![]() |
Welkom bij de eenenveertigste foto-opdracht! |
Wat is de bedoeling precies? |
Het doel van de weekopdracht is dat je met het thema van deze week in je hoofd op stap gaat om een foto te maken binnen dat thema |
Thema deze week? |
Deze week is het thema Teleurstelling |
Regels? |
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
|
Winnaars? |
Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! ![]() De vorige weekopdrachten: [list=1]• Foto-opdracht week 15 - Streetlife • Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie • Foto-opdracht week 17 - Actie! • Foto-opdracht week 18 - closeup/macro • Foto-opdracht week 19 - Landschap • Foto-opdracht week 20 - Geel • Foto-opdracht week 21 - Portret • Foto-opdracht week 22 - Duotone • Foto-opdracht week 23 - Zomerzin • Foto-opdracht week 24 - Minimalisme • Foto-opdracht week 25 - Detail • Foto-opdracht week 26 - Geluid in beeld • Foto-opdracht week 27 - Abstract • Foto-opdracht week 28 - Transport • Foto-opdracht week 29 - Rond • Foto-opdracht week 30 - Klassiek • Foto-opdracht week 31 - Leed • Foto-opdracht week 32 - Nightlife • Foto-opdracht week 33 - Vreugde • Foto-opdracht week 34 - Fruit • Foto-opdracht week 35 - HDR • Foto-opdracht week 36 - Bling-bling • Foto-opdracht week 37 - Goedemorgen! • Foto-opdracht week 38 - Pech • Foto-opdracht week 39 - Het leven in al zijn eenvoud • Foto-opdracht week 40 - Vorm en functie • Foto-opdracht week 41 - Nep • Foto-opdracht week 42 - Patronen • Foto-opdracht week 43 - Herfstweer • Foto-opdracht week 44 - Naakt • Foto-opdracht week 45 - Routine • Foto-opdracht week 46 - Verkiezingsstrijd • Foto-opdracht week 47 - Grenzen • Foto-opdracht week 48 - High-key fotografie • Foto-opdracht week 49 - Spelen met schaduwen • Foto-opdracht week 50 - De echte kerstsfeer • Foto-opdracht week 51 - Frozen in time • Foto-opdracht week 52 - The end is near • Foto-opdracht week 1 - Een nieuw begin • Foto-opdracht week 2 - Licht in de duisternis |
Owee degene die nu met een foto komt aanzetten van een foutmelding op zijn computerscherm!!!
Trash me
Trash me
This footer is intentionally left blank
Ben me nog aan het beraden en zat inderdaad net te denken aan een bluescreen.
Ik had een leuke "oh je bent toch m'n slaapkamer binnengekomen met je camera" foto maar die was helaas van zaterdagavond.
[ Voor 4% gewijzigd door Wijnands op 15-01-2007 15:24 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Mmm het is wachten op foto's met
spoiler:
mensen die in lege verpakkingen geen eten meer vinden
==
hoi
ja of de andere standaard dingen, belasting afschriften, (eigen idee) schuld brief van de IB groep, bankrekening saldo, ect.....
edit: even iets wat ik sort of kwijt wil.
Ik zag in eht vorige topic een mooie foto van Lennart van een stukje uit jesaja, nu lijkt het me wel een idee om enigsinds geen stukken uit de bijbel toe te staan zegmaar. Begrijp me neit verkeerd hoor ik heb er niets tegen ofzo (ben zelf Christen) maar het is meer dat ik zelf sinds een paar weken zelf pas probeer mee te doen en iedere keer binnen enkele minuten wel een bijbeltekst weet die toepasselijk is bij eht onderwerp en om nou iedere week een inzending van een stukje uit de bijbel te zien is ook zo saai.
Ik wil hier verder absoluut geen mensen mee beledigen of tegen de borst stuiten maar zie het als iets om de creativiteit te behouden.
just my 2 eurocents
edit: even iets wat ik sort of kwijt wil.
Ik zag in eht vorige topic een mooie foto van Lennart van een stukje uit jesaja, nu lijkt het me wel een idee om enigsinds geen stukken uit de bijbel toe te staan zegmaar. Begrijp me neit verkeerd hoor ik heb er niets tegen ofzo (ben zelf Christen) maar het is meer dat ik zelf sinds een paar weken zelf pas probeer mee te doen en iedere keer binnen enkele minuten wel een bijbeltekst weet die toepasselijk is bij eht onderwerp en om nou iedere week een inzending van een stukje uit de bijbel te zien is ook zo saai.
Ik wil hier verder absoluut geen mensen mee beledigen of tegen de borst stuiten maar zie het als iets om de creativiteit te behouden.
just my 2 eurocents
[ Voor 73% gewijzigd door sapphire op 15-01-2007 23:34 ]
Heb je wel een punt sapphire, bijbel staat zoveel in, is altijd wel wat toepasselijks te vinden. Beetje makkelijke uitweg ook.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Dat zal iedereen wel vinden, dus dat soort foto's is snel weer verdwenen.Wijnands schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:34:
[..] Beetje makkelijke uitweg ook.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Als ik nou elke week een foto maakte, ok dan geef ik je gelijk. Maar hier was de uitwerking van de foto ondersteunend aan de opdracht. Het ging om een donker vlak waar de tekst uitgelicht werd met een zaklampspot. Als ik het woord 'teleurstelling' zou opzoeken en in deze uitwerking zou fotograferen, dan heeft het idd niets met het thema te maken.
==
hoi
De bekende foto van het cafébord met de tekst 'De cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door' is vast té cliché? 
Ik vind het echt te ver gaan om bijvoorbeeld (mijn) kinderen eerst te gaan plagen/teasen en dan niet te belonen -> teleurstelling, en de man/vrouw die de bus/tram/trein nét mist zal me ook de camera uit mijn fikken meppen, schat ik zo...
Ik vind het echt te ver gaan om bijvoorbeeld (mijn) kinderen eerst te gaan plagen/teasen en dan niet te belonen -> teleurstelling, en de man/vrouw die de bus/tram/trein nét mist zal me ook de camera uit mijn fikken meppen, schat ik zo...
[ Voor 46% gewijzigd door Ramzzz op 16-01-2007 11:48 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Voorlopig nog geen foto gezien, dus alles is nog goed toch
Ik heb zowaar sinds enige tijd weer een idee voor een foto bij een weekopdracht en aangezien ik toch ziek thuis zit heb ik nog de tijd om even te gaan prutsen ook.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Er zijn al een aantal opties geopperd. Als je die dus uitvoert, ben je niet creatief
Benieuwd wat er nog wel komt ...
Voor de discussie / aanscherping van de creativiteit: is dit teleurstelling? Teleurstelling is iets waarbij je op iets gehoopt had, maar het niet doorgaat. Belasting, IBG, bank heb je zelf in de hand. Dat zijn in feite objectieve regels waarbij je vantevoren de uitkomst al weet. Dat we achteraf met een te laag saldo worden geconfronteerd is eerder onze eigen schuld dan teleurstelling.sapphire schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:26:
ja of de andere standaard dingen, belasting afschriften, (eigen idee) schuld brief van de IB groep, bankrekening saldo, ect.....
[ Voor 72% gewijzigd door Eusebius op 16-01-2007 11:59 ]
==
hoi
heb hier toch een leuk idee voor....denk dat ik maar weer eens een keertje mee ga doen aan een opdracht....
een kleine hint omtrend mijn onderwerp : ik werk voor een belastingkantoor
een kleine hint omtrend mijn onderwerp : ik werk voor een belastingkantoor
Wabbawabbawabbawabba
Dat is maar net hoe je er invulling aangeeft. Ook de geopperde ideeen kun je weer op een originele manier benaderen.Eusebius schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:56:
Er zijn al een aantal opties geopperd. Als je die dus uitvoert, ben je niet creatiefBenieuwd wat er nog wel komt ..
Anoniem: 157044
Heb zelf helaas geen tijd om een foto uit te werken.
Maar heb wel een tip voor degene die wel tijd hebben.Momenteel is de natuur beetje van streek het is 10grade en hoort te sneeuwen, en je ziet bijvoorbeeld al vogels nestjes bouwen.
Daarmee zijn mischien leuke dingen te doen!
Maar heb wel een tip voor degene die wel tijd hebben.Momenteel is de natuur beetje van streek het is 10grade en hoort te sneeuwen, en je ziet bijvoorbeeld al vogels nestjes bouwen.
Daarmee zijn mischien leuke dingen te doen!
@Lennart
Das toch geen archiefmateriaal wat je gepost hebt hè?
Ik vindt h'm aan de rechterkant ook wat donker.
@MarkoZ371
Das toch geen archiefmateriaal wat je gepost hebt hè?
@MarkoZ371
In die richting ligt mijn idee gedeeltelijk, donderdag ga ik 't uitwerken!Momenteel is de natuur beetje van streek...
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.
Allereerst wil ik zeggen dat mijn reactie absoluut neit bedoelt was om je foto af te vallen op welke manier dan ook !Eusebius schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:41:
Als ik nou elke week een foto maakte, ok dan geef ik je gelijk. Maar hier was de uitwerking van de foto ondersteunend aan de opdracht. Het ging om een donker vlak waar de tekst uitgelicht werd met een zaklampspot. Als ik het woord 'teleurstelling' zou opzoeken en in deze uitwerking zou fotograferen, dan heeft het idd niets met het thema te maken.
Ik bedoelde het op het vlak, dat je neit eht woord telleurstelling in eht boek zelf als thema gaat gebuiken maar als onderwerp een bladzijde /gedeelte gebruikt wat daar mee te maken heeft.
Zo had ik in de eerste instantie bijna hetzelfde idee als jou foto ( al vind ik jou uitwerking scherper dan mijn idee was maar dat terzijde), de week ervoor dacht ik aan een gedeelte over Noach, een nieuw begin. Dan kan de uitwerking wel iedere keer wat anders zijn maar toch, naar mijn menning vind ik eht neit zo creatief
(let wel op, dit is alleen mijn menning hoor dat ik niet word afgerekend dat ik iets wil opleggen ofzo)
Ja, daar heb je tot op zekere hoogte gelijk in, wat niet wegneemt dat iets een telleurstelling kan zijn aangezien eht om een emotie gaat.Eusebius schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:56:
Er zijn al een aantal opties geopperd. Als je die dus uitvoert, ben je niet creatiefBenieuwd wat er nog wel komt ...
[...]
Voor de discussie / aanscherping van de creativiteit: is dit teleurstelling? Teleurstelling is iets waarbij je op iets gehoopt had, maar het niet doorgaat. Belasting, IBG, bank heb je zelf in de hand. Dat zijn in feite objectieve regels waarbij je vantevoren de uitkomst al weet. Dat we achteraf met een te laag saldo worden geconfronteerd is eerder onze eigen schuld dan teleurstelling.
Verder, pittig onderwerp altijd, het zet je weer aan eht denken
zucht.....Eusebius schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:56:
Er zijn al een aantal opties geopperd. Als je die dus uitvoert, ben je niet creatiefBenieuwd wat er nog wel komt ...
[...]
Voor de discussie / aanscherping van de creativiteit: is dit teleurstelling? Teleurstelling is iets waarbij je op iets gehoopt had, maar het niet doorgaat. Belasting, IBG, bank heb je zelf in de hand. Dat zijn in feite objectieve regels waarbij je vantevoren de uitkomst al weet. Dat we achteraf met een te laag saldo worden geconfronteerd is eerder onze eigen schuld dan teleurstelling.

waarom wil je toch altijd zoveel uitleggen?
Ik vind deze foto-opdracht voorlopig een grote teleurstelling, want ik ben nog geen enkele foto tegengekomen, enkel een hoop tekst!
Tekst iets kleiner gemaakt, maar toch wil ik nog steeds foto's zien! Vol verwachting klikte ik nl op het topic, en scrollde als een gek omlaag op zoek naar een foto en kon na zo'n teleurstelling niets anders dan ...
Tekst iets kleiner gemaakt, maar toch wil ik nog steeds foto's zien! Vol verwachting klikte ik nl op het topic, en scrollde als een gek omlaag op zoek naar een foto en kon na zo'n teleurstelling niets anders dan ...
[ Voor 58% gewijzigd door Mars Warrior op 16-01-2007 23:58 ]
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Je hebt gelijk, maar daar hoef je niet zo voor te schreeuwen, wil je dat aanpassen?
Verder is het inderdaad de bedoeling om hier te praten met foto's, niet met woorden
Heb je opmerkingen of vragen over het huidige thema dan kan je dat in principe gewoon kwijt in FGS feedback topic, wat overigens ook duidelijk in de topicwaarschuwing staat!
Verder is het inderdaad de bedoeling om hier te praten met foto's, niet met woorden
Ja grappig, maar heb je mijn bericht hierboven ook gelezen?
[ Voor 88% gewijzigd door Zoefff op 17-01-2007 15:13 ]
Even de tijd genomen om mijn idee uit te werken. Het werd uiteindelijk anders dan ik zelf van tevoren bedacht had:

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Anoniem: 175347
de eerste! toch vind ik em zelf ook beetje teleurstellend, het idee vind ik te onduidelijk en de tekst eronder te schreeuwerig. misschien zou z/w de foto iets beter maken.
Zwart wit levert niets op, dat wordt niet mooi met een strak witte achtergrond. Ik heb me een beetje laten inspireren door de Despair posters link, vandaar het grote onderschrift.
Als ik een foto had van m'n gister gekochte en gister in elkaar gereden auto had, had ik 'm hier neergezet
.
Anoniem: 167065
nou hierbij dan nog een inzending zodat niet iedereen is teleurgesteld over het feit dat er geen inzendingen zijn 

Mja euh, ik weet niet of het serieus een inzending is, maar ik vind er helemaal niets aan. Al is het maar vanwege de stomme reflecties in het glas
hela nu ben ik wel een beetje teleurgesteld hoor, doe ik zo mijn best om met nog iets origineels te komen
helaas kon ik nergens een bordje vinden dat niet achter glas stond met daarop een betere tekst 'helaas is de cursus omgaan met teleurstellingen deze week afgelast' ofzoiets 
maar ik ga zo nog op de fiets naar mijn werk dus wie weet wat ik daar nog allemaal tegenkom
maar ik ga zo nog op de fiets naar mijn werk dus wie weet wat ik daar nog allemaal tegenkom
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 19-01-2007 08:22 ]
Anoniem: 205325
je kunt wel je best hebben gedaan, maar dat maakt de foto technisch niet minder mislukt, hoor. Volgende keer beter?Anoniem: 167065 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:22:
hela nu ben ik wel een beetje teleurgesteld hoor, doe ik zo mijn best om met nog iets origineels te komenhelaas kon ik nergens een bordje vinden dat niet achter glas stond met daarop een betere tekst 'helaas is de cursus omgaan met teleurstellingen deze week afgelast' ofzoiets
ok ik zal mijn best doen, maar ik ben nu toch benieuwd, even kleine multiple choice vraag.Anoniem: 205325 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:41:
[...]
je kunt wel je best hebben gedaan, maar dat maakt de foto technisch niet minder mislukt, hoor. Volgende keer beter?
aangezien ik nu meer op het onderwerp van de weekopdracht gefocused was dan technische uitvoering en ik technisch niet zo goed onderlegd ben zoals de meesten hier.
[ ] het onderwerp zoals het er is achter glas is gewoon niet goed technisch te fotograferen.
[ ] het onderwerp is wel goed technisch vast te leggen maar dan heb je ...... vergeten te doen en moet je op ..... letten.
[ ] je moet het onderwerp net zolang manipuleren totdat je het in een situatie hebt dat het wel goed is vast te leggen (oftewel vanachter het glas wegrukken of zo)
persoonlijk probeer ik de zaken altijd vast te leggen zoals ik ze tegenkom en niet wat ik er van kan ga maken. ik vind fotografie persoonlijk een observerende bezigheid en niet een manipulerende bezigheid. weet niet hoe jullie daar tegenaan kijken ? maar misschien is dat wel iets voor een aparte topic
technisch was het wel op te lossen geweest mbv een polarizer
. Maar goed, ik vind hem verder toch wel OK. Daarnaast is het pas de tweede foto in het topic?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Pfff met dit weer zou je toch genoeg teleurgestelde mensen verwachten bij kapotte dakpannen of erger. Mogelijkheden genoeg deze week
yep ik hoopte onderweg nog teleurgestelde mensen aan te treffen bij omgevallen motoren en ondergelopen bootjes. helaas. ik ben zo teleurgesteld dat ik nu maar overweeg om een zelfportret te gaan makenKarel V schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
Pfff met dit weer zou je toch genoeg teleurgestelde mensen verwachten bij kapotte dakpannen of erger. Mogelijkheden genoeg deze week
Geef een kind een ijsje, en als het net begint te likken dan pak je het af. Zeker weten dat je dan teleurstelling te zien krijgt. Ahhhhhh (deze showcase kan beter in de zomer gehouden worden
)
hm.. over je multiple gok kan ik kort zijn. Een polarisatiefilter had geholpen. Die technische kennis heb ik ook niet altijd, daar ben ik heel eerlijk in. Maar ik ben ook nog maar een amateur.. Dus het mag nog
En: aldoende leert men!! Ga gewoon aan de slag.. Met logisch denken en het leren kennen van je gereedschap kom je best ver!
Fotografie is ook niet bedoeld om te manipuleren. Een fotograaf mag echter best wat hulpmiddelen gebruiken. Filters, flitsers, draadontspanners en statieven.. Dat doet volgens mij elke serieuze amateur, en daar is niets op tegen.
Fotografie is ook niet bedoeld om te manipuleren. Een fotograaf mag echter best wat hulpmiddelen gebruiken. Filters, flitsers, draadontspanners en statieven.. Dat doet volgens mij elke serieuze amateur, en daar is niets op tegen.
probeerseltje van een vrouwelijke teleurstelling
http://server6.theimageho...hp?img=teleurstelling.jpg
Ik vind de achtergrond te druk voor deze foto. Denk dat een egale achtergrond beter had geweest. Toch vind ik het tot nu toe nog de beste foto die er tussen staat.
ps. Gebruik de edit knop in plaats van 3x te posten
ps. Gebruik de edit knop in plaats van 3x te posten
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Dat is verdriet. Een kind een leeg ijshoorntje geven, hopen dat het teleurgsteld kijkt, dat is teleurstelling.Berimbau schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:26:
Geef een kind een ijsje, en als het net begint te likken dan pak je het af. Zeker weten dat je dan teleurstelling te zien krijgt. Ahhhhhh (deze showcase kan beter in de zomer gehouden worden)
Hee SopHietje!
Het is tot nu toe naar mijn mening de beste foto.
Zoals MagicTempest hierboven al zegt is de achtergrond iets "druk", dat is jammer, want het neemt de aandacht van het onderwerp een beetje weg.
Ook lijkt het erop dat je sluitertijd ietswat aan de hoge kant is geweest, waardoor er onscherpte optreedt.
Voor de rest snap ik jouw uitspraak "vrouwelijke teleurstelling", mijn vriendin begon heel teleurgesteld te kijken na het zien van die lege trommel
Zoals MagicTempest hierboven al zegt is de achtergrond iets "druk", dat is jammer, want het neemt de aandacht van het onderwerp een beetje weg.
Ook lijkt het erop dat je sluitertijd ietswat aan de hoge kant is geweest, waardoor er onscherpte optreedt.
Voor de rest snap ik jouw uitspraak "vrouwelijke teleurstelling", mijn vriendin begon heel teleurgesteld te kijken na het zien van die lege trommel
edit:
Keek net even in je exif-info... de tijd van je camera staat niet goed
[ Voor 10% gewijzigd door bokko! op 19-01-2007 22:06 ]
Hier dan mijn inzending. Mijn jongste zoon wou graag op de glijbaan, maar hij was en te hoog en het was pokkeweer. Ik besef dat de foto ook kan worden opgevat als: "Ja, daar wil ik op", maar goed. Benieuwd wat jullie ervan vinden. De teleurstelling die hij had toen ik hem er (met enige moeite) vandaan haalde heb ik helaas niet vast kunnen leggen
Hier is de foto:

ExposureTime - 1/80 seconds
FNumber - 5.60
ExposureProgram - Manual control
ISOSpeedRatings - 800
Hier is de foto:

ExposureTime - 1/80 seconds
FNumber - 5.60
ExposureProgram - Manual control
ISOSpeedRatings - 800
mijn signature is bewust leeg :-)
Doet me denken aan de gezichten van 3 vrouwelijke collega's toen ik de kantine in kwam lopen met een doosje Dove Liaison en Amicceli en ze vervolgens vertelde dat die dicht moesten blijvenAnoniem: 205325 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:20:
probeerseltje van een vrouwelijke teleurstelling![]()
@ pCOW: wat schattig
moet eerlijk bekennen dat ik niet echt mn best heb gedaan om de scherpte te verbergen (lees: te lui om statief te pakken) maar het idee is dus duidelijk!bokko! schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:57:
Hee SopHietje!
edit:
Kijk nou wat je veroorzaakt hebt....Anoniem: 205325 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:20:
probeerseltje van een vrouwelijke teleurstelling![]()
[url]http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=teleurstelling.jpg[/url
Mijn vriendin heeft de hele nacht aan die koektrommel gedacht

foto is klikbaar
iso 400, sluitertijd 1/10, F5,6, focuslengte 20mm
[ Voor 21% gewijzigd door bokko! op 03-02-2007 00:34 ]
Een belangrijk telefoontje gemist...

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Geweldig!!! Ik vind de kleur ook een goeie keus in dit geval. Straalt ook zeker wel teleurstelling uit denk ik. Heel klein puntje, vind de verlichting op de achtergrond niet helemaal je van het, iets egaler zou mooier zijn denk ik.bokko! schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:30:
[...]
Kijk nou wat je veroorzaakt hebt....
Mijn vriendin heeft de hele nacht aan die koektrommel gedacht![]()
[afbeelding]
iso 400, sluitertijd 1/10, F5,6, focuslengte 20mm
Gruwelijk gejatte Icoon!
@ bokko:
wist je vriendin van deze *vrij blote* foto?
hm, hij is wel leuk. Maar toch moet ik even zoeken naar de teleurstelling hier.. Maar dat kan aan mij liggen, ik ben een "letterlijke denker"
Foto zelf is netjes hoor! Ik moest meteen lachen dus dat is 10 punten
wist je vriendin van deze *vrij blote* foto?
hm, hij is wel leuk. Maar toch moet ik even zoeken naar de teleurstelling hier.. Maar dat kan aan mij liggen, ik ben een "letterlijke denker"
Rechtsboven dit bericht zit een Edit knop. Die zit boven elke eigen bericht.... zou je die voortaan willen gebruiken ipv steeds reacties onder elkaar te zetten? Dat was na je vorige 3 reacties ook al gevraagd. Dank u!Anoniem: 205325 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:24:
woesj.. wie volgt??? Ik vind het leuk, ik wil nog een thema
Wil je dat voortaan in een TR zetten? Waarvoor dank
[ Voor 7% gewijzigd door Zoefff op 20-01-2007 23:59 ]
zo is die wel zoeter, vind ik wel lekker...Zolang die niet 3x gestuiterd is vind ik dit geen teleurstelling maar juist beter dan zo'n groene banaanLaukui schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:11:
Gister zag ik op de fruitschaal deze teleurstellende banaan liggen:
[afbeelding]
Qua foto wel een goede hoor, maar de dof vind ik storend klein
[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 21-01-2007 15:14 ]
Lekkere toning bgrr
Een beetje snel inkoppertje, maar wel positief. Kort maar krachtig
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 21-01-2007 16:35 ]
@ the alchemist :
ik vind dit een vondst!! goed joh
heb jij even fijn misbruik gemaakt van de situatie
ik vind dit een vondst!! goed joh
Leuke fotoFrank|A schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:11:
Ik was wat microstockfotos aan het schieten toen ik ineens op een id kwam. Een week gewacht op m'n kristallen servies en dan de postbode met het pakje.....Wat een telleurstelling:
[afbeelding]
Lekkere scherpe en contrastrijke foto.
Het liep geen storm deze opdracht, jammer...
Op naar de volgende!
[ Voor 7% gewijzigd door bokko! op 22-01-2007 11:28 ]
Deze week was een beetje als de opdracht... een teleurstelling
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
nevermind
[ Voor 92% gewijzigd door bokko! op 23-01-2007 11:52 ]
TomSwinnen schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:00:
Iemand ideeën voor de volgende opdracht? (gelukzaligheid mischien?)
Maar de grote vraag is, ben je teleurgesteld over het onderwerp van de opdracht, of ben je teleurgesteld over je eigen creativiteit?TomSwinnen schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:00:
Suggesties voor nieuwe onderwerpen mogen overigens in het feedbacktopic, zo sneeuwen ze wat minder snel onder
Ik had sowieso geen tijd deze week, maar had van andere wel wat meer verwachtZoefff schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:53:
[...]
Maar de grote vraag is, ben je teleurgesteld over het onderwerp van de opdracht, of ben je teleurgesteld over je eigen creativiteit?
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Pagina: 1
Let op:
Vijf opmerkingen voordat je een reactie plaatst:
Vijf opmerkingen voordat je een reactie plaatst:
- Geen archieffoto's! Waarbij een foto (dus) als archieffoto word bestempeld als hij gemaakt is vóór de startdatum van de huidige weekopdracht.
- Wees kritisch op jezelf! Zorg dat je foto's "showcasewaardig" zijn; bij twijfel gewoon niet posten...
- Opmerkingen over het huidige onderwerp? Top! Maar dan wel in het FGS feedback topic.
- Foto's inzenden kan t/m zondag 23:59 uur van de huidige week. Foto's geplaatst ná die tijd zijn dus gewoon te laat.
- Bericht verdwenen? Dan zal dat vast met 1 van de bovenstaande opmerkingen te maken hebben...