3D Contest v38:Middeleeuwen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.880 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33
Afbeeldingslocatie: http://www.comtech.nl/gotPics/me/headerTopic.jpg

Welkom op de 38ste contest.
Het onderwerp voor de contest is DE MIDDELEEUWEN. Gezien dit zeer ruime onderwerp waag ik me niet aan enige beperkingen. Ik neem verder aan dat er bij twijfelgevallen in het topic zelf zal worden gecorrigeerd.

• 01 [url=" [TOPIC=596435///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v1.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Onderwaterwereld[/url] • 02 [url=" [TOPIC=616227///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v2.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vliegmachine[/url] • 03 [url=" [TOPIC=628570///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v3.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis[/url] •
04 Oorlog • 05 [url=" [TOPIC=659788///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v5 - Snelheid[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Snelheid[/url] • 06 [url=" [TOPIC=672092///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v6 - Fantasy[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Fantasy[/url] • 07 [url=" [TOPIC=687160///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v7 - Eten en drinken[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Eten en Drinken[/url] • 08 [url=" [TOPIC=711571///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v8 - Misdaad[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Misdaad[/url] • 09 [url=" [TOPIC=727074///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v9 - De wereld onder de tegels[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]De wereld onder de tegels[/url] • 10 [url=" [TOPIC=742102///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v10: Animatiecontest 'Inanimate objects' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Inanimate objects[/url] • 11 [url=" [TOPIC=760313///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v11: Modelcontest 'Post-Apocalyptic'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Post-apocalyptic[/url] • 12 [url=" [TOPIC=770956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v12: Modelcontest 'men and machine' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Man and machine[/url] • 13 [url=" [TOPIC=784079///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v13: 'Pirates'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pirates[/url] • 14 [url=" [TOPIC=797734///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v14: 'Horror'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Horror[/url] • 15 [url=" [TOPIC=808952///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v15: Power[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Power[/url] • 16 [url=" [TOPIC=821699///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v16: The Year 3000[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]The Year 3000[/url] • 17 [url=" [TOPIC=832437///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v17: Frozen Worlds - Nature[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Frozen Worlds - Nature[/url] • 18 [url=" [TOPIC=858689///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v18: Duizend en één nacht[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Duizend en één nacht[/url] • 19 [url=" [TOPIC=872153///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V19: Vida Imóvel (stilleven)[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vida Imóvel[/url] • 20 [url=" [TOPIC=887768///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V20: Ancient Kings[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Ancient Kings[/url] • 21 [url=" [TOPIC=903445///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V21: Enchanted Forest[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Enchanted Forest[/url] • 22 [url=" [TOPIC=917680///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V22: Tropische vakantie[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Tropische vakantie[/url] • 23 [url=" [TOPIC=930154///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V23: Pretpark[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pretpark[/url] • 24 [url=" [TOPIC=948588///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Olympische Spelen/sport[/url] • 25 [url=" [TOPIC=963836///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V25: Dreamland[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Dreamland[/url] • 26 [url=" [TOPIC=978386///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v26: Sphere[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Sphere[/url] • 27 [url=" [TOPIC=985645///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v27: kerst[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Kerst[/url] • 28 [url=" [TOPIC=992956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V28: Avatar Battle[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Avatar Battle[/url] • 29 [url=" [TOPIC=1004617///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V29: Lego[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Lego[/url] • 30 [url=" [TOPIC=1011266///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V30: Het Wilde Westen[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Het Wilde Westen[/url] • 31 [url=" [TOPIC=1018134///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V31: Film[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Film[/url] • 32 [url=" [TOPIC=1023649///][NOHTML]3D Contest V32: Extreme Engineering[/NOHTML][/TOPIC]"]Extreme Enginering[/url] • 33 [url=" [TOPIC=1030710///][NOHTML]3D Contest V33: Rome[/NOHTML][/TOPIC]"]Rome[/url] • 34 [url=" [TOPIC=1038334///][NOHTML]3D Contest v34: Cartoony[/NOHTML][/TOPIC]"]Cartoony[/url] • 35 [url=" [TOPIC=1046400/0//][NOHTML]3D Contest v35: Game[/NOHTML][/TOPIC]"]Game[/url] • 36 [url=" [TOPIC=1059997///][NOHTML]3D Contest v36: Binnenhuis architectuur[/NOHTML][/TOPIC]"]Binnenhuisarchitectuur[/url]
• 37 [url=" [TOPIC=1070498///][NOHTML]3D Contest v37: Concept Car[/NOHTML][/TOPIC]"]Concept Car[/url]

Op 16 december moeten de finals gepost worden.

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet
streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de:
  • Do's
  • Don'ts
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag
    zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3
    poly's hebt toegevoegd e.d (behave als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten
    gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino,

Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag,
    bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst
    zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag,
    maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: een
    render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel
    gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.
  • De final mag geen
    animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als
    3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen
    Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens
    onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Wegens succes is de Formule-1
puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste
krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. :) Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar mij: Scipionyx

In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in the topic [3d] post je 3d stuff maar weer te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Volgens traditie hierbij de mededeling dat alles van hierboven schaamteloos is gekopieerd van de vorige...
Hoe dan ook, laat de draken vliegen, de kantelen glinsteren in de zon en de zwaarden uit het vet worden gehaald..., succes allemaal!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Folkert op 09-11-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Ik heb de inleverdatum op zondag 15 januari gezet zodat we ruim de tijd hebben. Indien dit een andere datum moet worden, hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Folkert schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:39:
Ik heb de inleverdatum op zondag 15 januari gezet zodat we ruim de tijd hebben. Indien dit een andere datum moet worden, hoor ik het wel.
Da's wel heeeel verweg. De anderhalve maand voor de Concept Car Contest was al ruim genomen.
Lijkt me dat het echt telang duurt voor de meeste deelnemers.

Bij de vorige contest waren er periodes van 3 dagen dat er niet gereageerd werd.
Ik denk dat je beter dan een datum eind december kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Indien het eind december wordt moet iemand anders de eindbeoordeling op zich nemen want dan ben ik er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zet die datum maar op (bijv!) 16 december ofzo, want dit is wel heeeel ver weg.. :/
Evt wil ik de puntentelling wel op me nemen..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Scipionyx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:04:
Zet die datum maar op (bijv!) 16 december ofzo, want dit is wel heeeel ver weg.. :/
geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Scipionyx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:04:
Thanx, dan verplaats ik de datum en zet jouw mail adres in de topic titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:53
ik ga dit maken (denk ik):

Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/3d/schets.jpg

dat moet zelfs voor ene 3d-noob als ik te doen zijn :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Freelance schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:10:
ik ga dit maken (denk ik):

[afbeelding]

dat moet zelfs voor ene 3d-noob als ik te doen zijn :)
Mooie tekening en succes :) onderschat niet het Texturing van het kasteel :) VRay displacement is de bom voor baksteentjes/hout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
k ga deze keer niet mee doen. heb geen zin in middeleeuwen... :P
k ga een boot maken, de Prinz Eugen. Zal te bewonderen zijn in post je 3dstuff topic...
misschien als k zin heb maak k nog iets ;)

[ Voor 13% gewijzigd door DP Kunst op 09-11-2005 18:24 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
Je kan ook een middeleeuwse boot maken hoor! :D

Ik ga iets met sneeuw en bergen doen. Waarschijnlijk 1 strijder/ridder die over een bergrug door een sneeuwstorm reist op zn peerd! Tentamens net gehad dus ik heb er zin in 8)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158992

Zat gisteravond al te denken wat ik zou gaan tekenen, maar dat gaat dus iets middeleeuws worden :P

Was zondag in de efteling, ideen zat gezien,

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/786/kasteeltje4pv.th.jpg

Leek mij wel middeleeuws genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik doe ook weer mee :) Hier alvast WIP 1:
Afbeeldingslocatie: http://img495.imageshack.us/img495/6750/steen5wc.th.png

Het word een wachttoren die ik uit losse stenen maak :Y)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Mooie header hoor, maar lijkt me meer iets voor een fantasy contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

ARG!!
Loop ik al 4 contests lang om middeleeuwen te schreeuwen, heb ik geen 3dmax als het eindelijk als onderwerp gekozen wordt. Doh! :(
Arg arg arg... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Anoniem: 73881 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:08:
ARG!!
Loop ik al 4 contests lang om middeleeuwen te schreeuwen, heb ik geen 3dmax als het eindelijk als onderwerp gekozen wordt. Doh! :(
Arg arg arg... :'(
Dan moet je even de trial downloaden van de Autodesk website... er is een trial van 3ds Max 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil denk ik ook meedoen, maar weet niet of ik er wel genoeg tijd voor ga hebben :p
Naja, ik zie wel. Als ik tijd heb zien jullie mij wel wat posten hier. Ik ga denk ik een middeleeuws(duh :p ) martelkamer oid maken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
the raptor schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:14:
[...]
Mooie tekening en succes :) onderschat niet het Texturing van het kasteel :) VRay displacement is de bom voor baksteentjes/hout. :)
dat zal ook mijn grootste probleem/leerpunt gaan worden :) Ga het trouwens maken in Maya, kan ik daar ook VRay displacement in gebruiken?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daugobelion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Let the games begin...

Succes iedereen, ik doe ook weer mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Hmm niet helemaal mijn onderwerp, maar wil juist daarom wel graag meedoen. Als ik deze week iets leuks kan verzinnen doe ik mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93310

Ik ga ook mee doen, mits ik leuke inspiritatie heb, ook zal het mijn echte eerste contest zijn, ik ben iig in voor iets grappigs/origineels en geen ''standaard'' kasteeltje ofzo ;)

edit:
ff stukkie LOTR kijken zo voor inspiratie :D

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 93310 op 09-11-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Freelance schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:13:
[...]

dat zal ook mijn grootste probleem/leerpunt gaan worden :) Ga het trouwens maken in Maya, kan ik daar ook VRay displacement in gebruiken?
Volgens mij is er geen VRay voor Maya :P

@ Modje: sluit de vorige contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
weet iemand misschien een aanzichten plaatje van een paard? Zeg maar zo'n blueprint die je voor automodelleren gebruikt. Ik heb namelijk wel allemaal zijaanzichten van een paard gevonden, maar geen vooraanzicht!!! :'(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Me eerste wip:
Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/3734/contest38016ob.th.jpg

Moet nog genoeg gebeuren, maar dat lijkt me logisch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:33:
weet iemand misschien een aanzichten plaatje van een paard? Zeg maar zo'n blueprint die je voor automodelleren gebruikt. Ik heb namelijk wel allemaal zijaanzichten van een paard gevonden, maar geen vooraanzicht!!! :'(
Tja ik weet niet of ze echt op internet te vinden zijn, maar je zou natuurlijk naar de bieb kunnen gaan, daar heb je zat teken boeken voor dieren met aanzichten van een paard vanaf alle kanten.
Dat is het enige wat ik zo kan bedenken waar je iets van z'n beest kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
@ wood; ja dat is ook een idee :)
ondertussen heb ik al wat geknutseld met een zijaanzicht:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paardwip.jpg

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ik ga deze contest ook maar eens mee doen.

Ik heb besloten een kasteel van AD&D te gaan moddelen. Uit "The Castle guide" om wel te verstaan(voor de echt AD&D fans het is de stad Kinniver).

Eventueel als ik tijd over heb ga ik voor een 'trebuche' voor in mijn kasteel :)

WIP (nr1)
Afbeeldingslocatie: http://www.mirrorshade.nl/3d/render1.jpg
Op dit eiland komt mijn kasteel. De 2 inhammen zijn de havens.

Kom ik meteen met mijn eerste vraag. Weet iemand hoe ik mijn eiland niet zo blokkerig krijg bij de water randen. Het water is nu een plane die door het eiland heen gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Mirrorshade op 09-11-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
@ mirrorshade: meer poly's? dmv meshsmooth ofzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door Menesis op 09-11-2005 23:51 ]

Mixed Reality dev

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

* SnoeiKoei is van de partij. Ik wil me wel gaan wagen aan een vliegende draak met een über krijger erop.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

ik heb het eilandje gemaakt met de terein optie van 3dmax 7, een mesh smooth helpt natuurlijk maar ik dacht dat er misschien wel een ander opstie wwas om 2 poly's die door elkaar heen lopen te smoothe...

iig bedankt :) ik ga zometeen weer verder!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Woei!
Eindelijk weer een contest die me boeit :)

Ik zal mijn WoW eens aan de kant zetten voor Max!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Heuving
Het is wel achteruit gegaan sinds die nieuwe mods er zijn!!!

Onderhoud is slecht, Vorige contest krijgt maar geen slotje, in het post je 3D stuff maar weer staat spam.... triest :'(

Ik zie wel of ik tijd over heb voor deze contest. Zo in zo mis ik op dit moment de inspiratie/fantasie.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

the raptor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:53:
Het is wel achteruit gegaan sinds die nieuwe mods er zijn!!!

Onderhoud is slecht, Vorige contest krijgt maar geen slotje, in het post je 3D stuff maar weer staat spam.... triest :'(

Ik zie wel of ik tijd over heb voor deze contest. Zo in zo mis ik op dit moment de inspiratie/fantasie.
Kom op zeg, doe es ff niet zo triest... Die modjes doen ook alles uit hobby en in hun vrije tijd en het zijn geen politieagenten (ook geen behoefte aan eerlijk gezegd.) Als je het ergens niet mee eens bent moet je een topic report maken of een modje schoppen maar niet gewoon je sneue frustraties uiten in een willekeurig draadje op het forum. Heb je er last van dat de vorige contest 'maar geen slotje' heeft? Steekt het je dat er door een n00b spam wordt geplaatst en dat dat niet binnen 5 minuten wordt verwijderd? Man, zoek een andere hobby... :|

Anoniem: 105830

SnoeiKoei schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:27:
* SnoeiKoei is van de partij. Ik wil me wel gaan wagen aan een vliegende draak met een über krijger erop.
Sinds wanneer hadden ze vliegende draken in de middeleeuwen :? ;)

Vliegende koeien hadden ze trouwens wel, die schoten ze gewoon de lucht in met zo'n grote katapult (hoe heet zo'n ding ook alweer?) :P

Maar draken...

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

@Aardbei

Eeen katapult of een trebuchet :D

Trebuchet kun je zelfs auto's mee weg schieten 8)

ff een update dan... (wip nr2)
Afbeeldingslocatie: http://www.mirrorshade.nl/3d/render2.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Mirrorshade op 10-11-2005 12:32 . Reden: een wip toegevoegd ]

• Freelance
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:20:
[...]

Sinds wanneer hadden ze vliegende draken in de middeleeuwen :? ;)

Vliegende koeien hadden ze trouwens wel, die schoten ze gewoon de lucht in met zo'n grote katapult (hoe heet zo'n ding ook alweer?) :P

Maar draken...
trebuchet, maar ben het eigenlijk wel met je eens. Draken zijn meer fantasy dan middeleeuwen.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/63/Trebuchet1.png/180px-Trebuchet1.png

(...)

• FragNeck
In de middeleeuwen geloofden ze wel in draken en andere dingen, dus ergens hoort het er wel bij.

• Freelance
FragNeck schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:33:
In de middeleeuwen geloofden ze wel in draken en andere dingen, dus ergens hoort het er wel bij.
toen geloofde ze ook nog massaal in god, mag je die dan ook maken? ;) Maar je hebt inderdaad een punt. Het hoort wel bij de sfeer die we denken dat er heerste.

[ Voor 14% gewijzigd door Freelance op 10-11-2005 12:37 ]

(...)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Een realisme contest hebben we net gehad en aangezien de TS geen beperkingen wil opleggen vond ik het wel geoorloofd met een draak aan de slag te gaan ja. Zolang de hele sfeer maar Middeleeuwen uitstraalt lijkt mij dat dat kan, inderdaad ook omdat het binnen de belevingswereld van Middeleeuwers past.

Maar tovenaars met puntmutsen en bliksemschichten uit hun vingers en trollen en orks mogen ook dan?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Van mij wel ;)

Keej dan leuk, dat wordt dan dus het verkapte LOTR contest topic :*)

• Freelance
Anoniem: 147262 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:08:
Keej dan leuk, dat wordt dan dus het verkapte LOTR contest topic :*)
LOTR speelt zich niet af in de middeleeuwen, dat is een andere era.. :P Maar Lord of the Rings is zeker een cool onderwerp

(...)

• Robbemans
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-01 14:52
Het kan ook de blijde zijn die je bedoelde.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blijde

• FragNeck
Freelance schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:17:
[...]

LOTR speelt zich niet af in de middeleeuwen, dat is een andere era.. :P Maar Lord of the Rings is zeker een cool onderwerp
LOTR is imo wel middeleeuws "based", echter omdat het puur fantasie is, heeft het totaal geen jaartal.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Freelance schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:17:
[...]

LOTR is wel middeleeuwse setting natuurlijk... (edit: spuit 11 zie ik) Ik pleit er niet voor om er een LOTR of fantasy contest van te maken, als iemand realistische dingen wil (na)maken moet dat natuurlijk kunnen, maar ik ben er wel voor de optie fantasy open te laten.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-11-2005 15:31 ]

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Het lijkt in de TS door het font net of er staat 'Boor de Beginners' :P

Ik ga misschien een kwaadaardig ogende helm namaken, niet echt bijzonder maar ik heb de komende twee weken tentamens dus ik zit een beetje krap in de tijd :(

Wel een leuk onderwerp!

TabCinema : NiftySplit

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

TS: in de openingspost staat nog het verkeerde adres voor de scores ;)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

• Freelance
ok genoeg gepraat :)

WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/3d/wip/1.jpg

ben net begonnen en heb nu al een aantal problemen..

1. Die kantelen bovenop lijken nu meer op duplo dan realistisch, weet iemand hoe ik dit realistischer kan maken? Heb nu de edges gebeveld

2.:

Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/3d/wip/2.jpg

weet iemand hoe ik dit "seemless" kan krijgen? heb het al geprobeerd te combinen en dan te smoothen maar dit werkt niet.

oh ja ik gebruik maya 7.5 :)

(...)

Anoniem: 73881

Folkert schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:50:
[...]

Dan moet je even de trial downloaden van de Autodesk website... er is een trial van 3ds Max 8
Ben nu aan het internetten op een temporele hdd (een hele kleine) dus 3d'en zit er nu even niet in vrees ik.
Maar als het goed is heb ik op tijd voor deze contest wel m'n eigen pc (dit is namelijk de gezinscomputer), joepie. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif
Menesis schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:33:
Ga jij ook een totaal bepanserde ridder op totaal bepanserde paard maken? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 10-11-2005 18:25 . Reden: =) ]

• Menesis
Nee, meer een schildknaap op een paard(a la tiuri uit 'de brief aan de koning' zeg maar) ;) in een enorme sneeuwstorm op een berg :) (op een paard)

maar eerst maar ns kijken hoe paarden modelleren me vergaat :+

[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 10-11-2005 19:09 . Reden: een berg kan niet op een paard staan :+ ]

Mixed Reality dev

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil maken. De Middeleeuwen zijn sowieso een saaie tijdsperiode en wie me tegen wil spreken, mag mij aan de hand van de geschiedenis uitleggen wat er in de Middeleeuwen nou zo verschrikkelijk revolutionair was.

Ah, ik kan me opeens wat bedenken wat zich in de Dark Ages afspeelde...

Die Sonne tönt, nach alter Weise,
In Brudersphären Wettgesang,
Und ihre vorgeschriebne Reise
Vollendet sie mit Donnergang.

Veel plezier :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik ben aan mijn helm begonnen. Wipjes!

Origineel (ga ik niet op de milimeter namaken):
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/9946/helm2oo.jpg

Wip1:
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/6062/maskerwip15dw.jpg

Wip2:
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/5196/maskerwip37px.jpg

Ik zit erover te denken er een lichaam onder te maken, gehuld in een zwarte mantel. De zwarte ridder zeg maar, in een staande pose met zijn handen op zijn zwaard, dat dan weer met de punt in de grond steekt. Ik kan alleen nog geen stoffen modelleren en het zal wel veel tijd kosten om een hele scene te bouwen, maar misschien waag ik toch maar een poging.

• dntje
weer een Wipje :) :
Afbeeldingslocatie: http://wayznet.com/~lanfield/zooi/wachttoren.bmp

• DP Kunst
nou k dit zo zie, krijg k toch wel zin om mee te doen :P
eens kijken of k nog een ideetje krijg, en anders verder met de boot

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Freelance schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:14:
ok genoeg gepraat :)

WIP:

[afbeelding]

ben net begonnen en heb nu al een aantal problemen..

1. Die kantelen bovenop lijken nu meer op duplo dan realistisch, weet iemand hoe ik dit realistischer kan maken? Heb nu de edges gebeveld
De verhoudingen kloppen niet. Een kasteel heeft boven de poort veel meer uitsteeksels, ook zijn je rondingen te groot, waardoor het geheel kleiner lijkt te zijn :) Kijk maar eens hoe rond randen van speelgoedautotjes zijn en die van gewone auto's, in verhouding zijn ze veel hoekiger.

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
ik doe ook mee :D

moet alleen nog ff kijken wat ik ga maken..

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

dntje, wist je dat de kaarsrechte baksteen in de Middeleeuwen nog niet echt per bulk te bestellen was? ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Laatste wip voor vandaag, en mischien wel uberhaupt de laatste wip:

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/9573/deathorsomething6sr.jpg

Rendertijd zes seconden :P
De helm is lekker lowpoly en de belichting is ver ondermaats omdat je dan niet ziet dat die mantel nep is en het kereltje (de Dood / de Zwarte Dood / de Zwarte ridder) geen hoofd heeft en geen echte nek en geen borstplaat :P

Commentaar toch welkom; misschien dat ik er na mn tentamens nog even aan kan werken.

• Menesis
misschien een wat glanzender materiaal (raytrace met reflection) met wat deuken erin (via displacement ofzoiets misschien, heb ik zelf verder nooit mee gewerkt:P)

[ Voor 9% gewijzigd door Menesis op 10-11-2005 23:18 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Bij deze mijn teken van deelname

Wip 1

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/9296/wip17nc.th.jpg

Geen idee wat ik er verder mee ga doen

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144030

jongens dit is echt super :)
ik ga dit iedergeval goed bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Een van deze twee wordt final ivm tijdgebrek:
Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/2719/deathrender23pd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/7240/deathrender2b9gz.jpg

Graag jullie oordeel over welke de beste is :> Persoonlijk vind ik de eerste het meest evil maar op de tweede is het model beter te zien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

#2 lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet hier iemand of er ergens HDRI's te vinden zijn met middeleeuwse enviroment erop; ik heb alleen maar ''moderne'' omgevingen als HDRI zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik durf het bijna niet de posten :'(

eerste poging

Dit is de eerste keer trouwens dat ik iets met het c4d programma maak.
Mijn kasteel lijkt opgebouwd te zijn uit kiezelstenen :/
hm maar vergeet niet dat het dus mijn eerste keer is :Y)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
langezwieper schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:02:
ik durf het bijna niet de posten :'(

eerste poging

Dit is de eerste keer trouwens dat ik iets met het c4d programma maak.
Mijn kasteel lijkt opgebouwd te zijn uit kiezelstenen :/
hm maar vergeet niet dat het dus mijn eerste keer is :Y)
nou ziet er best aardig uit hoor voor een eerste poging! Als je een beetje met belichting speelt en schaduws aanzet ziet het er meteen veel beter uit :)

@bozozo: #2! Is dat nu trouwens gedaan met een displacement map ofzo? En moet je eignelijk ook veel poly's hebben om zo'n map toe te passen?

[ Voor 12% gewijzigd door Menesis op 11-11-2005 12:24 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

net even de grote toegangspoort zitten maken :

*klik*

Dat masker ziet er al best goed uit! Een borstplaat is toch ook zo gemaakt, je gebruikt gewoon de zelfde texture als de helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
WIP #2 van het paardje. (misschien ga ik sinterklaas ook nog maken :D )
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paardwip2.jpg
Over de kop ben ik aardig tevreden, alleen moeten de oren iets anders naar mijn idee. Maar nu even genoeg gemodelleerd :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Dark Blue schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:38:
dntje, wist je dat de kaarsrechte baksteen in de Middeleeuwen nog niet echt per bulk te bestellen was? ;)
Ja ik weet het, maar ik was zowieso al van plan om er een texture van te maken :) (dus een texture van groffe stenen) omdat het al een beetje veel poly's waren en ik wilde er nog een molen oid. bij maken en dan zouden het nóg meer poly's worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
WIP 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.fromthehill.nl/3d/wip/3.jpg

verhoudingen veranderd, ramen toegevoegd, hek gemaakt, torens gemaakt.

Ik zit nog steeds met het probleem (zie vorige WIP) dat het allemaal op duplo lijkt, vooral de ge-bevelde randen van de kantelen. Iemand een idee hoe ik dit realistischer kan maken?

EDIT: ik had de post van ICEMANCOOL over het hoofd gezien.. Bedankt voor je hulp! ik denk dat ik hier wel wat mee kan.

[ Voor 17% gewijzigd door Freelance op 12-11-2005 16:25 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
edges chamferen met een hele kleine waarde ?
of geen smooth gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Menesis schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:45:
WIP #2 van het paardje. (misschien ga ik sinterklaas ook nog maken :D )
[afbeelding]
Over de kop ben ik aardig tevreden, alleen moeten de oren iets anders naar mijn idee. Maar nu even genoeg gemodelleerd :P
Volgens mij moet je de oren 30 graden naar buiten draaien. Ze staan bij een paard niet helemaal naar voren toe namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

en dichterbij elkaar als je het mij vraagt...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een eerste WIP van mij, ga zoiezo iets anders maken nog als onderwerp.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/V38_Wip1_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mirrorshade schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:22:
[...]

Volgens mij moet je de oren 30 graden naar buiten draaien. Ze staan bij een paard niet helemaal naar voren toe namelijk
Neehoor, dat maakt helemaal niks uit. Ze kunnen naar buiten, zelfs 180 graden buitenom naar achteren draaien :P al naar waar een paard geluid vandaan hoort. Normaliter staan ze opzij gedraaid (duf) of alert recht naar voren gericht. Is het paard boos of valt het aan, dan liggen de oren plat in de nek en zijn de neusgaten groot wijdopen gesperd.
De oren mogen dan in dit geval ook iets groter en iets opener zijn. Serieus, een paard wordt niet gelijk een ezel als je dat doet. Er zit trouwens een klein aanzetje, een soort kogelgewrichtje, aan het oor, dat mogelijk maakt dat ie draait. En ja, ze mogen iets dichter bij elkaar (best wel wat eigenlijk).

...zei DB, die net weer een uur lang over de oortjes van een pony heeft gestaard en overal heen is gedraafd :)

Oja, en die hobbel op de neusbrug onderaan hoeft niet per sé, die mag je ook glad houden; als je mar kunt zien dat de neus eigenlijk uit twee 'botten' bestaat, dwz, van de oren tot aan de neusgaten lopen twee lijnen. Een paardenneus is geen rond worstenrolletje, het is eigenlijk nog best vierkant.
De ogen zijn opvallend groot. Paarden hebben wimpers en ze hebben ook neus- en kinharen.

De nek mag je achter de oren iets fijnknijpen, de nek achter de oren is namelijk vrij smal aan de bovenkant. Manen hangen als een kammetje naar beneden langs de hals; tussen de oren hoef je eigenlijk niets dan wat stoppels te doen, en voorop het voorhoofd mag je gewoon een vrolijke dot leggen aka een mini-uitvoering van de staart :)

[ Voor 40% gewijzigd door Dark Blue op 11-11-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Hier boven sprak een echte paarde liefhebber O+

Ja ik kijk ook alleen maar naar wat foto's... Ik heb me nog nooit echt verdiept in dieren. Hoewel ik dieren graag mag :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mirrorshade op 12-11-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Ik zie allemaal grauwe en duistere plaatjes. :p

Ik ga iets in de richting van Robin Hood doen, beetje de sfeer van de Disney Film (waarin Robin een vos is) nemen. Wat een prachtige tekenfilm ook. Nostalgie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wauw, bedankt!!! :> Heel wat nuttige informatie!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
hier dan mijn eerste uberwip :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip01.jpg

van de week eens kijken of k wat tijd heb voor verdere uitwerking, heb namelijk tentamenweek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
WIP paard:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paard1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paard2.jpg
Alleen de oren en het gebied daaromheen (oa z'n voorhoofd) willen maar niet goed lukken. Morgen ga ik wel weer verder :P

en nog een wire.

[ Voor 18% gewijzigd door Menesis op 12-11-2005 19:14 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Menesis schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:11:
WIP paard:
[afbeelding]

[afbeelding]
Alleen de oren en het gebied daaromheen (oa z'n voorhoofd) willen maar niet goed lukken. Morgen ga ik wel weer verder :P

en nog een wire.
Je mag de oren nog wel iets verder 'uit de mesh' laten komen hoor :)
Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.plastercity.com/blogs/Horse.jpg
Dus bovenop het hoofd naast elk oor even 'indrukken' dan komt vanzelf die bobbel in het midden er meer uit. Daar houdt namelijk de hals / het nekbot op.
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/23/26507774_8213bfa39c_m.jpg

Anyway, ik heb hier op papier een schetsje staan, ik moet het gaan uitwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145189

Aargh Middeleeuwen, een onderwerp dat me erg aanspreekt, alleen wel spijtig dat ik niet kan 3D-Modelleren :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jawel... dat kan iedereen... ik ben van nature 2d'er maar ik model zo hier en daar ook wat mee, heb zelfs al 2 contests gewonnen met een blokkendoosprogramma dat Vue d'Esprit heet! :)

Komop, ren naar de winkel en probeer het gewoon uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wederom bedankt Donker Blauw! Met die oren moet het wel gaan lukken, alleen wat bedoel je precies met dat bobbeltje van zn gewricht? Ik zie nergens op die foto's een bobbeltje namelijk... :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Menesis schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:12:
Wederom bedankt Donker Blauw! Met die oren moet het wel gaan lukken, alleen wat bedoel je precies met dat bobbeltje van zn gewricht? Ik zie nergens op die foto's een bobbeltje namelijk... :)
volgens mij die bobbel waar die witte stip zit, midden tussen z'n ogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nietes Daniel :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/45e96cf12803f736ad21c71783bc4364/full.jpg
'Servet' zo heet het niet maar dat moet je je er bij voorstellen, een opgerolde servet met zo'n punt...
Dan een kogel eronder
Dan een kom oftewel het hoofd waar dat ding in rust. Daarom kan hij zover ronddraaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153356

Ik zal ook es zien of ik wat in elkaar kan knutselen.
Hier eerst een paar wipjes:

Afbeeldingslocatie: http://leocarch.wyger.nl/Images/Blijde_wip_01.jpg
Blijde

Afbeeldingslocatie: http://leocarch.wyger.nl/Images/Stormram_wip_01.jpg
Stormram

C&C graag

LeoCarch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

LeoCarch, heb jij het boek 'Hoe Werkt Dat?' van Readers Digest? Prachtig boek waarin al die werktuigen ook beschreven staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153356

Dark Blue schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:23:
LeoCarch, heb jij het boek 'Hoe Werkt Dat?' van Readers Digest? Prachtig boek waarin al die werktuigen ook beschreven staan. :)
Nee, ik heb wat gezocht op google, en heb een paar van die voertuigen gevonden. Om vervolgens mijn eigen interpretatie er aan te geven (om het zo simpel mogelijk te houden :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
hier weer een updateje van mijn kasteel:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip03b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip05.jpg

nu eerst nog de andere 3 torens en de muren en daarna eens kijken wat k op het plein kan maken ;)

edit: srry dark blue, k weet ook weer niet zo precies hoe een paard in elkaar zit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door DP Kunst op 13-11-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Bozozo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:45:
Een van deze twee wordt final ivm tijdgebrek:
[afbeelding]
[afbeelding]

Graag jullie oordeel over welke de beste is :> Persoonlijk vind ik de eerste het meest evil maar op de tweede is het model beter te zien. :?
Ik vind twee beter... ! Goed bezig geweest met licht enzo.. Daardoor krijgt het een vet mooie uitstraling. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

helemaal mee eens. #2 ziet er stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Hmm ik ga me er ook 's aan wagen.
En ik ga nog niet zeggen wat het wordt, want het mislukt toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

Anoniem: 115073 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:59:
Hmm ik ga me er ook 's aan wagen.
En ik ga nog niet zeggen wat het wordt, want het mislukt toch :P
dat getuigt neit van al te veel zelfvertrouwen ;)

btw, misschien ga ik ook maar eens meedoen. Het enige wat ook ooit gemaakt heb zijn een paar tutorials en een potloodje. Maar misschien dat ik de draad maar weer eens op ga pakken, want dit onderwerp spreekt me enorm aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beter als verwacht, maar toch nog zo brak als de pest :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 115073 schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:41:
Beter als verwacht, maar toch nog zo brak als de pest :P

[afbeelding]
Oei, competitie! :P

* SnoeiKoei is ook met een draak bezig... Nog geen WIPs te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Great minds think alike ;)
Ik zit te twijfelen of ik hem helemaal ga riggen (of skinnen, hoe heet het)..Daar heb ik namelijk nog geen ervaring mee, ooit moet ik het leren ;)
Of ik gooi meneer gewoon in de editable poly en zet m handmatig in de gewenschte positie.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste