Foto-opdracht week 52 - The end is near

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Remy/fotoweekopdracht.jpg

De FG-crew is op de achtergrond al bezig met de voorbereidingen van de fotocontests, maar ondertussen kunnen we natuurlijk prima plaats bieden aan weekopdrachten teneinde mensen hun fotografische kunde te laten ontwikkelen/zien en een uitdaging te bieden: en vergeet daarbij het plezier natuurlijk niet ;)

Wat is de bedoeling precies?

Het doel van de weekopdracht is dat je met het thema van deze week in je hoofd op stap gaat om een foto te maken binnen dat thema :)

Thema deze week?

Deze week is het thema The end is near

Regels?

Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben
  • we verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • max 600px brede thumb in het topic met een link naar een grotere foto
  • geen archieffoto's
  • geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn
  • 1 foto per persoon per weekopdracht
  • foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)
Winnaars?

Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :) Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, en wat te leren van de commentaren die men levert in het topic op je foto, en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;) Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

De vorige weekopdrachten:

[list=1]• Foto-opdracht week 15 - Streetlife
Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie
Foto-opdracht week 17 - Actie!
Foto-opdracht week 18 - closeup/macro
Foto-opdracht week 19 - Landschap
Foto-opdracht week 20 - Geel
Foto-opdracht week 21 - Portret
Foto-opdracht week 22 - Duotone
Foto-opdracht week 23 - Zomerzin
Foto-opdracht week 24 - Minimalisme
Foto-opdracht week 25 - Detail
Foto-opdracht week 26 - Geluid in beeld
Foto-opdracht week 27 - Abstract
Foto-opdracht week 28 - Transport
Foto-opdracht week 29 - Rond
Foto-opdracht week 30 - Klassiek
Foto-opdracht week 31 - Leed
Foto-opdracht week 32 - Nightlife
Foto-opdracht week 33 - Vreugde
Foto-opdracht week 34 - Fruit
Foto-opdracht week 35 - HDR
Foto-opdracht week 36 - Bling-bling
Foto-opdracht week 37 - Goedemorgen!
Foto-opdracht week 38 - Pech
Foto-opdracht week 39 - Het leven in al zijn eenvoud
Foto-opdracht week 40 - Vorm en functie
Foto-opdracht week 41 - Nep
Foto-opdracht week 42 - Patronen
Foto-opdracht week 43 - Herfstweer
Foto-opdracht week 44 - Naakt
Foto-opdracht week 45 - Routine
Foto-opdracht week 46 - Verkiezingsstrijd
Foto-opdracht week 47 - Grenzen
Foto-opdracht week 48 - High-key fotografie
Foto-opdracht week 49 - Spelen met schaduwen
Foto-opdracht week 50 - De echte kerstsfeer
Foto-opdracht week 51 - Frozen in time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
In het kader van het einde van het jaar, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181914

Moet de foto ook iets met het einde van het jaar te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:04
Anoniem: 181914 schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:55:
Moet de foto ook iets met het einde van het jaar te maken hebben?
Als je de titel heel breed opvat dan nee, je zou een foto kunnen nemen van een terminaal iemand....

Maar ik denk dat neo bedoelt dat er foto's gemaakt moeten worden die slaan op het feit dat het bijna 2007 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175347

GerardHenninger schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:14:
...die slaan op het feit dat het bijna 2007 is...
meer op het feit dat het bijna geen 2006 meer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:14:
[...]

Als je de titel heel breed opvat dan nee, je zou een foto kunnen nemen van een terminaal iemand....

Maar ik denk dat neo bedoelt dat er foto's gemaakt moeten worden die slaan op het feit dat het bijna 2007 is...
Wat je wilt eigenlijk, ik kwam erop doordat het einde van het jaar nadert. Maar als je er een andere invulling aan weet te geven: by all means zou ik zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of je maakt een foto van een object waarvan het "eindstuk" óf dichtbij staat óf waarbij het "eindstuk" smaller is dan de rest van je foto, ofzo :)

ben geen fotofreak maar mss dat een ander hier een creatief iets van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Jammer dat me oma recentelijk overleden is anders had dat ook gepast in dit topic.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 15:12
Een beetje creatief denken mag wel, je bent niet voor niks fotograaf :) Als je eigen invulling ietwat afwijkt van het meest voor de hand liggende: gewoon lekker durven te doen. Ik ben benieuwd wat eruitrolt deze week, es kijken of mijn eigen ideetje goed uit te voeren valt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Daywalk3r schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:58:
Jammer dat me oma recentelijk overleden is anders had dat ook gepast in dit topic.
eh.....misschien dat je een hele creative foto van had kunnen maken, maar het is fototechnisch niet heel spannend denk ik. Laat in je foto zelf het einde zien, niet zo van, dit persoon is aan het dood gaan dus past het wel bij het thema. Als ik woede wil laten zien, laat ik ook geen portrait zien van iemand die wel eens boos is, maar neem ik een gevecht of uitbarsting op de foto. Zie je het verschil en wat ik bedoel?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151317

ik heb een foto maar ik weet niet hoe ik deze hier op krijg , hij staad nu nog op mijn harde schijf kan iemand mij een link geven naar een sticky,tutorrial hoe ik dit moet doen ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 15:12
Uploaden naar je webspace of een image-uploadsite (bijvoorbeeld http://xs.to).

De directe link tussen [img][/img]-tags zetten:
code:
1
[img]www.boe.nl/boe.jpg[/img]

(afbeelding mag maximaal 600 pix breed zijn; thnx wilko ;-)

En dit is ook handig om te weten:
Over plaatjes
Je kan eventueel linken naar een grotere versie van je plaatje door een link om de verkleinde versie heen te zetten (thumbnailen). Hiervoor kan je de volgende RML-code gebruiken:
code:
1
[url=http://link.naar.groot.plaatje.jpg][img]http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg[/img][/url]

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 26-12-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
en niet vergeten te resizen naar een maximale breedte van 600 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Silent Thunder schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:10:

ik heb dit geprobeerd om hem op xs.to te zetten maar hij is te groot (1.46mb nogtans maar...)
kan ik dit op mijn telenet webspace plaatsen , hoe moet dit dan? ik wil hem niet verkleinen , hij is nu : breedte 3008 pixels hoogte 2000 pixels en horizontale/verticale resolutie is 300 dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Anoniem: 151317 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:25:

ik heb dit geprobeerd om hem op xs.to te zetten maar hij is te groot (1.46mb nogtans maar...)
kan ik dit op mijn telenet webspace plaatsen , hoe moet dit dan? ik wil hem niet verkleinen , hij is nu : breedte 3008 pixels hoogte 2000 pixels en horizontale/verticale resolutie is 300 dpi
In dat formaat wordt het echt niet gewaardeerd als je hem hier plaatst. Dat geeft behalve een traag ladende pagina ook een verpeste layout van het forum, of als je de autoresize aanzet een hele lelijk geresizede foto. Dus als je slim bent dan resize je em toch echt even naar max. 600 pixels breed (waarom ook niet :?).

En hoe je bestanden op je Telenet webspace kan zetten kan Telenet je vast wel uitleggen. Hetzij in hun online helpwebsite ofzo, of via de klantenservice.

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 26-12-2006 17:31 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151317 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:25:

(heb hem nu verkleind effe proberen posten nu )
dit is dus mijn eerste foto die ik hier neerzet met mijn nieuwe camera (nikon d50) wat vinden jullie er van uigenomen dat hij nog steeds wat groot is :) 8)
http://xs.to/xs.php?h=xs510&d=06522&f=firre2000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs510.xs.to/xs510/06522/firre2000.jpg.xs.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 151317 op 26-12-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk idee! alleen niet echt goed uitgevoerd naar mijn idee. een paar tips: ik zie dat je hier op het uiteinde het scherpgesteld terwijl het vlammetjes het onderwerp is, komt niet helemaal lekker overeen. ook is het niet zo mooi dat je vingers nog in beeld zijn. je had bijvoorbeeld een vuurvaste ondergrond kunnen gebruiken, ook had je je vingers eruit kunnen croppen. de achtergrond is wel lekker zwart (zoals die bij zo'n foto hoort te zijn) maar ook zie je iets grijs, naar mijn mening iets minder mooi.
ik hoop dat je wat met mijn kritiek kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175347 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:56:
leuk idee! alleen niet echt goed uitgevoerd naar mijn idee. een paar tips: ik zie dat je hier op het uiteinde het scherpgesteld terwijl het vlammetjes het onderwerp is, komt niet helemaal lekker overeen. ook is het niet zo mooi dat je vingers nog in beeld zijn. je had bijvoorbeeld een vuurvaste ondergrond kunnen gebruiken, ook had je je vingers eruit kunnen croppen. de achtergrond is wel lekker zwart (zoals die bij zo'n foto hoort te zijn) maar ook zie je iets grijs, naar mijn mening iets minder mooi.
ik hoop dat je wat met mijn kritiek kunt.
idd het vlammetje is niet echt scherp, dat was mij ook opgevallen,mijn focuskruisje of hoe je dat ook noemt stond nog in de midden ipv links op het vlammetje gericht laat ik zeggen een beginnersfout ;) dat grijs dat je ziet is een stoel, daar heb ik niet echt naar gekeken , de foto is nauwelijks bewerkt juist een beetje postersize in photoshop gedaan
mijn vingers vond ik wel leuk zo dacht ik, wel waren ze ietsje onscherp daarom heb ik postersize gedaan :P

ik ben zeker iets met je kritiek ! k'hoop dat er nog komt, daar kan ik goed uit leren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 22:14
The end is near (183 KB)
plaatjeEen beetje bewerkt om toch wat body in de witte omgeving te creëren.

EXIF:
Camera: Sony DSC-W5
Focal Length: 9mm
F-Number: F/3.2
Exposure Time: 1/30 sec.
ISO Speed: ISO-100

1. Plaatje stuk
2. Naar ik begrijp is het een foto van een scherm, dat is al zovaak gedaan... Volgende keer iets creatiever dus ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Floor-is op 28-12-2006 14:37 ]

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
@DrBOB101: dit is al zo vaak gedaan en ik zelf vind dergelijk foto's niet showcase-waardig. Dan kun je net zo goed een screenshot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-05 23:40

Barrycade

Through the...

Even een "het einde is nabij" foto van mij.
Afbeeldingslocatie: http://www.tapijtschelp.net/DPZ/endisnear.jpg

de melk is nog niet zuur trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk bij "the end" eerder aan een pak dat leeg raakt dan aan een datum die verstrijkt. Wanneer je de eerste bedoelt zou ik het pak schuiner houden. met het tweede idee was het misschien handiger geweest de code groter in beeld te zetten, zodat het idee duidelijker wordt.

Anoniem: 76345

Anoniem: 175347 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:41:
ik denk bij "the end" eerder aan een pak dat leeg raakt dan aan een datum die verstrijkt. Wanneer je de eerste bedoelt zou ik het pak schuiner houden. met het tweede idee was het misschien handiger geweest de code groter in beeld te zetten, zodat het idee duidelijker wordt.
Het idee was mij ook inderdaad niet helemaal duidelijk, en ik zag het pas toen ik deze reactie las.

Anoniem: 180355

Mijn (niet zo originele) foto. Eerst had ik het idee om in een tunnel naar de uitgang toe een foto te maken, door het vieze weer is buiten-fotografie nu niet echt een pretje.

Ik vind de compositie wel geslaagd, de focus op de 'kern' van de agenda (daar waar de bladen bijeengehouden worden) en in het veld daarachter is het woord 'oudejaarsdag' en '31' nog zichtbaar.
Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4e0s5n8.jpg
Sluitertijd: 1/160
Diafragma: F5
ISO: 100
Externe flits

Vind de foto van Ghosty_2600 het leukst tot nu toe, origineel ingehaakt op het onderwerp. Enige storende vind ik de vingers, die te nadrukkelijk in beeld zijn (al begrijp ik dat je de lucifer niet los op het tapijt legt ;) )

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-05 16:21

janklp

FortyTwo Capital

Kunnen we de inschrijftermijn niet verleggen naar 1 januari. Denk dat er op 31 december namelijk nog veel leuke foto's te maken zijn :)

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Dat lijkt mij ook wel een goed idee (voor deze ene keer ;)) Maar dan kan je er beter meteen nog een dag bijdoen, anders moet je je foto gaan bewerken en inleveren op 1 januari (er van uit gaande dat je foto gemaakt is tijdens of voor de jaarwisseling.)

[ Voor 62% gewijzigd door Siparti op 28-12-2006 17:23 ]

• neographikal
  • Niet online
Hmkay, ik heb wel een leuk idee, ik zal m'n vriendin morgen eens charteren :D

• DrBOB101
[mbr]
1. Plaatje stuk
2. Naar ik begrijp is het een foto van een scherm, dat is al zovaak gedaan... Volgende keer iets creatiever dus ;)[/mbr]
'k had h'm zelf al "weg" gehaald...'k zal kijken of ik een andere "iets creatiever" foto kan maken voor het einde van 't jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-05 13:55

Goverman

not loaded

Ik lever ook een bijdrage deze week.

The end is near… Een van de dingen die in mij op kwam (na de geijkte oliebollen, vuurwerk en goede voornemens) was Openbaring… Dus trok ik de grote oude Statenbijbel uit de kast.

In dit Bijbelboek beschrijft Johannes wat er gaat gebeuren aan het einde der tijden. Nu is het niet mijn bedoeling om hier een theologische of levensbeschouwelijke discussie te starten, maar ik geloof dat het einde der tijden wel eens nabij kan zijn…

Het boek Openbaring staat ook nog eens helemaal achteraan in de Bijbel, ofwel: het einde van de Bijbel is bijna bereikt. De opengeslagen bladzijde komt uit Openbaring 20, het laatste oordeel. Wanneer dit plaatsvindt is het einde nabij. Na dit oordeel is er volgens het visioen van Johannes een nieuwe hemel en een nieuwe aarde… Maar goed, het gaat hier niet over het uiteenzetten van Openbaring, maar om foto’s. Bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/b.j.stolte/plaatjes/kl_endisnear.jpg

diafragma: F/5.6
sluitertijd: 0,5 s

De scherptediepte is bewust zo laag mogelijk gehouden, zodat “het laatste oordeel” er zo duidelijk mogelijk uitspringt. Daarnaast is het de bedoeling dat het duidelijk is dat de Bijbel bijna uit is: nog maar een paar bladzijden tot aan het einde.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-04 19:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Goverman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:42:
Idee is leuk, uitvoering is wat minder. Waarom ligt het focuspunt niet op de laatste woorden van de pagina? Dat is het echte einde.

Tevens moet je niet zoveel toelichting op een foto geven, een goede foto spreekt voor zich. Persoonlijk zou ik dat dan liever in een latere reply zetten. Eerst kijken wat andere mensen uit de foto halen, daarna jouw "verhaal" vertellen als jij meer in de foto vindt zitten, dan eruit gehaald wordt.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
ajhaverkamp schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:55:
[...]
Idee is leuk, uitvoering is wat minder. Waarom ligt het focuspunt niet op de laatste woorden van de pagina? Dat is het echte einde.
Het einde is nog steeds "nabij" en niet helemaal daar.

@Goverman: Ik had ook even gewacht met nadere uitleg (voor zover dat nodig was geweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-05 21:51
Mischien had je ook nog op de achtergrond/ondergrond kunnen letten. nu zie je het einde van de tafel, misschien had het mooier/rustiger geweest om er voor de zorgen dat de de ondergrond niet ziet eindigen.

Sony A6600 + Tamron 17-70 f/2.8, Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Grrr, vandaag aan het werk, is het mooi zonnig weer. Gisteren op mijn vrije dag was het grauw rotweer. Zo kan ik mijn ideetje niet uitwerken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
The end is near... (567 KB)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/christ.vrouwe/tweakers/photo/thumb/2006w52_the.end.is.near.png

EXIF:
Focal Length: 8mm
F-Number: F/2.8
Exposure Time: 1/4 sec.
Ben toch bij een foto van een scherm gebleven (ik kon het niet laten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:49

sapphire

Die-hard pruts0r

Goverman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:42:

The end is near… Een van de dingen die in mij op kwam (na de geijkte oliebollen, vuurwerk en goede voornemens) was Openbaring… Dus trok ik de grote oude Statenbijbel uit de kast.

In dit Bijbelboek beschrijft Johannes wat er gaat gebeuren aan het einde der tijden. Nu is het niet mijn bedoeling om hier een theologische of levensbeschouwelijke discussie te starten, maar ik geloof dat het einde der tijden wel eens nabij kan zijn…

Het boek Openbaring staat ook nog eens helemaal achteraan in de Bijbel, ofwel: het einde van de Bijbel is bijna bereikt. De opengeslagen bladzijde komt uit Openbaring 20, het laatste oordeel. Wanneer dit plaatsvindt is het einde nabij. Na dit oordeel is er volgens het visioen van Johannes een nieuwe hemel en een nieuwe aarde… Maar goed, het gaat hier niet over het uiteenzetten van Openbaring, maar om foto’s. Bij deze:

[afbeelding]

sluitertijd: 0,5 s

De scherptediepte is bewust zo laag mogelijk gehouden, zodat “het laatste oordeel” er zo duidelijk mogelijk uitspringt. Daarnaast is het de bedoeling dat het duidelijk is dat de Bijbel bijna uit is: nog maar een paar bladzijden tot aan het einde.
OK dat idee had ik dus ook :(
ik ben nu officieel inspiratie loos
* sapphire haat het dat hij soms dagen achterelkaar bij donker naar werk gaat en bij donker terug komt

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-05 23:00
DrBOB101 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:08:
[afbeelding]

EXIF:
Vind het een hele leuke pic :). Zitten zelfs meerdere eindes in: einde van batterij, einde van het jaar. Technisch gezien misschien niet super, maar gezien het onderwerp is dit heel toepasselijk.
Sta je ergens in het donker (buiten, dancing..) op je gsm te kijken om een smsje te sturen en ben je met alle drukte vergeten de batterij op te laden door alle drukte van de voorbije dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
DrBOB101 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:08:
[afbeelding]

EXIF:
Wel een beetje een open deur na mijn eerste bericht, ik vind hem dan ook niet zo geslaagd, ook met het beeldscherm in het achterhoofd wat al eerder is gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBOB101
Wel een beetje een open deur
Gelukkig geen open boek, want daar hadden we er al twee van :P
En laten we deze foto niet met m'n vorige "screenshot" gaan vergelijken.

[ Voor 14% gewijzigd door DrBOB101 op 30-12-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6170

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wateren/zooi/aint_over_yet.jpg

Sluitertijd: 6sec
Diafragma: F22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ajh/2006-12-31/res_IMG_9422e.jpg
Na "boem paaltje" is het echt plons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:00

Yucko

One clown to rule them all !

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/tweakers/opdracht_week_52_thumb.jpg

sluitertijd: 1/60s

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

JaJoah schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:56:
[afbeelding]

sluitertijd: 1/60s
Ik zie daar eerder een eindeloze rij graven, wat is de link met het thema :?

Voor degenen die daar liggen is het einde ook juist al gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 31-12-2006 14:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Orion84 schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:00:
[...]

Ik zie daar eerder een eindeloze rij graven, waar is het onderwwerp :?

Voor degenen die daar liggen is het einde ook juist al gekomen.
Anderen denken dat het dan pas of opnieuw begint..... Mooie foto, maar link met het onderwerp zie ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Prachtige onderwerpkeuze! _/-\o_ (net zoals vele anderen in dit topic: littlejoannes/ Ghosty_2600/Goverman). Heel moeilijk om vast te leggen natuurlijk, en dat is dan ook niet helemaal gelukt. Je bewerking is dan een noodoplossing, die wel werkt, maar 't probleem toch niet oplost, en het ook niet tot een prachtige plaat maakt. :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb er dit van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Photo/test/week52-end.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:44
Mijn inzending:

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/images/fotos/DSC_6316wo.jpg
(Klikbaar voor 800x540)

Eens kijken of hij zonder uitleg door kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87541

Afbeeldingslocatie: http://dump.dabombe.com/einde.jpg

Ik wou eerst een foto nemen, vanaf boven een wolkenkrabber.. Maarja dat regel je niet zo even hier in Nederland. Ik had ook geen zin om met mijn polsen, scheermesjes en ketchup te klooien :P Dus dit is het geworden.. Ben er niet echt tevreden over maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:44
Zonoskar: De compositie is goed, kleuren zou ik iets minder saturisatie gegeven hebben. Het enige dat ik jammer vind is de muur links.

Dabombe: het idee is goed, alleen door het harde licht/ kleuren vind ik de uitwerking minder geslaagd. Ook was het misschien wel leuk geweest om nog wat meer 'versletene' media neer te leggen, zoals een langspeelplaat oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Heb afgelopen week mijn nieuwe d70s gehaald dus kon ook eens wat proberen.
Nog op de valreep mijn creatie voor het thema van deze week, the end is near:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~albersr/got/200652/final.jpg

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvvliet
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:26
Het eind van een bak oliebollen is nabij...

en zo ook de weekopdracht

[ Voor 44% gewijzigd door YellowCube op 01-01-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

rvvliet schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:47:
Het eind van een bak oliebollen is nabij...
Te laat. Je mag posten tot zondag middernacht.

Pagina: 1