Toon posts:

Foto-opdracht week 27 - Herhaling

Pagina: 1
Acties:
  • 1.187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:11

Foto weekopdracht - week 27 - "Herhaling"

Nummerrrr vijfenzestig! :P

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de weekopdracht is het maken van een mooie, showcasewaardige, foto waarin het thema van de week duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • Max 600px brede thumb in het topic met eventueel een link naar een grotere foto.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per weekopdracht.
  • Foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)

Thema van deze week
Het thema van deze week is "Herhaling".

Winnaars?
In tegenstelling tot de maandopdracht zijn er geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! [afbeelding]

Archief
[list=1]• Foto-opdracht week 15 - Streetlife
Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie
Foto-opdracht week 17 - Actie!
Foto-opdracht week 18 - closeup/macro
Foto-opdracht week 19 - Landschap
Foto-opdracht week 20 - Geel
Foto-opdracht week 21 - Portret
Foto-opdracht week 22 - Duotone
Foto-opdracht week 23 - Zomerzin
Foto-opdracht week 24 - Minimalisme
Foto-opdracht week 25 - Detail
Foto-opdracht week 26 - Geluid in beeld
Foto-opdracht week 27 - Abstract
Foto-opdracht week 28 - Transport
Foto-opdracht week 29 - Rond
Foto-opdracht week 30 - Klassiek
Foto-opdracht week 31 - Leed
Foto-opdracht week 32 - Nightlife
Foto-opdracht week 33 - Vreugde
Foto-opdracht week 34 - Fruit
Foto-opdracht week 35 - HDR
Foto-opdracht week 36 - Bling-bling
Foto-opdracht week 37 - Goedemorgen!
Foto-opdracht week 38 - Pech
Foto-opdracht week 39 - Het leven in al zijn eenvoud
Foto-opdracht week 40 - Vorm en functie
Foto-opdracht week 41 - Nep
Foto-opdracht week 42 - Patronen
Foto-opdracht week 43 - Herfstweer
Foto-opdracht week 44 - Naakt
Foto-opdracht week 45 - Routine
Foto-opdracht week 46 - Verkiezingsstrijd
Foto-opdracht week 47 - Grenzen
Foto-opdracht week 48 - High-key fotografie
Foto-opdracht week 49 - Spelen met schaduwen
Foto-opdracht week 50 - De echte kerstsfeer
Foto-opdracht week 51 - Frozen in time
Foto-opdracht week 52 - The end is near
Foto-opdracht week 1 - Een nieuw begin
Foto-opdracht week 2 - Licht in de duisternis
Foto-opdracht week 3 - Teleurstelling
Foto-opdracht week 4 - Massa
Foto-opdracht week 5 - "Van vroeger"
Foto-opdracht week 6 - Maandcontest visual
Foto-opdracht week 7 - Te laat
Foto-opdracht week 8 - The day after
Foto-opdracht week 9 - Kikkerperspectief
Foto-opdracht week 10 - Geheim
Foto-opdracht week 11 - Stralend
Foto-opdracht week 12 - Snelheid
Foto-opdracht week 13 - Retro
Foto-opdracht week 14 - Karakter
Foto-opdracht week 15 - 1 jaar!
Foto-opdracht week 16 - Eenzaam
Foto-opdracht week 17 - Pluizig
Foto-opdracht week 18 - Vrijheid
Foto-opdracht week 19 - "Vloeiend"
Foto-opdracht week 20 - "Structuur"
Foto-opdracht week 21 - Conflict
Foto-opdracht week 22 - RAW bewerking v1
Foto-opdracht week 23 - Kracht
Foto-opdracht week 24 - Vluchtig
Foto-opdracht week 25 - Verborgen
Foto-opdracht week 26 - Rood

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:33

Toff

FP ProMod
Ik zeg: "Droste", maar maak het maar eens...

• Zoefff
Ik snap ook niet echt wat je bedoelt eignelijk? Maar misschien hou je dat bewust voor jezelf voordat iemand er met je idee vandoor gaat :P

• jvandergeer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2022
Toff schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 02:05:
Ik zeg: "Droste", maar maak het maar eens...
Dat is ook waar ik aan dacht. Recursie heet dat. Misschien met een paar spiegels?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Droste-effect

[Voor 17% gewijzigd door jvandergeer op 05-07-2007 10:08]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 09:06

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart.
Het is euh, donderdagmiddag? 8)7

Nouja, niet dat ik dit topic ooit gevolgd heb, misschien is het wel traditie om 'm zo laat nog te starten. Ik zal eens kijken of ik voor zondag nog wat leuks vind.

heidiulrich.nl | adventura.nl / eigenzinnige rugzakavonturen in europa

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dark Blue schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:36:
[...]

Nouja, niet dat ik dit topic ooit gevolgd heb, misschien is het wel traditie om 'm zo laat nog te starten. Ik zal eens kijken of ik voor zondag nog wat leuks vind.
topic is toch echt op maandag al gestart ;)

Ik ben ook al aan het denken wat een leuke plaat op kan leveren, maar nog even een beetje inspiratieloos...

[Voor 13% gewijzigd door GeleFles op 05-07-2007 10:39]

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07-2022
jvandergeer schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:06:
[...]

Dat is ook waar ik aan dacht. Recursie heet dat. Misschien met een paar spiegels?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Droste-effect
Je cam met video-out op je tv/monitor aansluiten en een foto daarvan maken. Maar goed, dan ben je bepaald niet origineel bezig :P Ik zou niet weten hoe je (ook mbv spiegels) anders zoiets zou kunnen fotograveren. Ja, PhotoShop ;).

Het andere 'Droste-effect', die plaatjes met allemaal van die chocolaatjes over elkaar heen, dat is misschien ook wel leuk om iets mee te doen.

met een hamer past alles

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 06:22
bah, ik zie alweer dat ik niet alleen op de wereld 'geniale' ideeen heb ;)

No worries m8

• Zoefff
Dark Blue schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:36:
[...]

Anders kijk je gewoon even naar de datum van de topicstart ;)

Overigens grappig, dat droste-effect. Natuurlijk ken ik het wel, maar had bij de benaming 'droste-effect' nooit aan dit effect gedacht. Het deed me wel meteen denken aan de chocoladefabrikant, maar ik dacht dat ik daarbij waarschijnlijk in de verkeerde hoek zat. Niets is minder waar :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zoefff schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:15:
[...]

Anders kijk je gewoon even naar de datum van de topicstart ;)
Hey ja gek, ik zag de vorige namelijk staan en zat al de hele tijd uit te kijken naar de nieuwe... hij zal wel onderaan hebben gestaan. Nog niks gevonden though dat leuk herhaalt.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:33

Toff

FP ProMod
Bijna alles in de omgeving wat door de mens gemaakt is herhaalt zich, van strepen op de weg tot bielzen op de rails (gedengedeng, gedengedeng) en rijtjeshuizen in nieuwbouwwijken. Probleem is alleen om er een showcasewaardige setting bij te bedenken...

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:16
Ik ben weer eens met de macrostand van mn cam aan de slag gegaan, en vond deze herhaling(en):

Niet showcasewaardig denk ik, maar testcasewaardig hopelijk wel :)

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2022
@ Carpento: goede foto met duidelijke link naar de opdracht. Ik had alleen net iets verder naar achteren scherpgesteld aangezien je in deze foto toch daarheen wordt getrokken.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Carpento: Hij wat te overbelicht, het thema is duidelijk. Probeer iets meer DOF er in te krijgen en volgende keer.

remco_k: Een rij van appels op je bed. Mooie donkere achtergrond en geen vervelende reflexties in de appels. Hou alleen wel ook voor detail, de plooien in het bed doen echt wel afbreuk. Dit had een strakke foto moeten zijn. Maar begin is er.

Mijn inzending. Gespeeld met spiegels . Je kent dat wel dat je tussen twee spiegels staat en je zelf steeds weer opnieuw ziet. Dat wou ik doen met m'n camera....alleen de spiegels die ik gehaald had bij de kringloop waren te klein...zucht...Toen maar een klein modelletje van een t-rex gepakt. Zwarte stof als ondergrond en met de Tamron op 300mm en f22 fotos geschoten. Ik vind ze zelf echt te gek en ik kan niet kiezen. Ik denk dat de volgende het mooist gevonden word.

http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/weekopdrachther3b.jpg

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jorisvanbaalen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-12-2020
http://farm2.static.flickr.com/1042/731581886_129482a296.jpg

Een van mijn eerste foto's.
Commentaar graag (maar niet te veel :> ).

Joris

 

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mmmm ja, dat is wel herhaling. Maar 'waarom' deze scene? Heb je appels ooit uit zichzelf in een rijtje op een wit laken zien gaan liggen? Ik snap de aanleiding niet zo...
De click waarna je zegt 'ah natuurlijk, dat is ook altijd zo, wat gek dat de herhaling me daar nog nooit in opgevallen is...' Verder vind ik de compositie niet zo tot de verbeelding spreken. Je ziet wat het is, en dat het eigenlijk niets bijzonders is (appels op een laken bedoel ik) en dat verbreekt de betovering een beetje... je weet wat je ziet en dan is er niets meer te ontdekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Frank|A schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:37:remco_k: Een rij van appels op je bed. Mooie donkere achtergrond en geen vervelende reflexties in de appels. Hou alleen wel ook voor detail, de plooien in het bed doen echt wel afbreuk. Dit had een strakke foto moeten zijn. Maar begin is er.
... een rij appels op een 2-tal kussentjes. Die achtergrond is een zwart 'mobiel luierverwisselaarbedje' die op z'n zij staat. :P Uiteraard was dat op de orginele foto lang niet zo zwart als dat nu is, even weggesoept.
Dark Blue schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:14:
[...]
mmmm ja, dat is wel herhaling. Maar 'waarom' deze scene? Heb je appels ooit uit zichzelf in een rijtje op een wit laken zien gaan liggen? Ik snap de aanleiding niet zo...
De click waarna je zegt 'ah natuurlijk, dat is ook altijd zo, wat gek dat de herhaling me daar nog nooit in opgevallen is...' Verder vind ik de compositie niet zo tot de verbeelding spreken. Je ziet wat het is, en dat het eigenlijk niets bijzonders is (appels op een laken bedoel ik) en dat verbreekt de betovering een beetje... je weet wat je ziet en dan is er niets meer te ontdekken.
Het was ook meer een opwelling van: ach eens kijken wat we van 4 appels, 2 kussens en een 'mobiel luierverwisselaarbedje' kunnen maken... :+
I get your point.
Hoewel, de opdracht is 'Herhaling' en niet 'Natuurlijke herhaling'

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punksmurf
Mijn inzending. Misschien niet geweldig, maar ik zag ineens deze herhaling. Ik ben nogal nieuw in de fotografie (en ook hier :P) dus het was wel een mooie oefengelegenheid voor iso, sluitertijd en diafragma. Van een stuk of 20 probeersels was dit de beste, vond ik.

Fuji FinePix S5600
ISO64, 1/125, F3.2. Behalve croppen en een vuiltje wegpoetsen is er niets aan bewerkt, dankzij de felheid van het licht bleef de omgeving lekker zwart.

[Voor 3% gewijzigd door Punksmurf op 07-07-2007 23:16. Reden: img check]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08-2021
wat is het?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punksmurf
De TL-balk boven m'n bureau

met een hamer past alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:23
Die van Carpento vind ik toch wel erg mooi hoor! Zo lekker fris dat wit, en toch een leuk onderwerp. Interresant om naar te kijken, dus niet te saai, maar ook niet te druk.

Oh, en mag ik hem als achtergrond gebruiken?? :$

[Voor 13% gewijzigd door TheJVH op 06-07-2007 23:40]

Anoniem: 176826

Uiteraard moest ik ook gelijk aan twee spiegels denken, maar tja, waar vind je die en hoe voer je dat dan weer uit, zonder dat je zelf (of de camera) weer op de foto komt. Daarna zitten kijken naar een glazen gebouw, waar in zekere zin regelmatige onderbrekingen in zitten door stalen randen, maar daar had ik te veel weerspiegeling van de omgeving en tja.... dan kom je dus zoiets tegen.

Even uit het hoofd zo wat exif gegevens:
Brandpunt 56 mm
ISO 100
Diafragma f4.5
sluitertijd 1/40
Camera D80
Lens 18-77 f3.3-4.5

Ik zet net te kijken, maar door de uitsnede zo op een witte achtergrond, lijkt het net of ik de randen zo krom als een hoepel heb gemaakt. Toch is het geen "free-hand-cut", maar gewoon met de tool in mijn foto editing programma.
:$ Microsoft photo editor :$

Dan eindelijk mijn eerste deelname, na het spuien van ruim commentaar. Het is ook niet dat het er nooit van kwam om een foto te maken, maar het kwam er nooit van om die goed te bekijken en te uploaden.

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 176826 op 07-07-2007 11:03]

• Punksmurf
Leuk gevonden, DickCAH. Ik vind hem niet echt krom verder? Met dit soort lijnen heb je wel last van gezichtsbedrog.

Persoonlijk vind ik die van The Alchemist en jorisvanbaalen het leukste hier. Qua onderwerp spreekt die van jorisvanbaalen me het meest aan, maar die van The Alchemist heeft een veel sterker beeld. Alleen vind ik het jammer dat hij op de 3e dino is gefocust en niet op de 2e - maar dat is ook een stukje persoonlijke voorkeur denk ik zo.

met een hamer past alles

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:38
http://home.hccnet.nl/g.c.van.doorn/I/PICT0008s.jpg

Deze opdracht vond ik persoonlijk best moeilijk om in te vullen. Wat ik veel in de voorgaande foto's zie is herhalende patronen. Daar wilde ik (om het mezelf moeilijk te maken) vanaf wijken.
Eerst wilde ik een repeat knop van mn cd speler fotograferen, na wat fotograferen ben ik daar mee gestopt. het gaf een te simpele foto.

Het gebruik van deze accu's is voor herhaling vatbaar...

Exif:
f/16
2x remote flash
manual white balance
1/2 stop overbelicht
50mm prime lensje

• Punksmurf
hilbren schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:47:
[afbeelding]

Deze opdracht vond ik persoonlijk best moeilijk om in te vullen. Wat ik veel in de voorgaande foto's zie is herhalende patronen. Daar wilde ik (om het mezelf moeilijk te maken) vanaf wijken.
Eerst wilde ik een repeat knop van mn cd speler fotograferen, na wat fotograferen ben ik daar mee gestopt. het gaf een te simpele foto.
Ben met je eens dat het wat te simpel is (ik vind m'n eigen foto dan ook onmeunig saai, maar het was leuk om te oefenen). Zelf had ik ook gedacht aan de repeatknop, maar dan kom je al snel uit op een of andere macro ervan, leek me ook weinig boeiend.
Ik vind dat je uiteindelijke resultaat er mag wezen, ook leuk om die link gevonden te hebben :)

met een hamer past alles

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Caveman

whahoehaha

Verschrikkelijk......mooi :)
btw mag ik hem in het groot, mijn zoon is helemaal gek van dino's.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:16
Killzone schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:39:
Die van Carpento vind ik toch wel erg mooi hoor! Zo lekker fris dat wit, en toch een leuk onderwerp. Interresant om naar te kijken, dus niet te saai, maar ook niet te druk.

Oh, en mag ik hem als achtergrond gebruiken?? :$
Tuurlijk :) Ik schiet af en toe eens een plaatje voor de lol, en als er dan ook nog eens iemand anders wat leuks mee wil doen, best hoor :P

[Voor 15% gewijzigd door Carpento op 08-07-2007 14:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 213308

Niets orgineels, maar ik dacht post 'm toch maar even.

http://img341.imageshack.us/img341/2898/herhalingsl1.jpg

Gisteravond op een feest genomen, en deze glazen werden herhaaldelijk gevuld ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punksmurf
Ik vind de foto op zich mooi gelukt, alleen met die rand eromheen lijkt het haast wel een rouwkaart.
Hé, d'r is er eentje dood.. proost!

[Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 08-07-2007 16:31]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 01:43
Bij deze op de valreep nog mijn inzending.

http://pics.waxo.nl/fotoopdracht_GoT-week27-herhaling-wacko_small.jpg
klikbaar voor groter

Ik weet zelf niet echt wat ik er van moet denken :). Bij 'herhaling' moet ik denken aan tijd, en toen ik probeerde de rij vlaggen goed op de foto te krijgen (als initiële idee voor de opdracht) zag ik die klok en kwam ik uit op deze compositie. Wat mij betreft in ieder geval een testcase, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Leuk om de foto's te zien van Carpento, remco_k, The Alchemist en royv, zo blijkt maar dat dit toch wel de compositie waar je snel op uit komt als je aan herhaling denkt. Ik had precies hetzelfde in m'n hoofd in het begin van de week. Ook bij jorisvanbalen en Punksmurf is het idee eigenlijk hetzelfde qua dieptewerking en perspectief. Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee, het is tenslotte een thematische weekopdracht en is het juist leuk om enigszins bij elkaar horende foto's te zien.

Leuke insteek, DickCAH. Ik denk dat de kromming een optische illusie is, ikzelf zie niets dan rechte lijnen eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik de foto an sich vrij saai vind.

hilbren, goed bedacht, en inderdaad zou een Repeat-knopje te makkelijk/saai zijn. Goede uitwerking van het idee, je laat de kijker niet gissen dat het rechargables zijn dus de 'herhaling' is er zeker uit te halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 213308

Punksmurf schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:46:
Ik vind de foto op zich mooi gelukt, alleen met die rand eromheen lijkt het haast wel een rouwkaart.
Hé, d'r is er eentje dood.. proost!
Je weet wat ze zeggen, Always look on the bright side of life :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Punksmurf
^^ lol
ach ja, de een zijn dood is de ander zijn brood :P

wacko: leuk, alleen jammer dat die vlaggen dan net vaag zijn. Of breng ze scherp in beeld, of - en gezien je voorkeur voor 'tijd' - hou de klok in focus en trek je diafragma wat verder open zodat de vlaggen nog wel herkenbaar blijven als een herhalende reeks maar een stuk vager zijn.

Imo natuurlijk :)

[Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 08-07-2007 20:12]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 01:43
Dat laatste wilde ik inderdaad bereiken maar minder DOF dan dit was niet mogelijk gezien de omstandigheden (afstanden en objectieven tot m'n beschikking).
Ik had nog softwarematig de achtergrond geblurd, maar dat vond ik toen toch niet zo mooi. Dus ik heb het maar zo gelaten.
Goede opmerking in ieder geval :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 00:54
Eindelijk weer eens tijd gevonden om mee te doen!

Herhaling (42 KB)

EXIF:
Camera: Sony DSC-W5
Focal Length: 8mm
F-Number: F/2.8
Exposure Time: 1/4 sec.
ISO Speed: ISO-100

Feedback:
@ Carpento: Goed binnen het onderwerp, focus had net iets verder naar achter gemogen.
@ Remco_k: Ik had een wat rustigere "vloer" gepakt; nu lijkt alles wat scheef.
@ The Alchemist: Erg netjes gedaan, het betere spiegelwerk zou ik zo zeggen!
@ Jorisvanbaalen, DickCAH, hilbren, royv: Misschien de volgende keer zelf ook wat feedback geven?
@ wacko: Mooie foto, jammer dat de vlaggen net niet 'tzelfde staan (volgende keer toch harder blazen)

[Voor 6% gewijzigd door DrBOB101 op 08-07-2007 22:18]

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 176826

@ DrBOB101
Als je hier al een paar maanden rondloopt, zou je wellicht weten dat ik dat regelmatig doe.

Oh, ja en aangezien ik graag opbouwende kritiek lever, zal ik in dit geval maar niets zeggen. })

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 176826 op 09-07-2007 13:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

DrBOB101 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:16:
Eindelijk weer eens tijd gevonden om mee te doen!

Herhaling (42 KB)
[afbeelding]

EXIF:
Camera: Sony DSC-W5
Focal Length: 8mm
F-Number: F/2.8
Exposure Time: 1/4 sec.
ISO Speed: ISO-100

Feedback:
@ Carpento: Goed binnen het onderwerp, focus had net iets verder naar achter gemogen.
@ Remco_k: Ik had een wat rustigere "vloer" gepakt; nu lijkt alles wat scheef.
@ The Alchemist: Erg netjes gedaan, het betere spiegelwerk zou ik zo zeggen!
@ Jorisvanbaalen, DickCAH, hilbren, royv: Misschien de volgende keer zelf ook wat feedback geven?
@ wacko: Mooie foto, jammer dat de vlaggen net niet 'tzelfde staan (volgende keer toch harder blazen)
Ik vind het werkelijk niets, veel te makkelijk maargoed. Hoort dat papier wit te zijn?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee