Paar maanden geleden zei ik dit allemaal ook, dat het teleurstellend zou worden en dat je Wii bijna niks anders meer zou doen dan een beetje staan stinken en nooit meer aan komt.
Nu roept ineens iedereen dit, vreemd, de Wii zou toch een groots succes worden, de 2e helft van dit jaar konden we toch games verwachten? Ik hoor het nog velen hier zeggen en nu komt iedereen er ineens op terug. Geloofwaardigheid van dit topic holt ook achter uit.
Maar even serieus, ik heb dit begin dit jaar al eens geoppert, alle signalen dat het zo zou gaan verlopen waren echt over duidelijk aanwezig, ze stonden je letterlijk in je gezicht te spugen maar niemand zag het omdat iedereen het al heilige Nintendo niet wil beledigen. Toch grappig dat het nu allemaal uit komt en als we naar de toekomst kijken zijn deze signalen nog duidelijker dan ooit.
Ik heb nu nog 1 game voor het komende jaar op het lijstje staan, madworld. Dat is alles, natuurlijk kan het zou zijn dat Pikmin 3 nog komt, misschien voor de kerst. Dan 2 games dan, met geluk. Ik kan er echt serieus niet meer bij dat mensen het goed willen praten. Ja er was Zelda, bijna 2 jaar geleden al uit gespeeld, ja er was MP3, ook al een jaar geleden uitgespeeld, Mario ook bijna een jaar, RE4 ook al uitgespeeld z'n 18 maanden geleden. Speel dan nog wel een SSX Blur om dat het een aardige game met replay waarde is. Ja er was Brawl, speel ik nog wel eens, 10 uurtjes per maand, Ja er was Mario Kart maar vond ik helaas niet veel aan. Ja er was NMH maar door voor goldt het zelfde als Mario Kart.
Als je goed op let, zie je bij elke game, WAS. Want het is allemaal verleden tijd. Oh tuurlijk, als je nu een Wii koopt heb je zeker een jaar gameplezier voor de boeg, dat hoor je mij niet ontkennen, dan zijn er genoeg goede games. Maar als je die allemaal al hebt, of ze vallen in het genre wat jou net niet trekt. En je kijkt dan vooruit, dan zie...
Niks

Volgens mij zie je idd vrij weinig en al helemaal niks binnen nu en 4 maanden. Ja er komt Madworld, the conduct, die eerste koop ik wel. Maar geen RE remakes, leek mij wel wat want ik heb ze lang niet allemaal gespeeld, echter zijn die alleen voor Japan. Monster Hunter 3 leek me ook wel wat, komt zeker binnen nu en een jaar niet naar de VS en dus, automatisch ook niet naar Europa, jammer weer een game minder. Final Fantasy lijkt ook nog 3 jaar van ons verwijderd, komt ook nog lang en lang niet. En tsja verder is er ook niet veel meer aan de horizon. Ja op lange termijn, zonder een gegeven datum maar als je daar op moet gaan zitten wachten.
Nee ik moet iedereen die enig sinds minder positief is over de toekomst van de Wii geheel gelijk geven. Het is jammer dat ik me zelf mee heb laten slepen maar eerlijk is eerlijk. Het leek in 2006 voor de release allemaal koek en ei maar de Wii is de Cube all over again jammer genoeg maar deze keer nog slechter dan de vorige keer. En dat valt echt niet goed te praten en dat weet iedereen hier net zo goed als ik.