3D Contest v35: Game Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66556

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://img275.echo.cx/img275/4170/gamesheader9bf.jpg

Model je favo GTA character, een tennisracket, een console, een auto uit NFS, een Orc uit WoW, een basketball, een geweer uit CS, een enviroment uit Tomb Raider, een voetbalwedstrijd enz. Wegens een klein animo probleem mag dit onderwerp zo ruim mogelijk geintrepeteerd worden, zolang het maar iets met games te maken heeft. :)

• 01 Onderwaterwereld
• 02 Vliegmachine
• 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 04 Oorlog
• 05 Snelheid
• 06 Fantasy
• 07 Eten en Drinken
• 08 Misdaad
• 09 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature
• 18 Duizend en één nacht
• 19 Vida Imóvel
• 20 Ancient Kings
• 21 Enchanted Forest
• 22 Tropische vakantie
• 23 Pretpark
• 24 Olympische Spelen/sport
• 25 Dreamland
• 26 Sphere
• 27 Kerst
• 28 Avatar Battle
• 29 Lego
• 30 Het Wilde Westen
• 31 Film
• 32 Extreme Enginering
• 33 Rome
• 34 Cartoony

Voor deze contest krijgt men 6 weken de tijd. Aangezien de vakanties eraan komen en de vorige contest niet echt storm liep hebben we gekozen voor een dubbel aantal weken. Over 6 weekjes vanaf nu is het zondag 31 juli

Ik geef iedereen na de contest 2,5 dag om te stemmen. Ik zal dan woensdag-morgen 3 augustus de stemmen proberen tellen, zorg dus dat je uiterlijk dinsdag (of woensdag heel vroeg) je stemmen post.

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de:
  • Do's
  • Don'ts

• Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d (behave als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino, Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag, maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: een render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.

• De final mag geen animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten.
Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met
de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. :)
Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.

Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar Nino :nin0@chello.nl

In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid.

De eindscore wordt als volgt berekend:
(originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in the topic [3d] post je 3d stuff maar weer te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Iedereen heeft wel eens buiten gespeeld, een sport bedreven of een computer spel gedaan. Daarom kan iedereen wel iets bedenken wat met dit onderwerp te maken. Weinig restricties, vele mogelijkheden. High poly PacMan, Low Poly FFXIII characters, auto's uit NFSU2 en ga zo maar door. F*ck die hitte, vier je vakantie met een mooie final!

Credits aan diegene die hun steentje hebben bijgedragen aan deze topicstart en met name naar Chester voor het maken van de header. Credits aan Snoeikoei voor het winnen van V34. Ik verwacht op zn minst WIPs van ; Krusher, Features, T!mon, BioWEB, SenzuBoon, DarkBlue, DaNiEl KuNsT, NOVATheCrew, No_F34R, Oogst, Chester en Romanov :7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
woei :)
* Chester gaat Grove Street proberen na te maken 8)

Bij deze is Grove Street dus gereserveerd :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Over 6 weekjes vanaf nu is het zondag 31 juni
juli? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

6 weken in 12 dagen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Over 6 weekjes vanaf nu is het zondag 31 juni
Ik zal stiekem voor het gemak even aannemen dat je juli bedoelt? ;)
edit:
Of dan ben je ff spuit 43. :P

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 19-06-2005 22:20 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
D'oh, gefixt. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 22:09
zo das snel gegaan. Dacht laat ik eens kijken welke onderwerpen er genoemt zijn. Is het volgenden contest er al. Ik zal eens ff geen brainstormen wat mijn inbreng gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img92.echo.cx/img92/204/ultrawip5pd.jpg

Uit verveling maar een WIP gemaakt om het topic te ontmaagden ;). Ik ga hier niet verder mee en claim dus ook nog geen onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik hoop deze keer ook 'ns mee te doen.
En met 'hoop' doel ik op het feit dat ik er tot nu toe nix van bak :+

Ik ga eens wat proberen met Blender, wish me luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik denk dat ik Solid Snake ga doen.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SH4D3H schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:08:
Ik hoop deze keer ook 'ns mee te doen.
En met 'hoop' doel ik op het feit dat ik er tot nu toe nix van bak :+

Ik ga eens wat proberen met Blender, wish me luck :)
Gewoon doen, elke WIP is welkom :)
Senzuboon schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:11:
Ik denk dat ik Solid Snake ga doen.
Ik had Solid Keen verwacht ;), ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Lol :D

SS met een footballlhelm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 14:06
Ok hier ben ik dan met een wip misschien ook wel mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://img197.echo.cx/img197/7366/pong9he.th.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wire? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Tis absoluut niet mijn onderwerp maar ik ga m'n best doen. Tenslotte is er genoeg tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik hoop snel weer eens tijd te hebben om aan een contest mee te kunnen doen

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img251.echo.cx/img251/2678/guns4bb.th.jpg

Ik ga die gun maken. Misschien ook mannetje maar daar ben ik slecht in. Misschien ook wel een idee om dat worms 2 introfilmpje te maken >:)

godver, 3dmax doet weer eens vaag. zodra ik een van de menutjes bovenaan wat doe loopt ie vast. Iemand een idee over hoe dat op te lossen? (ik ben aan het zoeken maar als iemand het hier weet is dat sneller)

[ Voor 78% gewijzigd door lemming_nl op 20-06-2005 08:22 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
lemming_nl schreef op maandag 20 juni 2005 @ 08:13:
[afbeelding]

Ik ga die gun maken. Misschien ook mannetje maar daar ben ik slecht in. Misschien ook wel een idee om dat worms 2 introfilmpje te maken >:)
Fallout!!!! Het spel der spellen....

Daar heb ik ook nog over na gedacht maar ik denk dat ik ga kijken of ik iets met zelda kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eej mensen, dat is hard gegaan opeens. Bedankt Nino en Chester voor het maken van de nieuwe start post! Zoals eerder gezegd weet ik niet of ik mee kan doen maar ik ga dit iig wel volgen! Suc6 iedereen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga proberen deze jongeman om te toveren tot poly's:

Afbeeldingslocatie: http://megaman.metropoliglobal.com/Image11.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:02
Ik ga denk ik NOVA namaken van het bekende spel OMF 2097 (One Must Fall) :)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 22-04 10:05

Multensor

wtf

ik ga denk ik ook maar eens meedoen.
Ben net begonnen met het maken van een glock 18 (Counter-Strike) Ik heb nu de loop bijna af (jaja een mooie tube af :P met slices). Ik zit nu op school maar ik laat wel een wip zien zodra ik thusi ben.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Lang niet gezien deze topicreeks :) Misschien dat ik weer eens mee doe, het is tenslotte bijna vakantie voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 15:37

HeepH

Dope Rapper

Nova en megaman zijn echt supertoffe ideeen, maar waarom maak je katana (omf) niet, die is echt nog veel toffer hoor ;)

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HeefStan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:25:
Nova en megaman zijn echt supertoffe ideeen, maar waarom maak je katana (omf) niet, die is echt nog veel toffer hoor ;)
Wat houd je tegen om hem zelf te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Anoniem: 66556 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:39:
[...]

Wat houd je tegen om hem zelf te doen? :)
Mijn herkansing AK en het feit dat ik niet verder kom als blokkige huisjes...en mijn pc ligt uit elkaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Herkansing -> Contest loopt niet voor niets langer dan normaal :)
Blokigge huisjes -> Een hele hoop blokjes levert al snel iets moois op ;) Oefening baart kunst en dit is een mooie gelegenheid om je skills op te krikken toch?
PC -> Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik denk dat ik ga voor het maken van een game-model naar een ontwerp voor een zwevende robot door een vriend van mij. Ik heb het eerste uur werk hier al een paar weken geleden aan gedaan en er daarna niks meer mee gedaan. Aangezien het maar een uur is, mag ik dat toch wel gebruiken hiervoor? Het is namelijk alleen een heel lompe opbouw van vormen, nog lang niet daadwerkelijk het mannetje of zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

HeefStan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:50:
[...]

Mijn herkansing AK en het feit dat ik niet verder kom als blokkige huisjes...en mijn pc ligt uit elkaar :'(
blokkige huisjes (lees dingen) hebbeb meer mensen last van :P daar om ga ik ook voor de glock die is lekker vierkant :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oogst schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:10:
Ik denk dat ik ga voor het maken van een game-model naar een ontwerp voor een zwevende robot door een vriend van mij. Ik heb het eerste uur werk hier al een paar weken geleden aan gedaan en er daarna niks meer mee gedaan. Aangezien het maar een uur is, mag ik dat toch wel gebruiken hiervoor? Het is namelijk alleen een heel lompe opbouw van vormen, nog lang niet daadwerkelijk het mannetje of zo.
Omdat jij het bent mag het wat mij betreft ;)

Edit ; 6K heeft wel een punt, als het een uur werk is zou je dat zo opnieuw kunnen doen in een klein half uurtje lijkt me? If so ; liever dat dan dat ik je moet matsen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 20-06-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

@Oogst: lijkt me voor de hand liggend dat dat geen probleem is. Met jouw kennis en snelheid is het namelijk zo opnieuw te maken in een uur of sneller. Op een contest van 6 weken zou het een beetje lauw zijn om dat af te dwingen :)

heeeeeeel misschien ga ik ook eens wat verzinnen... het is al weer lang geleden :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

Anoniem: 66556 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:57:
Herkansing -> Contest loopt niet voor niets langer dan normaal :)
Blokigge huisjes -> Een hele hoop blokjes levert al snel iets moois op ;) Oefening baart kunst en dit is een mooie gelegenheid om je skills op te krikken toch?
PC -> Sterkte.
thanks voor de support , ik overleef het wel ;) Wie weet ga ik van de vakantie maar eens oefenen ja....heb toch niks te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 66556 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:16:
[...]

Omdat jij het bent mag het wat mij betreft ;)

Edit ; 6K heeft wel een punt, als het een uur werk is zou je dat zo opnieuw kunnen doen in een klein half uurtje lijkt me? If so ; liever dat dan dat ik je moet matsen :)
Opnieuw maken is een beetje onzin, omdat ik dan dezelfde mesh weer zo ongeveer heb, hoe ga ik het verschil tonen? Daarnaast is het sowieso zo dat een low-poly mesh altijd heel veel optimalisatie vereist, dus heel die mesh gaat nog omgebouwd worden.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

uhm... ik bedoelde het dus net andersom :X
het is idd onzin om het opnieuw te maken als de duur van zo'n contest 6 weken is, dan maakt dat reeds gewerkte uurtje voor een mesh waar nog alles aan moet gebeuren ook niet echt veel meer uit.

Beetje onzin om Oogst dan zinloos hetzelfde te laten doen. Als het nou werk van enkele dagen of meer was... dan heb je gelijk...maar hey, that's just my 2 cents... :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

6K schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:01:
uhm... ik bedoelde het dus net andersom :X
het is idd onzin om het opnieuw te maken als de duur van zo'n contest 6 weken is, dan maakt dat reeds gewerkte uurtje voor een mesh waar nog alles aan moet gebeuren ook niet echt veel meer uit.

Beetje onzin om Oogst dan zinloos hetzelfde te laten doen. Als het nou werk van enkele dagen of meer was... dan heb je gelijk...maar hey, that's just my 2 cents... :)
mjah idd in een uur heb ik net een kubus in de juiste afmetingen :P Dus ja boeiend aan dat halve uurtje... Van mij mag ie zn mooie mesh houden :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha ook goed, ga je gang Oogst, mijn zegen heb je. Post eens een WIP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, dit is wat een uurtje werk me opleverde:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Policebot%20render%20v02.jpg

De tekening heb ik hier niet bij de hand, maar die zal ik ook nog wel posten. Het is een low-poly model, dus hoekigheid mag tot op zekere hoogte. De sport is natuurlijk om de juiste balans tussen te hoekig en teveel polies te vinden.

Mocht ik heel veel zin hebben, dan kan ik hem geanimeerd in Ogre knallen, maar ik denk dat ik daar geen zin in ga hebben. Hoewel het wel interessant is om bones in Ogre eens uit te zoeken, want dat schijnt een mooi systeem te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Oogst op 20-06-2005 12:14 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

:X Wat is Ogre?

hm misschien moet ik es leren de search te gebruiken? }:O

Opgezocht :) Lijkt me lastig te gebruiken?

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-06-2005 12:40 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Oogst schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:39:
[...]

Opnieuw maken is een beetje onzin, omdat ik dan dezelfde mesh weer zo ongeveer heb, hoe ga ik het verschil tonen? Daarnaast is het sowieso zo dat een low-poly mesh altijd heel veel optimalisatie vereist, dus heel die mesh gaat nog omgebouwd worden.
Discussie kost al meeer tijd dan het opnieuw maken.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Ik heb nog steeds het probleem dat 3dmax vastloopt zodra je ook maar iets in het menu doet. Heeft iemand anders ook dat probleem? Zo als het nu is kan ik niet werken. Repair en reinstall geprobeerd maar helpt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

Ha, krijg ineens een fantastisch idee...

Wip komt zo wel...

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jhkeppel/GoT/Game/gameWip1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door KneoK op 20-06-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
SnoeiKoei schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:35:
:X Wat is Ogre?

hm misschien moet ik es leren de search te gebruiken? }:O

Opgezocht :) Lijkt me lastig te gebruiken?
Als je een ervaren object georienteerd C++-cder bent, is Ogre niet lastig om te gebruiken. Heel mooi ontworpen engine, dat. :) Maar als je geen programmeur bent, hoef je er niet aan te beginnen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hoewel ik geen 3d programma's kan, zal ik toch eens meedoen

Ik maak KIRBY :P..

Makkelijk beginnen

[ Voor 36% gewijzigd door FiXeR.nl op 20-06-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112730

hhmm, leuk onderwerp! Ik ga me komende 6 weken bezig houden met het moddelen van m'n grote idool : Commander KeeN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139483

ik ga zelda / link doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik cancel mijn Megaman claim, ben aan het twijfelen dus als iemand anders hem ook wil maken ; ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Klote 3dmax. Ik de boel geuninstalled en gereinstalled. Heeft ie de scenes folder leeggehaald. Al mijn models weg.

Pfiew. Ik blijk 3dmax per ongeluk op een andere hd te hebben geinstalleerd. :D

[ Voor 30% gewijzigd door lemming_nl op 20-06-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 01:02
BioWEB schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:49:
Ha, krijg ineens een fantastisch idee...

Wip komt zo wel...

Edit:

[afbeelding]
QBert??

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

lalalaala ik heb een leuk idee en ik ga dit keer voor de originaliteitsprijs, lalala :) (aangezien modellen bij mij altijd een haastklus wordt)

(oh en bijdeweg: ik heb mogelijk een opleiding! Concept Design aan t Saxion te Eanske!)

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Blue op 20-06-2005 19:18 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Dark Blue schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:10:
lalalaala ik heb een leuk idee en ik ga dit keer voor de originaliteitsprijs, lalala :) (aangezien modellen bij mij altijd een haastklus wordt)
Jij gaat ms pacman maken? ;)

just some random idea

[ Voor 7% gewijzigd door lemming_nl op 20-06-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
ik weenie wat ik ga maken er is zoveel te bedenken naja ik zal eens denken ik doe iig wel mee :)
edit: ik ga een iets met MapleStory doen

[ Voor 23% gewijzigd door Rynji op 20-06-2005 19:30 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Volgens mij ook. Ik heb het op mijn telefoon staan (:P) en ik vind het maar een lastig spel.

/me trekt pruillip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
,,,
(oh en bijdeweg: ik heb mogelijk een opleiding! Concept Design aan t Saxion te Eanske!)
En wat houdt dat in? HBO? Geen kunstacademie? Toelatingseisen? Wat leer je daar? En bovenal: is het leuk? :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Bij deze wil ik even een onderwerp claimen, het wordt SupaplexTM!
Afbeeldingslocatie: http://img229.echo.cx/img229/169/ref0qq.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
mag je ook een mooi bordspel make, is ook een game O-)
anders gaat k weer iets anders verzinnen

k bedoel trouwens neit zoiets als mens erger je niet he ;) das een plane met paar pionnetjes

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jahoor alle games mogen, ook bord/kaart spellen en ik vind voetbal ook een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
>:) Pacman :P

En ik doe al moeilijk op kirby :P

Dit is mijn eerste keer,,!!!!

Lukt al aardig binnenkort mijn eerste WIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn eerste echte WIP en tevens onderwerp claim :

Afbeeldingslocatie: http://img192.echo.cx/img192/5101/gamewip014cm.jpg

Wie het weet mag het zeggen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Worms :P

Ik denk dat ik maar geen Solid Snake ga doen :/ MSG is weer vrij vanaf nu. Ik ga Guybrush Threepwood doen. :)

[ Voor 88% gewijzigd door Senzuboon op 20-06-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bingo :D.

Lemmings_NL ; als jij ook Worms gaat doen kunnen we buiten de contest om wel een mooie scene samen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

Hmmm, wat weinig tijd ivm.proefwerkweek en vakantie, maar ik zal wat proberen te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Anoniem: 66556 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:50:

Lemmings_NL ; als jij ook Worms gaat doen kunnen we buiten de contest om wel een mooie scene samen maken :)
Goed idee maar dan moet eerst 3dmax gaan werken.

draadje met mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 15:07
Ik denk dat het aantrekken van meer deelnemers aardig de goede kant op gaat, als ik zo het aantal aanmeldingen tot nu toe zie. Al is het natuurlijk wel zo dat heel veel mensen uiteindelijk niks inleveren...

Zelf wil ik ook wel weer eens meedoen (2e keer that is ;) ) maar ik begin pas na deze (tentamen)week. Dikke kans dat het onderwerp Quake ]|[ wordt, dat is toch wel een tijdje mijn voornamelijkste hobby geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 11:46
Rowanov schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:42:
Bij deze wil ik even een onderwerp claimen, het wordt SupaplexTM!
[afbeelding]
En als ik nu net, nadat ik dit topic voor 't eerst open, meteen op het idee van Supaplex kwam? Mag ik die nu ineens niet meer doen?
Niet dat ik Supaplex wil gaan doen, maar het claimen van ideeen vind ik eerlijk gezegd wat overdreven. Meestal zijn van dezelfde ideeen nog totaal andere uitwerkingen te maken (zelfs van Pacman!), waardoor het helemaal niet op elkaar gaat lijken.

Bovendien verwacht ik niet dat er mensen zijn die helemaal niets kunnen verzinnen en dan maar gauw iemand anders gaan nadoen. Ik kan me voorstellen veel mensen iets uit Quake, UT, CS, etc. maken aangezien dat erg populaire games zijn/waren. Ook Pacman is natuurlijk een erg voor de hand liggend idee en zal dus ook bij meer mensen opgekomen zijn. Of het dan echter nog origineel is, is een tweede.

En anders wil ik vast even alle Sierra- en Lucasarts-games claimen. :+

PS. Bovenstaande is uiteraard niet een directe 'aanval' op jou Rowanov, maar ik merk dat het tegenwoordig bijna een wedstrijd begint te worden wie als eerste een idee heeft en dat zo gauw mogelijk gaat claimen.

[ Voor 25% gewijzigd door maikel op 21-06-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Och, ik zie het meer als aangeven wat je gaat maken en ervoor te zorgen dat je geen puntenverlies krijgt bij orginaliteit omdat je een WIP post nadat iemand over het idee heeft gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

PaCMaN v0.1:
Afbeeldingslocatie: http://img144.echo.cx/img144/5356/test4ot.th.jpg

offtopic:
Dit was meer als grap bedoeld, en niet serieus. ;)
En nu ga ik slapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img92.echo.cx/img92/2579/gamewip034qp.jpg

Laatste WIP van deze mesh want door een of ander raar probleem met de file en veel fouten in mijn topologie (en gezien ik hem wil riggen is dat niet handig...) Morgen even opnieuw en netter :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 21-06-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

maikel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:18:
En als ik nu net, nadat ik dit topic voor 't eerst open, meteen op het idee van Supaplex kwam? Mag ik die nu ineens niet meer doen?
Niet dat ik Supaplex wil gaan doen, maar het claimen van ideeen vind ik eerlijk gezegd wat overdreven. Meestal zijn van dezelfde ideeen nog totaal andere uitwerkingen te maken (zelfs van Pacman!), waardoor het helemaal niet op elkaar gaat lijken.
Ik heb het misschien minder tactvol gebracht. De meeste mensen posten een Wip om een onderwerp kenbaar te maken aan de andere deelnemers. Ik was zover nog niet dus gooide ik mijn idee zo maar neer.
PS. Bovenstaande is uiteraard niet een directe 'aanval' op jou Rowanov, maar ik merk dat het tegenwoordig bijna een wedstrijd begint te worden wie als eerste een idee heeft en dat zo gauw mogelijk gaat claimen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Mocht je nou ook scenes uit games na maken? Hier een WIP uit deze plek uit betrayal at krondor.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/sarth1.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/Sarth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/Sarth3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hier dan mijn eerste WIP van kirby, dit is mijn eerste keer dat ik iets maak :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fixer999/kirwip.jpg
<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)<+:)

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden:P

Grtz fixer, updates komen eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:16:
Mocht je nou ook scenes uit games na maken? Hier een WIP uit deze plek uit betrayal at krondor.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aber natürlich :), success. Ziet er al goed uit!

@Fixer; nice :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 21-06-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147365

Ik zou graag ook meedoen met de wedstrijd. Mag ik proberen om zegmaar een shooter na te maken. Niet een heel spel natuurlijk, maar een first person view. Dat je het wapen ziet en de omgeving. Mag dit ook? :)

Groet, Ingmar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

tuurlijk ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img295.echo.cx/img295/1741/gamewip044iy.jpg

Zo, opnieuw begonnen. C&C welkom :)

Edit

Afbeeldingslocatie: http://img179.echo.cx/img179/63/gamewip058rn.jpg

Kiekeboe.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 21-06-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

ik heb mogelijk een opleiding! Concept Design aan t Saxion te Eanske!
Gefeliciteerd meid! ;)

En misschien dat ik ook nog een keer mee ga doen, maar dat wordt dan tweede helft volgende week, om mijn toetsweek niet in de war te gooien. Ik wil dan iets heel vergezochts maken waar niemand meteen aan denkt bij het woord "game"

En ojah, ik vond mijn header persoonlijk mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 73881 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:50:
[...]

En ojah, ik vond mijn header persoonlijk mooier...
Ik niet. Success met je WIP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
Afbeeldingslocatie: http://www.outrun.org/imgs/arcscreen.jpg
Dit spel heeft altijd al mijn fantasie geprikkeld. Ik ga een beetje de sfeer van outrun proberen te imiteren :)
Eerst alleen nog een weekje tentamens :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Anoniem: 66556 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:57:
[...]

Ik niet. Success met je WIP's.
lol, wat dreug!
En dankjewel :)

ik moet ophouden met offtopic geblaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Senzuboon schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:43:
Worms :P

Ik denk dat ik maar geen Solid Snake ga doen :/ MSG is weer vrij vanaf nu. Ik ga Guybrush Threepwood doen. :)
Tis dat ik niet mag stemmen anders zou ik je extra punten geven omdat je iets over monkey island maakt!!! Wanneer komt er een monkey island contest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131038

W.I.P.

Afbeeldingslocatie: http://img165.echo.cx/img165/6854/utmaprender17qy.th.png

Dit is zo ongeveer mijn eerste project met een 3D programma, dus als het op niets trekt, dan hoor ik dat graag, zodat ik kan leren wat ik verkeerd doe...

Dit is een poging om (een deel van) Deck 16 (17?) uit het originele UT G.O.T.Y. na te maken

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131038 op 21-06-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134884

Voor school (zoals zovelen hier :P) heb ik ook een spel in elkaar gedraaid met een paar vrienden. Backgrounds gemaakt in 3dsmax en volledig door mij :P 't is nix bijzonders hoor, spel (en daarmee ook backgrounds e.d.) is te vinden op www.softwarefanatics.nl.tt (scroll naar onderen) Let niet op de leraren, dat zijn gewoon een paar leraren van mijn school :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 134884 op 21-06-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
WIP

Afbeeldingslocatie: http://img204.echo.cx/img204/5517/link10ik.jpg

Kon het niet laten om ook maar te gaan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik weet niet of al iemand op het idee is gekomen, maar je kunt voor deze contest natuurlijk ook in een level editor duiken. Dat lijkt me heel toepasselijk deze keer. Is het sowieso toegestaan om ipv een plaatje een interactief ding in te leveren?
Anoniem: 66556 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:23:
[afbeelding]

Zo, opnieuw begonnen. C&C welkom :)

Edit

[afbeelding]

Kiekeboe.
Hijs leuk, maar de ogen zijn nu erg plat. Een beetje bolle ogen is denk ik mooier.
Anoniem: 66556 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:50:

Is samenwerken niet toegestaan dan? Volgens mij mag je ook best met zijn tweeën één entry maken. :) Behalve als je liever zelf meedoet natuurlijk.
maikel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:18:
...En als ik nu net, nadat ik dit topic voor 't eerst open, meteen op het idee van Supaplex kwam? Mag ik die nu ineens niet meer doen?
Niet dat ik Supaplex wil gaan doen, maar het claimen van ideeen vind ik eerlijk gezegd wat overdreven. Meestal zijn van dezelfde ideeen nog totaal andere uitwerkingen te maken (zelfs van Pacman!), waardoor het helemaal niet op elkaar gaat lijken....
Ach ja, veel mensen vinden het niet leuk om hetzelfde onderwerp te hebben als iemand anders. Daarvoor is het dus goed om even te vertellen wat je doet. Voor de rest heeft dat onderwerp claimen geen betekenis, want het is niet alsof je daar rechten aan kunt verbinden of zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oogst schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:27:
Ik weet niet of al iemand op het idee is gekomen, maar je kunt voor deze contest natuurlijk ook in een level editor duiken. Dat lijkt me heel toepasselijk deze keer. Is het sowieso toegestaan om ipv een plaatje een interactief ding in te leveren?
Mja maar het moet wel een 3D modeling contest worden, dus start je compiler nog maar niet op om een complete engine te maken ;). En iedereen moet het wel kunnen bekijken of er moeten genoeg screenshots komen. Leveleditor loopt gauw uit op een hoop prefab gebruik denk ik... Zoniet vind ik het alleen maar tof als er interactieve dingen gemaakt worden maar of het praktisch is? Denk het niet.
Hijs leuk, maar de ogen zijn nu erg plat. Een beetje bolle ogen is denk ik mooier.
Thanks, zal het onthouden als ik hem ga tweaken :)
Is samenwerken niet toegestaan dan? Volgens mij mag je ook best met zijn tweeën één entry maken. :) Behalve als je liever zelf meedoet natuurlijk.
Ik doe het liever alleen maar buiten de contest om lijkt het me wel tof om een mooie render samen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Wip nummer 1! Dit is mijn eerste keer dat ik een model maak met 3ds dus brand me niet te hard af ;) Er moet nog het een en ander ge-weld worden en dergelijke kleine puntjes, maar dat komt wel als ik weer tijd heb.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~knuls014/supa1k.jpg

//Edit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~knuls014/supavoet.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Rowanov op 21-06-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nice, schoenen zjin er leuk uit, rand van de mond is misschien een beetje te dun/low poly... Keep it up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

Yep... Maar de looptijd is 6 weken, dus ik denk dat het niet bij QBert alleen blijft... Denk dat ik QBert zelf wel als hoofdfiguur maak, maar misschien wat Mario vijanden, wat Pacman spookjes, wat pillen op het speelveld. Een hele retro collectie denk ik dat het gaat worden.

Maar het eerste doel is natuurlijk QBert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb toch maar een ander onderwerp bedacht; een hommage aan mijn eerste computer en spelletje.
Moet hem nog iets meer detail geven en aan de compositie werken.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 09-11-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vet! Met name de shader op het schermpje is netjes! Beetje hoekig bij de gaten van de speaker en de knoppen en de Tertris cartridge shader is ook niet helemaal kloppend... Success :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja me mesh is beetje rommelig geworden daar al het gecut met edit poly waardoor me smoothing groups ook weer gek gaan doen, weet iemand wat je daar zo aan zou kunnen doen (behalve het model opnieuw maken dan :) _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Opschonen met (target) weld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nee dat heb ik al gedaan maar er komen soms gewoon onverklaarbare fouten in je mesh, net zoals bij boolean operaties zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Post eens een screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:19:
Ja me mesh is beetje rommelig geworden daar al het gecut met edit poly waardoor me smoothing groups ook weer gek gaan doen, weet iemand wat je daar zo aan zou kunnen doen (behalve het model opnieuw maken dan :) _
En toch is handmatig opschonen de juiste weg. Onoplosbare problemen in meshes bestaan niet, tenzij MAX ervan vastloopt. Zolang MAx niet vastloopt, kun je alles oplossen met handmatig opschonen in editable poly. Moeilijk vindbare problemen zijn er natuurlijk genoeg, maar ze kunnen echt opgelost worden! Remove anders eens wat edges en cut opnieuw mooie polies.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63772

NOVA_TheCrew schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:03:
Ik ga denk ik NOVA namaken van het bekende spel OMF 2097 (One Must Fall) :)
OMF ROX dat dee ik altijd met mn vriendin op mn 486 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx voor de tips beetje wat meer klooien met vertext weld helpt wel idd, heb die hoek al beetje opgeschoond. Heeft iemand nog tips om die smoothing groups beetje handig (minder tijdsintensief) aan te kunnen zetten?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 09-11-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Anoniem: 147262 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:17:
Thanx voor de tips beetje wat meer klooien met vertext weld helpt wel idd, heb die hoek al beetje opgeschoond. Heeft iemand nog tips om die smoothing groups beetje handig (minder tijdsintensief) aan te kunnen zetten?

[afbeelding]
Niet dat ik je niet geloof, maar heb je nog wat WIPS van dat je deze gemaakt had?
2 dagen voor een gameboy en textures en belichting is petje af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb er paar hieronder staan maar opzich lukt dit best wel hoor in dag tijd de vorm is ngo vrij basic meot er nog hoop detail in verwerken. Texturing is ook nog gewoon wit met een skin die ik in 20 min in photshop gemaakt heb (rechts onderin). En de belichting is ook vrij standaard skylight en 1 direct light.
Ohh ja en ik heb deze week ook geen tentamens :P ,heb er gister wel uur of 6-8 aanbesteed denk ik maar das niet zoveel als ik 14 jaar geleden aan me gameboy heb gezeten..

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 09-11-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Vette gameboy man :D Tetris is echt een meesterlijk spel 8-)

Jeej, 1e WIP. waar ik totaal niet blij mee ben, maar ik kan maar geen goede ref vinden van snake.
Guybrush wordt hem helemaal niet, want daar kwam ik helemaal niet uit. :/

Afbeeldingslocatie: http://www.daanboon.nl/got/solidsnake1.jpg

weet iemand waar ik een demo van Shag:hair kan vinden? hun site schijnt offline te zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Anoniem: 147262 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:35:
Heb er paar hieronder staan maar opzich lukt dit best wel hoor in dag tijd de vorm is ngo vrij basic meot er nog hoop detail in verwerken. Texturing is ook nog gewoon wit met een skin die ik in 20 min in photshop gemaakt heb (rechts onderin). En de belichting is ook vrij standaard skylight en 1 direct light.
Ohh ja en ik heb deze week ook geen tentamens :P ,heb er gister wel uur of 6-8 aanbesteed denk ik maar das niet zoveel als ik 14 jaar geleden aan me gameboy heb gezeten..

[afbeelding]
Aaaah, tetris. Aan dat spelletje kan ik nog steeds uren en uren besteden... Brilliant.

Prachtig werk trouwens, nog ff cleanen van je mesh en je hebt een prachtwerkje. :9
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste