The Only Good Silence Is The Silence With Music In It
Deadline is op 16 december.Mirrorshade schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:20:
WHAAA deadline is vandaag![]()
Ik heb het nu gewoon weg te druk met school (afstuderen). Maximaal 4 uurtjes heb ik er in zitten nu.
Van mij mag de dealine ook wel na kerst
Mocht de dadline verschoven worden, dan heb ik liever dat iemand anders de puntentelling op zich neemt. Zelf heb ik het ook razend druk met school.
Ter info: (Ik had voorgesteld om de puntentelling van deze contest op me te nemen omdat Folkert niet kan.)
[ Voor 29% gewijzigd door Scipionyx op 14-12-2005 16:47 . Reden: quote toegevoegd ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
=( Protected by witchcraft )=
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Zelf had ik overigens niet veel inspiratie voor een ridder. Ik kon wel weer een harnas maken zoals die in het echt eruit zagen maar daar had ik weinig zin in. Daarom maak ik dit gozertje na. Niet helemaal een autentieke ridder misschien, maar hij heeft wel een zwaard!

Maar goed, dat komt voor de huidige deadline dus nooit af
Mixed Reality dev
p.s. Header werkt niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door DemoniCEVL op 16-12-2005 14:07 ]
"There is no good, only less evil."
1) Je hebt dus tot middernacht (23.59u) om een final te posten!!
2) Nog ff uit de startpost:
Het gaat dus om het eindresultaat: een render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
Nog iets waar ik op werd gewezen (thanx robin222
3) "En nog ff voor de duidelijkheid, omdat t met de andere contest fout ging, IEDEREEEEN die een Final inlevert MOET stemmen, als je niet stemt telt je final ook niet mee!!"
[ Voor 55% gewijzigd door Scipionyx op 16-12-2005 19:54 . Reden: deadline naar middernacht verplaatst ]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
maar ff serieus, doet niemand meer mee? deadline is geweest...
[ Voor 45% gewijzigd door DemoniCEVL op 16-12-2005 19:02 ]
Dat maakt twee
The Only Good Silence Is The Silence With Music In It
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
'brb'
Mixed Reality dev
Idd, my bad. Deadline is dus 23.59uDaNiEl KuNsT schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:06:
jah weinig kans. 16 december = 16 december. daar hoort dus ALLE tijd bij tot 24.00 uur. er zijn zat mensen die dit forum alleen savonds bekijken. mijn render komt vanavond nog, hij is nu namelijk nog bezig... als ik het niet meer red, wordt dit mijn final: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/wip25.jpg
Zelf ben ik alleen morgenochtend waarschijnlijk ff online. sMiddags moet ik werken.. tot ong 20u. Denk dat ik dan om 21u weer online kan zijn. Dan zal ik dan (pas) de finals opzoeken. (Of iemand moet zo lief zijn om dat alvast voor mij te doen
Nog ff de regeltjes:
1) Je hebt dus tot middernacht (23.59u) om een final te posten!!
2) Uit de startpost:
3) "En nog ff voor de duidelijkheid, omdat t met de andere contest fout ging, IEDEREEEEN die een Final inlevert MOET stemmen, als je niet stemt telt je final ook niet mee!!" - (c) robin222Het gaat dus om het eindresultaat: een render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
Scores mailen naar:
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Mixed Reality dev
Als je nog een zwaard, benen en paardentuig moet maken, plus een hq render zal het wel speedmodeling worden ben ik bang...
but here I amXLerator schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:15:
Jeetje wat jammer dat daniel niet meer tijd had, wat ziet dat er leuk uit zegHoe dan ook is dat mijn winnaar
Helaas voor hem mag ik niet stemmen
final render komt er binnen 5 minute aan, uploaden gaat niet zo snel....

[ Voor 16% gewijzigd door DP Kunst op 17-12-2005 00:01 . Reden: plaatje van link gemaakt ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

edit:
ok deze is iets te laat (30min) maar in vind hem toch wat mooier gelukt dan bovenstaande plaatje dus ik zou graag deze als final aandragen: [url=/www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/nightknight2.jpg](klik)[/url]
[ Voor 58% gewijzigd door Menesis op 17-12-2005 00:33 ]
Mixed Reality dev
-de belichting zijn 2x6 direct lights vanaf de zijkant van de scene en er is een spot vanaf de maan die alleen de sneeuw belicht
-het haar van het paard zijn een aantal planes overelkaar. Het materiaal is slechts een gestreepte opacuty map
-wolkjes zijn gizmo's met het fireeffect erin (alleen kleur veranderd in wit
-rendertijd: 4 minuten en 44 seconden (scanline render)
[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 17-12-2005 00:08 ]
Mixed Reality dev
helaas kon ik ook geen ander material bedenken / vinden voor mn rotsen. misschien dat ik hem ooit eens af ga maken. nu iig eerst eens kijken wat het volgende onderwerp wordt
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
steentexture is precies t zelfde gebleven, alleen groter gerenderd...XLerator schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:19:
@Daniel: ik vond je vorige steentexture véél mooier dan je final, jammer! Het water kon ook mooier naar mijn ideeEn 6 uur renderen is wayyyyy te lang voor zo`n render. Ik zou hier zeker mee doorgaan als ik jou was
met het water en die berg ben ik zelf idd ook niet zo tevreden, maarjah, misschien dat k er nog eens wat aan ga doen, maar nu ff niet meer. mn pc trekt t al haast niet meer als k dat ding wel ronddraaie
Verwijderd
Menesis schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:58:
FINAL
[afbeelding]
edit:
ok deze is iets te laat (30min) maar in vind hem toch wat mooier gelukt dan bovenstaande plaatje dus ik zou graag deze als final aandragen: [url=/www.student.io.tudelft.nl/io1192736/3d/nightknight2.jpg](klik)[/url]
- DaNiEl KuNsT
- Jaguar_e
- Menesis
- DemoniCEVL
- Bozozo
Scores mailen naar:
Helaas geen tijd om er een mooie post van te maken, met tabellen en thumbnail-shit
Ik moet nu echt weg (te laat opgestaan

Vergeet niet de scores te mailen!
[ Voor 3% gewijzigd door Scipionyx op 17-12-2005 21:10 ]
hm, dan toch maar niet
[ Voor 14% gewijzigd door Menesis op 17-12-2005 13:34 ]
Mixed Reality dev
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://freepgs.com/daniel_kunst/got/final_.jpg
edit: voted!
[ Voor 10% gewijzigd door DP Kunst op 17-12-2005 13:48 ]
Zal meteen even stemmen
edit: done
[ Voor 6% gewijzigd door Bozozo op 17-12-2005 19:50 ]

Voor de liefhebber hier de .xls
Gefeliciteerd Menesis, DemoniCEVL, Bozozo, DaNiEL KuNsT en Jaguar_e (in deze volgorde
Dan kan nu en in de komende 10 pagina's het soebbatten over het volgende onderwerp beginnen
@DaNiEL KuNsT, waanzinnige render. Heb je plaat altijd gevolgd en het eindresultaat is echt super. Het is dat ik niet mee kon doen en niet kon stemmen....
Maar ach, toch iedereen gefeliciteerd met hun geleverde prestaties. Jullie waren allen waardige tegenstanders, jammer dat het er zo weinig waren
Kwou dat niet alle mensen zomaar konden meestemmen voor een contest onderwerp. Maarja, daar doe je niks aan.
Verwijderd
leuk onderwerp lijkt mij wel: Het Strand
Aan mij nu de taak om de volgende op te zetten straks? Kom maar op met die onderwerpen!
(steentijd? of de industriele revolutie (allemaal stoommachines en smerige straatjes
Mixed Reality dev
SteentijdMenesis schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:33:
Jeeeuj! Ik had echt niet gedacht dat ik zou winnen! Iedereen dan ook gefeliciteerd want ik vind het allemaal erg mooie plaatjes
Hopelijk krijgt de volgende contest weer zulke mooie renders!
Aan mij nu de taak om de volgende op te zetten straks? Kom maar op met die onderwerpen!
(steentijd? of de industriele revolutie (allemaal stoommachines en smerige straatjes))
SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022
misschien is sport iets btw ?
Verwijderd
Evil zou je ook als "Tegenstellingen" kunnen nemen (good and evil, bla bla).
En gefeliciteerd Menesisi, het is een mooie plaat geworden!
Dat klinkt wel leuk!(steentijd? of de industriele revolutie (allemaal stoommachines en smerige straatjes))
Als tegenstelling inderdaad nog beterVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:48:
Sport is al geweest
Evil zou je ook als "Tegenstellingen" kunnen nemen (good and evil, bla bla).
Just as Good
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
dat is ook wel vet jah. daar kun je best veel mee lijkt me. als de contest een btj lang duurd, heb k misschien aan t einde nog een X2 om mee te renderen:Dlemming_nl schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:47:
Industriele revolutie lijkt mij ook wel wat. Heb weer een werkende pc dus ik kan weer modellen
[yoda] Fast processor does not a nice render make ugghh [/yoda]DaNiEl KuNsT schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:00:
[...]
dat is ook wel vet jah. daar kun je best veel mee lijkt me. als de contest een btj lang duurd, heb k misschien aan t einde nog een X2 om mee te renderen:D
Ik vond die donkere duistere ridder cool!
Over hoe lang moet de nieuwe contest beginnen? Verder hoor ik graag van de mensen die mee willen gaan doen welk onderwerp hun voorkeur geniet
Mixed Reality dev
Ik ben het hele 3D gebeuren ook weer aan het oppakken en industriele revolutie lijkt me een erg gaaf onderwerp.DaNiEl KuNsT schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:00:
[...]
dat is ook wel vet jah. daar kun je best veel mee lijkt me. als de contest een btj lang duurd, heb k misschien aan t einde nog een X2 om mee te renderen:D
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
ik ga voor een X2 3800 denk k op een A8N SLI Premium. anders wordt t toch vrij prijzig...
das waar, maar je kunt wel sneller zien of je een mooie render hebt ofdat je nog wat aan moet passegladiool schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:11:
[yoda] Fast processor does not a nice render make ugghh [/yoda]
Was het weer helemaal vergeten, een final online zetten
Verwijderd
/me stelt voor om een zo realistisch mogelijke oliebol te maken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 11:34 ]
Ik doe niet mee met de nutteloze discussie over wat we gaan doen voor de volgende contest. Als we de traditie voortzetten, zijn we 2 weken en 6 pagina's verder tot er een besluit is genomen.
Maak me maar wakker als er een beslissing is getroffen.
lang leve de onderwerp-discussie
Mixed Reality dev
[ Voor 10% gewijzigd door Reemster op 19-12-2005 12:47 ]
He, niet zo snel, we zijn pas met de eerste pagina bezig... geen traditie verpesten-RazieL- schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:47:
Oke, een feestdagen kaart wordt de volgende contest (kerst of oud & nieuw, geen pasen). Dat ging snel, zo kan t ook raptor
![]()
*schudt raptor wakker*
Ik blijf bij de Mechwarrior, al dan niet in kerstsfeer...
opzich is dat voor mij minstens een jaar verder dan...the raptor schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:17:
Raptor raad de X2 4400+ aanGeloof me, je kan beter even doorsparen dan dat je een gare 3800 of 4200 koopt. Ik heb ervaring met de 4200 en 4400. Zo in zo is de megeleverde cooler van de 4400 een stuk cooler (letterlijk en figuurlijk) dan die van de 4200 en langzamer.
Ik doe niet mee met de nutteloze discussie over wat we gaan doen voor de volgende contest. Als we de traditie voortzetten, zijn we 2 weken en 6 pagina's verder tot er een besluit is genomen.
Maak me maar wakker als er een beslissing is getroffen.
50€ / maand, 35 voor rekening mobiel eraf. 200 € verschil...
maarjah, ff kijken hoe de prijzen zakken he...
enne, kerst als onderwerp is misschien een btj laat. had je beter deze contest kunnen doen en die met kerst af laten lopen.
maar goed, we hebben nog enige pagina's discussie te gaan
Mechwarriors/Robots is ook wel een goed idee

Jehuty van de zeer goede ps2 game Zone of the Enders 2
Ik denk dat het toch een iets breder onderwerp moet zijn. Met 'kerst' kun je bijvoorbeeld een kerstmanmechwarrior maken met een slee met mechwarrior rendieren
Ik zelf vind steentijd nog altijd wel leuk btw
[ Voor 22% gewijzigd door Menesis op 19-12-2005 13:55 ]
Mixed Reality dev
oh euh, da's snel!!-RazieL- schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:47:
Oke, een feestdagen kaart wordt de volgende contest (kerst of oud & nieuw, geen pasen). Dat ging snel, zo kan t ook raptor
![]()
*schudt raptor wakker*
*Raptor leest verder: toch maar weer Snurkie-Snurkie doen tot jullie er echt uit zijn
Nou, laatste dat ik zeg in deze thread ;): mijn idee van een kerstkaart (WIP):

Of misschien 1 van deze?
- humor
- love
- tv-series
- oud & nieuw (beetje kort tijd denk ik..)
- financiën
Verwijderd
wat dacht je van Egypte
Grote piramides, oasen, faraos, sfinxen, kamelen
ruim onderwerp, je kan al je ideeën dan kwijt.
Ik zie nu een aantal dingen over het verleden; egypte; industriele revolutie, steentijd.
Misschien leuk om als volgend onderwerp "Die goeie ouwe tijd" te nemen?
of iets als "nostalgie" ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Menesis op 19-12-2005 15:55 ]
Mixed Reality dev
krijg je wel iets heeeel erg ruims, maar das wel weer leuk
Verwijderd
onder verleden kan ook de middeleeuwen vallen;) terwijl we dat juist net gehad hebben,,DaNiEl KuNsT schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:06:
of gewoon verleden
krijg je wel iets heeeel erg ruims, maar das wel weer leuk
ik zelf vind het onderwerp egypte wel leuk, alleen k ben nog nie zow goed in 3d
binnenhuis architectuur wel en dat lijkt er vrij veel op...Bozozo schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:57:
Architectuur is ook nog steeds niet geweest...
maar is het neit iets, dat als je al eens eerder aan de 3D contest mee hebt gedaan, dat je ook mag stemmen ?
want in het begin zijn er altijd veel meer mensen die meedoen. als deze dan wel kunnen stemmen, maar dat hun stem minder meetelt, vind ik wel rechtvaardig.
Wordt het ookDaNiEl KuNsT schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:52:
[...]
ik ga voor een X2 3800 denk k op een A8N SLI Premium. anders wordt t toch vrij prijzig...
Moet 't natuurlijk wel een fatsoenlijk onderwerp zijn.
Industriele revolutie is wel aardig, WOI of WOII zou ik wel zin in hebben, ik zal eens kijken
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
De (verre) toekomst, als onderwerp?
Ontwerp een functioneel 'iets' waarvan jij verwacht/denkt/hoopt dat het ooit in de toekomst wel eens ingebruik genomen zou kunnen worden.
Van vliegende schotel tot hypermoderne tandenborstel.
Gebouw van de toekomst, H2-Auto, verzin maar wat
Verwijderd
[rml][ 3D] Contest v16: The Year 3000[/rml]Ice_Blade schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:35:
De (verre) toekomst, als onderwerp?
En?? Dat wist ik ook wel, maar inmiddels 34-topics verderScipionyx schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:45:
[rml][ 3D] Contest v4: Oorlog[/rml]
Denk dat WOx al afvalt.
Contests waar je een beetje de geschiedenis (of de toekomst) in duikt zijn altijd wel de leukste geweest.
Jaren 30 Kan ook leuk zijn. King Kong anyone (of The Green mile
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
" een goed voornemen voor 2006 "
^^ als onderwerp?
helemaal mee eens.XLerator schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:12:
Komop jongens!!! Oorlog tijdens kerst! Jemig dat vind ik echt idioot! Kerst lijkt me een leuke en brede optie
mijn voorstel voor de volgende contest is:
Product alles kan, als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen, en dat mooi vormgegeven.
van een fles ketchup,horloge, bierpakket, etc...
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
sluit ook mooi aan bij m'n studie: industrieel ontwerpen
Mixed Reality dev
Kijk, DAT lijkt mij nou een leuk onderwerp, "Ketchup"Alnitak schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:02:
Product alles kan, als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen, en dat mooi vormgegeven.
van een fles ketchup,horloge, bierpakket, etc...
en het voordeel is dat een beginner een pak melk kan modellen, en die mooi kan texturen.Menesis schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:25:
Ja dat lijkt me wel een leuke!
sluit ook mooi aan bij m'n studie: industrieel ontwerpen
en een S.P.P. kan iets maken als een horloge of een hifi-set
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
echte pro's zitten hier natuurlijk niet
[ Voor 39% gewijzigd door Alnitak op 20-12-2005 10:03 ]
Vroeger probeerde men hier nog onderwerpen te starten waar je je creativitet wat in kwijt kon, en wat originele scenes in naar voren kwamen. Herinnert iemand zich nog het "patatje oorlog" tijdens de contest: oorlog. Briljant
Trouwens, wat is er mis met oorlog rond deze dagen. Beetje naïef om te denken dat de oorlog dan maar zomaar stopt. Mogen we rond deze dagen niet denken aan wereldproblematiek ofzo. Lekker alles negeren... Milieuproblemen, oorlogen, who cares, zolang wij maar lekker kerst kunnen vieren in alle rust zonder dat de rest van de wereld ons een schuldgevoel aan kan kijken???
daarom staat er ook "als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen"inquestos schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:28:
Product?? hmm... saai
Vroeger probeerde men hier nog onderwerpen te starten waar je je creativitet wat in kwijt kon, en wat originele scenes in naar voren kwamen. Herinnert iemand zich nog het "patatje oorlog" tijdens de contest: oorlog. BriljantIs misschien wel een beetje vergezocht, maar hier kun je echt weinig origineel zijn, behalve dan een origineel product...
dus het hoeft niet in de winkel te koop te zijn.
zoals b.v. deze gadget van $30.000 http://www.force-dynamics.com/
je moet juist wel denken aan de problemen in de wereld.( niet dat we er wat aan kunnen doen. maar voor discussies hierover hebben ze volgens mij wel andere fora )Trouwens, wat is er mis met oorlog rond deze dagen. Beetje naïef om te denken dat de oorlog dan maar zomaar stopt. Mogen we rond deze dagen niet denken aan wereldproblematiek ofzo. Lekker alles negeren... Milieuproblemen, oorlogen, who cares, zolang wij maar lekker kerst kunnen vieren in alle rust zonder dat de rest van de wereld ons een schuldgevoel aan kan kijken???
maar toch denk ik dat je een contest over oorlog toch beter een andere keer kunt doen.
past gewoon niet bij de tijd van het jaar.
je houd ook geen contest over kerst in Juli. ( nofi )
maar de keuze is aan de winnaar van de vorige contest.
Ja, en op dat "als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen" knap ik dus nog het meeste op af. Als je dat nou weglaat is er plaats voor originaliteit (Ja, ik ben net op een idee gekomen. Nu kan ik wel door de mazen van het onderwerp heen, maar dan krijg je toch weer commentaar)Alnitak schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:52:
[...]
daarom staat er ook "als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen"
dus het hoeft niet in de winkel te koop te zijn.
zoals b.v. deze gadget van $30.000 http://www.force-dynamics.com/
je moet juist wel denken aan de problemen in de wereld.( niet dat we er wat aan kunnen doen. maar voor discussies hierover hebben ze volgens mij wel andere fora )
maar toch denk ik dat je een contest over oorlog toch beter een andere keer kunt doen.
past gewoon niet bij de tijd van het jaar.
je houd ook geen contest over kerst in Juli. ( nofi )
maar de keuze is aan de winnaar van de vorige contest.
edit:
Er is zoiezo al veel aan productvormgeving gedaan of iets vergelijkbaars hier de laatste tijd. Architectuur (nauw verwant met), en concept car (een concept voor een product).
ER zijn nog zat andere leuke onderwerpen
[ Voor 10% gewijzigd door inquestos op 20-12-2005 11:18 ]
maarre, bij industriele revolutie kun je ook wel boten maken, allen wat oudere
Mixed Reality dev
idd, tanks met stoommachines erin
Verwijderd