[3D] Contest v6 - Fantasy Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
VERSIE 6

De Regels:

• Als je mee doet laat je dat weten door 'Work in Progress' plaatjes in dit thread te posten

• Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.

• Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan zmaandag 16 december van start en stoppen op middernacht maandag 6 januari 2003.

• Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.

• Post of gebruik geen oude modellen.

De Puntentelling:

Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:

Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... e.d.

Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modellen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.

Telling van de punten
Op maandagnacht (of dinsdagochtend) stuur je mij (litoki00@hotmail.com) een mailtje waarin je duidelijk de namen vermeldt van de mensen in beide top 3's.
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).

Aantekening bij Telling van de punten
Bovenstaande is aan verandering onderhevig als het lukt voor het einde van de duur van deze contest een website te fabriceren die naast het hosten van de finals, ook de puntentelling regelt.

De Opdracht:

"Fantasy";

Alles wat te maken heeft met fantasy; Lord of the Rings, D&D enz.

Veel plezier!

(bron basistekst: Maddog/wildmedia/wildeaap/gladiool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
OOoooooh yes...ik voel inspiratie opborrelen......Dit is echt een supervet onderwerp :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

woei! eindelijk! 's kijke wat ik er van kan bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Was ik net een reply aan het tikken, ging het vorige topic op slot... :(

Toch leuk dat het eerste onderwerp dat ik aandraag gelijk gekozen wordt! :D
Dank Litoki. :)

Maar goed, als ik de tijd heb, doe ik iig mee, want ik heb ideeën genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43988

Mooi. :) ff potlood en papier dr bij pakken en vanavond misschien een wipje van mijn draak.

Erg leuk dit soort contesten btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Alpine

Twisted animator

Met 3 weken moet het wel lukken om iets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04 11:03
Ok, ik heb m'n buik vol van draken, dus iets origineler. Ik ga voor m'n eerste échte dinkie een potlood maken, dat in zo'n oud, vergeeld Middeleeuws boek iets schrijft, eerst dacht ik aan Fantasy (het woord dus :p) maar nu lijkt het me fijn om in zo'n oud, vergeeld dinkie een html code neer te schrijven. Het slaagt op niets, de uitwerking gaat rampzalig zijn, maar origineel, denk ik wel. :*)

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 11:46
Ik heb al een goed idee. Da's in ieder geval sneller dan bij de vorige contest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik denk dat het ook wel leuk is als iedereen even bij zijn eerste wip vermeld wat het uiteindelijke doel is en waarom hij/zij juist voor dié scene heeft gekozen, lijkt me wel leuk om te weten waar iemands inspiratie vandaan komt zeg maar :)

Bij mij begint er ook al veel te borrelen, maar ik denk dat ik het al weet :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
WhizzCat schreef op 16 December 2002 @ 17:38:
Ik denk dat het ook wel leuk is als iedereen even bij zijn eerste wip vermeld wat het uiteindelijke doel is en waarom hij/zij juist voor dié scene heeft gekozen, lijkt me wel leuk om te weten waar iemands inspiratie vandaan komt zeg maar :)

Bij mij begint er ook al veel te borrelen, maar ik denk dat ik het al weet :)
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/WIP1.jpg
M'n WIP dan maar, hé. Ik voel vooral m'n buik borrelen, door de buikpijn, en inspiratie, naja, ik wou gewoon iets anders als de rest maken, dus géén kasteel/draak of zoiets, maar een Boek. Zoals je ziet, enkel een slecht potlood, maar ik ben 1. slecht 2. n00b 3. pas bezig hiermee.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AA-Gandalf.jpg

zoiets moet het gaan worden, waarom hiervoor gekozen? het is onwijs vet om een shot van gandalf te maken die een spell uitspreekt met fx erbij, plus dat ik hem later dan kan gebruiken om te animeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hmm. Ik vind het toch een lastig onderwerp, maar wel veel tijd de komende weken. Dus denk dat ik toch ook iets ga proberen te maken..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

woei!!! Ik wilde dat mijn niveau wat hoger was om ook daad werkelijk iets vets te maken, maa rheb het vorige contest ook gevolgd en het is superrrrrr!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

coubertin119 schreef op 16 December 2002 @ 17:40:
[...]

[afbeelding]
M'n WIP dan maar, hé. Ik voel vooral m'n buik borrelen, door de buikpijn, en inspiratie, naja, ik wou gewoon iets anders als de rest maken, dus géén kasteel/draak of zoiets, maar een Boek. Zoals je ziet, enkel een slecht potlood, maar ik ben 1. slecht 2. n00b 3. pas bezig hiermee.
4. en 13 :X

hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24622

Mooi , dat het nu 3 weken is, vorige contest (jah ik lees mee en post niet :P) hadden sommige mensen toch moeite om iets neer te zetten in 2 weken.

Een beter onderwerp had ik ook niet kunnen verzinnen, en had dit stiekum in mn hoofd , maar wederom , ik poste niet :o

Ik krijg vandeweek 3d max toegestuurd dus zal ik ook is gaan oefenen met tutorials en veel in dit topic lezen. Kan ik ooit nog is meedoen :+

om jullie misschien ff op weg te helpen , hier misschien ideetjes.

Fantasy -> RPG - > Everquest | Asheron's Call | Anarachy Online | Baldur's Gate | Diablo

Draken | Elven | Dwergen | Orcs

Boomsteden | ondergrondse steden

Maarjah tis fantasy dus gebruik je fantasie :)

GL HF , ksal weer met veel plezier dit topic in de gaten houden
(misschien zelfs posten :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

I'm in, tgaat een tovenaarshol worden voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Anoniem: 24622 schreef op 16 December 2002 @ 17:46:

GL HF , ksal weer met veel plezier dit topic in de gaten houden
(misschien zelfs posten :+)
hehe Someone from the UT game scene? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Kleine kindjes worden bevoordeeld :Y) . En originele dinkies ook, dus ik doe m'n best. ;)

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 04-03 10:27
Ik vind een toppie onderwerp :0
Helaas zijn mijn kwaliteiten nog niet goed genoeg om mee te doen, maar ik volg dit topic zeker :D

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tobiaz schreef op 16 December 2002 @ 17:48:
[...]

hehe Someone from the UT game scene? :P
[off-topic]

uhm mjah god^^ offcourse :)

[/off topic]

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 24622 op 16-12-2002 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik dingen uit 2/meer bekende fantasyfilms/-boeken met elkaar ga combineren tot één scene. Voorzover m'n redelijk n00b skillz dat toelaten natuurlijk (ben pas een paar weken met Max aan het stoeien)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Chopper_Rob schreef op 16 December 2002 @ 17:48:
Ik vind een toppie onderwerp :0
Helaas zijn mijn kwaliteiten nog niet goed genoeg om mee te doen, maar ik volg dit topic zeker :D
Gewoon meedoen, ik kan er ook niks van. Je moet je onderwerp met veel woorden verkopen, werkt altijd :Y)

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
* Freek doet ook maar weer eens een keer mee :)

En ja ik heb al inspiratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben ook 13 maar dat betekend niet dat ik veel slechter ben dan veel oudere 3d'ers hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik zal dan ook maar even snel beslag leggen op mijn onderwerp :D

Ik ga het Tovenaarseiland maken uit Raymond Feists "Magiër". Ik hoop dat het een beetje gaat lukken, ik had er al wat mee geëxperimenteerd een 1/2 dag geleden, maar ik ga er nu serieus mee beginnen, eerste wip komt snel :)

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Mogen -14-jarigen samenwerken? :)

Whizzcat, je moet ALLE boeken, of toch véél boeken lezen om alle informatie te hebben. Neem nou het 1e boek van de Slangenoorlog (ik heb hem net uit) staat ook info in :Y)

[ Voor 73% gewijzigd door coubertin119 op 16-12-2002 18:06 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wheel of time lezen

ook "info" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

misschien vind ik een leuk onderwerp in de discworld boeken, en anders zal ik morgen wel wat zien bij the two towers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

ik ga ook proberen mee te doen.
School is een tijdveroverende factor de komende weken, maar wil het niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

coubertin119 schreef op 16 December 2002 @ 18:04:
Mogen -14-jarigen samenwerken? :)

Whizzcat, je moet ALLE boeken, of toch véél boeken lezen om alle informatie te hebben. Neem nou het 1e boek van de Slangenoorlog (ik heb hem net uit) staat ook info in :Y)
*kuch kuch* ik heb ze allemaal al 4x gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Sorry, maar omdat je enkel iets over Magiër zei

offtopic: en "De legenden van de oorlog van de grote scheuring", heb je die gelezen, zijn die een beetje goed?

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 14:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik mag bij fantasy niet denken aan iets surrealistisch? Zoals escher/dali bijvoorbeeld?

Ik heb wel een ideetje, maar dat wordt dan vrij licht en strak, en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

coubertin119 schreef op 16 December 2002 @ 18:16:
Sorry, maar omdat je enkel iets over Magiër zei

offtopic: en "De legenden van de oorlog van de grote scheuring", heb je die gelezen, zijn die een beetje goed?
offtopic, als je dat allemaal wil weten, kun je me beter even een mailtje sturen, dan kan ik het rustig vertellen en wordt het topic niet vervuild, ze zijn goed jah, me email staat in mun profiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Jammer dat The Wheel of Time al negen boeken telt en het er twaalf worden uiteindelijk en dat al die boeken super-dik zijn. Nou is dat op zich niet jammer, maar wel dat er vanaf boek 6 steeds minder gebeurd en het steeds saaier wordt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
shittepit...voelde ik een beetje inspiratie opborrelen en ga ik even weg boodschapjes doen. Nu heb ik een soort writersblock zeg maar.....dit is echt irritant...snik.

Mm....misschien iets Morrowind-achtig.

ik vraag me af hoe vaak The One Ring ofzo gemaakt zal worden :)...ik ga het in ieder geval niet doen, want dat is zo onorigineel

[ Voor 37% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-12-2002 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op 16 december 2002 @ 18:17:
Ik mag bij fantasy niet denken aan iets surrealistisch? Zoals escher/dali bijvoorbeeld?

Ik heb wel een ideetje, maar dat wordt dan vrij licht en strak, en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling...
maak een schets/wip van je idee, zou ik zeggen, dan kunnen we altijd zien of het wat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
coubertin119 schreef op 16 december 2002 @ 17:50:
[...]

Gewoon meedoen, ik kan er ook niks van. Je moet je onderwerp met veel woorden verkopen, werkt altijd :Y)
Nee, ik begin net een beetje met modellen, ben nu bezig met mijn eerste hoofd. :) Ziet er wel aardig uit, maar ik kan echt niet texturen. Ik kijk en huiver wel naar jullie creaties :D

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41336

Woei * Anoniem: 41336 gaat ff googlen om inspiratie op te doen.
Doe dit contest zeker actief mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

WOEII!!!!!
IK GA MAKEN, heb net morrowind gespeeld, zit vol met inspiratie!!! :D

nu maar het topic lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand die ook everquest gespeeld heeft?

daar kan je ook veel uit halen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 38587 pakt zijn D&D handleiding in PDF formaat
ik mag hem jullie niet aanbieden, warez zijn verboden hier :+

owkeej, ik ga een poort van een gebouw doen met golems ervoor denk ik, als je dat wilt maken, te laat :P :) :+

ik ga waarschijnlijk een van deze maken (zeer waarschijnlijk eerste):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/iron-golem.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/shield-guardian.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/bulette.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-12-2002 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Ehm, ik heb een probleem :(
Mijn idee is om zo'n schud-en-dan-sneeuwt-het bal te maken maar ik vraag me af hoe ik dat ding hol krijg :?

hier een WIP-je :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/sneeuw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

thacow schreef op 16 december 2002 @ 18:53:
Mijn idee is om zo'n schud-en-dan-sneeuwt-het bal te maken maar ik vraag me af hoe ik dat ding hol krijg :?

[afbeelding]
zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.rrives.com/temp/snowglobe_wip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
thacow schreef op 16 December 2002 @ 18:53:

[afbeelding]
Wat denk je van Opacity veranderen en dan 2-sided aanvinken...slechts een ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 22:27
thacow schreef op 16 December 2002 @ 18:53:

[afbeelding]
n00b helpt n00b?

Ik zou zeggen gewoon een boolean-functie erop los laten, maar misschien zijn er betere oplossingen. Dus je maakt eerst gewoon een bol, daarna kopieer je die en de copy maak je een beetje kleiner, vervolgens de boolean-functie zoeken, en d.m.v. substraction een kleine bolvorm eruit halen. Beetje onduidelijk, maar als je op boolean zoekt wordt 't hopelijk snel wat duidelijker...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43988

he bah, ik krijg als ik me splines aanklik de 'rechthoek' vorm ervan om heen:
http://home.planet.nl/~vlist149/got.jpg

het is al wat vaker gevraagd hier op GoT maar ik heb geen idee waar ik op zou moeten zoeken. Weet iemand het nog hoe je dat weg krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
5. je bent een belg (sorry, kon het niet laten)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wipje:
Lord of the Ringzzz

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/maarten/Ring.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41336 op 17-12-2002 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
inquestos schreef op 16 December 2002 @ 19:15:
[...]

n00b helpt n00b?

Ik zou zeggen gewoon een boolean-functie erop los laten, maar misschien zijn er betere oplossingen. Dus je maakt eerst gewoon een bol, daarna kopieer je die en de copy maak je een beetje kleiner, vervolgens de boolean-functie zoeken, en d.m.v. substraction een kleine bolvorm eruit halen. Beetje onduidelijk, maar als je op boolean zoekt wordt 't hopelijk snel wat duidelijker...
Ik zou de boolean-functie proberen zo weinig mogelijk te gebruiken. Het geeft vaak flinke problemen. Maar that's my opinion.

@Infinity: Volgens mij is de ring niet van hout :) en Mordor-taal is ook anders ;)

Ik zei het....er komen echt veel ringen

[ Voor 17% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-12-2002 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

armageddon_2k1 schreef op 16 december 2002 @ 19:24:
[...]

Ik zou de boolean-functie proberen zo weinig mogelijk te gebruiken. Het geeft vaak flinke problemen. Maar that's my opinion.

Even vraagje tussendoor:
Mag je naderhand Photoshoppen om het bijvoorbeeld een Sepia-Look te geven?
Ik quote:
Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Even vraagje tussendoor:
Mag je naderhand Photoshoppen om het bijvoorbeeld een Sepia-Look te geven?

@Infinity: Volgens mij is de ring niet van hout :) en Mordor-taal is ook anders ;)

Jah , niet teveel ringen mensen ! :P

maak draken, elven (waar der vast ook wel van komen , maar de ene draak is de andere niet ,etc met elven :+)

elke ring is ook anders natuurlijk maar toch minder variatie erin lijkt me, offuh proof me wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37864

Nee nee... Lord of Wingdings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
is ook echt zooo makkelijk te maken :) ik heb ook wel een LOTR-ideetje, maar die is toch iets moeilijker (voor mij dan :D ik ben ook n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14-04 09:57
shit, ben ik al begonnen aan een rock golem, komt er een zooitje golems voorbij. :(

Dan maar weer eens verder verzinnen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RunaR schreef op 16 December 2002 @ 19:37:
shit, ben ik al begonnen aan een rock golem, komt er een zooitje golems voorbij. :(

Dan maar weer eens verder verzinnen.
rock golem, no probs :P maar die iron is en blijft van mij :) :P

edit:

als ik uberhaupt weet hoe ik ook maar moet beginnen :{

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-12-2002 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
[...]

Inderdaad die boolean functie is idd niet zo fantastisch, maar dat met 2 sided en oppacity zal ik eens ff proberen :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9498

Nah, deze draad weer veel gepraat maar weinig plaat...

// Bram33654 oid:

Ben geen 3d'er, sollie. Maar check de draad wel voor de art dus zou het leuk zijn als dit wat frequenter wordt gepost. Vandaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 9498 op 16-12-2002 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
yay zelf ik heb een uitvoerbaar idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72246

hmm ... fantasy ...
we zullen zien. Het wordt iets futurisch denk ik.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 9498 schreef op 16 December 2002 @ 19:45:
post dan een plaatje?

edit na edit van Elanaz: ok, maar het duurt altijd ff voordat iedereen en alles op gang is gekomen. Geef het wat tijd zoals thacow zei en je zult weer van alles voorbij zien komen.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 16-12-2002 19:55 . Reden: hehe, domme spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Bah, ik haat echt dat fantasy gedoe. Ga eerst maar eens goed nadenken, en me er een beetje in verdiepen, anders sla ik deze contest gewoon over. Oorlog was een probleem, voor snelheid was ik ook een voorstander en nou dit :'( 't zit me ook niet mee. Maar goed, ik heb nog 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14-04 09:57
De ring kan ik al niet meer maken, al een keer gedaan:
home.planet.nl/~vrijd000/ring-background-1280.jpg

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Anoniem: 9498 schreef op 16 December 2002 @ 19:45:

// Bram33654 oid:

Ben geen 3d'er, sollie. Maar check de draad wel voor de art dus zou het leuk zijn als dit wat frequenter wordt gepost. Vandaar.
Dat komt omdat het het begin van de contest is schat :>

ps. ik heb wel WIP gepost :P

Edit: dat was dus jou plaatje waar ik aan dacht toen ik dit topic las Runar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Freek op 16-12-2002 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

armageddon_2k1 schreef op 16 December 2002 @ 19:24:
[...]

Klopt, het hoog-elfs is anders, als je dat lettertype wil hebben inf, ik heb het wel voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwaard WIPje. (ik ga zo'n "excalibur-in-rots" scene maken (voordat iemand datzelfde gaat doen))

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/zwaard.jpg

comments/kritiek is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
WhizzCat schreef op 16 december 2002 @ 19:54:
[...]

Klopt, het hoog-elfs is anders, als je dat lettertype wil hebben inf, ik heb het wel voor je ;)
offtopic:
Elfs? Ik dacht dat het de taal van Mordor was. Gandalf zei nadat Frodo vroeg wat er stond: "Ik weet wat er staat, maar ik zal deze taal van Mordor niet in het openbaar uitspreken" Duzzz

Ik doe ook een scene uit LOTR...jullie kunnen binnenkort een schets verwachten. Ik heb al flink gegoogle'd naar plaatjes enzo.

Voor mensen die zwaarden en schilden willen maken:
http://www.medievaltimes....op/sword&shieldimages.htm
http://design.goantiques....es/arms_and_armor_1.shtml
http://www.thesteelsource.com/html/daggers.htm

Als dit niet veel referentie is.
Maar nu ga ik LOTR kijken, want ik krijg helemaal heimwee naar die film nu.

[ Voor 19% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-12-2002 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 07-12-2024
doet me denken aan dat pixar filmpje :) (knick knack.... dies cool 8) )
maar hoe krijg jij dat mooie glas material?
heb je ff een link?
(en ik weet dat het met brazil allemaal wel kan,
maar ten eerste wil ik het zelf kunnen, en ten 2de is de server van brazil al 3 weken down, dus kan ik het niet downloaden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

fantasiehuis in een sprookjesbos :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice hymn.
het word volgens mij wel moeilijk om iets origineels te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Hymn -> kruisje

nu niet meer :)

ik ga ondertussen max tutorials doorpluizen, maar mn idee is toch simpeltjes... ik doe mee voor het meedoen (leve de olympische gedachte >:))

[ Voor 120% gewijzigd door G33rt op 16-12-2002 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Anoniem: 41237 schreef op 16 december 2002 @ 19:57:
zwaard WIPje. (ik ga zo'n "excalibur-in-rots" scene maken (voordat iemand datzelfde gaat doen))

[afbeelding]

comments/kritiek is welkom
Mooi, maar be creative, geen klassiekers, maar iets origineel of iets wat nog niet veel mensen gedaan hebben. Dit is niet enkel tegen Xen maar tegen alle LOTR freaks.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

wat misschien ook wel leuk is zeg maar zon "boomwezen" te maken ;)

een gezicht modellen in een boom ;)

kwou dat zelf eerst doen, de ogen zijn me mooi gelukt alleen de neus lukt me niet :'( ( met splines )

ksnap de ballen van splines :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
euhm sorry voor dit offtopic gebeuren, maar heeft iemand een goede 3dsmax tut voor ECHTE beginners... google levert namelijk op 'i presume you know the very basics' etc, en die weet ik dus nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WhizzCat schreef op 16 december 2002 @ 19:54:
[...]

Ok spreek me ff aan op msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
G33RT schreef op 16 december 2002 @ 20:26:
euhm sorry voor dit offtopic gebeuren, maar heeft iemand een goede 3dsmax tut voor ECHTE beginners... google levert namelijk op 'i presume you know the very basics' etc, en die weet ik dus nog niet
Als je op Help knopje drukt en dan Tutorials moet het lukken. Die zijn echt lekker Basic. Dat zijn de beste tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.3dcafe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
probeer de openingspost van de laatste [3d]post je stuff hier topic, onder andere de tutorial van oogst is een echte aanrader!

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay, me hoofd is al in WIP, nog wel minstens een week nodig om deze golem alleen al af te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Een wip van m'n boekie

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pieterbelmans/Tweakers/WIP2.jpg

Graag comments en tips, het word dus zo'n fantasy boek, maar met html code erin, noemen we moderne kunst, en eventueel een kamer errond. Maar dan moet ik het eerst wel kunnen. :*)

[ Voor 53% gewijzigd door coubertin119 op 16-12-2002 20:54 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
G33RT schreef op 16 December 2002 @ 20:26:
kijk even in "[3d] post je 3d stuff maar weer - part 8" daar staan een aantal links naar tutorials. B)

edit:
Ik zie dat Magic al mij voor was :/. Denk je ook wat nuttigs te vertellen. :|

[ Voor 13% gewijzigd door Chopper_Rob op 16-12-2002 20:52 ]

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

Ik zal dan ook maar een WIP plaatsen
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/fantasy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514 schreef op 16 December 2002 @ 20:54:
[afbeelding]
sorry, ik vind coubertin119 zijn boek beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
Anoniem: 38587 schreef op 16 December 2002 @ 20:56:
[...]

:o echt :? :X

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Woei, eerste wip van mij, een boom! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/pics/boom.jpg

Ik zie wel wat ik met de rest doe, comments welkom :)
Anoniem: 38587 schreef op 16 december 2002 @ 20:56:
[...]

We blijven wel een beetje lief eh? :P

[ Voor 61% gewijzigd door WhizzCat op 16-12-2002 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
danku voor jullie hulp :)

even wachten tot ik max heb :P

en dan gaan we aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik kan vanaf 22:00 3D max gebruiken

Mijn doelen:
-Mijn eerste contest minstens één na laatste worden
-Elke contest een plaats hoger eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(vergelijkingsmateriaal :))
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/iron-golem.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Iron-golem-mine01.jpg

Masker is nu zo goed als af, ga nu verder :)

heeft iemand idee wat het makkelijkst is om het armor te maken? :)

graag tips, welke modeling soort .. (hoofd is vervorm modeling :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-12-2002 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55565

Erg netjes, heeft niet de strakke vormen. Zo ook cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 11:47

tweakerbee

dus..?

Wat als je op een gegeven moment plaats 1 bereikt }>

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 13:18
wizzcat misschien een idtje om elvardein na te maken (Te woon platesen vd eldar onder het ijs (zie zilverdoorn/duisternis over sethanon voor meer info)

btw ik kan helaas niet meedoen, me pc is te traag :'(
(p2 266 @288)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 16-12-2002 21:18 . Reden: naam verbeteren ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
tweakerbee schreef op 16 december 2002 @ 21:16:
Wat als je op een gegeven moment plaats 1 bereikt }>
:D

Heb nooit 3D max gebruikt of iets in 3D gemaakt, dus ik houd het eerst maar bij mijn doel om minsten 1 na laatste te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fatbenny schreef op 16 December 2002 @ 21:13:
Ik kan vanaf 22:00 3D max gebruiken

Mijn doelen:
-Mijn eerste contest minstens één na laatste worden
-Elke contest een plaats hoger eindigen
flink doel, hoop voor je dat dat lukt ;)
maar hoog komen is niet moeilijk, 1 tip, wees orgineel

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-12-2002 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 14:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

handige_harrie schreef op 16 December 2002 @ 18:17:

Ik doe gewoon mee B) zal wel niet echt worden wat LiToKi bedoeld worden, maar het zal iets te maken hebben met Escher en/of Dali. Ik ga niet schetsen, WIP's komen er vanzelf wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 13:18
ff tussendoor, waar hebben jullie 3ds max vandaan? of mag ik dat neit vragen (Omdat ik ooit gehoord hat dat het gratis was als je het neit voor commerciele doeleinden gebruikte)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 23:44
M1lamb3r schreef op 16 december 2002 @ 21:36:
ff tussendoor, waar hebben jullie 3ds max vandaan? of mag ik dat neit vragen (Omdat ik ooit gehoord hat dat het gratis was als je het neit voor commerciele doeleinden gebruikte)
Is niet gratis hoor. :) Moet je dus wel voor betalen.

Tenminste volgens mijn info. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

M1lamb3r schreef op 16 December 2002 @ 21:17:
wizzcat misschien een idtje om elvardein na te maken (Te woon platesen vd eldar onder het ijs (zie zilverdoorn/duisternis over sethanon voor meer info)

btw ik kan helaas niet meedoen, me pc is te traag :'(
(p2 266 @288)
Hm, nee niet echt, ik heb al wat anders, ik ga het eiland van Macros de Zwarte maken :)

Maar elvardein is idd erg mooi denk en misschien ga ik daar ooit wel mee aan de gang maar dat is mij voor dit moment nog even iets te organisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 31514 schreef op 16 december 2002 @ 20:54:
[afbeelding]
Is dat even jammert! Coubertin was je voor met zijn boek! :P

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

ben ik es lekker bezig, loopt mn comp vast zonder dak nog gesaved had grmf
das ook nie leuk als je een tijdje vrij weinig met 3d gedaan heb :|
maja met hernieuwde krachten opnieuw beginne dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580 schreef op 16 december 2002 @ 22:00:
ben ik es lekker bezig, loopt mn comp vast zonder dak nog gesaved had grmf
das ook nie leuk als je een tijdje vrij weinig met 3d gedaan heb :|
maja met hernieuwde krachten opnieuw beginne dan maar!
Wordt je hard van >:) ;)

mja, ik ken het, is zeer k*t

ondertussen gaat mijn armor...niet echt heerlijk, maar ach..word ik hard van :P

edit:
wip erbij, hijs wel temp, morgen lekker uittekenen, maar dit is hoe het ongeveer moet worden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Iron-golem-mine02.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 38587 op 16-12-2002 22:18 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.