Toon posts:

Foto-opdracht week 42 - "Onderweg"

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:51

Foto weekopdracht - week 42 - "Onderweg"

En het is weer zo ver, we zijn gearriveerd bij een mooi rond getal.
Weekopdracht nummer 80!

Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de weekopdracht is het maken van een mooie, showcasewaardige, foto waarin het thema van de week duidelijk in naar voren komt.

Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
  • Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
  • We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook showcasewaardig zijn, of op zijn minst rúim testcasewaardig.
  • Max 600px brede thumb in het topic met eventueel een link naar een grotere foto.
  • Geen archieffoto's!
  • Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
  • 1 foto per persoon per weekopdracht.
  • Foto's zijn te posten tot zondag 23:59 van elke week, op maandagochtend wordt de nieuwe weekopdracht gestart.
  • Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld :)

Thema van deze week
Het thema van deze week is "Onderweg".

Winnaars?
In tegenstelling tot de maandopdracht zijn er geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury :)

Dit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto ;)

Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!

Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

Archief 2007
Foto-opdracht week 1 - Een nieuw begin
Foto-opdracht week 2 - Licht in de duisternis
Foto-opdracht week 3 - Teleurstelling
Foto-opdracht week 4 - Massa
Foto-opdracht week 5 - "Van vroeger"
Foto-opdracht week 6 - Maandcontest visual
Foto-opdracht week 7 - Te laat
Foto-opdracht week 8 - The day after
Foto-opdracht week 9 - Kikkerperspectief
Foto-opdracht week 10 - Geheim
Foto-opdracht week 11 - Stralend
Foto-opdracht week 12 - Snelheid
Foto-opdracht week 13 - Retro
Foto-opdracht week 14 - Karakter
Foto-opdracht week 15 - 1 jaar!
Foto-opdracht week 16 - Eenzaam
Foto-opdracht week 17 - Pluizig
Foto-opdracht week 18 - Vrijheid
Foto-opdracht week 19 - "Vloeiend"
Foto-opdracht week 20 - "Structuur"
Foto-opdracht week 21 - Conflict
Foto-opdracht week 22 - RAW bewerking v1
Foto-opdracht week 23 - Kracht
Foto-opdracht week 24 - Vluchtig
Foto-opdracht week 25 - Verborgen
Foto-opdracht week 26 - Rood
Foto-opdracht week 27 - Herhaling
Foto-opdracht week 28 - Water
Foto-opdracht week 29 - Verleiding
Foto-opdracht week 30 - Stilte
Foto-opdracht week 31 - Vuil
Foto-opdracht week 32 - Vergane glorie
Foto-opdracht week 33 - Werk in Uitvoering
Foto-opdracht week 34 - De scholen zijn weer begonnen!
Foto-opdracht week 35 - Ondeugend
Foto-opdracht week 36 - Brak
Foto-opdracht week 37 - Nieuwsgierig
Foto-opdracht week 38 - Verandering
Foto-opdracht week 39 – Mijn straat
Foto-opdracht week 40 – De Boodschap
Foto-opdracht week 41 - "Mijn verslaving"

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Dennahz

Life feels like hell should.

Jammer dat er hier nog niet gepost is. Zal eens proberen een fantasierijke invulling te geven aan deze opdracht.

Twitter

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Oeh, eens mijn mobieltje hiervoor inzetten.

|>

Anoniem: 218237

Nog geen posts? Ik zal eens kijken of ik er iets van kan maken.. ;-)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoewel het niet helemaal is geworden wat ik gehoopt had.. En het ook niet echt duidelijk is, en eigenlijk ook niet echt een showcasewaardige foto ; toch maar wel gepost:

Eindelijk licht na een donkere werkdag!

Vanmiddag op de terugweg naar huis gemaakt in de auto.
Ik denk niet dat er een exif aanhangt, helaas op de laptop geen andere bewerkingstool dan MS Picture Manager.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:37
Tijdje terug deze foto gemaakt met mijn telefoon, helaas wat vaag maar toch aardig gelukt vond ik, voor een mobieltje.
Gemaakt in de vroege ochtend in de mistige file richting gouda met een SE w810i en automatische instellingen. Ik gebruikte een lichte zoom, 1.2x. Klik voor grote versie.

Klik

Het is trouwens toeval dat de trein er op staat, het was niet de bedoeling. Maar het voegt wel wat toe imo.

Shit ik heb iets te enthousiast gereageert. Ik zie nu pas dat de foto zeer recent moet zijn, maar hij is van 5 oktober. Sorry, de vorige foto zette mij hier toe aan :P

[Voor 22% gewijzigd door daPet op 17-10-2007 21:47]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:51
@endless: sfeervol plaatje, d'r zou alleen iets meer beweging in mogen zitten.

offtopic:
puike foto die mij wel een onderweg gevoel bezorgt. Trein is een leuk detail
(Ondanks dat het toeval is. Imo hoort toeval wel een beetje bij fotografie.

Je zou misschien nog wat nabewerking er op los kunnen laten. Trein een beetje meer naar voren halen bijv.

@daPet: dat was dus mijn mening over de foto. Maar zoals je zelf ook al inzag...het moet recent werk zijn.

[Voor 135% gewijzigd door YellowCube op 17-10-2007 21:55]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• kromme
  • Laatst online: 23-03 18:22

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

http://farm3.static.flickr.com/2045/1615315223_7d4fd2b3d6.jpg?v=0

Vanmorgen, onderweg naar werk. Deze is gemaakt met mijn n73.(had misschien beter de auto eerst kunnen poetsen niet).

[Voor 46% gewijzigd door kromme op 18-10-2007 15:08]

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39

Zoefff

❤ 

Of niet fotograferen door je raam, met bovendien een telefooncamera? Ik vind hem in ieder geval niet bijster interessant en ook technisch niet in orde ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:48
Het valt mij op dat de laatste tijd de opdracht voornamelijk heel erg letterlijk wordt genomen zonder dat al te veel moeite wordt genomen tot het maken van een goede foto. Het lijkt meer als een Huiskamer weekopdracht dan een fotografie weekopdracht. Persoonlijk vind ik dat wel jammer.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• Dennahz

Dennahz

Ik heb wel een idee wat niet standaard is, maar de uitwerking lukt niet erg goed. Moet nodig een statief kopen.

Ga zeker nog een poging wagen.. eerst even voor wat belichting zorgen.

[Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 18-10-2007 15:54]

Twitter

• endless
  • Niet online
Herrick schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:35:
Het valt mij op dat de laatste tijd de opdracht voornamelijk heel erg letterlijk wordt genomen zonder dat al te veel moeite wordt genomen tot het maken van een goede foto. Het lijkt meer als een Huiskamer weekopdracht dan een fotografie weekopdracht. Persoonlijk vind ik dat wel jammer.
Ieder natuurlijk zijn eigen opvatting, maar ik heb hem juist expres letterlijk genomen.. Het grote verschil hier is dat er ook kwaliteit wordt verwacht, en er over de foto wordt nagedacht voor deze gemaakt wordt.
Misschien is één week wel tekort voor de foto-opdrachten..

Tevens ben ik benieuwd naar wat voor foto jij dan zou maken met dit onderwerp.. :)

• Dennahz

Dennahz

endless schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Ieder natuurlijk zijn eigen opvatting, maar ik heb hem juist expres letterlijk genomen.. Het grote verschil hier is dat er ook kwaliteit wordt verwacht, en er over de foto wordt nagedacht voor deze gemaakt wordt.
Misschien is één week wel tekort voor de foto-opdrachten..

Tevens ben ik benieuwd naar wat voor foto jij dan zou maken met dit onderwerp.. :)
Mwah, het is niet echt de tijd maar meer een ingeving die je ineens moet hebben. Bij mij iig wel.

Ben vergeten commentaar op jou foto te geven: Leuke plaat! Geeft de sfeer van op weg naar werk / huis s'ochtends vroeg of s'avonds laat. Netjes :)

Dit thema kan je op verschillende manieren opvatten.. je kan zo'n beetje alle voertuigen op de foto zetten, maar je kan ook een vliegende dartpijl opweg naar het dartbord vastleggen etc etc. Allemaal past het binnen dit thema.

Twitter

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb er een vanuit de auto met wat blur, maar gezien de commentaren is dat niet welkom (meer) ;) Technisch schort er ook wel wat aan, dus ik moet wat anders bedenken.

Anoniem: 226341

http://farm3.static.flickr.com/2344/1618956225_74d8c5e58b.jpg

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een absoluut héérlijke plaat! Toevallig ook hoge res. beschikbaar?

• endless
  • Niet online
Kwam hem tegen in een ander topic, inderdaad een heerlijke plaat. Kwam ook je kleurenversie tegen op flickr, z/w is inderdaad mooier in dit geval.

Anoniem: 218237

mijn bijdrage zojuist geschoten op weg naar huis.

http://farm3.static.flickr.com/2163/1634180541_e3993ef8d7.jpg

• kromme
  • Laatst online: 23-03 18:22

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Zoefff schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:13:
Of niet fotograferen door je raam, met bovendien een telefooncamera? Ik vind hem in ieder geval niet bijster interessant en ook technisch niet in orde ;)
Ik kan niet meer zegggen dan dat je gelijk hebt. Maar met mijn mobiel was het handigste om een snelle plaat te schieten. Ik vond het idee door de spiegel namelijk wel leuk.
Ik zal de volgende week opdracht meer tijd er aan gaan besteden.(en niet meer voor het rode stoplicht)

Keep it calm...en lek mig de zuk

• -?!-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 19:25
@kromme
je moet het een keer s'nachts proberen met een lange sluitertijd (en zelf zichtbaar zijn in de spiegel :) ) geeft ook wel grappig effect

Anoniem: 175251

Ik doe ook maar weer eens mee met de weekopdracht: "Onderweg naar morgen"
http://i80.photobucket.com/albums/j178/2xtom/klokafcopy.jpg

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:38
kromme schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Ik kan niet meer zegggen dan dat je gelijk hebt. Maar met mijn mobiel was het handigste om een snelle plaat te schieten. Ik vond het idee door de spiegel namelijk wel leuk.
Ik zal de volgende week opdracht meer tijd er aan gaan besteden.(en niet meer voor het rode stoplicht)
Ik dacht dat we in dit topic "de opdracht" als serieus beschouwen? Alsof je een opdracht zou krijgen van een klant/bedrijf? Dan schiet je toch ook niet met je mobiel?

Ik ben het met Zoefff eens, dit verre van professioneel!

Anoniem: 226341

Anoniem: 175251 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:11:
Ik doe ook maar weer eens mee met de weekopdracht: "Onderweg naar morgen"
[afbeelding]
Erg leuk gedaan! Jammer dat de linker bovenhoek van de afbeelding beetje uit de toon lijkt te vallen - tikkeltje onderbelicht t.o.v. de rest. Ook hier en daar wat vuil. Als je die twee dingen oppoetst is het toch echt een toppertje denk ik :)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-03 08:12

samo

yo/wassup

K zat in de trein en wou ook maar eens meedoen.:

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-02 10:59
Anoniem: 218237 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:20:
mijn bijdrage zojuist geschoten op weg naar huis.

[afbeelding]
Ik vind hem erg leuk! Is inderdaad ook een vorm van onderweg zijn.
Dat bord is wel grappig, heeft er misschien wel niet zo veel mee te maken. Beetje jammer van de lucht maar ach...

@NL_Apex

Erg mooie plaat!!!
Vanuit een rijdende auto geschoten?

@kromme

Ja........misschien kan photoshop wat helpen? :X

@2xtom

Het idee is leuk, vind de foto niet zo goed over komen, beetje bewogen. Toch heeft het ook wel weer wat.

Flickr!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik doe weer mee! Ik had een ander soort effect in gedachten eigenlijk maar dat lukt me niet meer voor zondag om die te maken! Ik doe mee met deze, waarover ik zeker niet ontevreden ben!

http://farm3.static.flickr.com/2385/1637321359_e132fdc318.jpg

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2022
Om even vanuit 'third person' te reageren, vind ik het allemaal weinig origineel, aangezien iedereen alleen maar bij "Onderweg" aan een reisje denkt.

Het is jammer dat niemand echt een creative uitspatting toont. Ik ben niet bekend met de opdrachten hier, maar het hoeft volgens mij niet altijd letterlijk genomen te worden.

Maarja, ik heb eigenlijk geen recht van spreken, aangezien ik hier niet aan mee doe.

Pentaxiaan

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-03 07:32

Anoniem: 157044

toevallig plaatje geschoten die hier wel past.

http://img518.imageshack.us/img518/787/img3832ll7.jpg

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-03 13:55

dollarman

Travel is my game

Met het heerlijke weer toch nog even naar buiten geweest om wat voor de week opdracht te schieten.

http://www.monstertje.nl/fotos/Fietsen.jpg

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40

Wok

Dakloos...

Voor de tijd die nog rest voor deze opdracht: hier wellicht nog wat ideeën om het thema 'onderweg' uit te beelden:

- Zwangere vrouw/ (lege) kinderwagen
- Slakken (sporen!)
- Aangestoken lont
- etc...

Zomaar even een brainwave :) Ben zelf helaas niet in de gelegenheid om een (waardige) plaat voor deze opdracht te schieten, maar voor de creatieve geesten onder ons die er vanavond of morgen nog op uit willen trekken... :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Dennahz

Dennahz

Ik dacht zelf aan melk die onderweg is naar het glas maar het lukt niet echt goed. Wacht wel even op de opdracht van volgende week.

Twitter

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik moet ook zeggen dat bij het onderwerp "onderweg" ik alleen maar de standaard dingen zoals een foto uit een rijdende auto, van een rijdende auto/vervoersmiddel of dat soort dingen kon bedenken. De hal in de foto hierboven vond ik al goed gevonden, voor de handliggend eigenlijk maar wel goed. Het idee van Dennahz is ook leuk, maar lastig uitvoerbaar denk ik.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
http://xs320.xs.to/xs320/07426/20071019-DSC8606-2.jpg
ander soort onderweg :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-01 03:21
Je kan bijvoorbeeld ook een moederbord o.i.d pakken, hierin zijn ook dingen onderweg. Is een heel andere onderweg, maar origineel. 'K zelf wou eigenlijk ook eens meedoen, maar ik had niet de gelegenheid om foto's te gaan schieten. Ik wou, net als op een foto hierboven, op een station gaan staan en dan van een menigte een foto maken.
Wat ook origineel is. Onder een brug gaan staan, en dan een mooie foto maken van de brug van onder. Brug is een weg, je bent er onder. Dus onder en weg, onderweg.

@ Tonio, k vind de jouwe tot nu toe het meest origineel, en bovendien het mooist :).

[Voor 8% gewijzigd door LaduciA666 op 20-10-2007 22:55]

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-03 10:58

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

ik krijg er rillingen van! zeer netjes gevonden! hoop alleen dat je een balben in je mond hebt en de rest alleen voor de foto was :+

Anoniem: 90283

Ik doe ook ff mee..

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-03 07:32
Ik snap het commentaar op de (on)originaliteit van de uitwerking van het onderwerp niet zo. De weekopdrachten hebben meestal een breed thema, maar er wordt ook wel gehint naar foto's van een bepaald onderwerp. Dat sommigen dan op een grappige of mooie manier een dubbelzinnigheid of een obscuurdere variant van het thema weten toe te passen in een foto is natuurlijk ook prima (hoewel soms wat flauw). Ik vind dat er ook best wat samenhang binnen een fotoopdracht mag zijn, daar is niets mis mee lijkt me.

Om eerlijk te zijn vind ik ook wel dat er veel auto's voorkomen in deze thread ;), ik had me meer foto's voorgesteld zoals die van samo, die overigens super is.
Wel veel inzendingen deze week!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Al met al geen slechte week! Over de fotos die vanuit een rijdende auto zijn genomen is al genoeg gezecht, maar de rest vind ik toch erg netje. Belichting en scherpte is ok en dat heb ik wel eens anders gezien. Ok creativiteit daaran kan gewerkt worden ;)

Ik zal deze week weer eens mijn fotocube te voorschijnhalen en een fles wijn :P...

Pentax k10d - Blog - Flickr

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-02 18:00
tonio held! :D geweldige foto. Love the atmosphere 8)

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
TomR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:24:
tonio held! :D geweldige foto. Love the atmosphere 8)
inderdaad erg sterke foto. alleen ziet die kerel er wel erg fris uit voor iemand die zo gebruikt. rest van de ruimte heeft wel de juiste teringzooi.

Anoniem: 59576

echt goed gedaan! ik heb nog n 2e, 3e en 4e keer naar de foto gekeken... en hij is echt goed bedacht! mooie interpretatie van de opdracht :)
ook goede belichting... miss had er iets meer contrast in kunnen zitten, maar dat is miss een persoonlijk iets :9

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-03 13:16

Cablekevin

CCCP Baby!

I'm in too, jammer dat er al een spoor is maar toch zet ik hem hier neer :)

http://www.cablekevin.nl/pictures/PA235161-edit-small.jpg

de opdracht is zondag al verlopen.

[Voor 29% gewijzigd door YellowCube op 25-10-2007 06:51]

Anoniem: 53628

Cablekevin schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:57:
I'm in too, jammer dat er al een spoor is maar toch zet ik hem hier neer :)

[afbeelding]
Als je echt de blits wil maken link je hem ook door naar Week opdracht 1 met de vermelding een nieuw begin van week 42 in week 43.

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-03 13:16

Cablekevin

CCCP Baby!

Anoniem: 53628 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:02:
[...]

Als je echt de blits wil maken link je hem ook door naar Week opdracht 1 met de vermelding een nieuw begin van week 42 in week 43.
Inmiddels was ik erachter dat het niet deze zondag was, excuuses!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 13:21
De week is alweer voorbij, maar ik zat nog even de foto'tjes te bekijken. En die van Tonio is echt super! Zeer goed gekozen onderwerp, en alles op/aan de foto werkt daar goed aan mee. :D

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Meulugar schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

ik krijg er rillingen van! zeer netjes gevonden! hoop alleen dat je een balben in je mond hebt en de rest alleen voor de foto was :+
Ik ben het niet, is een vriend van me, en die spuit in z'n mond is gewoon gevuld met cocacola+energydrink :P
De rest van het beeld is wel gewoon zoals zijn kamer is :+
lateef schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:10:
[...]

inderdaad erg sterke foto. alleen ziet die kerel er wel erg fris uit voor iemand die zo gebruikt. rest van de ruimte heeft wel de juiste teringzooi.
Tja, het was 's nachts om half twee in een stonede bui geschoten, dus echt tijd/zin om hem er lekker ranzig als een junkie uit te laten zien hadden we niet echt :P

Wat betreft de andere foto's, vind het toch wel erg jammer dat er niet echt verder gedacht is dan vervoer (met die van 2xtom eigelijk als enige uitzondering). Zitten toch wel een aantal technisch goed uitgevoerde foto's tussen, maar wat heb je aan een technisch goede plaat van zo'n voordehandliggend onderwerp?
Sommige mensen moeten duidelijk eerst nog oefenen met hun compositie/kleurgebruik/etc, maar bijv samo, wacko en NL_Apex, qua techniek kunnen jullie het allemaal, maar waarom doen jullie daar dan niet wat mee. Bedenk van te voren eens wat je gaat schieten, denk er dan nog een paar keer over na, tot je echt een vet idee hebt, en ga dat dan uitwerken.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee