[3d] Contest v7 - Eten en drinken Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op 23 januari 2003 @ 16:27:
Hey litoki, ik heb er even een Splash screen van gemaakt, ze de swf file in de max 5 directory (overschrijf de oude).

Splash_litoki.rar

[afbeelding]
Die is echt super gaaf >:) , alleen niet zo leuk om steeds de concurent te zien bij het laden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:37:
[...]

Die is echt super gaaf >:) , alleen niet zo leuk om steeds de concurent te zien bij het laden 8)7
juist wel.. dat motiveerd ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 14:34
gladiool schreef op 23 January 2003 @ 16:27:
Hey litoki, ik heb er even een Splash screen van gemaakt, ze de swf file in de max 5 directory (overschrijf de oude).

Splash_litoki.rar

[afbeelding]
?? Ik zie hier alleen maar een swf'je met die vader houtworm, en als je vervolgens over dat kleine toetsenbordje links heengaat, een uitvergrote weergave van de toetsen waar je over heen gaat??? :?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
inquestos schreef op 24 January 2003 @ 11:20:
[...]

?? Ik zie hier alleen maar een swf'je met die vader houtworm, en als je vervolgens over dat kleine toetsenbordje links heengaat, een uitvergrote weergave van de toetsen waar je over heen gaat??? :?
Heb je Max 5?

als je die opstart krijg je iedere keer ook toetsen te zien met uitleg van wat ze doen..

dat is dit dus ook..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:41:
Ik durf bijna geen WIPje meer te posten, die van ddtommie en LiToKi roeleren hier echt _/-\o_ Super. Maar ik doe het toch maar, anders word de contest ook zo saai he. :9
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid" ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~dkerkhove/wip2.jpg

M'n 2e WIP, ik heb nog een beetje tijd over om reacties te verwerken. Please shoot!

De textures toepassen viel behoorlijk tegen, ik moet wat meer oefenen!
Het script om de deur te openen doe ik later maar een keer.
Warmte convectie is makkelijker gedacht dan gedaan, misschien waag ik nog een poging in photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Textures vallen tegen???????? Ik vind de textures juist best wel geslaagd. Zonder textures zou het er denk eerlijk gezegd niet echt uit zien, in het modelwerk is zo te zien niet echt heel veel werk gestoken (vergeef me als het wel zo is). Wat je nog wel aan de textures kan doen is het toevoegen van bumpmaps, een beetje glans, ik noem maar wat. Er zouden nog wat tegeltjes aan de muur mogen, en het aanrecht is ook nog niet helemaal af, daaronder zou ook nog een kastje niet misstaan. Het stukje lasagne naast het honig-pakje is ook nog wat te strak, mag doorzichtig zijn, en wat minder contrast. Aan de lasagne in de schaal mag meer worden gedaan dan een texture er overheen gooien, ook mag er nog wat dampende rook bij, als dat niet te moeilijk gaat worden.

Verder lijkt er nog een foutje te zitten rechts boven bij de opening (boolean?? )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:03:
[...]
Ik doe mee met de strijd tegen de "saaiheid" ;) ....
En dat doe je goed!! Ziet er netjes uit.
Verder niet veel op aan te merken, ja misschien dat spiraal wat laten gloeien, om meer een hitte effect te creëren. Keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 26 January 2003 @ 17:15:
Textures vallen tegen???????? Ik vind de textures juist best wel geslaagd. Zonder textures zou het er denk eerlijk gezegd niet echt uit zien, in het modelwerk is zo te zien niet echt heel veel werk gestoken (vergeef me als het wel zo is). Wat je nog wel aan de textures kan doen is het toevoegen van bumpmaps, een beetje glans, ik noem maar wat.
Ik ben wel blij met het resultaat, maar je hebt grotendeels wel gelijk. Het modelwerk heb ik in een (ruime) dag gemaakt, de afgelopen twee(?) weken heb ik gevochten met het "plakken" van de textures; de effort viel tegen, met het resultaat ben ik tevreden! De bumpmap zit er al in, maar komt nog niet uit de verf.
Er zouden nog wat tegeltjes aan de muur mogen, en het aanrecht is ook nog niet helemaal af, daaronder zou ook nog een kastje niet misstaan. Het stukje lasagne naast het honig-pakje is ook nog wat te strak, mag doorzichtig zijn, en wat minder contrast. Aan de lasagne in de schaal mag meer worden gedaan dan een texture er overheen gooien, ook mag er nog wat dampende rook bij, als dat niet te moeilijk gaat worden.

Verder lijkt er nog een foutje te zitten rechts boven bij de opening (boolean?? )
Dat foutje is een resultaat van de smooth of ik heb een ploygoon teveel geselecteerd voor het interne texture.

TODO:

Net maar weer wat lasagna gemaakt :9~: je hebt gelijk over het stukje. Ik had de opacity al verlaagd (10%), maar het moet drastischer.

Ik ga dat gapende zwarte gat onder het aanrecht toch maar opvullen en een poging wagen om dat warmte effect te maken (idee: spacewarp, ripple oid?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:03:
[...]

[afbeelding]

M'n 2e WIP, ik heb nog een beetje tijd over om reacties te verwerken. Please shoot!
.
De schaduw van de microwave is compleet onrealistisch. Modelleer er eens wat meer keuken omheen, het licht zit vaak hoger dan dat wat je nu hebt ;). Maar voor de rest wel geslaagd.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:03:
[...]

[afbeelding]

Misschien kun je een displacement mapje op de lasagna gooien, het ziet er een beetje plat uit...

De schaduwen kunnen inderdaad beter, probeer eens een area shadow, of sec. illumination (als je max 5 hebt) :P

[ Voor 3% gewijzigd door alientje op 27-01-2003 00:28 ]

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
Ik heb niet allemaal gezien wat jullie hebben gefabriceerd deze keer, maar wat ik op de laaste twee pagina's zie denk ik dat het weer een spannende competitie wordt.

Zelf heb ik erg weinig tijd, ik heb precies twee zondagen kunnen werken, en heb deze week ook geen tijd meer, zoveel dingen te doen :P, als ik niet met nog een ander exemplaar kom voor sluittijd, kunnen jullie dit als mijn final beschouwen.
ik ben nog niet tevreden over de fortune cookies en de noodles zijn ook nog niet goed, maar ik vind het ook zonde om mn werk aan de kant te gooien.

Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/Tham_ClassyJunk_sml.jpg
klik voor vergroting

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Tham schreef op 27 januari 2003 @ 09:00:
Ik heb niet allemaal gezien wat jullie hebben gefabriceerd deze keer, maar wat ik op de laaste twee pagina's zie denk ik dat het weer een spannende competitie wordt.

Zelf heb ik erg weinig tijd, ik heb precies twee zondagen kunnen werken, en heb deze week ook geen tijd meer, zoveel dingen te doen :P, als ik niet met nog een ander exemplaar kom voor sluittijd, kunnen jullie dit als mijn final beschouwen.
ik ben nog niet tevreden over de fortune cookies en de noodles zijn ook nog niet goed, maar ik vind het ook zonde om mn werk aan de kant te gooien.

[afbeelding]
klik voor vergroting
NIJS !

erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik ben ook weer bezig geweest in het afgelopen weekend:

Afbeeldingslocatie: http://www.mesu.nl/images/contest_picture005.jpg
Alleen de arm van de theepot moet nog veranderd worden. En verder moet het plaatje nog wat meer vulling krijgen.

Commentaar is van harte welkom! :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
HawVer-> ziet er vet alleen volgens mij zien de normale flesjes van heineken niet groen maar bruin :D

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de vloer van lego :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Alnitak schreef op 27 January 2003 @ 16:09:
HawVer-> ziet er vet alleen volgens mij zien de normale flesjes van heineken niet groen maar bruin :D
Als het geexporteerd word dan komt het in een groen flesje.. dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
OxiMoron schreef op 27 januari 2003 @ 16:45:
[...]

Als het geexporteerd word dan komt het in een groen flesje.. dus het kan wel :)
volgens mij is het etiket dan wit :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij klopt de kleur wel hoor (misschien een beetje licht
edit:
valt eigenlijk best mee :)
)
zo staat het flesje op de heineken site:
Afbeeldingslocatie: http://members1.arnhem.chello.nl/~r.a.van.der.werff/plaatjes/freddy.jpg

verder ziet het er allemaal erg mooi uit!

nog ff 1 vraagje:
wat doet dat flesje tegen die theepot of zo aan? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
Ik denk dat de theepot zich aan het bezatten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

t moet juist een soort kunstobject voorstellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Weet iemand een goeie tutorial voor HDRI? (brazil)
die van splutterfish vind ik niet echt boeiend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Tham: Ik vind hem erg mooi!! Heel realistisch, jij bent nogal op de chinese/japanse toer he? ;)
Twee puntjes: Heb je die achtergrond zo blurry ook zelf gemaakt, of is dat een plaatje?
En op het pak staat nog 'ENJOY' maar het is nogal blurry...beetje jpeg-viezig. Misschien een scherpere texture daarvoor? :)

HawVer: Ik vind dat vooraan liggende Heineken Flesje ZOOOO echt! *drool* . Hij lijkt gewoon gefotografeerd, dude! Helaas dan van de vloertexture, en dan je compositie... omg, WIE is er dronken in deze opstelling; jij, Max of je theepotje?
Op het theepotje heb ik weinig aan te merken, hoewel hij wat modern/ouderwets gemixt is (waarom schuin?) .... dat bierflesje er bovenop 'kan' gewoon niet, net als die RoosVicee reclame, als je zoiets op zn kop zet valt meteen de hele gelovigheid van de scene weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/hollandsch_landschap1.jpg
Ik ben begonnen met een nieuwe WIP, ik heb het over een hele andere boeg gegooid. Close-up beelden, dingen enzo zijn niks voor mij, en voor Vue. Dus ben ik weer aan een landschapje gaan knutselen, deze keer met een mooie bevroren vaart en een molentje (met wat fantasie) in de achtergrond. Die molen moet nog even wat balken achteraan krijgen...hij is nu wat kinderachtig.
Het tentje op de voorgrond wordt, juist: Een koek-en-zopie tent!! :D
Ik ga nu een grote pot snert koken en er komen nog wat rookworsten. En ohja, het uithangbord... ofkors :D
(alleen nu *panic panic* hoe kom ik aan mensjes?! dan maar in Organica schaatsgedrochten gaan kneden die je alleen vanaf afstand ziet? :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 27-01-2003 21:01 . Reden: oeps, plaatje vergeten! ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Dark Blue schreef op 27 januari 2003 @ 20:59:
HawVer: Ik vind dat vooraan liggende Heineken Flesje ZOOOO echt! *drool* . Hij lijkt gewoon gefotografeerd, dude! Helaas dan van de vloertexture, en dan je compositie... omg, WIE is er dronken in deze opstelling; jij, Max of je theepotje?
Op het theepotje heb ik weinig aan te merken, hoewel hij wat modern/ouderwets gemixt is (waarom schuin?) .... dat bierflesje er bovenop 'kan' gewoon niet, net als die RoosVicee reclame, als je zoiets op zn kop zet valt meteen de hele gelovigheid van de scene weg.
Je hebt gelijk compositie is inderdaad crap. Heeft er iemand een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen? Dat flesje bij die dronken theepot staat veel te los.

Edit: jouw creatie ziet er ook al aardig uit. Alleen de wieken van de molen zijn een beetje maf. Die spijlen zitten heel dicht op elkaar ofzo...

[ Voor 10% gewijzigd door HawVer op 28-01-2003 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op 27 January 2003 @ 13:34:

[knip]

Commentaar is van harte welkom! :)
ik weet het niet hoor maare heb je dat tafelblad met een blokkendoos gemaakt ofzow :X

je moet daar ff een wat hogere res texture voor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 09:37:
[...]

ik weet het niet hoor maare heb je dat tafelblad met een blokkendoos gemaakt ofzow :X

je moet daar ff een wat hogere res texture voor gebruiken
Het is een high res texture. Kijk maar naar de bump die erop zit. Volgens mij is de algemene mening dat het een lelijke texture is. Humz ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HawVer schreef op 28 januari 2003 @ 09:40:
[...]

Het is een high res texture. Kijk maar naar de bump die erop zit. Volgens mij is de algemene mening dat het een lelijke texture is. Humz ik zal eens kijken wat ik daar aan kan doen.
Het gaat om de houten tafel, en niet om de bump,
Kies een texture met een hogere resolutie, of pas de tile aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Bump=diffuse diffuse=bump.... Hij ziet er een beetje vreemd uit. Maar dat hoort zo bij deze texture..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
Dark Blue schreef op 27 januari 2003 @ 20:59:
Tham: Ik vind hem erg mooi!! Heel realistisch, jij bent nogal op de chinese/japanse toer he? ;)
Twee puntjes: Heb je die achtergrond zo blurry ook zelf gemaakt, of is dat een plaatje?
En op het pak staat nog 'ENJOY' maar het is nogal blurry...beetje jpeg-viezig. Misschien een scherpere texture daarvoor? :)
Thnx, denk dat ik vanavond toch no maar ff aan de slag ga als het lukt,
dat oosterse was deze keer helemaal niet mijn bedoeling, ik wist niet wat ik wilde maken toen bracht mijn vriend me op het idee om 'american chinese fastfood' te maken, en deze keer heb ik het maar over een realistische boeg gegooid.
volgende keer geen chinezen meer *promise*
de achtergrond is een image, en de texture op het bakje zelf is superscherp
(ik ben de ongekroonde image-koningin :P, dat is mijn werk) ik denk dat het door 'advanced lighting' komt in Max ga er nog wel wat mee klooien.

vraagje: waarom gebruik je Vue 'd Esprit?
wat zijn de voordelen? is het niet handiger, ook gezien je beroep, een meer gangbaar programma te leren?

[ Voor 9% gewijzigd door Tham op 28-01-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 03-10 10:20
HawVer schreef op 28 januari 2003 @ 10:07:
Bump=diffuse diffuse=bump.... Hij ziet er een beetje vreemd uit. Maar dat hoort zo bij deze texture..
Hij ziet er niet een beetje vreemd uit, de resolutie van je texture is gewoon te laag, ik kan de pixels tellen :) dat ligt niet aan de instellingen of in welk slot je welke map gedaan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die post van daarnet was mischien iets te bot uitgedrukt.

maar op de tafel dus na, ziet alles er zeer netjes uit.
mijn complimenten _/-\o_ ga vooral zo verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
FragNeck schreef op 27 January 2003 @ 20:54:
Weet iemand een goeie tutorial voor HDRI? (brazil)
die van splutterfish vind ik niet echt boeiend :/
niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
euh, waarom is die niet boeiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
LiToKi schreef op 28 January 2003 @ 16:26:
[...]

euh, waarom is die niet boeiend?
ik wil meer! :)

edit: trouwens, ik kom er zo ook wel uit...

had deze links over het hoofd gezien :/
http://www.splutterfish.c...ents/docs/html/hdri_i.htm
http://www.splutterfish.com/sf/sf_gen_page.php3?page=plugins

[ Voor 44% gewijzigd door FragNeck op 28-01-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alientje schreef op 27 januari 2003 @ 00:26:
[...]

Misschien kun je een displacement mapje op de lasagna gooien, het ziet er een beetje plat uit...

De schaduwen kunnen inderdaad beter, probeer eens een area shadow, of sec. illumination (als je max 5 hebt) :P
THNX voor alle opmerkingen, dit is het resultaat van de aanpassingen (WIP3):

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~dkerkhove/wip3.jpg

Veranderd: 2 lichtbronnen ipv veel. Texture fout oven aangepast. Displacement en gloss texture op lasagna. Diverse kleine verbeteringen. Area shadows toegepast. Lasagnablad verbeterd.

:) Goodgulf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tham schreef op 27 januari 2003 @ 09:00:

[afbeelding]
klik voor vergroting
Tip om op dat briefje te zetten:
That wasn't chicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Iedereen druk bezig? * Dark Blue gaat even checken wanneer de inleverdatum nou was, ik geloof morgen :D :X
Dus wel allemaal hard doormodellen! :) Helaas heb ik nog niks gereedgemaakt om de finals te plempen, ik ga even kijken of ik wat kan regelen met mn hoster. aangezien P.Eend nog hard bezig is om Linux onder de knie te krijgen :X en ik nog steeds geen server heb

Succes allemaal! :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Dark Blue schreef op 29 januari 2003 @ 00:34:
Iedereen druk bezig? * Dark Blue gaat even checken wanneer de inleverdatum nou was, ik geloof morgen :D :X
Dus wel allemaal hard doormodellen! :) Helaas heb ik nog niks gereedgemaakt om de finals te plempen, ik ga even kijken of ik wat kan regelen met mn hoster. aangezien P.Eend nog hard bezig is om Linux onder de knie te krijgen :X en ik nog steeds geen server heb

Succes allemaal! :)
vandaag :) 29e geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis wel erg rustig met wipjes en finals. :Z, of komt er vanmiddag/ vanavond een 'bom' aan finals.
Hier nog wel een van mij...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/burner/mc.jpg
Het model werk is nu zo goed als af, belichting moet nog wel wat aan gebeuren en misschien wat met de textures spelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Netjes.. Ik vind vooral die clown mooi passen in het geheel. Goeie kleuren en textures vooral de bank. Mischien kun je nog een achtergrond erbij zetten, zodat er ook wat achter de ramen zit. Of is het nacht? :)

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.mesu.nl/images/contest_picture007.jpg

Jammer dat ik geen meer tijd had. Ik zou het liefst nog wat dingen veranderen. Op de muur zitten vreemde strepen, de ondergrond :+ en de kopjes lijken te zweven. Maar bij een gebrek aan tijd is dit mijn final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Da's waar ook, vandaag al weer...
Dan denk ik dat mijn eerste en enige WIP tevens m'n final wordt... :)

@HawVer: mooie models en textures, jammer dat je het niet verder uit hebt kunnen werken... :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op 29 januari 2003 @ 09:48:
Netjes.. Ik vind vooral die clown mooi passen in het geheel. Goeie kleuren en textures vooral de bank. Mischien kun je nog een achtergrond erbij zetten, zodat er ook wat achter de ramen zit. Of is het nacht? :)....
Denk dat ik het niet meer ga redden, om nog wat achter het raam te maken.
Maar de bedoeling was dus om het achter het raam nacht te laten lijken. :P

Je final ziet er strak uit, maar ik moet toch zeggen dat ik die wip (je 2de dacht ik) met die houte ondergrond toch het realistisch vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik heb m'n werk ook niet af, maar ik heb er niet echt de tijd meer voor, en bovendien vond ik er niet veel meer aan, dus ik zal eens wat gaan renderen, en dan wordt dat m'n final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen tijd meer gehad om een mooi achergrondje te maken.. hier dus ook mijnem.. Zo wordt werken op de groente-afdeling van de AH toch nog spannend, levensgevaarlijk die radijsjes! :Y)

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.imgmag.com/images/mrhmmm/Radijs.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
aangezien ik nu geen tijd heb
en na het crashen van m'n hd geen models meer
zal ik geen final leveren voor deze contest en
en proberen volgende keer weer mee te doen

edit: Mr_Hmmm lijkt wel een beetje op de remake van Killer tomatoes alleen dan in radijs vorm

[ Voor 24% gewijzigd door Alnitak op 29-01-2003 15:43 ]

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh! door de complexiteit van de scene als ik alles bij elkaar gooi, crasht m'n comp keihard bij het renderen. niet zo gek met een ouwe PIII 500 Mhz / 128Mb ram...
ik weet niet hoe ik het op moet lossen... ik kan wel naar de winkel rennen voor meer geheugen
maar ja das ook zo wat =\

ik ben bang dat het ophoudt nu :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:16:
argh! door de complexiteit van de scene als ik alles bij elkaar gooi, crasht m'n comp keihard bij het renderen. niet zo gek met een ouwe PIII 500 Mhz / 128Mb ram...
ik weet niet hoe ik het op moet lossen... ik kan wel naar de winkel rennen voor meer geheugen

Misschien alles ff op cd zetten en op een betere pc renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Of hier iemand hier heel lief vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb de render iterations verlaagd. het werkt nu wel.... maar ik zit in vette tijdnood.
ik heb tot 0:00 toch...? t zou net ietsjes later kunnen worden... maar goed ik doe m'n best. renderen duurt nu errug lang en m'n bak trekt het nauwelijks :)
maar ja
shit happens :)

succes allemaal verder! more to come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:16:

zoek in de max help eens op Xref :) die optie wil dan welleens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Laatst online: 15:59
Nou ja, ik heb ook geen tijd meer, en omdat mun WIP's zo brak zijn, zal ik ze maar niet inleveren, tenzij jullie allemaal beginnen te schreeuwen, maar vanwege dat stom TO-project (meer info op ICQ :p) kan ik niet verderdoen. :'(

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/t3.jpg

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 11:11
Vanwege de problemen met GoT kan ik m'n final pas nu posten. Maar ik had 'm net voor 0:00 af.
Afbeeldingslocatie: http://www.amelsfort.nl/images/food/final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja man... wat was er nou aan de hand??? ik vet stressen gisteren :)

ben ab-so-luut niet tevreden met het resultaat :'( maar goed. het moet maar.
als ik nog een keer tijd en een goeie pc tot mijn beschikking heb, post ik em wel in 3d stuff ofzo...... de hele scene is op het moment onhandelbaar.
nou goed, voorlopig eerst maar 's verder met die racegame van me...

jullie mogen kiezen welke je het mooist vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Ik vind de onderste het mooist.
Dus ik zou als ik jou was de bovenste als final opgeven, dan maak ik ook nog een kansje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
ik heb gisteren ook nog mn best gedaan om mn een nieuwe betere final in te leveren, maar was net als jullie ook niet in staat deze te posten :)
bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/Tham_final_7.0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg mooi tham! en ik vind de onderste ook eigenlijk het mooist als ik er zo naar kijk... die andere is gewoon echt nog niet af. dus bij deze is de tweede mijn final. link:
http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 11:29:
erg mooi tham! en ik vind de onderste ook eigenlijk het mooist als ik er zo naar kijk... die andere is gewoon echt nog niet af. dus bij deze is de tweede mijn final. link:
http://www.xs4all.nl/~jidewadg/Derk/chick11.jpg
Zonde! Je tweede plaatje vind ik echt veel leuker! Die heeft veel meer inhoud door zijn achtergrond.

@Tham: Goed bezig! Ik ben gek op realisme :)

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 30-01-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
HawVer schreef op 30 januari 2003 @ 11:37:
[...]

Zonde! Je tweede plaatje vind ik echt veel leuker! Die heeft veel meer inhoud door zijn achtergrond.

@Tham: Goed bezig! Ik ben gek op realisme :)
Z'n tweede IS ook z'n final hoor.

Tham: ziet er erg goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
maikel schreef op 30 januari 2003 @ 11:48:
[...]

Z'n tweede IS ook z'n final hoor.

Tham: ziet er erg goed uit !
ja, maar de link staat naar de eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:35
maar wat doen we vanwege de DDoS aanval met de deadline? verschuiven naar vanavond 12 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 12:03:
maar wat doen we vanwege de DDoS aanval met de deadline? verschuiven naar vanavond 12 uur?
tuurlijk niet..

Niemand heeft toch een DDOS op zijn PC gehad? dus men kon gewoon maxen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
FragNeck schreef op 30 januari 2003 @ 12:07:
[...]

tuurlijk niet..

Niemand heeft toch een DDOS op zijn PC gehad? dus men kon gewoon maxen...
Ja, maar de finals konden niet gepost worden.
En ik denk dat de meesten de final toch al wel klaar hadden voor de deadline van afgelopen nacht.
Ik denk dat verplaatsen naar vanavond een goede optie is. Dat geeft ook iedereen wat tijd om dit topic weer te lezen en de final te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
nja, zet mijn enige wip maar weer om in een final :) heb er verder niks meer aan gedaan, wilde dit dus gisteravond posten... maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
een dag verschuiven zou ik zeggen, ik kan me voorstellen dat mensen die gisteren hun final niet konden posten, misschien vandaag op hun werk (of op school) niet overdag de mogelijkheid hebben om die te posten.
kunnen we vanavond een overzichtje maken van alle inzendingen (wie bied zich aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... voor mij komt een dag opschuiven niet zo goed uit i.v.m. stemmen. Kmoet helaas naar de dokter en dan zit ik dus bij mijn ouders en dat betekend geen internet. Voor mij zou stemmen dan pas zondagavond kunnen. (maar het is maar 1 stem dan, dus zie maar wat jullie doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 10:42:
ja man... wat was er nou aan de hand??? ik vet stressen gisteren :)

ben ab-so-luut niet tevreden met het resultaat :'( maar goed. het moet maar.
als ik nog een keer tijd en een goeie pc tot mijn beschikking heb, post ik em wel in 3d stuff ofzo...... de hele scene is op het moment onhandelbaar.
nou goed, voorlopig eerst maar 's verder met die racegame van me...

jullie mogen kiezen welke je het mooist vind.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wha dat je het zelf niet ziet!! Die 2e natuurlijk. Dat is een veel interessanter beeld! Je laat daar nog wat aan je fantasie over en die zwarte achtergrond is bij die andere echt MEGA lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
en vanavond laat? iedereen had het gisteren toch af moeten hebben, dus vanavond zullen de finals wel snel binnenstromen we kunnen ook afspreken dat de finals voor 22:30 uur binnen moeten zijn en dan gaan stemmen. (maar daar moeten anderen het wel mee eens zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Tham schreef op 30 januari 2003 @ 13:29:
en vanavond laat? iedereen had het gisteren toch af moeten hebben, dus vanavond zullen de finals wel snel binnenstromen we kunnen ook afspreken dat de finals voor 22:30 uur binnen moeten zijn en dan gaan stemmen. (maar daar moeten anderen het wel mee eens zijn)
mooi, dan kunnen we snel aan een nieuwe beginnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook er ook voor om de deadline te verschuiven naar vanavond (bijv. 22:30).

Net als Litoki lever ik ook mijn enige WIP in als final (daar houdt de vergelijking dan verder ook op... :+).

Deze dus (clickable voor 1600x1200):
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~koerhuis/GoT/beschuit_met_muisjes.jpg

Helaas niet echt tijd gehad om iedereen's adviezen door te voeren, had er liever wat meer van gemaakt. Ach ja... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn final dan ook maar.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/burner/final.jpg
Dus we hebben nu tot 22.30? Ik vind het best dat komt ook beter uit met de punten telling, ik bedoel als je dat naar 24.00 nog moet gaan doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
ik neem aan dat degenen die nog een final wilden posten vandaag stressen omdat zo snel mogelijk te doen dus 22:30 vind ik goed, ik maak ook wel even een samenvatting van de inzendingen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol die link is de eerste ja! :D sorry. ff veranderen. de tweede is dus de final.
en ik heb geen zin om er nog een vinger naar uit te steken :) max crasht om de 15 minuten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
.
overzicht van FINALS en laatste WIPS

kijk of je bij de finals staat zo niet post dan even wat je final wordt
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Wordt er trouwens nog een nieuw puntensysteem ingevoerd ?
In de vorige contest was het idee geopperd om de (oude) F1-telling te gebruiken omdat er dan wat meer mensen punten krijgen wat weer motiverend werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Eindelijk, we zijn er weer. Ik stel dus ook voor vanavond 22:30. Ik zal mijn final strax even uploaden, ik moet nog naar de stad.

En over de puntentelling: Tsja, ik heb geen e-mails erover ontvangen :?
Trouwens mijn e-mail werkt op dit moment niet... ivm. een reinstall van mn bak. Als je een noodkreet over de puntentelling hebt, ICQ even, of stuur naar toeter84 -apenstaartje- yahoo.com :{ want ik heb zo even niets anders...

ddtommie, bedankt voor het opzetten van een pagina.... mijn P. Eend probeert nog steeds te communiceren met zn pinguins, en dat loopt nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:15

WoutF

Hoofdredacteur
Wat wordt het volgende onderwerp eigenlijk? De vorige keer had iemand het over Superhelden, dus zelf een superheld ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 19:37

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Wout schreef op 30 January 2003 @ 16:48:
Wat wordt het volgende onderwerp eigenlijk? De vorige keer had iemand het over Superhelden, dus zelf een superheld ontwerpen
Dat beslist de winnaar, maar je hebt gelijk 'superhelden' is wel eens genoemd, evenals het supercoole idee: 'crimescene'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Zo eindelijk kan ik m'n final posten. Baalde wel enorm gisteren, maar goed, 't kan gelukkig nog. Had vandaag 8 uur op school, dus kom net thuis. De render is nog verre van af, maar ik had de laatste paar dagen wat "beters" te doen, vandaar dat ik niet echt aan max-en ben toegekomen. Ik had ook niet echt de motivatie om hier nog wat van te maken... helaas. Ik denk dat ik na deze contest echt eens ga proberen om max goed onder de knie te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/eten_en_drinken_final_klein.jpg clickable

edit: Er komt toch verloopig geen vervolg, omdat we ons hier hebben misdragen, niet? Onderwerp kan natuurlijk al wel alvast worden bepaald...

[ Voor 46% gewijzigd door inquestos op 30-01-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handige_harrie schreef op 30 januari 2003 @ 16:50:
[...]

Dat beslist de winnaar, maar je hebt gelijk 'superhelden' is wel eens genoemd, evenals het supercoole idee: 'crimescene'.
Het was toch niet helemaal zeker of er wel een nieuwe contest mocht komen?
Ik hoop het wel heb er nu al weer zin in, misschien nog een leuk ideetje voor een volgend onderwerp, Interieur (al wel vaker genoemd dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
ik denk dat een vervolg met duidelijkere regels in iedergeval verstandig zou zijn

bijv. je mag alleen posten in dit topic als je zelf al een wipje hebt gepost
op deze manier is met elkaar inspiratie opdoen inderdaad niet mogelijk maar dat vind ik persoonlijk geen groot probleem. Zo voorkom je wel berichten als: ik doe ook mee met deze contest maar ik heb 3ds max nog niet. En zo voorkom je dat jan en alleman gaat lopen roepen: "Oooh wat mooi!!"

Nah goed het is maar een ideetje, misschien heeft iemand andere ideeen om het offtopic gehalte laag te houden.

update finals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou er eigenlijk geen nieuwe contest komen? Er is animo genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 04-10 10:15
mijn wip is ook mijn final :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 15:21:
.
overzicht van FINALS en laatste WIPS

kijk of je bij de finals staat zo niet post dan even wat je final wordt
.
Mijn FINAL ziet er uit als mijn laatste WIP, alleen hogere resolutie:

Final - lasagna in oven

Ik zal m'n best doen om snel te stemmen, maar op werkdagen kan
ik helaas pas na 19:00u aan de slag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
misschien ook een idee om een vaste resolutie voor de finals vast te stellen in de regels. Nu krijg je mensen die grote platen posten (kijkt naar zichzelf :o) en mensen met hele kleintjes. Lijkt me handiger om bij het stemmen een weloverwogen keuze te maken uit even grote plaatjes, of niet?

@Goodgulf: ik heb je final ietsje verkleind als je het niet erg vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
ddtommie schreef op 30 January 2003 @ 19:07:
misschien ook een idee om een vaste resolutie voor de finals vast te stellen in de regels. Nu krijg je mensen die grote platen posten (kijkt naar zichzelf :o) en mensen met hele kleintjes. Lijkt me handiger om bij het stemmen een weloverwogen keuze te maken uit even grote plaatjes, of niet?

hmm, ik denk dat 1280x1024 een mooie res is, (tevens ook uit oogpunt van gotters die hem als wallpaper willen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Beste peeps, Papa Eend heeft een upload script geknutseld voor je final :)
Het is een soort vervanging van wat ddtommie nu al heeft gemaakt (hartstikke bedankt... :) )

/me final kun je toevoegen op http://huonline.dnsalias.net

Don't ruin it! Ik hou een beetje in de gaten wat er geupload wordt, maar als je een foute pic post: eigen schuld! (ICQ me ff... maar ik ben druk, so just wait) Vergeet niet je nickname er neer te zetten ipv je normale naam, maar dat spreekt voor zich...
Ik moet eigk een lijst hebben waarop iedereen staat die 'serieus' meedoet... laten we gewoon zeggen... wat voor 22:30 binnen is, doet mee...

22:30 is de sluitingstijd, dan moeten alle finals binnen zijn.

Daarna wordt het een kwestie van beoordelen. Daarvoor geef ik nog een mailadres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
FragNeck schreef op 30 januari 2003 @ 19:38:
[...]

hmm, ik denk dat 1280x1024 een mooie res is, (tevens ook uit oogpunt van gotters die hem als wallpaper willen :+ )
Denk dat een vaste grote een slecht idee is..
soms is groter beter :D

en soms is kleiner ook beter ;)
Dark Blue schreef op 30 januari 2003 @ 19:45:
Beste peeps, Papa Eend heeft een upload script geknutseld voor je final :)
Het is een soort vervanging van wat ddtommie nu al heeft gemaakt (hartstikke bedankt... :) )

/me final kun je toevoegen op http://huonline.dnsalias.net

Don't ruin it! Ik hou een beetje in de gaten wat er geupload wordt, maar als je een foute pic post: eigen schuld! (ICQ me ff... maar ik ben druk, so just wait) Vergeet niet je nickname er neer te zetten ipv je normale naam, maar dat spreekt voor zich...
Ik moet eigk een lijst hebben waarop iedereen staat die 'serieus' meedoet... laten we gewoon zeggen... wat voor 22:30 binnen is, doet mee...

22:30 is de sluitingstijd, dan moeten alle finals binnen zijn.

Daarna wordt het een kwestie van beoordelen. Daarvoor geef ik nog een mailadres...
en hoe bekijkje ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ddtommie schreef op 30 January 2003 @ 19:07:

Helemaal mee eens! Ik waag de gok en stuur een naar 1280 geresized FINAL op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
liever een maximum resolutie dan een vaste resolutie, ik wil nl zelf mn uitsnede bepalen.

Dark, bedank je 'Papa Eend' maar dat heeft ie handig gedaan!, er moet nog wel even nagegaan worden of iedereen die al een final had ingeleverd er straks ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
inderdaad hebben sommige platen een hoge resolutie nodig maar dan is het wedstrijd idee weg naar mijn mening, op een grote plaat kunnen meer details, je kunt je eigen uitsnede bepalen, maar mensen die dat niet doen worden daardoor benadeeld bij de beoordeling omdat de 'andere' platen meer aandacht trekken. Naar mijn mening is het dus eerlijker om iedereen gelijke kansen te geven en één vaste grootte te gebruiken. Natuurlijk kun je binnen die grootte zwarte balken gebruiken om je eigen verhoudingen te gebruiken.
Verder is het maar een idee ter verbetering, ben benieuwd naar jullie visie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
ddtommie schreef op 30 januari 2003 @ 20:56:
inderdaad hebben sommige platen een hoge resolutie nodig maar dan is het wedstrijd idee weg naar mijn mening, op een grote plaat kunnen meer details, je kunt je eigen uitsnede bepalen, maar mensen die dat niet doen worden daardoor benadeeld bij de beoordeling omdat de 'andere' platen meer aandacht trekken. Naar mijn mening is het dus eerlijker om iedereen gelijke kansen te geven en één vaste grootte te gebruiken. Natuurlijk kun je binnen die grootte zwarte balken gebruiken om je eigen verhoudingen te gebruiken.
Verder is het maar een idee ter verbetering, ben benieuwd naar jullie visie hierop.
Size doesn't matter ! ;)

Het gaat om het geheel.. dus als mensen een grote plaat maken met weinig erop dan is dat hun eigen schuld als het daardoor leeg lijkt; dan hadden ze hem maar moeten editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op z'n hoogst voor een maximale resolutie. Als ik mijn final te groot render zie je dat-ie niet erg gedetailleerd is, bij die van jezelf zie je dan niet genoeg detail en Litoki's scene is gewoon niet gemaakt voor een standaardresolutie, om een paar voorbeelden te geven.
Nu kunnen te kleine platen of afwijkende formaten opgelost worden door zwarte randen, maar daar worden die platen niet mooier op.
Bovendien, als je een scene met veel detail maakt of een aparte compositie (met dus afwijkende verhoudingen), dan verdient die plaat het imo om eruit te springen door z'n afmetingen. Het is gewoon jammer als zoiets verloren gaat door een standaardresolutie. :)

/me schiet ineens de term 'dichterlijke vrijheid' te binnen... :)

Heel wat anders: als ik mijn final probeer te uploaden, krijg ik de melding dat het formaat niet ondersteund wordt?! Ik heb m'n plaatje voor de zekerheid ook nog eens met Photoshop opgeslagen en met extensie jpeg ipv jpg (ook JPEG en JPG geprobeerd), maar het wil niet werken... :( Iemand anders dit ook gehad?

edit:
Over de puntentelling: ik ben voor het F1-systeem (of anders iedereen punten tussen 1 en 10 geven), zeker gezien het redelijk grote aantal deelnemers.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Dark Blue schreef op 30 January 2003 @ 19:45:
...
ik volg het niet helemaal meer, we moeten dus uploaden en dan alsnog een mailtje sturen om te stemmen? is het niet makkelijker om gewoon de lijst die ik heb samengesteld te bekijken en te stemmen? scheelt zegmaar de hele upload-stap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
ddtommie-tommy's "pas posten na een wip": misschien wel een goed idee, maar bedenk één ding: vooral de mensen die hier even komen kijken naar wat er hier allemaal wordt gepost en soms zo'n reply typen van "oh, wat mooi" lezen de eerste openingspost niet.

ddtommie-tommy's idee "standaard resolutie": de resolutie is ieders eigen keuze, probeer mij maar eens te verplichten om op 1280 × 1024 de finals te posten. Ik kijk zelf wel welke resolutie het mooiste resultaat op levert, en bovendien lopen de rendertijden ook snel op naarmate de resolutie toeneemt.

Just my opinion :)

BTW. Ik heb het ook even upgeload op die site van "papa eend" (??), maar ik ben het hier wel met tommie eens ( :) ), je kan beter de site van tommie nu gebruiken, anders komen er straks mensen om 11 uur online, en dan blijkt dat ze niet mee doen, omdat ze daar niet upgeload hebben terwijl ze toch wel hier hun final hebben gepost. En bovendien heeft tommie zijn werk ook niet voor niets gedaan, die van "papa eend" zal voor de volgende keer handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
inquestos schreef op 30 januari 2003 @ 21:23:
BTW. Ik heb het ook even upgeload op die site van "papa eend" (??), maar ik ben het hier wel met tommie eens ( :) ), je kan beter de site van tommie nu gebruiken, anders komen er straks mensen om 11 uur online, en dan blijkt dat ze niet mee doen, omdat ze daar niet upgeload hebben terwijl ze toch wel hier hun final hebben gepost. En bovendien heeft tommie zijn werk ook niet voor niets gedaan, die van "papa eend" zal voor de volgende keer handig zijn :)
Papa Eend is gewoon een user hier hoor ;) hij zit alleen veel in P&W :)
1) Hij is het upload script nu aan het fixen, met een directe link ook als je geen final post.
2) Hij zei dat ie nog even zou kijken naar het vreemde geval dat jpg ? niet geupload kon worden? Hij contact je ff...
3) Ik weet niet precies wat de manier van puntentelling is, de vorige keer moesten we allemaal LiToKi mailen, en ik dacht dat het dit keer ook het geval zou zijn door te mailen naar mij? Wat is de nieuwe manier dan, ddtommie?
4) Ik zei het een beetje fout, iedereen die hier in de draad voor 22:30 zn final post, er naar linkt, of hem op ddtommie's of mijn pagina uploadt, doet mee.
Anders zouden er idd een heel stel buiten de boot vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 21:04:

Heel wat anders: als ik mijn final probeer te uploaden, krijg ik de melding dat het formaat niet ondersteund wordt?! Ik heb m'n plaatje voor de zekerheid ook nog eens met Photoshop opgeslagen en met extensie jpeg ipv jpg (ook JPEG en JPG geprobeerd), maar het wil niet werken... :( Iemand anders dit ook gehad?
[/edit]
mmm.. ik heb nog even geklust, en er worden nu 4 typen mime types van plaatjes ge-accepteerd ipv 2:

• Image/jpeg
• Image/pjpeg
• Image/png
• Image/x-png

Het zou nu dus moeten werken.

Wil je ff de foutmelding posten die je evt. krijgt?! (ik zie ook geen msn/icq adres, dus ik kan je niet contacten zo)

[ Voor 4% gewijzigd door SchizoDuckie op 30-01-2003 21:49 ]

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Papa Eend: OK, thanks, het werkt nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hnng, hngg! Mevrouw Dark Blue zette Vue aan, ging shoppen (2 uur) en kwam terug om te zien dat dat ding gewoon nog NIET klaar was! :o
Blijkt ie op 300 dpi te staan, ennuh.. dan issie wel even bezig.. :X
Ik hoop dat hij klaar is met renderen voordat de contest eindigt... nog 18 min...

We hebben alle finals toegevoegd... is er wat meer een overzicht.

17 minuten, zegt Vue nog... :'( mag ik 10 min. uitstel? Ik ben al niet meer aan het modellen namelijk... het enige wat ik kan doen is afwachten en laten renderen...*zucht*
ik weeeeeet wat ik een paar posts eerder zei...

Over de puntentelling
Ik ben eigenlijk wel voor de kleine opmerking die iemand maakte 'geef gewoon iedereen een cijfer van 1 tot 10.

[ Voor 46% gewijzigd door Dark Blue op 30-01-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
jij hebt alles in de hand :P niewaar...
dus kunt alles uitstellen zolang jij wil.

scheiden we dan originaliteit niet meer van uitwerking?

[ Voor 28% gewijzigd door Tham op 30-01-2003 22:52 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste