![]() |
Welkom op het 36ste contest topic. Het onderwerp voor de contest is binnenhuisarchitectuur in de breedste zin van het woord. Eigenlijk mag alles zolang het maar binnen is en er gewoond, geleefd of gewerkt kan worden. Ik verwacht niet dat er op dit forum veel daklozen zullen rondhangen en daarom denk ik ook wel dat iedereen iets van dit onderwerp kan maken. Het is niet de bedoeling van het topic dat iedereen in dezelfde stijl een interieur maakt, je mag het onderwerp binnen het thema zelf kiezen; dus een mooi ingerichte paddestoel voor een kabouter kan ook. |
• 01 Onderwaterwereld • 02 Vliegmachine • 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis • 04 Oorlog • 05 Snelheid • 06 Fantasy • 07 Eten en Drinken • 08 Misdaad • 09 De wereld onder de tegels • 10 Inanimate objects • 11 Post-apocalyptic • 12 Man and machine • 13 Pirates • 14 Horror • 15 Power • 16 The Year 3000 • 17 Frozen Worlds - Nature • 18 Duizend en één nacht • 19 Vida Imóvel • 20 Ancient Kings • 21 Enchanted Forest • 22 Tropische vakantie • 23 Pretpark • 24 Olympische Spelen/sport • 25 Dreamland • 26 Sphere • 27 Kerst • 28 Avatar Battle • 29 Lego • 30 Het Wilde Westen • 31 Film • 32 Extreme Enginering • 33 Rome • 34 Cartoony • 35 [url=" [TOPIC=1046400/0//][NOHTML]3D Contest v35: Game[/NOHTML][/TOPIC]"]Game[/url] |
Voor deze contest krijgen jullie iets meer dan 4 weken de tijd (tenzij jullie een ander termijn beter vinden:)) op vrijdag 9 september moeten de finals gepost worden. Voor stemmen houd ik dezelfde termijn aan als vorige topic welzijnde 3 dagen dus t/m 12 september (maar als het uitloopt zoals bij laatste topic zal het wel wat langer worden) |
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de:
|
|
|
Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit. Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar mij: Marc1023 In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid. De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore |
De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in the topic [3d] post je 3d stuff maar weer te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen. |
Thanx voor de hulp bij het maken van deze topicstart en aan Features voor de header. Daarnaast verwacht ik een hoop van de mensen die mij hebben overgehaald om toch voor dit onderwerp te kiezen |
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 26-08-2005 17:08 ]