[3d] Contest v7 - Eten en drinken Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Tham schreef op 30 januari 2003 @ 22:43:
jij hebt alles in de hand :P niewaar...
dus kunt alles uitstellen zolang jij wil.

scheiden we dan originaliteit niet meer van uitwerking?
1) Ja, dat vind ik erg lullig... mijn final is nu dan ook binnen (hey laat ik slim zijn en m hier ook even posten).
Ik heb m zo klein mogelijk gehouden, anders waren de rendertijden niet te overzien :'(
Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/contest/DarkBlue.jpg

2) Ja, maar dat zou wel weer betekenen dat we voor elke deelnemer dus 2 punten moeten toekennen, gaat dat niet wat veel tijd kosten? Willen de andere 3d'ers dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 31-01-2003 23:09 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
doe anders maar gewoon een cijfer, kijken of dat naar tevredenheid werkt als dat niet zo is kunnen we volgende keer weer iets anders proberen. (mee eens?)

bram333654 wil vandaag nog stemmen:) dus we moeten opschieten

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 11:11
Iedereen punten geven gaat denk ik redelijk veel tijd in beslag nemen. Zeker als het voor 2 categorieen moet. Ik ben zelf meer voor de F1-telling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:35
inquestos schreef op 30 January 2003 @ 21:23:
ddtommie-tommy's "pas posten na een wip": misschien wel een goed idee, maar bedenk één ding: vooral de mensen die hier even komen kijken naar wat er hier allemaal wordt gepost en soms zo'n reply typen van "oh, wat mooi" lezen de eerste openingspost niet.

ddtommie-tommy's idee "standaard resolutie": de resolutie is ieders eigen keuze, probeer mij maar eens te verplichten om op 1280 × 1024 de finals te posten. Ik kijk zelf wel welke resolutie het mooiste resultaat op levert, en bovendien lopen de rendertijden ook snel op naarmate de resolutie toeneemt.
...
1. als je de openingspost van een draadje niet eens leest maar er toch gaat posten ben je naar mijn mening gewoon fout bezig. Nu weet ik niet hoe de modjes daar over denken maar er kan voor de start van een nieuwe contest in iedergeval overlegd worden wat er bij dat soort gevallen gaat gebeuren.

2. Ik denk gewoon dat je door een vaste resolutie te hanteren een meer gelijkwaardige competitie krijgt; iedereen krijgt dan dezelfde ruimte qua pixels om zijn compositie van elementen weer te geven.

Natuurlijk is dit een wat vrijere wedstrijd en snap ik ook heel goed dat sommigen/velen :) graag zelf weten hoe groot de ruimte is die ze vol 3d'en, ik vroeg me alleen af wie het met me eens was, niemand dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
F1 telling is 10-6-4-3-2-1 ?
ja, sorry ik ben blond.

[ Voor 4% gewijzigd door Tham op 30-01-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaruh... waar is nu de complete lijst met finals? En wat voor soort scoreregeling nemen we nu? Dezelfde als bij de oude contests? Want ik wil inderdaad nu wel 's stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
ik hoop dat Dark Blue even zo snel mogelijk de scoreregeling gaat bepalen en iedereen op basis daarvan gaat beoordelen, lijkt me wel ok toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
vraag 1:
http://huonline.dnsalias....page=50&extendedinfo=true

vraag 2: ?
een polletje dan maar om eens te testen wat iedereen wil:

Poll: welk puntentellingsysteem wil jij voor de contest?
het oude systeem, top 3's originaliteit & uitvoering
Formule 1 systeem een top 6 met een vette beloning voor de eerste plaats (10/6/4/3/2/1)
alles beoordelen met een ouderwets schoolcijfer 1 t/m 10
ranglijst (mijn eigen bedenksel) zet alle inzendingen op volgorde, de gene die het meeste bovenaan staat en dus de minste punten heeft wint en iedereen krijgt punten LOL.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=499&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

ja, er staat een fikse spelfout in de poll maar eh het is inmiddels half 1, so dont be hard on me

[ Voor 81% gewijzigd door Tham op 31-01-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe wat hersenspinsels over beide stemsystemen:
- 1-10 kan veel werk zijn met optellen; iedereen krijgt immers van iedereen een cijfer. Of dit een probleem is met (op het moment) 14 deelnemers....?
- Er gingen rond het eind van de vorige contest en het begin van deze stemmen (en dan -als ik het me goed herinner - vooral die van Litoki) op, dat de tweedeling uitwerking/originaliteit teveel de nadruk legt op de originaliteit van het idee en dus te weinig op het eigenlijke 3D-werk. Met één cijfer voor het totaalplaatje (gelet op beide elementen) zal dit minder sterk zijn.
- Wat is de F1-telling precies? (Welke getallen dus.)
- Met 1-10 krijgt iedereen zeker punten, wat misschien leuker is voor de mensen die niet in de top eindigen.
- Misshien wel handig om in ieder geval een ander stemsysteem te gebruiken dan in de vorige contests, al was het alleen maar om te testen.

/me denkt dat Dark Blue maar gewoon moet kijken wat haar het makkelijkst/eerlijkst/minste werk lijkt en dat gewoon moet doen. Zoveel boeit het namelijk eigenlijk helemaal niet. :)

In ieder geval hoor ik het morgen wel. Ga nu :Z :)

edit:
@ddtommie: moet je alleen wel eerst weten hoe de F1-telling precies is ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 23:48:
Maaruh... waar is nu de complete lijst met finals? En wat voor soort scoreregeling nemen we nu? Dezelfde als bij de oude contests? Want ik wil inderdaad nu wel 's stemmen :)
je kan misschien even op alle mogelijke manieren stemmen en dat dan mailen naar Dark Blue :+

@Paidor: 2 keer 1-10 punten geven voor 14 platen valt op zich nog te overzien inderdaad (als je kijkt hoeveel werk er in de renders zelf zit) ik ben er voor

[ Voor 19% gewijzigd door ddtommie op 31-01-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Als ze het dan ook op alle mogelijke manieren even uitrekent en dan van die uitslagen weer de gemiddeldes neemt, weten we exact hoe iedereen er voor staat. :)

Het mooiste zou zijn als er online een soort 'tournament'-telling zou zijn. Dus gewoon een overzicht van alle finals en dan steeds in paren van 2 de mooiste uitzoeken. Van de helft van wat er na de eerste 'ronde' overblijft weer steeds van 2 de mooiste kiezen. Enz.
Uiteindelijk krijgt dan iedereen stemmen en is het vergelijken wat makkelijker omdat er steeds de mooiste/origineelste van de 2 hoeft te worden aangewezen. Tevens is het qua stemmen denk ik ook niet zo heel veel werk om te doen.
Nadeel is wel dat dit wel online moet gebeuren omdat het anders niet te doen is.
Dus Dark Blue, roep je Papa Eend er maar weer even bij...... :P

Ik denk dat ik zo'n systeem wel zou kunnen bouwen (in .Net / C#), maar het probleem is dat ik eigenlijk niet zo erg veel zin heb om vanalles te gaan programmeren. Wie weet als ik eens heeeel veel tijd over heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
kijk even 3 naar boven, als het niets is stoppen we er gewoon weer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Goed, om maar even heel simpel de knoop door te hakken, ga ik nu een simpel doch doeltreffend systeem maken:

* DE puntentelling
Modelling:
Geef elke deelnemer van de contest een volgend cijfer: 4, 6 of 8. De rangschikking lijkt me duidelijk, en gebruik alleen deze cijfers.
Originaliteit:
Idem dito: Geef een 4, 6 of 8 voor dit onderdeel aan elke user.

Op deze manier hoef je niet te dubben over 'een zeven, of toch een zeven-en-een-half...'... het zijn 4, 6 en 8.
Als er mensen op gelijke punten uitkomen op plaats 1, 2 of 3, tellen de punten voor modelling het zwaarst - het is toch vooral een contest om je Max (e.a.) skills te oefenen, creativiteit kun je ook in 2d contests goed uiten.

Dit gaat het dus worden, we kunnen stemmen, de knoop is door. :D
democratie, *kuch*

[i]*** voor dit systeem, wat Papa Eend wel wil maken online, dus gewoon de thumbnails en dan voor M en O aanklikboxjes erbij, maar daarvoor heb ik van iedereen het e-mailadres nodig zodat elke persoon maar 1x kan stemmen...(vraag mij de details niet, Papa Eend had het over een unieke link sturen, zoiets)

Tham: Ik weet niet of álle contestdeelnemers op die lijst staan. Ik zou het ontzettend rot vinden als er één contester niet op staat, en we die dan vergeten... misschien staat er op de vorige pagina's nog wel iemand die er tussendoor geschoten is :?

En oeh, dat stemmen, hoe doen we dat :X ---^ zie nu ook boven...
Want ik heb op het moment huge probs met mn email. Sinds een reinstall ben ik niet alleen al mn mail sinds 9 december gewoon _kwijt_, ook haalt OE mn mail niet meer op... goed, dit blijft W&G: ik kan op mn stylite adresjes geen mail ontvangen :{

...morgen zoek ik een oplossing. Jongens, en dame, laten we het zo bekijken; een nieuwe 3d contest komt er toch niet, we hebben geen haast voor een nieuwe, dus geef me ff een dagje meer...

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 31-01-2003 00:36 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
ik bedacht me ineens dat je ook een ranglijst kunt maken,iedereen wordt dan beoordeeld en het kost niet veel tijd om te stemmen met ingewikkelde systemen en het tellen is ook gemakkelijker, gewoon een lijst 1 tot 13 (je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen) minste punten wint. idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat, ik hoor het allemaal wel hoe het nou precies loopt. Ik geef gewoon net als in de vorige contests mijn top 3 door, en dan moeten jullie maar kijken wat jullie ermee doen. Maar de vraag van mijn kant is nog steeds: waarom komt er geen volgende contest? Mag het van de mods hier niet meer? Want dan maak ik zelf wel een simpel forum met stemsysteem op mijn eigen server. Anyway, mijn beoordeling:

Originaliteit:
1. ddtommie
2. maikel
3. Litoki

Uitwerking:
1. Litoki
2. Tham
3. ddtommie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 01:03:
Weet je wat, ik hoor het allemaal wel hoe het nou precies loopt. Ik geef gewoon net als in de vorige contests mijn top 3 door, en dan moeten jullie maar kijken wat jullie ermee doen. Maar de vraag van mijn kant is nog steeds: waarom komt er geen volgende contest? Mag het van de mods hier niet meer? Want dan maak ik zelf wel een simpel forum met stemsysteem op mijn eigen server. Anyway, mijn beoordeling:

Originaliteit:
1. ddtommie
2. maikel
3. Litoki

Uitwerking:
1. Litoki
2. Tham
3. ddtommie
Oei, hoe gaan we dat verwerken. Die drie uit het rijtje allemaal een 8, en de rest van de lijst dan een 6? (om nou vieren te geven voor het werk wat hij helemaal niet heeft beoordeeld, dwz direct al nee op heeft gezegd, vind ik lullig).

Er komt geen volgende contest omdat de mods een beetje gingen stressen van dit topic. We gingen te veel offtopic (maar dat merkten we niet want alle erge offtopic posts werden bijna direct getrasht). In eerste instantie was het willem169 die de contest afwees, maar dit kwam door eerder overleg van alle W&G mods uit. Dus nu niet met deegrollers op hem af ;)
Het is te rommelig, en er moet teveel controle op worden gehouden. Er is een draad over geweest in LA of SeM, een tijdje terug. Je zult daarna wel snappen waarom. Desalniettemin is er een mogelijkheid om op een phpBB los hiervan weer een enkel topic te starten en daarin contest 8 te starten. Op die manier zien we ook eens hoe offtopic we gaan zonder mods die de boel schoonhouden... idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
als er toch geen nieuwe contest komt (wat ik niet wist) waarom doen we zo moeilijk om een nieuwe puntentelling te verzinnen 8)7 ... kom op je mailadres DarkBlue...dan we gaan nog een keer ouderwets stemmen, de eerste van bram heb je al binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Tham schreef op 31 januari 2003 @ 09:29:
als er toch geen nieuwe contest komt (wat ik niet wist) waarom doen we zo moeilijk om een nieuwe puntentelling te verzinnen 8)7 ... kom op je mailadres DarkBlue...dan we gaan nog een keer ouderwets stemmen, de eerste van bram heb je al binnen...
er komt er heus wel een, als IEDEREEN maar normaal POST!!!
en geen onzin gelul. (net als in DIT deel)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
We kunnen altijd nog verhuizen naar een ander forum.
Wil er best een special 3d contest forum bijmaken op m'n website..

De rest word toch alleen maar door mij en een paar vrienden gebruikt om wat te spammen,
en ik zit nog lang niet aan de 3GB dataverkeer ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Hoe moet er nu gestemd worden ?
Dark Blue heeft wel een knoop doorgehakt zegt ze, maar iedereen blijft het toch maar over andere puntentellingen hebben. :?
Of gaat Papa Eend nog wat maken zodat we via een site kunnen stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 03-10 10:20
Het is weer es een bende hiero :p stomme puntentelling :)

@maikel; zie de post van Dark Blue, vandaag zou ze met een oplossing komen voor d'r probleem met d'r e-mail-adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Ja, maar ze had het er ook over dat d'r vriend (Papa Eend is toch je vriend Dark ?) een online-votingsysteem ging bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
de regels zoals gesteld aan het begin van deze contest:
Dark Blue schreef op 07 januari 2003 @ 22:24:
...
De Puntentelling:

Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:

Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... e.d.

...

Over het type puntentelling is wat onenigheid geweest: je mag me mailen als je een suggestie hebt voor een betere telling; bijv. met cijfers ofzo, en ook wat we bij gelijkstand doen.
Post het niet in dit topic, omdat er dan veel te veel gemekker doorheen komt.
....
Het is misschien een beetje laat om die nu pas door te lezen :+ maar volgens mij is het toch vrij duidelijk hoe we moeten stemmen. We tonen door al dat geblaat alleen maar aan dat we geen volgende contest waard zijn :/ (mijn overdreven mening :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Ik heb die eerste post wel gelezen ja, maar bij de vorige contest ging het er over dat de telling anders moest. En Dark Blue heeft dus de openingspost gekopieerd uit vorige contests, waardoor er niets vermeld is over een ander puntensysteem.
Maar veel mensen vonden in de vorige contest dat er een ander systeem moest komen. Vandaar de vragen hier om wat duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Er staat toch "heb je een beter idee mail het dan, en post het NIET in dit topic". Ik weet ook wel dat er een discussie over was, maar als je het in de regels van het topic stelt en die door de Mods laat goedkeuren om je er daarna niet aan te houden is toch wel een beetje lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die ranglijst is op zich ook een idee... :)
Wat een zooitje inmiddels weer inderdaad... :+

Maarreh, Dark Blue, als je mijn stemming nog voor zondagavond binnen wilt hebben, moet ik zo rond een uur of 4 toch echt weten hoe en wat, want ik ben ook zo'n student die in het weekend geen (fatsoenlijk) internet heeft... :/
Ik kan op zich wel iedereen beoordelen met jouw stemsysteem en dat hier posten, maar dan beinvloed ik misschien weer anderen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
ddtommie schreef op 31 January 2003 @ 11:46:
Er staat toch "heb je een beter idee mail het dan, en post het NIET in dit topic". Ik weet ook wel dat er een discussie over was, maar als je het in de regels van het topic stelt en die door de Mods laat goedkeuren om je er daarna niet aan te houden is toch wel een beetje lomp.
Want ik heb op het moment huge probs met mn email. Sinds een reinstall ben ik niet alleen al mn mail sinds 9 december gewoon _kwijt_, ook haalt OE mn mail niet meer op...
Haar mail deed 't niet meer, dus mailen over een puntentelling kan zoiezo voorlopig niet. Maar idd, niet meer in dit topic over puntentelling discussieren, vinden de mods niet al te leuk, en Dark Blue komt vanmiddag/vanavond wel met een oplossing.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik zo weg moet en nog geen mailadres vernomen heb, post ik mijn stemming hier maar even:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
F1-systeem
----------
    Org         Uitw
10  ddtommie    LiToKi
6   maikel      DCJones
4   DCJones     ddtommie
3   LiToKi      Tham
2   messi       DarkBlue
1   DarkBlue    HawVer
.
.
.
Dark Blue-systeem (©)
---------------------
                Org     Uitw
DCJones         8       8
Free your mind  4       6
HawVer          4       6
MR_Hmmm         4       6
Tham            4       8
ddtommie        8       8
maikel          8       4
DarkBlue        6       6
GoodGulf        4       6
LiToKi          6       8
bram333654      4       4
inquestos       4       6
messi           6       4

Hiermee zou Dark Blue er wel uit moeten kunnen komen. :)

Ik zie a.s. zondag wel wat de uitslag is. De winnaar iig alvast gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-03 02:37
hmmm te laat waarschijnlijk, maar dit is ook mijn final gebleven

http://www.jurriaan.org/3d/stilleven2.jpg

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
jurriaan schreef op 31 January 2003 @ 17:18:
hmmm te laat waarschijnlijk, maar dit is ook mijn final gebleven

http://www.jurriaan.org/3d/stilleven2.jpg
Helaas, je bent te laat... er is nml. al gestemd, en we kunnen die stem van Paidor niet meer voor jou invullen. Het zou niet eerlijk zijn, als jij bijv. 2e zou worden, en net een paar punten achter zou staan waardoor we nooit weten wie er nou de eigenlijke winnaar was.

Enfin... mijn e-mail is nu maar door Outlook overgenomen (stom überuitgebreid prog) en ik ben de mails van de laatste 5-6 weken gewoon _kwijt_. Ik had *** gebackupt! :'( Mijn e-mail werkt weer, e-mail je puntentelling, dus het 4-6-8 systeem, naar

info [@] stylite [.] nl !

Ik ga ze morgen dan even tellen, mooi tabelletje van maken, en voila.

/me mijn catch-all werkt niet meer :( op een vage manier. stuur maar naar 'info' dan komt het zeker aan ... *

Volgende poster: Die site IS er, lees goed even de laatste pagina svp.
http://huonline.dnsalias.net
of kijk even naar een bericht van ddtommie, die had er ook eentje.

[ Voor 19% gewijzigd door Dark Blue op 31-01-2003 23:09 . Reden: emailadres veranderd!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
is er nou al een keer site gemaakt waar je finals kunt posten en punten kunt geven
ik ben namelijk best bereid zo iets in elkaar te zetten maar als er ook iemand anders mee bezig is is dat natuurlijk een beetje onnodig.
als iemand meer weet laat het dan even weten
mail : a.smit@hotmail.com
msn : big_arjen@hotmail.com
ben ook nog wel in #3dtweakers op irc.tweakers.net

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Stemmen van:
- Paidor
- Tham
- Inquestos

zijn binnen. Wie volgt? Mailadres is
info [@] stylite [.] nl

* Dark Blue gaat nu slapen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
Ik ben ooit begonnen aan zo'n zite maar heb te weinig tijd om hem af te maken dus als je wilt ga je gang en maak er wat moois van! :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Handig zou zijn als je ook meteen kon stemmen op deze site :) (maar dit is ook al erg mooi!)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
Allochtoon : ziet er goed uit maar mischien kun je er nog een stem systeem bij maken

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-03 02:37
en een ; achter &nbsp toevoegen

Wees verantwoordelijk voor je eigen daden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Alnitak schreef op 01 februari 2003 @ 13:05:
Allochtoon : ziet er goed uit maar mischien kun je er nog een stem systeem bij maken
Hey, dies van mij Papa Eend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
kan er niet gewoon bij elk plaatje een hokje komen waar je een cijfer in moet vullen, dan onderaan in een hokje je naam invullen en eventueel verkeerd gebruik kan achteraf worden weggefilterd? Als Papa Eend dit ook al zo uit z'n mouw schudt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
Dark Blue schreef op 01 February 2003 @ 13:40:
[...]

Hey, dies van mij Papa Eend! :P
Sorry Hoor :P
heb er niet op gelet of er een naam bij stond
maar dan geld het zelfde voor jou komt er ook nog een stem systeem bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie heeft zojuist best wel een briljant idee gehad voor de validatie van de stemmen, ik ga even rommelen en kijken of het wil werken. :)

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
O-) Dat klopt ja, dat kun je een paar posts naar boven lezen. Ik wilde graag een grote render, maar omdat ik hem dus zo snel moest inleveren heb ik een quick n dirty rendertje op 640x480 gedaan. En dáár is de screenshot van gecapped... :X
Die nacht heb ik dus nog een render aangezet, die niet 15 min. maar maarliefst 9 uur duurde, en toen kreeg ik die nieuwe plaat... maar daar ben ik vergeten de koek en zopie tekst op te maken :{ - dat was geen texture, dat was nabewerking in Photoshop...

Ik verwacht nog een aantal stemmen, gentlemen! (die van de lady heb ik onder andere al binnen ;) )
Ik heb ontvangen:
Tham - Inquestos - Maikel - ddtommie - Free Your Mind - Goodgulf - Paidor

en wie mis ik dan nog:
Bram333654 - DCJones - (mezelf) - HawVer - LiToKi - Messi - Mr_Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Ben ik weer :)

Ik heb vannacht ff tot 07:00 gebikkeld aan een validatie systeem voor de eventuele 3dcontest site, en moet zeggen dat het gelukt is :D

Als er genoeg animo is voor een continue site wordt dit de procedure:

• Je uploadt je pic, tezamen met je nickname die je op GoT hebt
• Zodra alle inzendingen binnen zijn, kan iedereen die een pic gesubmit heeft zijn stem uitbrengen.
• Je krijgt dan een e-mailtje binnen op het e-mail adres dat in je GoT profile staat, zodat het zeker is dat niet de verkeerde persoon voor de verkeerde pic stemt
• In het mailtje staat een unieke link naar jouw vote-submit-page, waarna je vote telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Goed man!! hopelijk komt er een volgende contest waar we het toe kunnen passen.
Hoe zit het met de stemmen Dark Blue? Ik moet trouwens zeggen dat ik dit stemsysteem niet heel geslaagd vond, omdat ik sommige pics erg goed vond maar net geen 8 waard, maar eigenlijk ook wel meer waard dan een 6. Natuurlijk is het nu wel fijn dat iedereen een beoordeling krijgt ipv 0 punten als je niet bij de top zit. Ik denk dat 1 tot 10 punten geven voor elke plaat me beter zou bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Holpa....prachtige voting site! Nu ga ik zeker meedoen aan de volgende contest, alleen al om te kunnen voten :+

offtopic:
Love you sig Vader Eend, nog nooit zo in een scheur gelegen :D

[ Voor 30% gewijzigd door armageddon_2k1 op 02-02-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vote is binnen. (als t goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 31 January 2003 @ 22:37:
[...]

Helaas, je bent te laat... er is nml. al gestemd, en we kunnen die stem van Paidor niet meer voor jou invullen. Het zou niet eerlijk zijn, als jij bijv. 2e zou worden, en net een paar punten achter zou staan waardoor we nooit weten wie er nou de eigenlijke winnaar was.
Op zich had ik best nog wel even opnieuw m'n stem in willen leveren, zodat Alnitak nog mee had kunnen doen. :)
Maar ja, hij was idd te laat en inmiddels ben ik ook te laat met dit te zeggen, aangezien veel anderen ook al gestemd hebben... |:(

Better luck next time, though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 19:37

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

offtopic:
Love you sig Vader Eend, nog nooit zo in een scheur gelegen :D
offtopic:
in dezelfde categorie:
"kleine muisjes hebben grote wensen: een beschuitje met gestampte mensen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
En, is er al een winnaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 17:17
Zijn er nog mensen die meedoen aan de Red Bull Creativity Contest....? Lijkt me wel gaaf als er een paar mensen van GoT een 3D project inleveren...

Zie Red Bull

Er is al een topic over hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich is 4 t/m 8 punten prima, alleen pak de 5 en 7 er ook bij de volgende keer! :) volgens mij komen er erg veel gedeelde plaatsen uit op het moment.
is de red bull contest niet al gesloten...?????

ben benieuwd naar de uitslag!
-dc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-10 17:17
Nee Red Bull contest duurt ergens tot in april of zo... Dus je hebt tijd genoeg voor een gaaf projectje wat helemaal klopt....

Trouwens:

Mijn punten:

1ste ddtommie
2de DCJones
3de LiToKi

[ Voor 24% gewijzigd door Aristos op 03-02-2003 18:36 . Reden: puntenlijstje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Die punten kloppen niet.....
Ik heb er geen. :P
Nee, maar de bedoeling was dat de punten volgens het DarkBlue-systeem gegeven worden: per inzending een 4, 6 of 8 geven voor originaliteit en ook nog eens voor uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Aristos schreef op 03 February 2003 @ 18:32:
Nee Red Bull contest duurt ergens tot in april of zo... Dus je hebt tijd genoeg voor een gaaf projectje wat helemaal klopt....

Trouwens:

Mijn punten:

1ste ddtommie
2de DCJones
3de LiToKi
Dat is je peiling? ;) - mensen die niet aan de contest meedoen, mogen ook niet stemmen...

Ik kan nu al een paar leuke facts geven die me opvielen:
- voor uitwerking heeft Tham alleen nog maar 8'en ontvangen
- ook DC Jones gaat voor Yahtzee, hij heeft op originaliteit alleen nog maar hoge ogen...
- Dark Blue (ikke) heb van iedereen een 6 voor alles gekregen, maar 1 user sprong uit de band en gaf me een 4 op een onderdeel :P
- De eerste plaats begint zich al duidelijk te maken, nummers 2 gaan voor een nek-aan-nek race... maar nog niet alle stemmen zijn ingevuld, dus er is nog niets beslist!

Meer sappige details later deze avond, bij de uitreikingen ;)

HELP! Ik heb de stem van Mr_Hmmm nog niet binnen! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 03-02-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 03 februari 2003 @ 20:36:
[...]
- Dark Blue (ikke) heb van iedereen een 6 voor alles gekregen, maar 1 user sprong uit de band en gaf me een 4 op een onderdeel :P
Nou... da vond ik gewoon zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:52:
[...]
... hier keek bram33654 fluitend naar boven en begon zich te verdedigen
Kom nou, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor wat je kiest? :D

Overigens kan ik melden dat Tham haar eerste 6 voor uitwerking ook toegeworpen heeft gekregen... (helaas, geen Yahtzee aan 8'en! ) (wie was het?! wie?! wie?! 8)7 )

...En dat we nu nog wachten op de stem van Mr_hmm, pas daarna maak ik de uitslag bekend!
(hij kan nog veranderen door Mr_hmm nml...)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 03-02-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... kben zo benieuwd :) Maar ik verdedigde me niet hoor, hehe, vandaar de smiley erachter. Nog eventjes geduld! (mail Mr_Hmm anders?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 23:29:
Nou... kben zo benieuwd :) Maar ik verdedigde me niet hoor, hehe, vandaar de smiley erachter. Nog eventjes geduld! (mail Mr_Hmm anders?)
eventjes?? amai, dat ding is al een week over tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Heeft Mr_Hmm nog invloed op de uitslag? ;) *hint hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 03 februari 2003 @ 22:50:
[...]
...En dat we nu nog wachten op de stem van Mr_hmm, pas daarna maak ik de uitslag bekend!
(hij kan nog veranderen door Mr_hmm nml...)
Litoki: ja, aldus DarkBlue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
de Contest is nu al bijna een week afgelopen,
mishien is het een idee om een week te geven om te stemmen
zodat je daar niet weer 2 weken op hoeft te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Alnitak schreef op 04 February 2003 @ 16:35:
de Contest is nu al bijna een week afgelopen,
mishien is het een idee om een week te geven om te stemmen
zodat je daar niet weer 2 weken op hoeft te wachten
Mensen moeten gewoon op tijd stemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow.. alles werkt weer.. had wat probleempjes hier. Gelukkig zijn jullie niet verder gegaan zonder mijn scores :) Deze zijn inmiddels doorgegeven aan DiepBlauw. Denk dat de uiteindelijke resultaten een dezer dagen bekend zullen worden.
Excuses voor de delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jee! Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
één dezer dagen, we gaan wel steeds relaxter doen hier he :P (vorige keren was 't: diezelfde nacht, of vroeg in de morgen :P)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 't nu onderhand wel een keer weten ja... :) (En vele anderen met mij, denk ik zo.)

DarkBlue, waar blijf je met die results, meid? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
we kunnen ondertussen wel even een andere contest doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kan in ieder geval alvast een nieuw onderwerp gekozen worden.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft Dark Blue zomaar wat verzonnen, zonder de mening van anderen te raadplegen. Nu kun je natuurlijk nooit iedereen tevreden stellen, maar 't kan wat mij betreft wel wat democratiser.

/me moet eigenlijk z'n mond houden, want heeft met nog geen contest meegedaan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er eerst even moet overlegd worden met de mods hier of er een nieuwe contest mag komen op GoT. Zo niet dan zullen we moeten uitwijken naar een ander forum (bestaand of zelf te maken).

En verder... de winnaar van een contest staat vrij om een onderwerp te kiezen. Je mag dan natuurlijk de mening van anderen laten meetellen, maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 03:05:
Ik denk dat er eerst even moet overlegd worden met de mods hier of er een nieuwe contest mag komen op GoT. Zo niet dan zullen we moeten uitwijken naar een ander forum (bestaand of zelf te maken).

En verder... de winnaar van een contest staat vrij om een onderwerp te kiezen. Je mag dan natuurlijk de mening van anderen laten meetellen, maar het hoeft niet.
Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om dit met een mod (of meerdere ) te bespreken, om wat duidelijkheid te krijgen. Of er nog een nieuwe contest zal komen, en zo ja, wanneer. Maar om nou meteen te vertrekken. Ze doen 't echt niet om ons hier weg te pesten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
Waarom moet er dan een mod gevraagd worden om een nieuwe contest te starten? die logica ontgaat mij....

je gaat toch ook geen mod vragen om een topic te openen?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
dat is voor zo'n topic als dit zelfs verplicht Zorg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Zorg schreef op 05 februari 2003 @ 09:07:
Waarom moet er dan een mod gevraagd worden om een nieuwe contest te starten? die logica ontgaat mij....

je gaat toch ook geen mod vragen om een topic te openen?
Groepsprojecten worden eerst gekeurd op stevigheid. Ze gaan eerst door de topic crusher... Blijft hij heel. Dan word ie getest op n00bs niveau. En als laatste word ie getest op duurzaamheid. Project moet wel levensvatbaar zijn.
nofi :>

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

beetje geduld ivm de score's mensen, DB gaat ze vanavond posten. Gister was er helaas geen internet vanwege een foutje dat * SchizoDuckie gemaakt heeft met het ipchains scriptje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
HawVer schreef op 05 februari 2003 @ 10:11:
[...]

Groepsprojecten worden eerst gekeurd op stevigheid. Ze gaan eerst door de topic crusher... Blijft hij heel. Dan word ie getest op n00bs niveau. En als laatste word ie getest op duurzaamheid. Project moet wel levensvatbaar zijn.
nofi :>
Oki just wondering, nofi taken ;)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
DarkBlue nog steeds problemen met internet?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt allemaal zo lang :( Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 02:21:
Er kan in ieder geval alvast een nieuw onderwerp gekozen worden.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft Dark Blue zomaar wat verzonnen, zonder de mening van anderen te raadplegen. Nu kun je natuurlijk nooit iedereen tevreden stellen, maar 't kan wat mij betreft wel wat democratiser.

/me moet eigenlijk z'n mond houden, want heeft met nog geen contest meegedaan.. :(
Voor een democratisch systeem hebben we de hele contest de tijd gehad, maar ik heb geen enkel mailtje ontvangen! :{
Omdat er daarna niet snel genoeg een oplossing gevonden kon worden, heb ik zelf een systeem gekozen.

Nou, nu de punten, en de winnaars.

1 - ddtommie - 198 punten!
2 - LiToKi - 196 punten!
3 - DCJones - 192 punten!

De rest van de punten kun je bekijken op
http://huonline.dnsalias.net/contest/stemming_v7.htm
mocht je browser het niet slikken, het is echte Excel® code dus sorry daarvoor...

Heren, gefeliciteerd met jullie plaatsen, ik vermeld ook dan nog even dat Tham op een 4de plaats volgde met 170 punten, dus it's not all a men's world ;)

Voor de volgende contest stel ik voor op een ander forum de discussie te houden; je wips en de link ernaar mag je misschien in het 3d topic posten... - ik neem aan adt GoT niet zo bang is om zn trouwe klanten qua 3d gebeuren kwijt te raken aan een kleiner forum ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 05-02-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Oh, ik heb het nog niet eens zo heel slecht gedaan. :)
Een 7e plaats !

ddtommie, gefeliciteerd !

En DarkBlue, waarom meteen naar een ander forum? Is het al bekend dat er hier geen contest v8 meer komt?
Zo ja, welk forum dan?
Zo niet, vraag het de mods eens en gooi je vrouwelijke charmes in de strijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
feli ddtommie!

Maar welk forum had je in gedachten dan? En gaan we dat voting en Wip systeem van Papa-Eend gebruiken?
Oohw, nog iets: Kan ddtommie misschien 3 a 4 onderwerpen verzinnen en hier een poll over houden. Net als 2 contests geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
yeeeehaaaa!!! bedankt voor jullie hoge cijfers allemaal :D en natuurlijk LiToKi, DCJones, Tham en de rest ook maar, gefeliciteerd :)

We kunnen natuurlijk van buiten het forum met een voorstel komen maar het is misschien makkelijker om tot een overeenkomst te komen met modjes + gebruikers, dus:

Is het geen goed plan om juist in samenspraak met de modjes te discussieren over een komend contest-topic, bijvoorbeeld in LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
Dark Blue schreef op 05 februari 2003 @ 20:58:
[...]

... ik vermeld ook dan nog even dat Tham op een 4de plaats volgde met 170 punten, dus it's not all a men's world ;)...
dat had jij toch al bewezen in de afgelopen contest :)

heren feli !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik vind eigenlijk dat Uitwerking zwaarder moet tellen dan Originaliteit..

Ik vind die van Tham over het geheel mooier dan de rest.
Maar ja.. wie ben ik? ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 19:37

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Dark Blue schreef op 05 februari 2003 @ 20:58:
Voor een democratisch systeem hebben we de hele contest de tijd gehad, maar ik heb geen enkel mailtje ontvangen! :{
Omdat er daarna niet snel genoeg een oplossing gevonden kon worden, heb ik zelf een systeem gekozen.
wat was er mis met de F1 telling :?
Voor de volgende contest stel ik voor op een ander forum de discussie te houden; je wips en de link ernaar mag je misschien in het 3d topic posten... - ik neem aan adt GoT niet zo bang is om zn trouwe klanten qua 3d gebeuren kwijt te raken aan een kleiner forum ;)
Na de modbreak hebben we hier toch ons leven gebeterd :? waarom zou v8 er niet kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
yay, weer eens 2e :) feli ddtommie, feli aan al de anderen die meededen.

hopelijk tot vervolgd.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen bedankt voor alle stemmen! :)
gefeliciteerd litoki en ddtommie, allebei terechte plekken. respect bradaz!

over het forum: ik heb een maat van me al gevraagd om een 3d contest forum te openen op www.phyber.nl. dus mocht het nodig zijn, geef dan een gil want hij vindt het prima. (phyber.nl is een design resource site in-de-maak).
ik denk dat het er sowieso komt, maar ja we zien allemaal wel.
desnoods heb ik op www.bitboys.net ook nog wel wat ruimte...

hoe het ook loopt, het komt in ieder geval goed. :)

truste!
-DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi, wow ik ben gewoon laatste geeindigd! Kweet ook wel dat het niet echt heel erg goed was... maar kvond m toch wel redelijk origineel... boehoe :'(

Volgende contest! Ik ben benieuwd.
(en natuurlijk congrats voor de winnaar(s )!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
handige_harrie schreef op 05 februari 2003 @ 21:47:
[...]
wat was er mis met de F1 telling :?
Daar had ik nog geen voorbeelden van gezien, nog niks van gelezen totdat ik mijn telling postte. Ik heb er ook niet op gelet, want ik had gehoopt dat de suggesties gewoon per e-mail zouden komen...
Na de modbreak hebben we hier toch ons leven gebeterd :? waarom zou v8 er niet kunnen komen?
Kijk jij willem169 even lief aan? Nee, dit speelt al langer. We vervuilen te veel, en de mods moeten te hard op alleen dit ene threadje modden om de contest geen off-topic rally te laten worden.
Dat vind ik niet nodig, ze hebben al genoeg te doen.

Ik zeg ook btw niet dat mijn wil wet is, in het geval van: waar gaan we nu heen?
Papa Eend en ik willen wel op onze server een phpBB aanbieden, heel simpeltjes, en daarin gewoon 1 thread open, die actief bemod moet worden. We kunnen ook op een andere server gaan zitten. Maar in elk geval is later de vraag: willen we de discussie bewaren? Hoe? Welke server nemen we, wie gaat er modden, wie heeft daar tijd voor ivm. school, werk etc.?

Mij maakt het niets uit, maar wat ik wel weet is dat we hier op GoT eventjes de boel kalm moeten houden, en geen thread meer mogen starten. En nee, daarvoor worden geen lieve blikken gewisseld met de mods, ze hebben het in LA al gezegd, en ik begrijp best dat ze het zo willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... het systeem dat ze op cgtalk.com hebben vind ik best mooi. Iedere deelnemer opent zijn eigen topic met de naam "[NAAMDEELNEMER] TITEL_VAN_HET_3D_DING". In dat topic post iedere deelnemer dan steeds zijn wips.
En het offtopic gedoe... tja... iedere deelnemer zou zijn eigen topic kunnen beheren dan he. Maar goed... dat zal hier niet gebeuren dus uitwijken naar een eigen servertje zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 14:09
Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 00:10:
Tja... het systeem dat ze op cgtalk.com hebben vind ik best mooi. Iedere deelnemer opent zijn eigen topic met de naam "[NAAMDEELNEMER] TITEL_VAN_HET_3D_DING". In dat topic post iedere deelnemer dan steeds zijn wips.
En het offtopic gedoe... tja... iedere deelnemer zou zijn eigen topic kunnen beheren dan he. Maar goed... dat zal hier niet gebeuren dus uitwijken naar een eigen servertje zou wel mooi zijn.
dat zou idd wel kunnen maar dan heb je hier een heel apart forum voor nodig..
W&G Contests.. maar ik denk idd niet dat de mods het ermee eens zijn..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Dark Blue schreef op 06 February 2003 @ 00:06:
[...]

Daar had ik nog geen voorbeelden van gezien, nog niks van gelezen totdat ik mijn telling postte. Ik heb er ook niet op gelet, want ik had gehoopt dat de suggesties gewoon per e-mail zouden komen...

[...]

Kijk jij willem169 even lief aan? Nee, dit speelt al langer. We vervuilen te veel, en de mods moeten te hard op alleen dit ene threadje modden om de contest geen off-topic rally te laten worden.
Dat vind ik niet nodig, ze hebben al genoeg te doen.

Ik zeg ook btw niet dat mijn wil wet is, in het geval van: waar gaan we nu heen?
Papa Eend en ik willen wel op onze server een phpBB aanbieden, heel simpeltjes, en daarin gewoon 1 thread open, die actief bemod moet worden. We kunnen ook op een andere server gaan zitten. Maar in elk geval is later de vraag: willen we de discussie bewaren? Hoe? Welke server nemen we, wie gaat er modden, wie heeft daar tijd voor ivm. school, werk etc.?

Mij maakt het niets uit, maar wat ik wel weet is dat we hier op GoT eventjes de boel kalm moeten houden, en geen thread meer mogen starten. En nee, daarvoor worden geen lieve blikken gewisseld met de mods, ze hebben het in LA al gezegd, en ik begrijp best dat ze het zo willen.
Inderdaaad. Het lijkt mij ook vrij duidelijk. Voor een contest op GoT niet echt veel plaats. Verder denk ik niet dat er erg veel gemod hoeft te worden op het nieuwe forum. Iedereen kan zich wel inhouden. En ten derde hoef het ook niet zo een strenge moderatie te zijn wat betreft off topic. En ten vierduh.. wat bram333654 zegt is een erg goed idee en werkt vrij goed. Als we nieuwe contest zouden doen dan zou dat goed zijn. Maar! Doe het dan over een langere periode

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Als iedereen zich wel in zou kunnen houden, dan was het nu hier op GoT ook niet zo'n gedoe geweest. :)
Het idee om per user een aparte thread te openen lijkt mij wat minder omdat iedereen dan steeds alle threads door moet lopen om alles bij te houden. En als er een algemene discussie of tips zijn, staan die in 1 van de vele threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft Dark Blue de situatie aardig mooi samengevat. De mods willen (begrijpelijk) niet (snel) weer een contest. We zullen moeten wachten of uitwijken.

Wat er precies gaat gebeuren, lijkt me niet iets om in dit topic te bespreken, aangezien het niet veel met deze contest op zich te maken heeft. Als we er al hier over verder praten, zullen alle feiten eerst goed op een rijtje gezet moeten worden, aangezien veel mensen niet precies weten wat de situatie nu is en dus langs elkaar heen praten. Nou heb ik daar op het moment even geen tijd voor (moest een minuut geleden al weg zijn :)); iemand die zich geroepen voelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
De mods staan niet (snel) weer een contest toe omdat het hier een zootje is, kan hier dan toch op z'n minst opbouwend over gediscussieerd worden ipv te roepen we gaan naar een ander forum?

Als er nou eerst eens gepraat wordt over de problemen en hoe die opgelost zouden kunnen worden, of zijn we die stap al gepasseerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is op GoT gewoon weinig plaats voor leuke, creatieve topics met een hoog offtopic en een laag knowledgebase gehalte. Of dat goed of slecht is is aan een ieder om dat te beoordelen. Ikzelf vind het jammer dat er moeilijk gedaan wordt over dit soort topics; van de 2 topics die ik regelmatig terugkijk in W&G is 't 3d contest er een (en 'post je 3d stuff' de andere...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

allemaal leuk en aardig, maar in dit topic zou je er niet over mogen discussieren, daarom vraag ik mij af waarom dit topic nog open is? Iedereen die zich geroepen voelt zou op irc.tweakers.net #3dtweakers langs moeten komen (bijvoorbeeld) om er verder over te discussieren, ook over server hosting ed. Een draadje openen in LA heeft geen zin want de mods zelf besluiten hierover, niet wij.

tuurlijk FELI iedereen :*

[ Voor 4% gewijzigd door Allochtoon op 06-02-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
Wanneer begint de volgende, deze keer wil ook eens meedoen...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Xenon schreef op 06 februari 2003 @ 19:39:
Wanneer begint de volgende, deze keer wil ook eens meedoen...
* Dark Blue komt liefjes aanhuppelen

|:( sorry, maar neem dan even de moeite om een paar berichten terug te lezen.
1) op GoT komt er - voor wie weet hoe lang - geen 3d contest meer
2) voordat we een nieuwe contest beginnen, moeten we dus een forum hebben om op te kunnen posten
a) het forum moet bemod worden, want we kunnen echt niet zonder topic-vangrails!
b) het forum moet op een stabiele plek draaien, maar ook weer niet zo stabiel en uitgebreid dat GoTters er voor de rest van hun nonreallife blijven hangen :+
3) Dus, voordat jij je in kunt schrijven voor de nieuwe contest, zou het aardig zijn als je gewoon interesse toont voor waar jij deel van wilt gaan uitmaken, en meedenkt met ons zodat wij een nieuwe contest kunnen beginnen!

* Dark Blue huppelt weer liefjes weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
het probleem van het idee van bram is dat mensen die erg goed bekend staan (ik noem bijvoorbeeld wildmedia, dark blue, litoki, tommie, en andere winnaars van de vorige contests) veel meer replies krijgen in hen topics. Beginners zoals ik hebben juist (opbouwende ) kritiek nodig. Mense willen eye-candy zien en dan gaan ze niet in een topic van een n00b kijken. Das slechts mijn visie.

OKee...kunnen we niet aan de mods vragen of er wel een nieuw topic komt en dat er alleen wips geplaatst worden en kritiek. Daar moet iedereen zich aan houden en dat moet dan ook keihard in de openingspost staan. Ik vind het jammer dat de mods zo moeilijk doen over zo'n topic.

[ Voor 3% gewijzigd door armageddon_2k1 op 06-02-2003 20:23 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste