3D Contest v36: Binnenhuis architectuur Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Ik zou mn best kunnen doen om een mooie award in elkaar te flansen voor P1, P2 en P3.
Maar ook een btje jammer als ik een zelfgemaakte award op mn site moet plaatsen als pronkstuk...

Een paar voorbeeldjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.texwelt.net/images/cgtalk_award_jan.gif
Afbeeldingslocatie: http://usa.asus.com/inside/images/hdinfogd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.coolergiant.de/images/coolergiant_hardware-mag.jpg

Hier zal wel een soort van stijl tussenzitten die GoT bevalt denk ik.

[ Voor 66% gewijzigd door Heuving op 12-09-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Dat is IMO wel vet idee, maar dan moeten ze ook wel bij je username komen te staan als op CGtalk :P Dan doe je het echt ergens voor zeg maar, aan zo'n los plaatje heb je ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
is dat dan voor plek 1, 2 ,3 in deze contest? of de volgende? zal ik iets met henkie doen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Neejoh schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:49:
Dat is IMO wel vet idee, maar dan moeten ze ook wel bij je username komen te staan als op CGtalk :P Dan doe je het echt ergens voor zeg maar, aan zo'n los plaatje heb je ook niets.
Dat gaat tever. CGtalk is een 3D only forum. GoT heeft toevallig een topicje. Niet met elkaar te vergelijken.
Het is gewoon een leuke troffee denk ik. Voor op de portfolio pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of misschien een (tijdelijke) toevoeging aan je naam? :)

/me droomt er alvast bij weg... "Aardbei. - (winnaar GoT 3D Contest v94)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beetle71
  • Laatst online: 09-09 15:24
Dark Blue schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:22:
[afbeelding]

Laatste WIP.... hierna komt de Final. Ik moet de badkamer dus nog inrichten en de woonkamer.
Ohja, het keukendak is nog untextured en de keukentafel staat nu nog wat ver weg.

[afbeelding]
Toch nog maar een WIP. Zie, het licht in de woonkamer is ook aan en er is een trap O+

met foute textures en een gat in de trap, maar dat fixor ik even. Als er voor de verandering eens moeilijk gedaan wordt met de tijd, is dit mijn Final.

FINAL
[afbeelding]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb hier wel een redelijk high-res beeld van je origineel, zonder reclame erdoorheen. :7
Afbeeldingslocatie: http://www.iljamaas.nl/glazenhuis_thumb.jpg
Highres-versie (CMYK)

Maar wellicht heb je er nog iets aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag de scores van Dark blue en Kishan nog willen ontvangen..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou Jongens ik gloof het wel met deze contest is nu dag na stem deadline dus ik post gewoon de scores. Daarnaast denk ik dat het score opbouw van de twee mensen die nog moeten stemmen toch hetzelfde zal zijn als de reeds binnengekomen scores.

Hieronder de winner van de contest

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/winnaar.jpg

Gefeliciteerd Almootjuh ik vond het een mooie inzending, je krijgt mijn met veel bloed, zweet en tranen eigen gemaakte niet officiele award :+. En verzin maar gauw een leuke nieuwe contest waar hopelijk weer wat meer animo voor is (geen car modelling contest aub :'( )

Hier kun je de scores zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Gefeliciteerd Almootje!

Nu kan er weer worden geneuzeld over het volgende onderwerp :+

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

Zo'n "car modelling contest", is dat niet net zoiets als de pimpcontest die al loopt?

En gefeliciteerd, Almootje!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 01:03:
Zo'n "car modelling contest", is dat niet net zoiets als de pimpcontest die al loopt?

En gefeliciteerd, Almootje!
Is geen contest. Was meer een groepsproject waarmee we op het einde 1 grote scene/filmpje zouden renderen met alle auto's. Maar volgens mij gaat het er nooit van komen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Heuving
Chester schreef op woensdag 14 september 2005 @ 02:00:
[...]

Is geen contest. Was meer een groepsproject waarmee we op het einde 1 grote scene/filmpje zouden renderen met alle auto's. Maar volgens mij gaat het er nooit van komen.
Het mist m eigenlijk een beetje in de motivatie van de deelnemers. Op het moment dat er modells ingeleverd worden, zal Barracuda_82 ongetwijfeld tijd vinden om een filmpje in elkaar te toolen.

Gefeliciteerd Almootjuh.
Zorg er graag voor dat er in het weekend een nieuwe is :) kunnen we dan aan het werk :)

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Nou kijk eens aan, niet verwacht (toen ik er aan begon). Dank jullie wel.

Dus nu is het de bedoeling dat ik een volgend onderwerp verzin?

Mmm...

Wat d8en jullie ervan om jullie vindingrijkheid/originaliteit/handigheid of weet ik veel wat eens aan de tand te voelen en ergens een "close-up" van te maken? En dan met nadruk op detail...

• Heuving
Almootjuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:20:
Nou kijk eens aan, niet verwacht (toen ik er aan begon). Dank jullie wel.

Dus nu is het de bedoeling dat ik een volgend onderwerp verzin?

Mmm...

Wat d8en jullie ervan om jullie vindingrijkheid/originaliteit/handigheid of weet ik veel wat eens aan de tand te voelen en ergens een "close-up" van te maken? En dan met nadruk op detail...
Dat kan.. maar daar kan je wel ongeloofelijk veel kanten mee op. Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is...

Jmmr dat Marc auto-moddeling niet ziet zitten, volgens mij zijn er meerdere mensen die dat wel zien zitten.

• Daugobelion
the raptor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:23:
[...]
Dat kan.. maar daar kan je wel ongeloofelijk veel kanten mee op. Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is...
Je kan er veel kanten mee op jah, maar expliciet bedoel ik detail en materiaal gebruik van iets kleins of dichtbij... Tis maar een idee...

• Heuving
Almootjuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:30:
[...]

Je kan er veel kanten mee op jah, maar expliciet bedoel ik detail en materiaal gebruik van iets kleins of dichtbij... Tis maar een idee...
Ik heb al wel wat dingen bedacht die ik ermee zou kunnen doen opzich. Wachten totdat het idee al dan niet word goedgekeurd zou ik zeggen... En hopen dat er voor de volgende contest een award te winnen valt.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ah, een stem deadline. hele goeie voor de volgende keer. nouja, mijn stemmen hadden nog weinig uitgemaakt, maar het geeft me wel een stok achter de deur :P

Ik ga even kijken naar wat de uitkomsten zijn :)

Felici Almootje! :) (ja, Almootje staat beter als nickname :P )

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 14-09-2005 12:29 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 14 september 2005 @ 02:00:
Okee, het is geen contest, maar m'n punt was dat er dan 2 van dat soort topics zijn waarin je auto's moet maken. Is dat niet teveel van het goede?
Almootjuh schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:30:
Zoiets als dit bedoel je? :)
Dark Blue schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:27:
(ja, Almootje staat beter als nickname :P )
Verrek, dat zie ik nu pas! :D

• Heuving
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:43:
[...]Okee, het is geen contest, maar m'n punt was dat er dan 2 van dat soort topics zijn waarin je auto's moet maken. Is dat niet teveel van het goede?
Het purpose verschil tussen het groepsproject en de contest lijkt mij duidelijk...
Heeft iemand nog ideeen wat we kunnen doen?

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
"ontwerp 4 (1e, 2e en 3e plaats + originaliteits prijs) troffeen voor de 3d contests?"

Natuurlijk wel met en paar eisen dat er een naam enzo op gezet kan worden. Samen met alle namen van iedereen die al gewonnen heeft ofzo?

zomaar een idee, lijkt mij wel geinig

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
is het mischien een idee om een 3D tropy contest te doen, dan hebben we vanaf contest 38 echt een mooie tropy om weg te geven.
de final moet dan wel op een beetje normaal formaat zijn gerenderd ( maar dat lijkt me logisch )

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Heuving
Alnitak schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:52:
is het mischien een idee om een 3D tropy contest te doen, dan hebben we vanaf contest 38 echt een mooie tropy om weg te geven.
de final moet dan wel op een beetje normaal formaat zijn gerenderd ( maar dat lijkt me logisch )
Dat lijkt me eerder iets voor het 2D contest topicje.
Zoiets kan je in 3D binnen een paar uurtjes in elkaar gooien. Lijkt me niet de bedoeling.

• Alnitak
dan zet je er een week voor.
en waarom 2d een 3d award kan toch ook best

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Heuving
Alnitak schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:04:
dan zet je er een week voor.
en waarom 2d een 3d award kan toch ook best
Zoals je ziet bij al die verschillende awards, zoals CGtalk e.d., 2D award plakt beter op een 3D impressie :)

• Alnitak
the raptor schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:06:
[...]
Zoals je ziet bij al die verschillende awards, zoals CGtalk e.d., 2D award plakt beter op een 3D impressie :)
dan renderd de winaar hem toch gewoon mee :P ( had best wel leuk op zo'n tafeltje gestaan :P )

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Je hoeft toch niet een standaard iets te maken? Volgens mij kan je nog best creatief zijn met een troffee. Lijkt mij ook wel leuk als de namen van alle winnaars erop kunnen zodat je altijd herrinerd zal blijven :)

[ Voor 34% gewijzigd door lemming_nl op 14-09-2005 14:32 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Daugobelion
we hebben dus al:

- close-up
- trophy
- auto

[ Voor 9% gewijzigd door Daugobelion op 14-09-2005 15:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat zon trophy echt niks wordt, ik vind persoonlijk een beetje strakke 2d trophy/logo idee het mooist. Denk dat als je daar iest 3D van gaat maken dat het te druk en te rommelig wordt; het moet denk ik ook een klein trophietje (worden zoals bij die andere voorbeelden) worden en geen 1600x1200 plaat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 15:36 ]

Verwijderd

Middeleeuwen! :D

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Gefeliciteerd Almootje!

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

Topicstarter
:o

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 15:40 ]

• Folkert
  • Laatst online: 19:37
Zo, hele tijd afwezig ivm met verhuizing maar systeem is weer aangesloten en deze vent kan weer los.... YES!!!! Vond de auto wel een mooi onderwerp. Op Threedy forum was ooit een topic genaamd 'My car is faster then yours'... oid. Dit was echt een waanzinnig gaaf topic aan het worden met super wagens. Realisme was uit den boze. Het ging met name om concept achtige super wagens...

• Heuving
Folkert schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:41:
Zo, hele tijd afwezig ivm met verhuizing maar systeem is weer aangesloten en deze vent kan weer los.... YES!!!! Vond de auto wel een mooi onderwerp. Op Threedy forum was ooit een topic genaamd 'My car is faster then yours'... oid. Dit was echt een waanzinnig gaaf topic aan het worden met super wagens. Realisme was uit den boze. Het ging met name om concept achtige super wagens...
Was maybee voor mijn tijd :)
iig hoopte ik verder te kunnen gaan met een BMW collectie :) 6er is nu in de maak, dan misschien nieuwe 7er, of de nieuwe jaguar XK :D :D

• Folkert
Hier de link:
http://www.threedy.com/si...p?t=5893&highlight=faster

Het is hoe dan ook wel een aanrader om dit topic door te bladeren aangezien er waanzinnige tips in staan vermeld...

Verwijderd

Topicstarter
Wow dat is wel eenb vette contest, dat zou dan wel wee rleuk zijn voor een wagen contest. Maar om de contest zomaar over te nemen is dan weer wat minder

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Och, ik wil an sich ook wel een auto maken. Maar ik ga niet voor een mooi design, eerder voor een lekkere snelle auto... en hoe ik die dan bouw zie ik wel :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:33:
Wow dat is wel eenb vette contest, dat zou dan wel wee rleuk zijn voor een wagen contest. Maar om de contest zomaar over te nemen is dan weer wat minder
Ik zou dan voor een algemene "Pimp My..." contest gaan.
Pimp my computer, fiets, schuur, tv, mobieltje, zaklamp..

Ik noem ook maar wat :7

Verwijderd

Topicstarter
das ook wel idee :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 00:24 ]

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Kan um ff niet zo snel terugvinden maar in het algemene 3D topic (dacht ik) stond ook iets over "maak je eigen hoax" ging over een alien of zo.
Dat leek mij ook zeker well een kewl topic voor een contest.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:35:
[...]

Ik zou dan voor een algemene "Pimp My..." contest gaan.
Pimp my computer, fiets, schuur, tv, mobieltje, zaklamp..

Ik noem ook maar wat :7
* Boegel stemt hiervoor ! Pimp my zaklamp lijkt me wel iets :p

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Alhoewel ik een tijd geen tijd heb gehad, ben ik hier wel een voorstander van :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Heuving
K zie wel wat t wordt :)

Dan ff kijken of k mee wil doen.

Almootje, ff snel beslissen nou.

• Daugobelion
We hebben

-close up
-middeleeuwen
-auto
-pimp my...
-trophy

Als ik mag kiezen een close-up of auto. Deze kun je altijd nog pimpen...

• Heuving
Almootjuh schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:41:
We hebben

-close up
-middeleeuwen
-auto
-pimp my...
-trophy

Als ik mag kiezen een close-up of auto. Deze kun je altijd nog pimpen...
En JIJ mag beslissen :) want je hebt de contest gewonnen!! :D

(Raptortje is blij :))

• Chester
  • Niet online
Een auto contest zou wel leuk zijn idd :) Ik hoop alleen dat ik er tijd voor heb, heb een erg drukke periode op school (dat krijg je ook als je 2 semesters in 1 semester propt :p ).

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Boegel schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:20:
[...]

* Boegel stemt hiervoor ! Pimp my zaklamp lijkt me wel iets :p
Nu ga ik ff heel flauw doen >:)
Ik vind namelijk auto's ook een erg leuk onderwerp, en dan lekker overdreven met straalmotoren, zoals in die link :7
Ik zie ook dat het overgrote gedeelte het daar mee eens is, en daarom pas ik m'n stem aan aan de rest; auto's lijken me ook leuk :)

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:25:
[...]

Nu ga ik ff heel flauw doen >:)
Ik vind namelijk auto's ook een erg leuk onderwerp, en dan lekker overdreven met straalmotoren, zoals in die link :7
Ik zie ook dat het overgrote gedeelte het daar mee eens is, en daarom pas ik m'n stem aan aan de rest; auto's lijken me ook leuk :)
Mooi! zijn we t er over eens. Almootje nog even preciese omschrijving laten geven en dan de startpost inelkaar gooien VOOR het weekend :) dan kan iedereen aan de slag :)

• Folkert
Jajajajaja :D :D :D Auto's bouwen!!!!

Verwijderd

ok mooi ik doe ook mee!

ben een totale n00b en heb nog nooit een auto gebouwd maar agh mee doen kan nooit kwaad O-)

• Chester
  • Niet online
Als we auto's gaan doen, moeten we denk ik een langere contest tijd nemen, want een auto maak je niet zo 1,2,3 :p

* Chester reserveerd hierbij een Maybach Exelero

Verwijderd

yup daar ben ik het helemaal mee eens :) maar aan wat voor tijden zat je dan te denken?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
als we gaan reserveren, reserveer ik een ferrari enzo ;)
en dan nu maar hopen dat k m wel een keer helemaal af maak. maarjah, k ken m iig geen mooie kleur geven, heb geen brazil :(

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:30:
yup daar ben ik het helemaal mee eens :) maar aan wat voor tijden zat je dan te denken?
Eind oktober ofzo. Maarja, dit is allemaal up to the winner :) (congrats btw ;) )

@DaNiEl KuNsT
Je kunt ook mooi lak maken zonder brazil. Mental Ray kan er ook wat van :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chester op 15-09-2005 16:32 ]

Verwijderd

winner get online en regel het wil beginnen! :P

• Heuving
Chester schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:25:
Als we auto's gaan doen, moeten we denk ik een langere contest tijd nemen, want een auto maak je niet zo 1,2,3 :p

* Chester reserveerd hierbij een Maybach Exelero
zeeeer nette keuze Chester :)

Ik was net begonnen met een 6er, als ik die niet mag gebruiken, begin ik met een andere.
Ik zit te twijfelen uit de volgende autos:
BMW 7er - 2001
BMW 7er - 2005
BMW 5er - 2004
Maybach 62 - 2005
Rolls Royce Phantom - 2005
Jaguar XK - 2007
Jaguar X-Type - 2002
Aston Martin DB9 - 2005
Aston Martin V8 Vantage - 2006
Bugatti Veyron - 2007
Maseratti Quattroporte - 2005
Bentley Continental GT - 2003
Bentley Continental Flying Spur - 2005

Het zal er waarschijnlijk 1 van het lijstje worden :)
Ik denk dat we dan als deadline 31 oktober moeten neerzetten. Mee eens?

[ Voor 6% gewijzigd door Heuving op 15-09-2005 16:36 ]

Verwijderd

yup fine with me ... maarre had iemand nog die site voor mij met al die blueprints? ben hem kwijt :S

alvast bedankt :)

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:37:
yup fine with me ... maarre had iemand nog die site voor mij met al die blueprints? ben hem kwijt :S

alvast bedankt :)
check de startpost bij post je 3D stuff maar (momenteel deel 30).
Er staan daar meerdere goede resources.

www.onnovanbraam.com

edit: sneller kan niet, binnen 4 seconden antwoord ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Heuving op 15-09-2005 16:42 ]

Verwijderd

hehe thnx je bent geweldig ;)

Verwijderd

the raptor schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:34:
[...]
zeeeer nette keuze Chester :)

Ik was net begonnen met een 6er, als ik die niet mag gebruiken, begin ik met een andere.
Ik zit te twijfelen uit de volgende autos:
BMW 7er - 2001
BMW 7er - 2005
BMW 5er - 2004
Maybach 62 - 2005
Rolls Royce Phantom - 2005
Jaguar XK - 2007
Jaguar X-Type - 2002
Aston Martin DB9 - 2005
Aston Martin V8 Vantage - 2006
Bugatti Veyron - 2007
Maseratti Quattroporte - 2005
Bentley Continental GT - 2003
Bentley Continental Flying Spur - 2005

Het zal er waarschijnlijk 1 van het lijstje worden :)
Ik denk dat we dan als deadline 31 oktober moeten neerzetten. Mee eens?
Ik vind dat een 850csi niet kan ontbreken in je bmw collectie :P

denk dat ik ook eens een poging ga 'wagen' deze keer :D

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:44:
[...]

Ik vind dat een 850csi niet kan ontbreken in je bmw collectie :P

denk dat ik ook eens een poging ga 'wagen' deze keer :D
Een 8 serie is voor pooiers of drugsdealers. Ik hou het maar bij moderne autos.

Verwijderd

Maar is het nou de bedoeling om de wagen zo realistich mogelijk te maken of echt heel overdreven met straal motoren , vleugels , etc.? :)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Naast het feit dat een auto modellen mij niets interesseert ( >:) ) is er toch ook al een langlopend topic over auto's modellen/pimpen ?

Dan krijg je dus twee langere contests met bijna hetzelfde onderwerp die dwars door mekaar heen lopen.

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:52:
Maar is het nou de bedoeling om de wagen zo realistich mogelijk te maken of echt heel overdreven met straal motoren , vleugels , etc.? :)
Ik hoop ultrarealistisch modellen :)

@bioWEB, zoals ik al eerder zei, er zit echt een groot verschil tussen de 2 topics!

[ Voor 14% gewijzigd door Heuving op 15-09-2005 17:01 ]

• DP Kunst
BioWEB schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:59:
Naast het feit dat een auto modellen mij niets interesseert ( >:) ) is er toch ook al een langlopend topic over auto's modellen/pimpen ?

Dan krijg je dus twee langere contests met bijna hetzelfde onderwerp die dwars door mekaar heen lopen.
dat andere is geen contest he...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nee, maar daar worden wel auto's gemodeled. Beetje dubbelop denk ik. En de mensen die geen auto kunnen/willen modellen die kunnen dan dus niet meedoen. Ga dan een auto modellen voor dat andere topic zou ik zeggen.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• DP Kunst
als je zo begint, konden deze keer de mensen die geen interieur kunnen modelen ook niet mee doen. zo vallen er volgens mij bij elke contest wel wat af ;)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik HOOP dat ik mee ga kunnen doen (hangt een beetje van mijn pols af). Ik ga dan wel voor een realistische look, maar geen bestaande auto. Studiemodel is leuk, extravagant (straalmotoren, veel chroom, absurde verhoudingen etc.) spreekt me ook wel aan. Ik hoop dat het onderwerp daar ruimte voor zal bieden (hangt af van de definitie die de TS opstelt).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Chester
  • Niet online
Senzuboon schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:21:
En de mensen die geen auto kunnen/willen modellen die kunnen dan dus niet meedoen
Dat geldt voor elk onderwerp -.-

• Heuving
We zitten nu met zn allen te discusseren, maar, waar blijft almootje?
Btje jammer dat ie er niet zo vaak is. Hij heeft toch een zekere verantwoordelijkheid zou ik zeggen...

[ Voor 4% gewijzigd door Heuving op 15-09-2005 18:58 . Reden: typo ]

Verwijderd

the raptor schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:58:
We zitten nu met zn allen te discusseren, maar, waar blijft almootje?
Btje jammer dat ie er niet zo vaak is. Hij heeft toch een zekere verantwoordelijkheid zou ik zeggen...
jah dat vind ik ook =)

ik wou vorige keer ook meedoen maar interieur is niet echt mijn ding hehe dus ik sta nu te popelen om te beginnen

Verwijderd

Ik zie allemaal mensen echte auto's reserveren (BMW etc) maar was het niet de bedoeling dat je je eigen auto ontwierp voor de volgende contest?
Lijkt mij namelijk veel orgineler :)

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:18:
Ik zie allemaal mensen echte auto's reserveren (BMW etc) maar was het niet de bedoeling dat je je eigen auto ontwierp voor de volgende contest?
Lijkt mij namelijk veel orgineler :)
De winnaar bepaalt. En de winnaar schittert door zijn afwezigheid :Z

• DP Kunst
jah, als almootje nou eens ff komt, hoef k me niet meer te vervelen :P k zit hier maar btj uit mn neus te eten :9

Verwijderd

ik wil ook wel een proberen een autootje te moddelen, heb wel eens eerder geprobeerd maar heb er nog nooit een af gekregen..
ik ga waarschijnlijk een dodge charger maken, ik hoop dat het lukt :)

Verwijderd

kunnen we hem niet zelf op een of andere manier starten? :P

sry grapje maar hoop wel dat er morgen een definitief antwoord is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

* Boegel hoopt dat het geen auto's worden :O

Ik volg iedere contest op de voet, maar het groepsproject heb ik nauwelijks of niet wegens volgens mij totaal oninteressant. Een idee is misschien om twee sub-contests te maken: een hyperrealistische subcontest en een toon-overdreven contest... Dat zou ik nog wel zien zitten denk ik, hopelijk samen met veel andere...

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:07:
kunnen we hem niet zelf op een of andere manier starten? :P

sry grapje maar hoop wel dat er morgen een definitief antwoord is:)
Misschien ff checken bij de topicstarter van deze contest.

Een beetje gaar van almootje :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Sorry jongens, had gister een opening in het Haags Gemeente Museum, dit vanwege een spelletje dat we gemaakt hebben, geheel in 3D/Flash.

Het onderwerp moest VOOR het weekend bekend gemaakt worden dus bij deze doe ik dat ook.

Mijn suggestie:

Een auto. Maak een eigen ontwerp concept car of maak een concept van een bestaande auto. Heel simpel. Het moet wel realistisch blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Almootjuh schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:58:
Sorry jongens, had gister een opening in het Haags Gemeente Museum, dit vanwege een spelletje dat we gemaakt hebben, geheel in 3D/Flash.

Het onderwerp moest VOOR het weekend bekend gemaakt worden dus bij deze doe ik dat ook.

Mijn suggestie:

Een auto. Maak een eigen ontwerp concept car of maak een concept van een bestaande auto. Heel simpel. Het moet wel realistisch blijven.
Joepie!!!!
wanneer kunnen we de Startpost verwachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dus niet Ultra realistische onzin (mega spoilers, jet engines, etc? :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Nee :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Sweet, maybach it is then :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
BMW M6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ok dan :P nou jah zoals ik al eerder zij word me eerste auto ever die ik ga maken dus echt realistisch zal het neit worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Dan wil ik graag voorstellen om voor deze contest wat langer de tijd te gunnen zodat degene die dit voor het eerst doen ook wat moois kunnen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hadden we dat al niet besproken 3 pagina's terug? :)

einddatum 31e oktober werd er toen gezecht

Maar das iets meer dan een maand moet toch voldoende zijn?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Sorry niet gezien. Ja 31 oktober is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem :D ok nu nog even de start post in elkaar flansen voor ons en we kunnen beginnen! :P

hehe neem je tijd hoor moet toch nog tot 17:30 werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Jah ik moet ook werken dus dat startpost geval komt vanavond pas.

Startpost=verhaal met do and dont's enzo toch? Correct me when I'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

kijke gewoon ff naar deze startpost: 3D Contest v36: Binnenhuis architectuur
en op die startpost staan nog 35links naar andere startposts. Genoeg voorbeelden lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh je kan de startpost van deze toch als voorbeeld gebruiken?? :D

maar het onderwerp is iig vast dus kunnen we beginnen met blueprints/ referentie foto's zoeken :P

@-RazieL- bah was te snel :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Almootjuh schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:32:
Jah ik moet ook werken dus dat startpost geval komt vanavond pas.

Startpost=verhaal met do and dont's enzo toch? Correct me when I'm wrong...
Gewoon de ts van dit topic even aanpassen met wat andere kleurtjes, header en een beschrijving :)

En vergeet niet een mailtje te sturen naar wg _aapmetstaartje_ tweakers _punt_ net om toestemming te vragen.

edit:

argh, ik ben wel heel erg langzaam :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
vraagje hoe ga je hier de orginaliteit van bepalen,
alleen de mensen die zelf een auto ontwerpen zijn orgineel.
voor de gene die een auto kopieren kan je toch niet spreken van orginaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Wrm niet?

Bestaande auto kan je toch ook origineel eigen smaak tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Almootjuh schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:54:
Wrm niet?

Bestaande auto kan je toch ook origineel eigen smaak tunen?
En denk aan de rendering.
Daar kan je absoluut heeel origineel mee zijn. Een appart camera standpunt o.i.d. is toch origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
blijf erbij dat je toch beter de contest auto kunt noemen en de rest open te laten, kan de één een T-Ford maken en de ander een auto met straal motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
Straalmotoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alnitak schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:57:
blijf erbij dat je toch beter de contest auto kunt noemen en de rest open te laten, kan de één een T-Ford maken en de ander een auto met straal motoren.
nou in princiepe maakt het niet uit :D ik bedoel je kan een bmw heel mooi namaken mooie render etc of bv een mini uitbouwen met een straal motor , de een vind het eerste prachtig de ander het tweede het gaat om de smaak van die persoon. en aangezien je aan het eind toch gaat stemmen is het toch de meeste stemmen gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
in de praktijk is het mogelijk een straalmotor op een auto te zetten.
maar daar gaat het niet om.
ik denk dat je mensen wat vrijheid moeten geven in wat ze maken, sommige mensen moeten het hebben van hun creativiteit.
je houd toch ook geen contest wie kan de beste gloeilamp maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alnitak schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:03:
je houd toch ook geen contest wie kan de beste gloeilamp maken
gloeilamp met straalmotoren? :+
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.