Final tenzij iemand nog iets heel belangrijks ziet wat mis gegaan is 

Mesh:

Beiden klikbaar
Gebruikte software:
3dsmax6.1, Brazil r/s
Photoshop (textures & postproduction)
Dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om even flink te zeiken:
En wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die dit topic enigszins overeind houden.....
nb. Dit is niet geheel voor jou persoonlijk, maar je geeft me wel een erg mooi voorbeeld.
@Marxy: Een goed begin lijkt me. Ik neem aan dat dat 'stokkie' een lans is? Zo ja, maak 'm wat langer. En aan de achterkant loopt zo'n geval vaak ook toe.

Mesh:

Beiden klikbaar
Gebruikte software:
3dsmax6.1, Brazil r/s
Photoshop (textures & postproduction)
Dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om even flink te zeiken:
Dit soort reacties zijn echt exact 1 van de redenen dat ik hier nauwelijks meer kom. Wat heeft iemand eraan om dit van jou te horen zeg? Hij/zij post iets, ok wat aan de grote kant en een beetje leeg, maar dan nog. Zeg dat gewoon en geef comments waar de poster iets mee kan. Of zeg gewoon helemaal niks.
En wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die dit topic enigszins overeind houden.....
nb. Dit is niet geheel voor jou persoonlijk, maar je geeft me wel een erg mooi voorbeeld.
@Marxy: Een goed begin lijkt me. Ik neem aan dat dat 'stokkie' een lans is? Zo ja, maak 'm wat langer. En aan de achterkant loopt zo'n geval vaak ook toe.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 19-09-2004 18:53 ]