3D Contest v36: Binnenhuis architectuur Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
oew :X , inderdaad geen problemen mee neej. snel maar weer aan de slag. eens kijken wat k met de belichting kan doen ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
ik denk dat ik voor de gein toch maar ff helemaal opnieuw ga beginne :| die belichting is echt k*t :(
eens zien hoe snel k een ander idee heb...

*edit: oeps, dubbelpost :X had neit gezien dat mn vorige bericht net op nieuwe pagina stond

[ Voor 25% gewijzigd door DP Kunst op 26-08-2005 21:07 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Afbeeldingslocatie: http://209.172.55.8/loc213/th_fee_wip_01.jpg

Hmm, toch ook maar ff begonnen, als het toch eventueel nog een weekje extra gaat duren ;)
Een tijdje geleden was ik al begonnen aan een nieuw interieur, maar aangezien die niet gebruikt mag worden voor een contest ben ik opnieuw begonnen. Ging wel lekker snel omdat ik al een beetje in mijn hoofd had wat ik wou en hoe ik dat moest realiseren :P

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar wat ik zelf wel prettig vind werken:
• eerst een box neerzetten met de ruwe afmetingen (100 units = 1m)
• edit mesh (anders heb je de optie "flip normals" niet)
• select alle poly's (sneltoets 4 => CTRL-A)
• flip normals
• edit poly => rightclick op je edit poly stack => collapse to (vind edit poly sneller werken :P)
• sub-level "polygon" (sneltoets 4) => material set ID: 1
• plafond => material ID: 2; vloer => material ID: 3
• material editor => material Sub/multi-object => simplele kleurtjes geven ter herkenning.
• bij ieder nieuw "subobject" (glas, kozijnen, plinten) gelijk een material ID aangeven! Scheelt achteraf onwijs veel tijd en gepruts, hou het zo simpel mogelijk :)
• voor de plinten teken je een spline langs de muren (snap toggle aanzetten!). Vervolgens teken je met een andere spline een dwarsdoorsnede van een plint (onderkant scherpe 90o hoeken, bovenkant 1 hoek afgerond oid) en voeg je een sweep modefier toe. Selecteer de 2e spline et voila, een plint rondom in de kamer :)

Iemand nog tips die ik over het hoofd zie?

[ Voor 25% gewijzigd door Neejoh op 27-08-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Even een high-res van mij.

*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/keuken5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Senzuboon op 27-08-2005 02:33 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Neejoh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:37:
Ja, je vergeet mij uit te leggen waarom je flip normals zou gebruiken :D ;)
Ik kan het ook aanzetten maar ik zie altijd maar bar weinig veranderen.

Die Sweep Modifier, ik weet niet hoe hij in Max werkt, maar in Cinema4D moet je echt uitkijken voor hoeken die naar buiten uitstaan, en niet naar binnen Ik heb al enkele instellingen geprobeerd maar hij neemt de kortste weg de bocht om en dat is, door de bocht heen. Ook als ik andere settings aanvink :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Zonder Flip Normals zitten de polygonen van je muren aan de buitenkant ;)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er netjes uit senzuboon, alleen als ik op je plaatje klik krijg ik een ander plaatje te zien waarop er beetje rommeltje van schaduwen zit (op je kleine plaatje is dus dat niet daar is het netjes alleen het licht wat door de ramen schijnt welke schaduwen werpt) dus ik denk dta je ff de link meot aanpassen of anders je fill lights geen schaduwen laten werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nou, ik heb het oude plaatje gebruikt om te linken naar de nieuwe :P Maar wtb de schaduwen heb je gelijk. Ik heb nu (weer) een andere setup. om te testen. Maar goed, ik vond de vorige beter. Ik had hem ook zo groot gerenderd zodat je de 'details' beter ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
@Dark Blue: Zoals Bozozo zei :) Stel je maakt een box en zet een camera in het midden. Zodra je een render maakt zie je niets anders dan je environment. Polygonen hebben maar 1 kant die zichtbaar is zeg maar, de andere kant kijk je dwars doorheen. Zodra je "flip normals" gebruikt draai je dit om, dus render je wel de binnenkant van de box als het ware.
Sommige lossen dit op om met een plane te beginnen en met deze de edges omhoog te trekken (muren) en vervolgens naar elkaar toe voor een plafond, waardoor je eigelijk gewoon een box krijgt die met "flip normals" onderhanden genomen is :P
Daarnaast komt ook nog eens dat zodra je één vertex vergeet te welden via die manier je een fout kan krijgen in de berekeningen met GI op plaatsen waar je dat niet wilt omdat het licht via dat punt kan ontsnappen. Via de "flip normal" manier is het object altijd gesloten en heb je daar geen last van.

In MAX werkt de sweep modefier onwijs lekker :) Hoeken naar binnen of buiten gaan allemaal goed (in mijn geval iig wel :P). Hij neem altijd de binnenkant van je spline, dus richting de woonkamer. Dus in een H vorm als huis zal hij altijd de plint naar de binnekant van de H plaatsen (of buitenkant als je dat liever hebt, ff "flip" aanvinken ofzo :P).

@Senzuboon: Belichting is idd beetje brak :P Verder zou ik wat meer segmenten in die handoek proppen, of iig wat cuts aanbrengen zodat de polygonen niet allemaal vierkant zijn waardoor het "natuurlijker" wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Neejoh op 27-08-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de sweep modifier die zit topch alleen in versie 7.5? ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ja, die is pas sinds 7.5 ingevoerd.
Versies daarvoor moet je het doen met Loft, maar zoals in dat filmpje ook verteld werd is het gewoon een stuk makkelijker met sweep omdat je minder opties hebt (de rest is niet nodig).

Heb je geen 7,5 gaat dit feest helaas niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dompertje, vind de loft optie neit echt relaxed werken meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
Nou, ik heb ook maar wat geprobeerd, geheel zonder voorkennis van 3dmodelling :) en n.a.v. de nieuwe keuken waar ik naar op zoek ben, zie het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.stefijn.com/images/test_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stefijn.com/images/test2_thumb.jpg

Met 3dsmax. Mankeren natuurlijk nogal wat details aan, en ik vind modellen erg lastig. In de tutorials kan ik wel het eea vinden, maar niet precies wat ik zoek, ik krijg maar niet uitgevonden hoe ik in bijv. het keukenblad een gat kan maken voor de wasbak |:( Ik neem aan door 2 objecten van elkaar "af te trekken" zeg maar (ben effe de term kwijt)

Met andere woorden, dit is helemaal met standaardobjecten gemaakt :| die theepot ben ik dan ook erg trots op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Neejoh schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:37:
[afbeelding]

Hmm, toch ook maar ff begonnen, als het toch eventueel nog een weekje extra gaat duren ;)
Een tijdje geleden was ik al begonnen aan een nieuw interieur, maar aangezien die niet gebruikt mag worden voor een contest ben ik opnieuw begonnen. Ging wel lekker snel omdat ik al een beetje in mijn hoofd had wat ik wou en hoe ik dat moest realiseren :P

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar wat ik zelf wel prettig vind werken:
• eerst een box neerzetten met de ruwe afmetingen (100 units = 1m)
• edit mesh (anders heb je de optie "flip normals" niet)
• select alle poly's (sneltoets 4 => CTRL-A)
• flip normals
• edit poly => rightclick op je edit poly stack => collapse to (vind edit poly sneller werken :P)
• sub-level "polygon" (sneltoets 4) => material set ID: 1
• plafond => material ID: 2; vloer => material ID: 3
• material editor => material Sub/multi-object => simplele kleurtjes geven ter herkenning.
• bij ieder nieuw "subobject" (glas, kozijnen, plinten) gelijk een material ID aangeven! Scheelt achteraf onwijs veel tijd en gepruts, hou het zo simpel mogelijk :)
• voor de plinten teken je een spline langs de muren (snap toggle aanzetten!). Vervolgens teken je met een andere spline een dwarsdoorsnede van een plint (onderkant scherpe 90o hoeken, bovenkant 1 hoek afgerond oid) en voeg je een sweep modefier toe. Selecteer de 2e spline et voila, een plint rondom in de kamer :)

ik maak meestal gewoon een plane met de vloermaten die ik wil, dan convert to editable poly. hele rand selecteren en shift+slepen en daar is je muur ;). plafond is dan 1 kan slepen over t huis heen en stoppen bij de naden. dan de boel welden en dicht is t...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
stefijn schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:33:
Nou, ik heb ook maar wat geprobeerd, geheel zonder voorkennis van 3dmodelling :) en n.a.v. de nieuwe keuken waar ik naar op zoek ben, zie het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]

Met 3dsmax. Mankeren natuurlijk nogal wat details aan, en ik vind modellen erg lastig. In de tutorials kan ik wel het eea vinden, maar niet precies wat ik zoek, ik krijg maar niet uitgevonden hoe ik in bijv. het keukenblad een gat kan maken voor de wasbak |:( Ik neem aan door 2 objecten van elkaar "af te trekken" zeg maar (ben effe de term kwijt)

Met andere woorden, dit is helemaal met standaardobjecten gemaakt :| die theepot ben ik dan ook erg trots op :P
kan je met bolean doen
ga naar:
waar je boxes maakt enzo
staat er ergens standard opbjects klik daar op en zie je ook compound objects kies die en daar staat dan bolean bij effe uitvogelen werkt niet altijd goed hoor maar voor simpele dingen wel

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al geeft boolean soms wel een erg raar effect :S

nogal buggy, maar wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:37:
[...]

ik maak meestal gewoon een plane met de vloermaten die ik wil, dan convert to editable poly. hele rand selecteren en shift+slepen en daar is je muur ;). plafond is dan 1 kan slepen over t huis heen en stoppen bij de naden. dan de boel welden en dicht is t...
Inderdaad, dat is die andere optie waar ik het over had. Is inderdaad ook goed te doen, alleen zit je dan met het gevaar dat je een punt vergeet te welden (als je al een gedetailleerd grondplan hebt moet je aardig wat welden namelijk).

Maar niets mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

stefijn schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:33:

[afbeelding]
[afbeelding]
Best een mooi resultaat voor je eerste keer B)

Veel mensen (including me) geven het op na een half uur ofzo, dus hulde _/-\o_

Don't stop now ;)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mocht het nog twee weken zijn, dan doe ik misschien ook wel een poging :)
Lang geleden dat ik bezig ben geweest met max.

Heb wel een zooi ideeen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:13:
RCA schreef:

[...]

OMG dit gaat echt nergens over dus, teneerste is het geen nacht in zijn scene en ten tweede zie ik niet de toegevoegde waarde van een bolletje met een spline eraan als lamp. Kom dan met serieuze kritiek waar je iets aan hebt. Wat erger is is dat dit het enige is wat er in een halve week gepost is op dit topic.
Het gaat wel degelijk ergens over , het gaat over binnenhuis ontwerpen , en verlichting hoort daar wel degelijk bij en darbij maakt het niet uit of het dag of nacht is
Ik heb het ook niet over een bolletje, maar een mooie modieuse lamp zou daar heel goed in passen vind ik, bovendien hoeft ik geen opmerkingen te geven die reeds gegeven zijn. :)

Maar goed blijkbaar denk jij daar anders over

Wel erg offtopic trouwens |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb ontussen weer een werkende pc dus ik waag ook maar eens een poging. Wanneer is nu trouwens de deadline? ik zie allerlij posts over verlenging?

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/3542/kamer0zi.th.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door lemming_nl op 29-08-2005 18:00 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
woensdag deadline maar van mij mag hij verlengd worden hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag 9 September volgens de ts.

Nog 2 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oioioioi. Ik zit midden in mn intro. Ben echt druk en kom elke middag met hoofdpijn thuis. Nu de badkamer schoonmaken, geen feescht. :{ (letterlijk geen feest voor mij, maar ik wilde toch al niet naar de Aspen Valley toe...)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Niet dat ik er wat over te zeggen heb aangezien ik alleen maar een lurker ben van dit topic (sinds zo'n twee jaar), maar ik vroeg mij af of ik nog van die mooie WIP's mag bewonderen of heeft iedereen het opgegeven na die ene post van Almootjuh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Ik heb op mijn oude stageplek een paar interieurtjes gemaakt in 3D.

In andere topicjes heb ik al plaatjes gepost, nu hier.
Opdrachtgever: Schouten en De Jong
Project: Prinsentuyn

Bij deze mijn inschrijving ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.heuving.org/image/New%20Image.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the raptor schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:50:
Ik heb op mijn oude stageplek een paar interieurtjes gemaakt in 3D.

In andere topicjes heb ik al plaatjes gepost, nu hier.
Opdrachtgever: Schouten en De Jong
Project: Prinsentuyn

Bij deze mijn inschrijving ;)

[afbeelding]
Volgens mij moet je met deze contest beginnen met een totaal nieuw ontwerp,
en kan je niet zomaar iets van de plank trekken. Want jij hebt er nu dus veel langer over kunnen doen dan andere deelnemers.

even een quote uit de openingspost: Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:05:
[...]

en kan je niet zomaar iets van de plank trekken. Want jij hebt er nu dus veel langer over kunnen doen dan andere deelnemers.

even een quote uit de openingspost: Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
Prinsentuyn heeft me ca. anderhalve week gekost. Nu tool ik binnen 3/4 dagen een interieurtje in elkaar. maar ik heb de tijd er niet voor :( veel te druk met werk. K kon t iig wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the raptor schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:07:
[...]
Prinsentuyn heeft me ca. anderhalve week gekost. Nu tool ik binnen 3/4 dagen een interieurtje in elkaar. maar ik heb de tijd er niet voor :( veel te druk met werk. K kon t iig wel proberen :)
proberen kan natuurlijk altijd ;)
moet wel zeggen dat ik het een heel mooi interieur vind..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:05:
[...]

Inderdaad! Zie hier wat staat bij TS bij de 'dont's':
  • De final mag geen animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final
  • ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.
Neemt niet weg dat je interieur er supermooi uitziet! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door the-edge op 02-09-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Thanks.

Ik ga als ik meer tijd heb, toch flink meedoen met de contest. K wil wel een award op mn nieuwe site :) ik heb alvast ruimte vrij gehouden >:) :P

Misschien de aanstaande contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Woudloper schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:41:
Niet dat ik er wat over te zeggen heb aangezien ik alleen maar een lurker ben van dit topic (sinds zo'n twee jaar), maar ik vroeg mij af of ik nog van die mooie WIP's mag bewonderen of heeft iedereen het opgegeven na die ene post van Almootjuh?
Nou dat hoop ik niet. Nog druk bezig denk ik. Ik ook nog hoor

[ Voor 7% gewijzigd door Daugobelion op 02-09-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Woudloper schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:41:
Nay... ik ga nu voor de originaliteitsprijs. Of eigenlijk, daar ging ik voor en ik had wat origineels gevonden, maar nou kwam laatst een nieuwe gids op de mat... en zag ik weer wat... wat ook wel origineel is en ook nog een beetje eyecatchy.
Maar dezer dagen zit ik meer te pruts0ren met mijn casemod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Effe 2 vraagjes over 3dsmax, 2 dingen die ik niet goed krijg:

- als ik daylight gebruik (op lokatie in NL), dan staat dat op een factor 60, maar dat is echt VEEEEEEL te fel, ik krijg dat maar geen "natuurlijk" daglicht in mijn scene
- ik heb muren, en daarover leg ik een plafond. Het licht van bijv. daylight valt echter gewoon op bepaalde plaatsen door dat plafond heen, terwijl het toch echt helemaal afsluit. Alle schaduwinstellingen staan volgens mij ook goed

http://www.stefijn.com/images/testje.jpg

Bij wijze van test even een volledig blok over de muur (gemaakt met de wall-tool) gelegd die toch echt helemaal afsluit. Moet je die vage schaduwenzooi binnen zien... 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Stefke op 04-09-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:30:
- als ik daylight gebruik (op lokatie in NL), dan staat dat op een factor 60, maar dat is echt VEEEEEEL te fel, ik krijg dat maar geen "natuurlijk" daglicht in mijn scene
60?? Ik heb nog nooit zo'n daylight gebruikt, maar als het net zo werkt als andere lichtbronnen zou ik daar eerst maar eens heel snel een nulletje van af halen want met deze sterkte zullen de inwoners van je kamer volgens mij erg bruin worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Als ik een lokatie instel dan zet ie m daar automatisch op, maar als ik m manual maak en dan op lager zet (1.0 bijv) dan ziet het er nog niet echt lekker uit (afgezien van die rare schaduwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Neem aan dat je deze scene rendert met de Scanline Renderer?

Probeer eens een Skylight en zet bij Rendering -> Advanced Lightning -> Light Tracer aan. Probeer een beetje te futselen met je instellingen daar. Dan krijg je iig beter resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Z|al eens proberen. Had daar ook wel eerder mee zitten klooien, maar dan wordt ie wel zo ongelofelijk traag met renderen (als in van 10 sec naar 1 minuut op een simpele scene), zelfs met "light tracer" op inactive. Dan kan ik bijna niet meer "effe" een rendertje maken om te zien hoe het er uit ziet, en ik krijg zo goed als geen diffuus licht binnen

[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 04-09-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
1 minuut valt toch wel mee :P

Mijn laatste WIP (iets meer dan 16 uur renderen :'()

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render04klein.jpg

Meubels op hoogte gezet. Ben hevig op zoek naar een ander buiten plaatje. Mooi strand ofzo. Plant is uit de bank. Schaduw onder voetenbank is verdwenen.

Nieuwe problemen. Geen GI op plant en bloemenvaasje op de kast achterin. Lampen zijn gezakt.

Ben bezig met een lamp voor boven de zithoek.

Nieuwe ideeën/opmerking zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nou om alleen een indruk te krijgen van de belichting vind ik dat wel lang. Ik neem aan dat jullie dat toch ook af en toe doen?

Wat voor licht heb jij nou gebruikt? (Soort en globale instellingen?) Wat mij dus niet lukt - na een check ook niet met dat skylight - is dus een soort van daglicht binnen creeeren zonder gebruik te maken van lampen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Ik gebruik een sunlight system. En ook heb ik binnen lichtbronnen gebruikt. Alleen maar om de indruk te maken dat alleen het zonlicht deze kamer belicht. Ook het render proggie wat je gebruitk is van belang. Jij gebruikt de default scanline render van 3dsmax. Ik gebruik Vray. Met Vray is gewoon makkelijker om te gaan met licht dat met de standaard plugins van max. Probeer ergens Vray op de kop te tikken en dan zul je zien dat belichting ineens veel makkelijker en beter word.

[ Voor 26% gewijzigd door Daugobelion op 04-09-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dus, de diffuse lichtval van zonlicht dat een kamer binnenvalt - ne dus helemaal belicht - kun je met alleen een sunlight oid niet bereiken in 3dsmax? Alleen keiharde zwart/wit schaduwen?

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 04-09-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

16 uur renderen voor die render is écht way to long. Dat kan veeeeeeeel sneller. Hij is mooi hoor, dat zeker

En je GI is té overdreven. Ik heb nog nooit een witte muur zo zien vergroenen door een plant die ervoor staat.

[ Voor 35% gewijzigd door Guillome op 04-09-2005 19:44 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Als de zon er pal op staat kan dat gemakkelijk. Een grote plant straalt nogal wat groen licht uit hoor als er veel lichtval op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65874/thumb.jpg
Nadat ik dan 4x opnieuw ben begonnen, eindelijk het model wat ik af ga maken.

Ik heb een referentie uit een reclameblaadje (mag je opzoeken welke, het is een computerkrantje) ... alleen daar staan zoveel plaatjes dóórheen dat het een ware klus is om te zien welke lijn waarheen loopt.

En ja, het lijkt nu nog alsof het een spookhuis wordt, maar dit is puur belichting + soft shadows + noise aan. :) Lampen in huis moeten nog komen, en de buitenomgeving is schemer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 04-09-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Almootjuh schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:50:

[afbeelding]

Meubels op hoogte gezet. Ben hevig op zoek naar een ander buiten plaatje. Mooi strand ofzo. Plant is uit de bank. Schaduw onder voetenbank is verdwenen.

Nieuwe problemen. Geen GI op plant en bloemenvaasje op de kast achterin. Lampen zijn gezakt.

Ik herken Care te barendrecht...

Ik heb nog wel ergens een rendertje thuis. Is het misschien je inspiratie bron o.i.d.?

[ Voor 8% gewijzigd door Heuving op 05-09-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Nooit van gehoord. Google levert ook niks op :-S

Heb gewoon wat dingetjes bij mij thuis gemodelleerd en een ander stofje gegeven.
Qua huis, gewoon begonnen en kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Dark Blue schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:20:
[afbeelding]
Nadat ik dan 4x opnieuw ben begonnen, eindelijk het model wat ik af ga maken.

Ik heb een referentie uit een reclameblaadje (mag je opzoeken welke, het is een computerkrantje) ... alleen daar staan zoveel plaatjes dóórheen dat het een ware klus is om te zien welke lijn waarheen loopt.

En ja, het lijkt nu nog alsof het een spookhuis wordt, maar dit is puur belichting + soft shadows + noise aan. :) Lampen in huis moeten nog komen, en de buitenomgeving is schemer :)
Ik herken gelijk het huis wat je wil maken. Heb die afbeelding namelijk gezien :)
Dat is echt een cool huis om te zien.
Was het niet een reclame uit een Dynabyte krant ofzo??? kweenie meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 05-09-2005 14:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Rakkerzero schreef op Monday 05 September 2005 @ 14:50:
[...]
Ik herken gelijk het huis wat je wil maken. Heb die afbeelding namelijk gezien :)
Dat is echt een cool huis om te zien.
Was het niet een reclame uit een Dynabyte krant ofzo??? kweenie meer.
Juistem, de Dynabyte :)
Jammer dat die foto zo verrekte donker is, en dat er overal witte vakjes staan; daardoor kan ik amper zien waar lijnen heenlopen en lijkt het net een Escher bouwsel...
(lol, mijn rat typt mee op het toetsenbord :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:42

[afbeelding]

is die achtergrond Haarlem?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

heel mooi, maar kzou nog iets met die kussens doen. lijkt wel piepschuim met een stofje er rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Nou ik zit dus met een klein probleempje :(

Krijg mijn rendertijd niet omlaag. Als final ga ik mijn andere scene met hout gebruiken. Deze rendert in aanzienlijk minder tijd. Nu kan ik tenminste nog dingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Om nog even terug te komen op een post van een tijdje terug:
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:53:
Een kleine update, afstandsbediening+dvd doosjes+een award added.

Afbeeldingslocatie: http://kishan.nitai.nl/wip3.jpg
Moet het nog texturen, en de verlichting aanpassen.

Afstandsbediening:
[afbeelding]
Niet echt perfect, maar er word toch geen close up shot van gemaakt.
Ik vind dat 'schilderij' dat je daar opgehangen hebt wel gaaf :D
Zelf gemaakt?
Heb je daar een grotere afbeelding van (image only, dus zonder 3D render)?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Almootjuh schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:26:
Nooit van gehoord. Google levert ook niks op :-S

Heb gewoon wat dingetjes bij mij thuis gemodelleerd en een ander stofje gegeven.
Qua huis, gewoon begonnen en kijken waar het schip strand.
Is een project voor een nieuw appartementen complex in Barendrecht. Mensen uit de buurt zullen het misschien wel kennen.

De metro zal onder het complex door lopen. Erg cool allemaal. Volgens mij zijn ze net begonnen met bouwen.

De ruimte van de kamer, de plaatsing van het balkon met kozijnen e.d. zijn echt precies zoals bij Carre. Best wel bizar :) Want jij kan t ook niet weten, aangezien er nog bijna niks van informatie over te krijgen valt. Of klus je bij, bij www.beeldenfabriek.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:31

[afbeelding]

de plant rechts in de hoek heeft bladen die door elkaar lopem. onder het voetenbankje zit nog steeds een schaduw van een poot die niet goed staat. de lampen boven de eettafel worden niet goed gerefleteerd in het schilderij. de salontafel lijkt een plat ding op het kleed te zijn, doordat de schaduw dvan het licht door het raam precies rechtdoor loopt over dt tafeltje. op de bloempot "links naast de bank heeft vreemde lichtjes in de voorkant. diens schaduw komt opeens recht naar bemeden,

zomaar een paar dingen die me opvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:31
the raptor schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:12:
[...]
Ik herken Care te barendrecht...

Ik heb nog wel ergens een rendertje thuis. Is het misschien je inspiratie bron o.i.d.?
ik zie een rechthoekige ruimte, met in een hoek een inpndig balkon

rechthoekige ruimten komen al jaren voor in de gechiedenis, ga maar eens zoeken op google. ;-)
en een inpandig balkon.. is ook niet echt iets abnormaals te noemen ;-)

t0ch vreemd dat het enige project dat wel beide combineert. meteen zoveel lijkt op een leuk gerenderd plaatje op het forum ;-)

conlclusie..
oh.. je vat em al? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik doe denk ik ook maar eens mee met een 3d contest. Tis de eerste keer dat ik meedoe met zoiets dus verwacht niet al te veel van me :p. In ieder geval ik wil een soort medievil achtige kamer maken en hier is een wipje.

Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/img/203/6471/1024/Soepzooitje1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mja, het moet vanavond wel af. En ik ben zo lekker roekeloos in inleveren, dat ik nu nog als een gek zit te texturen en per kamer de belichting zit te regelen. Het is een heksenketel.

Ik moet om kwart over acht weg, mijn neus laten zien in het café, en dan hoop ik tegen elven weer terug te zijn om mijn ding af te maken. Kan er niet één dagje aan? Dan heeft Istran er ook nog wat aan! :) *please?*

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66071/thumb.jpg
Hier een WIP van mijn achterste kamers. Moet nog tapijt onder onderste, of hout ofzo. Er moet nog zóveel aan texturing gedaan worden... :{

(lees: k ben een vrouw, ik klaag graag)
(aan de muur hangt btw Lindsay Lohan in haar betere tijden)

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 07-09-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
* FINAL *

Nou bij deze mijn bijdrage.

Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render05klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

Jammer dat die glaasjes op de tafel zo wegvallen.

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helaas genootzaakt me terug te trekken uit deze contest, ben bezig met een verhuizing, en aan het huis moet toch meer gebeuren als ik dacht, dus ik heb tijdgebrek.
Ik ga als ik weer tijd over heb nog wel verder met mijn plaat, en post hem dan wel gewoon in het "post je 3dstuff maar weer......"
Succes allen en mag de beste winnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

@Almootjuh: Hij is mooi. Kleur van de (bijna)namiddagzon is super. Maar het stoort me wel dat bijna niks een schaduw slaat op de grond. Alles lijkt te zweven. En dat je ene spot hebt gebruikt voor de zon. Hierdoor lopen de schaduwen van de ramen uiteen, en die zouden technisch gezien parralel moeten lopen. Dessalniettemin doe ik je het niet na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Mooi alleen ik mis wat op de tafel.. Een vaas of een glas zou al wat anders staan.. ;)
Verder puik werk hoor _/-\o_

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, helaas heb ik de deadline ook niet meer gered. Ik wil morgen nog graag een inzending posten maar ik vrees dat dat m gewoon niet meer gaat worden. Ik sta erom bekend te laat te zijn, maar vanavond gewoon veel te doen gehad sinds mijn verplichte gang naar 't cafe (niet omdat ik 'moet zuipen' maar omdat ik daar verenigingleden 'moet' ondersteunen met het opvangen van nieuwe verenigingsleden). Almootjuh, alvast gefeliciteerd.

LOL almootjuh, heb je 'n andere bank genomen, steekt je plant er wéér doorheen :P same spot as last time...

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Blue op 08-09-2005 01:07 ]

• Issy_X
  • Niet online
Hmmmm, ik had niet gezien dat de deadline morgen al is, dat zuigt pzich wel een beetje. Ik ben maar als een gek gaan texturen en heb maar ff snel een rendertje gemaakt op medium kwaliteit. Nu zie ik ook dat ik gewoon een paar dingen ben vergeten te texturen maar ik denk dat ik nog wel tijd heb om voor vrijdag nog 1 render te maken.

Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/img/203/6471/1024/SoepzooitjeVray01.jpg

• Daugobelion
Plantje icm bank is wel een beetje lullig jah 8)7 Foutje :9

Zonlicht valt echt loodrecht naar binnen. Komt door de groothoek camera dat het vertekend. Idd lijkt alles te zweven. Ze hebben wel schaduw, alleen van het zonlicht. Maar die is te weinig. Volgende keer beetje meer proberen.

Er staat wat op tafel. Kijk maar goed :P Materiaal vergeten aan te passen.

[ Voor 12% gewijzigd door Daugobelion op 08-09-2005 07:16 ]

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

* SnoeiKoei beperkt computerwerk momenteel tot zijn werkplek vanwege lichte RSI :'(

Geen wips of final voor mij dus. Vind ik zelf erg jammer, ik heb zelf lopen zeuren om binnenhuisarchitectuur en niet om het zeuren maar omdat ik er zin in had...

[ Voor 38% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-09-2005 09:12 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Rynji
o nee moet ie morgen al ingeleverd worden dan moet ik nog een bank maken hoe kan ik dat het beste doen?

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08
Als de deadline morgen al is ga ik het niet redden denk ik moet nog heel veel doen.... HAd het te druk met de start van school en alles :'(

• Rynji
ja idd ik ook zit nu ook net op de middelbareschool dus ff inkomen enzo nu heb ik nog maar halve dag

(nog 1 verlinging please O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Rynji op 08-09-2005 17:37 . Reden: oeps lompe fout denk vooruit :P ]

Verwijderd

T!m0n schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:47:
ja idd ik ook zit nu ook net op de hogeschool dus ff inkomen enzo nu heb ik nog maar halve dag

(nog 1 verlinging please O-)
Let op, ik ben nog maar 12
:7 Doe je zekers snel :Y)

• DP Kunst
offtopic:
hij bedoeld vast voortgezet onderwijs ;) is voor iemand van 12 al heel hoog :P

k dnek dat ik t ook neit meer ga redden. nog steeds bezig met 1 van mn renders realiseren :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oh, het is morgen!!! Ah D'OH!!!!

Oké, nou, vanavond even een presentatie voorbereiden en dan morgen lekker aan het modellen :9

• Rynji
hier ik heb geprobeerd nog wat te maken en dat vind ik (voor mijn niveau enzo) nog best mooi
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/1201/contest36final0ag.jpg
ik ga nog 1 bank erbij zetten. En misschien nog wat opvulling. Dan word morgen een final geplaatst :P

[ Voor 36% gewijzigd door Rynji op 08-09-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Ik zie weer veel mooie platen voorbij komen hier. Helaas heb ik het de laatste tijd zo druk dat ik weinig aan 3D toekom (zag net zelfs dat ik aan de vorige contest heb meegedaan, maar nooit meer heb gereageerd. Excuus dus beter laat dan nooit ?.).

Ik hoop dat de volgende contest weer zo'n boeiend onderwerp krijgt, want ik wil zeker weer aan iets uitdagends gaan werken. Deze contest gaat niet meer lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
Final

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/5643/final3ja.th.jpg

Ik hoop dat jullie em een beetje mooi vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Issy_X schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 06:04:
Final

[afbeelding]

Vetjes ! Erg mooie contest geworden dit, ben benieuwd naar de resultaten (en het volgende onderwerp...)

* Boegel werpt Chaos op als mogelijk onderwerp

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Ik vind het jammer dat ik niet eerder deze contest zag om mee te doen.
Architectuur is toch wel mijn ding :/

Ik wil weles een auto model competition zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

:P
Hier nog zo'n AutoCAD knutselaar (Architectuur)...helaas te weinig tijd om met dit soort dingen mee te doen :(

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

ok, mijn laatste WIP word mijn FINAL. ik heb er deze week geen tijd voor gehjad omdat ik verhuist ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Final

[afbeelding]

je moet (als je dat kan - ben geen 3d'er, geen idee of dat moeilijk is) wat aan je licht doen wat op de grond valt. t is nu gewoon een witte streep ipv dat je nog het hout erdoorheen ziet. zo is ook het raam gewoon een wit vlak ipv een lichtere buitenwereld.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
the raptor schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:15:
Ik vind het jammer dat ik niet eerder deze contest zag om mee te doen.
Architectuur is toch wel mijn ding :/

Ik wil weles een auto model competition zien :)
Met ^^ :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat is iets dat ik ook wel wil leren, maar nu nog geen idee van heb hoe ik eraan moet beginnen :/
Misschien dat ik deze keer ook wel mee doe dan :) is weer eens een uitdaging en ik heb de komende tijdiets meer tijd om te modelen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Final
Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/6605/contest36finalahumditisfinalma.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66171/thumb.jpg

Laatste WIP.... hierna komt de Final. Ik moet de badkamer dus nog inrichten en de woonkamer.
Ohja, het keukendak is nog untextured en de keukentafel staat nu nog wat ver weg.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66173/thumb.jpg
Toch nog maar een WIP. Zie, het licht in de woonkamer is ook aan en er is een trap O+

met foute textures en een gat in de trap, maar dat fixor ik even. Als er voor de verandering eens moeilijk gedaan wordt met de tijd, is dit mijn Final.

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66178/thumb.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Dark Blue op 10-09-2005 00:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Neeh ga er neit moeilijk over doen hoor mijn FINAL is ook een uur te laat, heb er niet meer echt aangewerkt want ik ben op vakantie geweest, en ook geen zin meer in gehad om nog verder eraan te werken, misshcien dat ik hem een andere keer ngo es goed afmaak.

Ik zal morgen de finals gaan verzamelen,

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/finalklein2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 01:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou hierbij alle finals die ik tegengekomen ben; van Kishan heb ik geen post met Final gezien maar heb zijn laatste plaatje er tussengezet. Als ik iemand vergeten ben dan hoor ik dat graag.
De scores kun je mailen naar: dit email adres .

FINALS

Almootjuh
Afbeeldingslocatie: http://www.allan.demon.nl/render05klein.jpg
Issy_X
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/5643/final3ja.th.jpg
T!mon
Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/6605/contest36finalahumditisfinalma.th.jpg
Dark Blue
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66178/thumb.jpg
Marc1023
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/finalklein2.jpg
Senzuboon
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/wips/keuken5.jpg
Kishan
Afbeeldingslocatie: http://kishan.nitai.nl/wip3.jpg

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ben praktisch de hele dag weg, ik stem vanavond of morgen (of nog later, gezien mijn trend in stiptheid) ;)

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

mooie creaties :)

ff een tip: zet bij de score ook es de creaties zelf en niet alleen de naam. Da's wel zo handig/leuk

Verwijderd

Final

[afbeelding]

ik vind hem hel erg mooi! maar de licht inval op de grond oogt een klein beetje nep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
@ Almootje

Dit is Carre te barendrecht:
Afbeeldingslocatie: http://www.vorm.nl/showoriginal.php?id=484

Bij de volgende contest hoop ik tijd te hebben om mee te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dat lijkt best op het interieur van almootje ergens.......

Heeft iemadn trouwens al zijn stemmen opgestuurd? Heb ngo geen enkel mailtje gehad, misschien is mijn email adres kaduuk

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Weinig animo voor de resultaten lijkt het, terwijl dit toch een vrij goed bezette contest was, en met erg mooie resultaten als je het mij vraagt... Het ziet er naar uit dat ik in de komende weken iets meer tijd zal hebben, dus misschien doe ik bij de volgende contest een n00b-poging, als ik iets origineels kan bedenken that is....

Moet de discussie over het volgende onderwerp niet al een beetje beginnen, zodat er snel een nieuwe contest op poten kan gezet worden door de winnaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:04:
Hmmm dat lijkt best op het interieur van almootje ergens.......

Heeft iemadn trouwens al zijn stemmen opgestuurd? Heb ngo geen enkel mailtje gehad, misschien is mijn email adres kaduuk
Ik stuur zometeen gelijk ff een scorelijstje op :)

Het lijkt inderdaad verdomd veel op het interieur van Almootje. Ik heb die geposte visual gemaakt, ongeveer 2 maanden geleden.
hij staat ook op www.vorm.nl

Ook toeval, ik had hetzelfde camera standpunt halverwege het project, deze was afgekeurd door Vorm, het gaf de ruimtelijkheid niet genoeg weer.

Is er trouwens een digitale award/bekker voor de winnaar? Lijkt me iig wel kewl om te werken voor een digitale award die k dan op mn site kan zetten :Y)

Volgende contest hoop ik op: Transport (kan k een autotje modellen :))

[ Voor 10% gewijzigd door Heuving op 12-09-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
De finals mogen er zeker zijn! Valt me niks tegen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Raptor

Er is geen digitale award bij deze contest ik heb er zelf een gemaakt voor de grap zeg maar die kun je vinden op de eerste pagina van deze Topic. Maar die is neit officieel ofzo, opzich is het wel een leuk idee om een officieel iets ervan te maken weet neit of iemand dat beetje goed kan en of je daar een moderator eerst toestemming voor moet vragen ofzo.

Daarnaast vind ik het leuk dat je meeleeft met de Topic (als een van de weinige blijkbaar) en dat je je stemmen hebt opgestuurd (ALS DE ENIGE TOT NU TOE!!!!). Maar je mag alleen stemmen als je een inzending hebt gedaan voor de contest (die regel heb ik zelf neit verzonnen maar dat is altijd zo geweest, waarschijnlijk dat neit iedereen met een fake naam op zijn eigen ontwerp gaat stemmen). En ik had je inzending niet meegenomen omdat ik begrepen had dat je die al van te voren gemaakt had wat ook niet toegestaan is.

Verder vind ik de animo voor de topic en de resultaten echt diep triest zeker als ik al die blaaskaken teruglees die dit zo graag als onderwerp wilde hebben aan het einde van de vorige contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:31:
@Raptor

Er is geen digitale award bij deze contest ik heb er zelf een gemaakt voor de grap zeg maar die kun je vinden op de eerste pagina van deze Topic. Maar die is neit officieel ofzo, opzich is het wel een leuk idee om een officieel iets ervan te maken weet neit of iemand dat beetje goed kan en of je daar een moderator eerst toestemming voor moet vragen ofzo.

Daarnaast vind ik het leuk dat je meeleeft met de Topic (als een van de weinige blijkbaar) en dat je je stemmen hebt opgestuurd (ALS DE ENIGE TOT NU TOE!!!!). Maar je mag alleen stemmen als je een inzending hebt gedaan voor de contest (die regel heb ik zelf neit verzonnen maar dat is altijd zo geweest, waarschijnlijk dat neit iedereen met een fake naam op zijn eigen ontwerp gaat stemmen). En ik had je inzending niet meegenomen omdat ik begrepen had dat je die al van te voren gemaakt had wat ook niet toegestaan is.

Verder vind ik de animo voor de topic en de resultaten echt diep triest zeker als ik al die blaaskaken teruglees die dit zo graag als onderwerp wilde hebben aan het einde van de vorige contest
Ja, dank je wel.

Er is ook een CG award (van CGTalk.com) Alleen dat niveau ligt echt bizar hoog. Dus die award krijg ik niet zo snel op mn site. Op GoT maak ik nog wel een kans, dus, probeer het eens te vragen bij de mods.

Ik had eerst echt teweinig tijd om veel op GoT te zitten. Vandaar dat ik ook niet in het begin aanwezig was.
Ik had Carre wel kunnen gebruiken opzich, want ik was er nog meebezig toen het topicje bezig was ;(
Erg zonde dat de contest niet eindigt zoals gepland. Bij de volgende ben ik zeker aanwezig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik was het weekend bij mijn ouders en had geen tijd om te internetten. Ik heb mijn score inmiddels verzonden. Wat zijn er eigenlijk bar weinig finals :/ Beetje disapointing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Haha, nou pure toeval als je het mij vraagt... Zal ook zo scores opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Senzuboon schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:54:
Ik was het weekend bij mijn ouders en had geen tijd om te internetten. Ik heb mijn score inmiddels verzonden. Wat zijn er eigenlijk bar weinig finals :/ Beetje disapointing.
jah echt shit nu zal ik wel weer laatste worden :P

ff score lijstje mailen
score's gemaild

[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 12-09-2005 16:32 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.