Neu hoor, je doet wat je niet laten kunt...
En Got verlaat ik niet alleen door dit, ik loop al langer (ook voordat de HK sluitte, dus dat heeft er niets mee te maken) te denken om ermee te stoppen.
En over offtopic replys heb ik niet die mee doet over horen zeiken (idd die ene reply van "aardbijen zijn lieve beestjes" vond ik ook net iets te...) maar waarom gaat iemand die er niet meedoet oid zeggen dat het offtopic is, boeiend..er is geen geflame (dat begint nu pas

) en alles is gezellig, WHAT'S THE F*CK*NG PROBLEM...
En dit zeg ik ook ff, ik noem weer geen namen, denk niet dat iedereen de contest leuk vind, sommige personen die ik heb zien zeiken in topic of er nog een contest kwam, zeiden op irc iets van
"3d is voor kleuters jonger dan 16"
"ik zou die rommel niet eens durven te posten"
Etc...
Maarja, dat zijn de mensen die graag ff goed overkomen bij de modjes, en klagen als er 1 offtopic bericht is. En blij is dat de contest nu weg is..
McVirusS was ook daadwerkelijk de enige mod die een beetje snapte waarom ik pissed was.
[edit]McVirusS , mijn dank daarvoor, weet dat je de enige mod bent waar ik nog echt respect voor heb[/edit]
De redenen waarom ik weg ga is een opstapeling van dingen, zoals ik al zei..., maar het gaat jullie goed.
Tis jammer dat ik geen namen mag gebruiken, hoewel ik er graag een OW over zou hebben om even mijn "hart te luchten" over bepaalde personen....
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 12-02-2003 17:46
]