[3D] Contest v18: Duizend en één nacht Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
3D Contest XVIII
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20795/full.jpg

Onderwerp
Zoals verwacht, is het onderwerp dus wel Duizend en één Nacht. Hiermee doel ik op een mooie afspiegeling van een scène in het Midden-Oosten. Natuurlijk gebeuren er dezer dagen overdags veel meer dingen, maar het gaat hier specifiek om de mooie kant van het verhaal. Stoer gesitueerde olieboorplatformen en beelden à la C&C Generals zijn dus niet de bedoeling. Dit beperkt natuurlijk een hoop, maar tussen een cliché ondergaand zonnetje en een oorlogstafereel liggen nog heel wat fata morgana's onder het zand die erom smeken uitgewerkt te worden. Zowel objecten als landschappen zijn welkom.

Voorgaande versies
• 1 Onderwaterwereld
• 2 Vliegmachine
• 3 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 4 Oorlog
• 5 Snelheid
• 6 Fantasy
• 7 Eten en Drinken
• 8 Misdaad
• 9 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature

Tijdsduur
Deze contest begint vandaag op vrijdag 9 januari 2004 en zal eindigen op
vrijdag 30 januari 2004, om 23:59:59. Je krijgt dus 3 weken de tijd om een serie WIP's en één final te modellen en renderen. Let ook goed op hoe laat je begint met het renderen van je final, liever te vroeg dan te laat zeg ik maar (ja en wie lachte daar!)

Regels
Elke contest heeft regels, en ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en dont's.
Do's
• Hou het off-topic gehalte laag, reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
• Als je meedoet, post je minstens 1 "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d.
• Je mag alle 3D paketten gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Truespace, Vue d'Esprit ;) enzovoort). Maar dus geen 'drieklikslandschappen'.
• Gebruik maken van plugins en standaard effecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair enzovoort. Hou 't wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
• Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D pakket mag. Hou 't beperkt, het is een 3D contest en geen 2D contest.
• Het gaat dus om het eindresultaat. Een render; geef duidelijk aan welke render dit is.
• De door jouw ingeleverde final moet een still zijn.
• Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen, dit houdt het geheel levendig en interessant.
Dont's
• De final mag dus geen animatie zijn.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
• Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com, geen prefabs dus.
• Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Dus gebruik geen Poser.
• Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Puntentelling
Wegens succes houden we de formule 1 puntentelling aan.

Voor diegene die deze puntentelling niet kennen, de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt (helaas) 0 punten.

Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je twee top acht's maakt.

Éen voor de uitwerking, één voor de originaliteit.

Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contesten wisten te winnen, hebben we de balans ietswat veranderd. De punten voor uitwerking zijn 60% van de uiteindelijke score, die voor originaliteit 40% van de score.

Mail de scores naar de topicstarter Dark Blue, Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/3dm41l.gif. Is de pic down, msn of ICQ me even. Ik lees geen e-mails op mijn Hotmail/Yahoo adres! In deze mail twee lijstjes met steeds op #1 degene die je het best vond aflopend naar #8. Geen punten erbij schrijven, gewoon twee top acht's. Geef uiteraard duidelijk aan welke lijst voor originaliteit en welke voor uitwerking is. Zorg er ook voor dat je je Tweakers-nickname vermeldt.

Voor de beginners
De contest is een typisch geval van "free for all" dus zelfs als dit de eerste 3d scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kan er alleen maar veel van leren.
Omdat opviel dat veel mensen vroegen welke programma's ze moeten gebruiken is hier een tip. Het beste is eigenlijk om de eerste post van [3d] post je 3d stuff maar weer - part 15 topic even door te lezen, daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Laatste opmerking
Ook bij deze weer, let op de tijd en let er vooral op dat je een final post. Na sluitingstijd zal ik het topic per pagina doorlopen op afbeeldingen/urls, en waar niet expliciet 'Final' boven staat wordt niet meegeteld!

Bij deze succes mensen, om het maar gepast te zeggen: sesam open u!

Ook deze topicstart is grotendeels overgenomen van mijn voorgangers. Wederom alle credits aan hen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

OE! Leuk onderwerp :9 Maar dat word wel doorbikkelen met slechts 3 weken tijd :X
/me Krusher gaat eens hard en grondig nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849

Yippie :D

Goeie keuze Dark Blue!
Hier ben ik wel weer voor in :P

Veel succes iedereen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
zo... dat word moeilijk! geen idee wat nu weer te maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Yeah! Ik heb wel wat goede ideeen! :)

Leuk item! :)

Ik ga weer lekker meedoen dit keer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik doe ook weer mee. Ik had al enkele ideëen toen ik opstond over dit onderwerp, dus het begin is er al :D

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Dark Blue

Ik zou graag willen weten welk font dat is in dat plaatje bij je topicstart.. :D
Mijn dank zou erg groot wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
Ik ga ook als het mee zit meedoen als noob, maar zou het nog niet weten wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Poeh, dat wordt nog best pittig, maar ik ga mijn best doen. Ik ben niet zo goed in mensen modelleren, maar je moet bijna wel om iets origineels te maken.
Jammer dat je geen poser mag gebruiken ;(

[ Voor 15% gewijzigd door jvo op 09-01-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Anoniem: 96849 schreef op 09 januari 2004 @ 16:11:
@Dark Blue

Ik zou graag willen weten welk font dat is in dat plaatje bij je topicstart.. :D
Mijn dank zou erg groot wezen :P
Dat font is Dragonwick.
Het wordt o.a., wel leuk om te weten, ook gebruikt bij Life & Cooking 8)
Andere fontjes die k afwees waren Flat Brush, Park Avenue en Slogan. Komen wel in de buurt.

Ik heb expres het onderwerp pas vandaag zeker gesteld omdat ik wist dat er veel mensen al hoopten op 1001 nacht, en ik verwachtte dat mensen vrolijk gisteravond nog zouden zijn begonnen terwijl de start vandaag zou zijn. Hoewel ik dus zowel met onderwerp als topicstart een dag gewacht heb vind ik het nog vrij snel gegaan hoor. Tussen andere contests zat vaak nadrukkelijk wel een week.
Anoniem: 96849 schreef op 09 januari 2004 @ 16:22:Haha, ik had al zoiets dat dat font me bekend voorkwam :)
Praat me er niet van, het is voor mij gewoon een zesde zintuig. Ik loop op straat, zie een font, en denk: 1) ha dat is die / welke is dat? 2) ha die heb ik wel/niet en 3) wat een zeer sterke / foute keuze voor die uitstraling. En FYI, ik herken er ongeveer 700. (Mijn feitelijke kennis over de historie etc. van een font is daarentegen belabberd ;))

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Blue op 09-01-2004 16:26 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 09 januari 2004 @ 16:19:
[...]

Dat font is Dragonwick.
Het wordt o.a., wel leuk om te weten, ook gebruikt bij Life & Cooking 8)
Haha, ik had al zoiets dat dat font me bekend voorkwam :)
Bedankt hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Kan iemand me uitleggen wat "duizend en een nacht" eigenlijk inhoud? Was dat niet een soort verhalenbundel??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Het komt oorspronkelijk geloof ik van een verhaal van een vrouw, die (on)terecht gedood zou worden omdat ze schuldig werd bevonden. In de tijd voor haar executie ging ze haar bewaker/belager 's avonds telkens een verhaal vertellen, en hij raakte daarvan zo gecharmeerd dat hij haar na 1001 nachten vrijliet en ze niet meer ter dood gebracht hoefde te worden. Am I right?
Verhalen zoals o.a. Aladdin, Ali Baba en de Veertig Rovers etc. komen daarvan. Kan zijn dat ik nu een huge cultuurbarbaar ben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 22-04 13:24
SPROOKJES UIT 1001 NACHT

De meest bekende Oosterse sprookjesverzameling is "Sprookjes uit 1001 nacht". Dit boekwerk bevat verhalen uit voornamelijk de gehele Arabisch-Islamitische cultuur. In de Engelse taal gaan deze sprookjes dan ook meestal door het leven als Arabian Nights. De sprookjes worden ingeleid door een raamvertelling. De legendarische koningin Scheherazade trouwt met de sultan Schahriar, ondanks het feit dat hij elke morgen de vrouw waarmee hij de vorige dag getrouwd is, laat ombrengen. Om dit lot te ontkomen vertelt ze die avond een sprookje aan haar zus, zonder het einde te vertellen. De sultan, die het verhaal afluistert en benieuwd is naar de afloop, staat toe dat ze nog een dag leeft, waarna ze hetzelfde patroon trouw iedere avond herhaalt. Na 1001 nacht besluit de sultan dat Scheherazade mag blijven leven.

De collectie verhalen van 1001 nacht is gedurende een aantal eeuwen gegroeid. De eerste verhalen stammen al uit de negende eeuw, en de collectie groeide door totdat het geheel in de vijftiende eeuw in het Arabisch op papier werd gezet. In het begin van de achttiende eeuw werd het boekwerk in het Frans vertaald (Les Mille et Une Nuits door Antoine Galland), en in de negentiende eeuw werd het tweemaal in het Engels vertaald: Arabian Nights door Edward William Lane, en The Tousand Nights and a Night door Richard Francis Burton, waarvan Arabian Nights verreweg het bekendst geworden is.

De bekendste sprookjes uit 1001 nacht zijn: Aladdin en de Wonderlamp, Ali Baba en de veertig rovers en Sinbad de Zeeman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Ja het klopt wel ongeveer wat je zegt, volgens mij was het een sjeik of een andere hoge pief die ervan overtuigd raakte dat alle vrouwen slecht waren, of allemaal overspel zouden plegen of iets dergeljks. Dus hij gaat terug naar zijn paleis om z'n vrouw te vermoorden, maar zij verteld hem 1001 nachten een ander verhaal bla bla en blijft zo leven :) Zo worden de 1001 nachten in het boek verteld, het is natuurljik door iemand anders geschreven.
Am I right? :)

Heel leuk onderwerp! 8)

ik zie dat je het kleurverloop in de startpost erin hebt gehouden, leuk :)

Edit: of zoals Litoki het mooi laat zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 77157 op 09-01-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

Dark Blue schreef op 09 januari 2004 @ 14:53:
Let ook goed op hoe laat je begint met het renderen van je final, liever te vroeg dan te laat zeg ik maar (ja en wie lachte daar!)
:P Een wijze raad die ik deze keer ook zeker ga opvolgen.. min. 1 dag van tevoren begin ik met m'n final (te renderen, zodat er ook nog dingen gefixed kunnen worden).

* Anoniem: 53023 slaat een oud en stoffig boek open over de 1001 nachten met verhalen van Sheherazade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gelijk een begin gemaakt maar loop als beginner toch tegen een probleem aan waar ik al een aantal keren tegenaan ben gelopen..

Hopelijk kan iemand me hier vertellen hoe ik dit oplos. Het zit als volgt. Ik heb m.b.v. boolean een een stuk ge-substract. Probleem is dan dat na het gebruiken een stukje open blijft wat niet de bedoeling is.. Misschien kan ik het duidelijk maken aan de hand van een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/photoshopnl/erik/grr.gif

Kan iemand mij vertellen hoe ik het stuk bij de pijl weer dicht maak?

P.S.: misschien een hele stomme vraag :P maar het is toch iets waar ik niet uit kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Hier mijn eerst werk. Nog niet echt een wip, maar een glas in lood test.

Afbeeldingslocatie: http://upload.tweensense.com/jvocalc/arabian/arabian1a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

StephanL schreef op 09 januari 2004 @ 16:15:
Ik ga ook als het mee zit meedoen als noob, maar zou het nog niet weten wat.
Cool! Een soortgenoot.
Ik ben ook bg wel n00b, en het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen.
Ik moet idd ook nog wat inspiratie opdoen....
Ben benieuwd wat men verzint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Dammm wil wel weer mee doen maar hoop dat mijn oude versie van 3d max dit allemaal wel gaat trekken ...........

Dus ik ga wel weer mee doen , en hopelijk word ik weer 7de LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Anoniem: 96849 schreef op 09 januari 2004 @ 18:19:
Ik heb gelijk een begin gemaakt maar loop als beginner toch tegen een probleem aan waar ik al een aantal keren tegenaan ben gelopen..

Hopelijk kan iemand me hier vertellen hoe ik dit oplos. Het zit als volgt. Ik heb m.b.v. boolean een een stuk ge-substract. Probleem is dan dat na het gebruiken een stukje open blijft wat niet de bedoeling is.. Misschien kan ik het duidelijk maken aan de hand van een screenshot:

[afbeelding]

Kan iemand mij vertellen hoe ik het stuk bij de pijl weer dicht maak?

P.S.: misschien een hele stomme vraag :P maar het is toch iets waar ik niet uit kom :)
naar editeble poly veranderen. Naar selectie optie op poly's zetten. Dan ergens onderin create. Dan krijg je vertexen te zien. Dan selecteer je de als vertexen waar die om de poly zitten die je wilt maken....(k hoop dat je het snapt zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@3d---god:

Geweldig.. thnx man.. Dat werkt idd..
Krijg ik alleen nogal veel werk mee want het zijn nogal wat vertexes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 22-04 18:28
Anoniem: 96849 schreef op 09 januari 2004 @ 20:11:
@3d---god:

Geweldig.. thnx man.. Dat werkt idd..
Krijg ik alleen nogal veel werk mee want het zijn nogal wat vertexes :P
Probeer eerst zoveel vertexes te mergen voordat je faces gaat tekenen.. Boolean operations gaan nogal ruw om met je model zoals je merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kawa schreef op 09 januari 2004 @ 20:19:
[...]

Probeer eerst zoveel vertexes te mergen voordat je faces gaat tekenen.. Boolean operations gaan nogal ruw om met je model zoals je merkt.
Hmm.. ja idd..
is er eigenlijk een goed alternatief voor boolean operations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
Anoniem: 96849 schreef op 09 januari 2004 @ 20:22:
[...]

Hmm.. ja idd..
is er eigenlijk een goed alternatief voor boolean operations?
Helaas niet.. als je meer ervaring met max (en andere model tools) krijgt leer je vanzelf 10 stappen vooruit te denken en zodoende kun je zo modellen om boolean ops. niet te hoeven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
Anoniem: 63431 schreef op 09 januari 2004 @ 19:20:
Dammm wil wel weer mee doen maar hoop dat mijn oude versie van 3d max dit allemaal wel gaat trekken ...........
Vast wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Very FIRST WIP :)

En omdat ik nogal veel goed te maken heb , ga ik er proberen meer tijd in te stoppen .
Dit is het begin van .............. mijn 1000 en 1 ...........

tijdelijk op een iets tragere server :(

EDIT: sjips 2 mm tegroot voor het forum :)
En het probleem waarom ik het niet goed kreeg is ook gevonden , out of HD MEM
Maar nu kunnen we weer :) :/EDIT

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.arendsen/1001.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 11-01-2004 21:25 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor uw tips 3d---god en kawa :)
Ik kan weer even verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

als je een gat in je mesh hebt en je zit in editable poly kun je ook in de border-mode alle omliggende edges selecteren en op Cap rossen, heb je meteen je poly terug ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Ik ga het maken in anim8or, freeware programma, redt het niet bij Studio max maar altijd leuk om te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier m'n eerste wipje :) Het wordt (zoals je wel kunt raden :P) een paleis. Nu nog maar een klein stukje, maar het is de bedoeling dat het een compleet paleis gaat worden.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/photoshopnl/erik/10-jan-2004-00-43.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-04 13:40

mymind*

A Beautiful Mind

Ik denk dat ik deze keer ook maar een poging ga doen :)

Hier is een eerste wipje:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klerk432/pics/3d/wip1.jpg

Er is nog niet veel te zien maar dat komt allemaal nog :)

[edit]
Net te laat :) ik wilde ook een paleisje gaan proberen te maken. Is dat een probleem?

[ Voor 20% gewijzigd door mymind* op 10-01-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mymind* schreef op 10 januari 2004 @ 00:50:

Net te laat :) ik wilde ook een paleisje gaan proberen te maken. Is dat een probleem?
Haha, denk ut nie :)
Is in dit geval toch gewoon puur toeval 8)7

Je begin ziet er mooit uit in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Zo, de eerste WIP's zien er al goed uit :P

Hier is de mijnent

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/1001_nacht_wip_1.jpg

Ik vind hem nu wel grotendeels klaar. De mond en de ogen tweaken, en dan aan de rest beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zozo Senzuboon.. Je bent ook alweer goed bezig :D
Ziet er nu al erg mooi uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Dank je, maar ik moet wel zeggen dat ik er sinds ongeveer half elf mee bezig ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849 schreef op 10 januari 2004 @ 00:49:
Hier m'n eerste wipje :) Het wordt (zoals je wel kunt raden :P) een paleis. Nu nog maar een klein stukje, maar het is de bedoeling dat het een compleet paleis gaat worden.

[afbeelding]
Mooi, vooral dat plantje doet et em ;)

* Anoniem: 53023 probeert de paleizen maar een beetje te ontwijken, anders gaat het straks net zo als met de vele sneeuwpoppen in de vorige contest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pffffeeeeeww,

ben ik even blij dat ik geen paleis gekozen heb :D
Maar vermoedelijk wel tehoog gegrepen. we zullen het zien.
Maandag weer een Work Processie van mij,
nu eerst werken tot laat ...

tedoen :

Meer ruimtelijk detail
Rook , mist en belichting voor een mistic effect.
proberen een van de hoofdrol spelers uit 3d max te persen

Maar de eerste stap is de overstap maken naar Win2000 en 3DMax 6 ,
goede tip waar voor mijn dank *Krusher* _/-\o_
dat scheelt weer een hoop geheugen problemen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 10-01-2004 09:10 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431 schreef op 10 januari 2004 @ 09:02:
Pffffeeeeeww,

...

Maar de eerste stap is de overstap maken naar Win2000 en 3DMax 6 ,
goede tip waar voor mijn dank *Krusher* _/-\o_
dat scheelt weer een hoop geheugen problemen
Je zult wel even moeten wennen aan de interface, maar dat zal wel lukken denk ik ;)

offtopic:
je hebt mail, retour mail graag terug via m'n IP adres, niet domain naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja. Mijn eerste wip.
Ik heb op google gezocht naar 1001 nacht, omdat ik totaal geen idee had wat te maken.
Ik vond het volgende plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.travelinfo.de/kreuzfahrten/hapag/hanseatic/orient.jpg
Ik vond dat er mooi uitzien. En opeens had ik het: Ik maak een paleis :P.
Nah, het is volgens mij een moskee, maar ik vond het plaatje zo mooi dat ik hem ga proberen na te maken.
Wipje:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc18-wip1.jpg

Commentaar is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

commentaar overbodig denk ik ...
de verhoudingen zien er redelijk goed uit :)
ga zo door

@ Krusher
User interface waar dan ? , die kan ik niet meer terug vinden tussen al die knoppen :P
Maar het zal wel lukken , morgen de hele dag de tijd om er meer te rommelen , en de rest van de 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu met achtergrond.
En het is nu een silhouet.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc18-wip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Hmm erg mooi maar op de foto zie je da alleen om de zon het echt geel is
Dus zou je een zon moeten maken en daarvanuit van geel naar rood gaan
Voor de rest erg mooi

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah, ik heb al geprobeerd om dat effect te krijgen maar dat lukt niet.
Ik kan alleen maar van midden naar buiten(wel horizontaal) of van boven naar onder of van links naar rechts gradient kiezen.
Misschien dat ik in photoshop zoiets kan maken en dan importeren...

En dan nog iets.
Ik ben aan het expirimenteren met camera's om een filmpje te maken.
Hoe kan ik dat filmpje dan exporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Gewoon renderen naar een filmformaat in plaats van een JPG oid. Althans, zo werkt dat in Max. Ik weet niet welk programma jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik max, ja.
Maareh... Waar kun je dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 18:32
hoi, hier mijn eerste wip
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/sille/1001/wip1.jpg
nu zit ik met het probleem dat die overgang nogal goed zichtbaar is. weet iemand hoe ik die kan wegkrijgen? het zijn 2 voorwerpen die in elkaar steken, maar ik wil het er laten uitzien als 1 voorwerp.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881 schreef op 10 januari 2004 @ 11:47:
Ik gebruik max, ja.
In het venstertje 'Render Scene' staat een knopje 'Files'..
Daar kan je aangeven of je hem wilt opslaan als avi of iets anders..
Verder moet je dan ook nog even helemaal bovenaan in het venster 'Active Time Segment' aanklikkuh...
Dan renderen en je filmpie wordt gemaakt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 96849 op 10-01-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Anoniem: 73881 schreef op 10 januari 2004 @ 11:47:
Ik gebruik max, ja.
Hier:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/render_scene.gif

1: Hier kan je aangeven hoeveel frames je wilt renderen. (Active segment voor alle frames, zo wel dan Range kiezen als je niet alle honderd gebruikt)

2: Hier geef je aan dat je het wilt opslaan naar een bestand, en dan moet je een opslagformaat kiezen. Voor films wordt dat dus iets als AVI of MOV.

En dan je animatie renderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Senzuboon op 10-01-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 07:32
Ik ga ook eens een poging wagen... Het wordt een of andere paleis :)

Afbeeldingslocatie: http://www.warped.nl/stuff/wip1001en1nacht.jpg

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ah, thanx Litoki en Dark Blue voor de fantastische uitleg! :)
sjink schreef op 10 januari 2004 @ 16:08:

[afbeelding]
Een poging wagen, er staat al een half paleis, wat er verdomd goed uitziet :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 17-04 13:18

[afbeelding]
ik dacht dat je eerst wips moest posten voordat je een final mocht doen?
m.a.w. _/-\o_
ziet er al ERG gelikt uit!

ik mis alleen een ingang voor het paleis... :)

[ Voor 7% gewijzigd door party42 op 10-01-2004 17:04 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Weer iets verder. Mag ik zeggen dat ik steeds weer beter wordt? ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/1001_nacht_wip_2.jpg

Ogen kunnen nog wel iets beter, maar dat komt wel goed :)

C&C welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Senzuboon schreef op 10 januari 2004 @ 17:39:
Weer iets verder. Mag ik zeggen dat ik steeds weer beter wordt? ;)

[afbeelding]

Ogen kunnen nog wel iets beter, maar dat komt wel goed :)

C&C welkom.
Ziet er erg goed uit. Hoe heb je geleerd mensen te modelleren? Zijn er tutorials die je me kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Umh... eerst leren modellen :) nofi, maar ik ben nu ongeveer een jaar bezig met alleen een beetje prutsen. Ik heb die van die star fighter gedaan, en enkele tut's maar half gedaan en alleen bekeken omdat ik er geen zin in had, en zelf die dingen uitproberen.

Maar ik kan zeker die van de Fiat 500 aanraden en alles wat bij Max zelf zit (al heb ik er daar maar een paar van gehad). Die gebruik ik nu voor het lichaam. Dat is de edges extruden en dar de vertices welden.

En af en toe wat termen oppikken en opzoeken :Y)

Ik heb hem trouwens wat meer uitgebreid:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/1001_nacht_wip_3.jpg

Anatomie is wel moeilijk tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online

[afbeelding]
Ik zou het gebouw wat breder uitbouwen, meer zoals de Fata Morgana. Nu is het te symetrisch denk ik, maar al wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Senzu: De armen moeten veel hoger en vloeiender in het lichaam lopen. Kijk voor referenties eens op fineart.sk ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik weet het, dit heb ik ook al aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
ziet er mooi uit mensen!
ben nog niet eens in de buurt van een idee bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geez schreef op 10 januari 2004 @ 20:17:
ziet er mooi uit mensen!
ben nog niet eens in de buurt van een idee bedenken..
Daar heb ik ook last van, aan de ene kant heb ik wel ideetjes, maar ik ben bang dat het niet haalbaar is in 3 weken qua modelling & rendertijd.

/me Krusher is in dubio :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen dat het een paleisen contest was LOL , ik zie namelijk erg veel van die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja! Het is gelukt!
Ik heb nu een goeie achtergrond gemaakt. Ik heb deze achtergrond met photoshop gemaakt, en daarna geïmporteerd in max. En het werkt.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc18-wip3.jpg
Nu moet ik nog bedenken wat ik onder in beeld ga maken, want hij is nu nog een beetje kaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Laatst online: 16-05-2024
Een beetje licht val op de toren(dus van achter de camera) maakt hem denk ik meer 3d, minder puur zwart
Hoeft maar een klein beetje te zijn

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Reddy; met zoiets kan je relatief makkelijk een heel leuk resultaat krijgen. Veel torentjes/koepels/bruggen/overspanningen/pilaren maken. Misschien nog een subtiele volume light erop. Kan mooi zijn. Mits goed uitgewerkt, maar dat is met alles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
nog steeds geen idee... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
wat meer details toegevoegd en een buitenmuur

Afbeeldingslocatie: http://www.warped.nl/stuff/2wip1000en1.jpg

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjink schreef op 11 januari 2004 @ 14:05:

[afbeelding]
Erg mooi.. Veel detail.. Super man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Handen zijn irritant. Dit is al de derde die ik probeer ;(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/1001_nacht_wip_4.jpg

Iemand een goeie tutorial die echt mooie handen oplevert? Deze heb ik middels de tut gedaan die bij Max zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Senzuboon schreef op 11 januari 2004 @ 14:41:
Handen zijn irritant. Dit is al de derde die ik probeer ;(
[afbeelding]
Iemand een goeie tutorial die echt mooie handen oplevert? Deze heb ik middels de tut gedaan die bij Max zit.
ligt eraan :) dit leverde een tut die ik vond op:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/hand0011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/hand0012.jpg
*klik voor gr00t*

- http://www.saunalahti.fi/~ops/tutorial/finger/finger.htm
- http://www.saunalahti.fi/~ops/tutorial/hand/hand.htm

dit zijn dan wel dameshanden geworden, but you get the point :)

[ Voor 6% gewijzigd door geez op 11-01-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Zo die zien er goed uit! Bedankt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Senzuboon schreef op 11 januari 2004 @ 16:17:
Zo die zien er goed uit! Bedankt hiervoor.
np :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'(
Ik krijg die textures niet op me geval.
Als ik een mooie texture heb gemaakt (bijv. volgens de tut. van oogst), dan kan ik niet op assign material to selection drukken.
En als ik eerst op assign material to selection druk, en dan de texture verander, werkt het ook niet.
Help mij!

Ps. En nu we het toch over je tutorials hebben, oogst, lees ze zelf ff door want ze barsten van de fouten, bijv. dta ipv. dat, en A's en E's omgedraaid, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

sjink schreef op 11 januari 2004 @ 14:05:

[afbeelding]
Damn, dat heb je mooi gedaan man!! Ik wou dat ik zo kon bouwen enzo. Ik heb het nog nooit gedaan :X. Ik ben echt benieuwd naar je final. IMO is je paleis al zo goed als af, alleen nog wat kleur misschien. (En een deur, misschien is een hele grote poort wat?)

* Mojo gaat maar eens wat 3d contest topics doorbladeren en hoopt meer van deze mooie dingen tegen te komen _/-\o_

Edit:

Bookmarked :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Mojo op 11-01-2004 17:48 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerder dan gezegt : 2nd WIP , wat nu langzaam begint te vormen.
comments zijn welkom

EDIT : Andere WIP in gevoegd
vanuit een andere hoek en met extra probeerseltjes /EDIT

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.arendsen/mistic1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.arendsen/mistic1b.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 12-01-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo dan
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/got-3dc18-wip4.jpg

ik moet nou toch echt eens aan die onderkant beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Anoniem: 73881 schreef op 11 januari 2004 @ 20:48:
Zo dan
[afbeelding]

ik moet nou toch echt eens aan die onderkant beginnen...
Geweldig! Maar uh... wel ff naar die texture gaan kijken nu he, zulke grote troffels en zulke lange armen hadden die arabieren nou ook weer niet :+
Verder vind ik m nu als niet-silhouet echt stukken mooier! _o_

DeSSie: Ik wil je ook wel Vue d'Esprit aanraden maar om vanuit daar weer over te stappen op 3DsMax is echt een hel... dus ga jij maar lekker rustig met Max aan de gang en heb er vrede mee dat het éventjes leren is... (wees gerust, Maya schijnt nog altijd moeilijker te zijn...)

[ Voor 23% gewijzigd door Dark Blue op 11-01-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ehm ik volg deze topics nu al een tijdje en het blijft me aantrekken om steeds weer ff te gaan kijken naar de prachtige dingen die jullie maken of naar de vorderingen. :9~

Ik sta zelf ook aan de vooravond van mijn 3Dmax experience zeg maar hehe, maar het ziet er allemaal toch vrij ingewikkeld uit voor een beginner met die wir war van draden die je bij sommige ziet! :)

Succes met de wedstrijd!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is dit toch een goede manier om eraan te beginnen? :D
Vorige contest was de eerste waar ik aan mee deed en ik heb er al aardig wat van geleerd.

Kzou zeggen.. doe ook meej :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
een poortje! Kunnen de mensen ook in en uit lopen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.warped.nl/stuff/3wip1000en1.jpg

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Wow. Weet je zeker dat je wel zo'n gaaf paleis wilt maken? :P Anyway, die rode rotsen er onder lijken nu net olievlekken, vooral rechts in beeld.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 11 januari 2004 @ 21:35:
(wees gerust, Maya schijnt nog altijd moeilijker te zijn...)
En dan is er nog SoftImage..... :)

---

* Anoniem: 53023 is nog druk aan het tekenen / schetsen, aan het lezen uit Digital Lighting and Rendering (erg goed boek!) en over een paar dagen beginnen met modellen in elkaar zetten :9
(ik had beloofd dat ik er deze keer wat meer werk van zou maken, dus... 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
sjink, bezwaar als ik jouw render uitprint, en gebruik als referenctie voor een paleis in mijn D&D campaign? Over een tijd komen mijn spelers wel in mijn Oosten terecht... :)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
Oogst schreef op 11 januari 2004 @ 23:53:
Wow. Weet je zeker dat je wel zo'n gaaf paleis wilt maken? :P Anyway, die rode rotsen er onder lijken nu net olievlekken, vooral rechts in beeld.
Klopt idd, ben toch nog van plan om de omgeving te veranderen als ik klaar ben met het modellen van het paleis.
Grijze Vos schreef op 12 januari 2004 @ 01:57:
sjink, bezwaar als ik jouw render uitprint, en gebruik als referenctie voor een paleis in mijn D&D campaign? Over een tijd komen mijn spelers wel in mijn Oosten terecht... :)
Wat is D&D? :P

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1e WiPje

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3dmax/1001nacht_wip01.png

Ik heb geen idee waar dit toe gaat leiden, ik zie wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...we zien het wel krusher. het begin is er
En dat is toch het meest belangrijke ..... succes !

@ sjink - mega paleis in de middel of nowhere ........

Dammm dit is wel heeeeeeel erg strak , daar kunnen sommig niet tegen op ( ME :X )
Ga je er ook nog wat kleur in brengen ?
1001 nacht is geen jande boevijee ( ik gebruik alleen beige ) , maar volop kleur

** geen commentaar hoor , just a question :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 17-04 13:18
dungeons & dragons?

[afbeelding]
ziet er echt al wel heel erg mooi uit. Ik zou de hoek iets anders maken en het kasteel wat minder ponticiaal in beeld brengen. Wellicht een mooie ondergaande zon met "nazengend" zand...

mooie achtergrond boompjes kan ook leuk zijn, mooie palmpjes op de binnenplaats... zucht... :) (I need a holiday)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

sjink schreef op 11 januari 2004 @ 23:45:

[afbeelding]
* floriske.nl vraagt zich af welk pakket sjink gebruikt?

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 12-01-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
* floriske.nl vraagt zich af welk pakket sjink gebruikt?
Cinema4D R8.5 _/-\o_

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
:P dirt shader doet 't goed zo te zien.

Erg netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik zit me nog steeds af te vragen of 3D max niet te moelijk is voor me als beginner. Is er niet iets wat veel makkelijker is en waar je toch mooie dingen mee kan maken? B)

Maar om hier mee te doen ben ik wel een paar maand verder denk ik. :|

Sjik: Je gebouw ziet er al prachtig uit zo, ik zou er een prachtige oase met een paar leuke bomen nog inbouwen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
DeSSie! schreef op 12 januari 2004 @ 21:19:
Ik zit me nog steeds af te vragen of 3D max niet te moelijk is voor me als beginner. Is er niet iets wat veel makkelijker is en waar je toch mooie dingen mee kan maken? B)

Maar om hier mee te doen ben ik wel een paar maand verder denk ik. :|

Sjik: Je gebouw ziet er al prachtig uit zo, ik zou er een prachtige oase met een paar leuke bomen nog inbouwen. _/-\o_
Hehe dat denk ik ook als leek. Ik gebruik anim8or(freeware), simpel maar nog niet aan het niveau als 3dmax maar wel simpel en naar mijn mening een leuk programma om wat te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Thnx 2 geez heb ik nu beter handen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/1001_nacht_wip_5.jpg

Nog niet perfect, maar iig een héél stuk beter. Nu nog de broek en ik vind hem wel af, en dan kan ik met de rest verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Als je nou nog problemen hebt dat het lijkt alsof je tegen de rug van de hand aankijkt... dan moet je het stuk met de duim wat verder naar voren brengen. De handpalm is een beetje 'hol' en niet 'bol'. En juist dat stuk bij die duim, geeft t m juist het effect. Moet je maar eens nét met je duim je pink aanraken. Dan zie je wel wat ik bedoel :)

Zelf heb ik dit keer geen inspiratie :| alle paleisjes enzo zijn al gedaan :P en ik kan geen mensen modellen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik weet precies wat je bedoelt, en heb het ook al heel veel toegepast. Maar misschien moet het dus nog meer. :/

Kan je geen oase maken? Wat bomen rond een meertje enzo. Als ik zo de je vorige inzending bekijk dan lijkt me uitstekend kunnen. Maar de keuze is natuurlijk aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sjink: WAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUSW !!!

Architecturaal oogt het ook impressionant.

dirtshader maakt die texture zo mooi? hm, moet ik ook eens naar zien...
(cinema8.0 hierzo)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Zag laatst een advertentie van een voor mij onbekende film
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/underworld.jpg

Vond 'm erg mooi, en ik wou er wel iets mee doen, dus dit is alsware een beetje mijn inspiratiebron :)

Natuurlijk wel een beetje in het kader "arabian nights" plaatsen. M'n voorlopige sketch:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/princess_sketch.JPG

Hoofd, niet echt wip meer, beschouw het als bijna voltooid. Misschien nog wimpers ofzo, en wellicht haar :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/princess_03b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/princess_03.jpg
Kleuren zijn op dit beeldscherm toch behoorlijk anders...

C & C meer dan welkom (op alles wel :) )

@sjink: ziet er geweldig uit, heb je misschien nog reference van paleizen ofzo? Kan op google niks vinden dan ruïnes, en wat goedkope rotzooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-04 14:23
Erg goed inquestos,

Die ogen en mond zijn echt erg mooi en goed gelukt. Het gezicht heeft ook al echt karakter en een duidelijke natuurlijke uitdrukking wat echt niet zo gemakkelijk te maken is.

Complimemten!

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

ze kijkt een beetje bang...

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ziet er goed uit voor zover ik kan zien. Misschien aan de voorkant wat meer licht, zodat we het beter zien?

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inquestos:
Netjes, alleen loopt er nog een mirror-naad over d'r hoofd, maar dat weet jij waarschijnlijk ook wel :)

Ik zal dit weekend eens gaan beginnen ...
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste