[3d] Contest v7 - Eten en drinken Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 06 February 2003 @ 20:17:
het probleem van het idee van bram is dat mensen die erg goed bekend staan (ik noem bijvoorbeeld wildmedia, dark blue, litoki, tommie, en andere winnaars van de vorige contests) veel meer replies krijgen in hen topics. Beginners zoals ik hebben juist (opbouwende ) kritiek nodig. Mense willen eye-candy zien en dan gaan ze niet in een topic van een n00b kijken. Das slechts mijn visie.

OKee...kunnen we niet aan de mods vragen of er wel een nieuw topic komt en dat er alleen wips geplaatst worden en kritiek. Daar moet iedereen zich aan houden en dat moet dan ook keihard in de openingspost staan. Ik vind het jammer dat de mods zo moeilijk doen over zo'n topic.
Yay, we halen alle fun weg.... meer regels... ik snap de mods niet, je hebt nu geen HK om naar toe te posten, dus waarom nog alles zo enorm strikt houden...

mja, zal ik wel zijn :{

en dan bedoel ik, je hebt iets tussen wat het nu is, en HK niveau

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
en je hebt irc...om te lullen :) en dan gewoon wips en kritiek hier plaatsen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 06 February 2003 @ 19:58:
[...]

* Dark Blue komt liefjes aanhuppelen
* Dark Blue huppelt weer liefjes weg
Oeh, een huppelkutje... :) Sorry... was een inkoppertje. Kon t nie laten (donderdagavond, studentenhuis, je snapt t wel).

Maar even serieus...
We mogen echt niet meer hier op GoT dus? Ook niet als we beloven lief te zijn enzo? Of wat nou als we beloven dat een van ons gaat modden? Of wordt het dan teveel een zooi? Als het anders echt neit kan dan moeten we idd uitwijken naar een andere plek. Er waren al mensen die hostingruimte hadden enzo geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 06 februari 2003 @ 20:17:
OKee...kunnen we niet aan de mods vragen of er wel een nieuw topic komt en dat er alleen wips geplaatst worden en kritiek. Daar moet iedereen zich aan houden en dat moet dan ook keihard in de openingspost staan. Ik vind het jammer dat de mods zo moeilijk doen over zo'n topic.
Dat werkt niet, mensen lezen de openingspost niet. Zeker niet als ze alleen even langskomen en niet meedoen. (Er werd in dit topic druk over het stemsysteem gediscussiëerd, terwijl in de openingspost expliciet stond dat het via mail moest, bijvoorbeeld.)
Dit weten de mods ook, dus die beginnen daar (terecht) niet aan. Er komt op GoT dus (voorlopig) gewoon geen nieuwe contest. Punt uit. (;()

Als men dus persé op korte termijn een nieuwe contest wil, zal dat niet op GoT kunnen; daarvoor moeten we dan (zoals Dark Blue al meerdere keren gezegd heeft) uitwijken naar een ander (al dan niet bestaand) forum.

Het lijkt me, dat we daarvoor het best #3dtweakers o.i.d. kunnen gebruiken. Op die manier val je niet de GoT-crew (grotendeels vrijwilligers!) 'lastig' met een overleg waar GoT niet veel mee te maken heeft in een topic dat daar helemaal niet over gaat (of in ieder geval hoort te gaan).
edit:

@bram: zelf modden? Dan kunnen we ook andere topics modden, of ze moeten de GoT-software aanpassen. Lijkt me geen goed idee... :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
Op de ideeën om iets op GoT te veranderen reageer ik niet (ieders eigen topic, zelf modden, eigen forum op GoT, denk even na voor je het topic met deze zinloze ideeën "vervuilt"...). Een aparte site voor 3d-contest lijkt op het eerste gezicht wel een goed idee te zijn, maar vergeet niet dat de instroom van nieuwe 3d-ers misschien wel eens beperkt zou kunnen zijn. Je hebt dan wel geen last van mensen die zomaar even zo'n contest binnenlopen en offtopic reply's posten, waarschijnlijk posten er al helemaal weinig mensen en neemt de activiteit langzaam af, en ik denk niet dat dat "ons" doel is :/ . Bovendien gaat er nogal wat werk in zitten (alleen het mod-werk al, heeft w-169 denk ik wel ondervonden :) ), maar goed, als iemand daar zin in heeft om dat te doen, ik ben niet degene die je tegenhoudt.

Ik denk gewoon dat één iemand van ons (dus niet iedereen die mods bestoken >:) ;) ) dit eens goed moet bespreken met de W&G mods, en dan zien we verder wel wat we gaan doen.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 06 februari 2003 @ 22:58:
Op de ideeën om iets op GoT te veranderen reageer ik niet (ieders eigen topic, zelf modden, eigen forum op GoT, denk even na voor je het topic met deze zinloze ideeën "vervuilt"...).
Tjee zeg, beetje vriendelijker mag ook wel. Ik weet verder niet precies hoe de software van het GoT in elkaar zit, maar ze hoeven heus niks te veranderen hoor. En een eigen forum is ook nooit mijn bedoeling geweest hier. Maar goed... als t nie vriendelijk kan dan hoeft t voor mij ook nie meer. (ja, kvoel me beledigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo waarde mede-3d'ers :)
als er geen nieuwe 3d contest op GoT komt zullen we denk ik toch gewoon moeten uitwijken. Hebben we een andere keuze? Lijkt me sterk... of iemand moet de mods overhalen. Dit lijkt me niet echt realistisch gezien de opschudding hier... =\

nou ja... we zullen wel zien.
(ben overigens druk in overleg met de admin van phyber.nl, 2d en 3d battles stonden voor hem sowieso al op de agenda. kan nog niks garanderen trouwens, hij zit midden in een totale remake van z'n site. maar goed, tis misschien een optie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach, dit topic valt reuze mee. Kijk eens naar de rest van w&g. Tig utfs-vragen, tig andere vragen, geen enkele discussie en nauwelijks topics van hoge kwaliteit. Of het tekentopic bijvoorbeeld. Ik zie door de 'wauw mooi man Iguana' en 'ze zijn weer vetjes Nozzman' oneliners het tekenbos niet meer. Nee, wat dat betreft is dit eerder een topic van hoog dan van laag niveau.

Maarja, het is natuurlijk makkelijk direct naar 3D te wijzen als je er zelf geen interesse in en verstand van hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Oefening op 07-02-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

o so true nelis, kad het niet beter kunnen verwoorden. echter dit topic word meer als een last gezien.

vooralsnog, voor discussie over hoe en wat over hoe het nou verder moet hosting ed #3dtweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk snap ik de balle meer van GoT en heel het beleid ervan. Ik heb zelf abslote geen verstand van al dat geteken, maar ik heb net alle 29 paginas met plezier doorgelezen en bij sommige plaatjes smakelijk moeten lachen. Echt waar ik heb me kostelijk vermaakt na een dag zware werk.

Ik denk dat tweakers zich 1 ding moet realiseren en dat is dat ze aan hun eigen succes ten onder aan het gaan zijn. Tuurlijk mag het geen rotzooitje worden op het forum, maar je kan ook de teugels te strak in handen houden en zo de aggressie van de gebruikers opwekken. Tegenwoordig is het altijd maar lees de FAQ, lees de FAQ, als vervolgens een situatie ontstaat die niet in de FAQ staat en een MOD daarop gewezen wordt met de tekst "kijk maar naar de FAQ, daar staat het niet in" dan moeten gebruikers maar niet zo bijdehand zijn.

Het is een welbekend feit dat steeds meer mensen een lichte afkeer van GoT krijgen omdat alles zonodig volgens de regels moet. Nu kan ik dat in de meeste gevallen wel begrijpen, maar als ik nu lees dat een topic zoals deze nu opeens ook alszijnde "laag niveau" bestempeld word, dan ben ik toch blij dat ik een riem aan heb, want anders zakt mijn broek er van af.

Ik denk dat zo nu en dan vergeten wordt dat GoT en tweakers.net er voor de users is en niet andersom. Het zou een eer moeten zijn dat jullie de users mogen ontvangen ipv dat users blij moeten zijn met het feit dat ze op een forum kunnen rond snuffelen of het nieuws kunnen lezen. Ik zie altijd nog banners door het scherm heen vliegen en wat voor nut hebben die als er geen bezoekers zijn? Juist ja, dan lopen alle sponsors weg en kan tweakers.net opgedoekt worden. Mischien ben ik wel een beetje sceptisch, maar als ik naar de lijn kijk die de laatste tijd ingezet is, dan is dit het begin van het einde

Zucht wat waren dat toch mooi tijden dat ik nog met Dabit aan het discuseren was over het ultime ontwerp voor zijn waterblokje.... echt waar ik verlang ernaar terug. Minder regels en minder gezeik.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Bravo, goed gezegd (ik zeg niet dat ik fanatiek dezelfde mening heb, maar het is een flink betoog, nietwaar?). Maar ... ehm ... ik denk dat het meer uitwerking heeft als je dit in LA zet... ?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Ik verhuis ieg mee als we moeten moven naar een ander forum (en als ik tijd heb doe ik ook echt es mee), hoewel ik het erg jammer zou vinden. Dat dit topic een plaatsje heeft op GoT zorgt toch wel voor een redelijke constante stroom bezoekers, één die we straks kwijt kunnen raken.

Verder over de huidige toestand op GoT en ook op even op nitraat te reageren: GoT groeit en in elke vorm van groei zijn fases te onderscheiden. "revoluties" lijken dan mss de ondergang, maar het zijn elke keer weer stappen vooruit. Ik ontken niet dat er de nodige twistpunten zijn maar voor het grootste gedeelte is dit eraan te wijten dat de huidige organisatie structuur van GoT uit zijn voegen barst door de groei, tijd voor een reorganisatie lijkt me dan. Niet dat ik er erg veel kaas van gegeten heb maar het lijkt me dat een organisatie of bedrijfskundig expert er wel iets nuttigs over te zeggen heeft.

edit: voor verdere discussie vind je mij ook in #3dtweakers @ irc.tweakers.net :)

[ Voor 6% gewijzigd door mpegernie op 07-02-2003 01:07 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar aanleiding van bovenstaande posts ---> Gaat het de verkeerde kant op met GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk vind ik dat hele gedoe over "offtopic" een beetje onzin, in elk topic wordt wel offtopic gereageerd.
Dat er dan opeens een modje langskomt die ff stoer wil doen dat ie modje is omdat hij vindt dat er teveel "offtopic" wordt gereageerd vind ik helemaal onzin.

Als ze zo nodig willen dat er alleen wips + kritiek word gepost open dan 2 topics, 1 voor wips + kritiek en 1 voor vragen ipv een onnodige modbreak er tegen aan te gooien waardoor het aantal replies ineens aanzienlijk daald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik vind het idee van iedere deelnemen z'n eigen Topic wel een goed idee, maar dat betekend dat er een heel apart forum moet komen voor elke contest, anders raak je het overzicht kwijt.

Dit is op zich best te doen; je maakt gewoon 1 forum waar gewoon algemeen gepost kan worden, en daarbinnen subforums voor elke contest.

Diegene die de contest "leid" krijg gewoon moderator rechten op het forum en zij/hij moet er dan voor zorgen dat alles binnen dat forum soepel verloopt.
Diegene kan dan ook het forum sluiten als de contest afgelopen is, en dan word dus automatisch het laatste geposte plaatje in ieder topic als final gezien :)

Ik wil hiervoor best een forum opzetten, heb toch nog een webserver met zo'n 50 mb webspace vrij :)

Zeg het maar :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Het zal geen probleem zijn om een forum online te zetten, om de 3d contest's op voort te zetten. Mocht het dat wel zijn, op "ons" forum is animo voor:

http://rene.tyne.nl/ubb/Forum7/HTML/001578.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Voordat iedereen zijn eigen forum en 3D-channel gaat spammen kan iemand beter gewoon ff een mailtje naar een mod sturen met de vraag of er een nieuwe contest mag komen, zoniet dan kan iemand het best gewoon een 3D-forum opzetten met verschillende deelfora (animatie, contests, modelling, enz) want dat mist nog al in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een klein nederlands forum waar ook contest en zeg maar themas wordt gewerkt weet de url alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik ben het met nitraat eens, het te strakke beleid zorgt voor het begin van het einde....

Een ander forum is leuk, maar niet nuttig, zoals MpegErnie gister volgens mij vertelde via irc. Je krijgt steeds minder mensen, elke keer doet er wel iemand even niet mee vanwege een of andere reden. Hier op GoT komen wel steeds nieuwe mensen. Maar op zo'n apart forum is de kans daarop veel kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 23:32:
[...]

Tjee zeg, beetje vriendelijker mag ook wel. Ik weet verder niet precies hoe de software van het GoT in elkaar zit, maar ze hoeven heus niks te veranderen hoor. En een eigen forum is ook nooit mijn bedoeling geweest hier. Maar goed... als t nie vriendelijk kan dan hoeft t voor mij ook nie meer. (ja, kvoel me beledigd)
Sorry, was niet zo bedoeld :) . Wilde alleen maar even zeggen dat je hier niet allerlei ideeën op tafel moet leggen voordat dit goed is besproken met de mods. :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De url is www.3dforum.cjb.net

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 20:17

Alpine

Twisted animator

Dat forum kan het niet aan hoor als er een hoop GoTters bijkomen voor een 3d contest. Ga dan naar web-con.nl ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een tijdelijk forum toch? En als er mensen zijn die buiten alleen contest een goed 3d forum willen kenne ze toch daar terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Laatst online: 13-09 20:17

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 16:19:
Dat is een tijdelijk forum toch? En als er mensen zijn die buiten alleen contest een goed 3d forum willen kenne ze toch daar terecht?
Het is idd een tijdelijk forum en iedereen is er welkom.
BTW Zaren|LNF|, jij zat toch ook op de eerste 3d forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
1. Die site is eigenlijk te klein van opzet
2. Je sluit andere GoTters af
3. Ik heb ook een url voor jou: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/706363// Daar bespreken lijkt me een beter idee
4. Krijg de hele tijd foutmeldingen op die site : :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd ik kom nog van de oude forum jah, maar als we nog een aantal fanantieke GoTérs kunnen strikken, hebben we met het nieuwe forum en mainpage een leuke nederlandse 3D community. Iets wat ik eigenlijk nog miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

mocht er trouwens nog een nieuwe contest komen?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
dit zuigt.... er zit geen vooruitgang meer in...
helaas

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat dark blue bezig was met een forum op te zetten voor contests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik denk niet dat er nog veel animo zal zijn voor een contest wanneer die niet meer op GoT staat, omdat mensen hem dan gewoon niet tegenkomen.

Maar is dat zo erg? Ik vind van niet, en wel om een aantal redenen:

-De verschillen in 3d-kwaliteiten zijn zo groot, dat slechts enkelen serieus meedoen aan de contest.

-De tijd per contest is zo kort dat echt serieus werk onmogelijk is (voor mij althans, zoveel tijd heb ik gewoon niet, en volgens mij ben ik niet de enige daarin). Een langere tijd per contest zou volgens mij ook niet werken, omdat dat veel discipline vergt, er lang mee bezig zijn, en de topic dan een stuk minder actief wordt.

-Er zijn nu zoveel contests in zo weinig tijd geweest, dat het aantal reacties terug begint te lopen.

-Iedereen kan zijn plaatjes gewoon kwijt in het 3d-stuff-topic, waarop dat eindelijk ook weer eens wat drukker wordt, want dat liep de laatste tijd ook wat minder door deze topic.

-Veel leuker dan 'tegen' elkaar vind ik mét elkaar werken. Daarom lijkt een groeps-project als opvolger van het trein-project me veel leuker. En van samenwerken leer je nog veel meer dan hiervan hoor! Moet alleen het trein-project nog even afkomen, maar dat is een kwestie van enkele (één à twee) weken.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik vond het altijd wel leuk, iets van het zelfde waar iedereen mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Ben 't half met je eens Oogst, het aantal reacties liep in alle contests op tot de modbreak van deze, helaas (de vorige zat op 1000+ reacties). En tegen elkaar motiveert imo harder dan met elkaar ergens aan werken. Dat groepsprojecten leuk zijn kan ik me wel in vinden verder :)

Verder is inderdaad de tijd te kort, de verschillen te groot en de andere topic minder druk.

Toch hoop ik dat er ooit nog eens een contest komt, met nette regels, een langere tijdsduur en een leuke competitie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 09 februari 2003 @ 22:23:
Ik denk niet dat er nog veel animo zal zijn voor een contest wanneer die niet meer op GoT staat, omdat mensen hem dan gewoon niet tegenkomen.

Maar is dat zo erg? Ik vind van niet, en wel om een aantal redenen:

-De verschillen in 3d-kwaliteiten zijn zo groot, dat slechts enkelen serieus meedoen aan de contest.
Ik denk niet dat dat invloed heeft. Ik doe gewoon mee omdat 't ik het leuk vindt, niet om te winnen ofzo. :) En ik denk niet dat ik de enige ben, want het aantal beginnende 3d-ers is in deze contest opvallend hoog. Maar wat bedoel je hier nou mee te zeggen: Dat je het best vindt dat de contests ergens anders heen worden verplaatst?? :?
-Er zijn nu zoveel contests in zo weinig tijd geweest, dat het aantal reacties terug begint te lopen.
Volgens mij trok elke contest weer meer bezoekers dan de voorgaande. Alleen contest v7.0 niet, maar tot de modbreak leek het wel die richting op te gaan. :|
-Veel leuker dan 'tegen' elkaar vind ik mét elkaar werken. Daarom lijkt een groeps-project als opvolger van het trein-project me veel leuker. En van samenwerken leer je nog veel meer dan hiervan hoor! Moet alleen het trein-project nog even afkomen, maar dat is een kwestie van enkele (één à twee) weken.
Ik hoop wel dat er een contest en een groepsproject naast elkaarkunnen bestaan... Zou jammer zijn als het ene of het andere zou moeten zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

RAZORDUDE schreef op 09 February 2003 @ 20:16:
?...ik heb het niet helemaal zo goed gevolgd.

[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 10-02-2003 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 09 February 2003 @ 22:37:
Ben 't half met je eens Oogst, het aantal reacties liep in alle contests op tot de modbreak van deze, helaas (de vorige zat op 1000+ reacties). En tegen elkaar motiveert imo harder dan met elkaar ergens aan werken. Dat groepsprojecten leuk zijn kan ik me wel in vinden verder :)

Verder is inderdaad de tijd te kort, de verschillen te groot en de andere topic minder druk.

Toch hoop ik dat er ooit nog eens een contest komt, met nette regels, een langere tijdsduur en een leuke competitie.....
Pfff lange tijdsduur, 4 uur voor het einde gaat Litoki eens nadenken wat hij ook al weer zal maken, maakt dit in 2.5 uur en zecht dan dat deze wip maar zijn final moet worden en daarmee eindigt hij minstens in de top3.......

Maar om dit bericht serieuzer af te sluiten, met elkaar zit minder "druk/motivatie" achter als tegen elkaar. De mens wil altijd winnen en zal daardoor harder werken en meer van zichzelf geven als hij tegen iemand strijd als met.
Groepprojecten worden deadlines nog weleens uitgesteld omdat iedereen hierbij gebaat is. In competities niet omdat sommige al klaar zijn en zich binnen de tijd uit de naad gewerkt hebben en zich achtergesteld voelen zodra anderen meer tijd gaan krijgen.
Dus een competitie heeft mijn voorkeur.

En tijd ja 2 weken is kort voor de werkende/hard studerende medemens, nou begrijp ik dat hier ook jongere tweakertjes dan ik rondlopen die nog niet getrouwd zijn, kinderen hebben en een baan (en dus veel meer tijd) maar ik doe ook graag mee. Een per maand zou een leuke zijn. Ik weet niet of de modjes problemen gaan hebben met 12 competities per jaar... op het Gadget topic zijn er ook digi photo competities aan de gang en dat gaat aardig.
Misschien als regel instellen in de Contest mag u wips posten maar geen commentaar. Dus niet wat mooi... w00t... l33t... whatever...
Meer van een opsomming van WIPs en daarna finals. Wat minder sociaal maar misschien voor modjes meer acceptabel. Tis jammer maar je ego wordt wat minder gestreeld. Hoe je ook niet iedere 5 minuten te kijken of iemand heeft gezecht dat je plaatje mooi is en kan je weer meer tijd besteden aan het modellen/texturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 08:18:
[...]
Misschien als regel instellen in de Contest mag u wips posten maar geen commentaar. Dus niet wat mooi... w00t... l33t... whatever...
Meer van een opsomming van WIPs en daarna finals. Wat minder sociaal maar misschien voor modjes meer acceptabel. Tis jammer maar je ego wordt wat minder gestreeld. Hoe je ook niet iedere 5 minuten te kijken of iemand heeft gezecht dat je plaatje mooi is en kan je weer meer tijd besteden aan het modellen/texturen.
Mja, als er zoiets komt doe ik dus, en ik denk vele met mij, helemaal niet meer mee....

kan ik net zogoed iets voor mezelf maken, je krijgt geen commentaar, je weet niet wat anderen ervan vinden.... wat is het nut ervan dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Dit kan wel:

een aparte website waar wips geupload en van commentaar voorzien kunnen worden.
Hier worden dan alleen de wips gepost, met een linkje naar de website zodat je ze daar van commentaar kunt voorzien.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Het nut van het posten van wips op GoT ontgaat mij dan volledig.
Ook is dat 'faqtechnisch' ;) niet mogelijk want dat valt onder spam.

Het is jammer hoor, maar als het niet kan dan kan het niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Allochtoon op 10-02-2003 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 08:18:
[...]

Pfff lange tijdsduur, 4 uur voor het einde gaat Litoki eens nadenken wat hij ook al weer zal maken, maakt dit in 2.5 uur en zecht dan dat deze wip maar zijn final moet worden en daarmee eindigt hij minstens in de top3.......
;) ik ja, maar ik werk snel en slordig, de meeste hier hebben gewoon meer tijd nodig, en ik zou ook meer tijd willen, ondanks dat 't bij mij (kennelijk) nogal hard kan gaan.
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 08:22:
[...]

Mja, als er zoiets komt doe ik dus, en ik denk vele met mij, helemaal niet meer mee....

kan ik net zogoed iets voor mezelf maken, je krijgt geen commentaar, je weet niet wat anderen ervan vinden.... wat is het nut ervan dan? :/
Mee eensch, dan wordt 't wel erg droog allemaal. Probleem is dat veel mensen dat zien als een kans om te repliën á la "w00t" en "mooi hoor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Allochtoon schreef op 10 februari 2003 @ 08:55:
Het nut van het posten van wips op GoT ontgaat mij dan volledig.
Ook is dat 'faqtechnisch' ;) niet mogelijk want dat valt onder spam.

Het is jammer hoor, maar als het niet kan dan kan het niet.
Simpel: om toch nieuwe GoTers aan te trekken en GoT er mee verbonden te houden.

Daarbij komt ook nog dat mensen die het gewoon leuk vinden om alleen naar de plaatjes te kijken gewoon kunnen kijken, en niet pagina na pagina door te hoeven scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ok, kom we wachten even een half jaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Allochtoon schreef op 10 February 2003 @ 17:02:
ok, kom we wachten even een half jaar dan :)
:? hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Dus het is voorbij>????

(coole post tijd trouwens :P)

[ Voor 48% gewijzigd door FragNeck op 11-02-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
een half jaar vind ik een beetje overdreven. 1 tot 2 maanden lijkt me wat beter, maar goed, het is aan de W&G mods om hier over te beslissen, of we zouden natuurlijk massaal moeten zeggen "we stoppen ermee", of "we verkassen naar een ander forum"...

Maar ik wil nou wel eens weten wat de W&G-mods hierover te zeggen hebben. Wordt wel eens tijd dat zei tot actie komen en ons duidelijkheid geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
idd, ik heb hier al lang geen uitspraak / mening gezien van een MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het uberhaupt aan onze modjes gevraagt? Volgens mij heeft iedereen zich netjes gedragen na de modbreak hier. Behalve dan de eindeloze discussie nu aan het einde of we wel een volgende contest mogen houden.
Volgens mij is het aan de winnaar om dit aan de modjes te vragen en een topic te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:05:
Heeft iemand het uberhaupt aan onze modjes gevraagt? Volgens mij heeft iedereen zich netjes gedragen na de modbreak hier. Behalve dan de eindeloze discussie nu aan het einde of we wel een volgende contest mogen houden.
Volgens mij is het aan de winnaar om dit aan de modjes te vragen en een topic te verzinnen.
Ja, maar of iedereen daar zoveel zin in heeft, om weer een mega strikt beleid topic te krijgen.... :/

Kijk voor de gein eens naar het fotografie wedstrijd topic, in gadgets geloof ik.
daar wordt meer gelult als hier ooit!

en daar komt ook geen MODBREAK factor 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
Ergens in maart is OK. :)

Even rustig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ok, bedankt :)

Tegen die tijd zal ddtommie wel contact opnemen met de W&G mods hopelijk (of anders om), want hij is tenslotte degene die de eer heeft gekregen om de volgende contest te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

willem169 schreef op 11 februari 2003 @ 15:50:
Ergens in maart is OK. :)

Even rustig aan...
Zou ik mogen vragen waarom er een pauze moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
RAZORDUDE schreef op 09 februari 2003 @ 20:16:
handige_harrie schreef op 11 februari 2003 @ 18:21:
[...]

Zou ik mogen vragen waarom er een pauze moet komen?
8)7
Weet je, ook voor frequent langslurkende Gotters zou het niet gek zijn om af en toe eens lekker Oud Hollandsch te zoeken. Waar doe je dat zoeken? Op een plaats waar je het snelste de informatie vindt, misschien op een plaats waar het onderwerp al eerder besproken is? En wat zien wij hier? 8 bladzijden met daarin *het antwoord*!
En dat terwijl Google per search maarliefst 10 pagina's noemt, moet je je voorstellen hoe relatief makkelijk het is om in dit topic terug te vinden waaróm er even geen nieuwe contest zal komen?

_/-\o_ dank u als u wat met dit antwoord doet, zodat ik die hamer niet nog 10x hoef te gebruiken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Blue op 11-02-2003 20:55 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen is Dark blue het nogal met de mods eens, ach... :{

Een pauze, tis ok hoor... Alleen zal ik niet meedoen volgende keer, ik ga wel lekker op CG meedoen, daar is niet zoveel gezeur (nofi) :)

btw tegen de mods, jullie vonden dit topic erg?

kijk dan even naar dit topic Digitale camera foto's deel 12 (1/13)

Kijk, tis daar gezellig, en ze gaan offtopic..erg he... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:25:
Zo te horen is Dark blue het nogal met de mods eens, ach... :{
Yay, laat ik dit even rechtzetten! ik ben het met je eens dat er gewoon gezeur is, dat kun je ook wel merken aan mijn reactie op pagina 2, op de post van willem169.
Maar wat kunnen we doen tegen modjes met een hoop Abussen in hun achterzak? Mail ze, en ze zeggen toch nee. Open een topic, en a) ze smijten hem dicht b) ze sturen jóu een mailtje c) je hebt er een keurig regeltje bij in je notes.

Ik had net zo graag weer meteen een 3d contest gezien, even graag als jullie, ik ben toen ook contest v7 gestart terwijl het nog helemaal niet mocht, gewoon uit enthousiasme.

Als we op een ander forum een contest kunnen openen: leuk, maar ik merk nu al dat er verdeeldheid over is, dus hoeveel mensen krijgen we mee, en hoeveel weigeren omdat ze het toch één klik te ver vinden op hun dagelijkse route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Trommeldaris, we gaan nou toch niet kinderachtig doen he. :) Idd, je hebt recht op gelijke behandeling, maar om nou te zeggen: ikke niet, en zei wel, vind ik een beetje kinderachtig. :/ Bovendien, heb je enig besef hoeveel werk er voor de mods in zit om elke keer dit topic na te lopen en vervolgens de offtopic reply's er uit halen?? En reken maar dat die erin zaten, en niet zo zuinigjes ook. Bovendien heeft het ingrijpen van de mods veel goed gedaan, dus vandaar dat het offtopic-posts is afgenomen. Maar om herhaling in de nabije toekomst te voorkomen, is het een goed idee om het even rustig aan te gaan doen.

Dat jij GoT voor zoiets verlaat, ok, jammer, moet jij weten. Maar wat probeer je hier nou mee te bereiken? Dat wij massaal ook naar CG gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Dark Blue schreef op 11 February 2003 @ 20:54:
8)7
Weet je, ook voor frequent langslurkende Gotters zou het niet gek zijn om af en toe eens lekker Oud Hollandsch te zoeken. Waar doe je dat zoeken? Op een plaats waar je het snelste de informatie vindt, misschien op een plaats waar het onderwerp al eerder besproken is? En wat zien wij hier? 8 bladzijden met daarin *het antwoord*!
En dat terwijl Google per search maarliefst 10 pagina's noemt, moet je je voorstellen hoe relatief makkelijk het is om in dit topic terug te vinden waaróm er even geen nieuwe contest zal komen?

_/-\o_ dank u als u wat met dit antwoord doet, zodat ik die hamer niet nog 10x hoef te gebruiken :P
Wat zijn we weer bijdehand :z

Ik vraag willem169 waarom hij vindt dat er pas in Maart weer een contest mag worden gehouden.
Het gaat om reorganisatie van de contests, ik vraag mij af in hoeverre dat nog nodig is na de modbreak, en ik vraag me al helemaal af waarom dat een maand moet duren.

En de laatste 8pagina's staat vol met speculatie en meningen van users, maar ik heb niks gehoord van de modjes over de contest.

* handige_harrie had al een reply getypt die op een minder vriendelijke toon was, maar ik heb me ingehouden

[ Voor 2% gewijzigd door handige_harrie op 11-02-2003 22:50 . Reden: willem met kleine W :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

IMHO is het heel flauw afgehandeld, daarnaast word 3d door de heren toch niet als kunst gezien of is het niveau dermate laag. Bovenop nog het getreiter heeft mij de doorslag gegeven om lekker ergens anders te posten.

Het leukste vond ik zelfs de kritiek van mensen totaal buiten de contest. Als je graag mod wilt worden HunterPro, vraag je dat toch gewoon normaal?

[ Voor 28% gewijzigd door Allochtoon op 11-02-2003 23:13 . Reden: tikfout + add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 21:25:

kijk dan even naar dit topic Digitale camera foto's deel 12 (1/13)

Kijk, tis daar gezellig, en ze gaan offtopic..erg he... |:(
idd, dat is wat ik zei... vind het ook (ach never mind...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
handige_harrie schreef op 11 februari 2003 @ 22:49:
[...]

Wat zijn we weer bijdehand :z

Ik vraag willem169 waarom hij vindt dat er pas in Maart weer een contest mag worden gehouden.
Het gaat om reorganisatie van de contests, ik vraag mij af in hoeverre dat nog nodig is na de modbreak, en ik vraag me al helemaal af waarom dat een maand moet duren.

En de laatste 8pagina's staat vol met speculatie en meningen van users, maar ik heb niks gehoord van de modjes over de contest.

* handige_harrie had al een reply getypt die op een minder vriendelijke toon was, maar ik heb me ingehouden
Het hele geneuzel ging er dus over, dat iemand zei," GOH, wat heb ik zin in een aardbei..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dark Blue schreef op 11 February 2003 @ 20:54:
[...]

[...]

8)7

Ja dat is allemaal wel leuk, maar we zijn toch lekker bezig in de topic en ik kan dat best vragen, ik had gewoon geen zin om die pagina's door de lezen, en normaal zoek ik ook heus wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Laten we dit topic alleen nog gebruiken om alvast een nieuw onderwerp voor maart te bedenken... Ik voel lichte wrijvingen. En ruzie loopt al helemaal op niks uit...

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HawVer schreef op 12 February 2003 @ 09:20:
Laten we dit topic alleen nog gebruiken om alvast een nieuw onderwerp voor maart te bedenken... Ik voel lichte wrijvingen. En ruzie loopt al helemaal op niks uit...
Ik heb een geniaal idee waar iedereen aan mee kan doen :P

Maak met leocad een zooi lego, en pleur het in je 3D scene, en maak een lego scene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
sorry, maar dat vind ik dus helemaal niks :) nofi.
Misschien als onderwerp Toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
armageddon_2k1 schreef op 12 February 2003 @ 14:12:
sorry, maar dat vind ik dus helemaal niks :) nofi.
Misschien als onderwerp Toekomst?
het maakt mij ook geen zier uit wat er komt... ALS ER MAAR IETS KOMT! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draag crime scene nogmaals aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
@FragNeck: Mischien kan je lego in een gooien onder het onderwerp speelgoed.. Dan heb je meer mogelijkheden.

@ChiMero:Hoe zou je dat uitwerken?

Ik stel voor:
- Stad/drukte?
- Lord of the rings?

[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 12-02-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HawVer schreef op 12 February 2003 @ 14:59:
@FragNeck: Mischien kan je lego in een gooien onder het onderwerp speelgoed.. Dan heb je meer mogelijkheden.

@ChiMero:Hoe zou je dat uitwerken?

Ik stel voor:
- Stad/drukte?
- Lord of the rings?
ja, speelgoed, da's een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toys klinkt goed. LOTR zat eigenlijk al min of meer in de fantasy van vorige keer. Woonruimte of keuken ofzo... slaapkamer. Kelder.. .dat soort dingen zijn ook altijd wel leuk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik ben voor Micro/Macro. Speelgoed is ook leuk.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Lord of the rings valt zoiezo al af. Had je maar aan contest v6.0 fantasy mee moeten doen :P

Maar 2 leuke ideeën die in de vorige contest al werden genoemd:
- crime scene
- superhero

Alleen een beetje moeilijk uitvoerbaar misschien?? Wat dat betreft kan je misschien beter gaan voor interieur of idd speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
inquestos schreef op 12 February 2003 @ 15:47:

Maar 2 leuke ideeën die in de vorige contest al werden genoemd:
- crime scene
- superhero
Tja, om het niveau op een normaal pijl te 'laten' zijn de bovenstaande dingen wat moeilijk ja... vooral superhero lijkt me vrij lastig voor beginners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 14:40:
ik draag crime scene nogmaals aan :)
*mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

ik vind crime scene een hele goede. Niet zo vaag en breedt als de meeste voorstellen :)
Van mij mag het best iets specefieker voor een keer. Nou en als iedereen hetzelfde maakt. Of als onderwerp "een spreekwoord". oooofff, "conflict"...eerrmm, "beast of burden" :P

Ach ja, ik merk het allemaal wel.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 11 February 2003 @ 22:10:
Dat jij GoT voor zoiets verlaat, ok, jammer, moet jij weten. Maar wat probeer je hier nou mee te bereiken? Dat wij massaal ook naar CG gaan?
Neu hoor, je doet wat je niet laten kunt...

En Got verlaat ik niet alleen door dit, ik loop al langer (ook voordat de HK sluitte, dus dat heeft er niets mee te maken) te denken om ermee te stoppen. :/

En over offtopic replys heb ik niet die mee doet over horen zeiken (idd die ene reply van "aardbijen zijn lieve beestjes" vond ik ook net iets te...) maar waarom gaat iemand die er niet meedoet oid zeggen dat het offtopic is, boeiend..er is geen geflame (dat begint nu pas :X) en alles is gezellig, WHAT'S THE F*CK*NG PROBLEM...

En dit zeg ik ook ff, ik noem weer geen namen, denk niet dat iedereen de contest leuk vind, sommige personen die ik heb zien zeiken in topic of er nog een contest kwam, zeiden op irc iets van

"3d is voor kleuters jonger dan 16"
"ik zou die rommel niet eens durven te posten"

Etc...

Maarja, dat zijn de mensen die graag ff goed overkomen bij de modjes, en klagen als er 1 offtopic bericht is. En blij is dat de contest nu weg is..

McVirusS was ook daadwerkelijk de enige mod die een beetje snapte waarom ik pissed was.
[edit]McVirusS , mijn dank daarvoor, weet dat je de enige mod bent waar ik nog echt respect voor heb[/edit]

De redenen waarom ik weg ga is een opstapeling van dingen, zoals ik al zei..., maar het gaat jullie goed.

Tis jammer dat ik geen namen mag gebruiken, hoewel ik er graag een OW over zou hebben om even mijn "hart te luchten" over bepaalde personen....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
_/-\o_ indeed!

het regime van GOT.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

FragNeck schreef op 12 February 2003 @ 19:04:
_/-\o_ indeed!

het regime van GOT.....
Of ik het er nou wel of niet mee eens ben; daar zijn genoeg andere topics over in LA. Het zou fijn zijn als we het even bij de contest zouden kunnen houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
handige_harrie schreef op 12 February 2003 @ 19:44:
[...]

Of ik het er nou wel of niet mee eens ben; daar zijn genoeg andere topics over in LA. Het zou fijn zijn als we het even bij de contest zouden kunnen houden :).
welke contest...???!

• HawVer
Kom op.. Volgens mij laat je nu twee draadjes door elkaar lopen.. Ik volg er geen zak van.. Of loopt er nog anders een discussie?

[ Voor 76% gewijzigd door HawVer op 13-02-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik volg het ff niet meer... maar ik kies voor speelgoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Laatst online: 03-09 19:38
speelgoed = koel :D
Maar wat dachten jullie van Superheroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of eh... speelgoed superheroes in een crimescene? :P

ik ga voor speelgoed, en maart is prima :)
heb het nu toch te druk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Las gisteren iets over robotwars :P . Lijkt me wel leuk voor een contest, van die robotjes maken. Hoeft niet moeilijk te zijn, je kan er voldoende creativiteit in kwijt. Zou misschien leuk kunnen zijn voor groepsproject?

IIG, ik ga denk ik binnenkort aan een robot beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Robotwars is grappig, dan kan ik een van mijn transformers uit de kast trekken :)
link

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zal een simpele poll ons goed doen eh? noem even al je suggesties voor het thema. ik weet zelf niet hoe ik een poll moet maken dus moet ik het zware werk *kuch* even aan iemand anders over laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Robotwars is wel een koel topic! Dus geen speelgoed robot, maar echt zo'n ding van Robotwars, die elkaar kunnen slopen enzo. :)

Of misschien een klein voorwerp (schroefje, moertje, ...) heel gedetaileerd uitbeelden.. :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 19:06
mischien is dit al aangedragen maargoed, ik volg de 3d topics al een tijd lang en zie af en toe leuke dingen, ik vind ook wel af en toe teveel offtopic maar alla:

is het een idee om met een aantal modjes en een aantal die-hard 3d'ers(wie dat zijn is imho wel duidelijk als je naar de historie van de 3d topics kijkt) te gaan praten en met een oud modje een gesloten irc sessie te houden en daar eens even goede afspraken te maken en het belangrijkste: naar elkaar te luisteren?

tuurlijk zijn de modjes "de baas" hier op het forum maar we weten maar al te goed dat een dictatuur over het algemeen minder lang zal blijven bestaan dan een democratie, nou zeg ik niet dat got een dictatuur is maar idd zie je vaak genoeg reacties van modjes mets als uitkomst "niet met me eens? temp ban oid aan je broek en topic op slot", aan de andere kant zijn ook de users vaak genoeg geen lieverdjes met veel offtopic posts.

verder snap ik het gezemel over het niveau van de 3d-ers niet goed, kbedoel iedereen die ergens mee begint, begint als n00b, dus wat boeit het als iemand mee doet terwijl ie net 2 weken met 3dmax werkt? als ie zich in grote lijnen aan de regels houdt zie ik het probleem niet

tzou imho zonde zijn als dit topic niet meer verder gaat op got want er zit zeker nog genoeg potentieel 3d talent hier op got

verder dat gezeur dat er in digicam minder streng wordt opgetreden vind ik nogal onzin, lijkt me nogal hetzelfde gezeur als dat de belasting in belgie lager is, allemaal een eigen leider(modje) met bepaalde eigen regels die door de modjes naar hun inzicht is ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ook leuk om ze elkaar echt te laten slopen :D
In een 3d game of animatie... either way it's pretty damn cool :)

tis jammer dat ik het op het moment zo druk heb... anders hadden we wel lo-poly botjes kunnen maken met max twee wapens, die we dan op elkaar in kunnen hakken ofzo :)
ik zou het wel werkend kunnen maken met keyboard controls en splitscreen... maar dat is misschien iets voor de zomervakantie ;)

maar low-poly is ook niet voor iedereen weggelegd .. bovendien zijn er aardig wat eisen (en beperkingen) om ze daadwerkelijk bruikbaar te kunnen maken.

dus geen tijd en hoge kwaliteitseisen...
ik hou het op speelgoed ;)

just a mindflow
/dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Maak je toch een speelgoed robot :+

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sounds good :)
trouwens, mag je naast animaties en stills ook interactieve wips/finals inleveren???
heb ik hier niet eerder gezien dacht ik... of is het een compleet ander verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
Bij de contests mogen toch alleen maar stills worden ingeleverd (als final) ?
Dus ik neem aan dat een interactief iets ook niet mag. Lijkt me ook een totaal andere richting dan '3D stills'.
Als WIP mag het natuurlijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Is ook wel een idee: een soort interactief 3d geval maken..

is het makkelijkst te doen met WildTangent

Er is een exporter voor 3d max 4, en die werkt ook in 5 !

een goed voorbeeld van hoe 3d max met WT te combineren kun je hier downloaden.

Kennis van java is handig, maar de plugin werkt ook in Visual Basic of C++ (Delphi kan ook, maar word niet ondersteund, en bied minder opties !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me erg leuk om zo'n contest te starten...! :)
of gewoon een "post hier je interactive 3d stuff" ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 19:27:
Lijkt me erg leuk om zo'n contest te starten...! :)
of gewoon een "post hier je interactive 3d stuff" ofzo ;)
Helaas is zoiets denk ik niet voor iedereen weggelegd...

Ik zou er verder geen bezwaar tegen hebben als je iets interactiefs maakt, maar goed, wie ben ik...

PS: robot(wars) is toch eigenlijk ook speelgoed, maar dan voor "grote mensen" ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan moet je wel van die superrobots maken net als die hele coole die er altijd zijn in robotwars. Niet die gare battle robots enzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen.
Jullie kennen wel jullie eigen regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Wat is dit nou weer voor rare reaktie? (over offtopic reaktie gesproken die niet bijdraagt aan het topic)
Dit is alleen om tips aan te dragen voor de topicwinnaar.
Gebeurde ook in vorige contests (op deze na :) want Dark Blue had zelf een erg leuke).

Maar ik vind crime scene erg leuk

[ Voor 85% gewijzigd door armageddon_2k1 op 15-02-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze wordt er toestemming gegeven voor het openen van een nieuw contest topic. De W&G crew is bereid op de volgende manier tegemoet te komen:

Er zal door de (lite-)mods worden geprobeerd zo weinig mogelijk zichtbaar aan het werk te gaan, mocht dat nodig zijn. De organisatie en sociale controle wordt overgelaten aan iedereen die meedoet. Er worden geen modrechten uitgedeeld voor zo'n topic, als er iets moet gebeuren dan kun je dat bij een (lite-)mod melden.

Voorwaarde is dat het om een W&G topic gaat, en niet om een General Chat topic, of een IRC achtige conversatie. Ik stel voor dat er voor dergelijke gesprekken van IRC gebruik wordt gemaakt.

Binnenkort is er een W&G crewmeeting, dan zal er van alles worden geëvalueerd en bediscussieerd, tot die tijd hebben jullie het zelf in de hand.

Succes, en veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, dat is goed nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Goed, wie heeft de laatste (deze dus) gewonnen?

Die beslist een nieuw onderwerp (misschien dmv een top3 via poll)

Kunnen we lekker aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dark Blue schreef op 05 februari 2003 @ 20:58:
Voor een democratisch systeem hebben we de hele contest de tijd gehad, maar ik heb geen enkel mailtje ontvangen! :{
Omdat er daarna niet snel genoeg een oplossing gevonden kon worden, heb ik zelf een systeem gekozen.

Nou, nu de punten, en de winnaars.

1 - ddtommie - 198 punten!
2 - LiToKi - 196 punten!
3 - DCJones - 192 punten!

De rest van de punten kun je bekijken op
http://huonline.dnsalias.net/contest/stemming_v7.htm
mocht je browser het niet slikken, het is echte Excel® code dus sorry daarvoor...

Heren, gefeliciteerd met jullie plaatsen, ik vermeld ook dan nog even dat Tham op een 4de plaats volgde met 170 punten, dus it's not all a men's world ;)
ddtommie mag dus een nieuw topic openen.

Ben benieuwd wat het onderwerp wordt :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
ik open morgenmiddag/avond contest v8, ik moet nu zo weg maar ik denk ook nog even na over het onderwerp :)

Verder kunnen jullie misschien nog even je mening geven over de puntentelling, wat vonden jullie van de puntentelling deze keer, wat kan er beter? Dan voer ik dat even door.

Daarnaast moet ik ook nog even Papa Eend raadplegen of het uploaden en stemmen via zijn site gaat werken en of hij daar aan mee blijft werken enzo. Dan kan dat ook in de startpost.

En als laatste heel erg bedankt voor deze positieve reactie van de w&g crew.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste