Foto weekopdracht week 20/21 - "Om te lachen"
Kan jij mensen laten lachen met door jou foto?
Wat is de bedoeling precies?
Het doel van de weekopdracht is het maken van een mooie, testcasewaardige, foto waarin het thema van de week duidelijk in naar voren komt.Een paar regeltjes
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:- Foto's moeten duidelijk met het onderwerp / thema te maken hebben.
- We verwachten wel kwaliteit! Naast dat je foto binnen het thema moet passen, moet hij ook testcasewaardig zijn.
- Max 600px brede thumb in het topic met eventueel een link naar een grotere foto.
- Geen archieffoto's!
- Geen work in progress-foto's: de foto die je post moet echt af zijn.
- 1 foto per persoon per weekopdracht.
- Reageer even op je voorganger, direct of aan het eind van de opdracht.
- Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in FGS feedback topic evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld
Thema van deze twee weken
Het thema van deze week is "Om te lachen!".Winnaars?
Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen juryDit is puur voor de fotografische uitdaging om een beeld te maken bij het thema, te leren van de commentaren die men levert op je foto en natuurlijk van je eigen oordeel/ervaring bij de foto
Aangezien er niks te winnen of stemmen valt en er geen jury is, mag iedereen meedoen: zowel crew als users dus!
Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet!

Archief 2006
[list] • Routine • Verkiezingsstrijd • Grenzen • High-key fotografie • Spelen met schaduwen • De echte kerstsfeer • Frozen in time • The end is near |
Archief 2007
[list] • De Boodschap • Mijn verslaving • Onderweg • Oeps • In mijn keuken • Georganiseerd • Details • Nederlands weer • Hoe gaat dit aflopen? • Heerlijk avondje • Snapshot • IJzig • Het einde! |
Archief 2008
[list] • Voornemens • Getallen • Rustig aan • Mijn kamerplant • Levendig • Communicatie • Multicultureel • Staal • 100 • Nieuwsgierig • Ongeluk • Geduld • Ultiem |