3D Contest v36: Binnenhuis architectuur Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Topicstarter
Zow nog even een wip van me voortgang, voor het slapen gaan.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v36wip7.jpg

volgende keer maar eens wat meubels erin knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@LijpeLennie: de verhoudingen kloppen niet helemaal geloof ik. Die lichtknop is wel erg groot en die deur ook vergeleken met die stoelen en tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 113178 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:33:
Ik ga het ook eens proberen om mee te doen.

Dit is mijn eerste wip:
[afbeelding]

Inspiratie komt van Ikea gids pagina 199.
Laat me het me horen als jullie nog tips hebben.
Inspiratie komt vast ook van http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=258192 denk ik :P

Edit: is niet als kritiek bedoeld ofzo, ik weet namelijk niet hoe pagina 199 van de Ikea gids eruitziet.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-08-2005 13:05 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 10:35
en heir weer een wipje. strax eerst eens zorgen dat het geheel wat meer kleur krijgt ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/daniel_kunst/got/bawip2.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Ik ben zwaar onder de indruk van de WIP's tot nu toe. Ziet er geweldig uit. _/-\o_
Keep up the good work!

Maar... ik heb ff een vraagje. Bij Dark Blue's Wip zie je dat er totaal geen belichting is behalve de skylight, die alle schaduwen en leven weghaalt. Dat heb ik ook altijd als ik een skylight plaats. Ik doe alles altijd met spots of omni's. Enig idee hoe dit komt c.q. hoe ik dit verhelp?

Mischien niet helemaal de vraag voor in dit topic maar het plaatje viel me op en toen schoot het me te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Lekker veel animo :) Mooie wip's ook.
Zelf zit ik enorm te kloten met texturing, echt niet normaal :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Snoeikoei schreef:
Inspiratie komt vast ook van http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=258192 denk ik

Edit: is niet als kritiek bedoeld ofzo, ik weet namelijk niet hoe pagina 199 van de Ikea gids eruitziet.
Hehe je kunt er zo ''het zoek de drie verschillen'' spelletje mee spelen, maar beide plaatjes zien er igg wel erg mooi uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113178

@ -RazieL-
Lichtknopje is inderdaad wat te groot, maar de deur vind ik wel goed zo opzich.

Hey grappig had dat andere plaatje nog niet gezien. Alleen die van mij lijkt een stuk meer op het plaatje uit de Ikea gids.

Afbeeldingslocatie: http://www.lijpelennie.com/ikeagids.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

op deze foto komt de rugleuning van de stoel boven het middenstuk van de deur uit en bij jou creatie zit ie eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
en we gooien er nog maar weer een wipje tegenaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/daniel_kunst/got/bawip3.jpg

alleen volgens mij klopt de weerspiegeling niet helemaal. k zie in dat ene raam 2x de trap zitte terwijl t raam helemaal recht is :?. maarjah, we gaan vrolijk verder :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
DaNiEl KuNsT schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:38:

[afbeelding]

alleen volgens mij klopt de weerspiegeling niet helemaal. k zie in dat ene raam 2x de trap zitte terwijl t raam helemaal recht is :?. maarjah, we gaan vrolijk verder :P
achterste reflectie gaat via de andere ramen dunkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2455/intwip8qa.jpg

zo, mijn eerste wip...
Mijn doel is om m'n nieuwe woonkamer alvast virtueel in te richten..
ik moet nog even kijken of het mij lukt om de kamer te modelen (is nogal ouderwets qua houtwerk enzo) maar ik ga het proberen!
ben nog niet echt te vreden over de bank maar goed dat komt wel goed moet um nog ff 'zacht' maken maar das niet zo moeilijk :)
verder heb ik de formaten letterlijk uit de ikea-gids overgenomen dus dat klopt wel :) verder moet ik natuurlijk alles nog texturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
DaNiEl KuNsT schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:38:

[afbeelding]

Persoonlijk lijkt me het niet echt relaxed zitten ;) Neem ff wat meer afstand tussen de bank en de tafel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64658/full.jpg
Nou, weer wat verder, maar eigenlijk geen stuk opgeschoten.
De deur- en vloerlijsten zijn zo lelijk als de nacht geworden, want ze draaien de verkeerde kanten op enzo. Ik wilde ze al eerst met een Sweep Nurbs doen, gewoon hoppa, reliefje, en dan langs een spline overal langsheen laten gaan.. ja mooi niet, dacht Sweep Nurbs, en maakte er lelijke hoeken aan.
Nu deze Loft Nurbs... maar bij de deurlijst links gaat het finaal mis. Die hoekjes.
En dan erboven die rare 'bocht' erin... terwijl die dingen allemaal op de milimeter af goed staan. :?

Om van de deur nog maar te zwijgen, ik snap niet dat daar zo'n ribbelpatroon op komt. Er zit geen texture op en hij is gewoon recht..

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Blue op 16-08-2005 11:39 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 113178 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:45:
@ -RazieL-
Lichtknopje is inderdaad wat te groot, maar de deur vind ik wel goed zo opzich.

Hey grappig had dat andere plaatje nog niet gezien. Alleen die van mij lijkt een stuk meer op het plaatje uit de Ikea gids.

[afbeelding]
LOL, is duidelijk dat die gast van het CG forum ook een Ikea-gids open heeft liggen op pagina 199 :P
Wel grappig dat je nu vergelijkingsmateriaal hebt met een andere poging dit plaatje na te maken in 3D graphs.

* SnoeiKoei heeft nog geen WIPs te showen helaasch.
En dat zal waarschijnlijk ook tot halverwege komende week duren |:( want eerscht ga ik een weekendje walvissen spotten op de golf van Biskaje _/-\o_

(Ja, da's buiten inderdaad! :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

wip No. 003
Afbeeldingslocatie: http://www.koen3d-art.nl/GOTcontest_binnenhuisarchitectuur/wip_no_003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64671/full.jpg
En we zijn weer een stukje opgeschoten... :) vanochtend alle raam- en deurlijsten opnieuw gemaakt, except voor de onderlijsten... bij de voordeur. Die moet ik nog even goed afmaken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
jaja ik heb ook een poging gewaagd en hier het resultaat tot nu toe :)
Afbeeldingslocatie: http://img347.imageshack.us/img347/4409/contest3612ny.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 16-08-2005 15:22 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:02
ff opmerking over deuren lichtknopjes en stoelen.

een deur is ongeveer 210 cm hoog tegenwoordig echter een stuk hoger.
mar de hoogte van de deurknop is 1 meter vanaf de grond.
zo ook vaak met lichtknopjes.

dus in de ikea is dat goed. de middenbalk van de deur is dus zeker geen middenbalk. eerder een "eenderde"-balk

de hoogte van een stoelleuning komt doorgaans niet boven 1 meter, tenzij je juist een hoge rugleuning wilt, maar dat hangt van het model af, en is vaak alleen bij eetkamer stoelen. deze stoelen zijn meer relax "stoeltjes" en dus een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
Juggernaut schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:32:
max optrede van een trap is tegenwoordig 185 en minimale aantrede 220.
vrije hoogte boven de trap is 2300 mm

de rest van je maten kloppen wel ongeveer :P
hmm in mijn tijd ( dus ruim voor het nieuwe bouwbesluit) was het nog 2000 / 2100 voor deuren en boven trappen. ;-)
optreden hmm danar had ik inderdaad al over gelezen, dat trapgaten dus een stuk langer moesten ivm minder steile trappen, en de hogere vrij hoogte, waardoor raveel constructies in prefabbetonvloeren "kritischer" gingen worden.
maar je bouwbeslut is ook niet mijn vakgebied verder.

dat van die vrij ruimte bij een trap vroeg ik me al af toen ik dat tukje van die deuren schreef, maar had daar geen info over.
ik gaf wel al iets van 180 mm aan in een voorbeeld.

gelukkig zijn deze voorschriften alleen maar voorschriften en verder niet zo heel erg van belang voor een fictieve scene, om tot een mooi plaatje te kunnen komen.
een trede meer of minder merkt toch niemand op ;-)

en bovendoen geldt die 185 volgens mij alleen voor woningen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 16:47
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/8859/huisje4js.th.jpg

Ik ff een paar punten die ik niet goed krijg:
Het licht onder de plankje van de kachel. Dat is licht van een omi in de kachel, maar deze komt daar in eens naar buiten.
Ik heb het gerenderd met VRAY en daarbij de optie GI aan alleen ik blijf een heel donker plaatje houden. Weet iemand een goede tutorial ofzo.
En nu ik met GI optie aan heb gerenderd reflecteren me materials niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Mol-20k:
Omni: cast shadows aan zetten, of is dat al gebeurd?
GI: volgens mij werkt die GI als een soort dome of lights, dat je er binnen geen profijt van hebt is omdat je binnen zit, da's in de schaduw van je objecten. Meer light sources gebruiken dus, bijvoorbeeld area lights (VRay light objects) bij je ramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Dark Blue schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:38:
[afbeelding]
Nou, weer wat verder, maar eigenlijk geen stuk opgeschoten.
De deur- en vloerlijsten zijn zo lelijk als de nacht geworden, want ze draaien de verkeerde kanten op enzo. Ik wilde ze al eerst met een Sweep Nurbs doen, gewoon hoppa, reliefje, en dan langs een spline overal langsheen laten gaan.. ja mooi niet, dacht Sweep Nurbs, en maakte er lelijke hoeken aan.
Nu deze Loft Nurbs... maar bij de deurlijst links gaat het finaal mis. Die hoekjes.
En dan erboven die rare 'bocht' erin... terwijl die dingen allemaal op de milimeter af goed staan. :?

Om van de deur nog maar te zwijgen, ik snap niet dat daar zo'n ribbelpatroon op komt. Er zit geen texture op en hij is gewoon recht..
Wat voor licht probeer je na te bootsen? direct zonlicht of juist een bewolkte dag? voor het eerste is de schaduw van het raam te diffuus voor het tweede te scherp naar mijn idee... Maarja ik kan al helemaal niets met dat global illlumination gedoe dus ik vind het wel mooi :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:28:
@Mol-20k:
Omni: cast shadows aan zetten, of is dat al gebeurd?
GI: volgens mij werkt die GI als een soort dome of lights, dat je er binnen geen profijt van hebt is omdat je binnen zit, da's in de schaduw van je objecten. Meer light sources gebruiken dus, bijvoorbeeld area lights (VRay light objects) bij je ramen.
Nee, GI werkt niet als een soort dome of lights :) Een dome of lights is gewoon een boel lichtbronnen om een object heen zodat deze van alle kanten belicht wordt en een soort van skylight nabootst... GI is het weerkaatsen van licht, waardoor het licht ook om hoekjes heen kan als het ware. GI is júíst voor interieur handig.

Als je in Vray donkere plekken krijgt, voeg dan in het verlengde van deze plek een "VRayLight" toe (soort van plane met een witte material (wit weerkaatst immer al zijn licht)), hierdoor zal het licht sterker kaatsen richting de donkere plek....

Zorg wel dat het object (interieur) helemaal dicht is! Anders zal het licht naar buiten stuiteren i.p.v. terug de woonkamer in.

[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 16-08-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb mijn GI lightning setup gemaakt volgens mij klopt het wel redelijk met echt (dat het zo donker is met zon klein raamoppervlak), alleen niet met de film. En heb ook nog aantal artifacts.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v36wip8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Neejoh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:14:
[...]
Nee, GI werkt niet als een soort dome of lights :) Een dome of lights is gewoon een boel lichtbronnen om een object heen zodat deze van alle kanten belicht wordt en een soort van skylight nabootst... GI is het weerkaatsen van licht, waardoor het licht ook om hoekjes heen kan als het ware. GI is júíst voor interieur handig.
Ow, ik had het inderdaad met skylight verward :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Wordt al lekker veel gepost :)

Ben toch maar met mental ray gaan werken, puur om het verlichten een beetje te leren. Het valt me op zodra je met photons gaat werken dat de optie intensiteit niks meer uit maakt maar dat dit wordt bepaald door de energy. Mischien handig om te weten voor de mentalray users.

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/8026/test034jg.th.jpg
Stelt nog niet veel voor maar er is een begin (zover was ik nog nooit gekomen met een contest ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Leuk om een wat Mental Ray gebruikers te zien :) Zelf heb ik er nooit mee gewerkt omdat ik door beperkingen genoodzaakt was om met Vray of Brazil r/s te werken.
Maar voor een interieur kun je onwijs mooie resultaten halen met Mental Ray en is bovendien gratis bij 3Ds MAX )en volgens mij zelfs Maya) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Plint schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:51:
Wordt al lekker veel gepost :)

Ben toch maar met mental ray gaan werken, puur om het verlichten een beetje te leren. Het valt me op zodra je met photons gaat werken dat de optie intensiteit niks meer uit maakt maar dat dit wordt bepaald door de energy. Mischien handig om te weten voor de mentalray users.

[afbeelding]
Stelt nog niet veel voor maar er is een begin (zover was ik nog nooit gekomen met een contest ;))
Wow die is echt mooi tot nu toe. Keep up the work :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148092

allemaal zeer mooie plaatjes.
ik wil misschein ook iets gaan maken :)
iets simpels, ik werk nog neit zo lang met 3ds max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:35
@ Daniel Kunst: Ik heb wel een beetje een Escher-kubus gevoel bij die ramen van jou! :)
Mooie plaatjes allemaal, overigens!

[ Voor 25% gewijzigd door Savantas op 17-08-2005 13:33 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Dat is het Savantas! ik zit me ook al wezenloos te staren wat er nu toch niet klopt...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Het klopt wel... boven de zitkuil ontbreekt gewoon het plafond en kijk je dus tegen een tweede rij ramen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
ik snap het nu ook zat ook al hele tijd te kijken maar daar is idd plafon weg voor trap
hier nog wip van mij ff model opnieuw want die andere was een beetje gaar enzo ga nog bank en tv aan muur en plantjes misschien iets anders en dan kijk ik wel verder (dan hier de wip)
Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/8193/contest3647uw.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Rynji op 17-08-2005 14:55 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

SnoeiKoei schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:08:
Het klopt wel... boven de zitkuil ontbreekt gewoon het plafond en kijk je dus tegen een tweede rij ramen aan.
ja, mijn woordkeuze was ook niet lekker. Het klopt wel, maar het vertekend heel erg je beeld. Het ziet er idd gewoon raar uit.Ik vraag me af of er een plafond ontbreekt, volgens mij is dat bewust gedaan, maar ik zou toch iets veranderen, of een andere camera hoek kiezen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik heb dan ook mijn eerste WIP :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/keuken1.jpg

Word een keuken, en ik gebruik voor de verandering lekker Brazil :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is dat een radio actief keukenblok? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
lol, heb idd bewust t plafond daar weggelaten. k zal strax ff opzoek gaan naar een ander camerapunt ;) maar dat was nog best lastig. eens proberen met die tip van iemand hier om een huisje eraan te bouwen voor de camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

:P Nou, er zit nog geen material op. Dus dit is gewoon het groen vande kleuren die max aan objecten geeft :P

Maar je hebt wel een punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:59:
lol, heb idd bewust t plafond daar weggelaten.
Kon ik me ook al niet voorstellen, want je ziet als je de spiegeling in het raam goed bekijkt dat er op de 1e verdieping netjes een balustrade is gemaakt langs het 'ontbrekende' deel van de vloer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Tweede WIP :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/keuken3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
weer een WIP

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/8200/huisje22si.th.jpg

Ik heb bijna alles getextureerd. En dat viel me zwaar tegen dacht dat ik het zo had gedaan maar niet dus. Ik heb de GI ook nu goed staan :) . Ik heb nu alleen op een of anderen manier dat de vensterbanken (om het zo maar te noemen) bij de ramen overbelicht zijn :( .

• Neejoh
Misschien moet je de VrayLights (als je die gebruikt, ziet er wel zo naar uit) net iets verder naar binnen brengen, zodat ze niet gelijk in het kozijn hun licht bundelen.
Ook lijkt het alsof je in de hoeken van de kozijnen een foutje gemaakt hebt waardoor je nu een fout in de belichting krijgt. Misschien een weldfout oid?

Sfeertje vind ik erg leuk, jammer alleen dat je op sommige objecten te weinig segments gebruikt hebt, waardoor het er niet rond uitziet maar hoekig. Wellicht dat het al in je planning stond om te veranderen maar goed ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 18-08-2005 10:17 ]

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 08:38
Dat gaat de goede kant op! Ik zou wel je lampen verplaatsen naar de linkerkant omdat daar de ramen zijn.

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ja, idd. Nu ligt de schaduw lekker te zonnen :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vrees dat ik niet origineel ben. :{
Damnit.

Ik heb nou wel een 'mooi huis' als interieur genomen maar ja, ... dat heeft iedereen zo ongeveer :P

Anoniem: 116474

Here ik zit vol bewondering te kijken naar jullie schitterend werk.
Maar met welke programma's tekenen jullie dit?
Ik hoop niet met programma's als Microstation of dergelijke?

Ik wil het namelijk zelf ook wel leren enzo, maar aan Microstation begin ik niet, ik snap daar geen bal van :P

Maar mijn vraag dus :) met wel programma maken jullie dit ?

• 6K

6K

is ook zo...

kijk anders effe in het 3D post je stuff maar weer topic ;)
en dan met name de openingspost:
deze dus

[ Voor 49% gewijzigd door 6K op 18-08-2005 12:38 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kijk maar in de startpost, daar staan de programma's waar je mee mag werken.
3D Studio Max, Cinema4D, Lightwave, Maya; en dan voor sommigen nog de aparte renderers als Brazil die dus na het modellen het beeld genereren (heb ik het goed zo?).

In het 'Post hier je 3D Stuff maar weer' topic mag je je kunsten laten zien als je níet aan de contest meedoet :) en daar mag je ook om tips enzo vragen. :)

Het is even afzien, maar als je tutorials gaat volgen dan kun je binnen een paar dagen / weken al wat leuke dingetjes maken, en daar weer zelf vanuit verder knutselen :)

edit: 6K, ksssssst :P

Allrighty, na een telefoontje met mijn moeder heb ik nu een nieuw onderwerp \o/
Ik hoop dat het me lukt :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 18-08-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Tot zo ver, hoop nog verder als ik tijd heb op me werk:

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/3dsmax.jpg

Na een nachtje rendering:

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/interieur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
Almootjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:32:
Tot zo ver, hoop nog verder als ik tijd heb op me werk:

[afbeelding]

Na een nachtje rendering:

[afbeelding]
_/-\o_ Dit ziet er echt heel goed uit petje af hoor!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Cool, ziet er goed uit!
Wel helemaal via de regeltjes? Heb je ook oudere renders?
# Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
# Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
Just say the word en ik haal het weg, wil het alleen ff zeker weten :P Die planten achterin bijvoorbeeld lijkt me niet gemakkelijk te maken in deze korte tijd van deze contest.

[ Voor 90% gewijzigd door Neejoh op 19-08-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Neejoh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:28:
Cool, ziet er goed uit!
Wel helemaal via de regeltjes? Heb je ook oudere renders?

[...]

Just say the word en ik haal het weg, wil het alleen ff zeker weten :P Die planten achterin bijvoorbeeld lijkt me niet gemakkelijk te maken in deze korte tijd van deze contest.
Inderdaad die wire van die plant ziet er erg nasty uit om hem in zo een korte tijd te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Natuurlijk alles volgens regels. Onprofessioneel gedrag kan ik zelf ook niet erg tegen.

Hier volgen nog wat opzetten plus een render met een wat antiek interieur.

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/interieur-oud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Kijk, deze contest is al 9 dagen bezig. Ik ben hier dik 9 dagen 8 uur per dag mee bezig geweest m.u.v. vandaag. Echt waar, als je de skills hebt is die plant zo gemaakt. Gewoon een mesh een beetje verneuken en zo voor de camera plaatsen dat het op een blad lijkt. Bij de planten boer een foto maken van een soort gelijk blad. Materiaal toevoegen, bump erover en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110644

Erg mooi _/-\o_

Ik had ook zo mijn twijfels maar ja, er zijn nu eenmaal mensen die het echt HEEL goed kunnen. En als het je werk is bijvoorbeeld, dan zit het helemaal goed. Ga zo door zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ja, als je er 72uur mee bezig bent dan kan ik 't ook wel ;)

maar kan je niet een wat grotere reso doen? Dan kunnen we beter zien hoe skilled je bent, tis nu een beetje klein allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
owkeej, we weten nu al wie de winnaar is :P erg netjes gedaan.
k moet strax eerst mn 3dsmax eens opnieuw installen, net schone windows erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Almootjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:52:
Natuurlijk alles volgens regels. Onprofessioneel gedrag kan ik zelf ook niet erg tegen.

Hier volgen nog wat opzetten plus een render met een wat antiek interieur.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt de belichting redelijk goed onder de knie, alleen het is een gewone duffe kamer met gewone duffe meubels :)

Dat krijg je zowiezo snel bij dit onderwerp denk ik, allemaal mooi GI gerenderde kamers, maar niet echt een apart ontwerp enzo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Nou. Hier nog een grote versie dan. Haha. Hier en daar nog wat kleine dingetjes fout, maar dat werken we wel weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/int-groot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

Almootjuh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:40:
Nou. Hier nog een grote versie dan. Haha. Hier en daar nog wat kleine dingetjes fout, maar dat werken we wel weg.
Een hele mooie plaat, eigenlijk weinig op aan te merken, als alleen de ??spot?? die de photons en schaduws werpt die moet er verder vanaf gezet worden, nu zie je heel goed dat de schaduw bij elk raam onder een andere hoek is (beetje moeilijk uitgelegd, vandaar maar effe een plaatje)

edit: en de snoer van de tweede lamp boven de tafel ontbreekt een klein stukkie :*)
edit2: bij de 2-zits bank steekt een klein stukkie plant doorheen :*)
afgezien van deze paar dingetjes is het een hele mooie plaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.koen3d-art.nl/GOTcontest_binnenhuisarchitectuur/int-groot-photons.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 19-08-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Het licht van buiten in alleen zonlicht. Deze vertekening komt door de camera zelf. Als ik een normale camera gebruik, valt het licht recht, zoals jij in de tekening hebt aangegeven. De camera die ik gebruikt hebt, heeft een lens van 15mm en een FOV van iets meer dan 100 graden. Vandaar de vertekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
In that case :) Erg knap gemaakt! Ziet er super mooi uit kerel :Y)

Eigelijk het enige wat ik op kan merken is de hoogte van het tarpijt bij de zitbanken. Lijkt mij een beetje te dik en misschien te massief bij de poten van tafelpoot (als je het dan toch écht goed wil doen ;)).

Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Heeft er iemand goeie tutorials, voor het belichten van een binnenhuis scene? Ik heb al gezoekt op GI maar heb niks kunnen vinden...

Edit: Hier zijn wat tutorials te vinden over het belichten van een indoor scene, http://www.cgarchitect.com/resources/tutorials/default.asp

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 19-08-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

leuk hoe je dat buiten het huis hebt gedaan. zie ik hier een winnaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-05 10:31
shit, had ik maar zoveel tijd :X Zit je dan in je avonduurtjeskwartiertjes druk te modellen, krijg je iemand met veel te veel vrije tijd ;) Mooi resultaat Almootjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/my.php?image=wip14xe.jpg
Mijn wip, moet er nog veeeel aan veranderen :) had het poster/bord voor de gein op gehangen omdat ik me verveelde tijdens het moddelen

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 19-08-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

[afbeelding]
Geinig, zo'n bank in je plant :P

Ziet er erg vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:32:
[afbeelding]
Mijn wip, moet er nog veeeel aan veranderen :) had het poster/bord voor de gein op gehangen omdat ik me verveelde tijdens het moddelen
Maten lijken mij niet helemaal te kloppen (als dat een tv is, is die 4 meter ofzo) ;) Moet zeggen dat ik het schilderij wel onwijs vet vind. Zelf gemaakt of is hij bestaand?

[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 19-08-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neejoh schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:47:
[...]

Maten lijken mij niet helemaal te kloppen (als dat een tv is, is die 4 meter ofzo) ;) Moet zeggen dat ik het schilderij wel onwijs vet vind. Zelf gemaakt of is hij bestaand?
zelf gemaakt :) aan de maten moet ik nog werken ja ^^

Kan iemand mij misschien helpen met het verlichten van de scene? ik las ergen G.I maar hoe doe ik dat in max? Heb de handleiding al doorgespit maar daar staat niks in waar ik wijzer van word :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Almootje:
als het dan toch om mierenneuken gaat, want veel valt er van jouw plaat niet te zeggen :9~ - de zittingen van de stoelen zijn waayyy te lang. Meet je been maar eens op van kont tot knie als je zit.
En ook je banken hebben een enorm stuk zitting. Slaapt wel lekker tho, maar als je onderuit TV wil kijken breek je praktisch je rug ;)

Kishan: ook bij jou wat gemierenneuk: Hij is zo doooooooonker! B)

Ik ben weer aan een nieuwe scene begonnen. Het moet echt nog wat worden, maar ik hoop dat het een beetje leuk wordt. Hoe lang hebben we nog? ... *zei de luilak die niet terug wilde skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

[afbeelding]
ligt het nou aan mij of zweeft die witte tafel links + stoelen? :?
en de lampen boven die tafel, bij de middelste heeft iemand het touwtje doorgeknipt
kleine voutjes :+

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104588 op 20-08-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

@Almootje
Prima begin, je hebt het belichten idd goed onder de knie al :)
Mooie textures van de kleden (op de banken en de banken zelf) en de plant. Prima
Kleed op de grond lijkt nog wat te dik en de bump op de vloer is niet echt mooi vind ik :) Athans, ik heb nog nooit zo`n (kille) vloer gezien :)
Tafeltje lijkt ook erg scherp (de witte)
En als je toch een foto als uitzicht gebruikt, waarom dan niet een mooie zee :P
De lampen links, bovenin het snoer, dat ronde afdek-gevalletje. Die zitten te laag :P

Verder erg goed man! Hoe heb je die planten gemaakt? Vooral die achter het glas.

Oh ja, de gordijenen moeten echt nog beter hoor :P

edit 2:
ik zie nu je vorige render. Als ik eerlijk ben vind ik die vloer en belichting vele malen mooier en warmer. Maar das mijn mening :)

[ Voor 23% gewijzigd door Guillome op 20-08-2005 17:41 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/my.php?image=wip21hh.jpg
Ik heb er een kast+tafeltje bij gegooit, TV wat kleiner gemaakt.

To do,
- Spulletjes voor op het kastje maken,
- Dvd speler maken voor onder de tv.
- Texturen
- Goeie belichting

*edit:
iets voor op het kastje gemaakt:
http://img368.imageshack.us/my.php?image=award9gh.jpg
en ja hij hoort fout geschreven te zijn(inside joke)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 20-08-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Druk mee bezig om jullie opmerkingen te verwerken. Mijn eigen smaak is een strak interieur. Vandaar deze kille kamer. Planten zijn heel erg simpel.

Gewoon een platgedrukt broodje modelleren. Daar gooi je een noise-modifier overheen. Je verschuift hier en daar nog wat vertices licht op en neer, heen en weer. Als het goed is is je broodje dan rond-hobbelig. Je maakt een foto van een blad. Sla je op als .tif met een alhpa-channel. Je selecteert het broodje. Je moet je plaatje van het blad wel genoeg breed maken. Anders trekt je UVW-Unwrap te ver over het broodje heen, dan krijg je gekrulde bladeren. Je maakt je materiaal 2 sided. Als het goed is maakt hij het broodje nu deels onzichtbaar (door je alpha channel). Het blaadje word dan aan de buitenkant en binnenkant geprojecteerd. Et voila. Een blad.

Stam spreekt voorzich. Een verneukte cilender. En wat betreft bamboe achter glas.

Een spline tekenen in de vorm van een sterk uitgerekte driehoek. Je kopieert deze een stuk of tien keer. Geeft hem tien verschillende bend-modifiers. Daarna maak je de stam. Liefst recht. Daarom staat hij op achtergrond. En dan gewoon blaadjes gaan plaatsen.

Misschien kan je ook het scatter-object onder compound-objects gebruiken, maar tot nu toe is dat bij mij alleen met gras gelukt. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

@almootje: de schaduw van het voetenbankje klopt ook niet. Er staat een schaduw van een pootje vrij rechts, bijna naast het andere pootje, en dat kan dus niet. Die hele schaduw is vreemd vervormd trouwens. Of heeft dat ook te maken met je brede camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 08:59
Mooi hoor :) Het leek me eerder dat je lichtbron te dichtbij staat voor een evenredige reflectie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Almootje schreef:
meerdere hele mooie plaatjes
Damn weet neit hoe je dat zo bruut fotoreal gekregen hebt _/-\o_ is dat met VRay gedaan?

Volgens mij heeft het geen nut meer :P maar toch nog maar een WIP van mijn modelletje, die textures zuigen eiglijk nog wel moet die nog keer ff echt goed maken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v36wip10klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Contest draait niet alleen om photoreal he :P Zoals die stoel van jou ziet er aardig gelikt uit. Het model werk van Almootje is niet opzienbarend geweldig ofzo, een strak interieur is niet moeilijk om te maken (begrijp me niet verkeerd, het is netjes! Maar iedereen met een beetje ervaring kan dat lijkt me :)). Dat zijn oa. punten waar jullie mee kunnen scoren :) Daarnaast is originaliteit er ook nog natuurlijk....

Wees niet bang met z'n alleen om door te blijven gaan omdat er toevallig iemand is die een leuk plaatje heeft laten zien... Destemeer tijd voor jullie zelf om te bewijzen wat jullie kunnen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 21-08-2005 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een kleine update, afstandsbediening+dvd doosjes+een award added.

Afbeeldingslocatie: http://kishan.nitai.nl/wip3.jpg
Moet het nog texturen, en de verlichting aanpassen.

Afstandsbediening:
Afbeeldingslocatie: http://kishan.nitai.nl/remote.jpg
Niet echt perfect, maar er word toch geen close up shot van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Marc1023, laat je niet afschrikken! Wat jij hier hebt gaat enorm de goede kant op!!
Werk idd aan je textures, maar damn orginaliteit heb je iig, en uitwerking is ook goed! Ziet er echt heel goed uit al.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thanx mensen :), ik bedoelde het ook meer als grapje opzich (ik vind het zoiezo ook leuk om die scene te modellen los van de contest). Maa rik verwonder me wel over de ''echtheid'' van almootjes plaatje (neem ff aan dat het met Vray gedaan is want de stijl herken ik wel beetje van andere plaatjes). Ik heb zelf mental ray gebruikt en ben best tevreden over de GI en de schaduwen enzo.

Heb tijdje terug zelf al een ''normaal interieur gemoddeld (kun je vinden op me site, of op het ''post je 3d stuff topic'') maar toch ergens mist het iets wat je op die Vray plaatjes wel hebt; weet niet of dat aan de texture ligt of aan belichting of settings of dat het gewoon is dat VRay beter fotoreal kan renderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 21-08-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
@Marc1023. Ziet er goed uit. Geef niet op! Dit is wat in mijn straatje ligt en dit is mijn visie van binnenhuis architectuur. Jij doet gewoon wat jij kan. Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Welke render gebruik jij? Ik gebruik idd Vray.

@Reddy. Het zonlicht neem ik nog onder de loep. Volgens mij komt het door de camera. Zal nog een bovenaanzicht renderen om te kijken of het werkelijk zo is. Ik heb zelf in de scene een zonlicht-systeem met een evenwijdige lichtval. Ik ga het onderzoeken.

@Kishan. Wat gebruik jij voor het licht? Gebruik je standaard render? Je poster is idd erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Almootjuh schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:33:
@Kishan. Wat gebruik jij voor het licht? Gebruik je standaard render? Je poster is idd erg gaaf.
Ik gebruik gewoon een skylight+lightracer+ een omni met shadows aan. Ik probeerde mental ray te gebruiken als render, alleen krijg ik dan hele vage schaduwen. Dus ik gebruik nu nog ff default scanline render.

Hoe heb jij je scene verlicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Ik gebruik een enkele sunlight en binnenin nog enkele spots/omni's voor een betere belichting binnen. Ik render met Vray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor hout textures heb ik een goeie site gevonden,http://www.veneerselector.com/ .

Gewoon op soort hout zoeken en dan Hi-res plaatje opslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Om even aan te geven dat je gerust elke renderer kan gebruiken die je leuk lijkt, hier een prentje van de default scanline (! ja je leest het goed).
Afbeeldingslocatie: http://209.172.55.14/loc214/th_425_51507_1113673256_medium.jpg
Neeee, niet zelf gemaakt :P Iemand op CGtalk heeft hem gemaakt, maar post hem alleen om even aan te geven dat zodra je de geheimen van een renderer kent eigelijk elke renderer geweldige resultaten kan neerzetten.

[ Voor 62% gewijzigd door Neejoh op 21-08-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 10:03
omg is dat geen echt plaatje?!? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
paar opmerkingen:

* bij plaatje met stuk plafond weggelaten.
misschien is het wat als je een vensterbank maakt, en het raam, en de kozijnen een stukje naar achter laat springen zodat er een sprong komt tussen de binnenkant van de muur en de voorkant van het raam, dan is het ook duidelijker dat er een stuk plafond weggelaten is.
denk er ook aan dat ivm met de uitspraak: "vlak is niet vlak" vaak randjes worden gemaakt die niet vlak zijn. veel dingen zijn nl niet goed echt vlak te maken. en daardoor komt iets dan wat onrealistisch over.

ik hoop dat je er nog uitkomt met die reflectie van de trap in je ramen. tis wel wat appart. ook dat de verschillende ramen een verschillende kleur krijgen.. misschien heeft het te maken met de richting van het glas of de textuur of map die er op zit.
denk dat je die het beste van 1 van de ramen kunt kopieren, en dan plakken en dan het raam in zijn geheel draaien.

* voor t plaatje met de lens met een 15 cm / mm lens. ik vndt zon groothoek wel moooi, het vertekende beeld blaast de kamer mooi op. maar voor het realtistische effect is dat niet zo handig.
ook vindt ik de stoelen een beetje erg doepe zit hebben. de zitting is nogal lang.

het lijkt ook net of de bank tegen de muur ook een hele diepe zit heeft, terwijl de andere bank wel normaal lijkt.
inderdaad is de schaduw onder het voetenbankje een beetje dubieus.

* algemeen de meeste kozijnen in buitenmuren ( dus zon beetje alle raamkozijnen ) hebben een vesnterbank en ze liggen terug tov de muur. hiermee voorkom je dus ookd at je rondom je hele raam altijd een hele brede rand krijgt (het kozijn.) omdat het kozijn dan minstens an een zijkant achter de "sprong" komt te liggen dat benadrukt het raam. zodat het niet lijkt alsof er iets op of tegen de muur aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Neejoh schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:54:
Om even aan te geven dat je gerust elke renderer kan gebruiken die je leuk lijkt, hier een prentje van de default scanline (! ja je leest het goed).
[afbeelding]
Neeee, niet zelf gemaakt :P Iemand op CGtalk heeft hem gemaakt, maar post hem alleen om even aan te geven dat zodra je de geheimen van een renderer kent eigelijk elke renderer geweldige resultaten kan neerzetten.
ik zie alleen de foto die die gast heeft gebruikt als voorbeeld om z'n creatie te maken :P ik zie echt niet dat 't niet echt is. Alleen die lichten aan 't plafond kloppen niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm is beetje rustig geworden op de contest aantal mensen hebben al week lang geen wip meer gemaakt (daniel kunst, dark blue, kjwjansen), leven jullie nog? :)
En volgens mij hebben er een paar mensen die op vorige contest dit onderwerp graag wilde nog niks ingeleverd.

Heb zelf weer wat door geknutseld, textures zuigen nog steeds eiglijk.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v36wip11klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond terug gekomen van mijn whale watch trip (offtopic: gewone vinvis, dwergvinvis, butskop, kortsnuitdolfijn, gestreepte dolfijn en bruinvis gezien), komende nacht nog ff bijslapen maar daarna kom ik ook eindelijk met WIPs. We hebben de hele volgende week nog, toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

[afbeelding]
Erg netjes gedaan complimenten :-)
Maar om toch nog eventjes iets op te merken ............ komt er nog verlichting boven de zit hoek?
Het lijkt me erg donker s' avonds

Op de al eerder genoemde puntjes na - helemaal top !!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 24-08-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RCA schreef:
Erg netjes gedaan complimenten :-)
Maar om toch nog eventjes iets op te merken ............ komt er nog verlichting boven de zit hoek?
Het lijkt me erg donker s' avonds
OMG dit gaat echt nergens over dus, teneerste is het geen nacht in zijn scene en ten tweede zie ik niet de toegevoegde waarde van een bolletje met een spline eraan als lamp. Kom dan met serieuze kritiek waar je iets aan hebt. Wat erger is is dat dit het enige is wat er in een halve week gepost is op dit topic.

Ik wilde even vragen of iemand er bezwaar tegen had als ik de deadline een week later zet ik ga namelijk 1 september een week weg dus dan kan ik de stemmen niet tellen. Vindt iedereen dit okee of wilt iemand anders misschien de stemmen tellen?

Als laatste nog een WIP om het topic maar in leven te houden; ik heb een paar meubeltje erbij gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/v36wip12klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
ik leef nog wel jah, ben alleen ff bezig om 1 van mn renders tot werkelijkheid te brengen (lees: mijn nieuwe kamer schilderen enz ;) ) die moet namelijk voor 7 sept af zijn en k moet mn bed enz allemaal nog maken...

maarre, marc1023, ziet er top uit hoor ;) erg mooi. en de rest natuurlijk ook he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Wauw, dat hobbithol word echt gaaf!. Ben echt benieuwd naar het eind resultaat.

Ik ben sinds gister terug van de vakantie, dus ik ga maar weer verder met mijn keuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wow weer wat aansrpaak :D , maar als ik jullie zo hoor dan hebben jullei ook geen probleem ermee als ik de dealine weekje opschuif?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ai, is de deadline woensdag al? :X Als dat zou kunnen graag!

Ok,en weer een WIP van mij.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/keuken5.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Senzuboon op 26-08-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de deadline naar 9 september gezet dan ben ik terug van vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb het even absurd druk gehad met mn vereniging... vanavond een oepdeet :)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.