal over twee verschillende opties. :)

Ik heb trouwens liever dat ze op normale snelheid produceren dan dat ze zo snel produceren dat de kwaliteit acheruit gaat, maar dat kunnen we natuurlijk lastig beoordelen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

eigenlijk wel tragisch als je erover nadenkt: al die mensen die in Bart Smit ter plaatse een preorder geplaatst hadden. Onderdussen zijn we bijna eind januari en de eerste Wii moet nog altijd het daglicht zien in een BS filiaal :o. Ik vertel dan ook graag aan mensen over hoe ik op 7 december doorheen de middag de GM binnenwandelde om mijn pakket af te halen, zuiver voor de jaloerse reacties >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Ik vertel mensen altijd dat ik eind november besteld had en hem nog niet eens een week later kreeg, 2 dagen voor de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:22:
[...]

schaamteloze eigen quote: iemand?
Dat moet je voor jezelf bepalen. 60hz is wat rustiger voor de ogen en schijnt in sommige spellen iets sneller te zijn. Het beeld wordt op 60hz bij mij ook een stukje ingedrukt, dus dat is weer het nadeel. Grafisch zie ik niet zo veel verschil tussen 50 en 60hz, maar dat kan ook per tv verschillen. Echt grote voordelen of nadelen zijn er dus ook niet. Ik speel zelf altijd op 60hz. Een voordeel van 50hz kan zijn dat de beelden gerendered worden op 576i in plaats van 480i bij 60hz. Je hebt dus iets meer beeldlijnen. Persoonlijk zie ik alleen weinig verschil tussen die 2.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeboe schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:
eigenlijk wel tragisch als je erover nadenkt: al die mensen die in Bart Smit ter plaatse een preorder geplaatst hadden. Onderdussen zijn we bijna eind januari en de eerste Wii moet nog altijd het daglicht zien in een BS filiaal :o. Ik vertel dan ook graag aan mensen over hoe ik op 7 december doorheen de middag de GM binnenwandelde om mijn pakket af te halen, zuiver voor de jaloerse reacties >:)
Ik had een week na de launch al mijn Wii bij Bart Smit opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Boeboe schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:
Ik heb mijn bij een BS filiaal gepre-orderde Wii anders op 16 December opgehaald...(was zelfs mijn tweede). Heb inmiddels al 3 van mijn 4 orders verzilverd.

En om even in te haken op de aanhoudende schaarste. Je moet niet onderschatten wat een logistieke nachtmerrie het is om in continu hoog tempo alles te maken en de wereld over te schepen.

Over discussie over het feit dat GoW zoveel mooier is en de "irritant lage" kwaliteit van de Wii games. De reso van de Wii 640x480, daar zal niets aan veranderen. Kun je daar niet mee leven dan zijn er voor jou gelukkig meerdere alternatieven.
Zoals al eerder gezegd is de Wii gemaakt om non-gamers ook te lokken. En dat doe je niet met een console van 600 euro. Het gaat voor die doelgroep om leuke games die je snel oppakt.
Mijn vriendin heeft al meerdere malen gezegd dat de Wii zijn geld al meer dan waard is geweest terwijl ze vlak voor de release nog vond dat ik teveel geld aan games aan het uitgeven was. Zij is iig om en iedereen die ik ken die het ding in actie heeft gezien ook. Geen van alle had eerder een console gehad.
sander- schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:12:
Ik ben het wel met je eens. Maar ik snap het van Nintendo wel. Deze party games sluiten aan op de taktiek om non-gamers te trekken. Ze zijn namelijk leuk en snel op te pakken.
Daarnaast laten deze games ook zien (sommige games succesvoller dan anderen) wat er allemaal wel niet mogelijk is met de Wiimote.
Voor mij als "oudgediende" laten ze daarnaast zien dat oude gameplay ook erg goed werkt met de Wiimote, Zelda is hier het lichtende voorbeeld van. Wat Nintendo dus nu aan het doen is imo is aantonen dat de Wiimote echt geen gimmick is maar de nieuwe richting van gamecontrol!

[ Voor 23% gewijzigd door Deddiekoel op 19-01-2007 16:16 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Dat moet je voor jezelf bepalen. 60hz is wat rustiger voor de ogen en schijnt in sommige spellen iets sneller te zijn. Het beeld wordt op 60hz bij mij ook een stukje ingedrukt, dus dat is weer het nadeel. Grafisch zie ik niet zo veel verschil tussen 50 en 60hz, maar dat kan ook per tv verschillen. Echt grote voordelen of nadelen zijn er dus ook niet. Ik speel zelf altijd op 60hz. Een voordeel van 50hz kan zijn dat de beelden gerendered worden op 576i in plaats van 480i bij 60hz. Je hebt dus iets meer beeldlijnen. Persoonlijk zie ik alleen weinig verschil tussen die 2.
Oke thanx, maar zitten er nog verschillen in met de VC games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update!!!
  • 15000 - Zelda Collector's Box
    Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/UPHvSuSpJhOwy3FhqHrDYywAqbq3A6u-.jpg
  • 5000 - Age of Empires: The Age of Kings Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/AUFob6dQw3MUfF0rPVuBHLij6DQ110L6.jpg
  • 5000 - Nintendogs draagtasje - beigeAfbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/Yt5mtENHXn5Q8c0_vtVojTvb8jJSRyIK.jpg
  • 3500 - GBA Game Link CableAfbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/ro8sV9Hg8EabNxjNOv8X7sKsMu6NjYcC.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2007 16:24 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!