Die is echt super gaafgladiool schreef op 23 januari 2003 @ 16:27:
Hey litoki, ik heb er even een Splash screen van gemaakt, ze de swf file in de max 5 directory (overschrijf de oude).
Splash_litoki.rar
[afbeelding]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die is echt super gaafgladiool schreef op 23 januari 2003 @ 16:27:
Hey litoki, ik heb er even een Splash screen van gemaakt, ze de swf file in de max 5 directory (overschrijf de oude).
Splash_litoki.rar
[afbeelding]
juist wel.. dat motiveerdVerwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:37:
[...]
Die is echt super gaaf, alleen niet zo leuk om steeds de concurent te zien bij het laden
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
?? Ik zie hier alleen maar een swf'je met die vader houtworm, en als je vervolgens over dat kleine toetsenbordje links heengaat, een uitvergrote weergave van de toetsen waar je over heen gaat???gladiool schreef op 23 January 2003 @ 16:27:
Splash_litoki.rar
[afbeelding]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Heb je Max 5?inquestos schreef op 24 January 2003 @ 11:20:
[...]
?? Ik zie hier alleen maar een swf'je met die vader houtworm, en als je vervolgens over dat kleine toetsenbordje links heengaat, een uitvergrote weergave van de toetsen waar je over heen gaat???
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid"Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:41:
Ik durf bijna geen WIPje meer te posten, die van ddtommie en LiToKi roeleren hier echtSuper. Maar ik doe het toch maar, anders word de contest ook zo saai he.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
En dat doe je goed!! Ziet er netjes uit.Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:03:
[...]
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid"....
Verwijderd
Ik ben wel blij met het resultaat, maar je hebt grotendeels wel gelijk. Het modelwerk heb ik in een (ruime) dag gemaakt, de afgelopen twee(?) weken heb ik gevochten met het "plakken" van de textures; de effort viel tegen, met het resultaat ben ik tevreden! De bumpmap zit er al in, maar komt nog niet uit de verf.inquestos schreef op 26 January 2003 @ 17:15:
Textures vallen tegen???????? Ik vind de textures juist best wel geslaagd. Zonder textures zou het er denk eerlijk gezegd niet echt uit zien, in het modelwerk is zo te zien niet echt heel veel werk gestoken (vergeef me als het wel zo is). Wat je nog wel aan de textures kan doen is het toevoegen van bumpmaps, een beetje glans, ik noem maar wat.
Dat foutje is een resultaat van de smooth of ik heb een ploygoon teveel geselecteerd voor het interne texture.Er zouden nog wat tegeltjes aan de muur mogen, en het aanrecht is ook nog niet helemaal af, daaronder zou ook nog een kastje niet misstaan. Het stukje lasagne naast het honig-pakje is ook nog wat te strak, mag doorzichtig zijn, en wat minder contrast. Aan de lasagne in de schaal mag meer worden gedaan dan een texture er overheen gooien, ook mag er nog wat dampende rook bij, als dat niet te moeilijk gaat worden.
Verder lijkt er nog een foutje te zitten rechts boven bij de opening (boolean?? )
De schaduw van de microwave is compleet onrealistisch. Modelleer er eens wat meer keuken omheen, het licht zit vaak hoger dan dat wat je nu hebtVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:03:
[...]
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid"
[afbeelding]
M'n 2e WIP, ik heb nog een beetje tijd over om reacties te verwerken. Please shoot!
.
teveel zooi, te weinig tijd
Misschien kun je een displacement mapje op de lasagna gooien, het ziet er een beetje plat uit...Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:03:
[...]
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid"
[afbeelding]
M'n 2e WIP, ik heb nog een beetje tijd over om reacties te verwerken. Please shoot!
[ Voor 3% gewijzigd door alientje op 27-01-2003 00:28 ]
3d-en is leuk
thams portfolio: www.thamar.nl
NIJS !Tham schreef op 27 januari 2003 @ 09:00:
Ik heb niet allemaal gezien wat jullie hebben gefabriceerd deze keer, maar wat ik op de laaste twee pagina's zie denk ik dat het weer een spannende competitie wordt.
Zelf heb ik erg weinig tijd, ik heb precies twee zondagen kunnen werken, en heb deze week ook geen tijd meer, zoveel dingen te doen, als ik niet met nog een ander exemplaar kom voor sluittijd, kunnen jullie dit als mijn final beschouwen.
ik ben nog niet tevreden over de fortune cookies en de noodles zijn ook nog niet goed, maar ik vind het ook zonde om mn werk aan de kant te gooien.
[afbeelding]
klik voor vergroting
http://hawvie.deviantart.com/
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Als het geexporteerd word dan komt het in een groen flesje.. dus het kan welAlnitak schreef op 27 January 2003 @ 16:09:
HawVer-> ziet er vet alleen volgens mij zien de normale flesjes van heineken niet groen maar bruin
volgens mij is het etiket dan witOxiMoron schreef op 27 januari 2003 @ 16:45:
[...]
Als het geexporteerd word dan komt het in een groen flesje.. dus het kan wel
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 17:21 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 27-01-2003 21:01 . Reden: oeps, plaatje vergeten! ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Je hebt gelijk compositie is inderdaad crap. Heeft er iemand een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen? Dat flesje bij die dronken theepot staat veel te los.Dark Blue schreef op 27 januari 2003 @ 20:59:
HawVer: Ik vind dat vooraan liggende Heineken Flesje ZOOOO echt! *drool* . Hij lijkt gewoon gefotografeerd, dude! Helaas dan van de vloertexture, en dan je compositie... omg, WIE is er dronken in deze opstelling; jij, Max of je theepotje?
Op het theepotje heb ik weinig aan te merken, hoewel hij wat modern/ouderwets gemixt is (waarom schuin?) .... dat bierflesje er bovenop 'kan' gewoon niet, net als die RoosVicee reclame, als je zoiets op zn kop zet valt meteen de hele gelovigheid van de scene weg.
[ Voor 10% gewijzigd door HawVer op 28-01-2003 09:29 ]
Verwijderd
ik weet het niet hoor maare heb je dat tafelblad met een blokkendoos gemaakt ofzow
Het is een high res texture. Kijk maar naar de bump die erop zit. Volgens mij is de algemene mening dat het een lelijke texture is. Humz ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 09:37:
[...]
ik weet het niet hoor maare heb je dat tafelblad met een blokkendoos gemaakt ofzow![]()
je moet daar ff een wat hogere res texture voor gebruiken
Het gaat om de houten tafel, en niet om de bump,HawVer schreef op 28 januari 2003 @ 09:40:
[...]
Het is een high res texture. Kijk maar naar de bump die erop zit. Volgens mij is de algemene mening dat het een lelijke texture is. Humz ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.
Thnx, denk dat ik vanavond toch no maar ff aan de slag ga als het lukt,Dark Blue schreef op 27 januari 2003 @ 20:59:
Tham: Ik vind hem erg mooi!! Heel realistisch, jij bent nogal op de chinese/japanse toer he?
Twee puntjes: Heb je die achtergrond zo blurry ook zelf gemaakt, of is dat een plaatje?
En op het pak staat nog 'ENJOY' maar het is nogal blurry...beetje jpeg-viezig. Misschien een scherpere texture daarvoor?
[ Voor 9% gewijzigd door Tham op 28-01-2003 12:17 ]
Hij ziet er niet een beetje vreemd uit, de resolutie van je texture is gewoon te laag, ik kan de pixels tellenHawVer schreef op 28 januari 2003 @ 10:07:
Bump=diffuse diffuse=bump.... Hij ziet er een beetje vreemd uit. Maar dat hoort zo bij deze texture..
Verwijderd
niemandFragNeck schreef op 27 January 2003 @ 20:54:
Weet iemand een goeie tutorial voor HDRI? (brazil)
die van splutterfish vind ik niet echt boeiend
ik wil meer!
[ Voor 44% gewijzigd door FragNeck op 28-01-2003 17:08 ]
Verwijderd
THNX voor alle opmerkingen, dit is het resultaat van de aanpassingen (WIP3):alientje schreef op 27 januari 2003 @ 00:26:
[...]
Misschien kun je een displacement mapje op de lasagna gooien, het ziet er een beetje plat uit...
De schaduwen kunnen inderdaad beter, probeer eens een area shadow, of sec. illumination (als je max 5 hebt)
Verwijderd
Tip om op dat briefje te zetten:Tham schreef op 27 januari 2003 @ 09:00:
Ik heb niet allemaal gezien wat jullie hebben gefabriceerd deze keer, maar wat ik op de laaste twee pagina's zie denk ik dat het weer een spannende competitie wordt.
Zelf heb ik erg weinig tijd, ik heb precies twee zondagen kunnen werken, en heb deze week ook geen tijd meer, zoveel dingen te doen, als ik niet met nog een ander exemplaar kom voor sluittijd, kunnen jullie dit als mijn final beschouwen.
ik ben nog niet tevreden over de fortune cookies en de noodles zijn ook nog niet goed, maar ik vind het ook zonde om mn werk aan de kant te gooien.
[afbeelding]
klik voor vergroting
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
vandaagDark Blue schreef op 29 januari 2003 @ 00:34:
Iedereen druk bezig? * Dark Blue gaat even checken wanneer de inleverdatum nou was, ik geloof morgen![]()
Dus wel allemaal hard doormodellen!Helaas heb ik nog niks gereedgemaakt om de finals te plempen, ik ga even kijken of ik wat kan regelen met mn hoster. aangezien P.Eend nog hard bezig is om Linux onder de knie te krijgen
en ik nog steeds geen server heb
Succes allemaal!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 09:48 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 10:10 ]
Verwijderd
Denk dat ik het niet meer ga redden, om nog wat achter het raam te maken.HawVer schreef op 29 januari 2003 @ 09:48:
Netjes.. Ik vind vooral die clown mooi passen in het geheel. Goeie kleuren en textures vooral de bank. Mischien kun je nog een achtergrond erbij zetten, zodat er ook wat achter de ramen zit. Of is het nacht?....
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 15:40 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Alnitak op 29-01-2003 15:43 ]
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Verwijderd
Verwijderd
Misschien alles ff op cd zetten en op een betere pc renderen?Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:16:
argh! door de complexiteit van de scene als ik alles bij elkaar gooi, crasht m'n comp keihard bij het renderen. niet zo gek met een ouwe PIII 500 Mhz / 128Mb ram...
ik weet niet hoe ik het op moet lossen... ik kan wel naar de winkel rennen voor meer geheugen
maar ja das ook zo wat =\
ik ben bang dat het ophoudt nu![]()
Verwijderd
zoek in de max help eens op XrefVerwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:16:
argh! door de complexiteit van de scene als ik alles bij elkaar gooi, crasht m'n comp keihard bij het renderen. niet zo gek met een ouwe PIII 500 Mhz / 128Mb ram...
ik weet niet hoe ik het op moet lossen... ik kan wel naar de winkel rennen voor meer geheugen
maar ja das ook zo wat =\
ik ben bang dat het ophoudt nu![]()
Skat! Skat! Skat!
Verwijderd
Verwijderd
Zonde! Je tweede plaatje vind ik echt veel leuker! Die heeft veel meer inhoud door zijn achtergrond.Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 11:29:
erg mooi tham! en ik vind de onderste ook eigenlijk het mooist als ik er zo naar kijk... die andere is gewoon echt nog niet af. dus bij deze is de tweede mijn final. link:
http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick11.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 30-01-2003 11:37 ]
Z'n tweede IS ook z'n final hoor.HawVer schreef op 30 januari 2003 @ 11:37:
[...]
Zonde! Je tweede plaatje vind ik echt veel leuker! Die heeft veel meer inhoud door zijn achtergrond.
@Tham: Goed bezig! Ik ben gek op realisme
ja, maar de link staat naar de eerstemaikel schreef op 30 januari 2003 @ 11:48:
[...]
Z'n tweede IS ook z'n final hoor.
Tham: ziet er erg goed uit !
tuurlijk niet..ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 12:03:
maar wat doen we vanwege de DDoS aanval met de deadline? verschuiven naar vanavond 12 uur?
Ja, maar de finals konden niet gepost worden.FragNeck schreef op 30 januari 2003 @ 12:07:
[...]
tuurlijk niet..
Niemand heeft toch een DDOS op zijn PC gehad? dus men kon gewoon maxen...
Verwijderd
Verwijderd
Wha dat je het zelf niet ziet!! Die 2e natuurlijk. Dat is een veel interessanter beeld! Je laat daar nog wat aan je fantasie over en die zwarte achtergrond is bij die andere echt MEGA lelijk.Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 10:42:
ja man... wat was er nou aan de hand??? ik vet stressen gisteren
ben ab-so-luut niet tevreden met het resultaatmaar goed. het moet maar.
als ik nog een keer tijd en een goeie pc tot mijn beschikking heb, post ik em wel in 3d stuff ofzo...... de hele scene is op het moment onhandelbaar.
nou goed, voorlopig eerst maar 's verder met die racegame van me...
jullie mogen kiezen welke je het mooist vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi, dan kunnen we snel aan een nieuwe beginnenTham schreef op 30 januari 2003 @ 13:29:
en vanavond laat? iedereen had het gisteren toch af moeten hebben, dus vanavond zullen de finals wel snel binnenstromen we kunnen ook afspreken dat de finals voor 22:30 uur binnen moeten zijn en dan gaan stemmen. (maar daar moeten anderen het wel mee eens zijn)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat beslist de winnaar, maar je hebt gelijk 'superhelden' is wel eens genoemd, evenals het supercoole idee: 'crimescene'.Wout schreef op 30 January 2003 @ 16:48:
Wat wordt het volgende onderwerp eigenlijk? De vorige keer had iemand het over Superhelden, dus zelf een superheld ontwerpen
[ Voor 46% gewijzigd door inquestos op 30-01-2003 17:01 ]
Verwijderd
Het was toch niet helemaal zeker of er wel een nieuwe contest mocht komen?handige_harrie schreef op 30 januari 2003 @ 16:50:
[...]
Dat beslist de winnaar, maar je hebt gelijk 'superhelden' is wel eens genoemd, evenals het supercoole idee: 'crimescene'.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Mijn FINAL ziet er uit als mijn laatste WIP, alleen hogere resolutie:ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 15:21:
.
overzicht van FINALS en laatste WIPS
kijk of je bij de finals staat zo niet post dan even wat je final wordt
.
hmm, ik denk dat 1280x1024 een mooie res is, (tevens ook uit oogpunt van gotters die hem als wallpaper willenddtommie schreef op 30 January 2003 @ 19:07:
misschien ook een idee om een vaste resolutie voor de finals vast te stellen in de regels. Nu krijg je mensen die grote platen posten (kijkt naar zichzelf) en mensen met hele kleintjes. Lijkt me handiger om bij het stemmen een weloverwogen keuze te maken uit even grote plaatjes, of niet?
@Goodgulf: ik heb je final ietsje verkleind als je het niet erg vind
Denk dat een vaste grote een slecht idee is..FragNeck schreef op 30 januari 2003 @ 19:38:
[...]
hmm, ik denk dat 1280x1024 een mooie res is, (tevens ook uit oogpunt van gotters die hem als wallpaper willen)
en hoe bekijkje ze dan?Dark Blue schreef op 30 januari 2003 @ 19:45:
Beste peeps, Papa Eend heeft een upload script geknutseld voor je final
Het is een soort vervanging van wat ddtommie nu al heeft gemaakt (hartstikke bedankt...)
/me final kun je toevoegen op http://huonline.dnsalias.net
Don't ruin it! Ik hou een beetje in de gaten wat er geupload wordt, maar als je een foute pic post: eigen schuld! (ICQ me ff... maar ik ben druk, so just wait) Vergeet niet je nickname er neer te zetten ipv je normale naam, maar dat spreekt voor zich...
Ik moet eigk een lijst hebben waarop iedereen staat die 'serieus' meedoet... laten we gewoon zeggen... wat voor 22:30 binnen is, doet mee...
22:30 is de sluitingstijd, dan moeten alle finals binnen zijn.
Daarna wordt het een kwestie van beoordelen. Daarvoor geef ik nog een mailadres...
Verwijderd
Helemaal mee eens! Ik waag de gok en stuur een naar 1280 geresized FINAL op.ddtommie schreef op 30 January 2003 @ 19:07:
misschien ook een idee om een vaste resolutie voor de finals vast te stellen in de regels. Nu krijg je mensen die grote platen posten (kijkt naar zichzelf) en mensen met hele kleintjes. Lijkt me handiger om bij het stemmen een weloverwogen keuze te maken uit even grote plaatjes, of niet?
@Goodgulf: ik heb je final ietsje verkleind als je het niet erg vind
Size doesn't matter !ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 20:56:
inderdaad hebben sommige platen een hoge resolutie nodig maar dan is het wedstrijd idee weg naar mijn mening, op een grote plaat kunnen meer details, je kunt je eigen uitsnede bepalen, maar mensen die dat niet doen worden daardoor benadeeld bij de beoordeling omdat de 'andere' platen meer aandacht trekken. Naar mijn mening is het dus eerlijker om iedereen gelijke kansen te geven en één vaste grootte te gebruiken. Natuurlijk kun je binnen die grootte zwarte balken gebruiken om je eigen verhoudingen te gebruiken.
Verder is het maar een idee ter verbetering, ben benieuwd naar jullie visie hierop.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 21:06 ]
ik volg het niet helemaal meer, we moeten dus uploaden en dan alsnog een mailtje sturen om te stemmen? is het niet makkelijker om gewoon de lijst die ik heb samengesteld te bekijken en te stemmen? scheelt zegmaar de hele upload-stapDark Blue schreef op 30 January 2003 @ 19:45:
...
Daarna wordt het een kwestie van beoordelen. Daarvoor geef ik nog een mailadres...
Papa Eend is gewoon een user hier hoorinquestos schreef op 30 januari 2003 @ 21:23:
BTW. Ik heb het ook even upgeload op die site van "papa eend" (??), maar ik ben het hier wel met tommie eens (), je kan beter de site van tommie nu gebruiken, anders komen er straks mensen om 11 uur online, en dan blijkt dat ze niet mee doen, omdat ze daar niet upgeload hebben terwijl ze toch wel hier hun final hebben gepost. En bovendien heeft tommie zijn werk ook niet voor niets gedaan, die van "papa eend" zal voor de volgende keer handig zijn
mmm.. ik heb nog even geklust, en er worden nu 4 typen mime types van plaatjes ge-accepteerd ipv 2:Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 21:04:
Heel wat anders: als ik mijn final probeer te uploaden, krijg ik de melding dat het formaat niet ondersteund wordt?! Ik heb m'n plaatje voor de zekerheid ook nog eens met Photoshop opgeslagen en met extensie jpeg ipv jpg (ook JPEG en JPG geprobeerd), maar het wil niet werken...Iemand anders dit ook gehad?
[/edit]
[ Voor 4% gewijzigd door SchizoDuckie op 30-01-2003 21:49 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Dark Blue op 30-01-2003 22:25 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Tham op 30-01-2003 22:52 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq