Versie 5 alweer.
De Regels:
Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:
Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... ed
Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modelen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.
Telling van de punten
Op zaterdagnacht (of zondagochtend) stuur je mij (paul@wildmedia.nl) een mailtje waarin je duidelijk de namen vermeldt van de mensen in beide top 3's.
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).
Aantekening bij Telling van de punten
Bovenstaande is aan verandering onderhevig als het lukt voor het einde van de duur van deze contest een website te fabriceren die naast het hosten van de finals, ook de puntentelling regelt.
De Opdracht:
"Snelheid"
Veel plezier!
(bron basistekst: Maddog)
De Regels:
- Als je mee doet laat je dat weten door 'Work in Progress' plaatjes in dit thread te posten
- Je maakt een scene of los object in een 3D programma naar jouw keus, dit moet voldoen aan het onderwerp wat hier gegeven wordt. Achteraf bewerken met tekenprogramma's mag.
- Je hebt 2 weken om dit te maken, we gaan zaterdag 30 november van start en stoppen op middernacht zaterdag 14 december.
- Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.
- Post of gebruik geen oude modellen.
Zoals bij iedere wedstrijd hoort een soort van puntentelling. Dus hebben we het volgende bedacht:
Je maakt een top 3 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën:
- Originaliteit
- Uitwerking
Originaliteit spreekt voor zich.
Uitwerking betekent modeltechniek, texturen, belichting, renderen ... ed
Originaliteit telt even zwaar als uitwerking. dus als je niet zo goed bent in modelen krijg je toch een goeie kans.
Je mag niet twee keer op één persoon stemmen in dezelfde categorie. Je kan niet op jezelf stemmen en je mag alleen stemmen als je meedoet (discussie is wat mij betreft mogelijk).
De eerste plaats krijgt 6 punten, tweede plaats 3 punten en de derde plaats krijgt 1 punt.
Telling van de punten
Op zaterdagnacht (of zondagochtend) stuur je mij (paul@wildmedia.nl) een mailtje waarin je duidelijk de namen vermeldt van de mensen in beide top 3's.
Ik bereken dan wat het totaal aantal punten is voor iedereen. De winnaar is degene met hoogste totaal aantal punten. Per categorie is er ook een winnaar.
Degene die de meeste punten heeft, en nooit eerder een topic heeft geopend, mag een onderwerp bedenken en een nieuw topic openen (ik kan het dus niet meer zijn).
Aantekening bij Telling van de punten
Bovenstaande is aan verandering onderhevig als het lukt voor het einde van de duur van deze contest een website te fabriceren die naast het hosten van de finals, ook de puntentelling regelt.
De Opdracht:
"Snelheid"
Veel plezier!
(bron basistekst: Maddog)