* Dark Blue ! Deze contest zou de laatste kunnen zijn, en wie weet voor hoe lang.
Dus blijf ontopic en post nuttig, verpest het niet voor medeTweakers. *
VERSIE 7
Wat kon het ook anders zijn, mijn keus, vrouw zijnde?
Ik raakte geinspireerd door de 'wine and pie' die ik uitdeelde,
maar laat je daardoor niet aan banden leggen: eten en drinken
kan heel breed zijn!
De Regels:
• Als je mee doet laat je dat weten door minstens 1, maar graag meer 'Work in Progress' plaatjes in dit thread te posten, alleen een final is niet genoeg.
• Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.
• Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan woensdag 8 januari van start en stoppen op middernacht woensdag 29 januari 2003.
• Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.
• Post of gebruik geen oude modellen.
De Puntentelling:
Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:
Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... e.d.
Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modellen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.
Telling van de punten
Op woensdagnacht/ donderdag ochtend, stuur je mij (
) een mailtje waarin je duidelijk de namen vermeldt van de mensen in beide top 3's.
Zet in het Onderwerp van je mail: '3d Contest - $nickname - Punten'
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).
Weet de winnaar geen geschikt onderwerp, dan mag hij/zij een poll openen aan het eind van deze draad en daar de gesuggereerde nieuwe onderwerpen voor het uitkiezen gooien.
Over het type puntentelling is wat onenigheid geweest: je mag me mailen op
als je een suggestie hebt voor een betere telling; bijv. met cijfers ofzo, en ook wat we bij gelijkstand doen.
Post het niet in dit topic, omdat er dan veel te veel gemekker doorheen komt.
De Opdracht:
"Eten en drinken";
Wat je je maar kunt voorstellen bij dit onderwerp; maar houd het 'fris om naar te kijken'. De aankleding mag op alle manieren die in je opkomen.
Het Topic:
In W&G, en in topics als een contest, hoef je niet altijd puur informatief te antwoorden maar is het ook leuk om je mening te geven. Maar drijf het niet te ver door, het is hier niet de Huiskamer. Een nutteloze post is altijd een post teveel. Als een mod een offtopic, zwaar onzinnige post ziet, zal hij hem trashen, maar op een gegeven moment is de maat vol. Dus laten we dit topic met zn allen gezellig maken, zodat de mods het hoofd koel houden.
Deze aanvulling naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16699639
Ook voor deze keer: Veel plezier!
(bron basistekst: maddog/wildmedia/wildeaap/gladiool/litoki)
Mods: ik werd gevraagd te mailen, maar er komt geen reactie. Het lijkt
me verder geen probleem om een topic te openen, als er iets verkeerds in staat, corrigeer me maar.
Dus blijf ontopic en post nuttig, verpest het niet voor medeTweakers. *
VERSIE 7
Wat kon het ook anders zijn, mijn keus, vrouw zijnde?
Ik raakte geinspireerd door de 'wine and pie' die ik uitdeelde,
maar laat je daardoor niet aan banden leggen: eten en drinken
kan heel breed zijn!
De Regels:
• Als je mee doet laat je dat weten door minstens 1, maar graag meer 'Work in Progress' plaatjes in dit thread te posten, alleen een final is niet genoeg.
• Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.
• Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan woensdag 8 januari van start en stoppen op middernacht woensdag 29 januari 2003.
• Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.
• Post of gebruik geen oude modellen.
De Puntentelling:
Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:
Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... e.d.
Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modellen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.
Telling van de punten
Op woensdagnacht/ donderdag ochtend, stuur je mij (

Zet in het Onderwerp van je mail: '3d Contest - $nickname - Punten'
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).
Weet de winnaar geen geschikt onderwerp, dan mag hij/zij een poll openen aan het eind van deze draad en daar de gesuggereerde nieuwe onderwerpen voor het uitkiezen gooien.
Over het type puntentelling is wat onenigheid geweest: je mag me mailen op

Post het niet in dit topic, omdat er dan veel te veel gemekker doorheen komt.
De Opdracht:
"Eten en drinken";
Wat je je maar kunt voorstellen bij dit onderwerp; maar houd het 'fris om naar te kijken'. De aankleding mag op alle manieren die in je opkomen.
Het Topic:
In W&G, en in topics als een contest, hoef je niet altijd puur informatief te antwoorden maar is het ook leuk om je mening te geven. Maar drijf het niet te ver door, het is hier niet de Huiskamer. Een nutteloze post is altijd een post teveel. Als een mod een offtopic, zwaar onzinnige post ziet, zal hij hem trashen, maar op een gegeven moment is de maat vol. Dus laten we dit topic met zn allen gezellig maken, zodat de mods het hoofd koel houden.
En dat verduidelijkt waarom we hier zijn: om je mede contesters tips te geven en te beoordelen, het is geen Raad-Je-Plaatje en om te chatten kun je irc, een messenger of mail gebruiken.|HunterPro| schreef op 09 januari 2003 @ 21:35:
...Maar de blaat er omheen (20 posts van 'goh een appel' 'joh een appel' 'hee joh dat lijkt wel een appel!') is alleen afgrijselijk om doorheen te bladeren.
Deze aanvulling naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16699639
Ook voor deze keer: Veel plezier!
(bron basistekst: maddog/wildmedia/wildeaap/gladiool/litoki)
Mods: ik werd gevraagd te mailen, maar er komt geen reactie. Het lijkt
me verder geen probleem om een topic te openen, als er iets verkeerds in staat, corrigeer me maar.
[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 10-01-2003 01:01 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs