[3D] Contest V25: Dreamland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Topicstarter
3D Contest V25
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/dreamland3.jpg

Onderwerp

Verzin je droomwereld, laat je fantasie los!
even wat korte inspiratie
kabouters, dwergen, elfjes, kastelen, eenhoorns ook kun je natuurlijk een slechte droom hebben dus !!
Duivels, Orcs, plaaggeesten enzovoort.

Voorgaande contests

• 01 Onderwaterwereld
• 02 Vliegmachine
• 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 04 Oorlog
• 05 Snelheid
• 06 Fantasy
• 07 Eten en Drinken
• 08 Misdaad
• 09 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature
• 18 Duizend en één nacht
• 19 Vida Imóvel
• 20 Ancient Kings
• 21 Enchanted Forest
• 22 Tropische vakantie
• 23 Pretpark
• 24 Olympische Spelen/sport

Tijdsduur
Deze contest zal starten op zaterdag 9 oktober 2004 en eindigen op dinsdag 9 november 2004 om 23:59:59. Je hebt dus 4 weken de tijd om er iets moois van te maken.

Regels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
Do's :)

• Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
• Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d.
• Je mag alle 3D-paketten gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Truespace, Vue d'Esprit enzovoort). Dus GEEN 'drieklikslandschappen'!.
• Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair enzovoort. Hou 't wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
• Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag. Hou 't beperkt, het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
• Het gaat dus om het eindresultaat: een render. Geef duidelijk aan welke render dit is.
• Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.

Dont's :(
• De final mag dus geen animatie zijn.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
• Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
• Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen Poser.
• Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Puntentelling
We Starten met een nieuwe puntentelling

Je kunt je aanmelden voor de jury via de volgende stappen mits je de volgende criteria haalt.

• Je hebt ruim 1 jaar ervaring met modeleren, belichten en texturen.
• Je hebt bent kritisch maar weet het goed te brengen.
• Je weet wat het verschil is tussen commentaar en kritiek.

denk jij dat jij hierin past kun je mij mailen op jvanduijn@gmail.com met als onderwerp : aanmelding jury

Als jurylid ben jij eindverandwoordelijk voor de beoordeling van deze contest
en ben je verplicht minstens 3 zogenaamde "tip & tops" te geven .
Dit betekend dat je aangeeft wat er aan verbeterd had kunnen worden en wat je zeer goed vind.

Het jury team zal door mij uitgekozen worden dus verstuur me een overtuigend emailtje waarin jij laat blijken dat jij de beste keus bent.
Als jurylid stem je op de volgende wijze,

per contest geef je de top 5 afbeeldingen/clips weer in je list.

Zie hier een voorbeeld.

[#1]"contestnaam" - "contest entry naam" door : "deelnemer A"
Tips
• Belichting is nog niet helemaal goed, er zijn nog teveel donkere plekken
• In je mesh zijn duidelijk nog een aantal fouten te zien vooral rondom zijn gezicht
• In je textures is nog een hoop "banding" te zien
"uitleg over banding hier"
Tops
• Je omgeving is uitstekend alles blend goed in elkaar over
• gezichtsuitdrukkingen van je characters zijn uitermate goed
• Je vertoont duidelijk je eigen stijl in modeleren / texturen
[Score] orriginaliteit : "0-10" & uitwerking : "0-10" totaal : "0-20"

[#2]"contestnaam" - "contest entry naam" door : "deelnemer A"
...
...

overigens mag je als jurylid geen contest entry inzenden je bent dus of jury of deelnemer!

*regel geschrapt*

De eindscore wordt dan dus als volgt berekend:
(originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Voor de beginners
De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in [3d] post je 3d stuff maar weer - part 22 te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Laatste opmerking
Ook bij deze weer: let op de tijd en let er vooral op dat je een final post. Na sluitingstijd zal ik het topic per pagina doorlopen op afbeeldingen/urls, en waar niet expliciet 'Final' boven staat wordt niet meegeteld!

Veel succes iedereen en maak er wat moois van!

Finals

Nog geen finals gesubmit.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 09-10-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als eerste post wil ik even toevoegen dat Papa Eend van de buren hier naast een systeem aan het bouwen is, waarmee wij alle stemmen kunnen uitbrengen...

Het geeft een zelfde idee als de FotoContest :Y) ... of het voor het eind van deze contest klaar is, weet ik niet. :)

De stemming dmv. uitwerking en originaliteit 60/40 zal in dat systeem gehandhaafd blijven!!!

[ Voor 17% gewijzigd door Dark Blue op 08-10-2004 01:09 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja maar dan word er gestemt op wie het mooiste plaatje heeft ..
zo is het altijd al geweest ..

mischien wat diepgaander is ..
wat is er goed / slecht
tel het bij elkaar op en hoe hoog plaats ik hem ..
lijkt me imho beter. .

zoals al eerder werd verteld ..
een colablikje met een texture en hdri ziet er realistischer uit dan bijvoorbeeld de wax shader gebruiken om melkglas te maken

orverigens weet ik niet of ik zelf ook meedoe ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 08-10-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

eindelijk istie der :p Hier ga ik zkr aan medoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
denk dat ik maar es meedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Ik doe ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

*lol* wel voor gestemd, maar nu nog uit werken wat ik bedacht heb, als zal ik daar geen uitwerkings prijs voor krijgen hehhehehe, veel te hoog gegrepen :)

Succes jongens en meisjes :D

* DARKBLUE voor jury :+ :p

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 08-10-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

as usual, als ik de tijd kan vinden, ga ik ook zeker weer een poging doen :x

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
<- heeft zichzelf aangemeld voor jury .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

<- ook jury

Beetje jammer opzich want het is wel een leuke contest :)
Maar nieuwe opdracht binnen voor een bedrijf, twee dingen + school red ik allemaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Uhm,
kabouters, dwergen, elfjes, kastelen, eenhoorns ook kun je natuurlijk een slechte droom hebben dus !!
Duivels, Orcs, plaaggeesten enzovoort.
valt een klein kind in pyjama op een wolk daar ook onder? :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Mooi, dan weet ik ook wat ik ga maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tja, de vorige keer bij het optellen van die punten... heb ik een rekenmachine op zonne-energie, ga ik het 's nachts doen... |:(

Nee maar dat systeem is hopelijk op tijd af mmv Eend, en natuurlijk doe ik dit keer ook mee... :Y)

En waarom zou ik niet serieus voor jury kunnen meedingen? :) Ik doe nu al bijna alle wedstrijden mee, ik heb al allerlei mensen langs zien komen... alle inzendingen wel eens bekeken...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja .. ik wil de jury aparthouden van de mensen die inzenden ..
dus je kunt kiezen voor jury of deelname

lijkt me dom om eerst regels op te gaan stellen en dan vervolgens die weer weg te halen ..
no offence .. ik wil voor een aantal mensen best een uitzondering maken maar dan krijg je weer andere mensen die gaan zeuren van waarom hij en ik niet .. dat zul je altijd blijven houden ..

of er dus een uitzondering komt op de regel is nog discussie over mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 23:52

tie-rep

nu met ir. !

skip de jury, dan heb je misschien iets meer inzendingen dan vorige keer...

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112325

idd minder jury, meer deelnemers.
op elkaar stemmen werkt toch goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 112325 schreef op 08 oktober 2004 @ 20:05:
idd minder jury, meer deelnemers.
op elkaar stemmen werkt toch goed...
Hier ben ik het persoonlijk volledig mee eens.. De afgelopen 24 keer is dat zo gebeurd (Naja.. die laatste x was een geval appart), maar juist nu er weinig animo blijkt te zijn wordt er overgeschakeld op een systeem waarmee de fanatiekste (athans.. de mensen die actief bezig willen zijn met de contest, die dus ook wel in de jury willen) direct geen kans op deelname hebben.. Dan zul je dus _nog_ minder mensen hebben! In plaats van het aantal te verhogen, zal het juist een lager aantal finals worden (waarscheinlijk wel hoger dan afgelopen keer, maar dat was geval appart zoals ik zei)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmmm ik ben wel met het idee eens dat zulk soort mensen de jury inmogen ..
maar na selectief uitgekozen te zijn idd ..
zodat niet elke onwetende nieuweling zomaar zn stem op een mooi uitziend plaatje uitbrengt

er zal gewoon wat controle ingebouwd moeten worden ..
hierdoor zal de contest mischien wat educatiever worden dan voorheen ..
ik sluit overigens niemand uit om mee te doen of om zich aan te melden voor de jury zoals ik al gezegt heb zal er ook wel een uitzondering moeten zijn op de regel ..

maar om dat dan gelijk zo nauwkeurig te beschrijven lijkt mij ook onnodig ..
het is een nieuwe methode van beoordeling . het staat nog in kinderschoenen dus als de bugs er eenmaal uitzijn moet dit gewoon een verbetering worden .

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 08-10-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 23:52

tie-rep

nu met ir. !

Anoniem: 30579 schreef op 08 oktober 2004 @ 21:41:
hmmm ik ben wel met het idee eens dat zulk soort mensen de jury inmogen ..
maar na selectief uitgekozen te zijn idd ..
zodat niet elke onwetende nieuweling zomaar zn stem op een mooi uitziend plaatje uitbrengt

er zal gewoon wat controle ingebouwd moeten worden ..
hierdoor zal de contest mischien wat educatiever worden dan voorheen ..
ik sluit overigens niemand uit om mee te doen of om zich aan te melden voor de jury zoals ik al gezegt heb zal er ook wel een uitzondering moeten zijn op de regel ..

maar om dat dan gelijk zo nauwkeurig te beschrijven lijkt mij ook onnodig ..
het is een nieuwe methode van beoordeling . het staat nog in kinderschoenen dus als de bugs er eenmaal uitzijn moet dit gewoon een verbetering worden .
op wie reageer je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

* Anoniem: 115073 begint al met werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tie-rep schreef op 08 oktober 2004 @ 21:50:
[...]

op wie reageer je nu?
als je ff de voorgaande berichten leest begrijp je dat mischien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik schop Papa Eend wel voor dat systeem!! Hij leest dit topic ook wel denk ik.

Kijk, het is natuurlijk niet handig als de harde kern straks nietauw breezertaal meer meedoet, dan hebben we helemaal geen contestants meer. En het mogelijke argument 'maar dan krijg je meer een battle van beginners waardoor die meer kans krijgen ook eens te winnen' vind ik slap.
Het was volgens mij nog niet gezegd, maar bij deze dan.

Natuurlijk heb ik even gemaild om jury te worden en ik denk ook wel dat ik kans maak, ik ben een meubel hier. Maar ik wil dat niet ten koste laten gaan van het altijd meedoen hier.
Natuurlijk zal ik op een bepaald punt ook mijn eigen inzending moeten beoordelen maar daar kan ik ook heel kritisch in zijn - bijv. ik zou haast geen aanmerkingen hebben op werk van LiToKi, maar hij zelf zou van alles weten te noemen en zeggen 'het is eigenlijk nog niet af op dit en dit punt, bladiebla, dat heb ik niet echt netjes geweld en getextured enzo'.

Dat de jury meedoet is natuurlijk wat tricky maar kies daarvoor dan jury uit die niet met de punten aan de haal gaat, kom nou, na 2 jaar modellen in wedstrijdverband gaan we toch niet opzettelijk zitten cheaten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 09-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dark Blue schreef op 09 oktober 2004 @ 11:36:
Ik schop Papa Eend wel voor dat systeem!! Hij leest dit topic ook wel denk ik.

Kijk, het is natuurlijk niet handig als de harde kern straks nietauw breezertaal meer meedoet, dan hebben we helemaal geen contestants meer. En het mogelijke argument 'maar dan krijg je meer een battle van beginners waardoor die meer kans krijgen ook eens te winnen' vind ik slap.
Het was volgens mij nog niet gezegd, maar bij deze dan.

Natuurlijk heb ik even gemaild om jury te worden en ik denk ook wel dat ik kans maak, ik ben een meubel hier. Maar ik wil dat niet ten koste laten gaan van het altijd meedoen hier.
Natuurlijk zal ik op een bepaald punt ook mijn eigen inzending moeten beoordelen maar daar kan ik ook heel kritisch in zijn - bijv. ik zou haast geen aanmerkingen hebben op werk van LiToKi, maar hij zelf zou van alles weten te noemen en zeggen 'het is eigenlijk nog niet af op dit en dit punt, bladiebla, dat heb ik niet echt netjes geweld en getextured enzo'.

Dat de jury meedoet is natuurlijk wat tricky maar kies daarvoor dan jury uit die niet met de punten aan de haal gaat, kom nou, na 2 jaar modellen in wedstrijdverband gaan we toch niet opzettelijk zitten cheaten :D
het gaat niet aleen om het feit dat ik jullie niet vertrouwen qua cheaten maar om het feit dat er iets aan overgehouden moet worden ..
en dan zie ik liever een aantal mensen die specifiek aanwezig zijn voor het commentaar / kritiek die enig verstand hebben van 3dmax ..
zodat de "noobs" onder ons er nog enig iets aan overhouden na de praktijk ervaring hulp krijgen wat er volgende keer beter kan ..

het feit dat zulk soort mensen beter in staat zijn te oordelen qua punten is een meevaller ..

ik bedoel hoe wil je iemand gaan commenten over belichting als je niet weet wat Global illumination of een dome setup is..

het systeem moet gewoon uitgewerkt worden ..
een aantal ideeen die ik eerder had zijn nu dus ook veranderd..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 09-10-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Dark Blue schreef op 08 oktober 2004 @ 18:56:
Tja, de vorige keer bij het optellen van die punten... heb ik een rekenmachine op zonne-energie, ga ik het 's nachts doen... |:(

Nee maar dat systeem is hopelijk op tijd af mmv Eend, en natuurlijk doe ik dit keer ook mee... :Y)

En waarom zou ik niet serieus voor jury kunnen meedingen? :) Ik doe nu al bijna alle wedstrijden mee, ik heb al allerlei mensen langs zien komen... alle inzendingen wel eens bekeken...
calc.exe? :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
woeps

anyway regeling was gechanged ..
je mag je aanmelden voor jury en meedoen nu ..

[ Voor 183% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 09-10-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82417

......Deze contest zal starten op zaterdag 10 oktober 2004 en eindigen op dinsdag 10 november 2004 om 23:59:59. Je hebt dus 4 weken de tijd om er iets moois van te maken......

zaterdag 9 oktober.....dinsdag 9 november.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 82417 schreef op 09 oktober 2004 @ 16:56:
......Deze contest zal starten op zaterdag 10 oktober 2004 en eindigen op dinsdag 10 november 2004 om 23:59:59. Je hebt dus 4 weken de tijd om er iets moois van te maken......

zaterdag 9 oktober.....dinsdag 9 november.... :+
Woeps
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/~boon/dream_wip1.jpg

Jeej, eerste WIP. Benieuwd of ik kan uitvoeren wat ik in mijn hoofd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Naast een mooie calculator B) schijnt Windows ook een kalendertje te hebben als je dubbelklikt op de klok in je tray 8)7
Senzuboon schreef op 09 oktober 2004 @ 17:14:
[afbeelding]

Jeej, eerste WIP. Benieuwd of ik kan uitvoeren wat ik in mijn hoofd heb :)
Peter Pan! :Y)

[ Voor 36% gewijzigd door Dark Blue op 09-10-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Is een goed idee, maar niet wat ik in gedachten had though. :)

het afgelopen uur bezig geweest met zijn handen.

Afbeeldingslocatie: http://www.superkoe.com/~boon/dream_wip2.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Senzuboon op 09-10-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeeh, ik dacht al waar blijft die eerste WIP ;) het enige wat ik tot nu toe kan zeggen is dat ik drukdrukdruk bezig ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dark Blue schreef op 09 oktober 2004 @ 17:20:
[...]

Naast een mooie calculator B) schijnt Windows ook een kalendertje te hebben als je dubbelklikt op de klok in je tray 8)7

[...]

Peter Pan! :Y)
mja dat dacht ik ook ^^

ik mis nog net het hoedje met een veer ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 14:16

RvP

Ik ga er vanuit dat je ook een heel happy scene mag maken.

Is een kikker met een kroontje op bij een vijver ook dreamland??

Verders heel goed onderwerp misschien wat vaagjes.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG nu heb ik toch een pracht idee, ........ ik hoop echt dat ik het voor elkaar krijg :)

Edit : invoer image

Afbeeldingslocatie: http://www.hilversumsekeverclub.nl/nicole/dragon.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 11-10-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Megadwerg schreef op 11 oktober 2004 @ 20:54:

Is een kikker met een kroontje op bij een vijver ook dreamland??
Jazeker, net als kabouters, dwergen, elfjes, kastelen, eenhoorns enz.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 63431 schreef op 11 oktober 2004 @ 21:51:
OMG nu heb ik toch een pracht idee, ........ ik hoop echt dat ik het voor elkaar krijg :)

[afbeelding]
een draak }:O

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Anoniem: 63431 schreef op 11 oktober 2004 @ 21:51:

[afbeelding]
Ik gok op Falgor van "The never ending story"

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmmm oh dan heb ik toch iets niet helemaal goed gedaan 8)7
moest eigelijk een auto worden :P

Falgor in the never ending story had niet zo een grote buik als ik me niet vergis.
Die was lang slank en harig.

Maar het blijft hier niet bij, er moet natuurlijk nog heel veel gebeuren :)

kleine aanpassing.
Koppie met dromerige oogjes op zacht warm kussen

Afbeeldingslocatie: http://www.hilversumsekeverclub.nl/nicole/draakje2.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 12-10-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
ben een kasteel aan het bouwen, kost alleen flink wat poly's :) want in plaats van het vatten van een cube en deze modden tot een muur heb ik deze gemod tot een "casteel steen" en met 8 varianten op die steen bouw ik het kasteel steen voor steen. Het voordeel is dat het realistischer oogt.. nadeel is.. VEEL POLYS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
En het gevolg van veel polys is dat het op een gegeven moment erg lang duurt om het bestand te openen. Om over rendertijd maar niet te spreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tasma schreef op 12 oktober 2004 @ 17:05:
ben een kasteel aan het bouwen, kost alleen flink wat poly's :) want in plaats van het vatten van een cube en deze modden tot een muur heb ik deze gemod tot een "casteel steen" en met 8 varianten op die steen bouw ik het kasteel steen voor steen. Het voordeel is dat het realistischer oogt.. nadeel is.. VEEL POLYS.
whhehee....K ben ook begonnen met een castle...die komt alleen nooit af dus ik post hem nog wel es...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 16:45
Anoniem: 63431 schreef op 12 oktober 2004 @ 10:21:
Mmmm oh dan heb ik toch iets niet helemaal goed gedaan 8)7
moest eigelijk een auto worden :P

Falgor in the never ending story had niet zo een grote buik als ik me niet vergis.
Die was lang slank en harig.

Maar het blijft hier niet bij, er moet natuurlijk nog heel veel gebeuren :)

kleine aanpassing.
Koppie met dromerige oogjes op zacht warm kussen
[Steekt vinger op] Ik wil het graag zeggen ... Shrek?

Maaruh, mooi begin! Zelf heb ik ook een fantastisch idee in mijn hoofd. Het omtoveren van een plaatje in mijn dromen naar een plaatje op het beeldscherm valt mij helaas altijd een stuk moeilijker maar goed..

Ik pak ook maar alvast potlood en papier om eea op papier te schetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
Ok, mijn eerste WIP:

Afbeeldingslocatie: http://expecho.2000miles.nl/c25.jpg

Wat het exact gaat worden blijft nog even een verassing :9
(weet het zelf ook nog niet helemaal zeker 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ steekt nu vinger op ]

back to the future , western style :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 13-10-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mischien doe ik wel mee ;x
weet nog niet of ik mn bismarck ff opzij kan zettten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
je bent toch jury Devega, dan mocht je toch niet meedoen

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kuch* :)
Anoniem: 30579 schreef op 09 oktober 2004 @ 16:26:
woeps

anyway regeling was gechanged ..
je mag je aanmelden voor jury en meedoen nu ..
concept:
nu nog de foutjes er uit, en omzetten naar 3d, plus texturing en een
omgeving verzinnen....
comments?

Afbeeldingslocatie: http://www.hilversumsekeverclub.nl/nicole/wip1.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 13-10-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Leg hem in een stapel goud :P net als Smaug (lees 'de Hobbit' maar als je niet weet wat ik bedoel ;)).

Ga je die tekstballonen ook in 3D maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De tekst ballonnetjes worden, rookpluimpjes dmv combusion of zo
de laaste wordt heel groot, en daar komt een soort van gebouwtje in ge moddelt die ook in brand staat.
het moet dus helemaal 3d worden :)

Uh das het idee dus :) of het lukt, zullen we zien

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 13-10-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Wip

Afbeeldingslocatie: http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/3D/Contest25/kinderkamer01.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whoohoo, dreamland .... bloed aan de muur, mja tzal wel :P Ik heb vertrouwen dat je 3dmodel ontopic is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ja... ik wist niet echt wat ik moest maken..
Dus het wordt een kinderkamertje, met een monster achter de deur ;)
Every childs nightmare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes, een lekker lugubber taffreeltje :)
Al vraag ik me wel af hoe ingods naam dat bloed aan de bovenkant ( bijna buitenkant ) van het kozijn komt.
Heeft dat monster achter de deur met het kind lopen smijten ? :P

Verder ben ik heel benieuwd of het kindje levend onder deze contest uit komt.
zet 'm op , make our day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 63431 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:10:
Netjes, een lekker lugubber taffreeltje :)
Al vraag ik me wel af hoe ingods naam dat bloed aan de bovenkant ( bijna buitenkant ) van het kozijn komt.
Heeft dat monster achter de deur met het kind lopen smijten ? :P

Verder ben ik heel benieuwd of het kindje leven onder deze contest uit komt.
zet op , make our day :)
Oh, let daar maar niet op :)
Er komen nog kozijnen in, ramenstellen, en ramen.
Geldt ook voor de deuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Doet mij vaag denken aan een Max Payne scene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052

kan iemand mij uitleggen hoe je mooi snel simpel haar kan krijgen? in 3d max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
Anoniem: 105052 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:32:
kan iemand mij uitleggen hoe je mooi snel simpel haar kan krijgen? in 3d max
Mooi, snel en simpel? Niet :P.

Er wordt al jaren (flauwe) grappen gemaakt over een 'make pretty button'. Of iets wat er op lijkt, maar dat gaat niet :). Haar is gewoon lastig.

Gangbare methodes;
- Plugins (Shag:hair of Shag:fur).
- Planes modelleren, textures maken met alpha-maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je misschien een tutorial dan voor een nub like me? want heel leuk dat het hier mee kan maar euhm how doe ik het dan alsnog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 105052 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:43:
heb je misschien een tutorial dan voor een nub like me? want heel leuk dat het hier mee kan maar euhm how doe ik het dan alsnog? :P
http://www.google.nl/sear...&q=shag+hair+tutorial&lr=

daarnaast zitten er in de HELP van shaghair ook een aantal goede tuts.

Edit: hier een handige voor max (wel frans, maar wel goed)
http://mr2k.3dvf.net/tuto...hag_hair/shag_hair_02.htm

[ Voor 16% gewijzigd door FragNeck op 13-10-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/renderwhite.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
wip of final?

Ik heb er ook aan zitten denken om iets abstracts te maken.
Maar als ik mijn droom moet visualiseren ben ik ongeveer 2 maanden bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal toch geen final zijn ?
Nog eenbeetje kaal en dus niet echts is wat een droom sfeertje uit straalt.

Awel, misschien een beetje, vindt het eigenlijk wel wat hebben zo gek genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry dat ik niks typte, ik moest naar school, had geen tijd :P

Mja, ik vind eigenlijk niet dat je bij iets abstracts kunt spreken van W.I.P... Meer 'done/overdone'...En ik hoop dattie echt niet overdone wordt...

Ik vind hem goed zo...Ik heb nog een andere versie, en die zal ik later nog wel ff posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tasma schreef op 12 oktober 2004 @ 17:05:
maar het kan ook gewoon makkelijker en met minder polys en toch net zo realistisch ogen. Dan moet je wel redelijk kunnen texturen. Je kan een bump(+ die andere voor diepere gloven...ben naam ffe kwijt 8)7 ), diffuse, spectacular en noem ut maar op maken. Deze op je box of whatever dumpen. Dan een goeie shader maken, en het moet er verdomde realistisch uit kunnen zien hoor. Vergt natuurlijk wel de nodige texture skills..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Mag een natte droom ook? :P

Anyway, ik zal denk ik ook nog maar eens een poging wagen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc25-wip1.jpg
Het moet een draak worden. dit is het been met de voet. Hij heeft alleen geen tenen, hoe kan ik die er weer aan zetten? er zit daar vooraan nl niks om vanuit te extruden ofzo. oja, ik gebruik 3dsmax6.
Plaatje ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc25-grrr1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
ff de edges seleceren op het einde, op r drukken voor de scale tool, shift igedrukt houden, en slepen maar! Zie daar je nieuwe polygoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Anoniem: 80198 schreef op 14 oktober 2004 @ 17:37:
Je kan een bump(+ die andere voor diepere gloven...ben naam ffe kwijt 8)7 )
Displacement? :)
spectacular
Specular ;)
Schuey schreef op 14 oktober 2004 @ 18:01:
ff de edges seleceren op het einde, op r drukken voor de scale tool, shift igedrukt houden, en slepen maar! Zie daar je nieuwe polygoontjes :)
* Anoniem: 105830 zou eerst een paar keer connecten en er vervolgens aparte tenen uit extruden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey, dankjewel, ik zal proberen, zodra ik zin heb om 3dmax weer eens op te starten.
Aardbei, ik snap niet precies hoe je bedoelt. De stippeltjes bovenaan het gat en de stippeljes onderaan aan elkaar maken? En dan doen wat Schuey zegt, met R indrukken en shift vasthouden enzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook de poly aan klikken : modifierer op poly zetten

create aan klikken en tussen de vertexen een nieuw vlak tekenen , deze vervolgens extracten , meteen ruimte voor tenen :)
en en vlak is weer gesloten .........

ik hoop dat ik het uit het hoofd goed beschreven heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 14-10-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Anoniem: 73881 schreef op 14 oktober 2004 @ 19:37:
Aardbei, ik snap niet precies hoe je bedoelt. De stippeltjes bovenaan het gat en de stippeljes onderaan aan elkaar maken? En dan doen wat Schuey zegt, met R indrukken en shift vasthouden enzo...?
Ik had eigenlijk niet in de gaten dat je 3DS MAX gebruikt (* Anoniem: 105830 = Silo addict :P), maar ik geloof dat MAX in de latere versies ook een connect tool heeft, dus het volgende zou ook in MAX moeten werken (die tool zal vast wel ergens in dat context menu zitten).
Je zou ook de divide en weld tools kunnen gebruiken, maar dat werkt wat minder snel.

1) Je maakt een voet of iets wat daar voor door moet gaan:
Afbeeldingslocatie: http://img94.exs.cx/img94/2928/ex1.gif

2) In sommige pakketten zal je het zonder polygoon kunnen doen, hier heb ik er gewoon een polygoon op zitten ipv een gat op die plaats (zoals RCA hierboven al zei kan je in 3DS MAX een polygoon 'tekenen' tussen de vertexen met de create tool):
Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/8871/ex2.gif

3) Met de connect tool (of divide en weld) kan je een polygoon in tweeen delen door van de ene edge naar de andere edge (geel) te 'connecten':
Afbeeldingslocatie: http://img100.exs.cx/img100/5474/ex3.gif

4) Nu heb je van 1 'teen' er 2 gemaakt. Switch naar de face mode, pak de polygoon vast...
Afbeeldingslocatie: http://img100.exs.cx/img100/6453/ex4.gif

5) ...en 'trek' de teen uit de voet met de extrude tool:
Afbeeldingslocatie: http://img98.exs.cx/img98/9762/ex5.gif

6) Nog wat meer extruden, beetje tweaken en je hebt tenen:
Afbeeldingslocatie: http://img98.exs.cx/img98/174/ex6.gif

Ben niet echt goed in uitleg geven maar ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)

btw. Ik heb hierboven een vreselijk domme fout gemaakt. Wie de fout vindt gaat door voor de koelkast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Anoniem: 105830 schreef op 14 oktober 2004 @ 21:24:
[...]
btw. Ik heb hierboven een vreselijk domme fout gemaakt. Wie de fout vindt gaat door voor de koelkast ;)
3 tenen ipv 5?

edit:
Of gaat het om de 5 hoekige poly? Of ben ik nu heel dom? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Rowanov op 14-10-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 02:09
oke ik ben met max begonnen, nu heb ik 3 pc's
en op 2 staat max...

op mijn ene pc kan ik bij alle acties die ik doe, zoals een box moven, ook over 1 as moven, ik heb dan een soort geel "kruis" met een blauwe rode en groene pijl.

op mijn laptop ook max geinstalleerd, en daar heb ik een klein rood kruis, waarbij ik geen as kan selecteren om hem alleen via deze as te moven.

iemand enig idee hoe ik dat aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Druk eens op 'x'

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 02:09
aaah mega cool :)

zulke dingen leer je niet 123 in tutorials, en als je de namen van bepaalde
dingen in max niet weet, is het HEEL f*cking moeilijk om antwoorden te zoeken in help files etc...

thnx a lot dude!
koekje? :P

en btw, pas maar op met die contests, op een dag benk maybe wel goed.

(ik ben van plan 145 jaar oud te worden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

FragNeck schreef op 14 oktober 2004 @ 13:15:
[...]

wip of final?

Ik heb er ook aan zitten denken om iets abstracts te maken.
Maar als ik mijn droom moet visualiseren ben ik ongeveer 2 maanden bezig :P
Daar heb je poser voor ;)
offtopic:
Mag je het hier alleen niet meer posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aardbei. zou eerst een paar keer connecten en er vervolgens aparte tenen uit extruden

Hehhehe , maar ik heb liever een nieuwe wasmaschine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115073 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:00:
Whoohoo, dreamland .... bloed aan de muur, mja tzal wel :P Ik heb vertrouwen dat je 3dmodel ontopic is :)
nachtmerries vallen ook onder dromen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Iets verder:

Afbeeldingslocatie: http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/3D/Contest25/kinderkamer03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/43162/full.jpg

Als persoontje gebruik nu even het standaard Maxon modelpoppetje... om de vouwen in de dekens juist te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

Opzich heb ik niet meer zoveel tijd tegenwoordig, dus ik beloof voor de rest niet dat ik deze scene ook kan afmaken.

Weet ook nog niet wat ik er helmaal mee wil,
Het begon als een dinosaurus voet :)

Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/tn_alien.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431 schreef op 14 oktober 2004 @ 19:40:
Je kan ook de poly aan klikken : modifierer op poly zetten

create aan klikken en tussen de vertexen een nieuw vlak tekenen , deze vervolgens extracten , meteen ruimte voor tenen :)
en en vlak is weer gesloten .........

ik hoop dat ik het uit het hoofd goed beschreven heb :)
Dus als ik het goed begrijp plaats je een nieuw vlak voor het gat. Dan heb je dus twee objecten. Maar dat wil ik niet i.v.m meshsmooth enzo, want ik, n00b als ik ben, vind het stukken makkelijker als het uit één stuk bestaat. Hoe doe ik het dan. dat met shift en R zoals eerder genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
Zo, ook weer een beetje verder:

Afbeeldingslocatie: http://expecho.2000miles.nl/c25_2.jpg

Het gaat een fabriekje voorstellen die een droommachine dromen maakt en die verzend via die zendmast.

Er is nog een hoop werk te doen en ik ben al helemaal geen ster in texturen dus dat gaat ook nog de nodige kopzorgen brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Expecho schreef op 15 oktober 2004 @ 21:42:

[afbeelding]

Het gaat een fabriekje voorstellen die een droommachine dromen maakt en die verzend via die zendmast.

Er is nog een hoop werk te doen en ik ben al helemaal geen ster in texturen dus dat gaat ook nog de nodige kopzorgen brengen :)
Dromen verzenden via de zendmast hoe verzin je het echt lollig _/-\o_ :) :P :D

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881 schreef op 15 oktober 2004 @ 21:04:
[...]

Dus als ik het goed begrijp plaats je een nieuw vlak voor het gat. Dan heb je dus twee objecten. Maar dat wil ik niet i.v.m meshsmooth enzo, want ik, n00b als ik ben, vind het stukken makkelijker als het uit één stuk bestaat. Hoe doe ik het dan. dat met shift en R zoals eerder genoemd?
Nee je plaatst een een nieuw vlak , daar mee maak je als het ware dat gat dicht.
Maar je heb dan geen voldoende poly vlakken om teentjes te maken , dan extrude je dat pas gemaakte vlak zo ver uit, ( naar jouw eigen inzicht )
zodat je uit dat voorste nieuwe deel teentjes kunt maken .

Dit is nog steeds een object :)

Zal kijken of ik spoedig een plaatje of wat kan bij voegen

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 15-10-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Drakenteentjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Expecho schreef op 15 oktober 2004 @ 21:42:

[afbeelding]

Ik vind dat wel ree-te-orgineel
_/-\o_
was ik zelf nooit op gekomen . :)

Yeah , Drakenteentjes O+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 15-10-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/airship.jpg

Op weg in eigen droomschip naar hun eigen Dreamland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand idee hoe je mooie wolken maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anoniem: 105052 schreef op 15 oktober 2004 @ 22:58:
iemand idee hoe je mooie wolken maakt ?
Ik doe dat met de Afterburn plugin.

http://www.afterworks.com/ABfirst.htm

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3dmax/wolken.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 15-10-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander1981-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2020
Eerste opzet van mijn luchtkasteel:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v74/-Sander1981-/Luchtkasteel.jpg

Oh ja... in Bryce, dus...

Ik heb het idee om dit kasteel te plaatsen zoals de ivoren toren aan het eind van 'the neverending story' ( :P ehm...)

[ Voor 42% gewijzigd door -Sander1981- op 16-10-2004 01:30 ]

I don't have a solution; but I do admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 38587 schreef op 15 oktober 2004 @ 22:28:
[afbeelding]

Teddie Rupsspin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

lijkt verrekes veel op die uit final fantasy :P. mooi hoor, nou nog texturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
[afbeelding]

Mooi schip :). De dwarsstaven op het luchtbed vormen niet helemaal goed waardoor er een schaduw van deze staven te zien is op het luchtbed.

Ik neem aan dat er nog een soort luchtschroef komt achter op het schip?

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
updateje

Afbeeldingslocatie: http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/3D/Contest25/kinderkamer05_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit is de droom van iedere Oxi Vanish vlekkenreiniger verkoper! Een crimescene om zich op uit te leven met een pot van die roze smurrie. :P

Wel mooi gedaan btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Thx..

Ik vind het nogal vrij lastig een realistisch nachtlicht te geven aan de scene..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Naar mijn gevoel zijn de deuren nog wat te breed, maar ziet er verder prima uit, keep it up ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:01
oei dat zijn lastige bloedvlekken daar ben je uren me bezig om alles schoon te maken en weer opnieuw te behangen :o :+

[ Voor 9% gewijzigd door BurnerT op 16-10-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Veel lampen gebruiken met erg weinig licht en wel schaduw
4 iets sterkere lampen bij het raam
1 sterke lamp vanaf buiten (de maan of straatverlichting)
en als je binnen verlichting hebt daar ook een paar lampjes doen
en volumefog doet ook een hoop goed

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste