Toon posts:

Foto-opdracht week 44 - "In mijn keuken"

Pagina: 1
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:02

Foto weekopdracht - week 44 - "In mijn keuken"

Weekopdracht nummer 82!
Duidelijk gedefinieerd en ik ben benieuwd wat er uit komt.

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de weekopdracht is het maken van een mooie, showcasewaardige, foto waarin het thema van de week duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • Max 600px brede thumb in het topic met eventueel een link naar een grotere foto.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per weekopdracht.
  • Foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)

Thema van deze week
Het thema van deze week is "In mijn keuken".

Winnaars?
In tegenstelling tot de maandopdracht zijn er geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

Archief 2007
Foto-opdracht week 1 - Een nieuw begin
Foto-opdracht week 2 - Licht in de duisternis
Foto-opdracht week 3 - Teleurstelling
Foto-opdracht week 4 - Massa
Foto-opdracht week 5 - "Van vroeger"
Foto-opdracht week 6 - Maandcontest visual
Foto-opdracht week 7 - Te laat
Foto-opdracht week 8 - The day after
Foto-opdracht week 9 - Kikkerperspectief
Foto-opdracht week 10 - Geheim
Foto-opdracht week 11 - Stralend
Foto-opdracht week 12 - Snelheid
Foto-opdracht week 13 - Retro
Foto-opdracht week 14 - Karakter
Foto-opdracht week 15 - 1 jaar!
Foto-opdracht week 16 - Eenzaam
Foto-opdracht week 17 - Pluizig
Foto-opdracht week 18 - Vrijheid
Foto-opdracht week 19 - "Vloeiend"
Foto-opdracht week 20 - "Structuur"
Foto-opdracht week 21 - Conflict
Foto-opdracht week 22 - RAW bewerking v1
Foto-opdracht week 23 - Kracht
Foto-opdracht week 24 - Vluchtig
Foto-opdracht week 25 - Verborgen
Foto-opdracht week 26 - Rood
Foto-opdracht week 27 - Herhaling
Foto-opdracht week 28 - Water
Foto-opdracht week 29 - Verleiding
Foto-opdracht week 30 - Stilte
Foto-opdracht week 31 - Vuil
Foto-opdracht week 32 - Vergane glorie
Foto-opdracht week 33 - Werk in Uitvoering
Foto-opdracht week 34 - De scholen zijn weer begonnen!
Foto-opdracht week 35 - Ondeugend
Foto-opdracht week 36 - Brak
Foto-opdracht week 37 - Nieuwsgierig
Foto-opdracht week 38 - Verandering
Foto-opdracht week 39 – Mijn straat
Foto-opdracht week 40 – De Boodschap
Foto-opdracht week 41 - "Mijn verslaving"
Foto-opdracht week 42 - "Onderweg"
Foto-opdracht week 43 - "Oeps"

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• SilentThunder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:12
Mijn eerste bijdrage aan een weekopdracht. Probeersel met macro en twee lampen.

[Voor 24% gewijzigd door SilentThunder op 01-11-2007 09:19]

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Sinaasappel met een mes, right? Het kost mij even moeite om dat mes goed te ontdekken.

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 19:30
Volgens mij zijn dat citroenen :P

Portfolio

• SilentThunder
Het zijn inderdaad citroenen met een mes :P Ik vind het zoekplaatje zelf wel leuk geworden, hoewel ik niet zeker ben of het beter was geweest als er meer licht op het mes gevallen zou zijn. :)

Canon EOS 40D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 USM | Tamron 17-50mm F/2.8 | Canon EF 50mm F/1.8 II | Canon EF 70-200mm F/4L IS USM | Speedlite 430EX

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03 12:04

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Waar blijven die foto's vanuit de koelkast genomen?

This footer is intentionally left blank

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik vind hem inderdaad wel wat onderbelicht waardoor het geel ven de citroenen ook niet echt citroengeel is zeg maar ;)

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:38
wellicht zou en wat minder letterlijke invulling van het thema ook leuk zijn...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-03 20:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik vind hem orgineel bedacht :) Misschien zou de uitwerking wat beter (scherper?) kunnen, maar zeker een geslaagde foto verder!

Twitter

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SilentThunder schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:34:

[afbeelding]
Ik vind http://photography.dennus.net/index.php?showimage=351 persoonlijk beter :)

Anoniem: 196052

Ja, ik ook eigenlijk :P
Het is toch altijd proberen als je een nieuw idee hebt, en nog niet weet hoe het uit zal pakken ;)
Die je hier geplaatst hebt is zeker niet slecht, alleen beetje donker. Verder wel lekker plaatje!

• gise
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:25:
go ahead, tot nu toe is er pas één foto in dit topic geplaatst :)

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:50
Ik dacht meer aan zoiets:
http://www.ipmc.cnrs.fr/~...siology/images/brain2.jpg

Maar denk niet dat mijn hoofd dat leuk zou vinden :P

• SilentThunder
Anoniem: 196052 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:51:
Ja, ik ook eigenlijk :P
Het is toch altijd proberen als je een nieuw idee hebt, en nog niet weet hoe het uit zal pakken ;)
Die je hier geplaatst hebt is zeker niet slecht, alleen beetje donker. Verder wel lekker plaatje!
Dat was het wel een beetje ja, een nieuw idee waarvan je nog geen idee hebt hoe het uitpakt. Toen ik de resultaten gister aan het bekijken was, had ik het idee dat ik deze het beste vond. Beetje donker wellicht wel :)
lateef schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:25:
Leef je uit zou ik zeggen...
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik die mening deel :) Thanks.

Anoniem: 210899

Dit is ook voor mij de eerste keer dat ik meedoe met de weekopdracht.

Mooie reactie van m'n huisgenoot: "Wat doe jij nou met die camera in de vaatwasser?" :+

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Even iets wat me opviel aan die eerste zeker wel mooie foto is dat het net lijkt of dat er een reflectie van een doodskop aan de rechterkant op het mes zit.

Kijk allen maar eens goed.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2022
_O-

Inderdaad!

Pentaxiaan

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:02
SilentThunder schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:34:

Edit: Plaatje aangepast na verandering van mening ;)

[afbeelding]
het aanpassen van je foto's is eigenlijk niet de bedoeling. De foto die je als eerste neerzet zou je definitieve keuze moeten zijn!

bovendien vind ik deze persoonlijk wat minder sterk dan de eerste.
Ondanks dat de eerste foto technisch niet helemaal perfect was, vond ik 'm qua beeld veel sterker. Bijna tegen het abstracte aan.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• SilentThunder
YellowCube schreef op donderdag 01 november 2007 @ 06:44:
[...]

[mbr]het aanpassen van je foto's is eigenlijk niet de bedoeling. De foto die je als eerste neerzet zou je definitieve keuze moeten zijn![/]

bovendien vind ik deze persoonlijk wat minder sterk dan de eerste.
Ondanks dat de eerste foto technisch niet helemaal perfect was, vond ik 'm qua beeld veel sterker. Bijna tegen het abstracte aan.
Oh sorry, dat wist ik niet. Ik hou het wel bij de eerste keuze dan :)

Thanks voor je comments trouwens, dat is altijd welkom. :)

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
SilentThunder: Die op de site vind ik ook beter. Maar deze is zeker ook niet slecht, je moet eerst goed kijken voordat je door hebt wat het is

J-B: De vaatvasser is nu niet mijn favourite onderwerp, maar leuk bedacht.

Mijn inzending:

http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/keuken.jpg

Pentax k10d - Blog - Flickr

Anoniem: 211458

Waar ik zie het niet....

Wel goede foto's zeg. Ik wou dat ik de camera daar voor had..... en het kunnen!

Anoniem: 238727

Voor het eerst dat ik wat plaats. Leuk om aan de hand van een onderwerp foto's te schieten !!

Ik ben wel een echte amateur. Ben benieuwd wat jullie er van vinden !

Anoniem: 164470

Ik vind de compositie wel leuk doordat er op de achtergrond ook nog een kraan is. Niet te saai. Ik vraag me wel af of hij niet iets lichter had gemoeten.

Ik ben echter ook een amateur.

Mijn eerste inzending voor een foto-opdracht:

Opmerkingen?

Anoniem: 138696

Dit is de eerste keer dat ik aan een opdracht mee doe. Omdat ik zelf graag ook opmerkingen hoor, hierbij mijn opbouwende kritiek voor de eerder geplaatste foto's.

@SilentThunder: dit vind ik de mooiste foto van deze opdracht tot nu toe.De foto trekt langer mijn aandacht doordat niet meteen alles duidelijk is (ik zag het mes pas in tweede instantie). Ik vroeg me alleen af of je de witbalans had aangepast want die citroenen die knallen qua kleur van het scherm af. Mooie scherpte-diepte.

@J-B: Een leuk idee, maar ik naar mijn mening is de foto wat onrustig en ben je een beetje onderbelicht. Ik denk dat ie wat rustigere uitstraling zou hebben door in te zoomen (of een andere uitsnede)

@The alchemist: mooie sfeer. smakelijk. Met scherpte-diepte trek je de aandacht naar een bepaald punt (zoals bij de eerste foto de druppel aan het mes). Hier is dat de bovenkant van het sneetje brood/onderkant mandje. Ik zou de focus misschien wat lager hebben gelegd zodat de boterham in z'n geheel scherp is en de rest onscherp.

@Henrike: vind ik een goede foto alleen is het onderwerp wat onderbelicht. Ook goed dat de onscherpe achtergrond (kraan) bij het onderwerp hoort. En volgens mijn foto-leraar zijn diagonalen in een foto bijna altijd goed.

Dat was mijn mening over de eerder geplaatste foto's, niet dat je denkt dat ik er verstand van heb want dat is niet zo.

Het eerste wat ik 's ochtends in de keuken doe:

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 08:49

Swaptor

Java Apprentice

@Apfelstrudel: je mag die grote versie niet deeplinken.
Beter zo ;)

[Voor 15% gewijzigd door Swaptor op 02-11-2007 15:23]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Anoniem: 175251

@SilentThunder: goed bedacht, alleen zou ik een iets grotere DoF gebruiken, zodat de linker citroen wat scherper is.

@J-B: Orginele compositie

@The Alchemist: De kleuren van de foto passen erg goed bij het onderwerp ontbijt, lekker helder en fris.

@Henrike: Ik vind de compositie wel leuk bedacht met op de achtergrond die kraan. Misschien iets onderbelicht.

@Emiel Janson: Ik vraag me eigenlijk af, wat is het? Maar dat kan ook aan mij liggen.

@apfelstrudel: Mooie compositie en kleuren

Mijn foto van deze week:

@emiel janson: wat is het?
@2xtom: wat wordt het? :)

Het wordt wat het nu is, namelijk water, meel, paprikapoeder en cacao, lekker :9~ :N

• cat_18
  • Laatst online: 23-09-2020
Dat kopje koffie ziet er wel erg goed uit, niet alleen omdat het koffie is, maar vooral de compositie. Zelf was ik er nooit op gekomen om een stukje van de foto weg te knippen op deze manier.

Dit is mijn eerste inzending, en het is de bedoeling dat het er meer gaan worden om er gewoon veel van op te steken. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met fotograferen of Photoshoppen, maar het heeft me wel altijd geboeid. Daarom heb ik een aantal weken geleden een Fujifilm s6500fd gekocht waarmee ik veel heb geexperimenteerd. Het is jammer genoeg geen spiegelreflex, maar dat komt ooit nog wel.. eerst maar eens de basis onder de knie krijgen met dit toestel. De foto is, op contrast en kleuren na, onbewerkt.

Waar ik tevreden over ben: De compositie en kleuren, komt wel gezellig over :)
Waar ik niet tevreden over ben: De scherpte van de tekst, en de lichtval over de tekst. Ik heb geprobeerd met photoshop dit te corrigeren, maar kreeg het niet voor elkaar. (Weet iemand of dit mogelijk is?)

Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@Cat_18
Ik vind het toch al best een goede pic voor een amateur. Wat ik ook ben, dus misschien dat mijn mening niet zo veel waard is, maar toch. Dat verscherpen van de letters zou je misschien kunnen doen met unsharp mask/onscherp masker. Alleen wordt het licht op de bladzijdes wel versterkt, dat zul je dan toch weer anders moeten oplossen.

@cat_18: het weg-photoshoppen van deze lichtval lijkt me heel moeilijk. Zowel de helderheid, contrast als lichtkleur (want het is een andere 'lichtbron') zijn verschillend met de rest van de pagina. Daarnaast verloopt de lichtval in de pagina. Aanpassingen zullen snel zichtbaar zijn.
Het aanpassen van de belichting vooraf is een stuk gemakkelijker!

• cat_18
  • Laatst online: 23-09-2020
Een compliment is altijd welkom Trasos.

Over het licht, ik had eigenlijk al een vermoede.. Daar moet ik dus beter op letten tijdens het fotograferen, ipv er achteraf achter komen. Binnenkort kan ik een statief lenen van mn zwager, dat zal ook wel een stukje schelen in de scherpte.

Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)

Anoniem: 238727

Ik vind het kopje koffie echt fantastisch. Ziet er ook echt heerlijk uit. Achtergrond vind ik ook echt goed. Kleurd goed bij de koffie. Ik weet nog niet zo goed of ik de spiegeling in de lepel nou mooi vind of irritant. Ga ik ff laten bezinken :)

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04

Felicia

🥚meisje?

OK, dit wordt mijn eerste post in dit sub-forum maar net een nieuwe camera en 't onderwerp beviel wel dus ik denk, posten maar :)

http://millz.tweakdsl.nl/100_0225_thum.JPG

Ik ben geen held met handmatig instellen dus ik heb met uitzondering van de sluitertijd, focus en fits alles op auto laten staan. Het is een Kodak P880, vandaag gekocht dus nog volop de grenzen en wensen aan het zoeken.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• -?!-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 19:25

Ik heb de foto vanmiddag gemaakt. Helaas had ik licht te kort dus lange sluitertijden. Ook al geen statief in de buurt dus maar uit de hand genomen, pas later (toen het écht donker was) bedacht ik dat ik makkelijk de iso omhoog had kunnen gooien.

Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D80
Shutter Speed: 5/100 second
F Number: F/5.6
Focal Length: 135 mm
ISO Speed: 200

[Voor 5% gewijzigd door -?!- op 04-11-2007 00:19]

@Wauske: Het idee van fotograferen van het maken van koffie is wel goed bedacht, alleen vind ik de uitvoering minder. Het groene ding (wat is het?) op de voorgrond trekt te veel aandacht, waardoor je pas in tweede instantie ziet dat er op de achtergrond koffie wordt gemaakt.

@-?!-: Goed idee, ook wel redelijk goede uitvoering, alleen vind ik de zwart-wit omzetting niet echt geslaagd. Een iets hoger contrast maakt die denk ik wat beter, Of in kleur als de flessen leuke kleurtjes hebben. De achtergrond vind ik persoonlijk ook niet echt mooi.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Felicia schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:56:
OK, dit wordt mijn eerste post in dit sub-forum maar net een nieuwe camera en 't onderwerp beviel wel dus ik denk, posten maar :)

[afbeelding]

Ik ben geen held met handmatig instellen dus ik heb met uitzondering van de sluitertijd, focus en fits alles op auto laten staan. Het is een Kodak P880, vandaag gekocht dus nog volop de grenzen en wensen aan het zoeken.
Vind em niet echt geslaagd. In tegenstelling tot een boel andere platen. Gaat lekker deze week :)

Terug naar wauske:
Zoals gezegd ligt dat groene ding in de weg en de schaduw die daaroverheen valt (van de camera?) is ook niet echt fraai. Hij is lelijk geflitst, zie de felle vlek in het midden op de muur en op het rechter apparaat. Hetgeen waar het om gaat staat buiten de focus ergens in een hoekje.

Verder snap ik je opmerking niet helemaal over dat handmatig instellen? Het komt op mij over alsof je handmatig instellen als een doel opzich ziet, terwijl het slechts een middel kan zijn in bepaalde situaties om het gewenste doel te bereiken. Dat je hier je sluitertijd handmatig in stelt is neem ik aan om de straaltjes koffie mooi in beeld te krijgen? Dat is best leuk gelukt, maar leg daar dan meer de nadruk op door een betere compositie te kiezen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04

Felicia

🥚meisje?

OK, het groene is een asbak. Puur om net iets meer kleur erin te krijgen maar de plaatsing had dus beter gemogen. De flits ben ik het mee eens en nu is het zelfs nog veel minder dan bij eerdere pogingen, toch wat meer mee oefenen.

Het handmatig instellen moest inderdaad wel omdat de camera anders de focus iedere keer op de asbak zet. Ondanks dat ik ergens anders het focus punt instel pakte de cam iedere keer de asbak, dus maar naar handmatig gezet. Aangezien via de zoeker niet zo heel duidelijk is waar de focus ligt vind ik dat nog aardig gelukt.

Bedankt voor de info, toch nog maar even de theorie erbij pakken en verder oefenen :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Leuk een foto opdrachten topic!
Topic is "pas" 43 weken aan de gang en ik zie het nu pas. :$

Pas een nieuwe camera gekocht dus een mooie gelegenheid om er wat mee te spelen.

Mijn eerste inzending hier op GoT:

http://mili.nl/kraan2_small.jpg

Indirect geflitst via een blauw en wit scherm om toch wat kleur en meer het idee van koud water er in te krijgen.

Exif:
Model: Canon EOS 400D
Shutter Speed: 1/200 second
F Number: F/5.6
Focal Length: 102 mm
ISO Speed: 100

@Wauske: imho zou hier wel iets meer aandacht aan de compositie besteed mogen worden. Het is vrij rommelig waardoor je niet meer weet waar je moet kijken.

@ -?!-: leuk idee. Persoonlijk zou ik de foto iets rustiger willen hebben. Ik zou wat minder flessen gebruikt hebben en een kleinere scherpte-diepte waardoor je ogen naar 1 fles toe 'getrokken' wordt.

@barber: gave foto. Het toevoegen van kleur geeft idd een koudere sfeer. Het water lijkt wel een ijspegel. Heb je het ook met een lange sluitertijd geprobeerd (bijv. 1 sec)? Dan krijgt het water een meer stromend effect. Weet niet of het hier beter op wordt hoor...alleen een ander effect. Maar da's misschien lastig met de belichting (om de achtergrond onscherp te houden, kun je het diafragma niet verkleinen)

Anoniem: 129568

@ Barber:
Dat idee van koud water is goed gelukt, het lijkt wel een ijspegel!

• -?!-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 19:25
@2xtom
Achtergrond kon ik zelf niet echt regelen, we hebben hier nergens een mooie egale muur, en met a4-tjes werken lukt ook niet echt. Dus nu maar de buitenlucht als achtergrond gebruikt. In kleur vond ik het een te drukke foto worden. De flessen hebbe nzelf ook geen spannende kleur, bijna allemaal bruin/donkergroen.
Kleur

@Apfelstrudel
Het aantal had idd wel wat minder gemogen. Ik was ook van plan om een kleinere scherpte diepte te creeëren maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Daarbij is het nu allemaal onscherp waardoor de scherptediepte die er wel is minder opvalt.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Geinig, ziet er ook wel goed uit, maar misschien was het ook leuk geweest om de kraan heel kort aan te hebben (iemand laten helpen?) waardoor er een opening tussen het water en de kraan was geweest. Maakt het wel wat spannender.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47

Wok

Dakloos...

Op de valreep dan maar een inzending van mij:

http://www.wmuller.info/web/keuken.jpg

Toegegeven: de compositie is nogal saai. Heb ook andere hoeken geprobeerd, maar daaruit is pijnlijk duidelijk geworden dat ik een fatsoenlijk statief moet aanschaffen :P

Ook mag ik nog wel wat meer gaan oefenen (daarvoor zijn deze weekopdrachten heel geschikt!) om ook onderwerpen die voor mij niet vanzelfsprekend zijn vast te leggen. Nornaliter fotografeer ik eigenlijk alleen maar auto's...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:59
Wok schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:28:
Toegegeven: de compositie is nogal saai. Heb ook andere hoeken geprobeerd, maar daaruit is pijnlijk duidelijk geworden dat ik een fatsoenlijk statief moet aanschaffen :P
En deze tegelzetter in het vervolg niet meer moet vragen... :+

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• gise
  • Niet online
ssst, misschien heeft hij het zelf gedaan

Anoniem: 123864

Me eerste foto met me nieuwe panasonic FZ18!
http://i243.photobucket.c...theemuts1982/P1000004.jpg

Ben net bezig met het ontdekken van fotografie. Het liefst zou ik het sinasappelpak in de achtergrond willen hebben. Dus dat dat een beetje vaag wordt. Hoe kan ik dit oplossen?
Kritieken hoor ik graag.

beetje late inzending...bovendien te groot

[Voor 9% gewijzigd door YellowCube op 12-11-2007 06:42]

ehm, week 44 is al afgelopen. Ik zou zeggen, schiet een plaatje voor de nieuwe weekopdracht!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee