[3D] Contest v15: Power Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.396 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Oogst schreef op 20 September 2003 @ 14:31:
[...]

Ik weet niet of je op school iets heb geleerd over lichtbreking, maar dat afbuigen bij de randen, dat hoort. Maar thin wall refraction berekent het allemaal niet echt netjes.

Beter kun je daarom een raytrace material gebruiken voor die bol. En als je wilt dat die een hol effect geeft, dan moet je ff de bol iets kleiner copiëren in edit mesh en dan van die kleine versie de normals omdraaien (selecteer kleine bol, voeg normal-modifier toe, zet flip normals aan).
ja naruurkunde... t licht buigt idd af. k Heb gewoon een bol gemaakt, kleine bol gescalet en toe de kleine bol uit de grote gehaald.k weet alleen niet precies hoe dat met die matrialen allemaal werkt. K zal es wat proberen te klooien met raytrace(staat op refraction map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:24:
[...]

oke je ziet niet wat het is, maar je ziet wel dat er tanks staan... :X . Anyway als er word aangevallen, en dan komen er toch altijd 2 ploegen op elkaar af, vandaar dus(c&c generals). Bij t vliegtuig moet nog rook komen ja....Maar in de uiteindelijke scene zie je die bol nog kleiner dus, maar kom op man.. als je dat niet kan zien...
Tuurlijk kan ik 't wel zien, en je hebt gezegd dat 't oorlogje was (een aantal keer), dus zonder 't plaatje had ik ook wel geweten dat 't tanks waren. Het gaat erom dat 't niet overkomt (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wepsite.net/wussie/WIP.jpg vroeeege WIP, maar t idee is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 21 September 2003 @ 00:07:
[...]

Tuurlijk kan ik 't wel zien, en je hebt gezegd dat 't oorlogje was (een aantal keer), dus zonder 't plaatje had ik ook wel geweten dat 't tanks waren. Het gaat erom dat 't niet overkomt (bij mij dan).
er zijn vliegtuigen, tanks, vuur, rook, huisjes hoe kan t nog duidelijker maken dan...
zeg t maar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, mn wip geeft bij mij af en toe kruisje :S, hier ff n link voor et geval dat dat bij iedereen zo is :) www.wepsite.net/wussie/Wip.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:11:
Hij is inmiddels wat 'breder', meer spiermassa enzo.
[afbeelding]

Riggen gaat niet gebeuren eigenlijk... ik had een tutorial gelezen, maar dat is mij nog te moeilijk (lag wellicht aan het tutorial). Jammer maar helaas :( Dan maar straks het manneke texturen (iets wat trouwens compleet NIET wil lukken op de een of andere manier... heel raar, mijn vorige gecompliceerdere hoofdje lukte het wel bij). Anyway... dat is dus mijn update.
Dude, totaal GEEN meshsmooth of soort gelijke modifiers gebruiken op het haar. Het haar moet zo spikey mogelijk blijven. :)

Veel success.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 12:45:
hmm, mn wip geeft bij mij af en toe kruisje :S, hier ff n link voor et geval dat dat bij iedereen zo is :) www.wepsite.net/wussie/Wip.jpg
Het idee "power" is wel lekker duidelijk :) Wel jammer dat de chrome dingen bij de motor (weet de naam niet) niet tegen de motor zitten maar in de lucht zweven. Ook zou ik de tekst "dirtslinger" in een rechte lijn zetten. Naar mijn id zijn de voorste wielen ook wat klein :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat die 'chrome dingen' los zitten is natuurlijk omdat het een wip is en t nog ni eens in de buurt van af zijn komt :), ik zal morgen 2 renders posten, 1 met rechte tekst, en 1 met golvend, mag de rest beslissen wat ik neem ;), voorwielen horen over t algemeen klein te zijn bij tractor pulling :s, maar ik kijk nog wel ff wat ik ermee doe. thx voor de comments iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:29:
[...]

ja naruurkunde... t licht buigt idd af. k Heb gewoon een bol gemaakt, kleine bol gescalet en toe de kleine bol uit de grote gehaald.k weet alleen niet precies hoe dat met die matrialen allemaal werkt. K zal es wat proberen te klooien met raytrace(staat op refraction map)
Voor een goed effect moet je gewoon een raytrace material gebruiken en moet je zorgen dat de normalen van die middelste bol naar binnen toe wijzen (dus dat je de voorkant van de polies alleen van binnen uit ziet).

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op 19 September 2003 @ 13:51:
[afbeelding]

Beetje gebaseerd op foto's uit het nazitijdterk, communisme. Grote grijze gebouwen, met grote vlaggen en een kikvors perspectief.

Is het idee om het als een foto te laten lijken, goed, of not done? Er komt in het midden van het gebouw nog meer detail, er komen nog bomen ofzo bij, en misschien een enorme mensenmassa, al gaat dat wel lastig worden.
Als er dan niemand commentaar geeft, moet ik het maar weer doen he? :p
Het ziet er al leuk uit, alleen van die frutsels in de lucht kan ik niet echt wat maken (zal wel weer aan mij liggen; 't is weer laat... ;))

Misschien leuk om er een soort doorkijk van te maken? Dus iets op de voorgrond zetten waar je doorheen kijkt. Een wiel of zuilen van een gebouw ofzo. Dan krijg je er net wat meer spanning in, zeg maar. :)

Het gebouw staat nu ook wel erg alleen op een erg grote vlakte, trouwens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 08:58
Zo toch nog wat kunnen doen aan mijn shuttle dit weekend. Kheb wat lopen prullen aan de vuurzuil en mijn shuttle een beetje verder gemodeld. Dit is tot nog toe het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s551813/shuttle11.jpg

ow, en c&c's zijn natuurlijk altijd welkom.

[ Voor 10% gewijzigd door Michel551813 op 22-09-2003 10:19 ]

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raket gaat de goeie kant op, alleen je sky map is vervormd, maar dat wist je denk ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Michel551813 schreef op 22 September 2003 @ 10:18:
Zo toch nog wat kunnen doen aan mijn shuttle dit weekend. Kheb wat lopen prullen aan de vuurzuil en mijn shuttle een beetje verder gemodeld. Dit is tot nog toe het resultaat.

[afbeelding]

ow, en c&c's zijn natuurlijk altijd welkom.
Raket is mooi. De vuurzee onder de shuttle kan nog wel iets geliger vind ik. Ook kan de vlam wat breder, net onder de raket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
De achtergrond is gewoon een plaatje wat ik er achter heb geknald en die kennelijk vervormd wordt. Is toch alleen om te testen. De vlam net onder de raket moet idd nog wat breder. Hij mag ook nog wat gilliger van mezelf, maar dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen (weet iemand een goede tut voor afterburn?)

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel551813 schreef op 22 September 2003 @ 12:12:
De achtergrond is gewoon een plaatje wat ik er achter heb geknald en die kennelijk vervormd wordt. Is toch alleen om te testen. De vlam net onder de raket moet idd nog wat breder. Hij mag ook nog wat gilliger van mezelf, maar dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen (weet iemand een goede tut voor afterburn?)
Afterburn tuorials: hier.

Mooooie sky achtergrondjes (speciaal voor spherical mapping): hier. Deze had ik al eerder gepost, maar ik denk dat het linkje fout was... :/

Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
Weer een wipje

Iemand nog C&C ??

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip5.jpg

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
@Jaguar_e; Dat licht vind ik mooi zo. Die stralen dan. Ik denk dat de achtergrond wat donkerder kan, en wat gedetailleerder. Voeg wat vuil toe (spinnenraggen, spijkers, losse planken). Maak 't wat minder netjes :)

Oh en die planken en het gat van het kruis in de muur zijn wel erg scherp, een heeeel klein beetje chamferen maakt alles wat realistischer :)

@Michel551813; gaat de goeie kant op, maar zorg voor wat dramatischer licht, als je kijkt naar die plaatjes van de echte space shuttle zie je dat het licht van onderaf van de motoren ervoor zorgt dat de shuttle zelf geel/rood belicht wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door LiToKi op 22-09-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
@jaguar_e
dat zwaard lijkt wel een light saber van star wars, ik zou em niet blauw glimmend maken maar gewoon van staal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 10-09 09:44
xillius schreef op 22 september 2003 @ 15:04:
@jaguar_e
dat zwaard lijkt wel een light saber van star wars, ik zou em niet blauw glimmend maken maar gewoon van staal
lol :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
ik ga met het commentaar van litoki mee :)
als toevoeging:
-maak hem iets donkerder met een blauwachtige gloed oid, heb je echt het id dat het zwaard een felle lichtbron is ofzo :)
-ff zorgen dat je stenen nu niet zo tillen, valt nu nogal op :)
-leuk bump mapje voor de stenen en het hout maken :)
-noise op hout toevoegen zou wel geinig zijn, maar nogal high poly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
ik gooi er wel wat omi's bij
en zal ff kijken of ik nog wat rommel kan maken
Die stenen ja ik heb nog een grote map daar voor en deze is helaas niet seamless
Zal kijken of ik een andere kan vinden

[ Voor 47% gewijzigd door Jaguar_e op 22-09-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fifkikker.com/dirtslinger.jpg update, en n plaatje wat wel mee wil werken dit keer :), heb de tekst toch maar recht gehouden in plaats van golvend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
Zo, kheb vanavond eindelijk eens aardig wat kunnen doen: wat gemodeled aan de externe boosters (een hoop details toegevoegd), de achtergrond toegevoegd en wat lichten toegevoegd. Dit is tot nog toe het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s551813/shuttle14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Michel551813 schreef op 22 September 2003 @ 21:56:
Zo, kheb vanavond eindelijk eens aardig wat kunnen doen: wat gemodeled aan de externe boosters (een hoop details toegevoegd), de achtergrond toegevoegd en wat lichten toegevoegd. Dit is tot nog toe het resultaat.

[afbeelding]
Is al beter. Nog een paar dingetjes:
- Ik denk dat de vuurzee nog wat geliger kan.
- Er kan nog meer detail op de shuttle.
- De belichting klopt niet: je kunt duidelijk schaduwen zien aan de achterkant terwijl de shuttle wel midden in de lucht is.
- Volgens mij hoort er ook een vlammenzee uit de grote donkeroranje tank te komen, maar dat weet ik niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylexis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01-2024

Xylexis

Life is a bitch, then you die

Hallo mensen,

Een schoolcollega van me liet me dit forumtopic zien, en toen dacht ik laat ik maar eens wat proberen, het is mijn eerste probeersel, dus opbouwende kritiek graag.

paar uurtjes aant klooien geweest.

Afbeeldingslocatie: http://wave.prohosting.com/xylexis/files/WIP1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/power02.jpg
Vanavond weer even verder kunnen werken. Uit de losse pols een arm/schouder maken is zo makkelijk nog niet. Klote polygonen gaan steeds weer andere kanten op als dat ik ze eigenlijk wil hebben :)

En ik heb nog maar de globale vormen, alle detail moet er nog in :'(

Maar het gaat lukken... vind ik.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
@Qylos: als er vlammen uit de oranje tank komen gaat het niet goed met de raket, want dat is namelijk de brandstoftank :) De rest van je commentaar moet ik idd nog aan werken:
- Er moeten nog 2 kleine uitlaten komen op de shuttle.
- Vlammenzee moet grilliger van vorm worden en verlopen van wit (kern) naar geel (buitenkant).
- De achtergrong wil ik ook nog wat lichter hebben.
- Textures :)
- Vlammen uit de uitlaten van de shuttle zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06
Michel551813 schreef op 23 September 2003 @ 08:59:
@Qylos: als er vlammen uit de oranje tank komen gaat het niet goed met de raket, want dat is namelijk de brandstoftank :) De rest van je commentaar moet ik idd nog aan werken:
- Er moeten nog 2 kleine uitlaten komen op de shuttle.
- Vlammenzee moet grilliger van vorm worden en verlopen van wit (kern) naar geel (buitenkant).
- De achtergrong wil ik ook nog wat lichter hebben.
- Textures :)
- Vlammen uit de uitlaten van de shuttle zelf.
Dr komen bij hem toch geen vlammen uit de grote bruine tank?? alleen uit die 2 witte dingen, en dat klopt gewoon... De Shuttle zelf hoeft pas 'gas te geven' als die grote tanks leeg zijn, en dus afgeworpen worden...

Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/space-shuttle-launch3a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 23 September 2003 @ 09:06:
[...]
De Shuttle zelf hoeft pas 'gas te geven' als die grote tanks leeg zijn, en dus afgeworpen worden...
Nee hoor, de shuttle geeft zelf ook flink gas tijdens de launch... het valt alleen niet zo op. Kijk maar:
afbeelding

edit:
Eerste plaatje werkte niet :/ Even een ander plaatje gezocht.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
wil er trouwens ook nog ff bij zeggen dat maddog's creatie er wel cool uit ziet. Ben alleen benieuwd hoe de handen gaan worden, want dat wordt nog wel lastig lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 09:19:
[...]

Nee hoor, de shuttle geeft zelf ook flink gas tijdens de launch... het valt alleen niet zo op. Kijk maar:
afbeelding

edit:
Ik dacht al, 2 plaatsen waar thrust uit komt is wat weinig, maar dus niet uit de bruine tank, mijn fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 09:19:
[...]

afbeelding

edit:
Je hebt helemaal gelijk... is eigenlijk ook wel logisch... evenwicht bewaren is net wat makkelijker als de shuttle ook meehelpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo al weer een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben, maar ik zal meteen weer eens mee doen met een contest :)

Hier mijn eerste wipje

Afbeeldingslocatie: http://www.ferryvd.nl/upload/uploads/engine04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ziet er netjes uit silverstream!
nouja d\maar weer eens een bescheiden wip vna mijn kant :)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/wipgokou.jpg
- de stof is met de symmetryu modifier ff 'compleet' gemaakt voor de render.
-armen nog detail nodig
-haar
-stof moet beter vloeien rond de buik.

verder nog commentaar toe te voegen? ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ziet er netjes uit Schuey, ga je ook nog goku zijn gezicht in detail maken?
Zal straks ook maar eens beginnen met een 3d pakket.
offtopic:
weet je ook gelijk mijn nick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
fenx :)
tja wat is detail, ik vind hem persoonlijk al genoeg gedetailleerd zo, als zijn haar erop ziet herken je hem hopelijk, blijft moeilijk manga modellen :)

offtopic:
wist je nick al van thomas, die kon het niet voor zich houden :+

edit
thx bram ik ga er wat aan doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 23-09-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 23 september 2003 @ 12:33:
ziet er netjes uit silverstream!
nouja d\maar weer eens een bescheiden wip vna mijn kant :)
[afbeelding]
- de stof is met de symmetryu modifier ff 'compleet' gemaakt voor de render.
-armen nog detail nodig
-haar
-stof moet beter vloeien rond de buik.

verder nog commentaar toe te voegen? ik hoor het graag :)
C&C:
* Zijn nek moet echt dikker, nou lijkt ie meer uitgehongerd dan sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met die dragonball z/gt heb ik een tip:

Laat het mannetje zo stoer mogelijk staan en echt een super groot en gaaf levenvol aura eromheen pleuren! Dat is namelijk erg stoer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
mijn id is om hem gewoon een kamehameha te laten doen, lekker afgezaagd :P Mja, voordak kan riggen duurt nog wel ff :) En moet nog leren om met vuur om te gaan in 3dmax :X Maar het is allemaal een leerproces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Een kamele-wattes?
Zet hem iig met zn borst naar voren, benen uit elkaar geplant, kruis en bekken naar achter gekanteld.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[wijsneus modus]
Kamehameha
This is the most famous, widely-used attack on Dragon Ball. This technique is an energy wave, which is mustered when the fighter places his hands together at the wrists, and chants the syllables. The Kamehameha is a powerful battering ram of continuous energy, which can be diverted by the fighter's arm gestures. Developed by Master Roshi, the Kamehameha is learned by Goku, Gohan, Krillin, and Goten.
bron:DBZ techniques
[/wijsneus modus]
Afbeeldingslocatie: http://100megsfree4.com/abcsofdbz/gallery/kamehameha.jpg

shiert ziet er goed uit, kleur/look is perfect :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dark Blue schreef op 23 September 2003 @ 19:10:
Een kamele-wattes?
Zet hem iig met zn borst naar voren, benen uit elkaar geplant, kruis en bekken naar achter gekanteld.
:+ wat schattig :P
maar je weet wel iig wel hoe die uitgevoerd moet worden ;)

fenx stratos :)
ben er nog niet compleet tevreden over, plooien kunnen veel beter :)

• Jaguar_e
Weer een wipje
Heb noise aan de balken en muren toegevoegt
Nog een paar tonnen gemaakt
Blauwe omni geplaatst
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip6.jpg

C&C welcome

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
raam ziet er beter uit, maar die blauwe omni :x Bluh :D 'k vin't er ine uitzien :)

Verwijderd

Misschien is het mooier om het vertrek door het binnenvallende licht verlicht te laten zijn (gelig dus) en alleen een paar blauwe strepen door reflectie door het zwaard te maken?

En in vergelijking met de balken vind ik persoonlijk de tonnen wat klein. :)

• Qylos
Jaguar_e schreef op 24 September 2003 @ 09:51:
Weer een wipje
Heb noise aan de balken en muren toegevoegt
Nog een paar tonnen gemaakt
Blauwe omni geplaatst
[afbeelding]

C&C welcome
Nice, maar ik zou het zwaard een ander kleurtje geven. Een metaaltexture dus :)

• Jaguar_e
het zit zo er zit een standaard chrome texture op maar ik heb met lens glow die blauwe rand gemaakt. Dus van daar het is ook eeb magisch zwaard denk maar aan LOTR, Als frodo sting/prik(lelijk vertaling van uit het engels) trekt en als er orks in de buurt zijn licht het zwaard ook blauw achtige op

• Wussie
0.o ik zou het wat minder opaque (dus gevuld) maken, dat je de texture van't zwaard er nog een beetje door heen ziet... Nu lijkt het net alsof het een groot blok blauw is =) Misschien ook een koel idee om een tekening (Gravering dus) op 't zwaard te maken =)

• Jaguar_e
Ja daar hat ik ook aan gedacht
Moet maar ff kijken of dat lukt

Verwijderd

Hier nog een wipje van mij
Afbeeldingslocatie: http://www.ferryvd.nl/upload/uploads/engine10.jpg

Verwijderd

Dag mensen, ik kom ook ff kieken, er zijn leuke dignen gepost zie ik, jij bent oo kgoed op weg silverstream!

Verwijderd

kzie nix ;)

Verwijderd

hmmm, das wazig... het plaatje is er toch echt :?

• geez
  • Laatst online: 10-09 09:44
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:08:
hmmm, das wazig... het plaatje is er toch echt :?
ik zie hem ook ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
@ Draytje: Klik Werkt ook =)

Mja k vin 't er allemaal nog bes wel liet uit zien hoor :D Keep up the good work :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
kunnen we aub nog 1 week erachter plakken?
ik zou hem zo graag af willen maken, maar ik heb zo weinig tijd deze week...

1 oktober begin ik bij een andere baas, en het is allemaal zo druk,...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om me terug te trekken. Dus mijn wips worden geen final. Reden: geen zin meer eigenlijk. Ik vind trouwens dat er steeds minder gereageerd word naarmate de tijd verstrijkt. "Vroeger" waren hier de snelmodel workshops. Wellicht een idee om de wedstrijden ook korter te laten duren, in de richting van 1 week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met snelmodeleerwedstrijden is, dat je eigenlijk alleen aan modelen toekomt. Fatsoenlijk texturen en belichten is er dan niet bij. En da's jammer, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Schuey schreef op 23 September 2003 @ 20:06:
[...]

:+ wat schattig :P
maar je weet wel iig wel hoe die uitgevoerd moet worden ;)

fenx stratos :)
ben er nog niet compleet tevreden over, plooien kunnen veel beter :)
O+
Ik ben druk aan het modellen, maar het nadeel van het posten van een wip vind ik dat ik dan niet meer de motivatie heb om door te gaan... :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat deze contest een beetje aan het inzakken is :S
Redenen?
Er wordt te weinig feedback gegeven op de geposte WIPjes.
En voor sommigen is er te weinig tijd om een leuk en fatsoenlijk produkt af te leveren.
Klinkt allemaal heel negatief, maar ik denk dat dit wel punten zijn waar een beetje aan gewerkt moet worden wil dit lekker lopen.

Just a suggestion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik ga met je mee in je mening whoops :)

zal nog maar eens een wip ed posten dan :)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/wipgokou.jpg
Hoofd doe ik nu ff nix meer aan, ben ik niet echt tevreden over, mja dat komt nog wel goed op het einde. Nu moet ik hard aan de kledij werken, want om die plooien mooi te laten vloeien heb ik nog flink wat werk te verrichten, aangezien de broek ook nog moet gebeuren. Daarna armen aanpakken, riggen, hoofd afmaken en een omgeving :)

edit:
handen gemaakt, popillen toegevoegd en een lapje stof dat fungeert als riem :P

[ Voor 12% gewijzigd door Schuey op 29-09-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
De handen zijn nogal erg "plat", niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dragonballz figuur ziet er wel leuk uit , alleen wat maffe armen inderdaad.

Ik wou zelf ook nog een poging wagen tot mee doen met me 1 week maya ervaring (:P) met een danoontje power idee, maar dat word toch niks , eerst maar eens wat meer ervaring opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Laagvliegerke schreef op 29 September 2003 @ 20:27:
De handen zijn nogal erg "plat", niet?
tja wat is plat :P, ze lopen eigenlijk zoals ze moeten lopen, misschien komt het door de camera, want kijk je tegen de onderkant van het duim gedeelte aan :) Misschien moet ik de bolling ook nog wel wat overdrijven, ik zal het iig proberen :)

En die armen moet ik nog alles aan doen zoals ik in mijn vorige post vermeld had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor :D wou dat ik het kon hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey, de stijl van je 3d model is erg leuk, vooral de haren :)
De kledign ziet er ook mooi uit, ik zou nog wel detail aan het lichaam geven, zoals de armen en nek. Goed op weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Mooi, ik zou alleen de verhouding in van het hoofd <-> lichaam nog ietsjes veranderen..

bv:
Afbeeldingslocatie: http://streetlevel.iit.edu/youthprojects/broadway/jordan/goku.jpg

edit:
Deze mangastijl is zo te herkennen:
1 Hoofd, standaardafmeting wordt verder gebruikt in het lichaam
2 Torso even hoog als het hoofd
3 bovenbeen even hoog
4 onderbeen

etc.etc.

Dat klopt nog niet helemaal, maar voor de rest _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door flashin op 30-09-2003 09:54 . Reden: woops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Jaquar_e :: het zwaard ziet er op zich goed uit, echter vind ik het net zoals enkele andere te blauw (hoewel je aangeeft dat het een magisch zwaard is). Verder vind ik het handvat van het zwaard redelijk klein in verhouding tot de rest van het zwaard.

Met betrekking tot de wanden heb ik niet het gevoel dat ze recht lopen en verder lijken de textures van de stenenwand min of meer over te lopen in de houten balken...

SilverStream :: De auto is op zich mooi, alleen lijken die uitlaten op de motor een beetje op trompetters (of op orgelpijpen) als je het mij vraagt.

Schuey :: Ziet er goed uit, alleen vind ik de details van de armen (niet de handen, want die moest je nog doen zoals je zelf al zei) nog niet heel erg goed. Ik zou zeggen kijk even naar het commentaar wat the_Emperor op zijn WIP's had gehad, want daar zat toch een groter detail op het gebied van de armen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
Even gauw wat nieuwe WIPS:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s497266/pics/T.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s497266/pics/head.jpg

Nu nog 'even' uitzoeken hoe ik mijn karakter moet riggen, texturen en er een scene omheen bouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door vargo op 30-09-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
thx voor de comments enzo :D had het niet verwacht dat ie nog mooi gevonden zou worden :+

flashin:Het hoofd heb je helemaal gelijk in, hij mag een pak groter idd :D

woudloperDe armen moeten idd nog al hun detail krijgen :)

vargoziet er al behoorlijk netjes uit, alleen ik denk dat je zeker rond de middel het geheel nog wat ronder zou kunnen maken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 30-09-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op 30 September 2003 @ 09:53:
SilverStream :: De auto is op zich mooi, alleen lijken die uitlaten op de motor een beetje op trompetters (of op orgelpijpen) als je het mij vraagt.
Klopt, maar het is ook niet mijn bedoeling om extreem realistisch te werken maar juist iets overdreven, en daar vind ik dit goed bij passen.
Het hele motorblok moet nog het een en ander aan gebeuren dus meer Crits zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

wanneer is iets low-poly en wanneer high-poly 8)7

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
update :)
Bovenarmen vind ik wel redelijk af nu, onderarmen moet nog beetje tweaken :)
hoofd is groter, handen ronder gemaakt en iets vergroot en geattached :)

tja alles onder de 1500 vind ik low poly, de rest varieert van high poly tot belachelijk veel polys :P

edit:
d'oh, hij had wel een stevige nek ivt het hoofd, maar ben de nek vergeten mee te vergroten :+ Goed dat je het zegt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 30-09-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Schuey schreef op 29 September 2003 @ 13:34:
ik ga met je mee in je mening whoops :)

zal nog maar eens een wip ed posten dan :)
[afbeelding]
Hoofd doe ik nu ff nix meer aan, ben ik niet echt tevreden over, mja dat komt nog wel goed op het einde. Nu moet ik hard aan de kledij werken, want om die plooien mooi te laten vloeien heb ik nog flink wat werk te verrichten, aangezien de broek ook nog moet gebeuren. Daarna armen aanpakken, riggen, hoofd afmaken en een omgeving :)

edit:
handen gemaakt, popillen toegevoegd en een lapje stof dat fungeert als riem :P
1 tip om hem al beter te laten lijken, geef die jongen eens een stevige nek :)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Vargo, de benen zijn net ietsje te hoekig ivm de armen, ik zou de benen ietsje smoother maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Hier is mijn final ik heb geen zin meer om er nog meer aan te doen

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb lang niet van me laten horen in dit topic :)
maar ik heb het dan ook redelijk druk nu, maar heb het wel gevolgd uiteraard.

met de inlevering van de 2de final zal ik maar eens een tussenstand toveren over deelnemers en status.

GoT 3D contest

finals
jaguar_efinalhttp://members.lycos.nl/jaguare/CV15_wip7.jpg
yupWIP
joeri16WIP
the_emperorWIP
3d—godWIP
dark blue
Cyberhunterfinalhttp://80.60.156.25/got/pics/contestwip1.jpg
DocBWIP
Michel551813WIP
SchueyWIP
MaDDoGWIP
bram333654WIP
FragNeckWIP
geezWIP
Barracuda_82WIP
mercarraWIP
Nix0r
Xylexis
vargoWIP

uiteraard staat niks in steen en als je nu een final hebt ingeleverd maar je maakt nog een betere render oid. dan veranderd dat gewoon mee.

mensen u heeft nog 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Jaguar_e schreef op 30 September 2003 @ 22:05:
Hier is mijn final ik heb geen zin meer om er nog meer aan te doen

[afbeelding]
Hij is wel mooi geworden :) Alleen nog wat paar puntjes:

- Het zwaard is nu blauw, en als ik me een zwaard voorstel, dan denk ik meer aan een wit/grijs glinsterend zwaar.
- Er is geen texture in de zijkant van het raam, waardoor het lijkt alsof de muur toch niet van steen is, omdat dat wit is.
- De muur of de houten balken zijn niet recht en dat ziet er vreemd uit, heb jij wel eens een scheve muur gezien in een kasteel?

Voor de rest mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey stratos volgens mij mis je silverstream in je lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 00:47:
ik heb lang niet van me laten horen in dit topic :)
maar ik heb het dan ook redelijk druk nu, maar heb het wel gevolgd uiteraard.

Blaatz0r

uiteraard staat niks in steen en als je nu een final hebt ingeleverd maar je maakt nog een betere render oid. dan veranderd dat gewoon mee.

mensen u heeft nog 5 dagen.
je bent mij ook vergeten ;)

[ Voor 57% gewijzigd door IFASS op 01-10-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dan moet ik maar weer eens aan de bak vanavond, moet eerst nog ff een scenario en script overpennen :) (gonna make me a movie :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Komop man LiToKi laat die van jou eens zien, die ownt zo extreem he :P
* WILDEAAP heeft stiekem sneak preview gehad

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
Als ik het kon zou ik danoontje Powerrrrr maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaPi2003 schreef op 30 september 2003 @ 13:29:
wanneer is iets low-poly en wanneer high-poly 8)7
Low poly weinig polygrams kortom lage detail

High poly hoge detail (altijd het mooist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
toch maar besloten ook weer eens mee te doen :)
en zie hier mijn laatste hersenspinsel ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11348/full.jpg

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

LiToKi heeft ook iets? okay.... volgens mij heeft Hymn ook een zwaar brute inzending klaar staan!!! Hopelijk geven deze 2 heren de contest een flinke impuls :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Lord Mithril zou je hem even open willen slaan op de index, zodat ik kan kijken waar het boek precies over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Ha.Ha... :P Maar Wh00ps got a point there, gooi het boek open, en zet aan de binnenkant van de kaft ook wat je nu voorop heb staan, en op de eerste pagina een index, of tekeningetje oid :X da's ook wel kikkuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkant gewoon een vet ownatsj powerrr plaatje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
jah lekker gaan jullie me nog meer werk geven :/ :P
zal ff kijken of t lukt.. hij is atm niet gemaakt om open te gaan namelijk ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
En zie hier het opengeslagen boek :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11351/full.jpg
C&C welcome ofcourse :)

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 02-10-2003 11:40 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is leuk maar nu nog een coole illustratie erin ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 11:59:
Hij is leuk maar nu nog een coole illustratie erin ofzo ?
mja.. zit atm te denken waar en wat voor 1..
voornamelijk het wat voor 1 is nog een probleem ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig je hebt het nog gedaan ook :D Nou issie echt vet, en nu weet ik ook nog eens waar het boek over gaat ;)
Hoofdstuk 7 is een hele goeie haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Lord_Mithril schreef op 02 oktober 2003 @ 11:39:
En zie hier het opengeslagen boek :)
[afbeelding]
C&C welcome ofcourse :)
Die openliggende bladzijdes kloppen niet LM. Ze zweven in de lucht.. Bij mijn weten vallen ze altijd naar beneden (al dan niet half bollend met alleen de topjes op de kaft).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
nee hoor ;) speciaal een boek bij gepakt om te checken ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

pakt boek...

your right nevermind :P

//edit
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~mpj.vissers/boek.jpg

[ Voor 196% gewijzigd door Flapmo op 02-10-2003 14:08 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice research ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
gokou is denk ik af qaue modelling :) Ben er zelf nog niet kapot van, maar het is mijn eigen schuld. Ik ben iets te langzaam geweest :P Mja ff riggen en dan nog een landschapje maken :) (die zal overigens niet veel voorstellen ;) )

edit:
omg het riggen lukt voor geen meter :+
3dmax bible maar eens lezen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 02-10-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ga ook nog ffe aan mijn final werken, lever hem morgenavond in denk.
moest k ffe laten weten ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.