heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
idd.... ik heb 'meegedaan' aan 3d-pimp my ride... Dat was de eerste keer dat ik met 3d-max aan de slag ging (of uberhaupt 3d)the raptor schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:45:
[...]
Een auto modellen is op het maken van bio-organisme na het moeilijkste.
Het vereist aardig wat tijd om het goed onder de knie te krijgen. En er zijn ontelbaar verschillende mogelijkheden om een auto te maken, van box modelling, tot spline modelling.
Het zal inderdaad een uitdaging zijn voor veel mensen hier.
http://www.thundernet.nl/3d/eclipse/ecl20.png
tot zover ben ik toen gekomen....
En ik moet zeggen dat het erg pittig is... Je hebt de grote lijnen van je auto, en de ontelbare details die de auto realistisch moeten maken (naden, etc.)
Maar een compleet eigen ontworpen coupe (realistische) lijkt mij leuk om te maken
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ziet er opzich netjes uit voor een first go.ThunderNet schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:52:
[...]
idd.... ik heb 'meegedaan' aan 3d-pimp my ride... Dat was de eerste keer dat ik met 3d-max aan de slag ging (of uberhaupt 3d)
http://www.thundernet.nl/3d/eclipse/ecl20.png
tot zover ben ik toen gekomen....
En ik moet zeggen dat het erg pittig is... Je hebt de grote lijnen van je auto, en de ontelbare details die de auto realistisch moeten maken (naden, etc.)
Maar een compleet eigen ontworpen coupe (realistische) lijkt mij leuk om te maken
Een tip. Maak de hele auto uit 1 geheel. Ga dan met Chamfer onderdelen scheiden.
p.s. pagina 8
[ Voor 3% gewijzigd door Heuving op 16-09-2005 15:55 ]
Anoniem: 155011
nooooooo!!
btw ckr goed voor je eerste try... ben benieuwd hoe ik doe
* ThunderNet is net begonnen met modellen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik wacht mee....ThunderNet schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:37:
is het nieuwe topic er al bijna?
* ThunderNet is net begonnen met modellen
Anoniem: 155011
en ik ook
Ps. ben ook alvast een beginnetje aan het maken zodat we gelijk Wip's kunnen posten
maar het is nog verdomd lastig je eerste wagen ^_^
zoals ik al zeithe raptor schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:36:
@ Almootje
Dit is Carre te barendrecht:
[afbeelding]
Bij de volgende contest hoop ik tijd te hebben om mee te doen!!
verrasend zeg.. een rechthoekige kamer met in een hoek een inpandig balkon..
raar dat er nu opeens al twee plaatjes van zijn die op elkaar lijken. dat heb je snel mete enstandaard vertrek. al vind ik de ëchte"carre qua interieur anantrekkelijker ingricht ( niet qua kleur oid, maar qua indeling.
ommentaar op almotje is dat ik het jammer vindt dat het bankje is verdwenen en de werspiegling van de lampen boven de tafel niet is gefixed ( in het schildereij hangen ze opeen scheef naar boven ipv in een rechte lijn.) ik vindt het ook jammer dat de kussens er een beetje uitzien als gedeukt blik.bekleding is over het algemeen toch een beetje strakker. t lijken nu net zandzaken.
deze komt gewoon uit het "pimp my corsa"topic? of was het nu "...205" topic?XLerator schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:37:
Ik denk dat ik dan maar mee moet doen![]()
Ik ga deze proberen te maken. Mijn aller eerste auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

--------------------- JAH!!! Laten we het gaan verzieken!!! -----------------

Dit topic is gesloten.