Ja, en op dat "als je het in theorie maar in de winkel kunt kopen" knap ik dus nog het meeste op af. Als je dat nou weglaat is er plaats voor originaliteit (Ja, ik ben net op een idee gekomen. Nu kan ik wel door de mazen van het onderwerp heen, maar dan krijg je toch weer commentaar)
je moet juist wel denken aan de problemen in de wereld.( niet dat we er wat aan kunnen doen. maar voor discussies hierover hebben ze volgens mij wel andere fora )
maar toch denk ik dat je een contest over oorlog toch beter een andere keer kunt doen.
past gewoon niet bij de tijd van het jaar.
je houd ook geen contest over kerst in Juli. ( nofi )
maar de keuze is aan de winnaar van de vorige contest.

Wanneer valt "oorlog" dan dit jaar? Sorry, maar oorlog is niet echt datumgebonden zoals kerstmis. Als je nou gewoon zou zeggen dat 't onderwerp z**gt, ok, maar dit is nogal een foute redenering.... Misschien kan je met dit jaargetijde in gedachte nog wel wat "sfeervolle platen" (in oorlogstijd) maken. Oorlog hoeft niet alleen dood en verderf in beeld te brengen...
edit:
Er is zoiezo al veel aan productvormgeving gedaan of iets vergelijkbaars hier de laatste tijd. Architectuur (nauw verwant met), en concept car (een concept voor een product).
ER zijn nog zat andere leuke onderwerpen
[
Voor 10% gewijzigd door
inquestos op 20-12-2005 11:18
]