3D Contest v38:Middeleeuwen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.891 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 115073 schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:19:
Great minds think alike ;)
Ik zit te twijfelen of ik hem helemaal ga riggen (of skinnen, hoe heet het)..Daar heb ik namelijk nog geen ervaring mee, ooit moet ik het leren ;)
Of ik gooi meneer gewoon in de editable poly en zet m handmatig in de gewenschte positie.
Haha, great minds think alike indeed! Ik zit namelijk met hetzelfde dilemma... Zou dolgraag kunnen skinnen etc. maar heb er de tijd niet voor (noch het geduld) om het nu voor deze contest te leren! Waarschijnlijk doe ik het dus ook gewoon in EP mode.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ziet er al goed uit Features! Waarschijnlijk nog op je to-do lijstje maar ik zeg het toch maar even:
- klauwen met dikkere (getaperde) tenen (buitenste ook wat meer naar buiten draaien) en grote kromme nagels;
- enorme hoorns op de hele nek en rug (veel groter dan de huidige) en twee nog enormere hoorns op de bovenkant van de kop;
- overdreven grote ogen;
- tanden
- vuur!
- geroosterd voetvolk!! :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Nu menig oor te hebben afgesneden van het lieve paardje heb ik het dan eindelijk een oor weten te geven waar ik aardig tevreden mee ben. Dat van die "servetten" was btw wel een goeie voor het inzicht in de vorm :D
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paardwip3.jpg
Nu de rest van het lijf nog, maar dat gaat denk ik (hoop ik) wat sneller dan het hoofd.

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 14-11-2005 20:23 . Reden: link type ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Laatst online: 11-12-2024
DaNiEl KuNsT, hoe maak jij die uitstulpingen op de kasteel muren? Bijv die cirkelvormige muur. Maak je dan een cirkel van bijv ik noem maar wat 64 segments en extrude je dan om en om een stukje, of is daar een makkelijkere manier voor? En doe je het met 3dsmax of een ander programma?

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-05 19:48

Patriot

Fulltime #whatpulsert

DaNiEl KuNsT schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:37:
hier weer een updateje van mijn kasteel:

[afbeelding]

[afbeelding]

nu eerst nog de andere 3 torens en de muren en daarna eens kijken wat k op het plein kan maken ;)

edit: srry dark blue, k weet ook weer niet zo precies hoe een paard in elkaar zit ;)
Hey,

Ik ben nieuw in dit topic, en modelleer zelf (nog) niet echt, maar commentaar is toch altijd welkom?

Over dat 2e kasteel: Hij is vet mooi, alleen is de hoeveelheid ramen in de hoogste toren een beetje overkill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125341

Ik vind de hoeveelheid ramen juist wel mooi daardoor krijgt het juist de uitstraling van een kolossale toren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125341 op 14-11-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
DemoniCEVL schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:57:
[...]

DaNiEl KuNsT, hoe maak jij die uitstulpingen op de kasteel muren? Bijv die cirkelvormige muur. Maak je dan een cirkel van bijv ik noem maar wat 64 segments en extrude je dan om en om een stukje, of is daar een makkelijkere manier voor? En doe je het met 3dsmax of een ander programma?
precies zoals je zegt. een tube met heel veel segments en dan 3 stukjes breed. dan om t stukje extruden. k gebruik 3dsmax ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

wip2 :P
He's alive, and he's pissed off already :D

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip7.jpg
Click voor grote versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Looking good! Alleen zou ik de klauwen veranderen als ik jou was: nu staan ze allemaal parallel, het is wat realistischer (denk ik) als je ze wat uiteen spreidt en een 'duim' -klauw erbij maakt.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip08a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip08b.jpg

en weer een updateje. nog 1 muur te gaan en de torentjes.
enne, in de grote toren zijn niet echt ramen, t is meer een soort ronde gallerij ;)

strax t leukste, texturen :/

[ Voor 7% gewijzigd door DP Kunst op 15-11-2005 01:01 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 115073 schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:40:

[afbeelding]
Click voor grote versie.
Ziet er goed uit! Alleen clicken voor grotere versie doet et nie :P

Edit: de huid ziet er vast realistischer uit als je de cellular map die je er nu op hetbt zitten kopieert naar het bumpmap slot, of met displacement aan de gang gaat. Maar ik neem aan dat de texture nog WIP is?

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Lange tijd afwezig geweest. Maar, ik heb een goeie rede :P Ik heb geen internet :'(

Heb het een paar dagen lang met mn GSM - GPRS verbinding moeten stellen. En om dan ff dit topic te gaan bekijken voor 6 euri's per MB.. euhm... liever njet :P

Ik ga maybee in t a.s. weekend wat dingetjes in elkaar toolen als mijn uitgaansleven het toelaat :P

Ik zit ook met een idee om een 3D Animatie contest te beginnen. Denken jullie dat daar animo voor is? Het is toch wel een gemis van de W&G topic dat er eigenlijk niks van animatie is.
Kan degene die altijd die polls maakt er even 1tje aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Een animatie contest lijkt mij ook nog altijd erg leuk! Misschien moeten we een topicje openen om over de vorm ervan te discusiëren?
Je kan natuurlijk zeggen: 'maak een lopend mannetje' maar wat je ook wel eens ziet is dat er een (kort!) audiofragement van bijv. een film beschikbaar wordt gesteld en dat je daar dan een filmpje bij moet maken.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:53
the raptor schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:44:
Kan degene die altijd die polls maakt er even 1tje aanmaken?
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi

Wel een goed idee maar ik weet niet of er voldoende processor power aanwezig is onder de deelnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Nondeju mensen, wat maken jullie een mooie dingen op de pc... ik zit vol verbazing te kijken hoe jullie die stoere shit uit de pc toveren.

Dat plaatje van die kop van bozozo, echt onwijs vet!

Ga zo door! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Anoniem: 115073 schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:40:

[afbeelding]
Click voor grote versie.
Ziet er al erg leuk uit, alleen denk ik dat een ander viewpoint je render een stuk indrukwekkender zou maken... Probeer er ook niet te veel mee te doen, zodat je geen overkill creeert.

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
@Features, probeer wat minder aandacht te vestigen op de symmetry, het is nog te zichtbaar eigenlijk. Laat sommige stekels in zijn rug een stekel worden bijvoorbeeld. Nu zijn het 2 rijen eigenlijk. Maak een paar halve stekels aan die je op de symetry lijn zet. Voor de rest... _/-\o_ Complimenten!!!

Een draak blijft natuurlijk een mytisch beest maar je zou kunnen overwegen om de bouw van de draak wat realistischer te kunnen maken, uitgaan de van het feit dat de vleugels eigenlijk zijn handen zijn. Let hierbij op scharnier punten, de 'vingers' etc. Op het moment dat je de draak zou willen riggen zou dat wat makkelijker worden...(http://www.arclight.net/c...rations/dragonanatomy.htm)
offtopic:
Fantastisch om te zien dat er wezentjes op deze aardbol rondlopen die de moeite nemen om de anatomie van een draak uit te werken...

Heb ooit een tijdje met Zbrush gewerkt en dit kan zeker een overweging zijn om een draak te modelen. Na modelen alles omporteren in max, texturen in klaar. Echt een waanzinnig programma...
http://206.145.80.239/zbc/featured2col.php

[ Voor 69% gewijzigd door Folkert op 15-11-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 125341 schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:28:
Ik vind de hoeveelheid ramen juist wel mooi daardoor krijgt het juist de uitstraling van een kolossale toren.
Daar ben ik het ook wel weer mee eens :P maar het idee dat je zo'n penthouse toch wel als je slaapkamer of study wil gebruiken en er dan opeens op je toren geschoten wordt... dan is dekking ver te zoeken! :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Laatst online: 24-02-2024
Folkert schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:55:
[...]

http://poll.dezeserver.nl/index.cgi

Wel een goed idee maar ik weet niet of er voldoende processor power aanwezig is onder de deelnemers
Als je een goeie deadline stelt, moet dat niet zo'n probleem zijn.

Op CG talk staan ook animatie contests.
In principe kan iedereen modellen. Animeren word al een stuk moeilijker.

En dan gewoon in dezelfde stijl. Een onderwerp geven, en verzin daar maar eens een animatie bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
@Raptor: bij CG Talk worden ook allerlei uitdagingen gedaan: animeer een zo realistisch mogelijke middeleeuwse katapult zonder keyframe animation (dus bijvoorbeeld met Reactor en vergelijkbare simulaties) of een zo realistisch mogelijke achtbaan. Het gaat dan dus niet om het model maar om de bewegingen, de fysics die moeten kloppen enz. Erg interessant en erg leerzaam maar alleen zolang er veel geexperimenteerd wordt en zolang mensen kennis en trucs delen. Ik ben alleen bang dat er op dit forum onvoldoende kennis aanwezig is voor dat soort projecten... Ik vind het wel een erg gaaf idee. Ideeën voor onderwerpen: het (op-)vliegen van een vogel, het (versneld) groeien van een plant.

Dit gaat trouwens wel erg offtopic hier, misschien moet er een nieuw onderwerp over worden geopend waar alleen over een animatiecontest kan worden geouwehoerd. Anders sneeuwt deze (ook erg leuke) contest een beetje onder, zonde.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ben een beetje aan het rotzooien alvast met belichting. Ik heb eigenlijk nog nooit een licht tutorial gedaan.

Deze render heb ik uiteindelijk met een skylight gemaakt. Wel mental-ray gerenderd in 3dmax.

Klik hier maar

Nu nog iets zo zien te krijgen dat er duidelijker schaduws komen, die ontbreken een beetje volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Gewoon een extra licht neerzetten (een direct light) die als zon dienst doet. Je hebt nu eigenlijk alleen het licht nagebootst dat de atmosfeer op je scene werpt.
Als je een bewolkte dag wil hebben moet je uiteraard geen directlight toevoegen :P
Ik zou trouwens de skylight een ebetje blauw licht geven en de direct light een beetje geel/oranje.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Folkert schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:23:
@Features, probeer wat minder aandacht te vestigen op de symmetry, het is nog te zichtbaar eigenlijk. Laat sommige stekels in zijn rug een stekel worden bijvoorbeeld. Nu zijn het 2 rijen eigenlijk. Maak een paar halve stekels aan die je op de symetry lijn zet. Voor de rest... _/-\o_ Complimenten!!!

Een draak blijft natuurlijk een mytisch beest maar je zou kunnen overwegen om de bouw van de draak wat realistischer te kunnen maken, uitgaan de van het feit dat de vleugels eigenlijk zijn handen zijn. Let hierbij op scharnier punten, de 'vingers' etc. Op het moment dat je de draak zou willen riggen zou dat wat makkelijker worden...(http://www.arclight.net/c...rations/dragonanatomy.htm)
offtopic:
Fantastisch om te zien dat er wezentjes op deze aardbol rondlopen die de moeite nemen om de anatomie van een draak uit te werken...

Heb ooit een tijdje met Zbrush gewerkt en dit kan zeker een overweging zijn om een draak te modelen. Na modelen alles omporteren in max, texturen in klaar. Echt een waanzinnig programma...
http://206.145.80.239/zbc/featured2col.php
Leuke en leerzame reactie ! :)
Erg bedankt.

Ik heb echt uren lopen uitpluizen of ik wel of geen voorpoten wou doen. M'n vrienden houden stug vast dat ze wel degelijk voorpoten hebben, maar ik zie de vleugels als voorpoten ;)

Ik moet daar nog even over denken; ik heb de voorpoten in ieder geval zo gemoddeled dat ze makkelijk te verwijderen zijn.

Zbrush wou ik al gaan gebruiken, dus erg leuk dat je daarover begint ;) Alleen dat is zeker niet gratis? Ik heb daar namelijk een tijdje geleden al naar gezocht en ik kon geen trial vinden.
Of ik zoek gewoon slecht, dat kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Toch maar weer wip:
Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/1530/maskerwip54gs.jpg

En een render zonder achtergrond en bump map zodat je het model beter kunt zien:
Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/8332/maskerwip5clean0nu.jpg

De borstplaat is net zoals de helm simpel en strak, met vier spleten over de onderbuik. En evil armor kan natuurlijk niet zonder stekelige schouderstukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158992

Bozozo schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:20:
Toch maar weer wip:
[afbeelding]

En een render zonder achtergrond en bump map zodat je het model beter kunt zien:
[afbeelding]

De borstplaat is net zoals de helm simpel en strak, met vier spleten over de onderbuik. En evil armor kan natuurlijk niet zonder stekelige schouderstukken :P
Ziet er wel vet uit zo met die achtergrond.

Srry dat het van mij kan een beetje stil is, ben van et weekend weg geweest en een andere auto en blablabla, gewoon te druk dus :P. Maar ik pak van de week de draad weer op en zal weer verder gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:00
Ik kan het niet helpen maar ik krijg een beetje een Darth Vader gevoel, alleen de cape mist nog

Spec`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

ach je hebt nog een maand de tijd :)

Een extra lichtbron helpt iid wel
render 6
render 6b

Nu weeer verder gaan met mijn koninkrijk, moet nog veel gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3Tone
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb wel een probleempje met de tweede link.
Ik krijg dan een error te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

TheCondor schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:36:
Ik kan het niet helpen maar ik krijg een beetje een Darth Vader gevoel, alleen de cape mist nog
Dat was me al opgevallen inderdaad... maar toch zijn het heel verschillende modellen. De enige overeenkomst met Vader is het hoekige, naar voren uitgedeukte deel van de helm met de vier uitsparingen. Blijkbaar is dat zó kenmerkend voor Darth dat je het meteen met hem associeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mirrorshade schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:49:

render 6
render 6b

2e link moet zijn: render 6b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Dank u, had idd een typo gemaakt. Maar het is inmiddels al weer verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Mirrorshade schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:49:

render 6
render 6b

Ik geloof dat er wat mis gaat met je schaduwen op de plek waar de muur bij de toren komt. Er mist wat schaduw; verder ziet het er goed uit

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Zo het paard is wel redelijk af nu. Alleen nog texturen en 'hairen' :P
Verder moet hij hier en daar nog wat worden bijgeschaafd.
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/paardwip4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Menesis op 16-11-2005 00:34 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
zow, hier weer een paar wipjes. k ben eens met de belichting aan de gang gegaan. de tip van een oranje licht was wel een goeie :D . k heb nu de buitenkant zo goed als af, nu het binneplein nog.

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/1425/wip105lr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/9867/wip127gd.jpg

@menesis: nice paard. k vind m erg mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

@menesis: effe snel: zn nek is te lang en zn buik/lichaam is te klein of dun. Verder is zn hoofd nog niet goed, mist wat detail, en de neus is nog te dun of iig niet goed. En zn hoeven zijn te dun :P

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:54:
zow, hier weer een paar wipjes. k ben eens met de belichting aan de gang gegaan. de tip van een oranje licht was wel een goeie :D . k heb nu de buitenkant zo goed als af, nu het binneplein nog.

[afbeelding]

[afbeelding]

@menesis: nice paard. k vind m erg mooi ;)
Erg mooi!!!! Echt een hele mooie belichting!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

maar niet vergeten om een poort naar buiten te maken nog :P ik zie daar nu nog een dichte muur :p

verder ziet het er prachtig uit!

over dat paard nog... de voorpoten zien er net uit als robotpoten...ze missen iets van spiermassa ofzo..

en zijn buik en verbinding met poten lijkt meer op die van een hond, een tekkel ofzo :P

[ Voor 16% gewijzigd door Tjeemp op 16-11-2005 17:22 ]

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
timovdz schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:21:
maar niet vergeten om een poort naar buiten te maken nog :P ik zie daar nu nog een dichte muur :p

verder ziet het er prachtig uit!

over dat paard nog... de voorpoten zien er net uit als robotpoten...ze missen iets van spiermassa ofzo..

en zijn buik en verbinding met poten lijkt meer op die van een hond, een tekkel ofzo :P
die poort is er al wel hoor ;) moet je maar naar vorige wips kijken.

btw, deze contest lijkt een stuk doder dan de vorige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
hier een wipje. Ik heb niet zoveel tijd op moment, maar wou het toch maar weer eens proberen.
btw, moet ik nog iemand mailen om me in te schrijven, of is deze post genoeg?

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/got1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/got2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door DemoniCEVL op 16-11-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:45:
[...]

die poort is er al wel hoor ;) moet je maar naar vorige wips kijken.

btw, deze contest lijkt een stuk doder dan de vorige :/
zie op geen 1 wip aan de binnenkant een gat waar de poort naar binnengaat hoor.. aan de buitenkant allemaal goed en netjes enzo...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
ow, hmm.., maar hij is er wel ;) k heb alle gaten doorlopend gemakt. in de torentjes zit er zelfs een soort kamertje achter de ramen ;)

Anoniem: 147262

Leuke wips allemaal :) ik ben dit aan het maken:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/V38_Wip2_klein.jpg

het moet een cathedraal worden

• DP Kunst
wow _/-\o_
dat ziet er al goed uit. zou de binnenkant kunnen zijn van mijn kerk achtige iets O-)

hier dan een wipje MET mn poort van binnen erop (goed zoeke, zit btj in de schaduw)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip13b.jpg

en hier dan nog 1 van het totaal

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip14.jpg

hhmm.., zie net dat er nog een stuk dak is met de verkeerde kleur, nouwjah, dat komt wel goed :P

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Wow ziet er al echt goed uit! Die bogen zijn net echt ;P

Maar niet te snel gaan met al die models ik moet nog zo veel doen !

Zal vandaag maar eens wat concrete gebouwen in mijn kasteel gaan plaatsen dan alleen maar steeds een paar muurtjes :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Menesis schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:33:
Zo het paard is wel redelijk af nu. Alleen nog texturen en 'hairen' :P
Verder moet hij hier en daar nog wat worden bijgeschaafd.
[afbeelding]
Woei daar zag ik je gisteren aan werken op io. Dacht al dat ik dat paard eerder had gezien :P

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 17:01

MaDDoG

De brakste schakel

Een zwaard voor onze held:
Afbeeldingslocatie: http://gekkehond.sohosted.com/albums/userpics/10009/normal_Middeleeuwen01.jpg
En het heft:
Afbeeldingslocatie: http://gekkehond.sohosted.com/albums/userpics/10009/Middeleeuwen02.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MaDDoG op 17-11-2005 12:13 ]

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

VET :9

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 17-11-2005 12:28 ]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Wat voor materiaal hebt je voor het blad gemaakt? Ik heb zoiets ook wel eens geprobeerd, maar nooit zo netjes gekregen als jij hem hebt.

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:01
Anoniem: 147262 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:52:
Leuke wips allemaal :) ik ben dit aan het maken:

[afbeelding]

het moet een cathedraal worden
Vet!!! ben nu al erg benieuwd naar het eindresultaat.
Aan het einde van het schip (middengedeelte van de kerk) een mooi glas in lood raam :>.

Ik zie zo niet vanwaar het plaatje gerenderd is maar het schip is normaal hoger als de zijbeuken.
Hier nog een paar referentie plaatjes waar je misschien wat aan heb:

Mocht je je eigen glas in lood raam willen ontwerpen :7
http://members.home.nl/ro...Geometrie%20principes.jpg
Profielen van lijsten, gewelfribben en raamprofiel
http://members.home.nl/ro...iddeleeuwen/profielen.jpg
Bogen en doorsnede
http://members.home.nl/ro...ddeleeuwen/spitsbogen.jpg

succes

• DP Kunst
hea, das voor mij ook wel handig. k had ook in de planning om ene paar glas in lood ramen in mijn kerk achtige iets te maken :P

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:01
DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:54:
hea, das voor mij ook wel handig. k had ook in de planning om ene paar glas in lood ramen in mijn kerk achtige iets te maken :P
Ook jij mag er gebruik van maken :+

• Menesis
ajampaniki schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:42:
[...]

Woei daar zag ik je gisteren aan werken op io. Dacht al dat ik dat paard eerder had gezien :P
Haha geinig! Spreek me maar een keer aan ofzo :P
Maar over de C&C's op mn paard. Ik was inderdaad iets teveel uitgegaan van een hond! :D Maar goed, hij ik ga hem wel wat dikker maken enzo. Veel tijd wil ik er echter niet meer aan besteden, want ik wil ook nog een ridder én sneeuwlandschap maken :+

Mixed Reality dev

Thanx voor de tips plint; dat middenstuk moet idd hoger maar ik was nog niet zover.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/V38_Wip4_klein.jpg

meot eens goed naar de verhoudingen kijken denk ik

• Menesis
updeet:
Ik ben maar eens begonnen met het landschap: een bergrug met sneeuw. Het materiaal is lekker uitgebreid geworden (voor mijn 'standaarden' in ieder geval :P).
De achtergrond is een foto met wat fog, dat ga ik nog zeker veranderen. Misschien modell ik daar ook wel een berg.
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/wip-berg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/wip-bergwire.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/wip-bergijsmap.jpg

Mixed Reality dev

• DP Kunst
hier vas een wipje van 1 van de glas in lood ramen:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/glasinlood.jpg

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Hmm ik zou willen dat ik dat ook kon, ik zou dan (nog) niet aan een contest mee doen, maar rustig m'n tijd ervoor nemen. Ik ben al eens met 3dsmax7 begonnen, maar vond dat niks. Weet iemand nog een goed programmatje voor echte noobs?

Anoniem: 118498

paint :+

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

DeepSeven schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:48:
[...]
Wat voor materiaal hebt je voor het blad gemaakt? Ik heb zoiets ook wel eens geprobeerd, maar nooit zo netjes gekregen als jij hem hebt.
Ik heb gewoon het standaard "Gold" materiaal van Lightwave erop geplempt, en de kleur naar koud lichtblauw veranderd.

Toen even snel met Monte-Carlo radiosity, een HDRI map, en wat area lights gerenderd, dat scheelt ook een hoop.

to repetitive music."

• Folkert
SjorsVN schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:55:
Hmm ik zou willen dat ik dat ook kon, ik zou dan (nog) niet aan een contest mee doen, maar rustig m'n tijd ervoor nemen. Ik ben al eens met 3dsmax7 begonnen, maar vond dat niks. Weet iemand nog een goed programmatje voor echte noobs?
Ik weet niet waarom het niks was maar elk 3D pakket werkt volgens dezelfde principes. Het ene pakket is beter in Nurbs(Maya) en Max is echt een poly Model pakket. Gezien je nog niet echt veel ervaring hebt zou ik toch echt aanraden om toch maar wegwijs te worden in 3D max al is het alleen maar om het feit dat de meeste gebruikers hier met dat pakket werken. En mocht je vragen hebben dan is er ook snel een antwoord... ;)
Ik denk verder dat, uitzonderingen daargelaten, de meeste mensen van dit forum modellen uit hobby en blijkbaar allemaal zijn begonnen met 3Ds max... gewoon beginnen met een blokje en dan op renderen drukken.(dan nog 4 tubes erbij en je hebt een Audi A3... :+ ). Gewoon een beetje geduld hebben en dan komt het allemaal goed.

Persoonlijk vind ik 3Ds Max een erg vriendelijk pakket om mee te werken. ik heb gewerkt met Maya, LightWave en Cinema maar Max heeft echt mijn voorkeur omdat het een erg vriendelijke omgeving heeft. Dus als Max echt niets is, ga dan eens kijken naar pakketten als Zbrush, Silo of Mod. Deze paketten gooien het modellen over een andere boeg(het kan je voorkeur hebben).

[ Voor 36% gewijzigd door Folkert op 17-11-2005 16:42 ]

• DemoniCEVL
Oké 1337 3dsmax'ers. Mss weet iemand hier hoe dit kan, of het überhaupt wel kan.
Als ik een blok heb, ff een simpele met 4 faces voor;
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/3ds1.jpg

Als ik dan die 4 faces selecteer op 0 extrude, en vervolgens scale krijg je dit effect:
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/3ds2.jpg

Maar ik wil eigenlijk dit effect bereiken:
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/3ds3.jpg

Is er een manier om dat snel te doen, ipv elke face aparte te extrude en vervolgens te scalen? Dus zeg maar dat je ze gewoon alle 4 kunt selecteren, maar dan kunt extruden zoals ie dat zou doen als je ze elk apart zou doen zoals in de 2e afbeelding.

Dat lijkt me namelijk nogal handig als ik bijv muren e.d. wil maken met real geometry.
Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel, want ik kan het nogal slecht uitleggen volgens mij.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:55
Menesis schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:42:
updeet:
Ik ben maar eens begonnen met het landschap: een bergrug met sneeuw. Het materiaal is lekker uitgebreid geworden (voor mijn 'standaarden' in ieder geval :P).
De achtergrond is een foto met wat fog, dat ga ik nog zeker veranderen. Misschien modell ik daar ook wel een berg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik moet ook nog een omgeving maken ( niet voor deze contest )

• Menesis
DemoniCEVL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:28:
Oké 1337 3dsmax'ers. Mss weet iemand hier hoe dit kan, of het überhaupt wel kan.
[afbeelding]

Als ik dan die 4 faces selecteer op 0 extrude, en vervolgens scale krijg je dit effect:
[afbeelding]

[afbeelding]

Is er een manier om dat snel te doen, ipv elke face aparte te extrude en vervolgens te scalen? Dus zeg maar dat je ze gewoon alle 4 kunt selecteren, maar dan kunt extruden zoals ie dat zou doen als je ze elk apart zou doen zoals in de 2e afbeelding.

Dat lijkt me namelijk nogal handig als ik bijv muren e.d. wil maken met real geometry.
Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel, want ik kan het nogal slecht uitleggen volgens mij.
toon volledige bericht
gebruik, het knopje 'inset' eens ipv extrude ;)

Mixed Reality dev

• Menesis
Heaget schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:36:
[...]

Wauw! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik moet ook nog een omgeving maken ( niet voor deze contest )
Wat precies? het materiaal? De basis daarvoor is deze tutorial: http://www.3dm3.com/tutorials/mount/
Daarmee leer je een scheiding te maken tussen twee materialen, afhankelijk van hoe schuin je geometrie is.

Mixed Reality dev

• Folkert
DemoniCEVL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:28:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

toon volledige bericht
Je kan indien je meerdere poly's selecteert steeds een keuze maken bij een bewerking of dat per groep gebeurt of per poly, moet je even op dat kleine icoontje naast de bewerking(button) klikken.

• DemoniCEVL
Ja, dat was wat ik bedoelde, en het werkt. Bedankt folkert!

• DP Kunst
hier mn kasteel met een soort van glas in lood ramen:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip15.jpg

morgen eens kijken of k een stukje kan unwrappen van t dak, daar wat meer reliëf in aanbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik raak heelmaal in de war van dat schijtbouweerk en dan meot ik het ook nog eens gaan texturen ;( .

Plint jij had zo te zien wel wat info over kerken heb je ook een stap voor stap bouwplan ervan ofzo? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/V38_Wip5_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/V38_Wip6_klein.jpg

Ziet er goed uit Daniel door die kleinere details gaat het model wel veel meer 'leven'

Verder weltrustuh allemaal

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 18-11-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert
Anoniem: 147262 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 01:20:
Ik raak heelmaal in de war van dat schijtbouweerk en dan meot ik het ook nog eens gaan texturen ;( .

Plint jij had zo te zien wel wat info over kerken heb je ook een stap voor stap bouwplan ervan ofzo? :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit Daniel door die kleinere details gaat het model wel veel meer 'leven'

Verder weltrustuh allemaal
Misschien moet je je, ipv het geheel, meer gaan richten op kleinere elementen van je bouwwerk. Je structuur is al waanzinnig. Kijk maar eens naar onderstaande links en probeer net als daar een deel van je 'schijtbouwwerk' uit te lichten en dat goed te gaan texturen... want het ziet er wel erg strak uit. Richt je op de details, maak een altaar, pilaren, fakkels, glas in lood, gargoyles etc...
http://www.3dtotal.com/services/cds_new/v13/tut_ferenc01.htm
http://www.3dtotal.com/services/cds_new/v13/tut_ferenc02.htm
http://www.3dtotal.com/services/cds_new/v13/tut_ferenc03.htm
http://www.3dtotal.com/services/cds_new/v13/tut_ferenc04.htm

Meer projecten van deze ontwerper:
http://www.unc.edu/~haraszti/gallerynewo.html

TIP: hier nog een interessante tutorial over het 'aankleden' van een scene:
http://67.15.36.49/team/T...ng_ferenc/building_p1.asp

[ Voor 12% gewijzigd door Folkert op 18-11-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
damn max8, k krijg nu iedere keer een error als k een bepaald onderdeel wil peltmappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Menesis schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:57:
[...]

Wat precies? het materiaal? De basis daarvoor is deze tutorial: http://www.3dm3.com/tutorials/mount/
Daarmee leer je een scheiding te maken tussen twee materialen, afhankelijk van hoe schuin je geometrie is.
Het ging er dus om hoe je de berg maakte, maar dat is me nu wel duidelijke :D Bedankt he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

De Evil doed:
Afbeeldingslocatie: http://gekkehond.sohosted.com/albums/userpics/10009/Middeleeuwen03.jpg

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Weer een wipje van mij kant:
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/9578/deathwip65tj.jpg

Weer in clay zodat je kunt zien dat ik net een paar uur heb zitten prutsen en opruimen om de meshes te kunnen verfraaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Nice! Je hebt met de texture wel een beetje last van zichtbare tiling... maar een mixmap is geen oplossing denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@Bozozo: mss leuk idee dat ie recht voor zich een zwaard vasthoudt. zie tekening hieronder :P

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/7888/naamloos0vy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

-RazieL- schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:09:
@Bozozo: mss leuk idee dat ie recht voor zich een zwaard vasthoudt. zie tekening hieronder :P

[afbeelding]
Hehe, dat is echt de beste tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Ik denk dat-ie beter het zwaard met de punt naar beneden kan houden, dan kun je ook beter z'n helm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Hehe, dat is echt de beste tot nu toe :P
thanx :D ik doe mn best he :P

@Reddy: das ook wel een goeie. dat ie zeg maar op zn zwaard leunt. zoiets dus?:
Afbeeldingslocatie: http://img422.imageshack.us/img422/1813/ridder2qv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Laatst online: 13-05-2015
Nee je moet doen dat hij met zijn handen over elkaar op de punt van het handvat zit. Dat ziet er denk ik wat meer ridderachtig uit :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

-RazieL- schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:36:
[...]

thanx :D ik doe mn best he :P

@Reddy: das ook wel een goeie. dat ie zeg maar op zn zwaard leunt. zoiets dus?:
[afbeelding]
ga met die 2d contest meedoen, die win je zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

dntje schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:43:
Nee je moet doen dat hij met zijn handen over elkaar op de punt van het handvat zit. Dat ziet er denk ik wat meer ridderachtig uit :)
owja, natuurlijk. stom van me |:( naja, lijkt me wel duidelijk voor bozozo. @bozozo: mss kan je een zwaard lenen van MaDDoG ;) (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik maak denk ik een eigen zwaard :)

Probleem is even dat, als ik hem van top tot teen wil renderen, de helm een beetje klein wordt en eigenlijk is de hele ridder alleen maar een aanhangsel van de helm ;)
Maar als ik hem maar tot bijvoorbeeld zn knieën maak, kan ik weer niet de punt van het zwaard in de grond steken...

Keuzes, keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

het beste lijke me tot de rode lijn. dat je nog net stuk van het zwaard ziet en natuurlijk het heft+handen
Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/9726/ridder2qv0vw.jpg

kom ik toch ineens dit tegen: http://img502.imageshack.us/img502/4808/armiesofexigo9ug.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Reemster op 20-11-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ja zo'n render lijkt me prima... de benen zijn toch oninteressant.
Zo mooi als die zal ie alleen niet worden vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik heb de berg toch veranderd. Ik vond het nep dat hij alleen van ijs was dus nu is het meer echte berg met een sneeuwkap erover. Het sneeuwgedeelte vind ik wel redelijk af, alleen het berg deel (de stenen zeg maar) moet ik nog verbeteren, want ook daar moet wat sneeuw op.
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/wip-berg3.jpg

Verder to do: ridder, sneeuwstorm maken, sporen in de sneeuw van het paard, mooie lucht en paard dikker maken (edit: en shadows aan zetten zie ik nu :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door Menesis op 20-11-2005 12:34 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ziet er fantastisch uit!

Misschien wel lollig om een paar dampende vijgen achter het paard te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Bozozo schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:44:
Zo mooi als die zal ie alleen niet worden vrees ik :P
Bedoel je die van mij of die wallpaper? :P

@menesis: nice, maar waar is zn staart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
uuhm.. Die doe ik wel met hair ofzo :P als ik max 8 heb ooit.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Menesis schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:33:
Ik heb de berg toch veranderd. Ik vond het nep dat hij alleen van ijs was dus nu is het meer echte berg met een sneeuwkap erover. Het sneeuwgedeelte vind ik wel redelijk af, alleen het berg deel (de stenen zeg maar) moet ik nog verbeteren, want ook daar moet wat sneeuw op.
[afbeelding]

Verder to do: ridder, sneeuwstorm maken, sporen in de sneeuw van het paard, mooie lucht en paard dikker maken (edit: en shadows aan zetten zie ik nu :+ )
Heb jij misschien een mapje met Displacement Maps?? En zou je die willen delen met mij _/-\o_ Dit heb ik trouwens nu als resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/3125/snowymountain2bewerkt8zw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
zow, maar eens een btj begonnen met texturen en unwrappen enz. k heb al wel 2 daken gedaan van torentjes :P met de 2e ben k vrij lang bezig geweest omdat peltmapping iedere keer vastliep :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip16a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip16b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Heaget schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:49:
[...]

Heb jij misschien een mapje met Displacement Maps?? En zou je die willen delen met mij _/-\o_ Dit heb ik trouwens nu als resultaat.

[afbeelding]
Ik had m zelf getekend met the gimp :P
Gewoon een beetje wit maken waar je een berg wilt :)
Dit is hem: klik

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto11.jpg

ff gerended zonder AA, had geen zin lang te wachten.
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/realdemonic/castle_foto12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
zow, en mn kasteel met 4 getexturede torentjes

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/wip16c.jpg

als volgende t dak van de grote toren texturen, en daarna eens kijken of k alles aan t kasteel gemoddeld heb. strax heb k alles getextured en dan ben k een dingetje vergete. dat wordt trouwens nog een hele klus, want de muren van het geheel zijn uit 1 stuk gemaakt en bestaan uit 12141 faces. misschien dat k m eerst in stukjes knip voordat k ga texturen, maar dat zie ik nog wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik zou het inderdaad simpel houden: opdelen en dan per onderdeel een uvwmap erop, de één box, de ander een cilinder. :)
welke andere manier had je eigenlijk in gedachte??

[ Voor 18% gewijzigd door Menesis op 20-11-2005 22:14 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

@ DaNiEl KuNsT

Die torens zien er al goed uit zo met hun texture! Denk dat ik ook maar eens ga kijken of ik het mappen in versie 8 kan doen. Ik ben daar zo ie zo al geen held in. (0,0 ervaring mee)

Hier een WIP van mijn kant:

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
dankje :)
jah, in max 8 is t echt ideaal, poly's selecteren, klik op pelt, klik op edit pelt, simulate pelt pulling en klaar is kees. de boel nog ff scalen zodat t allemaal goed past en je kunt de boel meteen exporteren (zonder plugin!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Kleine updeet:
Afbeeldingslocatie: http://gekkehond.sohosted.com/albums/userpics/10009/Middeleeuwen04.jpg

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
Hijs vet, maar zijn neusgaten zijn wat groot, en het lijkt nu net of ie zo'n godzilla kin heeft :p
Maar dat is natuurlijk ook kwestie van smaak. Ben benieuwd naar de uiteindelijke draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Menesis schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:14:
[...]

Ik had m zelf getekend met the gimp :P
Gewoon een beetje wit maken waar je een berg wilt :)
Dit is hem: klik
Oke dan, dat is erg simpel ja. Bedankt in ieder geval!

@ MaDDoG

Dat ziet er al mooi uit zeg, ben benieuwd naar de texturing.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste