3D Contest v35: Game Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Hm dan heb ik het fout denk ik. Het lijkt me dat vooral rond de voeten dat er wel erg veel schaduw is, kijkend naar waar het licht vandaan komt verwacht je maar een smal randje schaduw daar. M'goed, het zal wel kloppen hoor. Mooi plaatje verder!!!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

ohww ja bedoel je dat mario met zijn voeten niet de grond raakt? dat komt omdat ie op de gameboy rand zit en zijn benen te kort zijn :)

Oogst heb jij misshcien idee/suggestie voor betere shading/texturing van mario, hijs zo wel vrij basic inderdaad maar bij referentie plaatjes van mario zit er ook neit echt veel meer detail of kleur aan.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 26-07-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
beetje erg vaag als hij niet zou moeten zweven de schaduw zit ook een beetje onder hem
Morgen ochtend om 4 uur ga ik 1 week naar Tjshechië

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje erg vaag als hij niet zou moeten zweven de schaduw zit ook een beetje onder hem
UHmmm misshcien begrijp ik het verkeerd, maar als je bijv op een hoge kruk zit en met je voeten niet de grond kan dan zit je toch nog steeds en zweef je niet. En dan kan er ook schaduw onder je voeten zichtbaar zijn..........

Maar goed anders is ie niet voor niets super mario, in de games kon ie ook zweven :P (weliswaar met gele cape)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 26-07-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:23:
Thanx allemaal voor de replies :> ik zal es kijken of voor zondag nog wat tijd heb om me final nog wat te fine tunen

En verder zweeft mario niet, heb hem wel heel klein beetje boven de gameboy mesh geplaatst om geen belicthingsfouten te krijgen maar dat zou niet zichtbaar moeten zijn. Ik denk dat zijn zit pose niet heelmaal anatomisch correct is.
Ik had met wat moeite wel gezien dat ie zit, maar inderdaad is het niet helemaal anatomisch correct. Het punt van zitten is dat de bovenbenen bijna recht naar voren steken en dan zouden de voeten dus minder onder de billen van Mario moeten zitten. De onderbenen en voeten moeten denk ik verder van hem af voor een beter kloppen resultaat.
Anoniem: 147262 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:48:
...
Oogst heb jij misshcien idee/suggestie voor betere shading/texturing van mario, hijs zo wel vrij basic inderdaad maar bij referentie plaatjes van mario zit er ook neit echt veel meer detail of kleur aan.
Een goede shader voor zoiets als dit is erg lastig, vind ik. Ik heb zefl erg lang lopen klooien voor ik Willem van Oranje behoorlijk had, maar nog steeds niet helemaal naar tevredenheid. De volgende dingen zou je kunnen proberen en combineren om te kijken of het dan beter wordt:
-subtiele speculars
-een rode backlight links achter Mario
-een een beetje rood-achtige fall-off in de self-illumination gooien (subtiel!)
-een miniscule cellular bump-map
-een wat minder rose huidskleur
-1 bounce op de belichting (pas op, dit kost je veel rendertijd).

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

* Anoniem: 73881 keek op de klok en schrok zich rot. Nog maar enkele dagen! :o

Dus gauw maar ff iets om me inmiddels rooie gamecube gemaakt: verpakkingsdozen.
Dus nu lever ik mijn final in.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/reddy/gc-final-klein.jpg
Klikken voor een groter paatje.

Mijn final, mensen.
Op de textures na, vind ik em redelijk gelukt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Goed dat je het zegt, Reddy! Ik was alweer helemaal vergeten dat die deadline eraan kwam. Ik ben dus gauw verder gegaan met mijn model:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Policebot%20render%20v05.jpg

Gebaseerd op een tekening van een vriend van me (Eric/Stingray). De model is nu 2086 polies en ik heb voor mezelf de limiet gesteld op 2500 polies, dus ik kan nog wat dingen soepeler gaan maken. Maar eerst de handen er nog bij en dan ook nog alles tweaken tot het goed is. Ik ga hem in elk geval texturen en daarnaast zijn de opties om hem te normal mappen (door middel van een high-poly model) of hem te riggen en animeren. Ik weet nog niet waar ik zin in ga hebben, maar misschien gaat normal mappen er nog van komen. Ik zou het namelijk wel erg cool vinden om een genormal mapte game-model te hebben, is een mooie aanvulling op mijn portfolio. :) Normap mapping en characters zitten er namelijk allebei nog maar amper in en dat zijn wel belangrijke skills in mijn lange-termijn doelstelling om een goede alround 3d-artist te worden.

@Reddy:
Helemaal mee eens, dat is een leuke plaat geworden. :) Nice work. Ik zou alleen wel nog ff wat speculars op de Gamecube zelf knallen, het gebrek eraan is een beetje zonde nu, vind ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Oogst op 28-07-2005 20:36 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 16:47
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/3748/zelda17az.jpg

Hij zit erg dicht tegen me final aan.

EDIT: FINAL

[ Voor 8% gewijzigd door MOL-20.000 op 01-08-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Handen toegevoegd en van alles getweaked:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Policebot%20render%20v09.jpg

2498 polies nu, dat vind ik een mooi score. :) Nu tijd voor de unwrap.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
t is niet helemaal meer gelukt, maarjah. net op vakantie geweest, was niet super en ook net mn vriendin kwijt. k denk dat mn laatste wip ook maar mn final wordt.

bij deze Final
Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/gameswip3.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik euh, ga morgen eens gauw aan het modellen en renderen enzo. Zit hier nog steeds op CZ en dan wel aan een snellere bak dan mn werkstation, maar er zijn zoveel leuke dingen hier te doen... :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Ja ja! Ik was de contest niet vergeten, heb braaf alle verrichtingen gevolgd de laaste paar weken. Ik ben zelf niet zo ver gekomen als ik wilde. Standaards 'smoes' -> tijd ;) Maar goed... toch tevreden met wat ik had, het logotje heb ik met Photoshop toegevoegd. Hierbij mijn FINAL 'I Love Bubble Bobble':

Afbeeldingslocatie: http://www.dennuz666.com/3d/bubblebobble_final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Anoniem: 110644 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 07:45:
Ja ja! Ik was de contest niet vergeten, heb braaf alle verrichtingen gevolgd de laaste paar weken. Ik ben zelf niet zo ver gekomen als ik wilde. Standaards 'smoes' -> tijd ;) Maar goed... toch tevreden met wat ik had, het logotje heb ik met Photoshop toegevoegd. Hierbij mijn FINAL 'I Love Bubble Bobble':
nice, lekker sfeertje gecreeerd!

Ik zelf heb geen tijd meer gehad om hem echt af te maken dus ik lever mijn laatste wip als final in.

dus bij deze: mijn FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.koen3d-art.nl/game/game003.jpg
succes iedereen nog B)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 30-07-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Leuke plaatjes allemaal weer. :)

Maareuh: wie gaat er nou straks de scores tellen en zo? Nino is gebanned, dus iemand anders moet het doen. Daar is nog niemand voor gekozen, toch?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Van mij hoef je geen final meer te verwachten, tijdgebrek en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, als er niet handmatig geteld hoeft te worden, wil ik het best doen.
Heb toch vakantie nu, en als ik alleen emails hoef te ontvangen en de scores in b.v. een exel bestand hoef te zetten, is het voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ziet er mooi uit dennuz en jansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik krijg het niet voor vanavond af, maar maak me daar niet al te druk om. Ik ben nu bezig met normal mapping. Dat levert dit op voor de schouderplaten:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Policebot%20render%20v30b.jpg

Normal mapping is de techniek die in Doom III en FarCry (o.a.) voor de suggestie van heel veel detail in de wereld zorgt. Op de voorgrond het resultaat van normal mapping, met daar tussen de texture die ik ervoor heb gemaakt. Daar achter dezelfde mesh zonder normal maps, om te laten zien dat die relatief weinig polies heeft. Helemaal achteraan de high-poly mesh waaruit de normal maps zijn gegenereerd.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe werkt de puntentelling nou?
Is het simpel? Zo ja, dan ben ik de puntenteller van deze contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 73881 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:22:
Maar hoe werkt de puntentelling nou?
Is het simpel? Zo ja, dan ben ik de puntenteller van deze contest.
Als je twijfelt of je weet hoe de puntentelling gaat, kan beter iemand anders dit doen, denk ik.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

wat heb je nodig voor normal maps? Werkt dat goed?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
XLerator schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:52:
wat heb je nodig voor normal maps? Werkt dat goed?
Je hebt er niks speciaals voor nodig, MAX7 heeft alle tools er al voor. Ik gebruik er wel een plug-in voor, Kaldera, omdat ik die al kende, maar dat is niet nodig. Het is technisch wel behoorlijk pittig om aan de gang te krijgen. De volgende dingen moeten goed gedaan worden voor een behoorlijk resultaat:
-een low-poly en een high-poly model
-de low-poly model helemaal geunwrapped zonder overlappende stukken zonder seams op onlogische plekken (seams worden helaas enorm benadrukt door de normal map)
-render te texture voor de normal map met de juiste settings
-een directx shader in de material stoppen.

Ik kwam er net trouwens achter dat de standaard normal-map shader die in 3dsmax7 zit, naast normal maps ook specular maps ondersteunt en dat is leuk om te proberen. Lekker complete shader, die ze er standaard al bijleveren. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Oogst op 31-07-2005 18:14 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

Helaas geen final voor mij...mijn pc stond gisternacht aan in de kelder. En ja als je dan in Limburg woont gaat het ineens heeel hard regenen waardoor de kelder vol met water was gelopen ;( Maarja een nieuwe pc is al onderweg, toch maar eens OP het bureau zetten in het vervolg :+

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 31-07-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Nou het is spijtig; ik ben druk bezig met verbouwen in het huis, dus mijn laatste WIP wordt ook een FINAL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Final:
Afbeeldingslocatie: http://www.alnitak.nl/Gallery/Pics/Contest%2035/Console11.jpg
niet echt een final maar het is tenminste iets :D

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik heb het ook niet af: geen diffuse map, geen specular map en maar 80% van de normal map af. Ik laat het dus hierbij voor de contest. Dinsdag ga ik er gewoon aan verder, maar dan heeft niemand er meer wat aan. Geen render, maar een screenshot uit de viewport, want het is tenslotte een game-model en die wordt door de videokaart getekend. :)

FiNaL:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Policebot%20render%20v46.jpg

2498 polygonen en een normal-map op 1024*1024 pixels.

[ Voor 19% gewijzigd door Oogst op 31-07-2005 23:39 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hiep hoi, hier is mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/solidsnakefinaltn.jpg
*klikbaar*

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Mijn laatste post word ook me final. Ik red het niet meer om nog verder tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hehe, hier ben ik eindelijk, terug van campzone. Even renderen en ik lever hem in :)

Ohoh. Ben ik na 20 minuten renderen bij de dobbelstenen, heb ik ze gedraaid maar ben ik vergeten de stippen ook te draaien :X ... darn! :P

Nouja, lekker door laten renderen ..
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63513/full.jpg

FINAL! ^

[ Voor 66% gewijzigd door Dark Blue op 01-08-2005 01:04 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:01
Deadline niet kunnen redden i.v.m. ziekenhuis ;(
Ik lever geen final in, die laatste ziet er niet uit namelijk.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:42:
[...]

Als je twijfelt of je weet hoe de puntentelling gaat, kan beter iemand anders dit doen, denk ik.
Daar heb je gelijk in. Maar wie moet het dan doen?

offtopic:
Diablo II patch 1.11!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Met dat excel sheetje van de sphere contest en een beetje goed lezen (van de startpost) en wat heen- en weer mailen (naar mensen die de startpost niet goed hebben gelezen) is het niet zo moeilijk hoor :)

Jammer genoeg kan ik hem zelf niet meer vinden, maar misschien heeft Oogst hem nog?
voor iemand met het idee komt: svp niet aan mij vragen of ik het nog een keer wil doen want ik kan ook niet ivm ziekenhuis, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, dan telt Reddy gewoon de score. Ik heb de bestanden nog wel liggen voor het tellen ervan. Reddy: voeg me even toe aan MSN, dan leg ik je uit hoe het werkt. Daarnaast: ik heb hier al een post klaarliggen van alle finals, maar dan moet ik wel ff weten onder welk e-mail-adres mensen je mogen mailen, Reddy. Kun je dat even laten weten?

Ik heb de topic doorgeploegd en volgens mij zijn er finals van de volgende mensen:

Alnitak
DaNiEl KuNsT
Dark Blue
Dennuz666
EvilWhiteDragon
kjwjansen
lemming_nl
Marc1023
MOL-20.000
Oogst
Reddy
Senzuboon
T!m0n

Waarbij me opviel dat sommige finals (zoals die van mijzelf) minder af zijn dan sommige wips van mensen die geen final hebben ingeleverd (zoals de Lemmings van Features). Tot Reddy zijn e-mail-adres heeft gepost hebben mensen nog het recht om te claimen dat een eerder geposte WIP stiekum toch eigenlijk een final was. Of gewoon om te zeggen dat ik een final over het hoofd heb gezien. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Oogst op 02-08-2005 09:43 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
kan nadat reddy z'n mail heeft gepost iemand een overzicht maken van alle finals : zo lastig beslissen als je aldoor moet zoeken naar iedereen z'n final

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Alnitak schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:54:
kan nadat reddy z'n mail heeft gepost iemand een overzicht maken van alle finals : zo lastig beslissen als je aldoor moet zoeken naar iedereen z'n final
Dat bedoelde ik dus in mijn vorige post: dat overzicht heb ik al klaar, alleen moet Reddy's e-mail-adres daar bij, zodat mensen meteen kunnen stemmen. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
dan zitten we op 1 lijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:43:
Waarbij me opviel dat sommige finals (zoals die van mijzelf) minder af zijn dan sommige wips van mensen die geen final hebben ingeleverd (zoals de Lemmings van Features).
Of je kijkt gewoon even naar mijn post een paar plaatsen boven je ;) Even je monitor bijstellen, zonnebril af etc :>
Helaas, je zult me toch mee moeten rekenen ;)
Nou het is spijtig; ik ben druk bezig met verbouwen in het huis, dus mijn laatste WIP wordt ook een FINAL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 115073 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:07:
[...]

Of je kijkt gewoon even naar mijn post een paar plaatsen boven je ;) Even je monitor bijstellen, zonnebril af etc :>
Helaas, je zult me toch mee moeten rekenen ;)
Ah, gelukkig. :) Ik had over die text-post heengekeken.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik heb geprobeerd Reddy te mailen, maar zijn e-mail-adres is volgens Hotmail kapot. Aangezien hij ook hier nu niet reageert, stel ik voor dat ik dan maar weer de score ga tellen, want ik heb geen zin meer om te wachten. :P Dus:

Stemmen maar!

De deelnemers (en verder niemand) kunnen allemaal stemmen door naar mij Reddy te mailen (redmarkerkhof apestaartje hotmail.com). Voor de details over de stemprocedure moet je even kijken in de startpost. En vergeet niet je GoT-nick erbij te zetten in je mail!

Deze contest is trouwens weer een stuk succesvoller dan de vorige. Vorige keer waren er 9 deelnemers, nu alweer 14.

FINALS

Alnitak
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Alnitak.jpg
DaNiEl KuNsT
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/DaNiEl%20KuNsT.jpg
Dark Blue
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Dark%20Blue.jpg
Dennuz666
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Dennuz666.jpg
EvilWhiteDragon
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/EvilWhiteDragon.jpg
Features
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Features.jpg
kjwjansen
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/kjwjansen.jpg
lemming_nl
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/lemming_nl.jpg
Marc1023
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Marc1023.jpg
MOL-20.000
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/MOL-20.000.jpg
Oogst
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Oogst.jpg
Reddy
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Reddy.jpg
Senzuboon
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/Senzuboon.jpg
T!m0n
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-v35-Game/T!m0n.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
mijn stem is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
mijn stemmen ook verstuurd ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe het morgen of vanavond laat, is eer een deadline voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 13:32:
Ik doe het morgen of vanavond laat, is eer een deadline voor?
Ja. Nu.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hè, bah. Ben ik ff een dagje weg van GoT, mis ik gelijk mijn que om stemmen te tellen, én de deadline om te stemmen :/
Maar hoe kan het dan dat mij email adres kapot zou zijn? ik heb er gister nog mail op ontvangen... (die van Oogst niet trouwens) en het staat ook niet verkeerd in mijn profiel... :? Heel vreemd...

Maar iig, ik ga lekker toch stemmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 73881 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 15:38:
Hè, bah. Ben ik ff een dagje weg van GoT, mis ik gelijk mijn que om stemmen te tellen, én de deadline om te stemmen :/
Maar hoe kan het dan dat mij email adres kapot zou zijn? ik heb er gister nog mail op ontvangen... (die van Oogst niet trouwens) en het staat ook niet verkeerd in mijn profiel... :? Heel vreemd...

Maar iig, ik ga lekker toch stemmen. :P
Ik heb geprobeerd te mailen naar wat er in je profiel stond en die mail kwam volgens Hotmail niet aan. Voeg me anders ff toe aan MSN, ik kan de stemmen wel naar je forwarden, dan kun je alsnog tellen. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

ik haalde de deadline niet meer voordat ik op vakantie ging.... helaas...

Maar de rest van de finals zien er goed uit :)

Volgende contest doe ik zeker weer mee :D

cheers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, Reddy telt alsnog de stemmen, ik forward wat ik al heb gehad en wie nog moet stemmen moet dat dus doen naar

redmarkerkhof apestaartje hotmail.com

En ik heb ondertussen mijn stem ook verstuurd naar Reddy

[ Voor 19% gewijzigd door Oogst op 03-08-2005 18:49 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Mijn stem laat nog even op zich wachten. Ik ga eerst douchen. ;)

edit: En mijn stem is nu ook verstuurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Senzuboon op 03-08-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb nu de stemmen van:
-Senzuboon
-Dennuz666
-Oogst
-daniël kunst
-Alnitak
-Reddy

Ik moet ze nog ontvangen van:
-Dark Blue
-EvilWhiteDragon
-Features
-kjwjansen
-lemming_nl
-Marc1023
-MOL-20.000
-T!m0n
(alles onder voorbehoud natuurlijk :P)

Nogmaals, sta je in het onderste lijstje, stuur dan twee lijstjes van acht, originaliteit en uitwerking naar:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/65890/FFFFFF/000000/11
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:21:
-Senzuboon
-Dennuz666
-Oogst
-daniël kunst
-Alnitak
-Reddy

-Dark Blue
-EvilWhiteDragon
-Features
-kjwjansen
-lemming_nl
-Marc1023
-MOL-20.000
-T!m0n

Nogmaals, sta je in het onderste lijstje, stuur dan twee lijstjes van acht, originaliteit en uitwerking naar:
[afbeelding]
Bedankt.
toon volledige bericht
streep mij ook maar weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

oei, morgen stuur ik ze ff op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
oei net op tijd ben net terug van een weekje Tjechië met daarin een dagje Praag :9~
lijstje is reeds in de maak :P
edit: lijst verstuurd :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rynji op 04-08-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:21:
-Senzuboon
-Dennuz666
-Oogst
-daniël kunst
-Alnitak
-Reddy

-Dark Blue
-EvilWhiteDragon
-Features
-kjwjansen
-lemming_nl
-Marc1023
-MOL-20.000
-T!m0n

[afbeelding]
Bedankt.
toon volledige bericht
Pff.. Jezus man.. Hoe moeilijk is het nou om 1 keer alles goed te laten verlopen, eerst moet ik Oogst er nog aan herrinneren (No flame intended, kan gebeuren) dat ik wel een Final had, en nu sta ik mooi te blinken tussen de "nog te onvangen"-lijst. Ik heb Oogst toch ECHT een mail verzonden hoor..
Ik ben nuchter genoeg om er niks achter te gaan zoeken, maar moe wordt ik er zeker van, ik heb al nauwelijks tijd ivm. de verbouwingen.
Ik ga wel weer een nieuwe lijst samenstellen dan. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Ik kan ook van je "moet nog ontvangen lijstje" af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Anoniem: 115073 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

Pff.. Jezus man.. Hoe moeilijk is het nou om 1 keer alles goed te laten verlopen, eerst moet ik Oogst er nog aan herrinneren (No flame intended, kan gebeuren) dat ik wel een Final had, en nu sta ik mooi te blinken tussen de "nog te onvangen"-lijst. Ik heb Oogst toch ECHT een mail verzonden hoor..
Ik ben nuchter genoeg om er niks achter te gaan zoeken, maar moe wordt ik er zeker van, ik heb al nauwelijks tijd ivm. de verbouwingen.
Dude.. relax.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Zo rond deze tijd hoort traditioneel een discussie los te barsten over het onderwerp van de volgende contest... (hint, hint).

* SnoeiKoei is voor binnenhuisarchitectuur in de ruimste zin van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:
Zo rond deze tijd hoort traditioneel een discussie los te barsten over het onderwerp van de volgende contest... (hint, hint).

hier ga ik volledig met je mee..... hoop ik volgens mij al een klein jaar op

(of nee, wacht daar nog maar effe mee, ik ga over een paar weken verhuizen, dus dan zal ik toch wel geen tijd hebben, doe nog maar een contest later dit onderwerp :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:48:
[...]

Bij mij is geen mail aangekomen hoor, dus ik weet van niks.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

SnoeiKoei schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:05:

Dat lijkt me een zeer cool onderwerp, al heb ik nog nooit van mijn leven iets van meubels in 3d gezet :P

De uitdaging zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:14:
[...]

Bij mij is geen mail aangekomen hoor, dus ik weet van niks.
Ik lees net dit in m'n mailbox:
----- Transcript of session follows -----
<tsgoo[at]hotmail[punt]com>... Deferred: Connection refused by
mx1.hotmail.com.
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 4 days old

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
* DP Kunst is ook voor binnenhuisarchitectuur :D
das nou iets wat k al een tijdje wil eiglijk, en iets waar k ook wel redelijk goed in ben denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm... ik zou zeggen maak een lijstje en stemmen maar, hoe gaat dat normaal? Ik heb niets met binnehuisarchitectuur of whatever. Aan de andere kant, in de ruimste zin van het woord is er altijd wel iets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 110644 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:44:
Hmmm... ik zou zeggen maak een lijstje en stemmen maar, hoe gaat dat normaal? Ik heb niets met binnehuisarchitectuur of whatever. Aan de andere kant, in de ruimste zin van het woord is er altijd wel iets van te maken.
De winnaar mag kiezen, maar meestal doet de winnaar dat dan wel aan de hand van een lijstje en de meningen van eventuele deelnemers.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mail sent! eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hij is aangekomen.

Het grote wachten is nu op de lijstjes van EvilWhiteDragon en lemming_nl.
Dus voor die twee, stuur je twee lijstjes naar:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/65890/FFFFFF/000000/1
Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:52:
[...]

Ik lees net dit in m'n mailbox:

[...]
Ondertussen istie wel aangekomen en heb ik hem doorgestuurd naar Reddy. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:18:
[...]

Ondertussen istie wel aangekomen en heb ik hem doorgestuurd naar Reddy. :)
:Y) You make my day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 73881 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 12:26:
En hij is aangekomen.

Het grote wachten is nu op de lijstjes van EvilWhiteDragon en lemming_nl.
Dus voor die twee, stuur je twee lijstjes naar:
[afbeelding]
Dankjewel.
Ik ben nu eerder terug dan gepland maar ik dacht dat ik op had geschreven dat ik bij het eind van de contest op vakantie was maakt nu niet zo heel veel uit maar je had als ik vakantie af had gemaakt nog een tijdje op me kunnen wachten :P Ik zal zo lijstje opsturen.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ook die is binnen.

Ik mis er nog ééntje. Weet iemand iets af van EvilWhiteDragon? Waarom ik van hem geen lijstjes heb gekregen? Moet ik de scores zonder zijn stemmen bekend maken? In andere woorden: moet ik hem uitsluiten van stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:02:
En ook die is binnen.

Ik mis er nog ééntje. Weet iemand iets af van EvilWhiteDragon? Waarom ik van hem geen lijstjes heb gekregen? Moet ik de scores zonder zijn stemmen bekend maken? In andere woorden: moet ik hem uitsluiten van stemmen?
Het is ondertussen een week na dato, dus imo is er genoeg tijd geweest om iets van je te laten horen. wat mij betreft kan het stemmen tellen wel beginnen. Hiermee wil ik EvilWhiteDragon helemaal niet mee aanvallen, maar een week moet toch voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zou gewoon zonder zijn stem de uitslag bekend maken, misschien is hij nog wel 2 weken op vakantie, dan blijf je wachten.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anders tel je alvast de stemmen misschien is zijn stem geeneens meer nodig om uitsluitsel te geven over de eindstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, je hebt gelijk, de winnaar is overduidelijk, maar ik zal zo ff kijken hoe ik het kan ordenen en hier plaatsen. :)

Edit:
En dan, uiteindelijk: De eindscores!
In exel sheet formaat
In JPEG formaat (Groot!)

Gefeliciteerd, Marc1023! Zowel bij uitwerking als bij originaliteit bovenaan!
Jij mag fijn een onderwerp voor de volgende contest verzinnen en die beginnen. :)

En ook wil ik mijzelf feliciteren omdat ik niet laatste ben geworden. :P

En natuurlijk ook gefeliciteerd iedereen die mee heeft gedaan, en bedankt voor jullie medewerking! :D

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 07-08-2005 23:00 . Reden: =) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Gefeliciteerd Marc1023 hij was ook erg mooi. Ik vond het jammer dat ik zelf niet meer tijd had om wat aan me link tedoen wat ik vond het een erg leuk onderwerp. Ik weet niet of ik in het volgende contest aanwezig zal zijn ik ga denk wat meer tutorials (groote) doen om me kennis wat te verbreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Marc1023 gefeliciteerd met je welverdiende overwinning!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Gefeliciteerd Marc1023!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen bedankt allemaal :> , ik vond het een leuke contest om aan mee te doen :) .
Ik zal eens gaan nadenken over een onderwerp voor volgende contest, zag nu alleen nog maar binnenhuis architectuur als suggestie genoemd; ik zelf heb niet echt heel veel met dit thema. Iemand anders nog zo een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marc gefeliciteerd, een dik verdiende overwinning _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd, Marc1023! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Gefeli, Mar1023! Mooi werruk!!!!oneone!eleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
gefeliciteerd marc je heb het verdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Waar blijft de discussie over het volgende onderwerp nou :|

[/zeurmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
gefeliciteerd marc1023. en ik weer als de laatste zoals normaal. misschien moet k toch eens mn modellen een keer afmaken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Marc1023! Ik hoop aan de volgende contest ook weer mee te doen. Kies een goed onderwerp, kan nu alleen ff niet zo snel iets verzinnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110644 op 08-08-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Gefeliciteerd Marc1023!
Nou, next contest, I'm in... :)

Daniel: Ach ja, dat moet ik ook. Ik had veel meer werk van deze contest kunnen maken, jullie zagen dat bootje van mij, iedereen vond m prachtig, en wat doe ik, ik laat de contest 3 weken verslommeren en lever uiteindelijk gewoon amper iets meer in dan twee tokens en een afgeraffeld bord. Nee, ik ben niet echt trots op mezelf deze contest.

Ik vond echter dit monopolybord wel zo goed gaan dat ik erover denk om hem nog verder af te maken, met een paar hotelletjes, huisjes en wat geld. Maar dat post ik dan wel in het 3D-topic.

Overigens ben ik nu wel verslaafd aan HDRI :X :P

[ Voor 85% gewijzigd door Dark Blue op 08-08-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:08:
Waar blijft de discussie over het volgende onderwerp nou :|

[/zeurmodus]
Hoezo discussie, iedereen weet toch al dat de volgende contest over koeien zal gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 105830 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:12:
[...]
Hoezo discussie, iedereen weet toch al dat de volgende contest over koeien zal gaan? :?
* SnoeiKoei is vóór!

Heb ik ook meteen een 3D-koe voor mijn avatar.

(edit: valt me mee dat je niet aandringt op rood fruit?)

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-08-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh damn de koeien-unie (melk-unie?) komt bijeen :')

Eh. Moeh moeh moeeeh moeh moeh!*

*binnenhuisarchitectuur en daarmee basta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Waarom het idee van Tom niet: "Je neemt een gedetailleerde foto en je maakt deze zo keurig mogelijk na."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:27:
Waarom het idee van Tom niet: "Je neemt een gedetailleerde foto en je maakt deze zo keurig mogelijk na."
Omdat je dan dezelfde foto als final in kunt leveren ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 115073 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:28:
[...]

Omdat je dan dezelfde foto als final in kunt leveren ? :?
Echt niet, ik verdenk alleen LiToKi van een dergelijk mogelijk bedrog :P
Serieus, ik schat niemand capabel in om een fóto als final in te leveren en dat hard te maken. Je maakt echt wel belichtingsfoutjes en je ziet wat gerenderd is en wat niet.

Ehm, nouja, ligt er wel aan wát voor foto dan trouwens.

Ik vind het wel een leuke hoor. Maar ik stel voor dan om een foto uit een IKEA gids te nemen van een gezellige familieaangelegenheid in een perfect skandinavik huske am sea en dat na te bouwen. Bouwen we wel allemaal hetzelfde, en wordt het kiezen héél moeilijk, omdat originaliteit gewoon geen rol meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Als het om een foto namaken gaat, kun je als voorwaarde stellen dat er WIPs van het hele proces plus een breakdown (wireframe, texturen en rendering met/zonder belichting) gepost wordt, dan kun je geen foto inleveren en er mee wegkomen lijkt me.

Nog wat ID-en voor de contest:

- jaren '60 producten
- buitenaards leven
- organisch modelleren algemeen, of levensvorm algemeen, of dier in het bijzonder ofzo

Dit zonder de lijst in de TS te hebben geraadpleegd dus bitchslap me als ik vreselijk onorigineel ben.

[ Voor 36% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-08-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue komt met een idee aanslepen en keilt het voor de anderen neer:

60's interieur design!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:44:
[...]

Echt niet, ik verdenk alleen LiToKi van een dergelijk mogelijk bedrog :P
Serieus, ik schat niemand capabel in om een fóto als final in te leveren en dat hard te maken. Je maakt echt wel belichtingsfoutjes en je ziet wat gerenderd is en wat niet.
.. Grap - je. :z

;(

Oh ik ben trouwens voor.

Minimalistisch/Modern Interieur

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 08-08-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind jaren '60 een veel toffer onderwerp dan binnenhuisarchitectuur. In het eerste geval doe ik namelijk wel mee, in het tweede niet.
Of middeleeuwen, dat vind ik ook nog altijd een prachtig thema. :z

Oh, btw. Ik wil wel een mooie header maken voor de volgende contest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poll: Wat moet het volgende onderwerp worden?
Binnenhuisarchitectuur
Jaren zestig ('60)
Foto namaken
Buitenaards leven
Organisch modelleren
Middeleeuwen
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=84089&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik zeg binnenhuisarchitectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Aangezien er hier al letterlijk jarenlang om binnenhuisarchitectuur wordt gevraagd en ik mezelf op dat domein ook wel kan vinden kies ik voor binnnenhuisarchitectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn keuze is toch op binnenhuisarchitectuur gevallen, al vond ik het idee van dark blue ook wel erg vet ( lekker van die foute kleuren mogen gebruiken). maar zo te zien gaat dat het toch niet halen dus ga ik voor mijn reeds genoemde keuze!!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste