[3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.089 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Anoniem: 41017 schreef op 29 september 2004 @ 13:31:
[...]

:)

Superheroes/villians vind ik nog steeds leuk :P
Worst nightmare
Dreamland

:P
en natuurlijk niet te vergeten....

speciaal voor Hymn: MICRO-MACRO

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Anoniem: 30579

dan krijg je weer 100derden noobs met radiolarians

nofi maar ik vind dat het niveau van de contests wel weer wat omhoog mag
maakt het wat moeilijker dus leerzamer dus boeiender. .

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 29-09-2004 14:00 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01

Just_I

What did you just say?

Contest zijn toch bedoeld om van te leren. Als je een nOOb bent (like me) dan probeer je toch juist te leren en hoe kan je dat beter doen dan door middel van een contest?

Ik zou een product ontwerpen ook wel een leuk thema vinden (kan ik beter uit de voeten met SolidWorks >:) ).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Just_I schreef op 29 september 2004 @ 14:02:
Contest zijn toch bedoeld om van te leren. Als je een nOOb bent (like me) dan probeer je toch juist te leren en hoe kan je dat beter doen dan door middel van een contest?

Ik zou een product ontwerpen ook wel een leuk thema vinden (kan ik beter uit de voeten met SolidWorks >:) ).
kijk dit zijn eens goede onderwerpen ..
benodigtheden
veel fantasie
een middelmatige skill in modelen [ maar zie wel een leuk aantal mooie shaders voor me en prachtige renders]

zulk soort dingen kun je juist simpel houden qua modelwerk
maar zorgt er aan de andere kant wel voor dat je meer tijd aan belichting / textures / shaders besteed .. mischien wel leuk om te doen

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
product ontwerpen lijkt mij ook wel wat, je kunt een hoop goed maken met een leuke shader :D

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Mocht het product ontwerpen worden, zal ik waarschijnlijk (helaas) op school gaan renderen. Ze hebben daar namelijk photoworks 2 en die is beter en mooier dan de versie die ik heb. Maar nadeel is dat het renderen op school heel langzaam gaat (hele slome en slechte grafisch kaarten :( ).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

overigens heb ik nog een ideetje achter de hand
de winnaar van contest heeft de vrijheid om een howto te schrijven
zodat we er allemaal van kunnen leren

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Kan best zo zijn dat diegene die wint dan een howto gaat schrijven, MAAR. Nier iedereen gebruikt hetzelfde pakket. Er zijn mensen die gebruik Max, Blender, C4D, Silo, SolidWorks, Anim8tor enzovoorts. Dus als ik beijvoorbeeld zou winnen zou het voor de meeste niet van toepassing zijn omdat SolidWorks veel anders werkt dat bijvoorbeeld Max.

Just_I schreef op 29 september 2004 @ 15:21:
Kan best zo zijn dat diegene die wint dan een howto gaat schrijven, MAAR. Nier iedereen gebruikt hetzelfde pakket. Er zijn mensen die gebruik Max, Blender, C4D, Silo, SolidWorks, Anim8tor enzovoorts. Dus als ik beijvoorbeeld zou winnen zou het voor de meeste niet van toepassing zijn omdat SolidWorks veel anders werkt dat bijvoorbeeld Max.
jep maar een howto is dan toch nijs :P

Anoniem: 80198

DREAMLAND.....dan doe ik zeker weten mee :) .. kijk daar kan je nou je fantasie in kwijt.... :P

zaterdag mag je voten :P

• Menesis
  • Laatst online: 21-04 08:56
Anoniem: 30579 schreef op 29 september 2004 @ 11:35:
k

verzamel dan ideen voor een nieuwe Contest ..
aangezien deze gecancelled is ..
ik denk dat er maar een keer over gestemt moet worden ipv uitgekozen door de winnaar

als die dan een lame topic opent sterft je contest uit ..
simpelweg nieuwe opzet maken voor het hele contest idee..
Ehm... Voor deze contest was uitvoerig gestemt. Olympische Spelen had dik gewonnen (50%). Als die 50% (31 personen) dan niet mee doen hadden ze niet moeten stemmen!

Mixed Reality dev

Menesis schreef op 29 september 2004 @ 20:25:
[...]
Ehm... Voor deze contest was uitvoerig gestemt. Olympische Spelen had dik gewonnen (50%). Als die 50% (31 personen) dan niet mee doen hadden ze niet moeten stemmen!
mja maar wie komt er met zulke ideen dan ?
het draait om het feit dat olympische spelen gewoonweg een oersaai onderwerp is ..
+ er word gevraagt om een nieuwe contest .. deze is gewoon doodgevallen .. ik heb atm de taak op me genomen om dit zo eerlijk mogelijk te doen ..
100 % democratie ..

en hoop hiermee mischien animo voor de contests te verbeteren ..

Anoniem: 21737

Ik heb ook moeite met het onderwerp, mijn 3D-verbeelding laat me in de steek.
Ik heb gezegd dat ik mee zou doen maar ik heb nog niks gemaakt.

Volgende contest probeer ik het weer.
Eerst maar eens afwachten wat het onderwerp gaat worden :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Woudloper schreef op 29 september 2004 @ 00:06:
[...]

Betekend dit dat dit je eerste keer is dat je niet meedoet? Naar mijn weten heb je zo wat aan alle contests meegedaan...
nee ik heb niet alle contests meegedaan - idd ik dacht het wel laatst - maar ik heb dus één contest gemist, namelijk nadat ik Frozen Worlds gewonnen had, heb ik bij 1001 Nacht verstek laten gaan. Ik weet niet, ik had wel een idee maar kwam niet tot een Final geloof ik.

Anyway, deze keer ook niet. Ik was veel te druk met m'n studie. Vind ik jammer want ik heb sinds contest 3 ofzo echt zowat elke contest meegedaan. En nu gaan er gaten in vallen... :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
Jammer dat deze contest zo dood is gevallen zeg. Ik heb 't ook veel te druk gehad om iets te maken, maar had gehoopt nog mooie dingen te zien :'(.

Maar ik ben altijd wel te porren voor wat fantasie-achtige dingen :). Als ik er maar wat fantasie in kwijt kan... Dus devega, maak er wat moois van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op 29 september 2004 @ 23:19:
[...]

mja maar wie komt er met zulke ideen dan ?
het draait om het feit dat olympische spelen gewoonweg een oersaai onderwerp is ..
+ er word gevraagt om een nieuwe contest .. deze is gewoon doodgevallen .. ik heb atm de taak op me genomen om dit zo eerlijk mogelijk te doen ..
100 % democratie ..

en hoop hiermee mischien animo voor de contests te verbeteren ..
Ja dat zie ik al aan het begin van de contest. Maar toen was het wel een goed onderwerp waar je net zo goed je fantasie in kwijt kon :? Naja had ik dus toch gelijk :P .

MOeten we dus zorgen dat we nou alleen maar boeiende onderwerpen verzinnen :P
Ik ben nog steeds voor dreamland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja als er niemand met nieuwe onderwerpen komt blijft de kans idd erg groot dat een van hymz zn onderwerpen gekozen word met 3-5 onderwerpen die door hem vertegenwoordigt zijn en 3/3 beste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

- efteling
- droomland
- interieur
- mens en machine
- micro macro ( speciaal voor Hymz)
- vervoer
- toys
- super detail
- weird science
- games
-
verzin er maar op los ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zie dat er nog nooit wat specifiek met dieren is gedaan. Als je ergens je fantatsie los kan laten... Denk aan insecten (van macroplaatjes van kleine beestjes die er dan opeens monsterachtig uitzien tot Starship Troopers achtige scenes), dino's etc. Idee? Het biedt iig een boel ruimte voor oplossingen: van realistisch tot fantasy & sci-fi of horror, van macro tot mega, dromen en nachtmerries, sprookjes, etc.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op 01 oktober 2004 @ 10:50:
Ik zie dat er nog nooit wat specifiek met dieren is gedaan. Als je ergens je fantatsie los kan laten... Denk aan insecten (van macroplaatjes van kleine beestjes die er dan opeens monsterachtig uitzien tot Starship Troopers achtige scenes), dino's etc. Idee? Het biedt iig een boel ruimte voor oplossingen: van realistisch tot fantasy & sci-fi of horror, van macro tot mega, dromen en nachtmerries, sprookjes, etc.
ja is ook vet-> Monsters.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idee #1 ruimte (c) plint
een prefab kamer zelf in te richten met handgemaakte kamermeubels .
moeilijkheidsgraad [0,0] gemiddeld
modelen[0]
render[0]
(TBH : vind ik dit weer een van die afgezaagde ideetjes iedereen heeft nu wel eens een huiskamer gedaan etc ..)

idee #2 Superheroes/Villains (c) Hymz
maak je eigen supercrimineel of superheld of alle2
moeilijkheidsgraad[7] gemiddeld
modelen[8]
render[6]

idee #3 Worst nightmare (c) Hymz
herleef je ergste nachtmerrie in 3d
moeilijkheidsgraad[6] gemiddeld
modelen[5]
render[7]

idee #4 Dreamland (c) Hymz
Roze eenhoorns en luchtkastelen O_o ?
modelen[5]
render[7]

idee #5 Product "Realisme" (c) Just_I
ontwerp een eigen product dit kan een nieuwe melkverpakking zijn of een geurtje de truuk hier is om het zo realistisch mogelijk te laten lijken
modelen[4]
render[8]

idee #6 "Creature from beyond" (c) snoeikoei
maak een eigen schepsel dit kan uitlopen van mummy tot alien
tot micro macro amoube of een mutant laat je fantasie los iig
dino / normale dieren etc
modelen[7]
render[6]

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-10-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:30
Anoniem: 30579 schreef op 01 oktober 2004 @ 12:58:
idee #1 ruimte (c) plint
een prefab kamer zelf in te richten met handgemaakte kamermeubels .
moeilijkheidsgraad [0,0] gemiddeld
modelen[0]
render[0]
(TBH : vind ik dit weer een van die afgezaagde ideetjes iedereen heeft nu wel eens een huiskamer gedaan etc ..)
Bedoel meer het idee dat iedereen eén en dezelfde ruimte heeft, en dat iedereen naar zijn mening daar iets in gooit, hoeft Dus niet persé een woonkamer te zijn. Kan dus alles zijn, laboratorium, garage, café, lounge, snackbar "henny", gevangenis, etc.

En als je dan een woonkamer kiest krijg je dus een laag cijfer voor je "Orginaliteit"

(heb het ook niet gehad over handgemaakte meubels volgens mij)

[ Voor 7% gewijzigd door Plint op 01-10-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Plint schreef op 01 oktober 2004 @ 17:10:
[...]

Bedoel meer het idee dat iedereen eén en dezelfde ruimte heeft, en dat iedereen naar zijn mening daar iets in gooit, hoeft Dus niet persé een woonkamer te zijn. Kan dus alles zijn, laboratorium, garage, café, lounge, snackbar "henny", gevangenis, etc.

En als je dan een woonkamer kiest krijg je dus een laag cijfer voor je "Orginaliteit"

(heb het ook niet gehad over handgemaakte meubels volgens mij)
Ik ga voor dit idee :) Lijkt me leuke battle. Alleen wat wordt de topic title :+

[3D] Contest V25: Zelf een vantevoren gekozen kamer inrichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Anoniem: 115073 schreef op 01 oktober 2004 @ 17:47:
[...]

Ik ga voor dit idee :) Lijkt me leuke battle. Alleen wat wordt de topic title :+

[3D] Contest V25: Zelf een vantevoren gekozen kamer inrichten :+
*kuchbinnenhuisarchitectuurkuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom op zeg niet weer zoon mega boring/fantasieloze contest 8)7
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anoniem: 80198 schreef op 01 oktober 2004 @ 22:45:
;(
Je hoeft niet mee te doen ;)

Ik wil wel eens een realisme contest zien. De zwaarte komt dan te liggen op het modellen en belichten, maar vooral het modellen aangezien je dan ook rekening moet houden met Real World maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 01 oktober 2004 @ 22:45:
;(
stem dan op wat anders ?

ik wou een nieuwe topic openen
maar die word wel weer geclosed geen antwoord van modjes gehad gister gemailt O_o

overigens mijn stem gaat uit naar Dreamland

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 02-10-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op 01 oktober 2004 @ 23:06:
[...]

Ik wil wel eens een realisme contest zien. De zwaarte komt dan te liggen op het modellen en belichten, maar vooral het modellen aangezien je dan ook rekening moet houden met Real World maten.
dat is onzin ..

je kan alles op echte grote laten lijken als je maar er iets naast legt waarmee je de schaal kunt vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 19894 schreef op 01 oktober 2004 @ 23:06:
[...]

Allemachtig, dat is aardig :( Hij deed deze contest ook al niet mee.

Ik stem voor realisme. Daar wil ik nog altijd naar toe werken en ja, ik weet dat D-Tox dan met een enorm superrealistisch mensmodel komt, maar dat boeit me niet, ik ga net zo hard aan de slag :Y)

Dreamland ben ik ook wel voor (landschappen, ha :9 ) maar Superheroes... dat komt nou al de laatste vijf contests terug bij de stemming en ik stem élke keer tegen omdat ik geen organische mensen kan maken.

En daarbij, ik heb ook geen tijd om te leren hoe ze te maken, school etc. gaan voor snap je...

@ Hymn: True, true.

Dreamland ben ik ook wel voor op zich O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Blue op 02-10-2004 13:18 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Bij de beoordeling van realisme bestaat natuurlijk de kans dat het helemaal mis gaat.
Stel dat ik en dtox een fotorealistische hoofd gaan proberen te maken en iemand maakt een blikje cola met een standaard HDRI render.
Dan moet er wel rekening worden gehouden dat een realistisch hoofd maken 1000000000000000 keer moeilijker is, dat er dus niet alleen wordt gekeken naar 'oooo wat ziet dat er mooi uit, hoppa 1e plek'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 02 oktober 2004 @ 13:05:
[...]

Allemachtig, dat is aardig :( Hij deed deze contest ook al niet mee.

Ik stem voor realisme. Daar wil ik nog altijd naar toe werken en ja, ik weet dat D-Tox dan met een enorm superrealistisch mensmodel komt, maar dat boeit me niet, ik ga net zo hard aan de slag :Y)

Dreamland ben ik ook wel voor (landschappen, ha :9 ) maar Superheroes... dat komt nou al de laatste vijf contests terug bij de stemming en ik stem élke keer tegen omdat ik geen organische mensen kan maken.

En daarbij, ik heb ook geen tijd om te leren hoe ze te maken, school etc. gaan voor snap je...

@ Hymn: True, true.

Dreamland ben ik ook wel voor op zich O-)
think outside of the box ..

denk aan een kartonnen doos met een cape ofzo O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 02 oktober 2004 @ 13:16:
Bij de beoordeling van realisme bestaat natuurlijk de kans dat het helemaal mis gaat.
Stel dat ik en dtox een fotorealistische hoofd gaan proberen te maken en iemand maakt een blikje cola met een standaard HDRI render.
Dan moet er wel rekening worden gehouden dat een realistisch hoofd maken 1000000000000000 keer moeilijker is, dat er dus niet alleen wordt gekeken naar 'oooo wat ziet dat er mooi uit, hoppa 1e plek'
daarom word er geen noob jury aangesteld ..

no offence .. tegen al die starters hier ..
maar je mag meedoen ..
aleen der word gewoon door een aantal pro's hier gevote met harde kritische opmerkingen / goede punten ..

dat colablik idee zal wel 40 x gedaan worden
dat betekent gewoon dat je zwaar genaaid word op punten in originalteit ..

Dark Blue 1 kiezen graag ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 02-10-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Schat, je hebt een editknop :*
Ik denk dat ik dan voor Superrealisme ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Mijn 'vote' gaat natuurlijk ook voor het realisme, anders had ik het idee natuurlijk niet voorgesteld.

Je kan natuurlijk iets heel moeilijks maken en dat heel realistisch maken, maar je kan ook iets heel simplistisch maken en realistisch maken. Wanneer het huidige stem systeem erbij wordt gehouden kunnen elke finalisten hun mening geven wat zij het beste vinden. Iedereen stelt zijn prioriteiten anders, de een gaat vind een mooi model belangrijker en de ander vind het realisme veel belangrijker. Bij de stemmen zie je daar dan ook wel het verschil in de puntentelling.
Dus ga nou niet zeuren (NOFI) dat het geen simpel model mag wezen of zoiets dergelijks, maar laast dat gewoon blijken in jou punten. Zolas ik op school ok wel eens hoor "Less is more", oftewel; iets simpels kan beter zijn dan iets moeilijks O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

mijne gaat natuurlijk naar Creature from beyond :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 02-10-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
--> Realism <--

Lijkt me een leuk onderwerp.

Ook een reden is omdat ik denk dat de andere wat moeilijk zijn..
Wil het echt wel proberen mr kan nog niet zoveel met 3dmax en je moet dan net ff de tijd hebben om er wat tijd in te steken.

Oja..Ik dacht dat je niet op je eigen idee mocht stemmen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Plint op 02-10-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok mijn stem dan:

1 dreamland
2. creatures from beyond

@ krusher: Tuurlijk hoef ik niet mee te doen. Maar ik zou het toch wel weer es leuk vinden that's all....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stem ook : 4, 5, 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alles wat buiten de regels valt word gewoon niet geteld / serieus genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

RvP

ik stem voor
idee #5 "Creature from beyond" (c) snoeikoei
maaruh moet dat niet #6 zijn

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just_I schreef op 02 oktober 2004 @ 14:07:
Mijn 'vote' gaat natuurlijk ook voor het realisme, anders had ik het idee natuurlijk niet voorgesteld.

Je kan natuurlijk iets heel moeilijks maken en dat heel realistisch maken, maar je kan ook iets heel simplistisch maken en realistisch maken. Wanneer het huidige stem systeem erbij wordt gehouden kunnen elke finalisten hun mening geven wat zij het beste vinden. Iedereen stelt zijn prioriteiten anders, de een gaat vind een mooi model belangrijker en de ander vind het realisme veel belangrijker. Bij de stemmen zie je daar dan ook wel het verschil in de puntentelling.
Dus ga nou niet zeuren (NOFI) dat het geen simpel model mag wezen of zoiets dergelijks, maar laast dat gewoon blijken in jou punten. Zolas ik op school ok wel eens hoor "Less is more", oftewel; iets simpels kan beter zijn dan iets moeilijks O-) .
Ten eerste word dit denk ik weer een topic dat makkelijk dood kan vallen.... Ten tweede krijg je hier ook een hoop problemen bij. Niet iedereen heeft dezelfde renderers. Mensen die brazil hebben b.v kunnen veel realistischer rendereren dan mensen die alleen de default scanline hebben...(zoals ik :P ).
En dan is er ook nog het probleem van models, ik bedoel als je een realisctische metalen bol maakt....of een realisctisch hoofd.... Je moet niet alleen naar de plaat kijken, maar ook naar het werk erachter. En niet alleen wat is realistischer, dat is gewoon een kwestie van mooie materialen. En ik vind die regel less is more, in een contest niet helemaal opgaan imo..ik vind toch echt dat er ook gewoon naar de models moet worden gekeken.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 04 oktober 2004 @ 09:58:
[...]

Ten eerste word dit denk ik weer een topic dat makkelijk dood kan vallen.... Ten tweede krijg je hier ook een hoop problemen bij. Niet iedereen heeft dezelfde renderers. Mensen die brazil hebben b.v kunnen veel realistischer rendereren dan mensen die alleen de default scanline hebben...(zoals ik :P ).
En dan is er ook nog het probleem van models, ik bedoel als je een realisctische metalen bol maakt....of een realisctisch hoofd.... Je moet niet alleen naar de plaat kijken, maar ook naar het werk erachter. En niet alleen wat is realistischer, dat is gewoon een kwestie van mooie materialen. En ik vind die regel less is more, in een contest niet helemaal opgaan imo..ik vind toch echt dat er ook gewoon naar de models moet worden gekeken.... ;)
het is best simpel ..
je kijkt naar het nivo in realisme ..
is het goed .. top ..
dan kijk je naar je product originaliteid ..
is het slechts een sphere . no score ..
en als laatse critiek kijk je naar de verhouding .. is de schaal wel 100 %
heb je gebruik gemaakt van een ander object zodat je een vergelijking in grote kunt maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Zoals je zelf al aangaf, dan heb je ook wel een jury nodig die echt op deze manier beoordeeld. Want wat hier heel veel gebeurd is in het verleden is dat mensen verloren hebben omdat ze een minder populair onderwerp gekozen hebben, wat misschien wel beter uitgewertk is en complexer is, maar nu eenmaal minder tot de verbeelding sprak...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
Anoniem: 80198 schreef op 04 oktober 2004 @ 09:58:
[...]

Volgens mij valt bij jou elk onderwerp dood waar geen mens of ander wezen in voorkomt. :/
Verschil in renders zul je altijd houden, dus vraag me af of het zin heeft om daar over te beginnen.

Plint vraagt zich af hoeveel mensen er meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

ik doe mee :P
maakt me deze keer niet uit wat heb er nu toch genoeg tijd voor :p

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@t-tox: Ik denk er hetzelfde over, maar je zult vanzelf wel zien dat er niemand mee gaat doen aan 'realisme'. Zoja hebben wij ongelijk, zonee: heeft features weer eens het licht gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

T-Tox :P

Nou kom, wie mailt er even voor een nieuw topic...? Ik heb niet donders veel tijd maar het onderwerp spreekt me wel aan ook al weet ik dat ik in de verste verten geen kans maak op winnen. Gogogo! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Is het dan niet haalbaar om af te spreken enkel de default renderer van de 3D-applicatie te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat hier nog een Contest uit voortkomen ?
Of gaan we deze maand alleen maar kletsen . .

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-FoX- schreef op 05 oktober 2004 @ 08:07:
Is het dan niet haalbaar om af te spreken enkel de default renderer van de 3D-applicatie te gebruiken?
dan heb je alsnog grote verschillen

zodraait max 6 dus met mentalray
en cinema op final render
ik zit dus met een dillemma ..
het aanmaken van een contest die hoogstwaarschijnlijk gaat falen op software redenen ..

je gaat altijd zeurders krijgen van hey dat ziet er uit als brazil ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 05-10-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

OMG zo moeilijk is er werkelijk nog nooit gedaan :X

Misschien moeten we maar gewoon gaan speedmodellen of zo?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
Is er ooit een regel geweest over het gebruik van welke renderer je gebruikt,
zo ja --> ok. zo nee --> waarom nu dan wel :?

Kan kan je het ook hebben over de plugins, textures (de één heeft nu eenmaal de betere textures)

Maakt mij niet uit wat voor thema ik zal zowiso een poging wagen om mijn mooie fantasie om te vormen in een lelijk model :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 05 oktober 2004 @ 10:53:
OMG zo moeilijk is er werkelijk nog nooit gedaan :X

Misschien moeten we maar gewoon gaan speedmodellen of zo?
ja helaas heb ik liever een aantal mnesen die goed nadenken en ff moeilijk doen dan een topic die binnen 5 dagen doodvalt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plint schreef op 05 oktober 2004 @ 11:23:
Is er ooit een regel geweest over het gebruik van welke renderer je gebruikt,
zo ja --> ok. zo nee --> waarom nu dan wel :?

Kan kan je het ook hebben over de plugins, textures (de één heeft nu eenmaal de betere textures)

Maakt mij niet uit wat voor thema ik zal zowiso een poging wagen om mijn mooie fantasie om te vormen in een lelijk model :+
het feit dat een caustics kan gebruiken en de ander niet zul je behoorlijk snel merken
zelfde idee met SSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Anoniem: 30579 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:53:
[...]

ja helaas heb ik liever een aantal mnesen die goed nadenken en ff moeilijk doen dan een topic die binnen 5 dagen doodvalt ..
ik hoop dat je gelijk hebt, maar er is al vaker 'goed' nagedacht terwijl het aantal deelnemers dan nog tegenvalt (en dat een topic 'stil' valt)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
ik wil best mee doen, maar wel met een boeiend onderwerp...
Olympische spelen sprak me gewoon niet aan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als fotorealisme voor een relatieve beginner echt bijna alleen haalbaar is met behulp van fancy render engines die nog niet iedereen neer ge-e-muled heeft...

is dat dan niet een reden om dat onderwerp te vermijden als contest??? Maakt het wat laag-drempeliger (lager-drempelig? lager-drempeliger? ) :+

Ik ben een n00b hier, heb nog nooit aan een contest meegedaan en weet dat de tijd me ontbreekt om wat dan ook fotorealistisch te maken (op het beruchte colablikje na). Persoonlijk denk ik dat je meer deelnemers trekt als je het realisme in het midden laat. De een zal dan met iets cartoonachtigs aankomen, de ander met iets realistisch. En dat staat dan los van de kwaliteit van het werk, de moeilijkheidsgraad, originaliteit of van de gebruikte software.

Zeggen dat de contest over realisme gaat heeft niets te maken met het onderwerp zelf (want het boeit niet wat je modelleert zolang het er maar beter uitziet dan een slechte foto) maar met de mate van detail in het model en texturen, met de belichting en met de render engine. Met andere woorden: het is geen onderwerp maar een kwaliteitseis waarbij je een heleboel stijlen uitsluit.

Los daarvan geloof ik dat realisme als onderwerp nog wel eens tot meningsverschillen kan leiden. Stel dat iemand een science fiction scene wil modelleren met een fotorealistische banaan die de ruimte wordt ingeschoten door enorme raketmotoren. Zoiets is best zo te maken dat alles er levensecht uitziet. Toch is zo'n scene volledig af te knallen: een banaan doorstaat die G-krachten niet, niemand met een gezond stel hersenen zou een banaan de ruimte in willen knallen etc. Uit het ene oogpunt gezien is het plaatje realistisch, uit het andere oogpunt gezien is het crap. Wie legt de grenzen? Wordt er bepaald dat wel ons moeten gaan houden aan dingen die er niet alleen echt uitzien maar ook echt zouden kunnen gebeuren?

Ik ben benieuwd hoe deze discussie zich gaat ontwikkelen (hopelijk niet te lang) maar ik ben zelf voor een ander onderwerp; droomland.

Edit: tenminste, ik heb begrepen dat je niet op je eigen onderwerp mag stemmen? :P

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-10-2004 13:02 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het kan ook anders ..
zoals op cgtalk is er gewoon 1 persoon aangesteld die de contest regelt
Roberto Ortiz geloof ik

daar worden de opties gewoon aangemeld en kiest hij ze uit geloof ik ..

ik denk dat we het beste met zn allen dreamland / worst nightmare kunnen gaan doen

der is iig genoeg ruimte om origineel te zijn ..
moeilijkheidsgraad bepaal je zelf ..

sorry als dit niet helemaal democratisch is ofzo ..
maar ik zie gewoon teveel problemen opkomen bij realisme die ik eerder niet zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op 05 oktober 2004 @ 13:58:
...
ik denk dat we het beste met zn allen dreamland / worst nightmare kunnen gaan doen

Volgens mij maak je er een groter probleem van dan nodig is, het hele contest gebeuren loopt al een tijdje en het is een komen en gaan van mensen. Het ene onderwerp slaat beter aan dan de ander, en het tijdstip waarop deze gehouden worden (vakantie's e.d.) kunnen ook tegen je werken.
Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met het onderwerp, so be it, je kunt geen allermansvriend zijn.

Anyway, er is al een fantasy contest geweest (wat een zeer groot raakvlak heeft met droomwereld) en ook al horror/demonen, duivels en ander gespuis, wat weer grote raakvlakken heeft met worst nightmare. Om orginaliteit hoef je die twee onderwerpen dus al niet te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04 08:14

MaDDoG

De brakste schakel

Kan er niet een onderwerp van een "sketch of the week" topic gejat worden van CGTalk oid.

Dat waren bijvoorbeeld "Hungover", "windy city", "Avatar Mashup", "My other car is a...", "Shark Attack", "That's my Boss..", Darth (insert crazy sithlord here)". Sommige laten zich hier minder voor lenen. Maar 'my other car is a...' klinkt wel erg lekker :)

Gewoon een suggestie, moet zelfs nog even kijken of ik zelf tijd heb om mee te doen. Wat het ook wordt :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Hey mensen, DIT IS GoT !!! geen CG talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Just_I schreef op 05 oktober 2004 @ 17:28:
Hey mensen, DIT IS GoT !!! geen CG talk.
Maar dat betekend niet dat er geen ideeen gejat kunnen worden ;)

Beter goed gejat dan slecht bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Bla bla bla............
Kunnen we nu nog eens beginnen met iets of blijven we ouwenelen over niets.

Ik zelf zou voor fantasie gaan, en ook daar in kun je een grote hoeveelheid realisme in verwerken.
Een fantasie beest in realistisch omgeving.
Of elfje op een realistisch hek

Hoedan ook , mijn handen jeuken om weer iets te maken en hopenlijk me zelf kwa modeling te verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hierzo kan ik mijn handen ook niet lang stilhouden ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op 05 oktober 2004 @ 13:58:
het kan ook anders ..
zoals op cgtalk is er gewoon 1 persoon aangesteld die de contest regelt
Roberto Ortiz geloof ik

daar worden de opties gewoon aangemeld en kiest hij ze uit geloof ik ..

ja zoals ik al d8....

Natuurlijk krijg je hier problemen bij. Problemen met beoordeling. Gebruik van fancy render systems waardoor het er meteen veel realistischer uitziet. Vrij weinig mensen die hier egt een maand gaan werken aan 1 realistisch object. En bovendien ook nog gewoon es een saai vrij fantasieloos onderwerp

Kortom dit gaat nooit werken, kan k je nu ook wel vertellen....Dreamland lijkt me 1000 leuker en met minder problemen.

Maar damn, moet dat elke keer een paar weken duren voordat er eindelijk weer es een contest word gemaakt, 'k raak er echt geirriteerd van.
En vervolgins begin je dan zelf al wat eerder met modellen voor de contest, word je gediskwalificeerd :?

Ut word es tijd dat dit allemaal wat beter word georganiseerd. Zodat we het onderwerp al meteen weten, als we klaar zijn met de ander. En meteen door kunnen gaan...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het gezeur over render systems eigenlijk een non-issue. Die dingen zijn er niet voor niets tenslotte. Bovendien kun je voor een contest als eis stellen dat het met de standaard renderer gedaan moet worden (en wat als je uit-de-doos standaard renderer nu Brazil oid is? :P)

Bovendien valt het best tegen om met een rendersystem te werken, je moet wel weten hoe het werkt, en als je modellingskills gewoon ruk zijn kan een Brazil/Final Render en HDRI je ook niet helpen en val je genadeloos door de mand.
Dat een bepaald onderwerp iemand niet aanstaat, dat kan, maar moet dat tot den treuren gemeld worden?

En we zijn hier niet allemaal mensen die een opleiding grafische vormgeving doen, of hun beroep op het 3D vlak hebben.. De meeste zijn gewoon hobbyisten die gewoon voor de leuk en voor de leer mee doen en zijn hier allemaal in beland om plezier te beleven aan het 3d-en, en zo heeft iedereen zijn of haar "specialisatie" en voorkeuren voor onderwerpen.

Ik vind ook dat een nieuwe contest best een stuk sneller tot stand gebracht kan worden, zo moeilijk is het toch niet om een onderwerp te pakken? Wat ik eerder al tegen D-Tox zei, je hoeft niet mee te doen.. Als je een onderwerp niet ligt, prima toch? No harm done.

/me Krusher steps off soapbox :P

@D-Tox

Je kunt alles wel organiseren, maar dan moet je mensen gaan aanstellen om zaken te regelen e.d. en dat haalt wel het spontane eruit. Dit is nu eenmaal geen professionele contest, en de mensen die daar aan mee willen doen weten best waar ze dan wel moeten zijn.
Persoonlijk vind ik dat dit topic voor iedereen open moet zijn en blijven.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 05-10-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op 05 oktober 2004 @ 22:53:
Ik vind het gezeur over render systems eigenlijk een non-issue. Die dingen zijn er niet voor niets tenslotte. Bovendien kun je voor een contest als eis stellen dat het met de standaard renderer gedaan moet worden (en wat als je uit-de-doos standaard renderer nu Brazil oid is? :P)

Bovendien valt het best tegen om met een rendersystem te werken, je moet wel weten hoe het werkt, en als je modellingskills gewoon ruk zijn kan een Brazil/Final Render en HDRI je ook niet helpen en val je genadeloos door de mand.
Dat een bepaald onderwerp iemand niet aanstaat, dat kan, maar moet dat tot den treuren gemeld worden?

En we zijn hier niet allemaal mensen die een opleiding grafische vormgeving doen, of hun beroep op het 3D vlak hebben.. De meeste zijn gewoon hobbyisten die gewoon voor de leuk en voor de leer mee doen en zijn hier allemaal in beland om plezier te beleven aan het 3d-en, en zo heeft iedereen zijn of haar "specialisatie" en voorkeuren voor onderwerpen.

Ik vind ook dat een nieuwe contest best een stuk sneller tot stand gebracht kan worden, zo moeilijk is het toch niet om een onderwerp te pakken? Wat ik eerder al tegen D-Tox zei, je hoeft niet mee te doen.. Als je een onderwerp niet ligt, prima toch? No harm done.

/me Krusher steps off soapbox :P

@D-Tox

Je kunt alles wel organiseren, maar dan moet je mensen gaan aanstellen om zaken te regelen e.d. en dat haalt wel het spontane eruit. Dit is nu eenmaal geen professionele contest, en de mensen die daar aan mee willen doen weten best waar ze dan wel moeten zijn.
Persoonlijk vind ik dat dit topic voor iedereen open moet zijn en blijven.
van de ene kant heb je gelijk hoor. Maar wat nou als die contest weer stilvalt....
en dat je hoeft niet mee te doen, gaat natuurlijk nergens over. Iedereen die hier mee zit te praten wil gewoon meedoen..
die rendersystems is niet eens het grootste probleem
dreamland lijkt me egt weer es een leuk onderwerp ingeval, waar je egt es je fantasie in kwijt kan....
Maarja zie maar, maar laat het niet te lang w8ten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Redelijk over-the-top voor mij.. maar misschien wel een leuk idee: Zelfportret

Kan ook redelijk breed opgevat worden, maar meestal in de lijn van human-modelling. Ook karikaturen kunnen natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anyway
ik neem rustig de tijd ..
vanavond valt de einbeslissing zodat er in het weekend hard gewerkt kan worden aan de contest ..

ik zit te twijfelen tussen democratie / of het redden van de contest [ waar ik uiteindelijk voor ging toen ik dit hele gebeuren starte

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 06-10-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
'Worst nightmare' spreekt mij meer aan dan 'Dreamland'.

Alhoewel beide onderwerpen lijken op eerdere contests, zoals resp. 'Horror' en 'Fantasy'.

'Zelfportret' is ook wel weer aardig.

* LiToKi waait met alle winden mee, doe maar wat leuks :).

@devega; democratie is bij deze contests al vaak gedaan, met polls en veel pagina's met tig onderwerpen. Dus misschien nu eens wat anders :).

[ Voor 32% gewijzigd door LiToKi op 06-10-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 06 oktober 2004 @ 12:46:
'Worst nightmare' spreekt mij meer aan dan 'Dreamland'.

Alhoewel beide onderwerpen lijken op eerdere contests, zoals resp. 'Horror' en 'Fantasy'.

'Zelfportret' is ook wel weer aardig.

* LiToKi waait met alle winden mee, doe maar wat leuks :).

@devega; democratie is bij deze contests al vaak gedaan, met polls en veel pagina's met tig onderwerpen. Dus misschien nu eens wat anders :).
maarja

ook nog iets
worst nightmare / creatures from beyond valt dan ook ongeveer in die catagorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 30579 schreef op 06 oktober 2004 @ 13:07:
[...]

maarja

ook nog iets
worst nightmare / creatures from beyond valt dan ook ongeveer in die catagorie
Ja, da's waar. Ligt allemaal in de horror-hoek (al kan ik me bij 'worst nightmare' nog wel wat leuke dingen bedenken).

Dreamland is dan wat origineler, al is dat wel erg breed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 06 oktober 2004 @ 13:38:
[...]

Ja, da's waar. Ligt allemaal in de horror-hoek (al kan ik me bij 'worst nightmare' nog wel wat leuke dingen bedenken).

Dreamland is dan wat origineler, al is dat wel erg breed :).
mja worst nightmare zie ik al heel veel doodsconstructies

een katapult / bungeejumpen van de eifeltoren zonder bungeecord etc :P
daar is imho ook nog wel genoeg humor in te verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 30579 schreef op 06 oktober 2004 @ 13:44:
[...]

mja worst nightmare zie ik al heel veel doodsconstructies

een katapult / bungeejumpen van de eifeltoren zonder bungeecord etc :P
daar is imho ook nog wel genoeg humor in te verwerken
Ja, of niet eens doodscontructies (al heb je daar al 100en heerlijke mogelijkheden), maar grootste angsten is ook leuk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm heb modjes gemailt
helaas nog geen reply :\

overigens maak ik bijna nooit topics aan ..
dus dit zal een van mn eerste zijn :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op 06 oktober 2004 @ 19:29:
hmm heb modjes gemailt
helaas nog geen reply :\

overigens maak ik bijna nooit topics aan ..
dus dit zal een van mn eerste zijn :x
wat is het onderwerp nou geworden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ofwel
Vote = Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Dat beantwoord nog steeds niet de vraag volgens mij ... O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just_I schreef op 06 oktober 2004 @ 20:29:
[...]

Dat beantwoord nog steeds niet de vraag volgens mij ... O-) .
was ff tellen ^^

results

Dreamland 5 votes
Devega
D-tox
Braadkip
Snoeikoei
RCA

Realisme 4 votes
Krusher
Dark Blue
Plint
[ Just_i ]
je bent ook wel de enige die voor zichzelf stemt wat tegen de regels is :x deze keer laat ik hem glippen

Creature From beyond 2 votes
Hymz
megadwerg

Worst Nightmare 1 vote
litoki

kamer 1 vote
features

waag een gokje ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 06-10-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Anoniem: 30579 schreef op 06 oktober 2004 @ 20:31:
[...]

[ Just_i ]
je bent ook wel de enige die voor zichzelf stemt wat tegen de regels is :x deze keer laat ik hem glippen
Lijkt mij nogal logisch om voor je eigen idee te stemmen, of zie ik dat nou zo verkeerd :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just_I schreef op 06 oktober 2004 @ 20:40:
[...]

Lijkt mij nogal logisch om voor je eigen idee te stemmen, of zie ik dat nou zo verkeerd :? .
juh maar dan gaat Iedereen op zn eigen topic stemmen
het draait er juist omdat de beste er daaruit gekozen word..

dus vandaar
dat je niet op je eigen mag stemmen zoek dan dus the next best op
en vote daar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kamer 1 vote
features
:D Whehe, sorry dit vind ik humoristish :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind 'Worst Nightmare' er ook wel komisch tussen staan namelijk, als ik die had gezien, eerder, had ie van mij een stemmetje erbij gekregen... :P

Iig, we weten nu wat het gaat worden... allemaal op uw plaatsen áchter de streep... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052

realisme I VOTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees ff 5 posts omhoog ofzo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duurt het altijd zo lang om Toestemming te krijgen voor een topic ? ..

ik vind dit wel erg absurd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 30579 schreef op 06 oktober 2004 @ 23:13:
duurt het altijd zo lang om Toestemming te krijgen voor een topic ? ..

ik vind dit wel erg absurd ..
Kan een dagje duren, heel soms 2. Crisp is meestal degene die 't snelst reageert. Soms vraagt zo'n modje dan nog om de code voor de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
Anoniem: 115073 schreef op 06 oktober 2004 @ 21:22:
[...]

:D Whehe, sorry dit vind ik humoristish :+ :D
Hoop dat ik met mijn creatie ook 1 punt haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Misschien nog een leuke voor een volgend topic: "Ridiculous Nightmares" :+ of iets dergelijks... lijkt me best wel lachen.. ook om te volgen!

[ Voor 7% gewijzigd door -FoX- op 07-10-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maak een lijstje voor de volgende keer fox ! ..
ik zie dat je wel een aantal goede ideetjes hebt ..
overigens heb ik nogsteeds geen mail gehad

en ben ik een beetje ziekjes :\

heb de hele ochten al op bed gelegen en begin eindelijk een beetje rond te lopen nog niet gegeten etc :\

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 07-10-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Nu online

RvP

duurt wel lang nietwaar zijn je mailtjes wel aangekomen
beterschap btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had al ff gecheckt als ik mn gmail acc toemail heb ik binnen seconde email ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/dreamland3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 07-10-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

perfect ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanx , beetje groot alleen :)

EDIT image......
Zo das veel beter

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 07-10-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scale hem even op

zo niet doe ik het dan host ik hem zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Te laat ;)
crisp was eerder

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 08-10-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:42

crisp