Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
ik denk dat ik al bijna kan beginnen aan de details van m'n eerste racemonster

de velgen zijn erg mooi gelukt, al zeg ik het zelf, je ziet ze hier niet zo goed, maar ik kan je verzekeren dat ze er pretty sleek uitzien
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
moet je divx5 hebbenAnoniem: 41237 schreef op 01 december 2002 @ 20:55:
die divx file werkt nie
Ziet erg heel gaaf uit. Misschien staat het mooier dat het voorwiel vork iets schuiner naar voren staat en ook de afstand tussen het voor- en achterwiel iets vergroten.Atgast schreef op 01 December 2002 @ 20:52:
zo, even wat aanzichten
ik denk dat ik al bijna kan beginnen aan de details van m'n eerste racemonster
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de velgen zijn erg mooi gelukt, al zeg ik het zelf, je ziet ze hier niet zo goed, maar ik kan je verzekeren dat ze er pretty sleek uitzien
Anoniem: 67484
Still in the n00b age
kweet niet of jullie dit hier waarderen zoniet zeg het me dan dan hou ik het voor mezelf
ik maak nog al minimalistische plaatjes niet iedereen waardeerd dat
naja anyway veel kijk plezier

een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P
ziet er wel leuk uit zit ook wel 'snelheid' in, zolang t met een 3d prog gemaakt is is t volgens mij prima? maja10011 schreef op 01 december 2002 @ 22:10:
hier iets van mij lijkt me namelijk wel leuk om mee te doen
kweet niet of jullie dit hier waarderen zoniet zeg het me dan dan hou ik het voor mezelf
nieuwe wip van mij

streef naar een koele motorslak
edit:
sigaar mag wel wat kleiner trouwens
tips enzo zijn welkom
[ Voor 7% gewijzigd door [BO]Legolas op 01-12-2002 22:30 ]
Ey, dit vind ik echt een hele coole10011 schreef op 01 december 2002 @ 22:10:
hier iets van mij lijkt me namelijk wel leuk om mee te doen
[afbeelding]
Nice work
lol hijs mooi[BO]Legolas schreef op 01 December 2002 @ 22:27:
[...]
ziet er wel leuk uit zit ook wel 'snelheid' in, zolang t met een 3d prog gemaakt is is t volgens mij prima? maja
nieuwe wip van mij
[afbeelding]
streef naar een koele motorslakof iets in die richting
edit:
sigaar mag wel wat kleiner trouwens
tips enzo zijn welkom
mischien iets ronder maken.. hij is nogal hoekig..
ik heb nog niks gemaakt..
wel een leuk idee, mn eerste idee was helaas ook een slak
maar ik heb nu een heel erg orriginele het is alleen wat lastig uit te werken
Bier, Whiskey en Metal!!
een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P
Uhu, i dig..... snelheid kan niet worden vormgegeven dus geef je niets vorm...
Goed concept, echt werelds gedaan. Die visualisatie zo perfect zo pakkend zo essentieel zo....
Ik denk dat ik maar weer verder ga met mijn thing.
Good luck.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
maar ik heb nog wel wat ideetjes;
- die scene uit Jurassic Park 1 waarbij die kudde gele dino's over die grasvlakte denderen, erg cool, die lopen snel
- een achtervolging, ik zie hier iedereen tot nu toe 1 ding maken, achtervolgingen zijn toch net ff wat spannender (nofi) (denk aan speedboten, straaljagers, auto's etc.)
- maak een klok die snel lijkt te lopen, minder uren erop, geblurrede wijzer ofzo
- dragrace
- superman
- ken je die 1e clip van KoRn? dat die kogel door alles heengaat? maak een scene waarbij een kogel van links naar rechts door 't beeld suist en wat objecten doorboort.
- een cheetah
en nu weet ik ff niks meer....
Wat ... is dit een samenzwering of zo?
Ik heb liever dat jullie nu gewoon stil zijn en dingetjes posten.
Anoniem: 41237
ja bedankt zeg, nu is helemaal niets meer origineel. o nee wacht, mijne nog welLiToKi schreef op 01 december 2002 @ 23:17:toon volledige bericht
wildmedia; toegeven, zoiets is wel het snelst gemoddeld
- die scene uit Jurassic Park 1 waarbij die kudde gele dino's over die grasvlakte denderen, erg cool, die lopen snel
- een achtervolging, ik zie hier iedereen tot nu toe 1 ding maken, achtervolgingen zijn toch net ff wat spannender (nofi) (denk aan speedboten, straaljagers, auto's etc.)
- maak een klok die snel lijkt te lopen, minder uren erop, geblurrede wijzer ofzo
- dragrace
- superman
- ken je die 1e clip van KoRn? dat die kogel door alles heengaat? maak een scene waarbij een kogel van links naar rechts door 't beeld suist en wat objecten doorboort.
- een cheetah
Ik denk dat er wel genoeg ideeën zijn voor iedereen. Wat zal 't uitmaken of iemand 't al heeft bedacht of niet, origineel kan je toch niet zijn, 99,99 % van de dingen is al "een keer" bedacht, dus maak nou maar gewoon een gekopieerd origineel idee, zal niemand ook maar een woord over spreken, zijn we over 1,5 week allang weer vergeten
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik zal mijn idee dan ook maar posten (kan ik meteen m'n snelheid-uitbeeld-probleem noemen).LiToKi schreef op 01 December 2002 @ 23:17:toon volledige bericht
- dragrace
- superman
- een cheetah
Ik wil twee personen maken die een eindje uit elkaar staan met elk een lantaarn in hun hand (zie m'n WIPje op pagina 1). De ene heeft een onbedekte lantaarn en de ander haalt net een doekje van zijn lantaarn af.
De link met snelheid hierin: op deze manier wilde Galileo de snelheid van het licht meten. De tweede persoon moet het doekje weghalen zo gauw hij het licht van de eerste zag en dan ging Gal de tijd daartussen meten (niet dat dat gelukt is natuurlijk, maar toch).
Probleem: hoe laat ik dat in een plaatje zien zonder deze uitleg erbij ??
[ Voor 8% gewijzigd door maikel op 02-12-2002 00:20 ]
Misschien door wiskundige symbolen ertussen (zie een wip van een post eerder van een shuttle achtig iets dat door een cirkel vliegt/gelanceerd wordt).maikel schreef op 02 December 2002 @ 00:19:
[...]
Ik zal mijn idee dan ook maar posten (kan ik meteen m'n snelheid-uitbeeld-probleem noemen).
Ik wil twee personen maken die een eindje uit elkaar staan met elk een lantaarn in hun hand (zie m'n WIPje op pagina 1). De ene heeft een onbedekte lantaarn en de ander haalt net een doekje van zijn lantaarn af.
De link met snelheid hierin: op deze manier wilde Galileo de snelheid van het licht meten. De tweede persoon moet het doekje weghalen zo gauw hij het licht van de eerste zag en dan ging Gal de tijd daartussen meten (niet dat dat gelukt is natuurlijk, maar toch).
Probleem: hoe laat ik dat in een plaatje zien zonder deze uitleg erbij ??
Door bijvoorbeeld met pijlen en symbolen te werken (of een noteblok dat onderin het beeld te zien is (een soor FPS idee, waarbij je door de ogen van Galileo over het noteblock naar de test kijkt)) kan je je idee wat verduidelijken.
Misschien is een achtergrond in de trant van bijvoorbeeld een perkament met allerlei licht gerelateerde uitvindingen ook een steun bij het aanduiden van je bedoeling.

(ja in ben idd te lui om dat brazil ding van me pic af te snijden)
Maar wordt het dan wel duidelijk? Nu weet je de uitleg wel, maar als iemand dat niet gelezen heeft ziet ie toch nog steeds twee personen met lantaarntjes in hun hand.
Ik vraag me af of die link nog gelegd kan worden.
'T was de bedoeling dat het een kogel was, maar goed. Dat is idd een beetje mijn idee ook. Iets met wiskunde omdat dat toch wel veel asociaties (goed gespelt?) heeft met wiskunde (nee, niet goed gespelt, associaties denk ikMrE schreef op 02 december 2002 @ 00:38:
[...]
Misschien door wiskundige symbolen ertussen (zie een wip van een post eerder van een shuttle achtig iets dat door een cirkel vliegt/gelanceerd wordt).
Door bijvoorbeeld met pijlen en symbolen te werken (of een noteblok dat onderin het beeld te zien is (een soor FPS idee, waarbij je door de ogen van Galileo over het noteblock naar de test kijkt)) kan je je idee wat verduidelijken.
Misschien is een achtergrond in de trant van bijvoorbeeld een perkament met allerlei licht gerelateerde uitvindingen ook een steun bij het aanduiden van je bedoeling.
Ik denk dat als je snelheid/tijd goed wil aanduiden je toch iets van een blur er in moet hebben. Maar goed, dat is natuurlijk alleen maar mijn mening
Ik ga denk ik ook ff verder.. heb opeens een veel beter idee voor de achtergrond gekregen *inspiratie doet op*
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

En een update weer drie uur later:

[ Voor 31% gewijzigd door MaDDoG op 02-12-2002 07:41 . Reden: update ]
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Back to the Future skateboard?Zorg schreef op 01 december 2002 @ 14:53:
[afbeelding]
next stop: een paar bindingen eropen dan wat verder met de houder (het houten ding)
Het is dus een demo model wat te kijk staat...
ik model niet maar 1 ding hoor, mijn streven was om enkele race monsters te moddelen en die dan een wilde race te laten rijdenLiToKi schreef op 01 december 2002 @ 23:17:
wildmedia; toegeven,- een achtervolging, ik zie hier iedereen tot nu toe 1 ding maken, achtervolgingen zijn toch net ff wat spannender (nofi) (denk aan speedboten, straaljagers, auto's etc.)
Ik doe een variant op achtervolging.
ach joh je kan toch wel wat orriginelers verzinnen?Anoniem: 31514 schreef op 02 December 2002 @ 07:49:
Ik begin nu toch wel een beetje ziek te worden van die Litoki. Naast het feit dat ie mij iets te goed is, heeft hij ook steeds dezelfde ideëen als ik. Kan iemand niet ff zijn handen vasttapen voordat hij weer wat typt?
gewoon ff denken, met wat voor dingen heb je het over snelheid (tip, volg die kabel uit je monitor eens
Bier, Whiskey en Metal!!
WIP:

Iemand tips over hoe je de blauwe exhaust mooi krijgt het moet een beetje een glow effect krijgen net zoals bij de starwars fighters. Ik heb geen idee hoe je de gas achtige glow moet maken
Thxs
Anoniem: 63976
dat coyote beest (weet niet hoe je het schrijft) komt er ook nog achterLiToKi schreef op 01 december 2002 @ 23:17:
blabla
blabla
Wile E. CoyoteAnoniem: 63976 schreef op 02 december 2002 @ 08:33:
[...]
dat coyote beest (weet niet hoe je het schrijft) komt er ook nog achter
google is youre friend
Bier, Whiskey en Metal!!
heb alleen nog geen tijd gehad om er aan te beginnen
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

wireframe ziet er meestal wel leuk uit dus heb ik die er ook maar bij gezet.
opmerkingen, tipz??
Anoniem: 31514 schreef op 02 December 2002 @ 07:49:
Ik begin nu toch wel een beetje ziek te worden van die Litoki. Naast het feit dat ie mij iets te goed is, heeft hij ook steeds dezelfde ideëen als ik. Kan iemand niet ff zijn handen vasttapen voordat hij weer wat typt?
kijk maar eens naar deze pic http://www.wallpapersdirectory.com/papers/roadrunner.jpg
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 72246
op www.3dcafe.com staat bij één van die tutorials zon glow effect uitgelegd. Kan mischien helpen.Anoniem: 67484 schreef op 02 December 2002 @ 08:32:
Iemand tips over hoe je de blauwe exhaust mooi krijgt het moet een beetje een glow effect krijgen net zoals bij de starwars fighters. Ik heb geen idee hoe je de gas achtige glow moet maken
Thxs
Have fun
Hopelijk heeft niemand anders hetzelfde idee als mij....
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ah super bedankt ga gelijk kijkenAnoniem: 72246 schreef op 02 december 2002 @ 11:09:
[...]
op www.3dcafe.com staat bij één van die tutorials zon glow effect uitgelegd. Kan mischien helpen.
Have fun
het gaat om datasnelheid dat ik op 2 manieren zou kunnen uibeelden:
1. in de vorm van een high-tech-moederbord-stad compleet met hoge gebouwen en een wirwar van wegen met supersnelle datastroompjes dit is het gemakkelijkst maken, en aangezien ik veel zal overwerken de komende weken een goede optie
2. dit zou ik leuk vinden om te maken, maar het is statischer en minder duidelijk snelheid meer koddig en veel moeilijker te maken, omdat het zich het beste visueel uitlegd heb ik er een schetsje van gemaakt:

graag jullie reacties...
thams portfolio: www.thamar.nl
Ik zit nou met precies hetzelfde, gisteren snel weer iets nieuws in elkaar geflanst, maar toen had ik helaas geen internet, nu wel, maar geen modelwerkScipionyx schreef op 02 December 2002 @ 11:42:
Ok. Ik loop al een paar dagen met een idee in mijn hoofd rond. -> Ik doe ook mee.
Hopelijk heeft niemand anders hetzelfde idee als mij....
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
2de is beter, die eerste had zo ongeveer al iemand voor de vorige contest gemaakt, maar niet in dat topic, maar in 't topic van "post je 3d-stuff maar weer" gepost. IDD wel lastig om te maken, maar je kunt het ook weer net zoals de vorige keer, je werk op delen in twee delen, die inuit, en die australier, zoals je al in je schets had gedaan. Verder zul je er natuurlijk vrij veel tijd in moeten stoppen voor het modellen (ijsbeer, kangaroo, schotel, 2 personen). Ja, als je er niet zoveel tijd voor hebt zou ik iets anders verzinnen....Tham schreef op 02 december 2002 @ 12:17:
Ik heb een idee maar ik wil graag weten of jullie dit wel aan de opdracht vinden voldoen.
het gaat om datasnelheid dat ik op 2 manieren zou kunnen uibeelden:
1. in de vorm van een high-tech-moederbord-stad compleet met hoge gebouwen en een wirwar van wegen met supersnelle datastroompjes dit is het gemakkelijkst maken, en aangezien ik veel zal overwerken de komende weken een goede optie
2. dit zou ik leuk vinden om te maken, maar het is statischer en minder duidelijk snelheid meer koddig en veel moeilijker te maken, omdat het zich het beste visueel uitlegd heb ik er een schetsje van gemaakt:
[afbeelding]
graag jullie reacties...
Ik heb er twee klokken aan toegevoeg en het materiaal van de kogel zelf veranderd en de golfbeweging van de cirkel iets anders gemaakt.

Commentaar welkom!
beetje erg donker.. ik zie er weinig van.WhizzCat schreef op 02 December 2002 @ 12:30:
Update:
Ik heb er twee klokken aan toegevoeg en het materiaal van de kogel zelf veranderd en de golfbeweging van de cirkel iets anders gemaakt.
[afbeelding]
Commentaar welkom!
tip doe je gordijnen open of een lampie aan.. ik heb er ook altijd last van.
zodra ik iets reder is t perfect, zie ik t op mn werk is t ineesn veel donkerder..
Bier, Whiskey en Metal!!

critiek is altijd welkom
Imho is het niet zo een goed id om die klokken er bij te doen, of in iedergeval niet op deze manier; je foto is namelijk een moment opname van de baan van de kogel (of ik moet het verkeerd zien) die kogel is binnen een fractie van een seconde langs, dus wil je die wijzers in zo een mini seconde zo een afstand laten afleggen dat ze binnen de sluiter tijd een motion blur kunnen veroorzaken, moeten ze wel een enorme hoge snelheid hebben... Of dat is juist je bedoeling... het gaat immers om snelheidWhizzCat schreef op 02 december 2002 @ 12:30:
Update:
[afbeelding]
Commentaar welkom!
In times of war the law falls silent
Hmz, jah, daar zit wat in nu ik het zo zie. Ik zal mijn lampje even vervangen door een 50 watt ding. Er zit nu 15 watt inLord_Mithril schreef op 02 december 2002 @ 12:47:
[...]
beetje erg donker.. ik zie er weinig van.
tip doe je gordijnen open of een lampie aan.. ik heb er ook altijd last van.
zodra ik iets reder is t perfect, zie ik t op mn werk is t ineesn veel donkerder..
Die motion blur ben ik het wel mee eens. Dat rookspoor heb ik al geprobeerd maar mijn particles willen niet echt mee werken. Misschien weet je nog een goede rook tutorial...?Anoniem: 41237 schreef op 02 December 2002 @ 12:37:
het lijkt me beter om van die vlam achter je kogel een rookspoor te maken. en geef die kogel een motion blur
[ Voor 32% gewijzigd door WhizzCat op 02-12-2002 12:58 ]
Ik ben geen grote fan van dat geblokte dubbele bord op de achtergrond. Zou misschien liever een whiteboard zien met allemaal handgeschreven formules in blauwe uitwasbare stift (of iets dergelijks, ik heb geen beeld in mijn hoofd hoorWhizzCat schreef op 02 december 2002 @ 12:30:
Update:
[afbeelding]
Commentaar welkom!
Ik vind die klokken wel het idee snelheid veel meer benadrukken. Alleen kan alles... 'drukker' meer draadjes, knopjes, blokjes, dingetjes. Zoalng het er maar indrukwekkend uitziet. Vind het wel een tof idee
to repetitive music."
In times of war the law falls silent
nee joh, dat zie je verkeerd. de natuurwetten kloppen gewoon nietSkimmer schreef op 02 December 2002 @ 14:09:
Ik blijf er bij dat die klokken de natuurwetten overschrijden...

Bier, Whiskey en Metal!!
Er moeten nog wel wat details bij jah. Ik heb hem inmiddels lichter gemaakt, plaatje volgt nog.MaDDoG schreef op 02 december 2002 @ 13:56:
[...]
Ik ben geen grote fan van dat geblokte dubbele bord op de achtergrond. Zou misschien liever een whiteboard zien met allemaal handgeschreven formules in blauwe uitwasbare stift (of iets dergelijks, ik heb geen beeld in mijn hoofd hoor). Vind het nu niet zo duidenlijk wat er nou precies allemaal staat. Zeker die blauwe tegels niet.
Ik vind die klokken wel het idee snelheid veel meer benadrukken. Alleen kan alles... 'drukker' meer draadjes, knopjes, blokjes, dingetjes. Zoalng het er maar indrukwekkend uitziet. Vind het wel een tof idee
Ik ben echter bang dat het met teveel dingetjes en hotseflotsjes veel te druk wordt. Dat is ook niet echt mijn bedoeling. De klokken hebben inmiddels een enkele reis richting prullenbak gemaakt. Dat van dat schaakbord, het blijft expres een beetje vaag omdat de formules die er nu opstaan vrij weinig met snelheid te maken hebben, het ziet er alleen uit alsóf het zo is. Het is meer zo van "he, dat ziet er ingewikkeld uit!" Om het effect te benadrukken van de complexiteit van snelheid, maar wel vormgegeven op een zo eenvoudig mogelijke manier om het geheel niet al te overdone te laten lijken. Misschien dat ik die schaakbordjes weghaal en de letters een self-illumi mee geef zodat het lijkt alsof ze oplichten. Dat lijkt mij geen verkeerd idee als ik er nu eens over nadenk, ja, dat ga ik nu maar even doen en over een uurtje ofzo zal ik jullie het resultaat wel even laten zien, okay?
Anoniem: 71800
het gaat om de kogel die snel gaat alles eromheen leidt alleen maar af van waar het om gaat...
kritiek[BO]Legolas schreef op 02 December 2002 @ 12:48:critiek is altijd welkom
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Nu ben ik ook toe aan goede harde kritiek s.v.p.
to repetitive music."
nou dan: de lampen zijn lelijk, maar daar es wat gedetalieerders (!) van.
de reflectie van de lak is lelijk.
waar zit de luchthapper ?
zo
velg-loze wielen?MaDDoG schreef op 02 december 2002 @ 16:05:
En nog een overbelichte W.I.P
[afbeelding]
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Anoniem: 41017
misschien dat je de vleugels iets spitser kunt maken?Anoniem: 63976 schreef op 02 December 2002 @ 09:53:
WIP + WireFrame
[afbeelding]
[afbeelding]
wireframe ziet er meestal wel leuk uit dus heb ik die er ook maar bij gezet.
opmerkingen, tipz??
zien er "vierkant" uit ( ik bedoel dus da je de vleugels 'ronder' maakt
voor de rest ziet hij er netjes uit
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 02-12-2002 16:13 ]
dat lijntje bij je doodshoofd wegwerken..MaDDoG schreef op 02 december 2002 @ 16:05:
En nog een overbelichte W.I.P
[afbeelding]
lijkt nu of hij een ingebouwde hanenkam had
Bier, Whiskey en Metal!!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Waar, waar, waar. Owkee, duidenlijkAtgast schreef op 02 December 2002 @ 16:09:
nou dan: de lampen zijn lelijk, maar daar es wat gedetalieerders (!) van.
de reflectie van de lak is lelijk.
waar zit de luchthapper ?
zo
Geen zin om aan spaakwielen te gaan beginnen

Om precies te zijn drie hanenkammen... geen goed idee dus?Lord_Mithril schreef op 02 December 2002 @ 16:16:
[...]dat lijntje bij je doodshoofd wegwerken..
lijkt nu of hij een ingebouwde hanenkam had
to repetitive music."

edit: ja, die puntjes worden een zwerm vliegen, ik wil er nog een vlieg op de voorgrond in zetten, die in volle vaart met zo'n vliegbril op die niet-fraai-gevormde drollen afvliegen.
[ Voor 25% gewijzigd door inquestos op 02-12-2002 16:38 ]

Nou, hier dan een update. De kogel is door de kerk -> ik heb em geblurred
als je ff online komt met msn, dan wijs ik je hoe je die makkelijk en mooi kan makenMaDDoG schreef op 02 december 2002 @ 16:27:
Geen zin om aan spaakwielen te gaan beginnenBen bang dat dat hel wordt. Maar helemaal waar.
Een masief chrome hubcap zou ook niet misstaan, maar wat denk je om er bijvoorbeeld een zeis uit te laten steken of in iedergeval iets the death race achtigsMaDDoG schreef op 02 December 2002 @ 16:27:
[...]
Geen zin om aan spaakwielen te gaan beginnenBen bang dat dat hel wordt. Maar helemaal waar.
http://www.blarg.net/~dr_...ductions/Race2000_Rep.jpg
duidelijker als dat kon ik ze zo snel niet vinden.
Dat doodshoofd mag ook wel wat meer definitie hebben, wat sterkere jukbeenderen, wat dikkere randen om de ogen, en de zijkant heeft achter het oog een "deuk/gat" (er zijn mensen die 't allemaal mooi bij naam weten....). En een doodshoofd heeft amper een neus, alleen een gat, waarvan de bovenste punt uitsteekt.
En ik zie je rechtervoorwiel door de auto heen.
Je hebt geen ruitenwissers.
En geen bumpers.
De motorkap kan niet open, tenzij die doodshoofd alleen aan die motorkap vastzit. (oké muggeziften vanaf nu)
Het lijkt een klein beetje of je 4 stoelen hebt.
Die achterwielen hebben geen profiel, maar een noise.
[/harde kritiek]
Spaakwielen zijn geen hel
personal note; ik wil ook 3d-en! maar heb geen tijd, zit hier op m'n stage
[ Voor 2% gewijzigd door LiToKi op 02-12-2002 16:49 . Reden: typo's ]
dat klopt wel hoor..LiToKi schreef op 02 December 2002 @ 16:45:
En een doodshoofd heeft amper een neus, alleen een gat, waarvan de bovenste punt uitsteekt.
neusbot zit niet zo stevig vast aan de rest van je schedel, dus die zie je zelfden bij een schedel er aan vast zitten
ik zat nog wat met de vleugels te prutsen, ze willen nog niet echt lukken.Anoniem: 41017 schreef op 02 december 2002 @ 16:13:
[...]
misschien dat je de vleugels iets spitser kunt maken?
zien er "vierkant" uit ( ik bedoel dus da je de vleugels 'ronder' maakt)
voor de rest ziet hij er netjes uit
whahhahaha, grappig,
nou mensen die ook serieus Kritiek kunnen geven zonder te mierenneuken op me spelling
Slakje is wel supercool. Het model werk zit wel okay denk ik. De textures en het licht kun je nog heel wat aan verbeteren denk ik. Het is nu een beetje erg licht imho. Textures is wel moeilijk voor zo'n ding maar goed, ga eens wat spelen daarmee zou ik zeggen.[BO]Legolas schreef op 02 December 2002 @ 12:48:
nou nieuwere versieff de hoeveelheid iterations opgeschroeft. hijs trouwes 100% geboxmoddeld 2min 20 sec. rendertijd met de scanline renderer.
[afbeelding]
critiek is altijd welkom
Welk programma gebruik je trouwens?
Verder vind ik het wel lache, dat het topic zo snel gaat...jullie hebben dan ook maar 2 weekjes hè jongens
Hoe heb je die motoren zo gekregen? Met dat effect achtig iets??
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
182 posts, en ik heb nog een leeg scherm, snik. Meisje??? dat ik dat hier mag meemaken.Mir schreef op 02 december 2002 @ 20:09:
cyb-ymer: Zeer coole kleurencombinatie!!
Verder vind ik het wel lache, dat het topic zo snel gaat...jullie hebben dan ook maar 2 weekjes hè jongens(en meisje.. )
dat wilt * Arjan ook wel eens wetenXLerator schreef op 02 December 2002 @ 20:35:
[...]
Anoniem: 70375
It's a secretXLerator schreef op 02 December 2002 @ 20:35:
[...]
Allez, ik zal het verklappen: Er zitten gewoon 2 bollen in die motoren met daarop een map => "output" in het diffuse kanaal, rgb level op 3 => instance van deze ook in het self illumination vakje
En dan rendert ge de handel met brazil
edit: tenzij je natuurlijk 1 bol per motor bedoeld...
[ Voor 35% gewijzigd door Arjan op 02-12-2002 21:03 ]
Anoniem: 70375
Sorry, juist 1 bol per motorAtgast schreef op 02 december 2002 @ 21:02:
* Anoniem: 70375 stemt voor de mini tut want ik zie geen 2 bollen...
edit: tenzij je natuurlijk 1 bol per motor bedoeld...
afgelopen contest deed ze mee...Meisje??? dat ik dat hier mag meemaken.
Of je loopt gewoon even je deur uit?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 72246
Commentaar is welkom, mischien tips van mensen die al een F1 gemoddeld hebben?
Laterz

k gebruik 3dsmax 4.2. alleen de plugin symbiont max gebruikt voor materials. belichting is nog net een beetje te licht ja denk ik, maar was wel me bedoeling et heel licht te houden, wilde em vrolijk en kleurrijk doen namelijk.WhizzCat schreef op 02 December 2002 @ 18:59:
[...]
Slakje is wel supercool. Het model werk zit wel okay denk ik. De textures en het licht kun je nog heel wat aan verbeteren denk ik. Het is nu een beetje erg licht imho. Textures is wel moeilijk voor zo'n ding maar goed, ga eens wat spelen daarmee zou ik zeggen.
Welk programma gebruik je trouwens?
wat ontbreekt nog?
1. een motor
2. armen
3. spike-armband
en wat een slijmspoor betreft. dacht aan allemaal spetters op de weg
Die motoren lijken nu nogal lomp. Ik zou de schoepen iets naar achter verplaatsen. Verder echt wel mooi!
Zoals je hieronder kunt zien is die "voorkant" een beetje hoekig, je ziet nog vierkante vlakken. Hoe kan ik dit voorkomen??
En hoe kan ik in max wireframe renderen? Want in me view-port ziet het er nie echt duidelijk uit.
Helemaal zwart met wat onduidelijke witte lijntjes.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wat dat slijmspoor betreft. Als je een beetje bekent met particles, daar kun je dat denk ik vrij aardig mee oplossen. Als je een SuperSpray maakt kun je volgens mij ergens "Connected Blob" aanvinken oid. Dan kun je hele leuke slijmsporen maken denk ik. Wat het licht betref, overbelichting is niet mooi vind ik. Je kan best een hele mooie verlichting maken zonder dat het "vrolijke" afwezig is. Je kan bijvoorbeeld met meerdere lichten gaan stoeien of een radiosity plugin zoeken. De help file van Max biedt trouwens uitkomst als je met particles dat slijmspoor wil maken. Daar staat alles perfect in en anders zijn er bergen tutorials te vinden. Kijk maar eens op www.3dcafe.com[BO]Legolas schreef op 02 December 2002 @ 22:21:
[...]
k gebruik 3dsmax 4.2. alleen de plugin symbiont max gebruikt voor materials. belichting is nog net een beetje te licht ja denk ik, maar was wel me bedoeling et heel licht te houden, wilde em vrolijk en kleurrijk doen namelijk.
wat ontbreekt nog?
1. een motor
2. armen
3. spike-armband
en wat een slijmspoor betreft. dacht aan allemaal spetters op de weg
Hoe dan ook, veel succes verder en "keep on moddeling!"
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Bij brazil kun je het volgens mij alleen in stellen bij de material.Oogst schreef op 02 December 2002 @ 22:45:
Wireframe kun je instellen bij de material en je kunt het forceren bij de renderer. Of Brazil dat ook allemaal goed kan weet ik niet, maar de scanline in ieder geval dus wel.
Anoniem: 38587

Heheh..Anoniem: 38587 schreef op 02 december 2002 @ 23:06:
Yes 196 posts later in dit topic, en nog steeds geen flauw idee wat ik moet maken...grmbl
ik ga voor orginaliteit..
denk alleen dat ik niks scoor op uitwerking..
eens kijken of dat genoeg is om te winnen
Anoniem: 68580
ik ga gewoon een mtb-ertje maken
Dit topic is gesloten.