Hmmzz net gebeld. Ze zeggen dat ze helemaal geen nintendo wii's hebben binnen gekregen.rowyroald schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:26:
OKE MENSEN DIE EEN WII WILLEN NU NAAR DE MAKRO!!
Ik heb er net 1 gehaald + zelda. Moet je wel ff bellen want niet alle vestigingen hebben ze binnen gekregen. In Delft hebben ze er nog 3. En je moet ook ff een Makro pasje hebben.
RENNEN!!!!!
heheh
Grapjassen zijn het!
Ik loop al 5 dagen te bellen omdat ik had gehoord dat ze vandaag binnenkwamen. Je moet gewoon aandringen dat ze in het systeem kijken. En anders ophangen en nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de telefoon krijgt.
Ik loop al 5 dagen te bellen omdat ik had gehoord dat ze vandaag binnenkwamen. Je moet gewoon aandringen dat ze in het systeem kijken. En anders ophangen en nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders aan de telefoon krijgt.
Anoniem: 158292 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:
[...]
Hmmzz net gebeld. Ze zeggen dat ze helemaal geen nintendo wii's hebben binnen gekregen.
En dat is ook mijn twijfelpunt. Ik vind 50 euro nog steeds een boel geld voor een spel waar je in een paar uur doorheen bent. Van SSX weet ik haast zeker dat je daar behoorlijk wat uren mee bezig bent voor je alles hebt geunlocked.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:33:
[...]
Misschien dat SSX ook goedkoper word? alhoewel... het blij EA natuurlijk. Het probleem met excite truck is een beetje het gebrek aan content.
uhm...
Maar dat wil dus zeggen dat er nieuwe leveringen zijn in Nederland. Positief zullen we maar zeggen........
Nu maar hopen dat Dixons mij belt deze week.Sta ook al sinds kerst op de lijst
Nu maar hopen dat Dixons mij belt deze week.Sta ook al sinds kerst op de lijst
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Anoniem: 33272
Ik heb net een Wii-RGB kabel besteld, kreeg een emailtje van console shop dat ze hem op voorraad hadden. Morgen eens gaan vergelijken
Anoniem: 136075
Als je een beetje degelijke televisie hebt zul je zeker niet teleurgesteld worden, vooral zelda: WOW!Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:26:
Ik heb net een Wii-RGB kabel besteld, kreeg een emailtje van console shop dat ze hem op voorraad hadden. Morgen eens gaan vergelijken
Ik heb een 50 euro tvAnoniem: 136075 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:45:
[...]
Als je een beetje degelijke televisie hebt zul je zeker niet teleurgesteld worden, vooral zelda: WOW!
(ik zie de zender vanwaar ik naar av switche niet meer doorschijnen en zwart is zwart woooooooot)
Ik heb die RGB kabel ook gekocht en het resultaat is erg mooi.
Nu wil ik alleen gaan sparen voor een LCD/Plasma en vraag me af of die beeldkwaliteit (480p) nog beter is dan met een RGB. Ik hoor daar best veel wisselende verhalen over.
Nu wil ik alleen gaan sparen voor een LCD/Plasma en vraag me af of die beeldkwaliteit (480p) nog beter is dan met een RGB. Ik hoor daar best veel wisselende verhalen over.
Die RGB kabel staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Ik durf hem alleen niet via internet te bestellen. Ik ben bang dat als ik dingen voor de Wii via internet ga bestellen ik er weken op kan wachten.
Dan liever wat winkeltjes aflopen in de binnenstad om te kijken of ze hem hebben, maar tot nu toe nog geen succes gehad.
Iemand die misschien weet waar ze die in Breda op voorraad hebben?
Ik durf hem alleen niet via internet te bestellen. Ik ben bang dat als ik dingen voor de Wii via internet ga bestellen ik er weken op kan wachten.
Dan liever wat winkeltjes aflopen in de binnenstad om te kijken of ze hem hebben, maar tot nu toe nog geen succes gehad.

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Ik snap niet waar je bang voor bent. Als bijvoorbeeld Bart Smit de kabels op voorraad heeft, zijn ze gewoon te bestellen, anders kun je ze alleen reserveren.dailyleaf schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:57:
Volgens mij is 480p niet heel veel mooier dan dat je met RGB krijgt. Het beeld zal alleen nog een stukje rustiger zijn vanwege de progressive scan. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het beeld op 60hz met RGB ook al erg rustig aan de ogen vind.
uhm...
Kan je ongestoord je Wii op 60hz zetten (indien je tv dit ondersteund dan) ? Werkt het bij elke game?Smoonshine schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het beeld op 60hz met RGB ook al erg rustig aan de ogen vind.
Weet iemand wanneer ze bij Dixons weer Wii's geleverd krijgen? Ze zeggen bij Dixons, dat zelfs Nintendo het niet weet wanneer de volgende vracht Wii's komen!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Voor zover ik weet wel. Het enige nadeel van 60hz is dat je scherm niet meer volledig gevuld wordt, maar dat je links en rechts een kleine zwarte balk krijgt. Iemand enig idee waaar dat aan ligt?Rickstur schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:12:
[...]
Kan je ongestoord je Wii op 60hz zetten (indien je tv dit ondersteund dan) ? Werkt het bij elke game?
Ik neem aan dat wanneer een spel geen 60hz ondersteund, de Wii automatisch naar 50hz schiet. Ik heb in ieder geval voor nog geen enkel spel instellingen hoeven wijzigen.
uhm...
Dat ligt aan je TV.Smoonshine schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:30:
[...]
Voor zover ik weet wel. Het enige nadeel van 60hz is dat je scherm niet meer volledig gevuld wordt, maar dat je links en rechts een kleine zwarte balk krijgt. Iemand enig idee waaar dat aan ligt?
Nee, dat gaat inderdaad automatisch.Ik neem aan dat wanneer een spel geen 60hz ondersteund, de Wii automatisch naar 50hz schiet. Ik heb in ieder geval voor nog geen enkel spel instellingen hoeven wijzigen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik dnek dat ik SSX Blur niet haal. Ik bedoel, dat laatste filmpje toont aan dat er gebieden uit SSX On Tour in zitten, een game die ik echt veel heb gespeeld op de GameCube. En ik heb er dus echt geen €40,- over om een game te spelen die ik een jaar geleden ook al heb gespeeld, met de toevoeging van een enkele übertrick. Maar goed, de game is nog niet helemaal geopenbaard, maar ik denk dat ik voor ExciteTruck ga.
Ik heb ze bij Free Record Shop in de Barones gezien en bij de Lunet bij Toys'R usdailyleaf schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:57:
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
ik had gister gebeld naar nintendo benelux.
daar zeiden ze dat medio deze week (!!!) er weer wii's worden geleverd door heel nederland.
ik hoop maar dat t zo is. elke keer als me telefoon hoop ik dat het de e-plaza is.. word er gek van.
daar zeiden ze dat medio deze week (!!!) er weer wii's worden geleverd door heel nederland.
ik hoop maar dat t zo is. elke keer als me telefoon hoop ik dat het de e-plaza is.. word er gek van.

Signatures are so subliminal...
Vandaag mijn Wii Play binnengekregen, zondagavond besteld via BartSmit.com.
Tja nu nog op mijn Wii wachten
, die heb ik trouwens bij de lokale speelgoedwinkel besteld.
Ik zag van het weekend genoeg RGB kabels bij oa FreeRecordshop, alleen de Wii play en de Wii zelf zijn hier in Zoetermeer niet of nauwelijks te krijgen.
Oh ja, kijk net in het lokale MediaMarkt foldertje (zoetermeer) , Wario Ware voor 44,- euro en Zelda voor 55,-
Tja nu nog op mijn Wii wachten

Ik zag van het weekend genoeg RGB kabels bij oa FreeRecordshop, alleen de Wii play en de Wii zelf zijn hier in Zoetermeer niet of nauwelijks te krijgen.
Oh ja, kijk net in het lokale MediaMarkt foldertje (zoetermeer) , Wario Ware voor 44,- euro en Zelda voor 55,-
The difference between men and boys is the size of their toys
Anoniem: 120448
Voor wie er in friesland woont: ik heb vorige week een wii besteld bij videoland in Dokkum (was de enige die gereserveerd had) en mag hem vanavond ophalen! Als er nog meer liggen zal ik dat vanavond nog ff posten, maar de levering is vrij vlot > tel. 0519296850, i wish you luck
maar nu eerst mn wii hale
maar nu eerst mn wii hale
Anoniem: 66797
knijp me ik geloof mn ogen niet
10-12-2006 Zelda voor de Wii besteld en betaald
16-01-2007 verzonden
was een hele bevalling maar blijkbaar is ie er dan morgen AL

16-01-2007 verzonden

*knijpt legolas*
Succes ermee
Succes ermee
Ps4/switch gamer
Anoniem: 124181
Als je in regio twente woont en nog een wii wil hebben, ga naar de mediamarkt in nordhorn (duitsland) daar liggen er een stuk of 10
ik heb vandaag in amsterdam ff rondgestruind. ik ben iets van 20x zelda tegengekomen, ook nog genoeg nunchucks. de wii remote's waren wat schaarser.Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:41:
knijp me ik geloof mn ogen niet![]()
16-01-2007 verzonden![]()
oh ja, ik zag trouwens dat 2000 wii points bij de FRS 25 eu kosten, terwijl je ze ook voor 20 eu kan kopen elders.

Signatures are so subliminal...
Krijg vandaag 2 mailtjes:
1) Afz dimplus.nl: Zelda is verzonden (gisterenavond besteld)
2) Afz radio 538: Je hebt de gamevraag gewonnen. Je krijgt Zelda opgestuurd.
Omdat ik zag dat ze hem bij dimplus.nl op voorraad hadden voor 5 euro meer heb ik hem daar maar besteld. Was het wachten bij gcshop een beetje zat. Zo zit je 6 weken te wachten en zo zit je straks met 2 Zelda's
2) Afz radio 538: Je hebt de gamevraag gewonnen. Je krijgt Zelda opgestuurd.

Omdat ik zag dat ze hem bij dimplus.nl op voorraad hadden voor 5 euro meer heb ik hem daar maar besteld. Was het wachten bij gcshop een beetje zat. Zo zit je 6 weken te wachten en zo zit je straks met 2 Zelda's

Anoniem: 87302
Online besteld bij dimplus? Ja? Dan terug sturen en dan krijg je je geld terug. Mag van de minister van Justitie.jip_86 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:03:
Krijg vandaag 2 mailtjes:
2) Afz radio 538: Je hebt de gamevraag gewonnen. Je krijgt Zelda opgestuurd.![]()
Wario kost maar 44 euro bij de MM Amsterdam. En voor iedereen die een LCD/Plasma heeft: ze hebben een dvd speler voor 19 euro te koop met component aansluiting. Als je nu nog geen dvd player hebt met component: koop deze en check de verbetering van de beeldkwaliteit via component eens, je zult verbaasd staan.
Anoniem: 127279
Als je je dvd speler én wii aansluit op component? Dat gaat toch niet samen, moet je steeds die stekkertjes verwisselen, toch?Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31:
[...]
Online besteld bij dimplus? Ja? Dan terug sturen en dan krijg je je geld terug. Mag van de minister van Justitie.
Wario kost maar 44 euro bij de MM Amsterdam. En voor iedereen die een LCD/Plasma heeft: ze hebben een dvd speler voor 19 euro te koop met component aansluiting. Als je nu nog geen dvd player hebt met component: koop deze en check de verbetering van de beeldkwaliteit via component eens, je zult verbaasd staan.
Met zelda zit in nu in, als het goed is, het laatste kasteel
Anoniem: 143719
http://www.nl.bol.com/is-...04000007830&Section=GAMESRazor.Timo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:09:
Hmm gemengde gevoelens dus over de 3rd party memory cards... De mensen die er geen problemen mee hebben, welk merk hebben jullie dan? En hoeveel blocks?
Van deze memcards heb ik er 3 en 2 heb ik al 2 jaar. Werken nog steeds perfect.
Haha, 19 euro, nee dat zal echt kwaliteit zijn zeg.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
jah, net als een wii die natuurlijk nooit de kwaliteit van een xbox360 of playstation 3 kan halen, hij is immers veel goedkoper!Vanitas schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:49:
[...]
Haha, 19 euro, nee dat zal echt kwaliteit zijn zeg.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Oke dat is een behoorlijk scherpe opmerking.Magic schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:51:
[...]
jah, net als een wii die natuurlijk nooit de kwaliteit van een xbox360 of playstation 3 kan halen, hij is immers veel goedkoper!
Niet alleen bij zelda scheelt het. Bij de andere games die ik geprobeerd heb (red steel, monkeyball, monster 4x4) ziet het er allemaal een stuk strakker uit.Anoniem: 136075 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:45:
[...]
Als je een beetje degelijke televisie hebt zul je zeker niet teleurgesteld worden, vooral zelda: WOW!
Moet wel zeggen dat ik de component en niet de rgb kabel heb.
Ehm. Los van de vraag welke console beter is:Magic schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:51:
[...]
jah, net als een wii die natuurlijk nooit de kwaliteit van een xbox360 of playstation 3 kan halen, hij is immers veel goedkoper!
De 360/PS3 heeft betere beeldkwaliteit dan de Wii (los van andere kwaliteiten)
Een DVD speler van 19,-, zal over het algemeen een mindere beeldkwaliteit hebben dan een premium model.
Of ben je echt in de veronderstelling dat het allemaal niks uitmaakt?
Bedankt voor de tip! Ik heb mijn Wii hier op de launchdag weten te bemachtigen en een vriend van me zo enthousiast gekregen dat hij er een bij de Bart Smit in bestelling had staan. Hij heeft zijn broer erop af gestuurd en er een weten te bemachtigen (zit zelf in Groningen vanwege de studie).Anoniem: 124181 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:52:
Als je in regio twente woont en nog een wii wil hebben, ga naar de mediamarkt in nordhorn (duitsland) daar liggen er een stuk of 10
Alleen nog maar positieve ervaringen met de Wii, op een klein dingetje na. Een van mijn Wiimotes heeft namelijk het batterijklepje een beetje los zitten. Er zit niet veel speling in, maar bij het bowlen is het wel lichtelijk irritant dat hij een millimeter verschuift in je hand. Er zijn nooit rare dingen mee gedaan, iemand misschien een ideetje hoe ik hem weer strak op de plaats kan krijgen?
Koop zo`n beschermhoesje voor je wii-remote...dat zit er strak omheen als het goed is èn meteen handig voor vieze handen!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
PWM schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:19:
[...]
Of ben je echt in de veronderstelling dat het allemaal niks uitmaakt?
offtopic:
tuurlijk zit er wel verschil in, echter is dat niet altijd afleesbaar aan de prijs, daarbij kan het heel goed zijn dat deze speler op component een beter beeld geeft als een dvdspeler van 50 euro die enkel composiet uitzend.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er bezuinigd is op mp3/jpg/watdanook weergave, die een dvd-speler voor veel mensen niet nodig heeft
Er zal vast ergens op bezuinigd zijn, maar om het dan direct een waardeloos ding te noemen gaat wel erg ver.
tuurlijk zit er wel verschil in, echter is dat niet altijd afleesbaar aan de prijs, daarbij kan het heel goed zijn dat deze speler op component een beter beeld geeft als een dvdspeler van 50 euro die enkel composiet uitzend.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er bezuinigd is op mp3/jpg/watdanook weergave, die een dvd-speler voor veel mensen niet nodig heeft
Er zal vast ergens op bezuinigd zijn, maar om het dan direct een waardeloos ding te noemen gaat wel erg ver.
[ Voor 1% gewijzigd door Magic op 16-01-2007 21:29 . Reden: offtopic toegevoegd. ]
ik snap niet dat zoveel mensen zitten te wachten op excite truck? heb er nog niet veel van gezien en gelezen, maar wat ik er van gezien heb is dat het een erg standaard arcade racer is? grafics waren niet bijzonder en de gameplay leek me ook niet uitzonderlijk leuk ofzo.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik was van plan om zo een bescherm hoesje te kopen voor mijn wii-motes, alleen moet je die dingen elke keer eraf halen om de batterijen te verwisselen. 

Michael Knight schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:25:
Koop zo`n beschermhoesje voor je wii-remote...dat zit er strak omheen als het goed is èn meteen handig voor vieze handen!
Anoniem: 192499
Echte tweakers schrijven hun eigen programmaatje voor de wii gamecube Mode, legaal uiteraard, hoe? geen idee maar met de launcher hieronder kan je ze opstarten. Theretisch kan je alles launchen, laten we zeggen, een snes emulator, maar ja, dan moet je wel de console bezitten en het spel anders mag het niet volgens mij:
http://uk.codejunkies.com...3&r=1&l=1&p=23&i=9063&s=8
Of was deze al een keer langsgekomen?
Ook voor de mensen die het interesseren, iemand die een presentatie geeft over de gevoelige kanten van de WII kwa security. Ik lees zulke dingen graag en niet omdat ik zo'n pauper ben die zit te wachten op kopieeën, van nintendo koop ik alles netjes, maar meer omdat ik het wel interessant vindt op welke gebieden ze een backdoor kunnen creeëren.
http://www.youtube.com/watch?v=uTx2MAOspS4&eurl=
Of was deze al een keer langsgekomen?
Ook voor de mensen die het interesseren, iemand die een presentatie geeft over de gevoelige kanten van de WII kwa security. Ik lees zulke dingen graag en niet omdat ik zo'n pauper ben die zit te wachten op kopieeën, van nintendo koop ik alles netjes, maar meer omdat ik het wel interessant vindt op welke gebieden ze een backdoor kunnen creeëren.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 192499 op 17-01-2007 00:44 ]
Morgen (of vandaag als je het tijdstip bekijkt) maar eens checken bij de frec dan.xsive schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:19:
[...]
Ik heb ze bij Free Record Shop in de Barones gezien en bij de Lunet bij Toys'R us
Bedankt voor de info iig.
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
Nintendo heeft tot nu toe alles van Datel weten te blokkeren met firmware updates. Het lijkt mij dat als je dit ding koopt voor de Wii, je er rekening mee moet houden dat hij op een gegeven moment misschien niet meer werkt. Bovendien kun je de Wii hardware er niet mee aansturen.Anoniem: 192499 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:26:
Echte tweakers schrijven hun eigen programmaatje voor de wii gamecube emulator, legaal uiteraard, hoe? geen idee maar met de launcher hieronder kan je ze opstarten. Theretisch kan je alles launchen, laten we zeggen, een snes emulator, maar ja, dan moet je wel de console bezitten en het spel anders mag het niet volgens mij:
Trouwens, de Wii heeft geen Gamecube emulator.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
en dat doe je ook zo vaakRollieBollie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:04:
Ik was van plan om zo een bescherm hoesje te kopen voor mijn wii-motes, alleen moet je die dingen elke keer eraf halen om de batterijen te verwisselen.![]()
[...]

In een van de filmpjes van Console Hacking 2006 wordt gewoon verteld dat de Wii een GameCube is met snellere hardware. Er werd een vergelijking gemaakt tussen de Commondore 64/128 en de NGC/Wii.MetroidPrime schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:39:
[...]
Nintendo heeft tot nu toe alles van Datel weten te blokkeren met firmware updates. Het lijkt mij dat als je dit ding koopt voor de Wii, je er rekening mee moet houden dat hij op een gegeven moment misschien niet meer werkt. Bovendien kun je de Wii hardware er niet mee aansturen.
Trouwens, de Wii heeft geen Gamecube emulator.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 202845
Zelda heb ik al sinds 16 december, de wii nog altijd nietjip_86 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:03:
ops, hoe verwijder ik dit bericht?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 202845 op 17-01-2007 07:47 ]
Ik was trouwens gisteren bij de Media Markt in Hengelo en daar lagen echt stapels met Zelda. Ik denk dat ze er wel een stuk of 40 hadden liggen. Ook de Wii-motes en Nunchucks waren ruim voorradig. Op dat gebied lijkt me dan ook dat de schaarste voorbij is. Officiële RGB en Component kabels waren dan weer niet voorradig en (hoe voorspelbaar) de console ook niet.
uhm...
je bent nog maar de vierde op 2 maanden tijd die dit filmpje post, en echt boeiend is het nietAnoniem: 192499 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:26:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 192499
Tja ach, ik heb de search gebruikt maar vond niks erover en ik dacht, ik gooi het gewoon in de groep in plaats van de eeuwige lurker te blijven. Waarschijnlijk is alles al een keer gezegd of gepost maar niet iedereen bladert 10 topics terug.Boeboe schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:41:
[...]
je bent nog maar de vierde op 2 maanden tijd die dit filmpje post, en echt boeiend is het niet
Nee, dan mag het ook niet.Anoniem: 192499 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:26:
Echte tweakers schrijven hun eigen programmaatje voor de wii gamecube Mode, legaal uiteraard, hoe? geen idee maar met de launcher hieronder kan je ze opstarten. Theretisch kan je alles launchen, laten we zeggen, een snes emulator, maar ja, dan moet je wel de console bezitten en het spel anders mag het niet volgens mij:
Iemand al informatie over 3rd party RGB-SCART kabels voor de Wii ? Vrij kort na release lagen er al 3rd party component kabels in de winkels, maar afgezien van een foto en een aankondiging ervan op het Internet heb ik nog niets gezien van 3rd party RGB-SCART kabels.
Heb in ieder geval gisteren m'n SCART-breakout connector ontvangen en meteen ff getest. Hij geeft gewoon RGB door, dus dat zit wel goed. Kan ik nu met een gerust hart een RGB-SCART kabel voor m'n Wii kopen en fijn de audio naar m'n surround versterker doorlussen.
Moet ik alleen nog wel ergens zo'n RGB-SCART kabel zien te vinden!
Heb in ieder geval gisteren m'n SCART-breakout connector ontvangen en meteen ff getest. Hij geeft gewoon RGB door, dus dat zit wel goed. Kan ik nu met een gerust hart een RGB-SCART kabel voor m'n Wii kopen en fijn de audio naar m'n surround versterker doorlussen.
Anoniem: 155599
een kat in de woestijn maakt rare sprongenChaoss schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:15:
ik snap niet dat zoveel mensen zitten te wachten op excite truck? heb er nog niet veel van gezien en gelezen, maar wat ik er van gezien heb is dat het een erg standaard arcade racer is? grafics waren niet bijzonder en de gameplay leek me ook niet uitzonderlijk leuk ofzo.
ow hey dan koop ik die game ookAnoniem: 155599 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:31:
[...]
een kat in de woestijn maakt rare sprongen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Op IGN (Wii sectie) staat een aardig stukje met te verwachten games voor deze winter (eerste kwartaal). Wel voor de Amerikaanse markt geschreven, dus niet alle genoemde games komen in Q1 in Europa uit, maar er staan wel wat leuke titels tussen:
The Godfather: Blackhand Edition

Releasedatum voor US: 20 maart
Releasedatum voor EU: onbekend
Heatseeker

Releasedatum voor US: maart
Releasedatum voor EU: 30 maart
SSX Blur

Sonic and the Secret Rings

Releasedatum voor US: Q1 2007
Releasedatum voor EU: 3 maart
Mortal Kombat: Armageddon

Releasedatum voor US: januari 2007
Releasedatum voor EU: 31 december 2006 (volgens IGN, klopt dus niet)
TMNT

Releasedatum voor US: Q1
The Godfather: Blackhand Edition

Releasedatum voor US: 20 maart
Heatseeker

SSX Blur

Sonic and the Secret Rings

Releasedatum voor US: Q1 2007
Releasedatum voor EU: 3 maart
Mortal Kombat: Armageddon

Releasedatum voor US: januari 2007
Releasedatum voor EU: 31 december 2006 (volgens IGN, klopt dus niet)
TMNT

Releasedatum voor US: Q1
The Godfather lijkt me wel interessant. Vooral de bewegingen die ik zag in het filmpje van een paar dagen zagen er goed uit.
De releasedates kloppen niet helemaal. EA heeft eerder al aangegeven dat SSX en Tiger Woods (waarvan we nog helemaal nix hebben gezien
) op 15 maart uitkomen. Daarnaast heeft Mortal Kombat in de tekst maart staan, terwijl bij releasedate inderdaad januari staat. Ik ga dus maar uit van de tekst
.
Het blijft een leuk lijstje en ik ben zeer benieuwd naar een aantal van die games... overigens heeft Nintendo dan wel erg veel over voor daarna. Ze hebben voor 2007 dan dus voor 3/4 jaar, nog Smash Bros., Mario Galaxy, Cooking Mama, Brain Training, Pokemon Battle Stadium, MP3, BW2, Smash Football etc. Dat zijn alleen de Nintendo titels. En misschien ook nog wel Super Paper Mario, Donkey Kong Racing, Project Hammer en Disaster Day of Crisis. Damn! Dan krijg je natuurlijk ook nog PES, Fifa (+alle andere EA sport spellen), No More Heroes, Resident Evil etc. Het wordt een druk jaar.
Het blijft een leuk lijstje en ik ben zeer benieuwd naar een aantal van die games... overigens heeft Nintendo dan wel erg veel over voor daarna. Ze hebben voor 2007 dan dus voor 3/4 jaar, nog Smash Bros., Mario Galaxy, Cooking Mama, Brain Training, Pokemon Battle Stadium, MP3, BW2, Smash Football etc. Dat zijn alleen de Nintendo titels. En misschien ook nog wel Super Paper Mario, Donkey Kong Racing, Project Hammer en Disaster Day of Crisis. Damn! Dan krijg je natuurlijk ook nog PES, Fifa (+alle andere EA sport spellen), No More Heroes, Resident Evil etc. Het wordt een druk jaar.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En tegen die tijd dat die allemaal uit zijn kunnen we vast weer naar een nieuwe Zelda toe gaan leven
Anoniem: 93354
Ja godfather lijkt wel wat, alleen heb ik altijd zo'n mafia maar dan 5x slechter gevoel bij die game dus ik ga eerst een kijken wat de reviews erover te zeggen hebben. Maar dat filmpje op IGN ziet er iig wel aardig uit.
Wel een beetje schrikbarend dat de enige 2 titels waar ik interrese in heb van EA komen
Laat toch wel een beetje zien dat er (nu) weinig energie in de wii word gestoken door veel 3rd party devs als EA titels de meeste interresante beginnen te worden.
Ik zou er trouwens een moord voor willen doen als EA red alert2 en need for speed 2 of 4 naar de Wii wil brengen (met online support).
Wel een beetje schrikbarend dat de enige 2 titels waar ik interrese in heb van EA komen

Ik zou er trouwens een moord voor willen doen als EA red alert2 en need for speed 2 of 4 naar de Wii wil brengen (met online support).
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 17-01-2007 11:48 ]
Anoniem: 181080
Is het verschil tussen een PS/PS2/PS3 en Xbox/Xbox360 ook niet dat het eenzelfde apparaat is met snellere hardware?RayNbow schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 06:41:
[...]
In een van de filmpjes van Console Hacking 2006 wordt gewoon verteld dat de Wii een GameCube is met snellere hardware. Er werd een vergelijking gemaakt tussen de Commondore 64/128 en de NGC/Wii.
Misschien kun je het zelfs wel doortrekken een wii is als een Xbox/PS2, maar dan met snellere hardware (en leukere besturing
Waar ik ook nog op wacht is meer info / screenshots van de voor de Wii in ontwikkeling zijnde games van System 3: Leaderboard Golf en Mission Impossible bv. Die zijn ook voor maart aangekondigd, maar ik heb er verder nog niets over kunnen vinden. Ben zelf MEER geïnteresseerd in Leaderboard Golf van System 3 dan in Tiger Woods Golf van EA. Met EA heb ik toch altijd veel meer het gevoel dat ze inspiratieloze ports voor alle system maken, ipv. echt de moeite te doen om voor een bepaalde console het onderste uit de kan te halen qua mogelijkheden. Daarbij zijn de reeds door System 3 gereleasde games voor de Wii (Fruitfall en Gottlieb Pinball Classics) ook in een gunstige prijsklasse, dus ik hoop dat ze dat ook voor Leaderboard Golf en Mission Impossible zullen doen. We wachten het wel af...
Maakt mij verder geen ene ruk uit. Ik vermaak me ontzettend goed met de Wii en heb nog geen seconde spijt dat ik hem gekocht heb. Mijn allereerste console ooit!
Nee, want een PS2 game draait op de PS3 in een PS-emulator. En een Xbox game draait op de Xbox360 in een Xbox emulator. De hardware van een PS3 is van een compleet andere architectuur dan de PS2, en dat geldt ook voor de Xbox360 t.o.v. de Xbox. Maar bij de Wii draait een GC game in native mode op de Wii. Daar kun je wèl zeggen dat de Wii een (flink) verbeterde Gamecube is.Anoniem: 181080 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:58:
Is het verschil tussen een PS/PS2/PS3 en Xbox/Xbox360 ook niet dat het eenzelfde apparaat is met snellere hardware?
Maakt mij verder geen ene ruk uit. Ik vermaak me ontzettend goed met de Wii en heb nog geen seconde spijt dat ik hem gekocht heb. Mijn allereerste console ooit!
[ Voor 32% gewijzigd door Haay op 17-01-2007 12:13 ]
Dit zijn natuurlijk ook geen reguliere EA titels. SSX is eigenlijk standaard al wel goed voor een 9+ en dit is ook nog eens geen simpele poort. Godfather ben ik zelf niet zo geïnteresseerd in en ik verwacht daar eigenlijk ook niet heel veel van. Dat lijkt me wel zo'n typische EA titel worden. Leuk concept, lijkt leuk uitgewerkt, totdat blijkt dat de besturing net niet goed werkt.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:46:
Wel een beetje schrikbarend dat de enige 2 titels waar ik interrese in heb van EA komenLaat toch wel een beetje zien dat er (nu) weinig energie in de wii word gestoken door veel 3rd party devs als EA titels de meeste interresante beginnen te worden.
RA2 en NFS2 of 4 kun je wel naar fluiten denk ik. Te groot als virtual console titel en ze snijden zichzelf in de vingers met het uitbrengen van die titels. Van EA verwacht ik eigenlijk nog wel Fifa International Soccer en NHL 95 of iets in die richting. Zeker Fifa komt dan mijn VC lijst op. Pure nostalgie.
Op dit moment kijk ik zelf op korte termijn echt uit naar SSX en Mario Party 8. Van SSX hebben we al aardig wat gezien, maar ik ben ook echt benieuwd wat ze met Mario Party weten te presteren. De wiimote creëert echt kansen voor een compleet nieuwe Mario Party. Maar ik denk eigenlijk dat we daarvoor moeten wachten op MP9.
uhm...
Disaster: Day of Crisis is er toch eentje waar ik erg veel inetresse in heb. Het filmpje op Youtube met een klein beetje gameplay ziet er best vet uit 
Is er ondertussen al meer bekend van Project H.A.M.M.E.R. eigenlijk? Op de E3 was deze al speelbaar...
Is er ondertussen al meer bekend van Project H.A.M.M.E.R. eigenlijk? Op de E3 was deze al speelbaar...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 117133
Er is nog weinig officieels over bekend, maar ik zie alleen maar exact dezelfde banen uit ssx3 en ssx4. Ik vrees dat het dus gewoon een poort van de vorige 2 delen is met aangepaste controls...Smoonshine schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:13:
[...]
Dit zijn natuurlijk ook geen reguliere EA titels. SSX is eigenlijk standaard al wel goed voor een 9+ en dit is ook nog eens geen simpele poort. ...
Dan zijn ze in ieder geval samengevoegdAnoniem: 117133 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:30:
[...]
Er is nog weinig officieels over bekend, maar ik zie alleen maar exact dezelfde banen uit ssx3 en ssx4. Ik vrees dat het dus gewoon een poort van de vorige 2 delen is met aangepaste controls...
uhm...
gezien de weinige info die er is over Disaster kan dit misschien wel iets speciaal worden (mediocre actietitels proberen ze gewoonlijk zoveel mogelijk te hypen), ben benieuwd wat het zal worden.Willybubba schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:30:
Disaster: Day of Crisis is er toch eentje waar ik erg veel inetresse in heb. Het filmpje op Youtube met een klein beetje gameplay ziet er best vet uit
Project Hammer daarentegen...ik herinner me nog de persconferentie op E3
Reggie: "and isn't it just fun to just smash things"
mijn gedachten: "...nee" en de stilte in de zaal doet me vermoeden dat ik niet alleen was
Laat me het anders stellen: op de playstation en xbox is er het spel "grand theft auto 3". Als je iemand kent die het heeft moet je het maar eens uitproberen: in het begin is het heel leuk om rond te racen en mensen neer te slaan, maar na een halfuur heb je het wel gezien. Ik vrees dat Project Hammer iets gelijkaardigs wordt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Grappig artikeltje over 480p op de Wii.
Alleen volgens mij vergelijkt de schrijver van het artikel 576i via composite op meegeleverde SCART verloopblokje, met 480p via component aansluiting. Niet echt eerlijk dan!
Vond het alleen wel vreemd dat hij 480i als beter dan 576i stelt en 576i als slechtste optie noemt. Wat is jullie mening hierover? Wie van jullie heeft z'n Wii via RGB-SCART aangesloten en prefereert 480i boven 576i ? En geeft dat beter beeld dan? Bijna 17% minder beeldlijnen, maar hogere verversingsfrequentie (60Hz ipv 50Hz). Wat is dan beter ?
Alleen volgens mij vergelijkt de schrijver van het artikel 576i via composite op meegeleverde SCART verloopblokje, met 480p via component aansluiting. Niet echt eerlijk dan!
Vond het alleen wel vreemd dat hij 480i als beter dan 576i stelt en 576i als slechtste optie noemt. Wat is jullie mening hierover? Wie van jullie heeft z'n Wii via RGB-SCART aangesloten en prefereert 480i boven 576i ? En geeft dat beter beeld dan? Bijna 17% minder beeldlijnen, maar hogere verversingsfrequentie (60Hz ipv 50Hz). Wat is dan beter ?
Ik stond ook even te kijken toen ik het instelde, maar ik vind 480i er inderdaad beter uit zien dan 576i op mijn lcd-tv.Haay schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:45:
Grappig artikeltje over 480p op de Wii.
576i ziet er opvallend scherper uit op mijn tft scherm. Meer beeldlijnen he
. Verder hangt het af van spel tot spel, of zij native 576i ondersteunen of niet. Indien ja ga je het verschil zeer goed merken op een tft (tegenwoordig progressive met componentkabel echter, ziet er fantastisch uit
)
*edit* ben het artikel aan het lezen, die kerel weet absoluut niet waarover hij spreekt. Toont hij daar een composiet kabel met een scartblokje en noemt hij het de "RGB/scart kabel". Kan hij beter zijn mond dichthouden
. Ook het feit dat hij spreekt over "terugzetten" naar 576i (terwijl die betere kwaliteit geeft) is om te huilen.
deze zin maakt het helemaal af:
*edit* ben het artikel aan het lezen, die kerel weet absoluut niet waarover hij spreekt. Toont hij daar een composiet kabel met een scartblokje en noemt hij het de "RGB/scart kabel". Kan hij beter zijn mond dichthouden
deze zin maakt het helemaal af:
afvoeren die handel! Die jongen heeft ergens wat trendwoorden gehoord en probeert nu een artikeltje uit zijn duim te zuigen.het verschil tussen 480i en 480p is namelijk zo klein dat het op screens zoals bovenstaande niet zichtbaar is. Alleen mensen met een neurotisch goed inzicht in detail zullen beweren dat 480p stukken beter is dan 480i. Als je TV echter maar 576i aankan dan is de Wii een mooie reden om een nieuwe TV aan te schaffen.
[ Voor 78% gewijzigd door boe2 op 17-01-2007 14:07 ]
Ik denk dat jij kwa GTA3 toch wel één van de weinigen bent. Of je moet het alleen hebben over het rondrij en schiet gedeelte. GTA is wel één van de meest toonaangevende spellenreeks geweest van de afgelopen jaren. Ik heb mezelf echt uren vermaakt met missies uitvoeren, mensen zieken en noem het maar op. Ik zou GTA ook erg graag op de Wii zien verschijnen.Boeboe schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:44:
[...]
Laat me het anders stellen: op de playstation en xbox is er het spel "grand theft auto 3". Als je iemand kent die het heeft moet je het maar eens uitproberen: in het begin is het heel leuk om rond te racen en mensen neer te slaan, maar na een halfuur heb je het wel gezien. Ik vrees dat Project Hammer iets gelijkaardigs wordt
Project Hammer trekt me eigenlijk ook niet zo. Je hebt ook geen directe controle over je "hammer" maar maakt gewoon bewegingen en daar maakt het spel een move van. Een beetje als het zwaardvechten in Red Steel. Dat is ook leuk voor de afwisseling, maar dat moet ook geen heel spel duren.
uhm...
Ik heb het zelf ook niet zo op GTA3. Ik vind het maar een saai spel en eentonig spel. Vice City, San Andreas en GTA3 Advance vind ik echter wel weer leuk om te spelen. San Andreas is zelfs het spel dat ik het meeste speel op de Xbox 360.Smoonshine schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat jij kwa GTA3 toch wel één van de weinigen bent. Of je moet het alleen hebben over het rondrij en schiet gedeelte. GTA is wel één van de meest toonaangevende spellenreeks geweest van de afgelopen jaren. Ik heb mezelf echt uren vermaakt met missies uitvoeren, mensen zieken en noem het maar op. Ik zou GTA ook erg graag op de Wii zien verschijnen.
Grappig dat Magic en Boeboe beiden hun Wii op een TFT aangesloten hebben en verschillen in ervaring wat er bij hun het beste uitziet.
Overigens heb ikzelf een ouderwetse 50Hz CRT breedbeeld TV. Denk dus dat 576i op mijn TV wel het beste beeld geeft.
Nu alleen nog een RGB-SCART kabel zien te scoren. Heb op eBay een aanbieder (met erg hoge rating) uit HongKong gevonden die een 3rd party RGB SCART kabel aanbiedt voor minder dan 8 euro. Komt dan nog wel ongeveer 10 euro verzendkosten bij... Zou het dat waard zijn ipv. 30 euro lappen voor de originele Nintendo SCART kabel ?
Overigens heb ikzelf een ouderwetse 50Hz CRT breedbeeld TV. Denk dus dat 576i op mijn TV wel het beste beeld geeft.
Nu alleen nog een RGB-SCART kabel zien te scoren. Heb op eBay een aanbieder (met erg hoge rating) uit HongKong gevonden die een 3rd party RGB SCART kabel aanbiedt voor minder dan 8 euro. Komt dan nog wel ongeveer 10 euro verzendkosten bij... Zou het dat waard zijn ipv. 30 euro lappen voor de originele Nintendo SCART kabel ?
Project Hammer trekt me eigenlijk ook niet zo. Je hebt ook geen directe controle over je "hammer" maar maakt gewoon bewegingen en daar maakt het spel een move van. Een beetje als het zwaardvechten in Red Steel. Dat is ook leuk voor de afwisseling, maar dat moet ook geen heel spel duren.

Hopen dat ze dat nog bijstellen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het probleem met goedkope third-party scartkabels is dat ze vaak geen goede isolatie hebben. Wat er heel vaak bij slecht geïsoleerde kabels gebeurd is dat kabel-TV-zenders storing veroorzaken op het signaal. Dit merk je vaak doordat je ineens de ondertiteling van Nederland 1 midden in beeld kunt lezen terwijl je een spel speelt.Haay schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:14:
Koop gewoon de Nintendo kabel, dan weet je dat de kwaliteit goed is.
En als je dus het geluid graag in je stereo wilt moet je dat doen met een break out box? Ik zag namelijk ook rgb kabels met tulpstekkers.
GTA1 vond ik geweldig! Die heb ik eindeloos gespeeld, en speel ik heel af en toe nog wel eens zelfs. Toen het 3D werd ben ik echter afgehaakt. Ik weet niet precies waarom, maar ik vond het veel minder leuk. Hoop dus op een 2D GTA voor de Wii!Smoonshine schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:03:
Ik denk dat jij kwa GTA3 toch wel één van de weinigen bent. Of je moet het alleen hebben over het rondrij en schiet gedeelte. GTA is wel één van de meest toonaangevende spellenreeks geweest van de afgelopen jaren. Ik heb mezelf echt uren vermaakt met missies uitvoeren, mensen zieken en noem het maar op. Ik zou GTA ook erg graag op de Wii zien verschijnen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
precies! gta1 (en 2 ook trouwens) was een fantastisch spel. Aan GTA3 was gewoon niets meer aan

Maar wat ik niet snap is waarom ik alleen maar middelmatige games zie? Godfather was middelmatig op iedere console, en van het filmpje af te zien gaan de controls niet echt ideaal werken. Het is een beweging maken ipv op een knopje drukken. Bij zelda maakt dit niet uit maar ik wil eerst zien hoe het daar gaat uitpakken. Ik bedoel zo moeilijk om een vet spel hiervoor te maken is het niet. Zwaardvecht/Lightsabers. RTS kan ook prima op een wii denk ik zo want je bent met zo'n wii-remote niet veel langzamer dan met een muis(mits wat oefening natuurlijk). EN zo kunnen we wel ff doorgaan. toch wat jammer.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De goede Wii games die komen ook echt nog wel. Het is nu nog allemaal nieuw, de console is net gelanceerd. Ze kunnen nu toch ook niet het komende jaar de console links laten liggen om pas over een jaar met nieuwe spellen te komen. Een paar oude spellen met nieuwe controls is dan ideaal om snel een nieuwe game te maken en de tijd te vullen tot de toppers. Dit jaar worden in ieder geval nog Metroid Prime 3, Battalion Wars 2, Mario Galaxy, Smash Brothers verwacht. Dat zijn al 4 AAA titels van alleen Nintendo al. Dan krijg je nog Pro Evo Soccer dit jaar en komt er ook een Resident Evil aan. Genoeg om naar uit te kijken nog dus. En dan komt er nog genoeg uit wat nog niet eens is aangekondigd.Postius schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:52:
Maar wat ik niet snap is waarom ik alleen maar middelmatige games zie? Godfather was middelmatig op iedere console, en van het filmpje af te zien gaan de controls niet echt ideaal werken. Het is een beweging maken ipv op een knopje drukken. Bij zelda maakt dit niet uit maar ik wil eerst zien hoe het daar gaat uitpakken. Ik bedoel zo moeilijk om een vet spel hiervoor te maken is het niet. Zwaardvecht/Lightsabers. RTS kan ook prima op een wii denk ik zo want je bent met zo'n wii-remote niet veel langzamer dan met een muis(mits wat oefening natuurlijk). EN zo kunnen we wel ff doorgaan. toch wat jammer.
uhm...
Anoniem: 198874
Pro Evo spelen met je Wii mote, dat lijkt mij echt lastig te besturen. Staat er nog een "normale" controller in de planning voor de Wii?Smoonshine schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:17:
[...]
De goede Wii games die komen ook echt nog wel. Het is nu nog allemaal nieuw, de console is net gelanceerd. Ze kunnen nu toch ook niet het komende jaar de console links laten liggen om pas over een jaar met nieuwe spellen te komen. Een paar oude spellen met nieuwe controls is dan ideaal om snel een nieuwe game te maken en de tijd te vullen tot de toppers. Dit jaar worden in ieder geval nog Metroid Prime 3, Battalion Wars 2, Mario Galaxy, Smash Brothers verwacht. Dat zijn al 4 AAA titels van alleen Nintendo al. Dan krijg je nog Pro Evo Soccer dit jaar en komt er ook een Resident Evil aan. Genoeg om naar uit te kijken nog dus. En dan komt er nog genoeg uit wat nog niet eens is aangekondigd.
de "normale" controller is al uit vanaf de launch, wordt gebruikt voor VC games.Anoniem: 198874 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:25:
[...]
Pro Evo spelen met je Wii mote, dat lijkt mij echt lastig te besturen. Staat er nog een "normale" controller in de planning voor de Wii?
Ik zie trouwens niet waarom het zo lastig besturen zou zijn? Je mannetje bewegen met de nunchuck en verschillende soorten kicks adhv gestures met je remote, lijkt me zeer leuk juist.
Over Super Smash Football waren de mensen die het uit hadden geprobeerd heel enthousiast. Als je daarnaast bedenkt dat Madden (een launchgame én van EA) vrij hoge punten heeft gescoord in de reviews. Dan denk ik dat dat allemaal helemaal goedkomt met voetbalspellen en eigenlijk sportspellen in het algemeen.Anoniem: 198874 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:25:
[...]
Pro Evo spelen met je Wii mote, dat lijkt mij echt lastig te besturen. Staat er nog een "normale" controller in de planning voor de Wii?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja idd, dat had ik dus ook. GTA 1/2 waren top echt heel veel gespeeld maar toen het overging naar 3D vond ik het toch wel tegenvallen. Vice City vond ik nog wel grappig maar dan alleen om met een motor keihard door de stad te scheurenCaptain N schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:46:
[...]
GTA1 vond ik geweldig! Die heb ik eindeloos gespeeld, en speel ik heel af en toe nog wel eens zelfs. Toen het 3D werd ben ik echter afgehaakt. Ik weet niet precies waarom, maar ik vond het veel minder leuk. Hoop dus op een 2D GTA voor de Wii!
Een 2D GTA game op de Wii hoeft van mij dan ook niet zo maar GTA support kan ik (denk ik) alleen maar toejuichen want dat is toch zeker wel een titel die veel mensen aanspreken
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 198874
Het lijkt mij erg wennen, als je alleen de PS2 controller gewend bent. Bijvoorbeeld 1-2 pass, lobjes (hoog en laag) etc..Ik moet het nog eerst zien allemaal, anders wordt de PS2 weer aangeslotenBoeboe schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:32:
[...]
de "normale" controller is al uit vanaf de launch, wordt gebruikt voor VC games.
Ik zie trouwens niet waarom het zo lastig besturen zou zijn? Je mannetje bewegen met de nunchuck en verschillende soorten kicks adhv gestures met je remote, lijkt me zeer leuk juist.
Bij Smash Football kun je ook weinig meer dan alleen passen en schieten. Bij Fifa kun je veel meer en ik vraag me ook af hoe ze het gaan doen met de verschillende dingen die je kunt. De basisdingen als passen over de grond, geven van een voorzet, schieten en rennen of niet, moeten toch wel heel makkelijk worden wil je het spel een beetje kunnen spelen. Andere niet standaard dingen mogen wat moeilijker zijn om uit te voeren, maar ik hoop dat ze wat bedenken dat het met de Wiimote allemaal net zo makkelijk, danwel makkelijker is dan bij een gewone controller. Ik heb er alleen een hard hoofd in.Hoedje schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:35:
Over Super Smash Football waren de mensen die het uit hadden geprobeerd heel enthousiast. Als je daarnaast bedenkt dat Madden (een launchgame én van EA) vrij hoge punten heeft gescoord in de reviews. Dan denk ik dat dat allemaal helemaal goedkomt met voetbalspellen en eigenlijk sportspellen in het algemeen.
Pas in week 4 of week 5 komt er een nieuwe levering Wii's bij de winkel waar ik besteld heb
(Game247.nl)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik vond GTA juist leuk vanaf het moment dat het 3D ging. Ik hoop dan ook echt dat GTA naar de Wii komt. Samen met PES waren dat de enige redenen voor mij om een andere console te kopen. GTA heb ik altijd op de PC gespeeld en dus is er nooit een non-Nintendo console gekomen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nog even een vraagje over die scart verdeler van het vorige topic
http://cgi.ebay.nl/5-fach...dZViewItem#paymentmethods
Heeft iemand deze al getest? zo ja, ondersteund deze RGB over scart en blijft de beeld kwaliteit even goed als dat ik de scart direct in mijn tv zou stoppen? alvast bedankt.
Heeft iemand deze al getest? zo ja, ondersteund deze RGB over scart en blijft de beeld kwaliteit even goed als dat ik de scart direct in mijn tv zou stoppen? alvast bedankt.
Ik heb ook zo'n ding in de kast liggen. Het beeld van de andere aangesloten apparaten lekte er als een gek doorheen. Niet te doen. Heb nu een kastje met switches erop en die is een stuk beter.
Ik neem aan dat ze daar wel oplossingen op vinden. Ik zat zelf te denken aan iets als het volgende:Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:49:
[...]
Bij Smash Football kun je ook weinig meer dan alleen passen en schieten. Bij Fifa kun je veel meer en ik vraag me ook af hoe ze het gaan doen met de verschillende dingen die je kunt. De basisdingen als passen over de grond, geven van een voorzet, schieten en rennen of niet, moeten toch wel heel makkelijk worden wil je het spel een beetje kunnen spelen. Andere niet standaard dingen mogen wat moeilijker zijn om uit te voeren, maar ik hoop dat ze wat bedenken dat het met de Wiimote allemaal net zo makkelijk, danwel makkelijker is dan bij een gewone controller. Ik heb er alleen een hard hoofd in.
wii-mote beweging zonder knop = passen in de richting van de beweging.
wii-mote beweging + B = schieten in de richting van de beweging
wii-mote beweging + A = hoge bal in de richting van de beweging
de wii-mote d-pad kun je dan gebruiken voor diepteballen in een bepaalde richting of curve.
Dan heb je nog de gyroscoop in de nunchuck om schijnbewegingen te maken en de 2 knoppen op de nunchuck om te rennen/langzaam te lopen.
Dan heb je al aardig de basis van een voetbalspelletje te pakken. Misschien dat ze het wel iets meer arcade moeten maken voor de Wii, maar dat merken we vanzelf. De mogelijkheden voor een voetbalspel zijn er in ieder geval wel.
uhm...
Helaas, kon anders de Videoland aanraden in Dokkum maar alles is al gereserveerd. Daar deden ze daar eerst niet aan en de 2e week na de launch heb ik daar mijn Wii ook zo op kunnen pikken na 1 telefoontje.Anoniem: 190400 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:16:
Iemand nog een idee waar je een WII kan kopen in de regio friesland?![]()
Wel weet ik dat de lijst daar niet heel erg groot is, in leeuwarden zijn de korste wachtlijsten rond de 40, in dokkum iets van rond de 5 dus inschrijven kan geen kwaad.
Ondersteunen geen RGB en zodra je apparaten hebt, die een 'signaal' doorgeven terwijl ze op standby staan, 'lekt' dat signaal door het andere heen (wat je ook onder jouw post kunt lezen).fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:18:
Nog even een vraagje over die scart verdeler van het vorige topic
Ik heb zo`n scart-verdeler van Big Ben á €35. Deze heeft 4 scart-,1 video+audio, 1 s-video en een audio out (achterkant van kastje, niet zichtbaar op foto) voor naar de versterker. Vergulde aansluitingen/connectoren én RGB-ondersteuning. Het scartsnoer naar je tv is nog geen halve meter en geïntegreerd in het kastje, dus minimaal verlies van beeldkwaliteit (ik zie geen verschil). De knoppen zorgen ervoor, dat je geen 'lekken' van beeld krijgt.
Ik had `m bij dixons vandaan
En een plaatje:

[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 17-01-2007 16:55 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vanmiddag de laatste bij MAKRO Leeuwarden gekocht!....Anoniem: 190400 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:16:
Iemand nog een idee waar je een WII kan kopen in de regio friesland?![]()
Ze bleken ze gisteren al te hebben.. maar toen heb ik ze dus helemaal over het hoofd gezien....

Maar gelukkig heb ik er 1!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Anoniem: 181080 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:58:
Is het verschil tussen een PS/PS2/PS3 en Xbox/Xbox360 ook niet dat het eenzelfde apparaat is met snellere hardware?
Niet helemaal. De PS3 heeft afaik gewoon de hele PS2 op een aparte chip. De 360 emuleert idd de oude Xbox software.Haay schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:09:
[...]
Nee, want een PS2 game draait op de PS3 in een PS-emulator. En een Xbox game draait op de Xbox360 in een Xbox emulator. De hardware van een PS3 is van een compleet andere architectuur dan de PS2, en dat geldt ook voor de Xbox360 t.o.v. de Xbox.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Even over de wijze van aansluiten SCART etc. gisteren eens geprobeerd via scart, ook geluid (voorheen via versterker, beeld via comp.aansluiting voorkant van de tv.) merkte ik op dat het beeld hetzefde was, maar het geluid niet goed/vervormd was.
Na een hoop gepruts kwam ik erachter dat het kwam door "Incredible surround" gedoe van m'n Philips, en door de ingebouwde 'equalizer' die ik niet uit kan zetten, kan alleen kiezen voor voice/theater/surround etc. maar niet off ofzo
Nu leek me het wel makkelijk, omdat je de versterker dan niet hoeft te verzetten van TV naar DVD2 oid.
Nu dus weer rechtsreeks op m'n versterker en het werkt weer prima..
Na een hoop gepruts kwam ik erachter dat het kwam door "Incredible surround" gedoe van m'n Philips, en door de ingebouwde 'equalizer' die ik niet uit kan zetten, kan alleen kiezen voor voice/theater/surround etc. maar niet off ofzo
Nu leek me het wel makkelijk, omdat je de versterker dan niet hoeft te verzetten van TV naar DVD2 oid.
Nu dus weer rechtsreeks op m'n versterker en het werkt weer prima..
Mijn Wii start niet meer op
Ik kreeg net de volgende melding:
Bij het opstarten krijg ik nog wel voor een fractie van een seconde het Wii menu te zien, maar niet lang genoeg om nog ergens op te kunnen klikken.

In de handleiding staat weer dat je contact op moet nemen met de technische dienst van Nintendo. Ik neem aan dat ik dus voorlopig zonder Wii zal zitten.The system files are corrupted
Please refer to the Wii Operations Manual
for help troubleshooting
Bij het opstarten krijg ik nog wel voor een fractie van een seconde het Wii menu te zien, maar niet lang genoeg om nog ergens op te kunnen klikken.
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 17-01-2007 18:42 ]
Anoniem: 136075
Wow, das kut! En was dat zomaar ineens? Of was je ergens mee bezig??MetroidPrime schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:40:
Mijn Wii start niet meer op![]()
[...]
In de handleiding staat weer dat je contact op moet nemen met de technische dienst van Nintendo. Ik neem aan dat ik dus voorlopig zonder Wii zal zitten.
OMG das klote want nu de wii nog steeds moeilijk te krijgen is kan het wel ff duren vrees ik voor jeMetroidPrime schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:40:
Mijn Wii start niet meer op![]()
[...]
In de handleiding staat weer dat je contact op moet nemen met de technische dienst van Nintendo. Ik neem aan dat ik dus voorlopig zonder Wii zal zitten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!