[3D] Contest v15: Power Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/GoT-contest-power.jpg

Onderwerp
Alles wat met kracht, macht en energie te maken heeft.
van locomotief tot super nova. zolang het maar POWER bevat

Voorgaande versies

• 1 Onderwaterwereld
• 2 Vliegmachine
• 3 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 4 Oorlog
• 5 Snelheid
• 6 Fantasy
• 7 Eten en Drinken
• 8 Misdaad
• 9 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror

Tijdsduur

Deze contest begint vandaag 15 september 2003 en zal eindigen op 6 oktober 2003. Je hebt dus 3 weken de tijd om aan deze contest mee te doen. Op 6 oktober 2003 moeten dus alle finals ingeleverd zijn.

Regels

Elke contest heeft regels, en ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don't's, de puntentelling en natuurlijk het onderwerp van deze contest.
Do's

• Hou het off-topic gehalte laag, reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
• Als je meedoet, post je minstens 1 "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d.
• Je mag alle 3D paketten gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Truespace enzovoort).
• Gebruik maken van plugins en standaard effecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair enzovoort. Hou 't wel binnen de perken.
• Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D pakket mag. Hou 't beperkt, het is een 3D contest en geen 2D contest.
• Het gaat dus om het eindresultaat. Één render; geef duidelijk aan welke render dit is.
• De door jouw ingeleverde final moet een still zijn.
Do not's

• De final mag dus geen animatie zijn.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
• Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com, geen prefabs dus.
• Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Dus gebruik geen Poser.

Puntentelling

We gaan voor de Formule 1 puntentelling.

Voor diegene die deze puntentelling niet kennen, de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan 8 mensen mee, dan kies je gewoon de 8 beste, de rest krijgt (helaas) 0 punten.

Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je 2 top 8's maakt.

Éen voor de uitwerking, één voor de originaliteit.

!!! Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contesten wisten te winnen, hebben we de balans ietswat veranderd. De punten voor uitwerking zijn 60% van de uiteindelijke score, die voor originaliteit 40% van de score. !!!

Mail de scores (2 lijstjes met steeds op nr 1 degene die je het best vond aflopend naar 8. geen punten erbij schrijven, gewoon 2 top 8's. Met uiteraard duidelijk aangegeven welke lijst voor originaliteit en welke voor uitwerking is) naar de topicstarter StratoS_v2.0, dus naar; -=blaat=-. Zorg ervoor dat je je Tweakers-nickname vermeldt .

laatste opmerking
Let er goed op dat je een oog houd op dit topic, en op de datum. wegens problemen in de vorige contest, is het nu verplict om een final in te leveren.
Zonder final, doe je dus niet mee in de race.

Veel success en maak er wat van! :)

Voor de beginners

De contest is een typisch geval van "Free for all" dus zelfs als dit de eerste 3d scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen.
Omdat het me opviel dat veel mensen vroegen welke programma's ze moeten gebruiken leek het me handig om dit stukje even toe te voegen.
Het beste is eigenlijk om de eerste post van dit topic even door te lezen, daarin staat genoeg informatie om te beginnen.
[3d] post je 3d stuff maar weer - part 14

(p.s. complete verhaal op paar puntjes na gejat van voorgaande contest :P dus credit aan de voorgaande contest regelaars)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 10-10-2003 16:18 . Reden: oeps, intro plaatje wat te breed :) & credit where credit is due ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 08:34
Doet me denken aan iets uit buffy:

It's not about right. Not about wrong.... It's about power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik dacht eerst twee eierdopjes te zien in die pic hierboven.
Eieren -> proteïnen -> power 8)7

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92502

Zal ik het spits afbijten. M'n eerste wip, zoals jullie kunnen zien ben ik net begonnen met 3d programma :X Het resultaat van een vrije dag achter de computer, morgen weer gewoon werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/yupwip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
wat moet het exact voorstellen? :)

* Schuey wil zo graag eens meedooen, weet alleen geen onderwerp voor power :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

Mag je ook proberen mee te doen als je er niets van kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
Anoniem: 42998 schreef op 15 September 2003 @ 16:56:
Iedereen mag mee doen zolang je maar een 3d prog hebt :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
Hmm laat ik mijn Joan D'arc maar even pauseren dan en hiermee beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

ik doe natuurlijk mee, heb eindelijk es een orgineel idee, k zal zo es een wipje posten.. iedereen suc6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mizitras schreef op 15 September 2003 @ 05:01:
Ik dacht eerst twee eierdopjes te zien in die pic hierboven.
Eieren -> proteïnen -> power 8)7
zucht, en ik probeer een symboliese kerncentrale te maken.
als in 2 koelschoorsteending + dome.
alles lekker net herkenbaar en toch symbolies word het aangezien als eierdopjes.

* Anoniem: 27642 hangt zijn 3d pakket aan de wilgen en word hermiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik wacht in spanning af gezien je vorige resultaat :D
intussen ga ik verder met id-en opdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een dom vraagje. Ik heb een vorm gemaakt met de linetool.
Hoe kan ik hier nu een cilinder van maken? Dat ik zo ronddraai rond 1 punt, of 1 lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
lathe :)
of loft, ben het verschil ff vergeten :+

edit:
lol dat had ik niet verwacht, ik ben benieuwd :)

edit2:
ja idd je hebt gelijk whizzcat :)

[ Voor 57% gewijzigd door Schuey op 15-09-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 15 September 2003 @ 16:53:

Een bepaald soort fabriek :D Ik heb het extra niet zo gedetailleerd gemaakt want de fabriek is een klein deel van een veel groter geheel. Zoveel detail is dan niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Schuey schreef op 15 september 2003 @ 17:10:
lathe :)
of loft, ben het verschil ff vergeten :+
Lathe :)

Met Loft kan je een shape langs een spline laten lopen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998 schreef op 15 September 2003 @ 16:56:
Als ik mee kan doen, dan kan iedereen mee doen. Gewoon aan beginnen, er komt vanzelf iets uit wat jezelf leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 42998 schreef op 15 September 2003 @ 17:08:
even een dom vraagje. Ik heb een vorm gemaakt met de linetool.
Hoe kan ik hier nu een cilinder van maken? Dat ik zo ronddraai rond 1 punt, of 1 lijn?
vraag jezelf af hoe we hier antwoord op kunnen geven?

ja ik weet zeker wel wat je bedoelt :)
maar ik heb geen flauw idee wat voor 3d pakket je gebruikt.
als je dat er even bij edit kan iemand je meschien het zo vertellen.

maar dit soort vragen zijn eigenlijk niet bedoelt voor dit topic.
normaal gesproken zou ik je doorverwijzen naar [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 14[/rml]
maar gezien de toch redelijk simpelheid van de vraag denk ik niet dat ze er daar op zitten te wachten.

met even goed zoeken in de documentatie of een tuturial moet je er ook zo achterkomen trouwens.

wat je net met de line tool hebt gemaakt heet officeel een lattice geloof ik. (pin me er niet op vast)

naja klonk hetzelvde iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74235

Ok hier is mijn WIPje, mijn doel is een batterij te maken. Op dit moment nog ge-unskinned maar komt later nog. Eerst de mesh perfect maken.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/streetlegalpix/wip-batterij.jpg
oh ja links moet onderkant voorstellen en rechts de bovenaknt :D

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 74235 op 15-09-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 74235 schreef op 15 September 2003 @ 17:14:
Ok hier is mijn WIPje, mijn doel is een batterij te maken. Op dit moment nog ge-unskinned maar komt later nog. Eerst de mesh perfect maken.
[afbeelding]
oh ja links moet onderkant voorstellen en rechts de bovenaknt :D
ik zou hem iets meer zijde geven. nu valt het natuurlijk meer op dan met skin, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alles wat ik maak is transparant :S is dat een instelling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 42998 schreef op 15 september 2003 @ 17:29:
alles wat ik maak is transparant :S is dat een instelling ofzo?
Ja. :) Je moet even je object selecteren en dan CTRL+x doen. Dat helpt meestal bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 27642 schreef op 15 september 2003 @ 17:20:
[...]

ik zou hem iets meer zijden geven. nu valt het natuurlijk meer op dan met skin, maar toch.
surface smooth wil ook wel volstaan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 15 September 2003 @ 17:43:
[...]

surface smooth wil ook wel volstaan denk ik :)
Ach, net ff een smooth modifier erover heen gedouwt en is meteen helemaal mooi rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42
off-topic:
Welk 3D programma raden jullie aan voor een beginner? Waarschijnlijk zal ik hier toch geen final inleveren maar het wordt tijd dat ik eens wat serieuze dingen begin te doen :P

edit:
Ik twijfel tussen Truespace en Maya.

[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 15-09-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Je kunt in princiepe elk programma gebruiken, bijv. 3dsmax, lightwave, maya etc.
In grote lijnen zijn ze hetzelfde, het is dus maar net wat je bevalt. Voor max is wel een wat grotere community, dat is dus wel handy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op 15 September 2003 @ 18:02:
off-topic:
Welk 3D programma raden jullie aan voor een beginner? Waarschijnlijk zal ik hier toch geen final inleveren maar het wordt tijd dat ik eens wat serieuze dingen begin te doen :P

edit:
ik vind 3dsmax wel lekker werken maar dat begon ik pas te vinden na ik het een 1 jaar gebruik en weet waar alles zit. Weet trouwes nog steeds niet alles :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bicep3.jpg

POWERRRR

alleen klopt er niets van volgens mij :P weet iemand een goeie muscle tutorial want uit de loze hand wil nie echt lukken

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

In de laatste Publish stond wel een 3dsmax tutorial van een torso... maar ik weet niet of je daar iets aan hebt. *graaft*

Hmz, hij staat niet online, ik heb hier wel wat anders gevonden:
http://www.3dlinks.com/tutorials/GENERAL/chapter6_1.cfm
maar dat is voor een vrouw...

[ Voor 40% gewijzigd door Dark Blue op 15-09-2003 18:57 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 06:04
Ik ga ook maar eens een poging wagen. En nu maar hopen dat mijn skills genoeg gevorderd zijn :) Ik ga trouwens een raket maken (als daar geen "power" in zit weet ik het niet meer) voordat iemand mijn idee inpikt. Er komt snel een WIPje

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ben ik weer, ik werk normaal nooit zo lang in 3dsmax maarja als het om een contest gaat vind ik het altijd wel een uitdaging om het zo mooi mogelijk te maken :)

Ik heb weer een WIPje gemaakt, kheb de mesh gesmooth en een skin erop gemaakt (skin is nog niet compleet)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/streetlegalpix/wip-batterij2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op 15 September 2003 @ 18:02:
off-topic:

edit:
3dsmax :9

maar k snap trouwens niet waarom er zoveel mensen aan beginnen maar vervolgens geen finals inleveren... k bedoel het maakt toch niet uit hoe het er uiteindelijk uitziet, het is toch gewoon leuk om te doen, je dan het dan toch net zo goed ook meteen afmaken. Als k jou was zou k gewoon een final inleveren ;)
suc6 ermee, is dit je eerste poging in 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04 08:14

MaDDoG

De brakste schakel

the_Emperor schreef op 15 September 2003 @ 18:42:
[afbeelding]
POWERRRR
alleen klopt er niets van volgens mij :P weet iemand een goeie muscle tutorial want uit de loze hand wil nie echt lukken
Spieren, jeeej. Weet waar je aan begint :) 't kan erg frustrerend worden. Ik weet er alles van af.

Wat je moet doen is kijken hoe de onderliggende spieren lopen. En proberen je polygonen (of splines) mee te laten lopen met die spieren. Dus niet alleen letten op de vorm van deze foto, maar meer naar de algemene anatomie.

http://www.bartelby.com/107/ is een hele goede online reference voor spieren.
En deze en deze zijn zelfs van een bodybuild(st)er.

En verder veel kijken naar gespierde mannen. Zoals dit. Fineart.sk heeft er ook een zooi.

(je moest eens weten wat een enge verzameling ik al heb opgebouwd sinds ik bezig ben met mijn gespierde demoon :))

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragonball gastje gemaakt, ga k dus niet mee door.... post hem toch nog ffe. Lukte al stukken beter als een eerdere poging(ben er nog niet tevree mee hoor). K heb nou dus een ander idee, iets orgineler althnas dat moet het nog worden....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=333687

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=333693

k zie net die link van die turtorial, als kdat hat geweten..... damn was k er maar eerder achter gekomen, ga nou toch nog wel (overnieuw) beginnen met een dragon ball z char, maar dan niet voor deze contest(ben nogal fan n.m)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 15-09-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
Anoniem: 80198 schreef op 15 September 2003 @ 19:11:
[...]

maar k snap trouwens niet waarom er zoveel mensen aan beginnen maar vervolgens geen finals inleveren... k bedoel het maakt toch niet uit hoe het er uiteindelijk uitziet, het is toch gewoon leuk om te doen, je dan het dan toch net zo goed ook meteen afmaken. Als k jou was zou k gewoon een final inleveren ;)
Omdat er misschien mensen zijn die er aan 't eind geen zin meer in hebben en er vervolgens ook niks voor voelen een halve scene in te leveren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb alleen op mijn stage 3DSMax, wel een origineel idee, alleen te weinig tijd ben ik bang.. maar ik zal kijken wat ik kan doen. In de baas z'n tijd MAXen is eigenlijk niet netjes natuurlijk. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op 15 september 2003 @ 18:02:
off-topic:

edit:
Ik heb in het verleden weleens met truespace gespeeld, deze heeft een eigenaardige userinterface, maar als je er even mee werkt went dat wel. Ik vond truespace (toen versie 4) 1 van de makkelijkste pakketten, waarschijnlijk omdat het allemaal visueel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74235 schreef op 15 September 2003 @ 19:09:
Nou ben ik weer, ik werk normaal nooit zo lang in 3dsmax maarja als het om een contest gaat vind ik het altijd wel een uitdaging om het zo mooi mogelijk te maken :)

Ik heb weer een WIPje gemaakt, kheb de mesh gesmooth en een skin erop gemaakt (skin is nog niet compleet)
[afbeelding]
Dat ziet er al mooi uit! :9~ Een tipje: de meeste batterijen glimmen aan de bovenkant iets meer als je wipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu boompjes, weg en gras en betere texture toegevoegd. Hij's nog lang niet af, maar het begin is er :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/yupwip3.jpg

jpg maakt er weer een zooitje van.. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 92502 op 15-09-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Anoniem: 92502 schreef op 15 september 2003 @ 19:43:
Ik heb nu boompjes, weg en gras en betere texture toegevoegd. Hij's nog lang niet af, maar het begin is er :Y)

[afbeelding]

jpg maakt er weer een zooitje van.. :/
Maak dan ook een gif met 16/32 kleuren oid voor dit soort plaatjes :)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 15 September 2003 @ 19:29:
[...]

Omdat er misschien mensen zijn die er aan 't eind geen zin meer in hebben en er vervolgens ook niks voor voelen een halve scene in te leveren? :+
ja maar die van jou b.v had er een achtergrond achter gezet nog ietsie aangepast en klaar, dat snap k dus niet. K bedoel je gaat toch niet halverwegen een wedstrijd stoppen omdat je geen zin meer hebt, daarom is het een wedstrijd.

offtopic:
by the way: vrijdag gaan k met een aantal vrienden bierspel doen, alleen niemand die het heeft. Weet iemand waar je da kan kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 80198 schreef op 15 september 2003 @ 19:11:
[...]

Nog nooit met een 3D-programma gewerkt. Behalve een beetje met RoboCAD (oud!!) en AutoCAD dan, maar dat was vooral 2D-werk :)
Anoniem: 80198 schreef op 15 September 2003 @ 19:53:
[...]

ja maar die van jou b.v had er een achtergrond achter gezet nog ietsie aangepast en klaar, dat snap k dus niet. K bedoel je gaat toch niet halverwegen een wedstrijd stoppen omdat je geen zin meer hebt, daarom is het een wedstrijd.

offtopic:
by the way: vrijdag gaan k met een aantal vrienden bierspel doen, alleen niemand die het heeft. Weet iemand waar je da kan kopen???
@ LiToKi: ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je je mummy niet ingediend hebt als final. Vond ik wel mooi gedaan hoor...
@ 3d---god: EXPO?

[ Voor 36% gewijzigd door D-Three op 15-09-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoppaaaaaaaa ben weer hyper deze avond, jaja alweer een WIPje (misschien ook nog wel de final, ligt eraan of ik nog hele grote verbetering kan aanbrengen)
Here it is (trommelgeroffel).................
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/streetlegalpix/batterij-final-lowres.jpg
De reflectie op de bovenkant van de rechter kreeg ik niet beter dan, misschien iemand tips? (of is om tips vragen valsspelen :o )

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 74235 op 15-09-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 80198 schreef op 15 September 2003 @ 19:53:
[...]

offtopic:
Met een simpele achtergrond wilde ik achteraf niet af, ik flans m'n plaatjes niet even snel af. Het is of goed in mijn ogen, of helemaal niet.

offtopic:
Waarom spreek je af een bierspel te gaan doen, als niemand 't heeft of weet waar je 't kan kopen? :+ Het is trouwens te koop bij de Expo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:WZEFiDkHi2QC:www.chrisbishop.com/her/images/bio-pig.gif
*doet mee*

joeri16: mag ik je de tip geven ze dan iig nog ergens in te stoppen, de achterkant van een klok ofzo, of een transparant apparaatje (apparaten die niet transparant zijn kun je die maken) want zo twee batterijtjes is natuurlijk als final wat... zieligjes he... power op en top, als ze maar zouden werken... nu staan ze daar maar zo'n beetje :D

[ Voor 61% gewijzigd door Dark Blue op 15-09-2003 20:12 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 15 September 2003 @ 20:09:
[afbeelding]
*doet mee*

joeri16: mag ik je de tip geven ze dan iig nog ergens in te stoppen, de achterkant van een klok ofzo, of een transparant apparaatje (apparaten die niet transparant zijn kun je die maken) want zo twee batterijtjes is natuurlijk als final wat... zieligjes he... power op en top, als ze maar zouden werken... nu staan ze daar maar zo'n beetje :D
Daar zeg je me wat :D, zat te denken aan zo'n teddybeer of wat het ook was net zoals in die reclame van duracell :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 74235 schreef op 15 September 2003 @ 20:15:
[...]

Daar zeg je me wat :D, zat te denken aan zo'n teddybeer of wat het ook was net zoals in die reclame van duracell :D
tijd om je shag furr skillz bij te spijkeren :Y) daar heb je nu nog de hele contest voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 15 September 2003 @ 20:18:
[...]

tijd om je shag furr skillz bij te spijkeren :Y) daar heb je nu nog de hele contest voor :D
Kheb er al een plugin voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 15 September 2003 @ 20:06:
[...]

Met een simpele achtergrond wilde ik achteraf niet af, ik flans m'n plaatjes niet even snel af. Het is of goed in mijn ogen, of helemaal niet.

offtopic:
Waarom spreek je af een bierspel te gaan doen, als niemand 't heeft of weet waar je 't kan kopen? :+ Het is trouwens te koop bij de Expo.
dus het moet altijd perfect zijn??no offence maar beetje onzin vind ik, het was nog maar weinig werk dat er gedaan moest worden, en je kan het toch altijd proberen hij was igg mooi, ik vind het alleen jammer.. maja dat moet je zelf weten

offtopic:
we hadden gewoon afgesproken voor mijn verjaardag, ouders zijn weg etc . En we wouden wat lachuh doen, dus t bierspel. Alleen niemand van ons heeft het. En ehhh beetje domme vraag((Waarom spreek je af een bierspel te gaan doen, als niemand 't heeft of weet waar je 't kan kopen?)), we kunnen toch in de stad zoeken, of t gewoon vragen... :? .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 15-09-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74235 schreef op 15 september 2003 @ 20:15:
[...]

Volgens mij waren het haasjes of konijntjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Schuey schreef op 15 September 2003 @ 16:53:

supernova? a-bom? gedetaileerd motor blok (V16?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.helsinki.fi/~tpohjanp/inuse/bunny2.jpg

Als je in tijd te krap zit of gewoon niet met shag:fur om kunt gaan kun je altijd deze gaan modellen :D

* Dark Blue zit hier met een fout varken à la het werk van een kunstenaar voor zich... jemig, welke kunstenaar heeft toch ook alweer dat grote varken met die twee engeltjes gemaakt?
Juist, Jeff Koons, 'Ushering In Banality' maar wat heeft dat nou met power te maken??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb ook nog een snel geprobeerd om een 165.000volt (jaja POWER :D) stungun te maken.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/streetlegalpix/stungun.jpg

edit: Bedenk me net....165000 volt uit 2 penlites van Panasonic? onmogelijk :o
Ik ga maar ff uitrusten en morgen ermee verder.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 74235 op 15-09-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 74235 schreef op 15 September 2003 @ 21:50:
Kheb ook nog een snel geprobeerd om een 165.000volt (jaja POWER :D) stungun te maken.
[afbeelding]

Alles kan! theekan, koffiekan, melkkan.. oke oke die is oud :D
Ik ben dus bezig met ECHTE POWERRRRR, een nuke, Fat Man :) Het lukt alleen niet helemaal :> wips komen morgen denk O-)

[ Voor 13% gewijzigd door geez op 15-09-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Anoniem: 74235 schreef op 15 september 2003 @ 21:50:
Natuurlijk kan dat wel . Met een flinke transistor kom je een heel eind hoor ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 15-04 15:54

srblackbird

ThinkGEEK

http://www.danoontje.nl/ ?

[ Voor 41% gewijzigd door srblackbird op 15-09-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 22-04 13:29
Nou ik ga het ook proberen. Misschien nog wat simpel, maar dit is het eerste waar ik op kwam. Misschien maak ik later nog wel heel wat anders, ik zie wel. Niet echt een duidelijk plaatje maar ja het is al laat moet morgen weer naar school, dus als jullie niet zien wat het is: de POWER- en resetknop van je computer! ;)

Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/got/pics/contestwip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 16 September 2003 @ 00:02:
Nou ik ga het ook proberen. Misschien nog wat simpel, maar dit is het eerste waar ik op kwam. Misschien maak ik later nog wel heel wat anders, ik zie wel. Niet echt een duidelijk plaatje maar ja het is al laat moet morgen weer naar school, dus als jullie niet zien wat het is: de POWER- en resetknop van je computer! ;)

[afbeelding]
Kijk.......dit is nou een echte doordenk GoTer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Hoewel ik normaal gesproken nooit post in de 3D topics aangezien ik de kwaliteiten (met werken met o.a. 3DMax) niet bezit wil ik toch even posten dat het onderwerp voor deze contest erg goed gekozen is aangezien je met Power echt elke kant op kan gaan!

3d---god wat moet ik mij voorstellen van het andere idee (3de plaatje in je post met de dragonball z char), naast het feit dat ik een landschap zie wordt ik er nog niet echt wijs uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
ok, ga ik toch maar es een keer meedoen met een contest... Hier het eerste probeerseltje van mn windmolen... weet nog niet of ik dit alleen verder ga uitwerken of er een heel windmolenpark van maak ofzo, want zo is het een beetje kaal (moet sowieso nog een hoop detail bij natuurlijk)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/winmolen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 17-04 13:18
opzich wel erg cool natuurlijk, als je zoiets kan modelleren (lijkt me niet moeilijk aangezien je de windmolen al hebt).

spreekt wel van absolute power (volgens mij)

zie plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.pagowirense.nl/wier2015/15-windm.jpg

ps. moet eerlijk zeggen trouwens dat je plaatje er erg natuurgetrouw uitziet! Erg knap gedaan! Mooie wolken als achtergrond! top werkt al hoor!

[ Voor 24% gewijzigd door party42 op 16-09-2003 10:51 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Goed, daar gaat mijn idee.... ah well, had toch geen tijd gehad.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woudloper schreef op 16 September 2003 @ 09:05:
Hoewel ik normaal gesproken nooit post in de 3D topics aangezien ik de kwaliteiten (met werken met o.a. 3DMax) niet bezit wil ik toch even posten dat het onderwerp voor deze contest erg goed gekozen is aangezien je met Power echt elke kant op kan gaan!

3d---god wat moet ik mij voorstellen van het andere idee (3de plaatje in je post met de dragonball z char), naast het feit dat ik een landschap zie wordt ik er nog niet echt wijs uit...
geduld...geduld.......

het is een landschap met atoom ontploffing, als het nog niet opgevallen was ;). Moet nog veel aan gebeuren, maar het worden uiteindlijk 2 scene's die worden gemixt. Ik heb niet power van stroom ofzo, maar meer macht.... je ziet t nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 22-04 06:01
DocB schreef op 16 September 2003 @ 09:22:
ok, ga ik toch maar es een keer meedoen met een contest... Hier het eerste probeerseltje van mn windmolen... weet nog niet of ik dit alleen verder ga uitwerken of er een heel windmolenpark van maak ofzo, want zo is het een beetje kaal (moet sowieso nog een hoop detail bij natuurlijk)

[afbeelding]
Met welke software, en welke renderer heb je dit plaatje gemaakt? Het ziet er namelijk zo natuurlijk uit, van die zachte schaduwen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
mercarra schreef op 16 September 2003 @ 10:43:
[...]

Met welke software, en welke renderer heb je dit plaatje gemaakt? Het ziet er namelijk zo natuurlijk uit, van die zachte schaduwen.
is 3dmax met brazil. Qua belichting heb ik alleen nog maar een standaard skylight aangezet, en een spot op die molen gericht. Wat je ziet zijn dus de schaduwen van de spot die verzacht worden door de skylight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
lol heb ik eindelijk een id voor deelname, is het hetzelfde als 3dgod :+
Dan maar wat anders verzinnen :(

edit:
trouwens wel een coole uitdaging :D
vind je het erg als ik ook een manga character maak ? Voorkeur gaat gelijk uit naat gokou btw O-)

[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 16-09-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 21-04 14:30
Ik heb een id en ben er al aan begonnen :)
DocB schreef op 16 September 2003 @ 09:22:

[afbeelding]
Goed begin, ziet er iid natuurlijk uit, mooie material. Ik zou wel een windmolenpark maken, of je moet een hele gedetaileerde molen maken, maar dat is lastig gezien het feit dat er niet zo veel detail er in te stoppen valt :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 22:27
* inquestos gaat eens origineel zijn door niet origineel te zijn :P
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:uL77KW1mFdcC:photo.ucr.edu/california/projects/yavno/power.jpg

Lijkt een beetje een zieke traditie hier te zijn geworden: zo'n apart mogelijk onderwerp verzinnen. Ga ik eens niet aan mee doen, maar wel met de contest :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

inquestos schreef op 16 September 2003 @ 15:43:
* inquestos gaat eens origineel zijn door niet origineel te zijn :P
[afbeelding]

Lijkt een beetje een zieke traditie hier te zijn geworden: zo'n apart mogelijk onderwerp verzinnen. Ga ik eens niet aan mee doen, maar wel met de contest :)
Ha! Helemaal mee eens. Komt er een wedstrijd 'speed', het eerste wat je ziet is een slak. Ach ja, da's zelfs al oud bedenk ik me net.
Ik heb wel weer eens zin om mee te doen. Maar te weinig tijd. Heb ook al een idee "over the top"... belletje iemand? :)
kijken of ik vanavond tijd vind om te beginnen.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Schuey schreef op 16 september 2003 @ 11:11:

edit:
vind je het erg als ik ook een manga character maak ? Voorkeur gaat gelijk uit naat gokou btw O-)
offtopic:
Ga bezig met Alternova! :P
Btw, het is Goku(toch?), niet Gokou ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 16-09-2003 16:51 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 06:04
He Questos, ik wilde al een raket gaan maken. Heb ook al een begin gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s551813/shuttle.jpg

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel551813 schreef op 16 September 2003 @ 16:54:
[afbeelding]
Men mag toch wel 2 dezelfde ideeen hebben? Zo zie ik onderdelen van m'n idee in andere wips terug, dat lijkt mij niet zo'n ramp als je maar niet een wip probeert na te maken :D

* Anoniem: 1836 gaat wat eten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Blade_V schreef op 16 September 2003 @ 16:50:
[...]

offtopic:
Ten eerste dat doe ik al dag en nacht ;)
ten tweede in het japans is db, dbz en dbgt 10x beter dus schrijf ik het ook zo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er super mooi uit, lijkt net het intro van de eerste terminator movie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik heb eindelijk alles weer op orde(mijn computer dan he)
En heb vandaag ff een wipje gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip1.jpg
C&C plz

Het heeft met power te maken dat je veel kracht/magisch krcht nodig hebt om het zwaard uit fe steen te trekken

En er moet nog een hoop aan gedaan worden

[ Voor 36% gewijzigd door Jaguar_e op 16-09-2003 17:15 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 16 september 2003 @ 11:11:

edit:
(k weet niet of dit je vraag was) maar van mij mag je die dbz char maken, ik gebruik hem igg niet voor de contest. Zoals k al zei ben gewoon fan, en lijkt me echt vet om zelf es zo'n animatie te maken... (en als je die atoombom bom bedoelde, mag je t ook wel namaken hoor. Dit is maar een klein stuk van de complete scene(is nog verre van af hoor)k zit trouwens heel erg te twijfelen over mijn idee, plop :*) ineens een vettig idee. Vanavond wipje denk :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 16-09-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
damn wat een goede ideeen hier.. en ik nog steeds op niets goeds komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Blade_V schreef op 16 September 2003 @ 16:50:
[...]

offtopic:
offtopic:
San Gokou (of Gokou San, als je van 't Japanse omdraaien houdt :p) is 't zelfs 'officieel', Goku is de Engelse verbastering. Heb die kinderserie nog gevolgd ook een tijd terug, zaten desalniettemin wel een paar leuke scenes tussen in die 200-nog-wat afleveringen.

Maar misschien is zo'n DBZ figuur zo gek nog niet, anatomie blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 80198 schreef op 16 September 2003 @ 17:23:
[...]

(k weet niet of dit je vraag was) maar van mij mag je die dbz char maken, ik gebruik hem igg niet voor de contest. Zoals k al zei ben gewoon fan, en lijkt me echt vet om zelf es zo'n animatie te maken... (en als je die atoombom bom bedoelde, mag je t ook wel namaken hoor. Dit is maar een klein stuk van de complete scene(is nog verre van af hoor)k zit trouwens heel erg te twijfelen over mijn idee, plop :*) ineens een vettig idee. Vanavond wipje denk :9
ok ben al begonnen :)
was zelf ook een groot fan :*) Zelfs nog een rpg gemaakt (forum based) en succesvol gedaan ed, interesse verloren na alle afleveringen van db t/m gt gezien te hebben, ergens wel jammer.. mja :P

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/wipgokou.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 16-09-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
ziet er wel koel uit, missch moet je de wenkbrauwen iets dikker omhoog en smaller omlaag als je begrijpt wat ik bedoel.

De kin ensow moeten denk ik nog komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue heeft haar varken aan de wilgen gehangen.

Hoewel ik organica gebruik en met vue alles probeer kan ik er geen gezond beest uit krijgen.

Ik zou graag het Danoontje idee willen claimen, heeft iemand daar wat op tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 22:27
Michel551813 schreef op 16 September 2003 @ 16:54:
[afbeelding]
doe je best :+ , ik maak een elektriciteitscentrale met van die hoogspanningskabels, beetje zelfde sfeer als in plaatje. Voortaan plaatje groter afbeelden :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog even tijd gevonden. :*) Een ander gebouw dat bij m'n idee hoort:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wip4.gif
(nu als gifje)

Op die grote cylinders heb ik me toch een tijd gezeten, ik kreeg de vorm maar niet goed, eerst was ie te breed, toen te smal, toen te hoog en daarna te laag. :( Wat vinden jullie, zijn ze nu wel in de goede proporties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 92502 schreef op 16 September 2003 @ 19:20:
Toch nog even tijd gevonden. :*) Een ander gebouw dat bij m'n idee hoort:
[afbeelding]
(nu als gifje)

Op die grote cylinders heb ik me toch een tijd gezeten, ik kreeg de vorm maar niet goed, eerst was ie te breed, toen te smal, toen te hoog en daarna te laag. :( Wat vinden jullie, zijn ze nu wel in de goede proporties?
makkelijkste om in zulke gevallen te doen is even de google afbeeldingzoeker erbij te pakken... dit is een van de plaatjes die je dan krijgt. Desnoods zet je deze even op de achtergrond van een viewport om de verhoudingen precies kloppend te maken...

edit: moet ik natuurlijk wel het plaatje erbij doen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.optics.bruker.com/applications/images/head/nuclear_head.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door DocB op 16-09-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind het eigenlijk (mierenneukerij) wat vreemd dat ze weer aan de bovenrand naar buiten 'tuiten'? Ze lopen bovenaan toch altijd recht omhoog?
Ja, die van Stratos in de openingspost ook niet... maar toch... :?
Afbeeldingslocatie: http://www.optics.bruker.com/applications/images/head/nuclear_head.jpg

edit:
ROFL @ DocB! Ik laat dit plaatje even staan voor de lol :D

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 16-09-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Schuey schreef op 16 September 2003 @ 18:44:
[...]

was zelf ook een groot fan :*) Zelfs nog een rpg gemaakt (forum based) en succesvol gedaan ed, interesse verloren na alle afleveringen van db t/m gt gezien te hebben, ergens wel jammer.. mja :P

[afbeelding]
ziet eruit als de kop van Cel (in wording welliswaar :P )
maar je wip heet wipgoku.jpg :?

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Dark Blue schreef op 16 September 2003 @ 19:24:
Ik vind het eigenlijk (mierenneukerij) wat vreemd dat ze weer aan de bovenrand naar buiten 'tuiten'? Ze lopen bovenaan toch altijd recht omhoog?
[afbeelding]

edit:
LOL, great minds think alike was het toch?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dark Blue schreef op 16 September 2003 @ 19:24:
[afbeelding]

edit:
mijn "eierdoppen" (ja ben er nog steeds niet overheen) heb ik express overdreven omdat ik het een beetje symbolies/toon style wou neer zetten.

vorm en grote is iid zoals op die plaatjes.
en denk dat de grote die yup heeft genomen wel klopt.
die dingen zijn echt zwaar huge.
meschien aan de top net wat te veel naar buiten uit gebogen, maar who cares about reality :)
als het er goed uit ziet, dan is het goed. :)

(het zijn overgens koel torens, en er komt enkel waterdamp uit. (of wolken zoals kleine kinderen het vaak zien :P ))

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 16-09-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Haco schreef op 16 september 2003 @ 19:28:
[...]

ziet eruit als de kop van Cel (in wording welliswaar :P )
maar je wip heet wipgoku.jpg :?
wordt ook gokou :) Mja pas met haar zie je wie het is waarschijnlijk :+
Heb alleen moeite met het oor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je voor de plaatjes, die kan ik goed gebruiken. Ik zal zo eens kijken waar ik de achtergrond kan instellen. Zodadelijk ook nog even op google kijken naar meer plaatjes. Daarna ga ik met de stuwdam aan de slag :Y) De jkleurtjes komen op een ander tijdstip aan de beurt. Nu eerst tijd voor een kopje koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Laatst online: 30-03 21:23
ik kan alleen met een cad programmaop m'n architectenburo lekker 3d-maken maar er gaat daarmee veel te veel tijd zitten in texturen wat echt een drama is, maar ik zat zwaar te denken aan een Tractor pulling: en dan zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.josam.nl/dossierrichten/trekker/risingstar5.jpg

of een sprinter die net wegknalt:
Afbeeldingslocatie: http://www.advantageathletics.com/sprints/SprintStart/start13.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Chainsaw op 16-09-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Laatst online: 16-05-2024
Nog maar een wipje
Heb het handvat flink onder handen genomen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip2.jpg

C&C welcome

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 16 September 2003 @ 18:44:
[...]

[afbeelding]
begint al wat te worden, ik zou die wenkbrauwen en ogen pas op het laats erin doen. Eerst de basis vorm helemaal goed krijgen. K heb ook al zo'n beetje alle afleveringen gezien (chinees, frans *als goku frans gaat praten, is meteen die hele dragonball z spirit weg :/ ). Moet k wat wires sturen van mijn dragonball char??
igg weer een hoofd, een of andere tik van me 8)7 . Igg het word een generaal, die voor een voor een glazenbol zit, en dat het in die glazenbol oorog is... :z nou het nog uitwerken, ach genoeg tijd :9

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=336641

..3,5 uur werk :9, maar nou nog oren, en mooie ogen duurt ook nog wel ffe

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 16-09-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja thx die wires zouden wel cool zijn :)
ik zie iig dat het beremoeilijk is een hoofd te maken dat op gokou lijkt :+ Ik denk dat ik me te strikt aan de pics hou ofzo..
Een echt hoofd is makkelijker :P Zal binnenkort ook weer eens menselijk hoofd maken, zorgen dak de topologie niet vergeet :D

edit:
update; ben eigenlijk totaal niet tevreden :X

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 16-09-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Schuey schreef op 16 September 2003 @ 19:48:
[...]

wordt ook gokou :) Mja pas met haar zie je wie het is waarschijnlijk :+
Heb alleen moeite met het oor :'(
[heel erg offtopic]
idd, haar is het belangrijkste bij DB ;)
[/heel erg offtopic]
/ontopic
lijkt me zowiezo moeilijk om van een 2d iets 3d te maken

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chainsaw schreef op 16 September 2003 @ 19:53:
[afbeelding]
Als ik het kon zou ik gaan voor de sprinter, die beeld power het beste uit imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
Chainsaw schreef op 16 September 2003 @ 19:53:
ik kan alleen met een cad programmaop m'n architectenburo lekker 3d-maken maar er gaat daarmee veel te veel tijd zitten in texturen wat echt een drama is, maar ik zat zwaar te denken aan een Tractor pulling: en dan zoiets:
[afbeelding]

[afbeelding]
offtopic:
haha, lol
dat tractor pulling team kom ik nogal regelmatig tegen @ wedstrijden en ze zijn best wel lachen met hun turbines, maar ik geef voorkeur aan Beverol eager beaver :+ (vrienden nml)

magoe, ik heb ook een wipje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/wvdridder/dynamite.jpg

nog maar net mee begonnen, moet nog belichting, texturing, dit is alleen nog maar testje.

word een ultra l33t dynamite bommetje met stoer LCD display :+

[ Voor 4% gewijzigd door IFASS op 16-09-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

HEEEL erg standaard... maar ik denk dat ik ook aan de Dragonball / Z / GT ga. Waarschijnlijk een mooie (nou ja...) powerbattle met the palace op de achtergrond. Voor hen die het niet weten... Goku goes SSJ4 morgen, 16.30u op Yorin. Maar goed.. :)

ps: Er werd al eens genoemd dat het steeds meer een race werd op de gekste dingen te maken om de originaliteitsprijs te krijgen. Dit was mij ook al opgevallen. Wellicht een idee voor de volgende wedstrijden om misschien de originaliteit eruit te laten? Ik vind dat namelijk ook steeds moeilijker om te beoordelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 16-09-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kan t nie laten sorry... misschien een inspiratiebron ;)
klik (geluid aan?)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n laatste wip voor vandaag. Ik heb nu alles bij elkaar gezet, word wel allemaal erg langzaam, maar gelukkig ontdekte ik net de hide en unhide functie.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wip5.gif

De nieuwe stuwdam zie je aan de rechterkant. Dat blok onder de boompjes is een garage, die zie je normaal niet, maar ik ben de bodem vergeten. :X

PS: ik voel me nogal een newbie met al die prachtige wips! _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.