[3D] Contest v15: Power Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.277 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Mijn WIP wordt dus ook geen final. Dus ik trek mij ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:02
Ik trek me ook terug; ik ga hem wel ooit nog wel eens afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

Topicstarter
Ok, de tijd is verstreken en alles wat ingeleverd is is gepakt.

Ik pak voor het gemak even het tabbeletje wat Michel551813 heeft gemaakt (waarom het wiel 2 keer uitvinden?)
veel dank daarvoor overgens :) bespaart me enorm veel leeswerk. _/-\o_

so without further addo, here are the finals

dark blue
(resized - click image for full)
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/powerfinal3.jpg

geez
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/V15/final.jpg

Hymn
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers%20power/final.jpg

jaguar_e
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip7.jpg

Lord_Mithril
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11351/full.jpg

mercarra
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/power2.jpg

Michel551813
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s551813/shuttle19.jpg

Ojah
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/3.jpg

Schuey
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/gokoufin.jpg

SilverStream
Afbeeldingslocatie: http://www.ferryvd.nl/upload/uploads/final.jpg

cyberhunter heb ik uit de contest gehaald. dit eigenlijk om 2 redenen.
1: hij heeft geen WIP gemaakt. maar dat kon ik op zich over het hoofd zien.
2: zijn plaatje is offline of zijn server is offline, zijn final is iig niet meer te bereiken.
sowieso heeft hij maar 1 enkele post in dit topic geplaatst dus erg betrokken/actief zijn kon hem ook niet reden.

ik heb de plaatjes van dark_blue en geez geresized naar 640x480 (via [img=640,480) de kwaliteit gaat er doordoor iets achteruit maar ze zijn ook klikbaar om de voledige versie te zien.

Dus nu is het zo ver :)
ik verwacht van de finalisten dat ze zo spoedig mogelijk hun oordeel vellen over de tegenstand, en dat zo spoedig mogelijk aan mij door geven.
de specefieke regels hiervoor staan vermeld in de eerste post van dit topic.
mijn e-mail adres staat daar ook vermeld.

zodra alle lijstjes binnen zijn zal ik het in een spreadsheet gooien en zo snel mogelijk de resultaten bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Anoniem: 27642 schreef op 07 October 2003 @ 19:05:
Ok, de tijd is verstreken en alles wat ingeleverd is is gepakt.

Ik pak voor het gemak even het tabbeletje wat Michel551813 heeft gemaakt (waarom het wiel 2 keer uitvinden?)
veel dank daarvoor overgens :) bespaart me enorm veel leeswerk. _/-\o_

so without further addo, here are the finals

dark blue
[afbeelding]

geez
[afbeelding]

Hymn
[afbeelding]

jaguar_e
[afbeelding]

Lord_Mithril
[afbeelding]

mercarra
[afbeelding]

Michel551813
[afbeelding]

Ojah
[afbeelding]

Schuey
[afbeelding]

SilverStream
[afbeelding]

cyberhunter heb ik uit de contest gehaald. dit eigenlijk om 2 redenen.
1: hij heeft geen WIP gemaakt. maar dat kon ik op zich over het hoofd zien.
2: zijn plaatje is offline of zijn server is offline, zijn final is iig niet meer te bereiken.
sowieso heeft hij maar 1 enkele post in dit topic geplaatst dus erg betrokken/actief zijn kon hem ook niet reden.

ik heb de plaatjes van dark_blue en geez geresized naar 640x480 (via [img=640,480) de kwaliteit gaat er doordoor iets achteruit maar ze zijn ook klikbaar om de voledige versie te zien.

Dus nu is het zo ver :)
ik verwacht van de finalisten dat ze zo spoedig mogelijk hun oordeel vellen over de tegenstand, en dat zo spoedig mogelijk aan mij door geven.
de specefieke regels hiervoor staan vermeld in de eerste post van dit topic.
mijn e-mail adres staat daar ook vermeld.

zodra alle lijstjes binnen zijn zal ik het in een spreadsheet gooien en zo snel mogelijk de resultaten bekend maken.
en die van litoki dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 80198 schreef op 07 October 2003 @ 19:31:
[...]

is geen final, enkel een WIP.
en dus geen finalist.
LiToKi:
Aan het begin van de contest mee begonnen, 2/3 avonden mee bezig geweest. Daarna amper aangeraakt, maar zonde om niet te posten;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
FINAL (kdenk da'k vanaaf niet meer verder ga, desnoods voor kleine dingen :+)

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/wvdridder/dynamite3.jpg

C&C plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 21:16
Stratos you got mail..

*geeft IFASS een goed bedoelde knuffel... je bent telaat.. deadline was vanochtend 6 uur..

[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 07-10-2003 21:19 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
na ja, dan maar niet meedoen :'(

pech van de tijd ;) (toch al gauw wat uurtjes aan besteed)

* IFASS dacht dat het om woensdag ochtend 7 uur pas afgelopen was |:(

[ Voor 58% gewijzigd door IFASS op 07-10-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
Anoniem: 80198 schreef op 07 October 2003 @ 19:31:
[...]

Helaas, geen tijd meer :( dus alleen een ventje :) geen final, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
OMG wat een zooi inleveringen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

Stratos je hebt mail met mijn punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Stratos je hebt weer een mailtje.

In deze post geef ik even aan wat ik van enkele finals vond. Ik heb de waarheid zeker niet in pacht, maar geef kort commentaar. Bedenk dat het persoonlijke commentaar dat ik hier geef, niet betekent dat ik op deze punten wel geslaagd ben.

Voor mij waren de finals van Hymn en Michel551813 het beste. Je kon goed zien dat er veel tijd in was gestoken, en de final was ook niet even snel afgemaakt. Jammer dat velen dit wel hebben moeten doen, leuke ideeen, niet eens een slecht model (SilverStream), maar toch een final die te snel in elkaar is gezet naar mijn idee.

Ook kwam bij velen het idee van power niet echt terug. Soms wel indirect, maar het straalde er niet echt van af.

Ojah, heel leuk idee, maar je moet even turen om te zien wat er precies wordt bedoeld!
Schuey, wel power, maar de uitwerking is blurry, waardoor het plaatje niet echt naar voren komt.
Lord_Mithril, leuk idee, maar je model is erg simpel.
geez, tja, jij had wat problemen tijdens de contest ofzo? Je plaatje is niet echt 3d, zou net zo goed een photoshop filter kunnen zijn. nofi.
dark blue, leuk idee, maar je plaatje is niet echt af.
jaguar_e mijn nummer 3. De kleuren he? Dat blauw is zo blauw, en die ton is zo bruin ivm de blauwige muur. Maar daar is al genoeg over gepraat, kwestie van smaak misschien.

Hymn, de stijl van de auto vind ik heel goed. Ook het materiaal en de compositie spreken mij aan. Gaaf ding.

Michel551813, je hebt veel tijd gestopt in de model, en bent tijdens de contest ook duidelijk vooruit gegaan. Minpuntje: de belichting, maar dat zie je zelf ook denk ik wel.

Wellicht dat het niet volgens de regels is dat ik voor de uiteindelijke bekendmaking van de punten deze post doe. :/ Maar ik heb tijdens het lopende topic weinig gemeld, anders had ik dan al gezegd wat ik van de wips en finals vond. Mocht deze post eigenlijk op dit moment niet gewenst zijn, meld dat dan maar zo snel mogelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Mercarra op 07-10-2003 23:21 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Ik doe niet mee aan deze contest, gewoon omdat ik geen skills genoeg heb, maar ik wil toch even zeggen dat Michel met zijn shuttle deze contest mag winnen van mij....

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boegel schreef op 07 oktober 2003 @ 23:21:
Ik doe niet mee aan deze contest, gewoon omdat ik geen skills genoeg heb, maar ik wil toch even zeggen dat Michel met zijn shuttle deze contest mag winnen van mij....
:P Fijn om na de deadline te melden dat je niet meedoet zonder ooit een WIP te hebben gemaakt. Nou hopen dat niet iedereen dat gaat doen ;)

(no offense Boegel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

achja, ik doe wel mee aan deze contest en ik vind dat ik wel mag winnen van mij.
(ps, op een keertje na heb ik gemerkt dat hoe minder tijd ik in zon contest steek, hoe hoger mn puntenaantal is, es kijke of dat nu weer opgaat :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51144

mercarra schreef op 07 oktober 2003 @ 23:17:niet eens een slecht model (SilverStream), maar toch een final die te snel in elkaar is gezet naar mijn idee.
uiteindelijk te kampen gehad met tijdgebrek waardoor ik mijn totale idee niet heb kunnen uitwerken...
maar ik vond het zonde van de tijd die ik er in had gestoken om hem niet te posten als final :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb nu de punten gehad van de volgende mensen.

mercarraX
Lord_MithrilX
dark blue
Jaguar_e
OjahX
SilverStreamX
SchueyX
Michel551813X
Geez
HymnX

Het is nu wachte op de laatste 3 mensen die hun cijfers nog moeten inleveren.

ik heb hier wel een enorm gevoel van deja vu, want net zoals de laatste contest is er weer een duidelijk patroon te zien.
er word bijna unaniem voor 1 persoon gestemt als beste.

nummer 2 en 3 daar in tegen lopen nek aan nek met 1 punt verschil.
de nummer 4 is overgens ook wel grapig, die heeft namelijk voor zowel orginialiteit als uitwerking even veel punten gekregen. :)

IFASS,
het is enkel je timing die niet helemaal lekker zat,
als je die laatste final een paar uur eerder had ingeleverd dan had ik je nog laten meedoen.
maar ik had de post met finals gewoon al gemaakt en de eerste mailtjes waren binnen.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 08-10-2003 17:33 . Reden: tabel wijzigen en ff wat commentaar over huidige stats + IFASS bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 09:01
mercarra schreef op 07 October 2003 @ 23:17:
Stratos je hebt weer een mailtje.

In deze post geef ik even aan wat ik van enkele finals vond. Ik heb de waarheid zeker niet in pacht, maar geef kort commentaar. Bedenk dat het persoonlijke commentaar dat ik hier geef, niet betekent dat ik op deze punten wel geslaagd ben.

Voor mij waren de finals van Hymn en Michel551813 het beste. Je kon goed zien dat er veel tijd in was gestoken, en de final was ook niet even snel afgemaakt. Jammer dat velen dit wel hebben moeten doen, leuke ideeen, niet eens een slecht model (SilverStream), maar toch een final die te snel in elkaar is gezet naar mijn idee.

Ook kwam bij velen het idee van power niet echt terug. Soms wel indirect, maar het straalde er niet echt van af.

Ojah, heel leuk idee, maar je moet even turen om te zien wat er precies wordt bedoeld!
Schuey, wel power, maar de uitwerking is blurry, waardoor het plaatje niet echt naar voren komt.
thx, maar dit was de bedoeling, het moest hitte en kracht uitstraling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

_Richard

want?

zeker ook de edge gelezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.factornews.com/screen/6458_10.jpg

in het origineel zaten de vliegtuigjes er ook in :), die zijn alleen later voor de edge weggehaald..

He who drop shit in toilet, have shitty time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 06:04
@ Stratos: You've got mail

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
_Richard schreef op 08 October 2003 @ 09:44:
[...]

zeker ook de edge gelezen:

[afbeelding]

in het origineel zaten de vliegtuigjes er ook in :), die zijn alleen later voor de edge weggehaald..
Vet cool! Nee, ik had een hele andere foto als basis:
Afbeeldingslocatie: http://www.mrdowling.com/706nazi.jpg

Volgens mij zijn er veel afbeeldingen die er zo uit zien. Standpunt op 3 meter hoogte ongeveer, je lijkt er net tussen te staan, maar ziet toch de enorme mensenmassa. Steeds 3 vlaggen, met het symbool van de machtshebber.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
stratos you have mail :)
was alleen te enthousiast en vergeten me nick erbij te zetten :+ Dus wgeuze@zeelandnet.nl dat is de mail van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
maar betekent het dan dat omdat ik te laat ben niet meer mee mag doen?

jmmr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
moment, eerst ff wat voor school afmaken 8)7

of eigenlijk... eraan beginnen.. 8)7 :X :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

wie moeten nog mailen? :)

iemand al ideeen voor nieuwe contest?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik dacht zelf aan winter, lekker afgezaagd :P Maar er is nu al zoveel geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik *duikt weg*
Winter? Jeez dan kan ik mijn etensfinal wel weer inleveren (voor de tweede keer :+ ) (dat was een wintertafereeltje met een koek en zopietentje)

Doe es wat leuk cryptisch...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ideetjes van mij voor de volgende contest.

• - Armor & Weapons in ancient worlds
• - Utopia
• - Life & Death
• - Dungeons & Dragons
• - Arabian Nights
• - Spreekwoorden in Beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

ik ben nog niet in staat om mee te doen (puur capaciteitsprobleem...uhm... ik heb dus geen capaciteit :( (moet nog effe wachten op mijn harnessing 3d max 5-boek :)

maareh... persoonlijk word ik helemaal gelukkig van Dungeaons & Dragons :)
anderzijds, Spreekwoorden in Beeld biedt ook wel mogelijkheden (de ezel die zich stoot, voor lul staan etc.)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spreekwoorden in beeld levert allemaal verschillende soorten scenes op? beetje vaag beoordelen word da dan.
arabian nights lijkt me een vet goeie
d&d is zo ongeveer al geweest met fantasy, life&death klinkt mij te breed, utopia lijkt me saai (perfecte dinge make is niet leuk, tmot vaag en ziek zijn!) en armor & weapons in ancient worlds lijkt me tsja, kweenie, minder leuk als arabian nights in ieder geval :)
verder lijkt winter me ook niet bijster boeiend, maja, das een kwestie van smaak.
Eerste wat in me opkwam was btw superheroes, dat is al aantal keer eerder gemeld, maja, met al die dbz gasjes van deze keer weet ik niet of dat wel zo goed past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

outpost vind ik nog steeds leuk :P

of een keer een contest puur op verlichting of op texturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
@NaPi2003: je moet gewoon meedoen, het is heel leerzaam (Ik heb in ieder geval weer het een en ander bijgeleerd). Als je op problemen stuit moet je dat gewoon posten. Er is altijd wel iemand die je wil helpen.

Ik ben voor een redelijk abstract begrip voor de nieuwe contest, dan krijg je ten minste echt verschillende ideeën.

[ Voor 23% gewijzigd door Michel551813 op 09-10-2003 08:46 ]

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Michel551813 schreef op 09 October 2003 @ 08:42:
@NaPi2003: je moet gewoon meedoen, het is heel leerzaam (Ik heb in ieder geval weer het een en ander bijgeleerd). Als je op problemen stuit moet je dat gewoon posten. Er is altijd wel iemand die je wil helpen.

Ik ben voor een redelijk abstract begrip voor de nieuwe contest, dan krijg je ten minste echt verschillende ideeën.
dat is zeer zeker het geval... ik bedoel, dat je er veel van leert, maar ik kom nog niet heel veel verder dan wat basis objecten... en vooral texturing en belichting is nog heel erg ver van mijn bed. Probeer waarschijnlijk wel wat, maar of het gaat lukken, wie weet ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

NaPi2003 schreef op 09 October 2003 @ 12:23:
[...]

dat is zeer zeker het geval... ik bedoel, dat je er veel van leert, maar ik kom nog niet heel veel verder dan wat basis objecten... en vooral texturing en belichting is nog heel erg ver van mijn bed. Probeer waarschijnlijk wel wat, maar of het gaat lukken, wie weet ;)
ik ben als begin ook begonnen met de contesten.... niet dat ik nu al goed ben maar het gaat om het idee.

-edit- typen is lastig

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 09-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn alle mails al binnen?:P

misschien iets doen met architectuur?
lijkt me ook wel een keer leuk voor de verandering :P

architectural fantasy's

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
You got mail stratos

Bu maar hopen dat de uitslag snel komt

Mijn ide voor volgende is het id wat ik al 3 contests lang roep
Frozen worlds(geen winter)

[ Voor 45% gewijzigd door Jaguar_e op 09-10-2003 16:17 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb nu de punten gehad van de volgende mensen.

mercarraX
Lord_MithrilX
dark blueX
Jaguar_e X
OjahX
SilverStreamX
SchueyX
Michel551813X
Geez
HymnX

Het is nu wachte op de laatste 3 mensen die hun cijfers nog moeten inleveren.

ik heb hier wel een enorm gevoel van deja vu, want net zoals de laatste contest is er weer een duidelijk patroon te zien.
er word bijna unaniem voor 1 persoon gestemt als beste.

nummer 2 en 3 daar in tegen lopen nek aan nek met 1 punt verschil.
de nummer 4 is overgens ook wel grapig, die heeft namelijk voor zowel orginialiteit als uitwerking even veel punten gekregen. :)

dat klopt nu niet meer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 09-10-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar_e schreef op 09 October 2003 @ 16:16:
Mijn ide voor volgende is het id wat ik al 3 contests lang roep
Frozen worlds(geen winter)
dat idee kan wel mits er duidelijke regels zijn ;)

van dat et niet een auto mag zijn met een ice shader erover heen maar dat er duidelijk een 'world' aanwezig is ;)

anders maakt iedereen iets en propt er een ice shader overheen en voila ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 41017 schreef op 09 October 2003 @ 17:34:
[...]

dat idee kan wel mits er duidelijke regels zijn ;)

van dat et niet een auto mag zijn met een ice shader erover heen maar dat er duidelijk een 'world' aanwezig is ;)

anders maakt iedereen iets en propt er een ice shader overheen en voila ;)
Vue heeft geen ice shader :(
En Organica al helemaal niet :(

(maar met Organica kun je wel leuke ijssculpturen maken! d:)b )

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Hmm ja
Nou ik ben vanaf morgen weg nu hopen dat misschien vanavond er al een uitslag bekend is
:D

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja het zal me ook benieuwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou wel het mooist zijn ;)

dus Dark Blue en geez mailen! tjoptjoptoptjjtoptjjtpjotjop! ;)

kvind 'architectural fantasy's' nog steeds kewl ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja maar zou je niet steeds dingen van escher krijgen? variatie is mss dan ook weer ver te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwah ;)

zoiets als de Fantasy contest maar dan met gebouwen ;) dan is het juist moeilijk om origineel te zijn ;)

of een contest puur op belichten lijkt me ook wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Schuey schreef op 09 October 2003 @ 20:20:
ja maar zou je niet steeds dingen van escher krijgen? variatie is mss dan ook weer ver te zoeken :P
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Iemand die voor zo'n contest een escher 'copieert' zal geen / nauwelijks punten krijgen voor de originaliteit. En weet je een gebouw te ontwerpen á la escher, dan is dat natuurlijk al een heel stuk origineler (en nog ontzettend knap ook ! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-04 21:16
Mischien een leuk onderwerp.. "The year 3000"
dit geeft extreem veel vrijheid.. want je kan vrijwel alles maken EN je kan zelf bepalen hoe de wereld er dan uit ziet.. toekomst alla startrek of eerder richting fallout of toch maar dawn of the dead :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 21-04 14:30
Lord_Mithril schreef op 09 October 2003 @ 22:08:
dit geeft extreem veel vrijheid.. want je kan vrijwel alles maken EN je kan zelf bepalen hoe de wereld er dan uit ziet.. toekomst alla startrek of eerder richting fallout of toch maar dawn of the dead :)
Daar ben ik erg voor :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, kewl :D

leuk onderwerp :)

nu wachten op de uitslag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58785

Ik zou ook voor dit onderwerp gaan! _/-\o_
iig iets in die trend.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 58785 op 09-10-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 15:31
Met een vakantie voor de deur wil ik wel ook wel eens een poging wagen om mijn Blender3d kunsten op een wat hoger niveau te tillen!

evt. nieuwe onderwerp is leuk verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
ben er eindelijk weer :X ben de hele godganze dag bezig geweest met huiswerk gewoon gisteren.. punten komen eraan :P

edit:
hij is onderweg!

[ Voor 13% gewijzigd door geez op 10-10-2003 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 58785 schreef op 09 October 2003 @ 23:08:
[...]

Ik zou ook voor dit onderwerp gaan! _/-\o_
iig iets in die trend.
lijkt me ook leuk.. en heb meteen al een idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes, yes.. dit onderwerp rulezzz. Aangezien k net een nieuw character wou maken, komt dit perfct uit. (char uit de toekomst dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Het jaar 3000 is wel lekker ruim :). Kan iedereen leuk zijn of haar (hoi Dark Blue :+) fantasie op loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
Bluh moet meteen weeer aan "Busted" denken... "I've been to the year 3000" yadayada :-/ :D Mja voor een contest is 't wel een koel onderwerp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is idd lekker breed vraag me af wat er uit zal komen als we dit onderwerp nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
LiToKi schreef op 10 October 2003 @ 14:15:
Het jaar 3000 is wel lekker ruim :). Kan iedereen leuk zijn of haar (hoi Dark Blue :+) fantasie op loslaten.
offtopic:
is dark blue een meiske/vrouw dan? apart :D

Maar iedereen stemt dus in met het onderwerp 'Year 3000' ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
ken jij een kerel die Heidi heet dan :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
FragNeck schreef op 10 October 2003 @ 15:35:
ken jij een kerel die Heidi heet dan :)
nee niet echt nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 07:45
* inquestos zal eens een keer niet een idee voor de contest verzinnen. :+ Wel altijd leuk hoor creatief met het onderwerp zijn, maar bij mijn onderwerpen kan ik zelf nooit iets leuks verzinnen :X

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alle scores zijn nu eindelijk binnen, en ik heb ze verwerkt in een spreadsheet om zo de score te berekenen.
omdat ik lui ben heb ik gewoon screenshots van scores + diagram gemaakt.

alle getalen die verwerkt zijn in het diagram zijn onder voorbehoud van fouten. ik ben ook maar mens.
mochten er getallen niet kloppen zet het dan gewoon even in een reply en dan veranderd ik het.

gefeliciteerd Mercarra met het behalen van de eerste plek.
ook gefeliciteerd Hymn en michel551813 voor het behalen van de 2de en 3de plek.

Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/3D-contest-diagram.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/3D-contest-scores.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd Mercarra hopen dat we snel een nieuw contest beginnen, heb wel weer eens zin om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Gefeliciteerd mercerra :D
eerste contestm voor mij :) heb veel geleerd :)

Volgende thema weet ik niet of ik meedoe, spreekt me niet erg aan enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Wat is nou het volgende thema ?? ik gaat ook ff medoen denk ik :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

feli Mercarra :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ook feli mercarra

* IFASS zorgt dat ie volgende keer z'n final op tijd inleverd, ik baal hier gigantisch van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

The year 3000.. leuk! Daar kun je idd veel mee doen, je zou ook iets met een Y3K virus kunnen doen ;)
Ik denk (hoop) dat ik dit keer wel de tijd heb om mee te kunnen doen, en ik denk dat ik voor een soort post-apocaliptisch idee ga, meer volgt...
Dan moet m'n Guinness glas maar even wachten :)
-
Ja gefeliciteerd trouwens ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 77157 op 10-10-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Leuk dat ik de winnaar ben!

Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe contest opzetten. Als er nog ideeen zijn hoor ik het graag. Of ik voor 'het jaar 3000' ga weet ik nog niet, het is mij iets te ruim. Jullie horen het wel!

[ Voor 18% gewijzigd door Mercarra op 10-10-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mercarra schreef op 10 October 2003 @ 17:57:
Leuk dat ik de winnaar ben!

Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe contest opzetten. Als er nog ideeen zijn hoor ik het graag. Of ik voor 'het jaar 3000' ga weet ik nog niet, het is mij iets te ruim. Jullie horen het wel!
-Geschiedenis
-smilie
-elementen
-een stoel
-kabouters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642 schreef op 10 October 2003 @ 18:50:
[...]

-Geschiedenis
-smilie
-elementen
-een stoel
-kabouters
geschiedenis lijkt me wel kewl, ieder zn eigen interpretatie enzow, kan best kewl zijn :)

smilie :? :P
elementen :? :P
stoel :? :? :? :P
kabouters lijkt me niet veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
OMG :D vette score hebk weer :P naja moet lab.max maar niet kapot gaan :X

een te ruim onderwerp? bestaat zoiets? Zelf ga ik nog voor et onderwerp 'Year 3000'

[ Voor 38% gewijzigd door geez op 10-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 41017 schreef op 10 October 2003 @ 18:53:
[...]

geschiedenis lijkt me wel kewl, ieder zn eigen interpretatie enzow, kan best kewl zijn :)

smilie :? :P <== gewoon design een vette 3d smilie. of een smillie in een scene.
elementen :? :P <== vuur/aarde/wind/water/void
stoel :? :? :? :P <== design een stoel :)
kabouters lijkt me niet veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd met et winne mercarra :)

mij lijkt btw geschiedenis wel ongeveer eve breed als "et jaar 3000".
Verder heb ik zelf weinig id-tjes, iets in de toekomst of verlede is wel lache om te maken natuurlijk, maja, dan zou je specifiek moete gaan voor 1 cultuur ofzoiets. (khad eerder al gemeld dat arabian nights me wel lache lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Hmmm hier weerklinkt het stemgeluid van een trouwe lurker... nog nooit in jullie stukkie gepost, altijd vol bewondering gekeken though. Hymn, zorg ff dat je die inzending van jou als prototype bij BMW/Mini naar binnengeloodst krijgt :P

De winnaar van deze keer stond voor mij persoonlijk al een tijdje vast, en dat is dan ook de daadwerkelijke winnaar geworden (feli mercarra). Heel mooie, overweldigende plaat met wat vreemde bijgevoelens... Het dingt ademt authentiek falen en hedendaagse machtwellust uit: mooi dus :Y)

Complimenten ook aan de maker van de space shuttle en een enorme bewondering voor die DBZ-character (terwijl ik aan DBZ echt geen z*k te beleven vindt :P) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heel koel dat mensen dit soort spul kunnen produceren!

Mss een paar suggesties voor een volgende contest:

- "Het hiernamaals"
- "Een lastige situatie"
- "Keerpunt" (te interpreteren naar eigen keuze, uiteraard)

Maar "Year 3000" is ook heel erg leuk, lijkt me. Anyway, veel suc6 met jullie komende werkjes en blijf die wips maar weer posten :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 10-10-2003 20:14 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58785

Ik denk dat er veel variatie zal zijn, het is idd een lekker breed onderwerp :D
Je kan er ook lekker veel fantasie op kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet mercarra al wat het wordt? :P

hopen dat er nu nog meer lui meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
Anoniem: 41017 schreef op 11 October 2003 @ 16:48:
weet mercarra al wat het wordt? :P

hopen dat er nu nog meer lui meedoen :)
* IFASS doet wel mee en zorgt dat ie de volgende keer zijn final niet 12 uur na deadline inlevert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Gefeliciteerd Mercarra! Je stond 2x bovenaan mn lijstje zover k me kan herinneren, dus je verdient het zeker _O_

Ik heb nog niet kunnen lezen wat de suggesties voor het volgende topic zijn, morgen / overmorgenavond misschien meer uitkomst... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
'het jaar 3000' lijkt me wel een aardig thema. Zeker omdat iedereen er alle kanten mee op kan. Lekker SF, space, vliegende voorwerpen en rare gebouwen, hoewel men niet de kant op moet gaan van [3D] Contest v11: Modelcontest 'Post-Apocalyptic'. Het onderwerp is erg breed. Als mensen hierover bezwaar hebben, kan je nog met ideeen komen om het onderwerp misschien iets te verdiepen. Ik zal morgen mijn keuze maken, contact opnemen met een mod en dan een nieuwe startpost maken.

Geef je mening maar, hoe meer mensen tevreden zijn met het nieuwe onderwerp, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 77157 stemt voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mijn stem heb je, mits 't geen "Post Apocalyptic" wordt idd. zet dat er dan even duidelijk bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vin et ook wel best, kan ik me lekker uitleve met vage robots enzo :)
(hmm, dat word weer meer richting mens en machine.., achja, ik maak wel wat vaags)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
Year 3000 lijkt me erg leuk. Ik weet alleen niet of ik tijd heb om mee te doen :( Ik heb ff een drukke periode met stage en andere ongein :) Ik probeer iig weer mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wat ik de laatste tijd veel heb gemist zijn de reality contests...
als ik me niet vergis vallen de meeste contests onder fantasie en dergelijke..
(ikzelf ben fan van architectuur, en sta te popelen om ook eens een mogelijkheid krijg om mee te doen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HyperTrophy schreef op 12 oktober 2003 @ 23:31:
wat ik de laatste tijd veel heb gemist zijn de reality contests...
als ik me niet vergis vallen de meeste contests onder fantasie en dergelijke..
(ikzelf ben fan van architectuur, en sta te popelen om ook eens een mogelijkheid krijg om mee te doen....)
und?

dan maak je toch een huiskamer uit het jaar 3000?
of denk ik nu weer te creatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
denk dat er dan een te groot filosofisch verhaal bij moet om t plaatje te versterken, maar het is zeker niet onmogelijk, maar kaart t alleen ff aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Even offtopic: kent iemand 'het meisje uit het jaar 3000' nog? Meisje met donkerbruin lang haar en drie grote moedervlekken op haar wang...
http://www.geocities.com/sathoppertv3/3000.html
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/sathoppertv3/alana.jpg
_O_ Ik keek het altijd op zaterdagmiddag. Echt cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Hoe zit het ermee? Wanneer komt de volgende contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

mjah skiet eens op!!

ik wil ook meedoen!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, wanneer begint die nieuwe contest>????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-04 22:52
Dark Blue schreef op 13 oktober 2003 @ 00:05:
Even offtopic: kent iemand 'het meisje uit het jaar 3000' nog? Meisje met donkerbruin lang haar en drie grote moedervlekken op haar wang...
http://www.geocities.com/sathoppertv3/3000.html
[afbeelding]
_O_ Ik keek het altijd op zaterdagmiddag. Echt cool 8)
Gaven ze vroeger op BRT2 uit. Was wel een leuke reeks, alhoewel die der nu wel ineengeknutseld uit zal zien, raar gefilmd en kinderlijk. Maar ja, das normaal. 'Round The Twist' kan ik nu ook niet meer aanzien, en vroeger keek ik er wel graag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Het wordt 'The Year 3000'. Niemand was er echt op tegen, het is een breed onderwerp, dus iedereen kan er wat mee. Je kan het net zo moeilijk maken als je wil. Wel hoop ik dat er niet te fantastische dingen komen en het onderwerp te breed wordt opgevat. Ik zal in de openingspost zetten dat het niet moet gaan lijken op contest 11. En HyperTrophy, dit topic leent zich dus prima voor architectuur, het lijkt me een uitdaging om uit te beelden wat men over 1000 jaar neerzet aan gebouwen.

Ik zal nu een modje contacten, dit is volgens mij verplicht, waarna ik een nieuw topic zal openen. Tot in het volgende topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 07:45
Leuk onderwerp hoor, maar de naam, die mag nog wel wat creativiteit gebruiken :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
inquestos schreef op 13 October 2003 @ 17:49:
Leuk onderwerp hoor, maar de naam, die mag nog wel wat creativiteit gebruiken :)
'Future?' 'The next century / millennium?' Wat voor ideeen heb je? Je vindt het te afgezaagd?

Misschien is 'The Future of Mankind' een idee?

[ Voor 21% gewijzigd door Mercarra op 13-10-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

The Future Called 3K ? :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of gewoon: Y3K :)
hmm, ben er eigenlijk nog niet over uit of dit juist nog afgezaagder klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 77157 schreef op 14 October 2003 @ 02:21:
Of gewoon: Y3K :)
hmm, ben er eigenlijk nog niet over uit of dit juist nog afgezaagder klinkt :)
Het nieuwe topic is al geopend, deze kan dicht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op de valreep nog een laatste opmerking:
ik weet nog dat er aan het begin van het topic nog wel een (smilie)traantje gepinkt is om het feit dat er twee users met hetzelfde idee waren: handjedrukken.
Uiteindelijk kwamen beide users niet met deze plaat voor in de lijst finals... :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Dark Blue schreef op 15 oktober 2003 @ 00:40:
Op de valreep nog een laatste opmerking:
ik weet nog dat er aan het begin van het topic nog wel een (smilie)traantje gepinkt is om het feit dat er twee users met hetzelfde idee waren: handjedrukken.
Uiteindelijk kwamen beide users niet met deze plaat voor in de lijst finals... :o ;)
bla bla tijdgebrek bla bla :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09

Pelle

🚴‍♂️

dicht
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.