3D Contest 71: Webcomic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/071/3DContest071.jpg

Welkom bij de 71e 3D Contest alweer!

Deze keer is het onderwerp :Webcomic

Het maken van een kleine Webcomic is het doel van deze Zomer-Contest. Omdat dit een Zomer-contest is, krijg je nu ook langer de tijd om er aan te werken. Niet iedereen besteed zijn vakantie om 24/7 te 3Den. ;)

De opdracht:
• maak minimaal 1 Character. Mens, dier, plant, alien, jou eigen Hero.
• probeer minimaal 1 plaatje en max 12plaatjes te maken voor je Comic. Maak het wel zo, dat je 1 plaatje krijgt als resultaat. Maximaal dus 1 Comic-pagina

Inleverdatum

Je hebt ruim 8 weken de tijd, om daarna de Finals op 4 September te beoordelen.

Uiterste inleverdatum 3 September 23.59 uur Verlenging: Zaterdag 12 September 23:59 uur.

Het is tijd genoeg, maar gebruik je tijd nuttig zodat we geen half afgemaakt werk te zien krijgen. Dit is minder leuk om te beoordelen en natuurlijk ook minder leuk om naderhand op terug te kijken.

De final mag gerenderd worden in ieder denkbaar formaat, maar de afbeeldingen die je hier plaatst dienen maximaal 600px breed te zijn. Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de stemmers jouw werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum zal je er erg dankbaar voor zijn :)

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D scene is die je maakt, dan mag je gewoon mee doen. Je kan er alleen maar veel van leren.

Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het beste om eerst even in het topic [3D] Post je 3D stuff maar weer (link naar laatste topic) te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Regels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
Do's :)
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d. (behalve als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten gebruiken (Blender, Sketchup, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino, Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag, maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: één render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant, zeg niet alleen dat het er mooi of minder mooi uit ziet, motiveer je reactie ook
  • Over het algemeen verzorgt de winnaar van de contest de volgende contest.
Dont's :(
  • De final mag geen animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige pakketten. Gebruik dus geen Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.
    Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden, Mocht dit niet je voorkeur zijn, is er ook nog Photobucket (login vereist).
    Ook kun je misschien andere tweakers wel mailen of ze je WIPs en Final online willen zetten. Er zijn ook nog andere image-hosting sites. Zoek zelf even via google naar een goede.
  • Zorg dat de afbeeldingen die je post niet breder zijn dan 600 pixels, dit om de layout van GoT niet om zeep te helpen en bandbreedte te besparen.
  • Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling

Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan.

Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.

Om het geweldige DM-systeem van GoT te promoten is het de bedoeling dat je je scores via een Direct Message naar de TS stuurt. Klik op het volgende icoontje om dit te doen: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif.

Mail mij je PUNTEN en niet een top 10 lijst. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Na ontvangst van de DM ontvang je zsm een berichtje terug ter bevestiging en om je te laten weten of alles correct is opgestuurd.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Hier een link voor de TS om de scores bij te houden : www.micromar.nl/3dcontest

*O* Contest gewonnen? *O*

Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp.

Er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzamelt en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen.

Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere reden niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan even, dan kan een vrijwilliger het overnemen.

Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : www.micromar.nl/3dcontest
Hier graag een jpegje of dergelijke van maken zodat iedereen makkelijk de scores kan bekijken!

Voorgaande contests:Voorgaande Winnaars:
Contest:
• 01 Onderwaterwereld
• 02 Vliegmachine
• 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 04 Oorlog
• 05 Snelheid
• 06 Fantasy
• 07 Eten en Drinken
• 08 Misdaad
• 09 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature
• 18 Duizend en één nacht
• 19 Vida Imovel
• 20 Ancient Kings
• 21 Enchanted Forest
• 22 Tropische vakantie
• 23 Pretpark
• 24 Olympische Spelen/sport
• 25 Dreamland
• 26 Sphere
• 27 Kerst
• 28 Avatar Battle
• 29 Lego
• 30 Het Wilde Westen
• 31 Film
• 32 Extreme Enginering
• 33 Rome
• 34 Cartoony
• 35 Game
• 36 Binnenhuisarchitectuur
• 37 Concept Car
• 38 Middeleeuwen
• 39 Industriële Revolutie
• 40 Gadgets
• 41 Dorpsaanzicht
• 42 Boten
• 43 Optische Illusie ala Escher
• 44 Superheroes!
• 45 Egypte
• 46 Mech warrior
• 47 Speelgoed
• 48 Muziek
• 49 Sci-Fi
• 50 Henk
• 51 De Dood
• 52 Kapot
• 53 Lente
• 54 Cube
• 55 Zolder
• 55.5 Keuken
• 56 Miniatuur
• 57 Ghetto
• 58 Uncertain future
• 59 Schaalmodel
• 60 The Sixties
• 60.5 Rendercontest 2: Haunted Hallway
• 61 10 jaar tweakers!
• 62 Games uit den Ouden Doosch
• 63 Another World
• 64 Toys for Boys
• 65 IJssculptuur
• 66 Fear
• 67 Tropics
• 68 World War II
• 69 Architectuur
• 70 Tegenpolen

Winnaar:
• 01 Richard
• 02 gladiool
• 03 WILDEAAP
• 04 Wildmedia
• 05 LiToKi
• 06 Dark Blue
• 07 Ddtommie
• 08 HeartCore
• 09 Paidor
• 10 Hymn
• 11 Hymn
• 12 Ojah
• 13 Cyb-ymer
• 14 3d---God
• 15 Mercarra
• 16 RareAap
• 17 Dark Blue
• 18 Floriske.nl
• 19 CyberHunter
• 20 LiToKi
• 21 LiToKi
• 22 Erikie
• 23 Menesis
• 24 -
• 25 -
• 26 Oogst
• 27 6K
• 28 phaas
• 29 Lemming_nl
• 30 wdekreij
• 31 wildmedia
• 32 Folkert
• 33 Oogst
• 34 snoeikoei
• 35 Marc1023
• 36 Almootjuh
• 37 Chester
• 38 Menesis
• 39 KaBRamm688
• 40 Marc1023
• 41 smg_phoenix
• 42 Robin222
• 43 Spike_wolf
• 44 ZipoBibrok5-108
• 45 DemoniCEVL
• 46 Folkert
• 47 KaBRamm688
• 48 Holgster
• 49 Sargonaut
• 50 Marquis
• 51 Sargonaut
• 52 Jupjup
• 53 Duesenberg J
• 54 Dark Blue
• 55 Thyson
• 55.5 4g0ny
• 56 4g0ny
• 57 Menesis
• 58 Jupjup
• 59 Dark Blue
• 60 Sargonaut
• 60.5 Krusher
• 61 -
• 62 BcMe
• 63 MaartenGibson
• 64 Marabunta2048
• 65 -
• 66 Frans vd Wijst
• 67 KaBRamm688
• 68 KaBRamm688
• 69 Frans vd Wijst
• 70 DemoniCEVL

Hall of Fame:
Winnaar:
• 01 KaBRamm688
• 02 LiToKi
• 03 Menesis
• 04 Dark Blue
• 05 Sargonaut
• 06 Frans vd Wijst
• 07 Hymn
• 08 wildmedia
• 09 Marc1023
• 10 Folkert

Gewonnen:
4x
3x
3x
3x
3x
2x
2x
2x
2x
2x

Dankwoord

Deze startpost is zoals gewoonlijk bijna helemaal gekopiëerd van de vorige contest. Dark Blue heeft er ook nog met haar tengels aangezeten. Dank aan iedereen die in de loop van alle voorgaande contests deze startpost heeft helpen opbouwen.

[ Voor 200% gewijzigd door Dutchie! op 05-09-2009 15:43 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Poeh, dan zal ik straks eens wat concepten gaan bedenken. Ik wil deze keer echt proberen met een gedetaileerd karakter te komen, en zowieso stukken beter leren te riggen/texturen. Gelukkig hebben we de tijd. Misschien later vandaag al een WiP.

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04 08:14

MaDDoG

De brakste schakel

Ik ga deze ook zeker meedoen. Ik ga het op een bestaande strip baseren. Dus daar gaat mijn orginaliteitsprijs |:( Maar we hebben mooi lang de tijd dus ik ga ook proberen er echt iets van te maken!

d:)b Ik heb er zin in! d:)b

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:34
Ik kan niet echt characters modelen (en vooral niet riggen) maar wil misschien toch proberen mee te doen, ook al ben ik druk met vakantie werk (waarschijnlijk komt het dus niet eens af), maar de borders mogen er ingephotoshopped worden neem ik aan? anders lukt het me nooit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
gewoon wat planes voor je camera hangen kan toch ook. 8)7 Nee, maar het lijkt mij geen probleem dat je borders met photoshop erin zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Zowel Maya als Finaltoon (plugin voor 3dsmax) kunnen gemakkelijk die borders voor jou tekenen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-04 09:51

BcMe

BcM

DemoniCEVL schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:48:
gewoon wat planes voor je camera hangen kan toch ook. 8)7 Nee, maar het lijkt mij geen probleem dat je borders met photoshop erin zet.
Sowieso lijkt enige na-bewerking van je platen geen enkel probleem. Kleurcorrecties e.d. gebeuren in photoshop bijna in alle gevallen lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Hmm... Hele tijd geleden dat ik Blender aangetrapt heb maar deze contest lijkt me wel erg leuk.
Eens kijken of deze GOT-Bejaarde nog wat zinnigs kan verzinnen in zijn vakantie. :9

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
bah, verder zit ik ondertussen nog steeds te denken wat ik zal maken, haha. Het zou wel cool zijn om bijv een spawn comic te maken, maar dat is weer meteen zo moeilijk. En zelfs kan ik nog niks bedenken wat gaaf genoeg is als comic.

oh, misschien leuk voor anderen ook als inspiratie, check de wolfenstein motion comic video's eens. Mix van 2d en 3d, heel leuk gedaan.

http://www.gametrailers.c...olfenstein/52486?type=flv

[ Voor 100% gewijzigd door DemoniCEVL op 09-07-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-04 18:38

JapyDooge

NoxiousPluK

Niet iedereen bestijd zijn vakantie om 24/7 te 3Den.
Jaaaaaaja :P :+

Wel een leuke contest, en lekker veel tijd... Maar weer eens linux installeren op laptopje zodat ik KPovModeller kan usen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
JapyDooge schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:19:
[...]

Jaaaaaaja :P :+

Wel een leuke contest, en lekker veel tijd... Maar weer eens linux installeren op laptopje zodat ik KPovModeller kan usen.
Fixt :P Dat was gewoon om te kijken hoe oplettend iedereen nu is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2lo0gtv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/15ebd7d.jpg

raad eens wat het word, haha. Ik heb zelf nog geen flauw idee, maar aangezien er iig mensen in gaan voorkomen begon ik maar alvast er eentje te modellen.

[ Voor 28% gewijzigd door DemoniCEVL op 10-07-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
Je topology is alvast best netjes! Zou nu echt eerst even de tijd nemen te tweaken zodat het op een hoofd gaat lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302681

ik denk dat ik iets zal trachten te maken in de aard van het spelletje worms. Het heeft misschien geen hoge moeilijkheidsgraad maar ik denk dat ik hieruit al aardig veel zal kunnen leren :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wordplop.com/wp-content/uploads/2008/06/worms-turret.jpg

voor alle duidelijkheid: Ik ga niet dit plaatje maken, maar gewoon iets doen met die wormen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 302681 op 10-07-2009 15:54 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

Cool een Webcomic contest! Lijkt me erg tof om mee te doen, ik wacht alleen nog een beetje op inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Anoniem: 177141 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:52:
Cool een Webcomic contest! Lijkt me erg tof om mee te doen, ik wacht alleen nog een beetje op inspiratie.
Daar wacht ik al 10 topics op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Ik ga ook meedoen. Morgen zorg ik voor ene wip, onderwerp of _iets_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Nou ik heb eindelijk een (goed?) idee. ;)

Mijn comic gaat over voodoo poppetjes.

Voods: De hoofdpersoon, zijn vriendin is gekidnapped :P
Yarnold: De yarnman, gemaakt uit een bol wol. Zijn vrienden noemen hem Yarnie.

Een text-storyboard.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Comic/TextStoryboard.jpg
Hij is wel 11 plaatjes, maar aangezien de eerste puur text is, en de laatste een The End plaatje, neem ik aan dat dat niet erg is ;)

Vanavond komt een ruwe uitlijning van de plaatjes, Zodat je enigzins weet hoe en wat. Daarna ga ik het natuurlijk uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Maak dat "end"-plaatje anders zoals in de Donald Duck-strips en zet een ballonnetje met "end" onder het laatste plaatje ;)

Die "plaatjes" heten officieel trouwens panelen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Wip:
Afbeeldingslocatie: http://www.bvharderwijk.nl/graphic/OhShit.jpg
Ik ga er te tenminste van uit dat een plaatje, zoals Tsjolie aangaf, ook mag. In het vorige topic werd meteen over toonshaders gesproken en zo maar dat Worms plaatje is toch wel degelijk een webcomic?
De bedoeling is uiteindelijk zoiets: http://www.bvharderwijk.nl/graphic/bowlingohshit3.jpg.
Helaas heb ik er geen betere variant van.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb al een vaag idee, maar weet niet of dat voldoet aan de eis: webcomic. Houd dat nou in dat je een soort kort stripje moet maken van 3D-animaties of voldoet een (al dan niet komisch) scenario ook?
En ik ga er van uit dat ik een hoofd mag renderen met een programmaatje, genaamd FaceGen Modeller: http://www.3dawards.org/2...echinnovation/facegen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik schijn tegenwoordig weer tijd te hebben, dus...eh... let's join ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

En hier is mijn eerste WIP. Nu doe ik ook mee!
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/1zwzp1v.png

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-03 13:43

Thooomas

Thoorn.nl

Haha ziet er mooi uit! Ik ga ook eens proberen zoiets te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
kwinvdv schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:42:
Ik heb al een vaag idee, maar weet niet of dat voldoet aan de eis: webcomic. Houd dat nou in dat je een soort kort stripje moet maken van 3D-animaties of voldoet een (al dan niet komisch) scenario ook?
En ik ga er van uit dat ik een hoofd mag renderen met een programmaatje, genaamd FaceGen Modeller: http://www.3dawards.org/2...echinnovation/facegen.jpg
Het lijkt me niet dat dat toegestaan is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lijkt me idd niet echt eerlijk tegenover de rest die wel zelf polygoontjes trekt :)

@Stalllone: je bent vergeten het accountnummer voor de DM's in de startpost te wijzigen, hij linkt nu nog naar KaBramm ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice, net Maya geinstalleerd en....

Doet het niet. error 05c000000x0 oftewel: mijn Processor is te oud.
Heeft er iemand nog een AMD athlon 64 liggen met mobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Stukfruit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:03:
Lijkt me idd niet echt eerlijk tegenover de rest die wel zelf polygoontjes trekt :)

@Stalllone: je bent vergeten het accountnummer voor de DM's in de startpost te wijzigen, hij linkt nu nog naar KaBramm ;)

[afbeelding]
Thnx. :) Helemaal over het hoofd gezien. Heb het gefixt nu.
Anoniem: 177141 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:31:
Nice, net Maya geinstalleerd en....

Doet het niet. error 05c000000x0 oftewel: mijn Processor is te oud.
Heeft er iemand nog een AMD athlon 64 liggen met mobo?
lol :D Probeer eens de vraag en aanbod van Tweakers :) (Pricewatch -> Vraag & Aanbod).

Ik weet overgens al wat ik ga maken voor mijn Webcomic. Tekende vroeger op de basisschool regelmatig strips :P Dus daar gaan we wat mee doen. Romeinen vs Arabieren :P Zal eens kijken of ik hem nog kan vinden en een scan van maken. :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Concept / Inspiratie bron :P (ja, me basisschool strip :P ).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/071/Strip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177665

Stalllone schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:30:
[afbeelding]
'Hooftkwartier' met een 't', geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

_O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stalllone schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:30:
[afbeelding]
je moet naar de kunstacademie. zulke mooie strips kon ik vroeger niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:37
als volgd met een d xD geniaal :P

maar wel een geweldig stripje xD ontzettend droog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Ik begin zo'n vermoeden te krijgen dat ik dit handiger kan doen dan nabouwen met geometrie...
Orgineel:
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2s15e1c.png
Mijn poging tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/30lykxc.png
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/jpwkfm.png
Dit zou redelijk goed moeten gaan met z.brush toch? Dan moet ik dat wellicht ook maar eens gaan leren.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Concept rendertje, nog niks wat ik uiteindelijk wil gaan maken, maar ik vind de stijl wel wat hebben, met dat sterke contrast en zwart wit.

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/23igk28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/ofzwx0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

DemoniCEVL schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 04:59:
Concept rendertje, nog niks wat ik uiteindelijk wil gaan maken, maar ik vind de stijl wel wat hebben, met dat sterke contrast en zwart wit.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, misschien helemaal als je bepaalde kleuren, ala sin city, erg versterkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Leuke stijl demoniCEVL!

Concept:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/comic.gif

Ik heb alleen niet zoveel zin om te 3D'en dus voorlopig ga ik hem nog niet uitwerken.

offtopic:
Mijn 1337ste post!

[ Voor 9% gewijzigd door Bozozo op 18-07-2009 13:04 . Reden: leet! ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Leuke concepts!

Ik heb zelf enigzins de materialen van de karakters lopen bepalen, beetje ideeen opdoen.

Ze krijgen uiteraard normale lichamen, maar ik moest even een paar dingen testen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Comic/Materials_Test_Thumb.jpg
klikbaar

Rechts het hoofd van de Yarnman, links enigzins de materialen van Voods. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Nice! Gebruik je bump of displacement voor die stoffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BcMe

BcMe

BcM

Bozozo schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:49:
Nice! Gebruik je bump of displacement voor die stoffen?
Bump met displace, 2 verschillende maps voor de stof van Voods.
De wol is natuurlijk gewoon geometry (renderable splines die gerandomized zijn in hun grootte mbv maxscript :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Bijna het idee dat je het kunt aanraken, echt kicken! Verder ook geinige character concepts :P

ben benieuwd wat er van komt BcMe

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Sjezus dat is nog best lastig. Organische vormen zijn een eitje. Als het maar niet netjes hoeft. Nu toch aan het twijfelen tussen geometrie bouwen en dit.
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2z844f5.png

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Met poging 3 ben ik al wel meer tevreden:
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/11ce90i.png
Nu zal ik ophouden met steeds hetzelfde nietszeggende ding posten ;)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-04 16:18

D-rez

dexels

bcme, heel vetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Een update:
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/54ek3n.png

En zeg, mensen, waar blijven jullie allemaal? Hier hebben we niet meer tijd voor gekregen. Of gaat iedereen meteen zijn final posten?

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog steeds geen werkende PC dus kan niet veel beginnen.
Het een nieuwe mobo en processor gekocht maar dat werkt niet met mijn voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 23:39
Jammer, 3 september ga ik niet redden.
Ga zaterdag op vakantie tot eind augustus. En dan moet ik daarna nog een processor en behuizing bestellen... Volgende keer beter :9

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ben al wel begonnen, alleen is het nog geen WIP waardig :P Volgende week komt mijn eerste WIP waarschijnlijk. Hoe staat het inderdaad met de andere mensen? de mensen die dus nog geen WIP's hebben gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Toch al een WIP van mij :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/071/Render.001s.jpg
Romeinse tent (in aanmaak :P ). Schild & Speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/256v128.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/ra5la8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/outa94.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/5cdu09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

vet!!!!!

:{

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Bezig de vouwen van de cape te modelen:
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2e56zwi.png

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 23:39
Omdat ik zelf niet mee kan doen, hier inspiratie voor de gene die nog niet weet wat ie gaat doen:
Afbeeldingslocatie: http://www.profielen.hro.nl/images/nummer_68/fokke-en-sukke.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door .Sjoerd op 31-07-2009 16:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
MaDDoG schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:41:
Bezig de vouwen van de cape te modelen:
[afbeelding]
Hey, hoe moddel je die cape als ik vragen mag? Begonnen met een plane en dan vertex's slepen? of met splines (draadmodel maken) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Stalllone schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:54:
[...]

Hey, hoe moddel je die cape als ik vragen mag? Begonnen met een plane en dan vertex's slepen? of met splines (draadmodel maken) ?
Begonnen met een plane, grove lijnen neergezet. En daarna vertexen slepen, ringen toevoegen, meer slepen etc. Zijn splines niet alllang dood? ;)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Cape klaar, capuchon klaar. Aan de hand begonnen en de rest een beetje geblockd. Ik ben er nog niet. En dit is pas het eerste panel van de pagina.
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/11bi1bo.png

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Schopje :+

Hoe staan de webcomic's ervoor? bij mij bar slecht momenteel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wie zei daar dat langere contests beter waren?
* Stukfruit duikt :+

Ik vrees dat de hete (en vooral benauwde) zomer hier voor problemen heeft gezorgd...
Ik heb dus ook niets, maar dat is tegenwoordig normaal :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 20-04 00:17
Ik heb voor de lol en voor oefening spulletjes op me bureau nagemodeld deze vakantie. Misschien dat ik wat oogjes overal kan toevoegen en een soort familieportret kan maken van allerlei bureauspullen :P. Is ook wel cartoony toch? ;) Beetje a la Cars, alleen dan met potloden, gummetjes en scharen etc.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/4940/webcomicscreenwip01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Stukfruit schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:24:
Wie zei daar dat langere contests beter waren?
* Stukfruit duikt :+

Ik vrees dat de hete (en vooral benauwde) zomer hier voor problemen heeft gezorgd...
Ik heb dus ook niets, maar dat is tegenwoordig normaal :P
O-) Geen idee wie dat was :P

Ja bij mij ook... te veel andere dingen die er tussen kwamen.. en toch echt even gedaan moesten worden ;(

@de Hupie: Best wel nice! Doet me overgens gelijk aan Cars denken van Pixar. of aan... Bob de bouwer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hupie: grappig! Het alu van je nietmachine zou wat meer ruis mogen hebben, dwz. een meer noisy reflectie... en wat reliefrandjes hier en daar. Bovendien lijkt het plastic van je machientje haast translucent, zo perfect is het. Voor een cartoonkarakter op zich niet zo gek, maar voor een wat meer realistischere look zou ik er wat meer noise aan meegeven. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier eindelijk werk van mij:
Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/hall5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
onder het mom van lang niks laten horen en dan iedereen doen verbazen met je progress ;)
ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Nice! Ben heel benieuwd naar hoe je dat gaat texturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik denk gewoon in max

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
dat lijkt me op baksteen, en beton op de bodem na niet echt heel moeilijk, twas vroegah vooral hooglans lak,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Zojuist de nietjes verwijderaar gemoddeld en de modellen geposeerd dmv de ffd4x4 modifier. Zit te twijfelen of ik voor een abstracte studioomgeving ga zoals ik nu heb of dat het zich gewoon op een bureau plaats vind. Denk dat ik dat laatste doe, aangezien ik al redelijk wat bureauspulletjes heb gemoddeld deze vakantie.

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/7307/webcomicscreenwip02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
er staat wel in de regels bij dont's

Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.

maar misschien heb je ze gemaakt in de loop van de contest,dat kan natuurlijk ook.

voor de rest vind ik de nietjesverwijderaars erg mooi :) de nietmachine vind ik alleen wel erg uitgerekt aan de onderkant.

Bozozo schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:01:
Nice! Ben heel benieuwd naar hoe je dat gaat texturen.
Wel, dit is een cartoon contest dus ben de toonshaders aan het uitproberen in Maya.
Heb geen goeie tutorials kunnen vinden dus probeer ik het zelf maar.

• Stukfruit
  • Niet online
Veel succes gewenst op de laatste dag ;)

Dat zit wel Schnorr.

• De Hupie
Helaas liep max net vast toen ik de highres render aan het maken was op hoge settings en was ik zo dom om niet te saven voor het renderen dus is deze final niet optimaal. Gelukkig waren de testrenders die ik gemaakt heb op redelijke resolutie en settings dus heb ik een van de testrenders gepakt. Misschien dat ik later het geheel nog wat mooier uitrender. Maar hierbij dus mijn final. Nog andere mensen die wat gaan inzenden of wachten jullie allemaal tot de laatste seconde?

edit: oude final:

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/9385/webcomicfinal.jpg

dit is geen final

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/hall7.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 177141 op 13-09-2009 14:20 ]

• Dutchie!
Ik heb geen Final. Zijn er mensen voor om de contest iets te verlengen? (zeg een weekje?) Ik heb dan namelijk wat tijd om mijn plaat wat uit te werken.... en misschien nog meer mensen. (zoiezo om er meer een strip te krijgen, want nu heeft niemand een stripje :P )

Dus roept u maar :) De 2 finals boven mij zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Van mij mag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

En hier is mijn FINAL:
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/qri2x1.jpg
En dit is de orginele pagina:
ABC Warriors

[ Voor 41% gewijzigd door MaDDoG op 04-09-2009 01:18 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me een goed idee om de einddatum nog wat te verlengen. Dan krijgen we wat betere finals en misschien ook wat meer. 3 finals is wel erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Is er nog iemand bezig?
Er is weken lang geen activiteit geweest in dit deze thread. Lijkt me niet zinnig om hem nog langer te maken dan hij al was als er toch niemand bezig is.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Ik niet meer helaas. Totaal geen tijd gehad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Omdat er toch nog paar mensen iets langer kwa tijd willen.. verleng ik de contest tot Zaterdag 12 September 23:59 Daarna word er een Final lijstje gemaakt en kan er gestemd worden.

De tweakers die hun final al hebben gepost mogen die dus nog aanpassen. Als je het doet pas dan even je huidige post aan, zodat we geen 2 final's krijgen van 1 tweaker.

De tweakers die niks lopen te doen ( :P ) mogen alvast onderwerpen gaan bedenken voor de volgende contest :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Zijn er dan nog andere mensen behalve stallone bezig? Denk dat het een strijd tussen ons vieren wordt dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien jumpt er nog iemand in deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
WIP (en eventueel Final)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/071/Render.003.jpg
Was aan mijn romeintjes begonnen maar ze mislukken steeds. ;(

Overgens kon ik deze plaat niet eens "normaal" renderen. Max vliegt eruit met mental ray omdat mijn 4gig vol komt te zitten. :/

Als ik niks meer post van mijn romeintjes word dit dus mijn Final. Je kan het nauwelijks een final noemen maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als je instanties gebruikt zou je dat met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder moeten kunnen renderen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Stukfruit schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:50:
Als je instanties gebruikt zou je dat met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder moeten kunnen renderen...
In dit geval heb ik het met copie's gewerkt :P maar waarom zou dat voor het renderen dan uit moeten maken? ik bedoel, copy of instance van een object, je blijft even veel poly's vertex's hebben die gerenderd moeten worden.

Of heb jij het over wat anders ?

• Stukfruit
  • Niet online
Tijdens het renderen is een instantie beter omdat alle (basis)data iedere keer hetzelfde is. Er hoeft minder geheugen geswapped te worden naar tijdelijke bestanden (de harde schijf is nog steeds het langzaamste stuk hardware in de pc van tegenwoordig), caching heeft veel meer nut, enz.

Met andere woorden: Mental Ray zal er niet uitvliegen omdat je 4gig niet volzit met nutteloze data en naast dat het sneller is kunnen er ook nog wat romeintjes bij :)

Die onderling ook weer gedeelde data kunnen bevatten, zodat die ook sneller te renderen zijn. Het is eigenlijk gewoon een (door de gebruiker gecontroleerde) vorm van geheugenmanagement.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Even wat nieuwe render tests gedaan, ook met z-depth pass. Wil me nog niet echt lukken mijn plaatje te verbeteren, vooral de belichting kan wel beter denk ik. Maar misschien dat ik beter met belichting, materialen en rendersettings kan oefenen in een wat simpelere scene zodat het wat sneller rendert en ik niet zo lang hoef te wachten elke keer. Momenteel gebruik ik een sky light en 1 omni en voor de rest doet de final gather het werk.

Huisgenoot van me zei dat het wel leuk kon zijn om de scene 's nachts af te laten spelen waarbij de bureau lamp als een soort lantaarnpaal fungeert en een duistere sfeer oproept. Wellicht dat ik dat later nog ga proberen.

C&C welkom.

wire

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/9692/webcomicscreenwip010.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door De Hupie op 12-09-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ja je mist nu erg veel schaduw ;).

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

• Dutchie!
Of de lantaren is een politieagent, waarbij de boef (rood) wat gedaan heeft bij de onschuldige (blauw). Als je het animeerd kan je de lamp z'n lichtbundel dus van de ene naar de andere persoon laten kijken als ze ondervraagt worden ofzo...

Anyway er komt geen final meer van mij. Dus mijn vorige plaat is mijn final helaas.

Zijn er al mensen met nieuwe onderwerpen?

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Die bureaulamp heb ik ook \0/

• De Hupie
Ben nog steeds niet helemaal tevreden over de belichting en materialen maar het is denk ik wel een verbetering ten opzichte van me vorige final. Denk dat ik beter in een simpele scene de kneepjes van het mooi renderen kan leren. Maar goed, hierbij mijn...

Nieuwe FINAL

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/8931/webcomicfinal02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FINAL

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/stationtoon.jpg

kon hem niet eerder posten omdat ik geen internet verbinding had. Hoop dat het mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-04 16:18

D-rez

dexels

hupie, ik denk dat het een gamma probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik niet. Maar ik ben het er wel mee eens dat als je op een lineare workflow zou overstappen dat het er dan nog beter uit zou zien :)

Leesvoer voor iedereen die met renderers werkt (ja, ook jij daar die dit leest):
http://maddieman.wordpres...-colour-space-simplified/
http://www.ypoart.com/tutorials/tone/index.php

Maar de belichting zelf is hier vooral het probleem, wat Hupie zelf ook al door leek te hebben, gezien de uitspraak: "een sky light en 1 omni en voor de rest doet de final gather het werk" :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ De Hupie: denk dat het door mental ray komt.

Dat geeft some renders met weinig contrast door indirect licht. Misschien iets teveel omgevings licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Hierbij de Finals:

MaDDoG:
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/qri2x1.jpg
Stalllone: wat een final zeg! :X
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.stalllone.nl/3Dcontest/071/Render.003.jpg

De Hupie:
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/8931/webcomicfinal02.jpg
SonnyBonds:
Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/stationtoon.jpg
Iedereen kan zijn/haar scores naar mijn DM-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Hey Stalllone, heb je toevallig nog uit staan dat je DM berichten kan ontvangen? Ik krijg het volgende als ik op het icoontje klik:
code:
1
2
3
4
Niet toegestaan

U mag geen prive bericht versturen.
(interne identificatie: engine::pm_new_message::pm_private_not_allowed)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MaDDoG, je kan ook eerst even de DM-functie in je eigen profiel aanzetten, dan werkt het misschien beter ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Je kan mij gewoon DMen :P moet nog van 2 mensen de scores krijgen en dan weten we wie er gewonnen heeft :D !

Edit: Woei! leet time 8)

@Maddog: scores zijn binnen en verwerkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 14-09-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Stukfruit schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:50:
MaDDoG, je kan ook eerst even de DM-functie in je eigen profiel aanzetten, dan werkt het misschien beter ;)
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dit nog nooit aangezet en de vorige wedstrijd heb ik wel kunnen DM-en. Er zal wel iets veranderd zijn ;)

Mijn scores zijn verzonden!

to repetitive music."

Pagina: 1 2 Laatste