Toon posts:

Foto-opdracht week 41 - "Mijn verslaving"

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51

Foto weekopdracht - week 41 - "Mijn verslaving"

Wellicht is het tijd voor een nieuw concept, maar zolang dat er nog niet is.
Weekopdracht nummer negenenzeventig!

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de weekopdracht is het maken van een mooie, showcasewaardige, foto waarin het thema van de week duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • Max 600px brede thumb in het topic met eventueel een link naar een grotere foto.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per weekopdracht.
  • Foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)

Thema van deze week
Het thema van deze week is "Mijn verslaving".

Winnaars?
In tegenstelling tot de maandopdracht zijn er geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

Archief
[list=1]• Foto-opdracht week 15 - Streetlife
Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie
Foto-opdracht week 17 - Actie!
Foto-opdracht week 18 - closeup/macro
Foto-opdracht week 19 - Landschap
Foto-opdracht week 20 - Geel
Foto-opdracht week 21 - Portret
Foto-opdracht week 22 - Duotone
Foto-opdracht week 23 - Zomerzin
Foto-opdracht week 24 - Minimalisme
Foto-opdracht week 25 - Detail
Foto-opdracht week 26 - Geluid in beeld
Foto-opdracht week 27 - Abstract
Foto-opdracht week 28 - Transport
Foto-opdracht week 29 - Rond
Foto-opdracht week 30 - Klassiek
Foto-opdracht week 31 - Leed
Foto-opdracht week 32 - Nightlife
Foto-opdracht week 33 - Vreugde
Foto-opdracht week 34 - Fruit
Foto-opdracht week 35 - HDR
Foto-opdracht week 36 - Bling-bling
Foto-opdracht week 37 - Goedemorgen!
Foto-opdracht week 38 - Pech
Foto-opdracht week 39 - Het leven in al zijn eenvoud
Foto-opdracht week 40 - Vorm en functie
Foto-opdracht week 41 - Nep
Foto-opdracht week 42 - Patronen
Foto-opdracht week 43 - Herfstweer
Foto-opdracht week 44 - Naakt
Foto-opdracht week 45 - Routine
Foto-opdracht week 46 - Verkiezingsstrijd
Foto-opdracht week 47 - Grenzen
Foto-opdracht week 48 - High-key fotografie
Foto-opdracht week 49 - Spelen met schaduwen
Foto-opdracht week 50 - De echte kerstsfeer
Foto-opdracht week 51 - Frozen in time
Foto-opdracht week 52 - The end is near
Foto-opdracht week 1 - Een nieuw begin
Foto-opdracht week 2 - Licht in de duisternis
Foto-opdracht week 3 - Teleurstelling
Foto-opdracht week 4 - Massa
Foto-opdracht week 5 - "Van vroeger"
Foto-opdracht week 6 - Maandcontest visual
Foto-opdracht week 7 - Te laat
Foto-opdracht week 8 - The day after
Foto-opdracht week 9 - Kikkerperspectief
Foto-opdracht week 10 - Geheim
Foto-opdracht week 11 - Stralend
Foto-opdracht week 12 - Snelheid
Foto-opdracht week 13 - Retro
Foto-opdracht week 14 - Karakter
Foto-opdracht week 15 - 1 jaar!
Foto-opdracht week 16 - Eenzaam
Foto-opdracht week 17 - Pluizig
Foto-opdracht week 18 - Vrijheid
Foto-opdracht week 19 - "Vloeiend"
Foto-opdracht week 20 - "Structuur"
Foto-opdracht week 21 - Conflict
Foto-opdracht week 22 - RAW bewerking v1
Foto-opdracht week 23 - Kracht
Foto-opdracht week 24 - Vluchtig
Foto-opdracht week 25 - Verborgen
Foto-opdracht week 26 - Rood
Foto-opdracht week 27 - Herhaling
Foto-opdracht week 28 - Water
Foto-opdracht week 29 - Verleiding
Foto-opdracht week 30 - Stilte
Foto-opdracht week 31 - Vuil
Foto-opdracht week 32 - Vergane glorie
Foto-opdracht week 33 - Werk in Uitvoering
Foto-opdracht week 34 - De scholen zijn weer begonnen!
Foto-opdracht week 35 - Ondeugend
Foto-opdracht week 36 - Brak
Foto-opdracht week 37 - Nieuwsgierig
Foto-opdracht week 38 - Verandering
Foto-opdracht week 39 – Mijn straat
Foto-opdracht week 40 – De Boodschap

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-03 03:40
Deze opdracht kan alle kanten op

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
Ok, zal ik als newbie maar de aftrap nemen.
Hoop dat het goed gaat, alle kritiek is welkom.

[Voor 3% gewijzigd door constructor op 09-10-2007 00:43]

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 15:01
constructor schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:42:
Ok, zal ik als newbie maar de aftrap nemen.
Hoop dat het goed gaat, alle kritiek is welkom.

[afbeelding]
Haha, deze viel natuurlijk te verwachten.

Ik ben geen foto-guru maar ik vind dat dit plaatje onscherp is op de verkeerde plaatsen. misschien dat een ander persoon het wat beter toe kan lichten.

leuk ook die tegenstelling dus goedkope jaeger en een lekkere westmalle :P

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
@ fout

Was de bedoeling om de fles centraal te hebben, helaas niet gelukt op dat moment.
Vindt het zelf ook wel een leuke combi idd, was ook de meest geslaagde van de 3.
Thnx.

(oftopic: met grenadine siroop erin smaken ze nog vele malen beter ;-) )

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:57

momania

iPhone 30! Bam!

Maar weer eens een keer wat voor de week contest gemaakt, en dit keer ook gelijk even een simpel 2-luikje geprobeerd :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02 00:07
leuke toning van de linker foto! was misschien mooier geweest als dezelfde ook voor rechts gebruikt was geweest.... had je meer eenheid in je tweeluik gehad. Nu zijn het nog twee foto's die met de ruggen tegen elkaar staan

en de linker foto oogt wt zwaar aan de onderkant.

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:51
Gelukkig hoef ik niet een aantal dagen te wachten als toerist, om mijn aan mijn paddo's te komen. O-)

apollo13

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@constructor
Probeer ook op de witbalans te letten, of was het je bedoeling om de foto zo gelig te maken?

[Voor 5% gewijzigd door MadMarky op 10-10-2007 22:22]

🖥️ | 🚗

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-03 21:53
ok tis laat...ik zit te surfen op tweakers en ik kom deze opdracht tegen. daarnaast zijn bier en sigaretten al ruim vertegenwoordigd... :+

http://i22.tinypic.com/dg2dza.jpg

daarnaast win ik zeker wel wat tweaker hartjes hiermee O+

klikkerdeklik :+

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-03 15:31
kapa schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:39:
ok tis laat...ik zit te surfen op tweakers en ik kom deze opdracht tegen. daarnaast zijn bier en sigaretten al ruim vertegenwoordigd... :+

[afbeelding]

Zoiets heb ik al eens eerder gezien...

De foto van apollo13 vind ik ook niet echt bij het onderwerp passen.

Foto van constructor is erg goed qua onderwerp en positie - alleen de uitwerking vind ik niet zo mooi. Het is nergens echt scherp, het lijkt zelfs wel wat bewogen. Witbalans is inderdaad wat te warm; dat kan wel een goed effect hebben bij deze foto maar het is nu wel erg geel. Misschien kun je er een wat grauwere look aan geven, beetje desaturatie en wat meer contrast bijvoorbeeld?

De foto van momonia is erg stijlvol en mooi, ik moest alleen tweemaal goed kijken voor ik de compositie en daarna nog het onderwerp door had. Beetje chaotisch en onduidelijk. Wat dat betreft vind ik de foto van constructor een stuk beter. Maar de scherpte en kleuren maken het lekker kijkbaar :)

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-03 22:01
Verbaast me eigenlijk dat niemand een foto vanzichzelf heeft genomen in de spiegel met camera... of iig een foto maakte van zijn foto camera, om aan te geven dat fotograferen zijn verslaving is!

Anoniem: 218237

Aangezien ik DJ ben kan het niet missen dat ik verslaafd ben aan mijn elementen en naalden ;-)

http://farm3.static.flickr.com/2279/1539664342_32128e1b30.jpg?v=0

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Je kunt natuurlijk ook ieamand een foto van jou laten maken die een foto maakt ;)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05-2021
kapa schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:39:

[afbeelding]

mijne ieg niet, ik ben nog steeds van mening dat een foto van puur een beeldscherm niet echt een interessante foto kan opleveren. Zoals ik vorige week ook al als commentaar gaf op iemand, ja je geeft het thema min of meer weer maar daar blijft het dan ook bij. Als tweakers dan je verslaving is, zou je een pic kunnen maken van een persoon in een donker kamertje, met alleen licht van je scherm waar dan tweakers evt op zichtbaar is. Dat zou een interessante foto op kunnen leveren. Een snel kiekje van je scherm kan imo beter in het HK fotoopdrachten topic.

No worries m8

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Mijn verslaving .. Films.. Hopen dat hij nu wel een beetje contestwaardig is

[Voor 35% gewijzigd door Daywalk3r op 12-10-2007 11:10]

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38

Toff

FP ProMod
Daywalk3r schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:32:
[afbeelding]

Mijn verslaving .. Films.. Hopen dat hij nu wel een beetje contestwaardig is
De weekopdracht is geen contest (er is niets te winnen) en ik ben blij dat je zelf twijfelt aan de waarde van je foto. Er is nog hoop dus ;).

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

@constructor: Compositie is leuk, er valt veel te zien, druk, maar niet te druk! wel vind ik hem wel een beetje aan de gele en donkere kant...

@momania: tweeluik vind ik wel wat hebben, maar jammer vind ik dat de toning behoorlijk verschilt.

@apollo13: ik heb niet zoveel met paddo's (en paddestoelen :P), maar ik vind je foto wel een beetje aan de donkere kant.

@kapa: Tja, denk dat dat iedereen z'n verslaving wel is hier ;)

@dj_itl: We hebben een gemeenschappelijke hobby, alleen ik raak geen vinyl aan ;) Vind het rood er lekker uitspringen, maar misschien had het 2e element op de achtergrond niet gehoeven. Ik moest even een 2e keer kijken wat het precies was, en of het aan je voorste element vastzat ofzo. Verder is ie wel erg netjes!

@Daywalk3r: Tja, wat vind je er zelf van? ik vind hem een beetje frontaal/plat... misschien leuker als je een hele kast vol heb, om dan vanaf de zijkant te schieten, en een beetje met dof spelen oid?

Hier mijn verslaving:

Zat nog te twijfelen om een grotere dof te nemen, maar vond het wel wat hebben zo...

Barst maar los! ;)

[Voor 3% gewijzigd door GeleFles op 11-10-2007 21:14]

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
@constructor: Je hebt duidelijk nagedacht over de compositie en daar is dan ook niets mis mee, het licht en de scherpte is een compleet ander verhaal. Dat de foto wat gelig is kan zo worden aangepast, maar er zitten te dominante schaduwen in en hij is nergens scherp. Waarom niet even overnieuw geschoten?

@momania: Het id is goed, uitwerking kan beter. De tonning wat als is genoemt bv. Wel een van de beste hier

@apollo13: Dit heeft niks met de opdracht te maken, wees creatief...niet met verhaaltjes verzinnen om fotos te kunnen plaatsen maar met een foto maken die wel daadwerkelijk bij de opdracht hoort.

@kapa: Hoeveel tijd zit hier in? 5 min? Wat leer je van zo'n foto vraag ik me af? Als je dan toch tweakers op de foto wil zetten, zorg er daan voor dat tweakers ook compleet scherp is.

@dj_itl: Ik moets goedkijken wat het was, dacht eerst een schuurmachine. Perspectief had dus beter gekunt, daarnaast wat meer attributen had hem sterker gemaakt.

@Daywalk3r: Kan je de foto ff verkleinen (max 600px breedt). Wel goed gezocht naar gele en rode letters. Maar voor de rest idd niet echt een spannende kombo. Je dvds op de voorgrond met daarachter een bak popcorn en de tv was mischien spannerder geweest.

@RonnieB82: te weinig dof idd. Die in je avatar is beter. Voor de rest goeie plaat, licht is ok en ook de witbalans.

Goed dan moet ik ook met de billen blood. Vandaag net mijn vivitar series 1 28-105mm 2.8-3.8 binnen en die moest getest worden natuurlijk. Oud oerdegelijk lensje, maar geen AF. Dus dat was ff wat spelen. Mijn hobby en verslaving:

http://i61.photobucket.com/albums/h78/tweakerpiet/aquariumhobby.jpg

[Voor 3% gewijzigd door Frank|A op 11-10-2007 22:57]

Pentax k10d - Blog - Flickr

• Just_I
  • Laatst online: 19:33

Just_I

What did you just say?

Bij deze mijn eerste inzending in een week opdracht (geschoten met Nikon D40):

Klikbaar naar 1024 pixels breed

De verslaving lijkt me wel duidelijk, foto is helaas wat minder. Door de nogal donkere omgeving (en waarschijnlijk mijn onervarenheid) zit er ontiegelijk veel ruis in de foto. De foto is nogal bewerkt qua kleuren etc., maar ik twijfel of ik bij de kleuren van het scherm niet wat te veel ben doorgeslagen.

[Voor 3% gewijzigd door Just_I op 12-10-2007 01:04]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

@The Alchemist: Mooie plaat, heeft geeft ook echt weer dat je er echt 'verslaafd' aan bent, doordat je er zelf ook opstaat.

@Just_I: Hij is wel wat ruiserig, maar ik vind het nog wel wat meevallen op de kleine versie.
Alleen vraag ik me af of de bewerking echt nodig was geweest?

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

@ Ronnie.

Ik heb helaas geen hele kast vol en heb een Powershot A510 dus daar kan ik geloof ik geen dof op instellen

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09-2021
Mijn eerste toevoeging aan de foto-opdracht... Dit is sinds deze week mijn verslaving!

Clickable!

[Voor 69% gewijzigd door MellyVille1 op 12-10-2007 11:34]

Anoniem: 53628

Hé een nieuw merk in dslr land :) . Xatneq (zoiets tenminste) . Bevalt dat?

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 53628 op 12-10-2007 11:45]

• MellyVille1
Je snapt dat die foto kijkend door een spiegel is gemaakt he? :) ;)

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kan meteen in het "wie zit er achter de lens"topic

• Toff
  • Laatst online: 21:38

Toff

FP ProMod
MellyVille1 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:24:
Je snapt dat die foto kijkend door een spiegel is gemaakt he? :) ;)
Interessante techniek. Kan je ons daar iets meer over vertellen? :P

De enige spiegels waarvan ik weet dat je er doorheen kan kijken (van één kant dan nog maar) hangen bij de politie en in psychiatrische inrichtingen...
Trasos schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:57:
Kan meteen in het "wie zit er achter de lens"topic
Moet je toch de warning eens lezen (iets over geen nonac's enzo;)).
Ja, beroepsmatig, met beide.

[Voor 28% gewijzigd door Toff op 14-10-2007 00:14]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
Wel een goede kleurechtheid van die foto :)
De enige spiegels waarvan ik weet dat je er doorheen kan kijken (van één kant dan nog maar) hangen bij de politie en in psychiatrische inrichtingen...
Ervaring mee? :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• MellyVille1
Ff serieus, is het nou wel een goede kleurechtheid? omdat er bij de rest van de reacties ook al zo'n 'cynische' reacties worden gegeven :P

[Voor 56% gewijzigd door MellyVille1 op 14-10-2007 12:18]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MellyVille1 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:17:
Ff serieus, is het nou wel een goede kleurechtheid? omdat er bij de rest van de reacties ook al zo'n 'cynische' reacties worden gegeven :P
Ik vind het er vrij goed uitzien ja. Maargoed, wij weten natuurlijk niet hoe de lichtomstandigheden waren/watvoor huidskleur je hebt dus alleen jij kan dat bepalen (witbalans is hier wel erg belangrijk bij)

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb afgelopen maandag ook een plaatje geschoten naar aanleiding van dit topic, es kijken of dit overkomt.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:11
C.44 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:08:
Ik heb afgelopen maandag ook een plaatje geschoten naar aanleiding van dit topic, es kijken of dit overkomt.

[afbeelding]
Leuk plaatje maar wat zie ik hier wat verslavend is??

Wat mij direct opvalt en mijn oog eigelijk trekt is de spier witte voet van de lamp. Je wekker radio valt beetje in het niet. en de energie drank. Ja kan verslavend zijn maar dit speelt niet echt centraal op je foto,

Nah mischien is de nacht of slapen wel je verslaving :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 10:46

TommyGun

Stik er maar in!

Een echte nachtbraker :*) (En zo hoort 't)

[Voor 32% gewijzigd door TommyGun op 14-10-2007 22:17]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• C.44

C.44

GoFast is een behoorlijke verslaving aan het worden bij mij, de wekker behoort een subtiele hint te geven naar een tijd en de manier van tijdsoverbrugging word dan weer aangevuld door de 2 blikjes (staan er ondertussen meer hier daar niet van maargoed :+). Het was ook niet m'n bedoeling om de blikjes als eyecatcher in het plaatje te krijgen, een verslaving valt meestal niet direct op imho.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:12

Pat-Juh

Patrick

C.44 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:26:
GoFast is een behoorlijke verslaving aan het worden bij mij, de wekker behoort een subtiele hint te geven naar een tijd en de manier van tijdsoverbrugging word dan weer aangevuld door de 2 blikjes (staan er ondertussen meer hier daar niet van maargoed :+). Het was ook niet m'n bedoeling om de blikjes als eyecatcher in het plaatje te krijgen, een verslaving valt meestal niet direct op imho.
Had dan iets gedaan met je bed of op z'n minst je kussen waar een stuk of 15 van die lege kapot geknepen blikjes liggen en iemand met de gezichts uitdrukking als of hij al 72 uur aan de pep zit..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf / Backend developer

TommyGun schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:16:
Een echte nachtbraker :*) (En zo hoort 't)
offtopic:
dat is meer de tijd dat ik wakker wordt van mijn wekker... werken kan ook een verslaving zijn :+

• C.44

C.44

Mjah, dit is wat in mij opkwam, en zo heb ik em uitgevoerd. Ik zie er niet erg veel heil in om zelf met m'n knar op de plaat te staan :+

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:12

Pat-Juh

Patrick

C.44 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:41:
Mjah, dit is wat in mij opkwam, en zo heb ik em uitgevoerd. Ik zie er niet erg veel heil in om zelf met m'n knar op de plaat te staan :+
oké oké.. dat snap ik dan ook weer wel :P... maar goed... het was maar een idee
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee