[3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.088 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
3D Contest V24
Afbeeldingslocatie: http://www.koert-jandebruijn.nl/hosting/olympischespelen.png

Onderwerp
Om nog een beetje in Olympische sferen te blijven is het onderwerp Olympische Spelen/sport! Met de nadruk op de Olympische Spelen natuurlijk! Je kunt alle kanten opgaan: architectuur (Acropolis!), sporttakken, stadia, Athene, openingsceremonie, toestellen, prijsuitreiking, etc.

Voorgaande versies

• 01 Onderwaterwereld
• 02 Vliegmachine
• 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 04 Oorlog
• 05 Snelheid
• 06 Fantasy
• 07 Eten en Drinken
• 08 Misdaad
• 09 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature
• 18 Duizend en één nacht
• 19 Vida Imóvel
• 20 Ancient Kings
• 21 Enchanted Forest
• 22 Tropische vakantie
• 23 Pretpark

Tijdsduur
Deze contest zal beginnen op zaterdag 28 augustus 2004 en eindigen op dinsdag 28 september 2004 om 23:59:59. Je hebt dus 4 weken de tijd om er iets moois van te maken.

Regels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
Do's :)

• Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
• Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d.
• Je mag alle 3D-paketten gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Truespace, Vue d'Esprit enzovoort). Dus GEEN 'drieklikslandschappen'!.
• Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair enzovoort. Hou 't wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
• Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag. Hou 't beperkt, het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
• Het gaat dus om het eindresultaat: een render. Geef duidelijk aan welke render dit is.
• De door jou ingeleverde final moet een still zijn.
• Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.

Dont's :(
• De final mag dus geen animatie zijn.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
• Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
• Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen Poser.
• Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Puntentelling
Wegens succes houden we de Formule 1 puntentelling aan.

Voor diegene die deze puntentelling niet kennen: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste. De rest krijgt (helaas) (0) punten.

Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je twee top-achts maakt.

Eén voor de uitwerking, één voor de originaliteit.

Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contesten wisten te winnen, hebben we de balans ietswat veranderd. De punten voor uitwerking zijn 60% van de uiteindelijke score, die voor originaliteit 40% van de score.

Mail de scores naar Menesis op jelmer@mmp.nl. Zet in deze mail twee lijstjes met steeds op #1 degene die je het best vond aflopend naar #8. Geen punten erbij schrijven, gewoon twee top achts. Geef uiteraard duidelijk aan welke lijst voor originaliteit en welke voor uitwerking is. Zorg er ook voor dat je je Tweakers-nickname vermeldt.

De eindscore wordt dan dus als volgt berekend:

(originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Voor de beginners
De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in [3d] post je 3d stuff maar weer - part 22 te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Laatste opmerking
Ook bij deze weer: let op de tijd en let er vooral op dat je een final post. Na sluitingstijd zal ik het topic per pagina doorlopen op afbeeldingen/urls, en waar niet expliciet 'Final' boven staat wordt niet meegeteld!

Veel succes iedereen en maak er wat moois van!

Alle credits van de opzet van deze post gaan uit naar de voorgaande winnaars/startposters :)

Finals

Nog geen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 26-08-2004 11:59 . Reden: toch nog een typo :S ]

Mixed Reality dev

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Cool, heb je wel toestemming gehad? :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Typo: Prepark in lijst met vorige contests

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Pelle

🚴‍♂️

FragNeck schreef op 26 augustus 2004 @ 10:04:
Cool, heb je wel toestemming gehad? :P
* Pelle kan het zich niet herinneren, m'goed.. go ahead :)

Anoniem: 93310

Ik snap dat de nadruk ligt op de OS, maar je bent dus niet verplicht je daaraan te houden. Ik hou persoonlijk meer van de extreme sports sfeer, en ik ben van plan een skatepark na te gaan bouwen :D (dit valt toch ook onder sport?) Ik moet kijken of dit lukt, maar ik heb tot zaterdag nog genoeg tijd om te verzinnen.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

hm... os, wordt weer lekker breed onderwerp. Ik weet nog niet of ik mee ga doen (das puur een tijd issue, als ik al meedoe, dan is het pas over een week of 2), maar ben wel erg benieuwd wat er weer allemaal gefabriceerd gaat worden :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Anoniem: 115073

Ik vind het wel jammer, maar ook weer een uitdaging. Gelukkig is het geen animatiecontest geworden _/-\o_

Anoniem: 11826

-Nothing-

Wil ook weer graag meedoen. Nu druk aan het bedenken wat ik zal gaan maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 11826 op 26-08-2004 11:29 ]

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Anoniem: 11826 schreef op 26 augustus 2004 @ 11:25:
Staat een klein foutje in de startpost. Bij Voorgaande Versies staat bij nr. 23 Prepark en dat moet Pretpark natuurlijk zijn.

Wil ook weer graag meedoen. Nu druk aan het bedenken wat ik zal gaan maken.
Lees eerst het hele topic eens door vooraleer je blaat :+ .. nee, ff serieus, staat al in de 3de post :)

Ik wil ook heel graag eens meedoen, heb de basics van 3D wel onder de knie, maar ik weet niet of dat volstaat. Natuurlijk leer je altijd wel een hele boel bij, en dat is wel de reden dat ik wil meedoen. :)
Hopelijk laat de tijd het me ook wat toe ;)

• Menesis
Pelle schreef op 26 augustus 2004 @ 10:29:
[...]

Ik heb ook Crisp gemaild. Die zei: "ko joor keng" (:D)Dus zit wel goed dacht ik :)

edit:
@ Fox: bedankt voor je moeite! Helaas was Flacon_NL iets voor, maar msischien verander ik het plaatje halverwege de contest * naar jouwe :P Dies nl ook mooi! :Y)
* of mag dat niet? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Menesis op 26-08-2004 12:06 ]

Mixed Reality dev

dan hierbij mij final:
klikkebaar
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/final.jpg
offtopic:
wel effe humoristisch opvatten svp

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 26-08-2004 12:29 ]

Anoniem: 117501

Menesis, zoals gevraagd hier een wat meer verzadigde + heldere versie:

EDIT:
Hou ruim nemen we trouwens het onderwerp? Is het bijvoorbeeld toegestaan om iets als de robo-olympics uit Futurama te maken? Scheelt mensjes modelleren :)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 117501 op 18-12-2007 19:34 ]

• Menesis
Anoniem: 115073 schreef op 26 augustus 2004 @ 12:25:
dan hierbij mij final:
klikkebaar
[afbeelding]
offtopic:
wel effe humoristisch opvatten svp
Waar is je WIP? :+

Mixed Reality dev

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Mag je ook zelf "Olympische Sporten" toevoegen ? Verspuugen, Zaklopen, Vrouw werpen dat soort dingen >:) Of alleen maar "bestaande" sporten ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Menesis schreef op 26 augustus 2004 @ 12:01:
[...]
@ Fox: bedankt voor je moeite! Helaas was Flacon_NL iets voor, maar msischien verander ik het plaatje halverwege de contest * naar jouwe :P Dies nl ook mooi! :Y)
* of mag dat niet? :P
Van mij mag je hoor.. vind hem ook iets meer kracht uitstralen :p
Je ziet maar...

edit:

om het makkelijk te maken:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/BNC/fox/pics/contest24.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door -FoX- op 26-08-2004 14:38 ]

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://www.larixk.nl/upload/olymp.jpg
kep al ff wat in mekaar geflanst, kweet niet ofk serieus mee ga doen.

larixk

Hier even een ruwe schets van mijn geplande onderwerp: Lunar Olympics.

In het jaar 2316 heeft men nadat er op de afgelopen 5 olympische spelen geen records meer werden gebroken, besloten een aparte tak van Olympische spelen op de maan te organiseren, waar door de geringere zwaaartekracht sporten als polsstokhoogspringen, gewichtsheffen, hordenlopen en duiken en nieuwe impuls krijgen.

Het is nog steeds vrij duur om naar de maan te gaan, dus in plaats van een publiek wordt alles gecovered door zwevende camera droids (want ik heb geen zin een tribune met publiek te maken ;) )

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/remco.niemeijer/GoT/24/WIP01.jpg

Als dit buiten het onderwerp valt hoor ik het wel.

Anoniem: 80198

Pelle schreef op 26 augustus 2004 @ 10:29:
[...]

waarom heb je eigenlijk toestemming nodig, dit is al de 24ste. Het lijkt me toch wel dat het bewezen is dat het ook zonder toestemming goed zal gaan. Kost ons alleen maar tijd zo.... dusehh valt er niet te regelen dat het voortaan ook zonder toestemming kan?

• Menesis
Anoniem: 117501 schreef op 26 augustus 2004 @ 15:30:
Hier even een ruwe schets van mijn geplande onderwerp: Lunar Olympics.

In het jaar 2316 heeft men nadat er op de afgelopen 5 olympische spelen geen records meer werden gebroken, besloten een aparte tak van Olympische spelen op de maan te organiseren, waar door de geringere zwaaartekracht sporten als polsstokhoogspringen, gewichtsheffen, hordenlopen en duiken en nieuwe impuls krijgen.

Het is nog steeds vrij duur om naar de maan te gaan, dus in plaats van een publiek wordt alles gecovered door zwevende camera droids (want ik heb geen zin een tribune met publiek te maken ;) )

[afbeelding]

Als dit buiten het onderwerp valt hoor ik het wel.
Lunar Lympics klinkt leuker ;)

Mixed Reality dev

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 15:26
ik ben ook weer van de partij!! :D

ff iets bedenken :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zodra ik verhuisd ben ga ik ook weer meedoen!
Morgen verhuis ik en vanaf dat moment heb ik een week de tijd voordat mn eigenlijke school begint. Ik heb nog geen flauw idee wat ik ga maken...

maar ik voorspel alvast dat Larixk om vreemde reden geen final gaat afleveren aangezien daarmee dan de traditie van het uiteindelijk-nooit-ingeleverde-popi-item ;) gebroken wordt

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Menesis
ey, vraagje (misschien heel stom, dat weet ik niet). Ik heb dan wel KCV gehad maar begin me toch af te vragen: bestaat de Olympus nou echt of niet? Weet wel dat Zeus en zn makkers er wonen, behalve die Hades ;)

Mixed Reality dev

• Just_I
  • Laatst online: 22:40

Just_I

What did you just say?

Psst ... Menesis .... tipje : Google 8)7

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• ozkilator
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zeus woonde in olympia en dat is een of sport dorp wat nu in puin ligt.
Ik ga zelf een poging doen om voor deze contest olympia na te maken, misschien in de oude misschien in de huidige staat.

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

• Oogst
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik zie nog steeds de regel staan dat er geen animaties mogen, jammer hoor.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Ja, ik zou eigenlijk ook wel een animatie in willen leveren, al zou het alleen maar een flyby zijn (als het enigszins kan ga ik de atleten dan natuurlijk ook animeren). Ik heb namelijk zowel grote objecten (glazen koepels op de maan) als kleine objecten (de atleten) en dat combineert niet zo geweldig.

Volgens mij moet een animatie toch op dezelfde punten als een still beoordeeld kunnen worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 117501 op 26-08-2004 23:17 ]

• Menesis
WIP
Afbeeldingslocatie: http://www.koert-jandebruijn.nl/hosting/olympicgame.jpg
Het zijn twee worstelaars uit de oudheid. De ene is vrijwel nockout en de ander staat op, maar schrikt! Hij is nl in de huidige wereld tereechtgekomen en staat vol in de spotlights met om hem heen allemaal flitsen (fotos duh :P). De manntjes worden een beetje cartoony. HOpelijk lukt het omk een mooie uitdrukking op zn geizht te krijgen.

Mixed Reality dev

Anoniem: 94847

ik zit te er aan te denken om Pheidippides te maken, maar tot nu toe heb ik nog maar één foto gevonden van het beeld dat ze hebben gemaakt in Griekenland...moet dus nog even doorzoeken of voor iets anders gaan :)

Menesis schreef op 26 augustus 2004 @ 23:31:
WIP
[afbeelding]
Het zijn twee worstelaars uit de oudheid. De ene is vrijwel nockout en de ander staat op, maar schrikt! Hij is nl in de huidige wereld tereechtgekomen en staat vol in de spotlights met om hem heen allemaal flitsen (fotos duh :P). De manntjes worden een beetje cartoony. HOpelijk lukt het omk een mooie uitdrukking op zn geizht te krijgen.
maak je gebruik van Biped in 3ds max? (zoja heb je versie 6 of een ander?) want ik kan um niet vinden....

cool idee trouwens :)

• Menesis
Anoniem: 94847 schreef op 26 augustus 2004 @ 23:48:
[...]

maak je gebruik van Biped in 3ds max? (zoja heb je versie 6 of een ander?) want ik kan um niet vinden....

cool idee trouwens :)
K heb versie 5. Biped vind je onder: create panel >> systems (die 2 tandwieltjes) >> dropdown menu standard>> BIPED! :D

K geloof dat het er sinds max 4 ofzo standaard in zit, vroeger was het een aparte plugin.

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 26-08-2004 23:55 . Reden: FF wat beter geformuleerd ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in 3ds max 6 hebben ze òf heel goed verborgen òf het is er gewoon helemaal niet meer want waar in v5 Biped staat, staat in v6 Daylight....

als toevallig iemand weet over hoe en wat, dan hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 94847 schreef op 27 augustus 2004 @ 00:01:
in 3ds max 6 hebben ze òf heel goed verborgen òf het is er gewoon helemaal niet meer want waar in v5 Biped staat, staat in v6 Daylight....

als toevallig iemand weet over hoe en wat, dan hoor ik het graag! :)
kijk anders of je dit filetje kan openen ofzo: max filetje met biped

zeg FF als je m hebt; haal ik hem weer weg

edit: gone!

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 27-08-2004 00:47 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

Ik weet nog niet wat ik ga maken maar ik doe ook mee.

Suc6 allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op 27 augustus 2004 @ 00:18:
[...]

kijk anders of je dit filetje kan openen ofzo: max filetje met biped

zeg FF als je m hebt; haal ik hem weer weg
ik heb het bekeken maar dat werd helaas niks... denk dat het gewoon niet meer bij v6 zit... iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De Olympus bestond echt. Men dacht dat de Olympus de berg was vanwaar de eerste goden, ik geloof Kronos en zn vrouw (of haal ik nu de Romeinse oudheid er mee door elkaar) op de aarde werden geplant. Kids van die twee waren Zeus en ? Hera? Oh god, dit heb ik allemaal bij Latijn gehad :P maar k ben het grotendeels vergeten.
De berg bestond dus echt, er werd hevig op geofferd natuurlijk ;) ...maar de goden zullen nooit bestaan hebben.

Ik heb nog steeds geen idee wat ik ga maken, maar ik heb ook nog niet echt kans gehad erover na te denken... eerst verhuizen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Larixk schreef op 26 augustus 2004 @ 15:20:
[afbeelding]
kep al ff wat in mekaar geflanst, kweet niet ofk serieus mee ga doen.
weet iemand hoe ik die band het beste kan maken, ik heb geen ervaringen met cloth ofzo :S.

en over olympos:
Uit Kaos ontstonden Gaia(aarde) en Ouranos(lucht), uit die twee weer meerdere goden zoals Rhea, Kronos en Okeanos.
Kronos versloeg zn pa Ouranos, hierbij ontstond Aphrodite, en werd samen met zn zusje, Rhea, de baas en kregen vele bekende kinderen zoals Hera, Hades, Poseidon, Hestia, Demeter en onze grote vriend Zeus.
Kronos was een beetje vreemd figuur, omdat hij verwachtte dat een van zijn kinderen hem zou verslaan at hij zn kinderen op. Dit vond zn vrouw, en zus(ik zei toch dat t een raar figuur was), Rhea niet fijn en dus gaf ze hem een stuk rots ipv Zeus om te eten.
Zeus versloeg zijn vader volgens de verwachting en bevrijde zo zijn broers en zussen. Zo werd hij de oppergod.

In de tijd dat de Ilias geschreven is +/-800 voor christus beschreef men de goden als bovennatuurlijke wezens in de gedaante van mensen die woonden op de berg Olympos, aangezien dit de hoogste berg was die men toentertijd kende.

De olympische spelen zijn volgens de mythe het eerst bedacht door heracles, een zoon van Zeus. Eerste bewijs van spelen zijn geschriften uit 776vC, deze werden gewonnen door ene Coroebus, de spelen bestonden alleen uit een sprint van 192meter.
De christelijke romeinse keizer Theodosius schafte de spelen in 393na christus(duh) af omdat hij ze niet christelijk genoeg vond.
De Fransman Pierre de Coubertin vond het eind 19e eeuw wel weer eens tijd, zo werden de moderne olympische spelen geboren.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 23:56

Pelle

🚴‍♂️

Menesis schreef op 26 augustus 2004 @ 12:01:
Ik heb ook Crisp gemaild. Die zei: "ko joor keng" (:D)Dus zit wel goed dacht ik :)
Graag in het vervolg naar wg [at] tweakers [punt] net mailen, dan krijgen alle W&G mods dat mailtje :)
Anoniem: 80198 schreef op 26 augustus 2004 @ 16:27:
waarom heb je eigenlijk toestemming nodig, dit is al de 24ste. Het lijkt me toch wel dat het bewezen is dat het ook zonder toestemming goed zal gaan. Kost ons alleen maar tijd zo.... dusehh valt er niet te regelen dat het voortaan ook zonder toestemming kan?
Nou, in het verleden liepen deze topics soms zo uit de hand dat we hier als mods toch graag een soort van rem op wilden zetten. Ook nu nog wordt er te veel geouwehoerd, en worden er veel te veel WIP-updates gepost die vrijwel niet verschillen van eerder gepostte pogingen.
Dus antwoord op je vraag: nee, het kan voortaan niet zonder toestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Pelle schreef op 27 augustus 2004 @ 09:27:
[...]

Nou, in het verleden liepen deze topics soms zo uit de hand dat we hier als mods toch graag een soort van rem op wilden zetten. Ook nu nog wordt er te veel geouwehoerd, en worden er veel te veel WIP-updates gepost die vrijwel niet verschillen van eerder gepostte pogingen.
Dit is niet de plek voor een discussie hierover, dat weet ik. Maar in mijn ogen is GoT een discussieforum. In een perfecte wereld zouden er in dit topic alleen maar goede wip's een gedegen commentaar staan. In dat geval zouden we er eigenlijk geen discussieforum voor nodig hebben. Het neemt in elk geval niet weg, dat er ongeveer elke maand een nieuw 3D contest-topic wordt geopend en dat deze altijd geopend wordt door de winnaar van de vorige wedstrijd. In mijn ogen kan daar weinig verkeerd aan gaan en wordt dit prima geregeld door de bezoekers van de 3D contest-topics. Ingrepen van administrators zijn denk ik alleen nodig als het taalgebruik uit de hand loopt of er dubbele topics ontstaan.

Dat is mijn gedachte. Het behoeft geen reactie en mag ook verwijderd worden, omdat dit topic niet de plaats is voor deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Over die Olympische spelen: er zijn twee dingen: de stadstaat Olympia en de berg Olympus. Beide bestaan echt, hoewel van de stadstaat nu natuurlijk alleen nog maar ruines te zien zijn. De Olympische spelen werden echt gehouden en wel in de stadstaat Olympia. Ze waren op een gegeven moment ook echt belangrijk: half Griekenland lag stil als ze gehouden werden. De berg en de stadstaat liggen trouwens ook een flink eind uit elkaar: een afstand van half Griekenland of zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
En hier dan nog een link naar een mooie site met heel veel info over de spelen, in de oudheid én nu.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052

iemand een idee hoe ik btje zo'n vloer kan maken?

http://home.earthlink.net/~gonturan/misc/pguard1.jpg

glanzend met een soort laminaat achtige texture met veel glossiness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het handigste lijkt mij als je iets in de richting van finalrender/brazil/vray hebt, want dan kan je blurry reflections doen.

Ziet er uit als laminaattexture, reflectie ergens 30-50%, indien mogelijk blurry reflection en daarmee moet je een heel eind kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T9BK511Q6P19

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/S6A8XY53X92U

Ik vraag me of dit binnen de regels gaat vallen...word een soort anima vechterske....maar dat zien we nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
Anoniem: 80198 schreef op 27 augustus 2004 @ 18:04:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vraag me of dit binnen de regels gaat vallen...word een soort anima vechterske....maar dat zien we nog wel..
Wanneer ik in het 3d-stuff topic kijk zie je dat je dat hoofd voor de eerste keer op 25 Augustus gepost hebt, terwijl het topic op 26 augustus geopend is. Strikt volgens de regels mag je alleen eigen models gebruiken die na het openen van de contest gemaakt zijn, maar waarschijnlijk was je alvast begonnen met de contest en postte je dit resultaat in het 3d-topic (tenminste dat neem ik aan).

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan nog Qylos beetje mierenneukerij... Hij is er nog mee bezig dus het is wat anders als hij kant en klare model van zichzelf zou gebruiken IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Anoniem: 105052 schreef op 27 augustus 2004 @ 18:59:
dan nog Qylos beetje mierenneukerij... Hij is er nog mee bezig dus het is wat anders als hij kant en klare model van zichzelf zou gebruiken IMHO
Ik vind het niet echt mierenneukerij, eerder gewoon een opmerking. D-Tox postte dit de eerste maal op 25/8 toen hij aangaf een tijdje geen internet meer gehad te hebben. Misschien was hij met dit model al meer dan een week mee bezig...

Maargoed, dat doet er eigenlijk allemaal niet toe. Het is een contest. En ik vind dat de deelnemers voor zichzelf een beetje moeten uitmaken of het nog binnen de contest past of niet. Iedereen kan valsspelen, maar als je de eer aan jezelf hoog houdt, bekijk je het gewoon voor jezelf eens en maak je zelf uit wat kan of wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 27 augustus 2004 @ 18:31:
[...]

Wanneer ik in het 3d-stuff topic kijk zie je dat je dat hoofd voor de eerste keer op 25 Augustus gepost hebt, terwlijl het topic op 26 Augustus geopend is. Strikt volgens de regels mag je alleen eigen models gebruiken die na het openen van de contest gemaakt zijn, maar waarschijnlijk was je alvast begonnen met de contest en postte je dit resultaat in het 3d-topic (tenminste dat neem ik aan).
Anders was deze topic veeeel te laat gemaakt... ik ga echt geen weken w8ten om iets te kunnen maken.. :X

het is absoluut geen valsspelen. Geef mij maar een week minder contest dan, ik ben wel een week eerder klaar met deze zooi dan :P

beetje zielig maja, zie zelf maar :X

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 27-08-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach jah boeie het onderwerp was al aantal dagen van te voren al soort van vastgesteld dus.. ik was ook al soort van begonnen ( al is het niks geworden )

Maarja genoeg over dit... Lets go :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gewichtsheffer is grotendeels af. Ben alleen nog niet helemaal blij met de voorarmen, daar moet ik nog even een goede referentie voor zoeken. En daarna uiteraard riggen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/remco.niemeijer/GoT/24/WIP02.jpg

EDIT: Voorarmen van de gewichtsheffer verbeterd. Plaatje is geupdate. Ook heb ik de Polsstokhoogspringer/hordenloper (weet nog niet precies welke) af:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/remco.niemeijer/GoT/24/WIP03.jpg

Dit wordt tevens het generieke mannelijke atletenlichaam mocht ik er nog meer nodig hebben. Morgen maar eens aan de duikster beginnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 117501 op 28-08-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

Anoniem: 117501 schreef op 27 augustus 2004 @ 23:38:
De gewichtsheffer is grotendeels af. Ben alleen nog niet helemaal blij met de voorarmen, daar moet ik nog even een goede referentie voor zoeken. En daarna uiteraard riggen.

[afbeelding]

EDIT: Voorarmen van de gewichtsheffer verbeterd. Plaatje is geupdate. Ook heb ik de Polsstokhoogspringer/hordenloper (weet nog niet precies welke) af:

[afbeelding]

Dit wordt tevens het generieke mannelijke atletenlichaam mocht ik er nog meer nodig hebben. Morgen maar eens aan de duikster beginnen.
Mooi gemaakt maar eh hoe ga je er voor zorgen dat ze niet stikken op de maan in verband met zuurstof gebrek 8)7 . En bescherming tegen de enorme kou en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Over het stadium een grote glazen bol waar zuurstof is, zwaartekracht is gesimuleert, en de temperatuur blijft stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Ives schreef op 28 augustus 2004 @ 09:08:
Over het stadium een grote glazen bol waar zuurstof is, zwaartekracht is gesimuleert, en de temperatuur blijft stabiel.
Dan gaan de voordelen van het hoogspringen enzo toch weer weg? Dacht dat het juist erom ging dat je op de maan maar 1/3 van je gewicht was? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59

[afbeelding]
Tip: vergeet het magnesium (dat wit poeder) op de handen niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt inderdaad een grote glazen bol met zuurstof en temperatuur, maar zonder extra zwaartekracht (en op de maan is die 1/6 van die op de aarde, niet 1/3 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander1981-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2020
Anoniem: 54248 schreef op 28 augustus 2004 @ 03:45:
[...]

Mooi gemaakt maar eh hoe ga je er voor zorgen dat ze niet stikken op de maan in verband met zuurstof gebrek 8)7 . En bescherming tegen de enorme kou en zo
En hitte (direct in de zon :P)
daarnaast, ik ben bang dat er niet veel records verbroken gaan worden - bij de behaalde resultaten zou natuurlijk ook rekening gehouden moeten worden met verminderde zwaartekracht ;)
Maar genoeg mieren**kerij :P Het staat natuurlijk erg leuk, zo'n mannetje met een enorm gewicht voor z'n neus :D

[ Voor 4% gewijzigd door -Sander1981- op 29-08-2004 02:18 ]

I don't have a solution; but I do admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander1981- schreef op 29 augustus 2004 @ 02:17:
[...]

Maar genoeg mieren**kerij :P Het staat natuurlijk erg leuk, zo'n mannetje met een enorm gewicht voor z'n neus :D
En dat was natturlijk ook de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pelle schreef op 27 augustus 2004 @ 09:27:
[...]

Graag in het vervolg naar wg [at] tweakers [punt] net mailen, dan krijgen alle W&G mods dat mailtje :)

[...]

Jij weet duidelijk niks af van 3d..... Het gaat noujuist om die kleine veranderingen. Alles net ietjse tweaken, kost vaak heeel veel tijd, dus is het dan ook wel waard om te posten.Ik zou zeggen kijk eerst wat 3d precies inhoud en hoe het werkt, en zeg dan pas zulke dingen. En bovendien als iedereen alleen hele grote updates post, word het hier ook wel heel leeg...en dat geld ook voor als er absoluut geen offtopic gelul meer mag... Kom op.... zou lekker saai zijn dan, maar dat is dus blijkbaar wat je zou willen... En omdat sommige topics in het verleden in de soep liepen betekent niet dat nou nog steeds gebeurt. Ik bedoel hoeveel is er de laatste 2 jaar hier nou echt verkeerd in gegaan :? .

en draai er niet omheen door simpelweg de post te verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepheus
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Ik doe ook mee!

Ik wil het Panathinaiko stadion gaan namaken, ik probeerde dit te doen door een shape te tekenen en deze te loften. maar als ik dit doe krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~merri033/stadion1.jpg

Als ik daarna naar het modify-panel ga om te proberen hem binnenstebuiten te keren crasht de computer, ook crasht de computer als ik probeer de view-port te bewegen. Weet iemand waar dit door komt of hoe ik het anders/beter kan doen? :?

Dit is de eerste WIP waarbij ik een extrude modifier heb gebruikt

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~merri033/stadion2.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Cepheus op 29-08-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Cepheus schreef op 29 augustus 2004 @ 23:07:
Ik doe ook mee!

Ik wil het Panathinaiko stadion gaan namaken, ik probeerde dit te doen door een shape te tekenen en deze te loften. maar als ik dit doe krijg ik dit:

[afbeelding]

Als ik daarna naar het modify-panel ga om te proberen hem binnenstebuiten te keren crasht de computer, ook crasht de computer als ik probeer de view-port te bewegen. Weet iemand waar dit door komt of hoe ik het anders/beter kan doen? :?

[afbeelding]
http://www.link.naar.een.site.com bestaat niet echt lijkt mij! (je 'Panathinaiko stadion'' url)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cepheus
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Mijn eerste schets.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/schets.jpg

De tribune loopt nog niet helemaal door.

Achter de autosnelweg komt normaal nog een stukje van de stad. De grijze vlakken worden parkings en tussenin komen wat grasperkjes en dergelijke. Die pilaren aan het ingang van het stadion worden bomen denkik.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 31-08-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k wou dat ik mee kon doen....helaas is school weer begonnen, geen tijd voor... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine update:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/wip07.jpg

Zoals je ziet zijn textures niet mijn sterkste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb hier een boekje liggen over de maan: "De Maan" door Carl Koppeschaar, in de dominicus reeks, is geschreven alsof het 2026 is en er zit ook een stukje in over olympische spelen op de maan. er schijnt in 2024 een proef te zijn gehouden 8)7 met wedstrijden tussen aardse en "maanse" sporters.

Hardlopen ging ongeveer even snel als op aarde, maar de "aardsen" waren niet zo aan die rare manier van lopen gewend, dus die vielen nogal, puntje voor de maansporters

Hoogspringen ging ongeveer 6 keer zo hoog, maar de aardse sporters waren in het voordeel omdat hun spieren nog op aards niveau waren en dus hoger kwamen, zelfde geldde ook voor kogelstoten, speerwerpen was weer een struikelpartij in de aanloop, dus daar was nogal een spreiding.

Bij het zwemmen dachten ze in eerste instantie dat het weinig verschil zou maken, geen verschil in weerstand en ook het soortelijk gewicht tov water was hetzelfde, de maansporters wisten alleen slimmer gebruik te maken van de hogere golven en wonnen.

(ISBN 9025732925)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03 16:25
Anoniem: 103571 schreef op 04 september 2004 @ 15:13:
Kleine update:

[afbeelding]

je parking plaatsen zien er een beetje groot uit :). Misschien die texture wat kleiner maken ? Is naar mijn mening toch niet zo moeilijk als je dat al kan maken :)

in ieder geval: mooi model.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik heb al gemerkt dat de verhoudingen voor geen meter kloppen. Achja dat is wel makkelijk op te lossen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Cepheus schreef op 29 augustus 2004 @ 23:07:
Ik doe ook mee!

[afbeelding]

[afbeelding]
Het crashen is heel apart, geen idee hoe dat komt.

In elk geval kun je dit oplossen door in de shape (een editable spline naar ik aanneem) de spline in zijn geheel te mirroren. Das gewoon een knop in editable spline.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40719/full.jpg

Zo, om het topic dan even te kicken, hier is een WIPje van mij :Y)

Woei!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40732/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Dark Blue op 06-09-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34692

Kleine update:

[afbeelding]

Het globale overzicht van je render vind ik wel mooi,

mag ik vragen met wat je gerenderd hebt en eventuele extra settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Kleine update:

[afbeelding]

Leuk! Je gras textures zijn lekker clean. Niet erg realistisch maar past wel erg goed in een architectuur rendering. :)

@Dark Blue. Hoort die bodem zo vaag te zijn? Het is net alsof het in een grote bocht loopt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hawver: Ja, da's de buiging van het water. Ik heb bij de transparency een brekingsindex van 1.334 ofzo aangehouden, aka water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Dark Blue schreef op 07 september 2004 @ 20:16:
Hawver: Ja, da's de buiging van het water. Ik heb bij de transparency een brekingsindex van 1.334 ofzo aangehouden, aka water. :)
Op zich worden rechte lijnen door breking in een recht oppervlak niet krom. Ik denk dat Hawver dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

@ DarkBlue

Hoe diep is dat bad eigenlijk?
Aan de kromming te zien, loopt de bodem schuin af en is het niet overal even diep.
Klopt dit??
Zoja , vraag ik me af warom de duikplanken , bij het ondiepe gedeelte staan.
Iis dit een zware vertekening van het geheel of is het een nieuwe sport, wie breekt het eerst zijn nek / wie blijft levenna de duik ?

Verder wordt het al heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Misschien is het de bedoeling om een flinke aanloop te nemen en dan met een lange boog het diepe deel in te springen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ligt het nou aan mij of doen er echt heel weinig mensen mee aan deze contest? :/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Er word idd weining gedaan.. komt denk ik door het onderwerp.. want mij spreekt het totaal niet aan :/ maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ben eerst zelf dingen aan het leren en daarna doen we wel mee met de contest zodat ik weer meer kan leren :) .

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet volgens mij niemand aan mee...niet meer iig....
Onderwerp is idd gewoon te saai....Imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

ik doe mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jvo schreef op 07 september 2004 @ 23:16:
[...]

Op zich worden rechte lijnen door breking in een recht oppervlak niet krom. Ik denk dat Hawver dat bedoelt.
heb jij wel eens een recht wateroppervlak gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 22:40

Just_I

What did you just say?

Dat zie je idd maar weinig, alleen water in bijvoorbeeld een bad met weinig tot geen airflow in de badkamer (jemig ik klinkt als een tweaker) lijkt er nog een beetje op. Maar het water in een zwembad heeft meestal wel wat golven, maar dan krijg je niet zo'n beeld als op het plaatje van DB. Dat ziet er veel anders uit.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat komt omdat der golven te ver uit elkaar zijn ..

ofwel db heeft een golfslag bad gemaakt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 14-09-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Er zitten geen golven in! Ik had het er eerst bij staan geloof ik, er zitten ribbels in maar waar die vandaan komen, al sla je me dood. Het water hoort spiegelglad te zijn aangezien ze in een duikbad toch niet echt golfslag gaan aanleggen 8)7

Anoniem: 123470

hey ik ben nieuw en doe ik mee
verwacht niet teveel want ik ben nog onervaren

Dark Blue schreef op 14 september 2004 @ 23:56:
Er zitten geen golven in! Ik had het er eerst bij staan geloof ik, er zitten ribbels in maar waar die vandaan komen, al sla je me dood. Het water hoort spiegelglad te zijn aangezien ze in een duikbad toch niet echt golfslag gaan aanleggen 8)7
ehr ..
kan ook zijn als je onderoppervlak schuin loopt
dan krijg je lichtverbuiging omdat het dichter bij het wateroppervlak komt

zelfde als een vis die in het water zwemt
hoe dieper die is hoe verder de refractie is zegmaar ..

• jvo

jvo

geen commentaar

Anoniem: 30579 schreef op 14 september 2004 @ 19:44:
[...]

heb jij wel eens een recht wateroppervlak gezien ?
Wel in modelleersoftware 8)
Anoniem: 30579 schreef op 15 september 2004 @ 09:12:
[...]
ehr ..
kan ook zijn als je onderoppervlak schuin loopt
dan krijg je lichtverbuiging omdat het dichter bij het wateroppervlak komt

zelfde als een vis die in het water zwemt
hoe dieper die is hoe verder de refractie is zegmaar ..
Ja, maar daar wordt een recht lijn nog niet krom van. Ik ga het hier niet bewijzen, maar als je een rechte lijn ziet via breking in een vlak oppervlak, is wat je ziet nog steeds een rechte lijn.

Om wat meer ontopic te komen, vind ik het zwembad er tot nu toe wel goed uitzien. Het is inderdaad jammer dat er weinig animo is, maar een contest over de olympische spelen vlak na de olympische spelen lijkt mij ook niet de beste keus. Voor de mensen die wel meedoen, petje af, veel succes en ik ben benieuwd naar de resultaten en de volgende wips.
Tasma schreef op 17 september 2004 @ 09:07:
[...]

tenzij de temperaturen van het water verschillen, dus onder kouder, boven warmer :) en het water kan natuurlijk ook wiebelen (golven). maar de breking klopt niet volledig nee het lijkt alsof de bodem hoger ligt dan de kant.
Inderdaad, temperatuurverschillen daargelaten.

[ Voor 96% gewijzigd door jvo op 17-09-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38
jvo schreef op 16 september 2004 @ 11:31:
[...]

Wel in modelleersoftware 8)

[...]

Ja, maar daar wordt een recht lijn nog niet krom van. Ik ga het hier niet bewijzen, maar als je een rechte lijn ziet via breking in een vlak oppervlak, is wat je ziet nog steeds een rechte lijn.

Om wat meer ontopic te komen, vind ik het zwembad er tot nu toe wel goed uitzien. Het is inderdaad jammer dat er weinig animo is, maar een contest over de olympische spelen vlak na de olympische spelen lijkt mij ook niet de beste keus. Voor de mensen die wel meedoen, petje af, veel succes en ik ben benieuwd naar de resultaten en de volgende wips.
tenzij de temperaturen van het water verschillen, dus onder kouder, boven warmer :) en het water kan natuurlijk ook wiebelen (golven). maar de breking klopt niet volledig nee het lijkt alsof de bodem hoger ligt dan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Zo, mijn eerste post sinds maanden hier :)

Dit topic moet maar weer eens wat nieuw leven ingeblazen worden. Zo ontzettend weinig WIPs hier, je zou haast vergeten dat het een 3dcontest is :P

Mijn eerste (en waarschijnlijk laatste :P) WIP
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/MO84C0AO602Y/picserver.jpeg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 17-09-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand iets om te maken?
ik weet echt helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

Anoniem: 123470 schreef op 17 september 2004 @ 17:58:
weet iemand iets om te maken?
ik weet echt helemaal niks
ik zou iets met sport doen ofzo. misschien iets met de olympische spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Anoniem: 87464 schreef op 17 september 2004 @ 19:55:
[...]

ik zou iets met sport doen ofzo. misschien iets met de olympische spelen?
:D
edit:

sorry voor de minder nuttige reply :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ruzor op 17-09-2004 20:02 ]

[This is what you get when you mess with us]

Anoniem: 35969

Anoniem: 35969 schreef op 17 september 2004 @ 15:23:
(en waarschijnlijk laatste :P) WIP
Toch niet :P

WIP 2
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/BQLZJMPP5278/picserver.jpeg

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ehm, ik vind dat je die theepotten toch nog wel wat meer glans mag geven... ze lijken nu hooguit van klei, en dat moet toch wel porselein worden...

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
Weerkaatsing in de blauwe verhoging ziet er goed uit. Misschien kan je wel zoals Dark Blue zegt de theepotten wat meer laten glanzen. Ook kun je misschien nog even zorgen dat de medaille hier

Afbeeldingslocatie: http://pics.xs.to/pics/04096/24365984937495679384673489763456.JPG

beter aansluit op het lintje.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn eerste wip
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/marxyblabla/olympischespelenwip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moeten nog wat meer onderdelen bij en moet nog getextured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

joh

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je had m ook ff uit kunnen knippen ofzo... ik zou niet gelijk hiervan zeggen dat ik hem als wallpaper wil ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

Rhapsody

In Metal We Trust

Dat het plaatje zo groot is. Oftewel veel witruimte.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oooooooo ok
Pagina: 1 2 3 Laatste