[3d] Contest v7 - Eten en drinken Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.478 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
* Dark Blue ! Deze contest zou de laatste kunnen zijn, en wie weet voor hoe lang.
Dus blijf ontopic en post nuttig, verpest het niet voor medeTweakers. *

VERSIE 7

Wat kon het ook anders zijn, mijn keus, vrouw zijnde?
Ik raakte geinspireerd door de 'wine and pie' die ik uitdeelde,
maar laat je daardoor niet aan banden leggen: eten en drinken
kan heel breed zijn!

De Regels:

• Als je mee doet laat je dat weten door minstens 1, maar graag meer 'Work in Progress' plaatjes in dit thread te posten, alleen een final is niet genoeg.

• Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.

• Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan woensdag 8 januari van start en stoppen op middernacht woensdag 29 januari 2003.

• Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.

• Post of gebruik geen oude modellen.

De Puntentelling:

Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:

Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... e.d.

Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modellen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.

Telling van de punten
Op woensdagnacht/ donderdag ochtend, stuur je mij (Afbeeldingslocatie: http://darkblue.homeftp.net/3dcontestmail.gif) een mailtje waarin je duidelijk de namen vermeldt van de mensen in beide top 3's.
Zet in het Onderwerp van je mail: '3d Contest - $nickname - Punten'
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).
Weet de winnaar geen geschikt onderwerp, dan mag hij/zij een poll openen aan het eind van deze draad en daar de gesuggereerde nieuwe onderwerpen voor het uitkiezen gooien.

Over het type puntentelling is wat onenigheid geweest: je mag me mailen op
Afbeeldingslocatie: http://darkblue.homeftp.net/3dcontestmail.gif als je een suggestie hebt
voor een betere telling; bijv. met cijfers ofzo, en ook wat we bij gelijkstand doen.
Post het niet in dit topic, omdat er dan veel te veel gemekker doorheen komt.

De Opdracht:

"Eten en drinken";
Wat je je maar kunt voorstellen bij dit onderwerp; maar houd het 'fris om naar te kijken'. De aankleding mag op alle manieren die in je opkomen.

Het Topic:
In W&G, en in topics als een contest, hoef je niet altijd puur informatief te antwoorden maar is het ook leuk om je mening te geven. Maar drijf het niet te ver door, het is hier niet de Huiskamer. Een nutteloze post is altijd een post teveel. Als een mod een offtopic, zwaar onzinnige post ziet, zal hij hem trashen, maar op een gegeven moment is de maat vol. Dus laten we dit topic met zn allen gezellig maken, zodat de mods het hoofd koel houden.
|HunterPro| schreef op 09 januari 2003 @ 21:35:
...Maar de blaat er omheen (20 posts van 'goh een appel' 'joh een appel' 'hee joh dat lijkt wel een appel!') is alleen afgrijselijk om doorheen te bladeren.
En dat verduidelijkt waarom we hier zijn: om je mede contesters tips te geven en te beoordelen, het is geen Raad-Je-Plaatje en om te chatten kun je irc, een messenger of mail gebruiken.
Deze aanvulling naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16699639

Ook voor deze keer: Veel plezier! d:)b

(bron basistekst: maddog/wildmedia/wildeaap/gladiool/litoki)

Mods: ik werd gevraagd te mailen, maar er komt geen reactie. Het lijkt
me verder geen probleem om een topic te openen, als er iets verkeerds in staat, corrigeer me maar.

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 10-01-2003 01:01 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Mja, ik heb geen id, maar zal wel wat verzinnen, ik ga iig Litoki achterna met cartoon modeling :P

(proberen dan ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 07-01-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

hmmm, lastig onderwerp, maar we gaan het gewoon proberen :P

gl! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hmzz ik denk dat ik iets eet of drinkbaars maak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
wanneer komen de eerste WIPjes? :)

Creativiteit wordt nog lastig :)

Succes iedereen, doe je best, dan heb ik weer een mooie achtegrond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

ow dit gaat denk geen makkelijke contest worden, vooral met inspiratie die ik nog neit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

proficiat met je overwinning, ik doe weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
ik ga voor simpelheid :) kijken of ik weer eens mee kan doen

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
pfff, denk niet dat ik serieus aan deze contest mee ga doen, maar toch iets voor de grap in ga sturen

(hopelijk zet de neerwaartste ontwikkeling van mij zich niet door:
-contest 4: 4de
-contest 5: 10de
-contest 6: gedeelde 17de plek)

[ Voor 81% gewijzigd door inquestos op 10-01-2003 16:06 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
inquestos schreef op 07 januari 2003 @ 22:39:
Misschien kunnen we nu al wat afspreken??
-> Mail!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik weet nog niet wat ik doe, de 23e studeer ik af en ik moet nog ergens tussendoor een tentamen doen. Dus niet echt tijd om hele tutorials door te nemen etc. En met een appel die alleen bestaat uit een groene sphere en een bruine cone (als takje) ga ik het niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

inquestos schreef op 07 January 2003 @ 22:39:
pfff, denk niet dat ik serieus aan deze contest mee ga doen, maar toch iets voor de grap in ga sturen

(hopelijk zet de neerwaartste ontwikkeling van mij zich niet door:
-contest 4: 4de
-contest 5: 10de
-contest 6: gedeelde 17de plek)

BTW. is echt tijd voor een nieuw puntensysteem. Ik had naar mijn mening ook wel ietsje meer verdiend dan een punt (toch bedankt Iceant voor dat ene punt :) ). Formule één systeem lijkt me wel leuk, iedereen apart beoordelen is ook een idee, maar naar mijn idee een wat minder. Misschien kunnen we nu al wat afspreken??
lol zeur niet ik had geen punten :)
het positieve aan alle contests is dat ik er van geleerd heb... :) en je doet het voor de lol punten krijgen is bijzaak :+

[ Voor 9% gewijzigd door Allochtoon op 07-01-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13071

Succes iedereen! Ik doe niet mee: ik zit tot m'n oren in een cartoon-style animatie - misschien plaats ik WIPjes in 't algemene 3D forum. Bedankt voor de stemmen en misschien tot v8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allochtoon schreef op 07 January 2003 @ 23:00:
[...]

het positieve aan alle contests is dat ik er van geleerd heb... :) en je doet het voor de lol punten krijgen is bijzaak :+
pcies :)

enieweej, ik heb al inspiratie gehad ... Astrix en Obelix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
wat?? :? mail, hoezo mail?
Allochtoon schreef op 07 januari 2003 @ 23:00:
[...]

Ja, jij had er zeker ook meer verdiend, als er een andere puntentelling was geweest, had je zeker een hogere notering gehad, maar subtoppers en middenmoters (schrijf ik dit goed :?) worden met het huidige puntensysteem denk ik het meest benadeeld (mag ik jou wel tussen rekenen :) ) De n00bs en newbie's zullen er ook niet al te blij mee zijn, op fatbenny na dan :+

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Allochtoon schreef op 07 January 2003 @ 23:00:
[...]

Ik wil als iedereen toch wel een beetje waardering hebben :) in de eerste plaats gaat het natuurlijk erom dat je iets leert, en dat je dat laat zien, maar een wat eerlijker puntensysteem zou toch wel fijn zijn: als je 0 punten krijgt, heb je minder snel de neiging om achter de computer te duiken en iets in elkaar te "flatsen" lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 13-04 10:11
Anoniem: 63976 schreef op 07 januari 2003 @ 23:03:
[...]

pcies :)

enieweej, ik heb al inspiratie gehad ... Astrix en Obelix :)
Hehe idd, Obelix die van zo'n mega everzwijn zit te vreten. Ben al benieuwt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Nog gefeli darkblue ;)

Kussies :P

Ik vind de regel "Hou het fris om naar te kijken" wel een beperking :D

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

tsss, ken ik nie gewoon een link ervan make als et 16+ word :P (als ik nu eindelijk es de tijd kan vinde om wat in mekaar te klooie teminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holy_Paladin schreef op 07 January 2003 @ 23:09:
[...]

Hehe idd, Obelix die van zo'n mega everzwijn zit te vreten. Ben al benieuwt :) !
bij toutatis :p nou maar hopen dat het gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Ha alweer een nieuwe... hm.. ik denk dat ik al iets weet :) . Maare Dark Blue gefeliciteerd nog. Het vorige topic was zo snel dichtgegooid dat ik dat niet kwijt kon. Veel succes iedereen alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ben blij dat ik tenminste nog iets aan punten heb gekregen overige keer :) nog gefelicteerd ... iedereen ik vond 't een leuke contest.

Anyway; ik doe deze keer ook weer mee. Bennu alleen inspiratie loos :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

inquestos schreef op 07 januari 2003 @ 23:04:
[...]

wat?? :? mail, hoezo mail?

[...]

Ja, jij had er zeker ook meer verdiend, als er een andere puntentelling was geweest, had je zeker een hogere notering gehad, maar subtoppers en middenmoters (schrijf ik dit goed :?) worden met het huidige puntensysteem denk ik het meest benadeeld (mag ik jou wel tussen rekenen :) ) De n00bs en newbie's zullen er ook niet al te blij mee zijn, op fatbenny na dan :+
inquestos schreef op 07 januari 2003 @ 23:07:
[...]

Ik wil als iedereen toch wel een beetje waardering hebben :) in de eerste plaats gaat het natuurlijk erom dat je iets leert, en dat je dat laat zien, maar een wat eerlijker puntensysteem zou toch wel fijn zijn: als je 0 punten krijgt, heb je minder snel de neiging om achter de computer te duiken en iets in elkaar te "flatsen" lijkt me zo
Tuurlijk, maar jij laat je toch niet op de kop zitten omdat je jezelf onderwaardeerd vind? Losing is part of the game, nouja voor zover zie ik het niet als verliezen maar ieder zijn eigen perceptie :). (ja ik weet ook moeilijke woorden goed heh ;) ) 't Puntensysteem van 't gadget forum is idd eerlijker en geeft een veel duidelijker beeld, en ik zal even kijken of ik die fotocontest php script te gebruiken is voor ons.

[ Voor 2% gewijzigd door Allochtoon op 07-01-2003 23:30 . Reden: tiep0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Eten en drinken, pfoei... da's een lastige zeg... ik weet het niet, ik denk dat ik deze contest over sla, tenzij ik binnen 5 dagen inspiratie krijg, maar dat zal wel n iet :(

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

pfff... moeilijk als ik mee doe wil ik nou wel minimaal 1 punt halen :P 0 is ook zo zielig...
ff wat bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Sh!t, had ik net inspiratie aan m'n user icon voor deze contest, komt er een aanzetten met Asterix & Obelix... |:( :P

Nou ja, niet getreurd, mijn dag kan niet meer stuk met dat ene puntje dat ik van Dark Blue gekregen heb! :Y) (dank, dank _/-\o_ )

Ik weet nog niet of ik mee ga doen. We beginnen weer met een project en ik ben ook nog met dat PHP-voting script aan het stoeien...

Ik blijf iig weer trouw iedereens voortgang volgen. Bring on the WIPs! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/prei.jpg
Oh shit... het is nog geen woensdag... :S SOrry, kon t niet laten :) Koste ook maar 2 minuten om te maken :) Hehe...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 07-01-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hmmz ik heb wat gevonden, maar het is zonder registratie systeem, misschien wel leuk voor de mede g0tters
http://62.250.9.120/library.php?sid=1450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-04 14:48

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 23522 schreef op 07 januari 2003 @ 23:45:
[afbeelding]
Oh shit... het is nog geen woensdag... :S SOrry, kon t niet laten :) Koste ook maar 2 minuten om te maken :) Hehe...
Stoutert! ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou, voor die 15 min. lig ik niet wakker. Hey maar is het een tekening, of een cartoon style render? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Cartoonstyle render.
Misschien ga ik dit plaatje groot uitbreiden. Maar eerst mijn laatste vakjes halen zodat ik kan gaan afstuderen :) Dus na volgende week donderdag heb ik meer tijd.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 08-01-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Allochtoon: voor wat ik aan het klussen ben, heb je eerst een wachtwoord nodig. Dit moet (nog) wel met de hand verstrekt worden, maar ik ben ook nog maar net bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 21:33
Jammer dat het niet 'crime scene' is geworden, zoals in vorige topic als suggestie werd gegeven :Y). Anders had ik zeker mee gedaan, nu moet ik ff kijken, ben helaas ook erg druk met school enzo :(. En aangezien ik nog een enorme 3D n00b ben gaat er veel tijd in zitten.

Ik ga de contest wel weer volgen, ook al doe ik niet mee. Hoop dat er weer mooie dingen komen zoals afgelopen contests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vanmiddag en vanavond aan een PHP/MySQL scriptje gewerkt, waarmee je kunt stemmen en iedereen een final op kan geven. Ik zal proberen uit te leggen hoe het werkt. 't Is wel enigzins off-topic (en een beetje een lang verhaal, zie ik nou ik klaar ben met tikken... :Y)), maar ik zou zo gauw niet weten waar ik het anders zou moeten posten.

Iedereen die zich in dit topic aanmeldt voor de contest (d.m.v. een WIP) kan tevens een accountje voor dit script aanvragen (gewoon een wachtwoord gekoppeld aan je GoT nick). Je krijgt dit dan per mail toegestuurd. (Dit moet nu nog met de hand, als er genoeg animo is, zou het grotendeels automatisch moeten kunnen.)

Met dit account kun je dan inloggen op het script. Als je dit doet, krijg je een scherm waar je een URL naar je final op kunt geven (iedereen moet dus voor hosting voor z'n eigen plaatje zorgen - aangezien ik de middelen niet heb, tenzij iemand anders zich beschikbaar stelt).

Als je een final hebt opgegeven kun je vervolgens (door opnieuw in te loggen) je stem uitbrengen. Hiervoor krijg je een lijst van iedereen die een final heeft ingeleverd (behalve jezelf natuurlijk ;)) die je 1 t/m 10 punten voor originaliteit en uitwerking kunt geven. (Formule1 puntentelling zou ook kunnen, maar is lastiger implementeren.)

Als je hebt gestemd, krijg je meteen de huidige stand - d.w.z. het totaal aantal punten dat elke deelnemer voor beide onderdelen heeft gehaald - te zien. Door opnieuw in te loggen (en daarna gewoon refreshen) kun je steeds de tussenstand bekijken. Je kunt dus niet zien wie je hoeveel punten heeft gegeven, da's me teveel werk. :z

Met dit systeem kunnen alleen deelnemers aan de contest stemmen, iedereen kan één keer een final inleveren en één keer stemmen. In principe kan er niets veranderd worden (daar zou je dan voor moeten mailen en ingevulde scores zijn (nog) niet te achterhalen). Je kunt wel meteen de tussen- danwel eindstand zien.

Ik heb nu zelf een testversie draaien, maar die kan niet zomaar iedereen proberen (als er eenmaal met een user gestemd is, moet ik eerst de gegevens in de database met de hand aanpassen voordat die user nog een keer zou kunnen stemmen). Misschien dat Dark Blue er eens naar kan kijken, aangezien zij op het moment over de regels van het spelleke gaat. :)

Het is maar een concept, als iemand nog ideeën/commentaar/kritiek/opmerkingen/whatever heeft, hoor ik ze graag en kan ik het misschien zelfs implementeren. ;)

edit:
...maar ik ga nu eerst :Z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Een ding springt gelijk in mijn gedacht naar boven... flipje.. het fruitmannetje uit tiel!! Maar ik ben heel slecht in het modden van organishce dingen.
Ik moet nog wat gaan bedenken, en niet in de eerste plaats of ik er genoeg tijd voor ga hebben. Baby vergt nogal wat tijd maar vooral veel energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-04 21:16
hm toch een redelijk lastige opdracht, zeker om iets originelers te verzinnen dan een grote tafel met eten ofzo..

al wel een leuk idee.. nog ff uitbouwen en hopen dat ik daarna niet ineens wips zie ervan :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58888

mja ik ben een mega n00b op 3d gebied, maar ik ga het gewoon proberen 8)
Tzal wel een heel sneu plaatje worden (kop en schotel ofzo :P) maarja, ik doe m'n best gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Anoniem: 32226 schreef op 08 januari 2003 @ 08:05:
Een ding springt gelijk in mijn gedacht naar boven... flipje.. het fruitmannetje uit tiel!! Maar ik ben heel slecht in het modden van organishce dingen.
Ik moet nog wat gaan bedenken, en niet in de eerste plaats of ik er genoeg tijd voor ga hebben. Baby vergt nogal wat tijd maar vooral veel energie.
Zo erg organisch is Flipje ook weer niet, meer een verzameling bolletjes. Alleen het hoofd is wat ingewikkelder.

Ik ga nog even zitten broeden voor inspiratie.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 22-01-2021
OK Dark Blue je had hiervoor nog geen toestemming. En er maar vanuit gaan dat geen bericht goed bericht is, is een fabeltje.

[ Voor 10% gewijzigd door Willem op 08-01-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

? vaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Uit de 1st post:
Dark Blue schreef op 07 January 2003 @ 22:24:

Mods: ik werd gevraagd te mailen, maar er komt geen reactie. Het lijkt
me verder geen probleem om een topic te openen, als er iets verkeerds in staat, corrigeer me maar.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 22-01-2021
Ontopic alstublieft mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

een idee heb ik al nu alleen nog kijken of ik tijd kan vinden het te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67151

WIP

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=40787

ook maar eens een poging doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

hmmm misschien dat ik ook eens een poging waag.

* opent max

* opent tutorial

* stilleven deel 1

* render

Of mag dat niet? :P

Nee zonder gein ik wil wel es ff kijken of ik wat in elkaar kan flansen, even inspiratie opdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

willem169 schreef op 08 January 2003 @ 09:27:
OK Dark Blue je had hiervoor nog geen toestemming. En er maar vanuit gaan dat geen bericht goed bericht is, is een fabeltje.
Mail?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga voor de Gourmet-tefal-tafel :P
Zal wel scheef worden, maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19486

Nou, ik denk dat het maar eens tijd is dat ik ook mee ga doen. Ik hoop dat ik genoeg vrije tijd heb om iets te maken. Ga het in ieder geval proberen :)

Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75106

i'm in... hoop dat ik wat tijd vrij kan maken.
ik ga voor lekkere jonge kuikentjes met grote vorken in hun tedere lichaampjes geprikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73882

Ik doe mee, heb weinig ervaring, maar ik hoop iets te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:38

Flapmo

and back is gigi!

Oke, ik ga meekloten, weet niet of ik wips post. Nog nooit meer dan wat troep gemaakt in 3dmax :). Hou meer van photoshop maar 3dmax is ook leuk. Heb een leuk ideetje en nu hopen dat dat niet langskomt :P. Heel misschien dat ik wipjes post..als ze niet te belachelijk zijn :).

//edit ook beetje weinig tijd, zit midden in me repweek :/.

//edit2 dem er was een page 2, mijn idee is al gepost |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 08-01-2003 13:59 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

heb ik eindelijk een draak gemoddeld , is de contest afgelopen :( maar jah
nu ga ik ook maar es mee doen, als word ut wel lastig (én ik kan slecht 3ds max, én ik heb geen idee-tje) maar we zien wel mensen :)

--> btw, er schietme in prachtig idee-tje binnen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49195

Darkblue --> geweldig onderwerp

Echt creatief idee heb ik nog niet, maar als ik zie dat ik komende week maar 1 toets heb dan denk ik dat ik maar eens wat tijd moet maken om eens mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
op uitwerking zal ik het nooit winnen, dus moet ik maar op originaliteit mijn best gaan doen. Maar ik vind het erg moeilijk hier iets origineels van te verzinnen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Degene die maar niet op een idee kunnen komen zal ik proberen te helpen :) , niet door ideeën weg te geven, maar ik hoop mensen op gedachten te brengen, want tot nu toe is het aantal wips/post wel erg dramatisch laag.

Ik denk dat de deelnemers even wat breder moeten denken:
Bij eten en drinken moet je niet alleen aan het eten/drinken zelf denken. Je kan ook denken hoe het wordt gemaakt, waar het wordt gemaakt, waar het naartoe gaat, de gevolgen (zie die overbelaste weegschalen), waar het wordt geconsumeerd ( Mac :r :? ), hoe het wordt bereidt, de verschillen in voedsel tussen verschillende culturen.
Je kan natuurlijk ook nog aan de verspreiding van voedsel denken, zoals supermarkten, overbelaste vrachtwagens met vee.... ach allemaal teveel om op te noemen.

Ik heb in ieder geval voor één iemand voor wat inspiratie heb gezorgd, mezelf :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

om mijn idee alvast te zeggen, een wijnkelder (met van die grote vaten wijn enzp + druiven in manden) zo, en nu niemand mij idee jatten, maar ik zeg ut, vooradt ut gejat word :)

eten & drinken = wijn (opgeslagen in hiuten vaten) + druiven

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier even een wipje, als jullie et kunnen herkennen ben ik al reuze blij :P

Afbeeldingslocatie: http://pluto.imagemagician.com/images/jesse/bread.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

eeeh banaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
een plat geslagen dinges

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Volgens mij is 't zo'n vieze kauwgom, die maar blijft plakken aan je schoen, en je er maar niet afgekrapt krijgt. In één keer goed , niet :*)

edit: *shit* nou zie ik 't pas, werd op 't idee gebracht door Runar, tis een doedelzak, is 't nie? :*)

[ Voor 32% gewijzigd door inquestos op 08-01-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
Plaag die jongen niet zo met z'n stenen boterham :)

Maar leuk onderwerp, moeilijk om iets origineels te verzinnen, voor dark blue hoop ik dat er minder mensen meedoen, voor 't topic, voor de rest iedereen hier en voor mezelf hoop ik dat we de 26 van vorige keer weer overtreffen :) Let's see some WiPs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Dark Blue alsnog gefeliciteerd en bedankt voor de keuze van deze contest want dit is volgens mij wel een leuke voor de n00bs onder ons. ;) Ikke dus Is niet zo heel moeilijk denk ik :? Ik ga iig kijken of ik er ook iets van kan "bakken" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een beginner als ik vind ik zo'n stenen boterham zo slecht nog niet ;) Realisme moet (zou) nog moeten komen, tips zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Tip: ga eens naar een bakker waar ze 't brood een tikkeltje dikker snijden :P

ennuh, droog brood is ook nie lekker he, een goed gevulde echte hollandse boterham met pure hagelslag daarentegen :P

[ Voor 46% gewijzigd door inquestos op 08-01-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crewlz
  • Laatst online: 12-04-2024
Om vast te zorgen dat mijn id niet "gejat":P word. Ik ga proberen het Hans en Grietje huisje van snoep te maken :*) :9 lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik denk dat je juist beter niet een idee hier kan posten, voor je er aan begonnen bent en er een wip van hebt gepost. Als hier dadelijk iemand een wip post met daarop een mooi snoep-huisje, is het idee naar mijn mening van hem, en niet van jou. Ik kan hier wel honderd ideeën posten, zijn die dan ook allemaal van mij??

Natuurlijk zal ik jou idee niet gebruiken, zeker niet nu ik weet dat jij daar waarschijnlijk aan gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

weet iemand een tut of uitleg over fluids in maya anders krijg ik nooi thet water in me glas en me soep in me soepbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

kheb ooit een boterham gemaakt door gewoon een echte onder de scanner te legge, daarna als achtergrond instelle, lijn eromheen trekke, extrude, en dan et plaatje van de scanner weer als skin gebruike, werkte bes ok :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Anoniem: 68580 schreef op 08 januari 2003 @ 16:03:
kheb ooit een boterham gemaakt door gewoon een echte onder de scanner te legge, daarna als achtergrond instelle, lijn eromheen trekke, extrude, en dan et plaatje van de scanner weer als skin gebruike, werkte bes ok :p
Probeer dat maar eens met een appel :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier dan mn eerste wipje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick01.jpg

ff snel in elkaar geknald... more to come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 22-04 11:34

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Anoniem: 75106 schreef op 08 January 2003 @ 16:14:
hier dan mn eerste wipje:

[afbeelding]

ff snel in elkaar geknald... more to come :)
doet me denken aan dat filmpje van pixar dat je voor monsters inc. te zien krijgt; for the birds

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 14:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Zoals altijd hoop ik dat het afkomt (weinig kans) maar ik heb wel een leuk idee :)

Edit: lamaar, m'n idee is nogal lastig en kost me veel te veel tijd, en een ander leuk idee heb ik vooralsnog niet.

offtopic:
Cute, die maaien :> :p

[ Voor 50% gewijzigd door handige_harrie op 08-01-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Eet er iemand toevallig vanavond spaghetti :P :

Afbeeldingslocatie: http://showideas.com/images/TE-1_extra_worm_spaghetti.JPG

Beetje te moeilijk, anders had ik het wel geprobeerd na te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
oh wat ranzig, lijken wel meelwormen ofzo :r (eerste kotssmiley ooit! woei :p)

al is spaghetti niet zo denderend moeilijk, paar loftjes maken, door elkaar gooien, je helemaal scheel kopiëren, klaar. Dat ze door elkaar gaan zie je toch niet (saus erop ofzo) :p

[ Voor 9% gewijzigd door LiToKi op 08-01-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet me denken aan dat filmpje van pixar dat je voor monsters inc. te zien krijgt; for the birds
klopt :) ik hoop er wel een aparte draai aan te geven... t mot er niet te veel op gaan lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:44
ik had de start niet eens gezien!! :)

ik heb al een idee (2 jaar in een restaurant gewerkt....) nu nog de uitwerking! Count me in iig!

Hopelijk wordt de puntentelling wel aangepast, boeit me niet als ik nou 100 of 1 punt krijg, als ik maar een puntje krijg ;) dat streelt toch wel een beetje je echo hehe, snelheid contest had ik er welgeteld 3 (meende ik!) en daar was ik toch wel trots op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

LiToKi schreef op 08 januari 2003 @ 16:38:
oh wat ranzig, lijken wel meelwormen ofzo :r (eerste kotssmiley ooit! woei :p)

al is spaghetti niet zo denderend moeilijk, paar loftjes maken, door elkaar gooien, je helemaal scheel kopiëren, klaar. Dat ze door elkaar gaan zie je toch niet (saus erop ofzo) :p
sterker nog, het ZIJN wormen :)
"http://showideas.com/images/TE-1_extra_worm_spaghetti.JPG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

Ook ik denk dat ik deze keer weer mee ga doen. Als de techniek me dit keer niet in de steek laat, zijn alleen tijd en ikzelf de enige factoren die me in de wielen kunnen rijden.
Als onderwerp zit ik nu te denken aan Mr. Creosote.
Voor wie hem niet kent: http://www.stone-dead.asn.../12-the-autumn-years.html
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Zo ik heb hier mijn eerste WIP. Ik denk niet dat ik hoef te vertellen wat het is.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=40858
Het is een plank met een doorzichtige uitstulping. DUH! als je dat niet zag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

Ik hoop ook nog mee te kunnen doen.
Ik moet eerst even mijn proefwerkweek afmaken, en mn computer aan de praat krijgen maar daarna ;)

Dc nice 2 have u here 8)

*edit* wildmedia i like the way you think, erg phat *edit*

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 58336 op 08-01-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 31514 schreef op 08 januari 2003 @ 16:52:
Ook ik denk dat ik deze keer weer mee ga doen. Als de techniek me dit keer niet in de steek laat, zijn alleen tijd en ikzelf de enige factoren die me in de wielen kunnen rijden.
Als onderwerp zit ik nu te denken aan Mr. Creosote.
Voor wie hem niet kent: http://www.stone-dead.asn.../12-the-autumn-years.html
:) :) :)
Het moest er smakelijk uit blijven zien... :P, weetniet of je dat smakelijk vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73692

Eeeuh vraagje: Mag je ook iets met z'n tweeën maken of moet het individueel zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73692 schreef op 08 januari 2003 @ 17:13:
Eeeuh vraagje: Mag je ook iets met z'n tweeën maken of moet het individueel zijn???
individueel lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 21-04 23:11
inquestos schreef op 08 januari 2003 @ 16:36:
Eet er iemand toevallig vanavond spaghetti :P :

[afbeelding]

Beetje te moeilijk, anders had ik het wel geprobeerd na te maken
Volgens mij is dat eenvoudig te doen met de shag:hair plugin.

Edit: Shag:fur vast ook wel

[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 08-01-2003 17:24 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04 11:03
Ik reserveer een cartoony groentenbijeenkomstje, dus niemand maakt dat, 10 minuutjes nog en een wipje van een broccolil, en daarna de tomaat, en daarna... ;)
TATAAAAAH
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/Contest/WIP1.jpg
Toch erg dat ik me iedere keer weer zo belachelijk maak met m'n 3d dingetjes :'(

Comments graag

[ Voor 48% gewijzigd door coubertin119 op 08-01-2003 17:55 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14254

Ik doe mee! In eerste instantie had ik wel een leuk idee, maar gezien de beperking van "smakelijkheid" mag ik dit niet maken (denk toch niet dat ik't technisch had gekund). Voor de mensen die't mailtje ook eens hebben ontvangen: mcdonalds.jpg of bigmac.jpg, zoiets, en het ging om een vrouw :D Anyway, ik verzin wel wat anders. Wel erg druk met wat zooi op de uni, maar ik zal vast wel een simpel kruidnootje kunnen maken om maar wat te noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73692

Nou ik doe ook mee... Als ik tijd vrij heb, heb wel wat leuke ideeën

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

HawVer schreef op 08 januari 2003 @ 17:24:
[...]

Volgens mij is dat eenvoudig te doen met de shag:hair plugin.

Edit: Shag:fur vast ook wel
nee met fur niet :P
het zit nu wel in het zelfde pakket maar het is alleen te doen met shag hair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:55
supern00b gaat ook maar eens meedoen :P als ik een id heb that is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
coubertin119 schreef op 08 januari 2003 @ 17:28:
Ik reserveer een cartoony groentenbijeenkomstje, dus niemand maakt dat, 10 minuutjes nog en een wipje van een broccolil, en daarna de tomaat, en daarna... ;)
TATAAAAAH
[afbeelding]
Toch erg dat ik me iedere keer weer zo belachelijk maak met m'n 3d dingetjes :'(

Comments graag
ik ken die stijl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram333654 had toch ook al zoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Jah, die broccoli komt van x aantal posts hierboven, maar het is ook nog errug WIP, er komen nog een groente of 5 bij, en een achtergrond (ooit...)

Ja, ik weet het, maar be patiently, het is vooral de plaats die belangrijk wordt, meer dan de figuurtjes. Als Dark Blue vindt dat ut ni mag dan mag ze het zeggen, 'k stop dan wel als ut moet.

IDEE, een fuifje van groenten op een tafel. Maar das waarschijnlijk toch way to difficult for me. |:(

[ Voor 38% gewijzigd door coubertin119 op 08-01-2003 18:18 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
Weet iemand hier toevallig een mirror voor brazil? Op de site zelf krijg ik:
Temporarily Offline
Our apologies for any inconvenience - we'll have something back online ASAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

zmn schreef op 08 januari 2003 @ 18:10:
Weet iemand hier toevallig een mirror voor brazil? Op de site zelf krijg ik:

[...]
http://www.splutterfish.com/download/Brazil_test_0_4_53.zip

Dit is de laatste public, maar met wat zoekwerk op het net vind je de 1.0 ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
coubertin119 schreef op 08 January 2003 @ 18:08:
[...]
IDEE, een fuifje van groenten op een tafel. Maar das waarschijnlijk toch way to difficult for me. |:(
leuk idee, ik ben zelf nogal inspiratieloos, heb het idee dat veel mensen voor de originaliteit gaan en techniek heb ik niet, dus ik moet ook iets leuks bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
fatbenny schreef op 08 januari 2003 @ 18:23:
[...]

leuk idee, ik ben zelf nogal inspiratieloos, heb het idee dat veel mensen voor de originaliteit gaan en techniek heb ik niet, dus ik moet ook iets leuks bedenken :)
Voor die ene keer dat 'k een leuk idee heb zal ut niet mogen, want het lijkt teveel op bramnummerzoveel, naja, 'k wacht het wel af.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

coubertin119 schreef op 08 januari 2003 @ 17:28:
TATAAAAAH
[afbeelding]

Comments graag
//edit lees net hierboven wat ik zeg |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 08-01-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
coubertin119 schreef op 08 January 2003 @ 18:34:

Voor die ene keer dat 'k een leuk idee heb zal ut niet mogen, want het lijkt teveel op bramnummerzoveel, naja, 'k wacht het wel af.
was geen grapje, ik vind het dus echt een leuk idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
fatbenny schreef op 08 January 2003 @ 18:36:
[...]

was geen grapje, ik vind het dus echt een leuk idee :D
Jah, het is ook een leuk idee (vind ik zelf toch) alleen kan je groenten maar op 1 cartoony look maken (altans ik toch) en dat is die van bram, en dus weet ik niet of het mag.

Flapmo, ik snap eigenlijk niets van je reactie.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Mja, ik ga een oude (morrowind tijdperk) slager maken :P
dusse, cartoon style, slager, dus dat maak je maar niet, wie het ook wou doen >:)
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste