Goed, om maar even heel simpel de knoop door te hakken, ga ik nu een simpel doch doeltreffend systeem maken:
* DE puntentelling
Modelling:
Geef elke deelnemer van de contest een volgend cijfer: 4, 6 of 8. De rangschikking lijkt me duidelijk, en gebruik alleen deze cijfers.
Originaliteit:
Idem dito: Geef een 4, 6 of 8 voor dit onderdeel aan elke user.
Op deze manier hoef je niet te dubben over 'een zeven, of toch een zeven-en-een-half...'... het zijn 4, 6 en 8.
Als er mensen op gelijke punten uitkomen op plaats 1, 2 of 3, tellen de punten voor modelling het zwaarst - het is toch vooral een contest om je Max (e.a.) skills te oefenen, creativiteit kun je ook in 2d contests goed uiten.
Dit gaat het dus worden, we kunnen stemmen, de knoop is door.
democratie, *kuch*
[i]*** voor dit systeem, wat Papa Eend wel wil maken online, dus gewoon de thumbnails en dan voor M en O aanklikboxjes erbij, maar daarvoor heb ik van iedereen het e-mailadres nodig zodat elke persoon maar 1x kan stemmen...(vraag mij de details niet, Papa Eend had het over een unieke link sturen, zoiets)
Tham: Ik weet niet of álle contestdeelnemers op die lijst staan. Ik zou het ontzettend rot vinden als er één contester niet op staat, en we die dan vergeten... misschien staat er op de vorige pagina's nog wel iemand die er tussendoor geschoten is
En oeh, dat stemmen, hoe doen we dat

---^ zie nu ook boven...
Want ik heb op het moment huge probs met mn email. Sinds een reinstall ben ik niet alleen al mn mail sinds 9 december gewoon _kwijt_, ook haalt OE mn mail niet meer op... goed, dit blijft W&G: ik kan op mn stylite adresjes geen mail ontvangen
...morgen zoek ik een oplossing. Jongens, en dame, laten we het zo bekijken; een nieuwe 3d contest komt er toch niet, we hebben geen haast voor een nieuwe, dus geef me ff een dagje meer...
[
Voor 13% gewijzigd door
Dark Blue op 31-01-2003 00:36
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs