Toon posts:

Foto-opdracht week 46 - Verkiezingsstrijd

Pagina: 1
Acties:

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32
http://crew.tweakers.net/Remy/fotoweekopdracht.jpg

Welkom bij de dertigste foto-opdracht! De FG-crew is op de achtergrond al bezig met de voorbereidingen van de fotocontests, maar ondertussen kunnen we natuurlijk prima plaats bieden aan weekopdrachten teneinde mensen hun fotografische kunde te laten ontwikkelen/zien en een uitdaging te bieden: en vergeet daarbij het plezier natuurlijk niet ;)

Wat is de bedoeling precies?

Foto's posten in dit topic, die gebaseerd zijn op het thema :) En commentaar, natuurlijk ;)

Thema deze week?

Deze week is het thema Verkiezingsstrijd

Regels?

Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben
  • we verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • max 600px brede thumb in het topic met een link naar een grotere foto
  • geen archieffoto's
  • geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn
  • 1 foto per persoon per weekopdracht
  • foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)
Winnaars?

Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :) Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, en wat te leren van de commentaren die men levert in het topic op je foto, en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;) Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

De vorige weekopdrachten:

[list=1]• Foto-opdracht week 15 - Streetlife
Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie
Foto-opdracht week 17 - Actie!
Foto-opdracht week 18 - closeup/macro
Foto-opdracht week 19 - Landschap
Foto-opdracht week 20 - Geel
Foto-opdracht week 21 - Portret
Foto-opdracht week 22 - Duotone
Foto-opdracht week 23 - Zomerzin
Foto-opdracht week 24 - Minimalisme
Foto-opdracht week 25 - Detail
Foto-opdracht week 26 - Geluid in beeld
Foto-opdracht week 27 - Abstract
Foto-opdracht week 28 - Transport
Foto-opdracht week 29 - Rond
Foto-opdracht week 30 - Klassiek
Foto-opdracht week 31 - Leed
Foto-opdracht week 32 - Nightlife
Foto-opdracht week 33 - Vreugde
Foto-opdracht week 34 - Fruit
Foto-opdracht week 35 - HDR
Foto-opdracht week 36 - Bling-bling
Foto-opdracht week 37 - Goedemorgen!
Foto-opdracht week 38 - Pech
Foto-opdracht week 39 - Het leven in al zijn eenvoud
Foto-opdracht week 40 - Vorm en functie
Foto-opdracht week 41 - Nep
Foto-opdracht week 42 - Patronen
Foto-opdracht week 43 - Herfstweer
Foto-opdracht week 44 - Naakt
Foto-opdracht week 45 - Routine

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik ben niet een meesterfotograaf en ik weet ook niet goed hoe ik een crt scherm goed kan fotograferen maar ik had een leuk idee die ik toch even wou laten zien.

http://i2.photobucket.com...crazymonster/IMG_2265.jpg

Het is geen thumbnail omdat ik niet weet hoe dat moet. Sorry daarvoor.

Vond hem wel bij deze opdracht passen dacht ik zo 8)

We verwachten wel een minimale kwaliteit, daaraan voldoet deze foto helaas niet.

[Voor 86% gewijzigd door Zoefff op 15-11-2006 10:41]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

franssie

Save the albatross

Daywalk3r schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:07:
Ik ben niet een meesterfotograaf en ik weet ook niet goed hoe ik een crt scherm goed kan fotograferen maar ik had een leuk idee die ik toch even wou laten zien.

[afbeelding]

Vond hem wel bij deze opdracht passen dacht ik zo 8)
1) kan scherper - blijven oefenen met de AF van je toestel (die geen manuele focus toestaat denk ik?) in elk geval is de AF door de reflectie van je CRT een beetje de diepte in geschoten.
2) verder moest ik wel even zoeken naar de link met het onderwerp maar dat is er wel (al mis ik 'strijd')- niemand die zegt over welke verkiezingen het gaat (altijd leuk om mijzelf te betrappen op aannames)
3) pak/bouw/leen een statief en neem de tijd - je had nog een kleine week maar nu niet meer :S
4) Er zit een reflectie van een lamp in - je CRT geeft al genoeg licht dus waarom staat die lamp aan?

[Voor 8% gewijzigd door franssie op 15-11-2006 00:46. Reden: zoalsaltijd: voortschrijdend inzicht]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:08
je onderwerp is echt moeilijk te lezen, en eerlijk gezegd niet echt showcase waardig..

|>

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Het idee is opzich niet verkeerd als je allemaal verkiezingssites naast elkaar opent en dit vanuit een leuk standpunt fotografeert. (Misschien de monitor en op de achtergrond een poster van een partij?).

Heb er ook wel wat ideeen over, zal vanmiddag eens kijken :)

Twitter

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 29-04 21:12

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Heeft hier nog iemand de juiste connecties om de lijsttrekkers even met zijn allen in een boksring te zetten?

This footer is intentionally left blank

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik vind het helemaal niks. Fotografisch gezien stelt het natuurlijk niet echt veel voor, zoals Simon terecht opmerkt, niet showcase waardig. En het idee op zich is ook al bij meerdere weekopdrachten de basis van de foto geweest (zelfs in de vorige weekopdracht nog).

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 14:45
Daywalk3r schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:07:

[afbeelding]
Ik vind je inzending echt niets hebben. Even snel het beeldscherm snapshotten kan iedereen bedenken en uitvoeren. En ook aan die uitvoering schort het nogal. Maar het mooiste vind ik nog deze opmerking:
Kijk even bij het tweede topic op je screenshot. Ik vermoed dat het daar prima uitgelegd staat :o

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 12:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hier mijn inzending voor deze week:

Grote versie

Exif: 1/60s, 90mm, F3,2, -0,3EV, Met flits

[Voor 38% gewijzigd door Hurricane op 15-11-2006 11:07. Reden: Grote versie toegevoegd]

• BugBoy
  • Laatst online: 31-05 14:45
Ook hier zie ik geen showcase waardig iets in. Dingen hoeven niet perse moeilijk te zijn. Simpele dingen kunnen mooi zijn, maar een stembiljet is nu eenmaal niet echt fotogeniek. Ik moet wel zeggen dat het wel een wat lastigere weekopdracht is deze keer...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-10-2022
Het eerste wat er bij mij opkwam bij het thema 'Verkiezingsstrijd', waren de grote aanplakborden waar alle partijen hun posters tegen kunnen plakken. Misschien kunnen jullie daar iets mee...

DJI Mini 2

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 10:21

MagicTempest

Fly pig!

Ik kan helaas ook niet zeggen het een goede of mooie foto te vinden. Het onderwerp ligt echt dead center met een dof die pijn doet aan mijn ogen. Daarnaast heb je allemaal trucjes uit moeten halen om privacy gevoelige gegevens niet zichtbaar te laten zijn ( waar de dof er waarschijnlijk 1 van is ). Kies dan een ander onderwerp.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In belgie zijn ze al lang weg en voorbij :+ super moeilijke opdracht dus

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:24

Arno

PF5A

Morgion schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:31:
Het eerste wat er bij mij opkwam bij het thema 'Verkiezingsstrijd', waren de grote aanplakborden waar alle partijen hun posters tegen kunnen plakken. Misschien kunnen jullie daar iets mee...
Is wel een aardig idee ja, echter is het wel zo dat het al om 5 uur donker is en veel mensen voor die tijd geen foto's kunne maken.

Een echte leuke zou zin als een plakker dus aan het plakken is.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:02
Arno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:56:
[...]
Is wel een aardig idee ja, echter is het wel zo dat het al om 5 uur donker is en veel mensen voor die tijd geen foto's kunne maken.

Gelukkig hebben de meeste van ons wel weekend :P

@Morgion
Als je een leuk idee hebt, breng het dan zelf in beeld. Het is natuurlijk voor fotografen ook niet echt interessant om het idee van een ander uit te beelden. Als ik jouw idee zou uitbeelden zou het natuurlijk nooit zo leuk zijn als wat jij in gedachten hebt ;)

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24

Rudedadude

Maybe we were born to run

ok, wie post de eerste foto van de houten verkiezingsborden met half afgescheurde en weer overgeplakte verkiezingsposters?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Of een foto van twee gelijke huizen met elk een verschillende partij poster voor het raam? Vroeger zag je dat nog wel, mensen met zo'n VVD (of andere partij)poster voor het raam. Met dan heel veel saturation om de kleur van de poster eruit te laten knallen.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:57
@hurricane: Het zijn stempassen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Belichting is saai, compositie is saai. Oftewel niet echt een goede plaat (NOFI uiteraard ;)) Als je een idee hebt, probeer er dan ook even de tijd voor te nemen om een leuke plaat te schieten i.p.v. het eerste schot gelijk maar op internet te plaatsen.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

langezwieper schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:36:
In belgie zijn ze al lang weg en voorbij :+ super moeilijke opdracht dus
Yeh, en toch ga ik m'n best doen om iets te vinden. :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Morgion
Arno schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:56:
[...]

Het is hier nu zelfs al zo erg dat over de verkiezingsposters al een aantal posters van discotheken en feesten zijn geplakt >:)

DJI Mini 2

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 12:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

relonky schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:32:
@hurricane: Het zijn stempassen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Belichting is saai, compositie is saai. Oftewel niet echt een goede plaat (NOFI uiteraard ;)) Als je een idee hebt, probeer er dan ook even de tijd voor te nemen om een leuke plaat te schieten i.p.v. het eerste schot gelijk maar op internet te plaatsen.
O-) Klopt. Idee kwam bij me op en heb snel de camera gepakt,foto geschoten en op internet geplaatst.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Mijn eerste post in een opdracht forum....Mag je iemands idee jatten en verbeteren? Ik had eerst het idee van een rood potlood. Maar dan was de foto wel erg leeg geweest. Nu heb ik mijn kiespas erop gezet met potlood :) (en nog een leus die wel passend is). De kiespas heb ik eigenlijk alleen gebruikt voor de datum.

http://www.zonoskar.com/Photo/test/week46-verkiezing.jpg

Als het rode potlood een beetje nep overkomt kan dat kloppen. Ik had alleen zwarte potloden liggen, dus heb ik in PS de punt even rood gemaakt zo goed als ik kon.

Anyways, ik lees jullie reacties wel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Universal Creations
  • Laatst online: 01:02
Mijn inzending is technisch niet echt briljant (gewoon een foto van mijn richtingaanwijzers in de auto). Ik ben meer bezig geweest met het onderwerp. Zoals duidelijk is, heb ik de kleuren wat aangepast van de toerenteller en de snelheidsmeter.

http://tweakers.net/ext/f/4139b95efcc7b9f4ad341023650eb28e/full.jpg

@zonoskar: ondanks een typische foto, wel een perfecte uitvoering imho.

[Voor 8% gewijzigd door Universal Creations op 15-11-2006 21:35]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Morgion
universal creations schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:34:
Mijn inzending is technisch niet echt briljant (gewoon een foto van mijn richtingaanwijzers in de auto). Ik ben meer bezig geweest met het onderwerp. Zoals duidelijk is, heb ik de kleuren wat aangepast van de toerenteller en de snelheidsmeter.

[afbeelding]
offtopic:
Peugeot 106 ??

Ik zie hier niet echt een link naar het onderwerp 'Verkiezingsstrijd'...

DJI Mini 2

Anoniem: 30200

Morgion schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:54:
[...]

offtopic:
Peugeot 106 ??

Ik zie hier niet echt een link naar het onderwerp 'Verkiezingsstrijd'...
Ik gok op "links of rechts"

Had trouwens een zelfde idee met dat rode potlood, maar ik heb nog een paar ideeen, ik ga nog ff broeden.

• Universal Creations
Bijna goed, 306 GTi

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:58

Nomad

a.k.a. Martijn

wtf op basis daarvan een auto raden en dan ook nog zo close :P

Simpele uitvoeringen van foto's die wel goed zijn vind ik niet erg....dus ik vind je inzending prima zonoskar

Sony A7 III te koop

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

franssie

Save the albatross

universal creations schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:34:

[afbeelding]

@zonoskar: ondanks een typische foto, wel een perfecte uitvoering imho.
leuk idee, als het linker pijltje ook rood was geweest (je was immers al aan het spelen met de kleuren) was de idee wat duideljker denk ik. verder: ook leuke uitvoering van je idee

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Universal Creations
franssie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:37:
[...]

leuk idee, als het linker pijltje ook rood was geweest (je was immers al aan het spelen met de kleuren) was de idee wat duideljker denk ik. verder: ook leuke uitvoering van je idee
Ik zat er aan te denken om de pijltjes ook rood en blauw te maken, maar ik heb toch besloten om het niet te doen. Je begint namelijk neutraal bij het maken van een keuze, dus heb ik de pijltjes in de kleur gelaten zoals ze waren (groen dus).

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

zonoskar: Dit vind ik wel een leuke uitvoering van een foto van een stembiljet. Het was mij btw niet eens opgevallen dat het potlood bewerkt was totdat ik het las :-)
universal creations: Leuk idee, ik vind de foto zelf alleen een beetje wazig. Het had misschien wat scherper gekund nog.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

• woudew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-02 09:01

ik had gehoopt dat mijn hond iets anders zou doen, maar ja, luisteren doet hij toch nooit

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 07:31
Het idee was erg leuk; als het je idd gelukt was om de hond op 1 of andere manier te laten ''connecten'' richting de affiche, dan had ik je de lelijke uitgebeten lucht nog vergeven ;)

• Morgion
Deze was inderdaad erg leuk geweest als dat beestje tegen het bord aan zou staan urineren :P

DJI Mini 2

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 10:01
Of gewoon de leiband aan de plaat vastgemaakt, suggestie: achtergelaten hond, die wat treurig in de verte zit te staren.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Anoniem: 156750
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Óf er een HDR foto van maken. Dan is alles zeg maar goed belicht.

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Hier dan mijn bijdrage voor deze week, niet helemaal gelukt zoals ik zou willen (met name de belichting van de roos) maar had geen 2e kans meer omdat ik de roos nu niet meer in mijn bezit heb

[Voor 19% gewijzigd door Mavvie op 19-11-2006 15:42]

Twitter | Linkedin

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:02
Mavvie schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:22:
Hier dan mijn bijdrage voor deze week, niet helemaal gelukt zoals ik zou willen (met name de roos)

[afbeelding]
Het idee vind ik erg leuk en origineel, de uitwerking iets minder. De belichting van de roos is niet optimaal, en ik zou iets meer van de tomaat willen zien.
Maar goed, wat mij betreft de beste inzending tot dusver.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Anoniem: 180355

@ zonoskar: nette foto, maar de 'strijd' uit het thema Verkiezingsstrijd mis ik.
@ universal creations: samen met Mavvie beste foto tot nu toe. Erg origineel, alleen is niet automatisch het thema te herkennen.
@ mavvie: knap bedacht, zoals je zelf aangeeft is de kwaliteit niet geweldig maar de compositie en het idee vergoeden dit ruimschoots

Mijn idee van de foto-opdracht is dat uit de foto automatisch het thema herkent moet worden. Deze week is dat moeilijk en is het thema denk ik ook 'beperkt', ik kan er in ieder geval weinig kanten mee op.

Mijn inzending:
http://img359.imageshack.us/img359/6378/vvdvschristenuniefy0.jpg

Exif:
1/60
F/4
ISO 100

De ChristenUnie bindt hier de strijd met de VVD aan door (per ongeluk / expres) een stuk van hun poster te overlappen. Helaas (in dit geval) woon ik in een brave gemeenschap, waar grove vernieling van verkiezingsposters niet aan de orde is. Ook het kauwgumsnorretje wat JP opgeplakt had gekregen vond ik niet genoeg de 'strijd' weergeven.

[Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 180355 op 19-11-2006 16:39. Reden: Exif vergeten te vermelden]

• Frank|A
  • Laatst online: 16-01-2013
zaterdag geprobeert wat foto's te schieten van kampanje medewerkers hier in groningen, maar het was gewoon te druk dat ik naar mij id niks leuks had. Echter in een foto viel me de grote hoeveelheid rood op en heb daarom deze beberkt als z/w foto met daarin het terugkerende rood van onze linkse partijen SP en PVDA. Vondt hem zelf nog wel redelijk geslaagt..

http://i61.photobucket.com/albums/h78/tweakerpiet/verkiezing2.jpg

Pentax k10d - Blog - Flickr

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:58

Nomad

a.k.a. Martijn

Frank|A schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:34:
zaterdag geprobeert wat foto's te schieten van kampanje medewerkers hier in groningen, maar het was gewoon te druk dat ik naar mij id niks leuks had. Echter in een foto viel me de grote hoeveelheid rood op en heb daarom deze beberkt als z/w foto met daarin het terugkerende rood van onze linkse partijen SP en PVDA. Vondt hem zelf nog wel redelijk geslaagt..

[afbeelding]
Herkende meteen groningen, dat is wel grappig. Ja ik vind ook dat je idee goed was en daarbij had je een goede foto ervoor. Wat mij betreft geslaagd. Had nog wel graag een campagne bord ofzo erbij willen zien :P

[Voor 4% gewijzigd door Nomad op 20-11-2006 00:24]

Sony A7 III te koop

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Buiten die van The Alchemist en van Zonoskar vond ik het maar een zwakke week. Veel te moeilijk onderwerp? :/

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:35
Frank|A schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:34:

[afbeelding]
Vind wel dat de vrouw links flink overbelicht is, of is ze zo wit? :)
Verder vind ik het een goede foto ja :)

[Voor 3% gewijzigd door Mint op 20-11-2006 01:01]

• Frank|A
  • Laatst online: 16-01-2013
adyta schreef op maandag 20 november 2006 @ 01:00:
[...]

Vind wel dat de vrouw links flink overbelicht is, of is ze zo wit? :)
Verder vind ik het een goede foto ja :)
Het licht was nogal ingewikkeld in het steegje. De achtergrond is bv. ook overbelicht.

Pentax k10d - Blog - Flickr

• Niet online
Zo, na een beetje spelen met lego, en er een foto van gemaakt te hebben was het saai. Dus ik heb er een gevoel van snelheid (naderende verkiezingen) in te leggen. Dus na 2 rails er naast te leggen en wat legotreintjes om te bouwen kwam ik hierop uit.
http://i4.photobucket.com...head1802/verkiezingen.jpg
Exif:
Fuji s5600
3,25"
F/5.7
ISO 64
Jammer dat ik de rail niet mooi in het midden heb gelegd. ( |:( ) Veel bewegingsonscherpte ook, maar dat draagt dan weer wat bij aan het gevoel van snelheid.
Veel ruis ook, komt dat door de lange sluitertijd?

Helaas, inzenden kan t/m zondag 23:59 uur.

[Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 21-11-2006 12:40]

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Anoniem: 156750 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:45:
Jammer dat ik de rail niet mooi in het midden heb gelegd. ( |:( ) Veel bewegingsonscherpte ook, maar dat draagt dan weer wat bij aan het gevoel van snelheid.
Jammer, dat je te laat bent. Foto's posten mag van zondag middernacht tot de volgende zondag middernacht. Je bent dus 14:15 te laat. Volgende keer beter.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:24

Arno

PF5A

Je bent alleen helaas een dag te laat, deze weekopdracht is afgelopen nacht verlopen ;)
edit:
iets met een spuit

[Voor 14% gewijzigd door Arno op 20-11-2006 14:49]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Niet online
Oeps inderdaad.
De verkiezingen zijn nog niet geweest, dat dan weer wel, maar stom, stom, stom. |:(
De foto was wél voor gister middernacht gemaakt.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 20-11-2006 14:50]

Anoniem: 191882

komt er geen nieuwe weekopdracht?

• MagicTempest

MagicTempest

Fly pig!

Er komt altijd een nieuwe opdracht. Soms zijn de mods alleen een beetje druk en kan het dus wat langer duren voordat de nieuwe opdracht er is.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32
Hij is er @ Foto-opdracht week 47 - Grenzen :)

Aan degenen die er weer snel bij zijn om iemand op z'n vingers te tikken dat hij te laat is, doe dat vooraan a.u.b. in een TR! Daar zijn ze voor.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee