[Foto-opdracht] week 20+21 "Voedsel"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Topicstarter

Foto weekopdracht week 20+21 "Voedsel"

Om een oud initiatief maar weer eens nieuw leven in te blazen, bij deze een nieuwe weekopdracht! Mede met dank aan Karel V voor het aandragen van een flink aantal thema-suggesties :)

Aangezien een wekelijkse opdracht voor velen niet haalbaar is, is er besloten om er een twee wekelijkse opdracht van te maken. Zo heeft iedereen genoeg tijd om een leuk concept te bedenken en voor een creatieve uitvoering te zorgen.

Het thema van deze twee weken is natuurlijk eenvoudig te benaderen. Maar probeer nou juist eens een andere hoek te zoeken om het spannend te maken! Wees creatief en laat je eigen visie op het onderwerp er op los.

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de twee wekelijkse opdracht is het maken van een mooie en testcasewaardige foto waarin het thema van de opdracht duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook testcasewaardig zijn.
  • Max 600px brede thumb in het topic met een link naar een grotere foto van max 1024px breed.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per opdracht.
  • Reageer even op je voorganger(s), direct of aan het eind van de opdracht.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige opdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)
Het thema van deze twee weken
Voedsel

Winnaars?
Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten en geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet!

Archief
2006
[list]
Routine
Verkiezingsstrijd
Grenzen
High-key fotografie
Spelen met schaduwen
De echte kerstsfeer
Frozen in time
The end is near
2007
[list]
De Boodschap
Mijn verslaving
Onderweg
Oeps
In mijn keuken
Georganiseerd
Details
Nederlands weer
Hoe gaat dit aflopen?
Heerlijk avondje
Snapshot
IJzig
Het einde!

2008
[list][/]
2009
[list][/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-07 15:27
oew, interessant :)

ik ga eens nadenken :) misschien kan ik voor het eerst aan een "week opdracht" meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Amplified schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:06:
oew, interessant :)

ik ga eens nadenken :) misschien kan ik voor het eerst aan een "week opdracht" meedoen.
Wat jij bromt. Ik ga ook eens nadenken :)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Yes, ik zie hem eens op tijd! :) 23mei ga ik mijn neefje op de foto zetten, kijken of daar iets van voedsel bij kan
en anders ga ik wat anders verzinnen.

Gaat goed komen. Dat zou dan mn eerste foto online zijn. Oei, dat brengt dan weer stress mee, niet aan denken, niet aan denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fruit and Honey

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2053/3534184052_114704edbb_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind m vet, nog 2x moeten pellen of ging die schaal in 1x goed? Goed licht ook, lekker fel maar niet storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Laatst online: 25-04 09:12
Leuk idee, ik zag alleen niet in de eerste instantie dat het een ei was. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 10:39
Vet idee, is echt super mooi gelukt! Ik ga binnenkort ook mee proberen te doen. Als ik mijn 1000D binnen heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 14:28
Erg gaaf idee, mooie uitvoering uit. Ik merk zelf dat ik vaak het wat creatievere toch mis, of ik moet er gewoon wat langer voor gaan zitten.

Paar technische puntjes wat je voor een volgende keer mee zou kunnen nemen.
- Metaal reflecteerd, in dit geval zie je een rare lichtvlek zo bij je logo. Ik zou hebben geprobeerd het licht of de lepel wat anders te plaatsen om dat te voorkomen.
- Ook reflectie in de lepel is jammer, je ziet dat het op een houten tafel is gemaakt. Een stukje papier daar nog voor gezet zodat het een puur witte omgeving zou lijken.

Verder top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi en strak geschoten.

Onderstaande foto is met ISO 1600 uit de losse hand geschoten. Ik zou hem eigenlijk nog een keer 's ochtends moeten schieten vanaf het statief met ISO 100 met het scherptepunt ietsje dichterbij, maar eh...
ik heb de chocolaatjes al opgegeten :9
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2130/3534877998_f50d0923d3.jpg?v=0

(en wegen een gebrek aan vele foto's in dit topic wil ik er toch m'n steentje mee aan bijdrage :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:22

Deathchant

Don't intend. Do!

ik vind het erg jammer dat je onderste reep cote d'or niet scherp is. F. Jacobse, heel mooi gedaan!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
zit er zelf aan te denken om voor het eerst wat te proberen met productfotografie... niet origineel ofzo, maarja, kan niks bedenken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3160/3535369219_050698ae13.jpg?v=0

Dit is de eerste keer dat ik meedoe met een foto-opdracht, dus commentaar is welkom :)
EXIF:
code:
1
2
3
4
5
Camera:       Sony DSLR-A200
Exposure:     0.033 sec (1/30)
Aperture:     f/5.6
Focal Length: 60 mm
ISO Speed:    400

[ Voor 20% gewijzigd door Ethnocentrix op 16-05-2009 16:30 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:48
Ethnocentrix schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:28:
Dit is de eerste keer dat ik meedoe met een foto-opdracht, dus commentaar is welkom :)
Mss stofjes weg clonebrushen? Zwart/wit met selectief kleur vind ik hier wel aardig.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Eens over de stofjes/kleur van hierboven. Ik vind hem verder goed gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ EnzoMatrix
Thanks! Ja hij ging in 1 keer goed. Maar ik had voor de zekerheid 3 eieren gekookt :)
Ik vond de belichting zelf ook wel geslaagd. 1x sb-24 van links met een snoot op 1/4 en van rechts een sb-25 met een witte doorschiet plu op 1/2. En dat alles op een afstand van ± 2 meter.
En zoals Wolfensteijn terecht op merkt dat je in de reflectie van de lepel papier ziet. Dit heb ik geplaatst om de schaduwen een beetje te ondervangen maar het is helaas zichtbaar in het metaal.

@Lord_Pivo
Ik denk dat het aan jou ligt ;)

@Meijeh
Gewoon doen! Zo leer je het meeste. Doordat je nu een bepaald onderwerp voorgeschoteld krijgt is het misschien toch ook voor de beginner spannender om er iets leuks van te maken.

@Wolfensteijn
Bedankt voor je compliment! Iedereen heeft dat creatieve stukje in zich zitten alleen moet je het er gewoon uit weten te halen. Je kan natuurlijk ook een idee van iemand anders op jouw manier gaan benaderen. Zo komt er ook een unieke plaat er uit.

Bedankt voor je kritische blik. Ik zie ook dat het reflecteert maar ik zou niet weten hoe ik het moet ondervangen. Misschien moet ik er voor zorgen dat er iets leuks of unieks in de reflectie van de lepel te zien is.

@The_Tzar
Kleurrijke plaat, maar misschien is iso 1600 een beetje teveel van het goede. Iso 200 ofzo zou je eigenlijk ook goed mee weg kunnen komen. Eventueel een invulflitsje.
Ik vind het leuk dat je met je chocolaatjes een gezicht creeert en dat er tevens een gezicht op de mok staat. Tafelkleedje vind ik dan weer wat minder geslaagd :X

@Ethnocentrix
Leuk ideetje door de foto-zwart wit te maken met het onderwerp in kleur. Springt toch echt wel gelijk eruit. Daarentegen wel jammer van de positie van het muizenvalletje. Alsof je onder de kier van de plint een muis hebt. Dat lijkt me sterk maar het is in iedergeval een betere positie dan wanneer je het op tafel zou zetten bijvoorbeeld. Misschien was buiten een optie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Shit, zie het topic nu pas... eindelijk weer een foto opdracht en ik ben er niet bij... Ik ga proberen alsnog een foto in te sturen vandaag. Heb wel wat ideetjes...

Eindelijk ff lekker spelen met m'n nieuwe cam :P

[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 17-05-2009 10:48 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je hebt nog een hele week de tijd.
Anoniem: 287184 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:50:

Aangezien een wekelijkse opdracht voor velen niet haalbaar is, is er besloten om er een twee wekelijkse opdracht van te maken. Zo heeft iedereen genoeg tijd om een leuk concept te bedenken en voor een creatieve uitvoering te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Anoniem: 287184 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 10:57:
Je hebt nog een hele week de tijd.

[...]
Ohh dat scheelt :) had net al ff gauw een paar plaatjes geknipt, maar heb ook wel wat andere leuke ideeen, dus dan heb ik iig nog de tijd om die ook uit te voeren en te kijken wat het beste is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293295

@ F. Jacobse: Mooie foto, heel origineel ik dacht eerst dat het met photoshop tot een foto bewerkt was ...

@ The_Tzar: Chocola is altijd wel lekker, maar of het nou echt voedzaam is? ik krijg er in iedere geval wel lekkere trek van :D

@Ethnocentrix: Door de zwart-witte achtergrond is die stukje kaas echt een lokkertje. Vind mooi dat de muizenval naar achteren toe steeds minder scherp is.

PS. @Ethnocentrix, had je niet eerst moeten stofzuigen ipv de stof weg te vegen, voor dat je de foto maakte :P ? Had dat nu iig niet gehoeven O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 293295 op 17-05-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie feedback tot nu toe.

chocola voedzaam? in ieder geval genoeg calorieën ;) Ik zocht een beetje naar de verslavingskant van voedsel. Wat ISO betreft, op statief had hij gewoon op ISO 100 gekunt natuurlijk, invulflits had ik niet aan gedacht. Tafelkleedje, tzja, niet mijn persoonlijke keuze geweest :P Ik had er beter een wit oppervlak onder kunnen doen, maar ik vrees dat ik niet echt iets wits heb in huis.
Hopelijk zit ik met een volgende opdracht wat ruimer in m'n tijd, zal ik er toch wat meer energie in steken :)

@Ethnocentrix
Leuk idee op het thema voedsel. Kaas springt er in z'n kleur mooi uit wat meteen het onderwerp benadrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
@ Ethnocentrix: erg mooi gedaan!

Koekje...
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3569/3538172209_80be02b769.jpg?v=0
Foto linkt naar Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Om de meest letterlijke opvatting maar eens te combineren met de taalkundige betekenis

Flitser met CTO boven opject, flitser rechts bovenin via bounce.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2348/3538281883_af41420951_o.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 17-05-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Is dat bestek expres gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik neem aan dat je bedoelt dat het aan de verkeerde kant ligt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Anoniem: 108806 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:13:
Om de meest letterlijke opvatting maar eens te combineren met de taalkundige betekenis

[afbeelding]
Ahh, zoals m'n mams dat altijd zo leuk noemt 'Geestelijk voedsel' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

J3roen schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:18:
Verraad het nu niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

J3roen schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:18:
Ben in de verleiding om de foto nog een keer te schieten :') En sorry, heb al heel lang geen tafel meer gedekt :D

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 17-05-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 21:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@F. Jacobse: Leuk idee. Ik moet zeggen dat de reflectie me niet heel erg stoort.
@The_Tzar: Misschien een wit tafelkleed? Verder wel een leuk idee.
@Ethnocentrix: Goed gedaan. Heel misschien het geel iets overdrijven.
@blablable: Nette foto hoor. Ik krijg gelijk zin in een koekje.
@fusion_ghost: Ik snap hem niet. En ik zou dat zwart blokje rechtsboven wegpoetsen.

Ik had deze foto op dpreview willen namaken, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Dit is wat het geworden is. Ik vind hem toch wel geslaagd, maar de belichting van de foto in de link is wel 100x mooier.

Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.nl/Voedsel.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door zonoskar op 17-05-2009 16:51 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
@ zonoskar: alleen daar vind ik de achtergrond weer minder mooi.
best mooi gelukt :)
ik ga toch maar een kijken of ik nog wat kan bakken van mn foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23
Dan ga ik het even proberen ook!
Hierbij mijn ontbijt-aftermath..

linkje van gemaakt

[ Voor 24% gewijzigd door Nomad op 20-05-2009 16:52 . Reden: sorry, de kwaliteit haalt het niet helaas. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
@ Moning2. sorry, ik vind het niks, geen boeiende foto ofzo. Ook het licht is niet heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23
Amplified schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:50:
@ Moning2. sorry, ik vind het niks, geen boeiende foto ofzo. Ook het licht is niet heel erg mooi.
Ah, zou je me dan kunnen vertellen hoe het mooier zou kunnen? Specifieke ergernissen :P
Ben beginnend beginner en leer graag van mijn fouten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen dat ie niet spannend genoeg is, als je bijvoorbeeld de anderen ziet, zit er om te beginnen kleurenspel in, en ook meer. Die van jou is vrij flets om eerlijk te zijn. Als het over het ontbijt gaat kun je proberen om wat context te plaatsen, ontbijt tafel ofzo, nu kijk je zo recht op een bord. je moet geen foto hebben waarbij je alle kanten op kan kijken en dan 5 onderwerpen ziet, maar dit is wel het andere uiterste. Nou is dit echt wat ik zie aan de foto wat je kan verbeteren, ik ben net zo nieuw als jij in fotografie denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
@ moning2. ok, ik zal eens kijken wat ik er aan kan opmerken:

- de belichting: er zit nagenoeg maar 1 kleur in, en dan geel ook. Ik vind persoonlijk geel nooit echt mooi als het een monotome foto is. Nu lijkt het namelijk net alsof je je witbalans gewoon hebt verpest (denk dat je daar niks aan hebt gedaan?)
- het onderwerp: het is niet echt een spannend onderwerp. Je kunt een deel van het glas zien, waar het scherptepunt ligt, en een aantal kruimels. Een echt duidelijk/boeiend onderwerp is er imo niet.

met deze puntjes kun je denk ik al een heel andere foto maken, ook misschien een lager standpunt proberen bij zoiets. Ik zou zoiets net van iets boven de rand van het bord schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiGG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
'Knakdoggies', naar het recept van mijn huisgenootje :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3382/3550846139_7f2872b20b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bijdrage: een ui die iets te lang in de kast gelegen heeft... :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/michelsnepvangers/foto/uiplantje_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 14:40
Eerst keer dat ik mee doe, 2 plaatjes, hopelijk mag dat. Nog met mijn oude camera, maar deze foto's had ik toevallig liggen. (canon eos 300d)
knip
knip

[ Voor 42% gewijzigd door Nomad op 23-05-2009 11:28 . Reden: even linkjes van gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

datadevil schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:26:
Eerst keer dat ik mee doe, 2 plaatjes, hopelijk mag dat. Nog met mijn oude camera, maar deze foto's had ik toevallig liggen. (canon eos 300d) [afbeelding] en [afbeelding]
Archieffoto's zijn helaas niet toegestaan in deze topic reeks.
De foto's moeten speciaal hiervoor geschoten worden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 14:40
Spike_wolf schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:28:
[...]

Archieffoto's zijn helaas niet toegestaan in deze topic reeks.
De foto's moeten speciaal hiervoor geschoten worden.
potver. Had ik nou maar braaf gelogen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:15
datadevil schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:30:
[...]

potver. Had ik nou maar braaf gelogen :-)
het is makkelijk op te zoeken dat de foto 26 mei van het vorige jaar is genomen, dus je had evengoed door de mand gevallen

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
@ snepje: leuk :D leuke compo zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amplified: Dank je wel!

Verder nog even voor de andere mensen in dit topic. Over de eerste paar foto's is alles al zo'n beetje gezegd, maar toch:

F. Jacobse: Grappig gedaan, netjes uitgevoerd, lekker helder van kleur.

The_Tzar: Leuk, die gezichtjes. Verder, zoals je zelf al aangeeft, een beetje te onzorgvuldig geschoten.

Ethnocentrix: De compositie heeft op de een of andere manier iets onevenwichtigs; ik denk dat de foto een beetje scheef loopt en verder had het iets dichterbij genomen mogen worden, zodat het kaasje wat meer aan de linkerkant komt te zitten. Verder leuk en opvallend uitgevoerd.

fusion_ghost: Goed bedacht, sfeervolle foto. Jammer van het zwarte ding rechtsboven en de kleuren had wat mij betreft ook wel iets minder warm mogen zijn.

blablable: Ik kan er niet precies mijn vinger op leggen wat het probleem is. Ik heb in ieder geval het gevoel dat je hier qua sfeer, kleur, belichting en compositie op de goede weg bent, maar er nog niet helemaal bént.

moning2: Zie de opmerkingen van de andere mensen. Ik zal niet nog een keer gaan zeuren over dezelfde punten ;)

zonoskar: Heel mooi gedaan. Toch nog een beetje jammer van de lichtere vlekken (rechts) in de verder vrij egale, stemmige achtergrond.

TiGG: Niet bijzonder: kleurbalans niet goed, foto lijkt wat scheef, rommelige compositie. Jammer, want als ik die knakdoggies zo zie liggen had je best wat meer kunnen doen met het patroon van al die op elkaar lijkende, naast en achter elkaar liggende broodjes

datadevil: Hé, uien! :) Verder vind ik de foto's een gevalletje 'net niet'. De uien zijn een beetje overbelicht en rommelig. Het bord is mooi opgemaakt (ziet er lekker uit ;)), maar is juist iets te donker en de zwarte rand (voornamelijk rechtsboven) geeft het een beetje een onverzorgde uitstraling mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:01
@ Tigg; heel erg off-topic, maar zou je misschien het recept van die knakdoggies kunnen geven? Ik vind ze er zó lekker uitzien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 22:10

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik geen seconde aan dit topic heb gedacht terwijl ik deze foto nam, maar aangezien deze wel binnen het juiste tijdsbestek is genomen en binnen het onderwerp valt:

Niet voedzaam, wel voedsel...
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v346/rbkaptein/RBK_1455k.jpg

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Rudedadude schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:03:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik geen seconde aan dit topic heb gedacht terwijl ik deze foto nam, maar aangezien deze wel binnen het juiste tijdsbestek is genomen en binnen het onderwerp valt:

[afbeelding]
Kleurtjes! Erg leuk :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 21:38

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

WizZie- schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:25:
@ Tigg; heel erg off-topic, maar zou je misschien het recept van die knakdoggies kunnen geven? Ik vind ze er zó lekker uitzien :p
Me too please :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:01
@ Rudedadude; mooie kleuren moet ik zeggen. Persoonlijk vind ik wel dat het een betere foto was geweest als al het snoep netjes gerangschikt was. Dat het links zo slordig ligt vind ik wat minder. Het zou er strakker uitgezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:03:

[afbeelding]
nice, ik begin al te stuiteren als ik er naar kijk. Wat een kleuren :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil mijn excuses aanbieden, ik had graag meegedaan, maar had alle kaarten op de foto "shoot" gezet met mijn neefje, maar dat kon door omstandigheden niet doorgaan.

Vanaf nu neem ik gewoon altijd mijn camera mee, want je weet nooit wat je tegen komt, en ik heb geleerd niet alles te zetten op 1 kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-07 08:38
Afbeeldingslocatie: http://t-g.student.utwente.nl/~hein/TG/P10300642thumb.jpg
Panasonic Fz-18; ISO100; F2.8; 1/10s
De eerste keer dat ik mee doe, dus alle commentaar is meer dan welkom, aangezien ik graag wil leren meer uit m'n camera (en mezelf) te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

heintjeput schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:52:
[afbeelding]
Panasonic Fz-18; ISO100; F2.8; 1/10s
De eerste keer dat ik mee doe, dus alle commentaar is meer dan welkom, aangezien ik graag wil leren meer uit m'n camera (en mezelf) te halen.
Punt 1: hij is een week te laat ;)
Punt 2: Ik vind hem niet zo geslaagd. Er liggen wat dingetjes op een verfrommeld stukje aluminiumfolie.. Een geslaagde compositie vind ik het dus niet. Wat wel goed is, is dat het alles goed belicht is. De foto is in ieder geval niet te donker.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verse kruiden...
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3609/3578151640_d6a9b21e72.jpg

Camera: Panasonic DMC-FZ28
Exposure: 0.005 sec (1/200)
Aperture: f/4.0
Focal Length: 27.5 mm
ISO Speed: 100
Exposure Bias: -1 EV

Ik heb niets te melden.

Pagina: 1