3D Contest v35: Game Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-04 15:35

SnakeMind

Silence...

Anoniem: 91399 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 03:41:
mijn keuze is toch op binnenhuisarchitectuur gevallen, al vond ik het idee van dark blue ook wel erg vet ( lekker van die foute kleuren mogen gebruiken). maar zo te zien gaat dat het toch niet halen dus ga ik voor mijn reeds genoemde keuze!!
Je kan het toch combineren zoals Dark Blue eigenlijk suggereerd?
Dus, je binnenhuisarchitectuur plaatje maar dan alsof je in de sixties leeft...

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00

Salandur

Software Engineer

ik heb gekozen voor middeleeuwen, maar we kunnen natuurlijk ook middeleeuwse binnenhuisarchitectuur doen :P

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Ik ga ook voor middeleeuwen... vote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
* SnoeiKoei vindt Middeleeuwen ook wel kewl.

Gestemd ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Ik heb gekozen voor binnenhuis architehtuur

p.s. zo'n poll werkt vaak voor geen meter ( denk dat je beter de reacties kunt lezen )

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

jongens, ik ga de poll denk ik maar weghalen, nu vind ik het welletjes.

30 stemmen is gewoon onmogelijk voor alle 3d-ers, ik houdt wel een handmatige poll oid, dan weten we ook wie waarvoor stemt, dit zijn gewoon kinderachtige GoTers die stemmen wat ze ons willen zien modellen :P

Ik voel me net zo'n kermisaapje die vertelt wordt wattie moet doen, eigenlijk heb ik dat gevoel al bij al die polls gehad :)

Iedereen er mee eens dat ik 'm weghaal, volgens mij klopt er gewoon geen hol meer van nu :{ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-05 14:41
Het is net als met de poll van de 2D contest; 30 stemmers en uiteindelijk maar 5 inzendingen. Het handigste is om gewoon de mening van vaak geziene posters te nemen :)

Ik zou trouwens stemmen op binnenhuis architectuur, is voor mij als beginnende 3D'er iets eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
Ik ben ook van plan om mee te doen en heb daarom ook gekozen voor binnen architectuur. Lekker puh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Nou dan doen we het gewoon zo:

Ik stem op Middeleeuwen maar ik doe hoe dan ook mee! Schrijf mij maar in.

Edit: of Mark1023 kan de knoop doorhakken. Hij weet nu iig dat er best animo is voor een binnenhuisarchitectuur of middeleeuwen onderwerp. Het eerste spreekt hem niet zo aan:
Anoniem: 147262 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:24:
Mensen bedankt allemaal :> , ik vond het een leuke contest om aan mee te doen :) .
Ik zal eens gaan nadenken over een onderwerp voor volgende contest, zag nu alleen nog maar binnenhuis architectuur als suggestie genoemd; ik zelf heb niet echt heel veel met dit thema. Iemand anders nog zo een suggestie?
Middeleeuwen misschien WEL?

[ Voor 75% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poll: Wat moet het onderwerp van de volgende contest worden?
  • Middeleeuwen - 9 stemmen - Reddy, Salandur, Dennuz666, Snoeikoei, ZipoBibrok5-108, T1m0n, Marc1023, Mol-20.000, Mirrorshade
  • Binnenhuisarchitectuur - 9 stemmen - Features, Senzuboon, Egootje, Kjwjansen, Alnitak, StephanL, Wheeler, DaNiEl KuNsT, Dark Blue
  • Jaren zestig ('60) - 1 stem - Snakemind
  • Foto namaken - 1 stem - Nova_TheCrew
  • Buitenaards leven - 0 stemmen
  • Organisch modelleren - 0 stemmen
Hij klopt nog niet denk ik, but it's a start. Dit ding ga ik gewoon blijven updaten, is dit een goed plan?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 09-08-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

mmmm.... middeleeuwen.... :+

Mag ik de header maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
middeleeuwen stem ik zet me er maar bij

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 19-04 09:40
k ga toch voor binnehuis architectuur, wil k eiglijk al wel een tijdje :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Ik heb nog een weekje vakantie dus als de nieuwe contest snel begint doe ik mee, in de hoop dat ik dan wel eens tot een final kom.
Middeleeuwen lijkt me bij de weg wel een leuk onderwerp.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Ik ga ook voor middel eeuwen denk ik, verder lijkt het me ook wel leuk om eenzelfde soort opzet te doen als bij het laatste 2d contest (gamedoos). Dat je zeg maar meer een opdracht definieert dan alleen een onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

Middeleeuwen... das toch ook jaren 60 O-)
En voor de mensen die binnenhuisarchitectuur willen, richt een kasteel op een originele manier in ;)
maar aangezien ik de komende contest ook mee wil doen, stem ik voor jaren 60, al lijkt het weinig zin te hebben nu Marc al zegt dat ie voor middeleeuwen gaat :)

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:01
Mijn stem: Foto!

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

ik stem niet, weet ook niet of ik mee ga doen. In geval van foto of binnenhuisarchitectuur zal ik er iig harder mijn best voor doen om tijd te maken

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 16:47
Ik ga voor Middeleeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ik weet niet of ik tijd heb o mee te doen met de neiwue contest maar mijn stem zou op de middeleeuwen vallen :Y)

Ben nog steeds niet klaar met het vorige model dus zal dat maar eens even gaan af maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:41:
Ik ga ook voor middel eeuwen denk ik, verder lijkt het me ook wel leuk om eenzelfde soort opzet te doen als bij het laatste 2d contest (gamedoos). Dat je zeg maar meer een opdracht definieert dan alleen een onderwerp.
Ik zeg het niet snel maar hier ben ik het niet helemaal (dus niet 'helemaal niet' ;) ) mee eens. Ik vind het leuker om iedereen zijn fantasie te laten gebruiken, welk onderwerp het ook is. Ik vind de 2D contest te beperkt om eerlijk te zijn. Maar ja... ik heb niet gewonnen en jij dus wel, dus uiteindelijk beslis jij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien ik oh zo eerlijk ben doe ik die poll maar gewoon eerlijk :P
Maar het valt me wel op dat er veel mensen op middeleeuwen stemmen :{
Dat vind ik helemaal geen leuk onderwerp, :'( Kunnen we niet allemaal op binnenhuisarchitectuurstemmen vanaf nu? :'(

Dank u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
With stupid ^^ ;)

Bij de 2d contest is deel van de uitdaging dat je het moet doen met vooraf samengesteld materiaal als basis. Deel van de 3d contests is juist dat je zoveel vrijheid hebt dat je alle kanten opkunt. Dat heeft zo z'n charmes vind ik.

Edit: Lol, moet je er niet tussendoor posten, Features! Nu is het net alsof ik het met je eens ben! :P Anyways, Marc1023 heeft het laatste woord...

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-08-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:51:
Edit: Lol, moet je er niet tussendoor posten, Features! Nu is het net alsof ik het met je eens ben! :P Anyways, Marc1023 heeft het laatste woord...
:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Och arme, niet huilen Features! (insert brede schouder hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

*knuffelt Features ook even*

Ik wil even duidelijk maken dat ik ook maar even op binnenhuisarchitectuur heb gestemd O-) :*
Ik wil het ook al een jaar en nu ben ik er ook klaar voor om het te proberen, dus kom maar op!!! :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
en? zijn we er al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:03:
*knuffelt Features ook even*

Ik wil even duidelijk maken dat ik ook maar even op binnenhuisarchitectuur heb gestemd O-) :*
Ik wil het ook al een jaar en nu ben ik er ook klaar voor om het te proberen, dus kom maar op!!! :D
;( .. :/ .. :*) .. :D .. :Y)

En zo staat het door jou stem 9 - 9 met Middeleeuwen. Ik moet dus nog een paar stemmen hebben anders staat het gelijk. :)

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:33:
[...]

;( .. :/ .. :*) .. :D .. :Y)

En zo staat het door jou stem 9 - 9 met Middeleeuwen. Ik moet dus nog een paar stemmen hebben anders staat het gelijk. :)

:*)
Eh? Door mijn stem stond het juist 38% vs 36% in het voordeel van interieurdesign :{
knuffel mij es gauw, ik word sip hiervan...

m'goed, als ik nou morgen snel ff mn lanparty pc boot... >:)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de reacties hier zo lees dan lijken de meeste mensen toch voor binnenhuisarchitectuur te zijn en daarnaast wordt er op dit onderwerp blijkbaar al een hele tijd gewacht.
Ik heb wel paar bedenkingen bij dit onderwerp; volgens mij krijgen we straks dezelfde plaatjes van minimalistiche interieuren met modernistische meubels, zoals die al op veel andere forums te zien zijn. Niet dat hier iets mis mee is maar voor een contest waar originaliteit en diversiteit belangrijk is vind ik dit thema zich toch minder lenen, maar dat kan ook mijn beperkte visie zijn uiteraard.

Daarnaast lijkt mij dat mensen die geen beschikking hebben over externe renderers (zoals Vray of brazil) nooit zullen kunnen tippen aan mensen die dit wel hebben. Los van het feit dat voor het gebruik van deze renderers ook de nodige kennis vereist zal zijn, kan een model, welke met evenveel pijn en moeite gemodelleerd en belicht is, gerenderd met scanline engine nooit tippen aan een nieuwe moderne GI renderer.

Als laatste moet ik misschien niet zo zeuren :9, daarom zal ik voor binnenhuisarchitectuur kiezen ook omdat de ''binnenhuis architectuur mensen'' wat gedrevener overkomen wat een hoger finals aantal zal opleveren (denk ik)

Ik ben hier nog niet zolang op GOT kan iemand vertellen hoe het precies zit met de header en het starten van de topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb geen Vray, Brazil of Skylight, maar ik vond mijn bordje monopoly met genoeg HDRI maps in mn environment slots en een Sky die ook die map droeg, toch zeker wel realistisch genoeg! (als ik m nou maar had afgemaakt :P )

Dus ik vind wel dat iedereen gelijke kansen heeft, gewoon jezelf wat nieuws aan leren :)

Ja, Marc, je kunt uit het vorige topic dmv. de knop 'view message' naast de quote/edit knop het bericht zien, even naar je kladblok verhuizen en dan de kleuren en de tekst aanpassen. vergeet de inleverdatum niet, de vakantie is weer voorbij, dus het is misschien handig even in de groep te gooien wie wanneer wil eindigen, dat hoeft nu geen 4 weken te zijn ivm. upkeep van het topic.
En maak van je e-mailadres even een plaatje, host dat op een server...
Voor het plaatje in de header (wat Reddy graag wilde doen :P ) zou je bijvoorbeeld een mooie screenshot uit Pulp Fiction :+ kunnen nemen of Men In Black :P

Let wel even, vroeger moest je eerst aan een mod mailen dat je het topic wilde openen, misschien moet dat nu nog steeds. Als je van hem bevestiging hebt mag je het topic van je kladblok af halen en posten :)

Succes iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohww das toch nog heel wat text wat ik moet doen :) ik zal er morgen is wat ermee gaan klooien.

Dark Blue schreef:
Dus ik vind wel dat iedereen gelijke kansen heeft, gewoon jezelf wat nieuws aan leren
Het leren vinnik geen probleem, als iemand mij ff VRay of brazil toestuurt, dan ga ik het graag leren :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind

SnakeMind

Silence...

Marc1023 schreef:
Het leren vinnik geen probleem, als iemand mij ff VRay of brazil toestuurt, dan ga ik het graag leren :+ .
Ghehehe same here ;) geloof dat de Vray Learning al $250 moest kosten? dan wil ik niet weten wat je met alleen de free kan doen...

En mailen naar een modje is altijd beter, ook voor het omzetten van de eventuele html in de startpost...

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Ik heb al een idee voor een header, die kan ik dan vandaag gaan maken en opsturen naar marc.

En een plaatje voor je e-mail adres bestaat al, die staat namelijk in je profiel.
En omdat het een dnamisch plaatje is, kun je door je url te veranderen, ook de kleuren van de tekst en de achtergrond veranderen. Dat zijn hex codes bij de weg, hier kun je denk ik wel de goede kleur uitkiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit nou beetje die startpost in text editor te bekijken is er ook een mogelijkheid om mijn veranderingen te kunnen testen zonder een topic te starten? Als ik de regels in code scherm van html file copieer werkt dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

je kunt gewoon een post doen in dit topic (gewone reply dus), je txt kopieren en voorbeeld bekijken (en vervolgens gewoon niet posten) ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar dan krijg je wel inees hele lap text in dit topic, daarnaast zag ik dat de kopteksten plaatjes zijn kunnen die hergebruikt worden? Of zijn die van de TS en kunnen die door hem verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 147262 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:19:
ja maar dan krijg je wel inees hele lap text in dit topic
niet zolang je niet op "verstuur bericht" drukt. Als je "bekijk bericht" doet, zie je een preview zonder het forum te vervuilen. Kun je zien of je topic start er goed uit zou zien. TS voor contest bestaan voor 90% uit een kopie van de vorige contest, alleen de contestspecifieke dingen zijn anders (en doe gerust andere kleurtjes) en info is vaak wat ge-update (links naar vorige contests e.d.). Verder kun je een TS altijd nog aanvullen dmv de edit-knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohww ja das ook wel slim alleen op preview kijken dan :) nogmaals thanx snoeikoei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
daarvoor moet je 6K bedanken ;)

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-08-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohww verrek zie het nu idd sorry, thnax k6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 147262 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 01:29:
...
Daarnaast lijkt mij dat mensen die geen beschikking hebben over externe renderers (zoals Vray of brazil) nooit zullen kunnen tippen aan mensen die dit wel hebben.
...
Gelukkig hebben zowel MAYA als 3dsmax Mental Ray ingebouwd zitten in de recente versies, dus 90% van de deelnemers hier heeft met zijn standaard modeller al de beschikking over zo'n renderer. Voor de overigen zijn er gratis trials te downloaden die genoeg mogelijkheden geven om mooie plaatjes te maken. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reddy wilde/ging nu de header voor het topic maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee.. Hier een ideetje van mij iig. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/3dcontest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Oe, netjes! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die is inderdaad wel netjes, nou reddy overtuig ons maar anders pakken we lekker deze :)

misshcien kan ik ngo eerst een contest gaan beginnen over wie de header mag ontwerpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji