3D Contest v64: Toys for Boys Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277613

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i439.photobucket.com/albums/qq113/maartengibson/topicafb.jpg

Welkom bij de 64e 3D Contest alweer!

Deze keer is het onderwerp :Toys for Boys:

Iedereen kent dit begrip en zal waarschijnlijk zijn eigen "toy" al lang geleden verzonnen hebben (legoauto's , vliegtuigen?).

De opdracht: Maak je eigen "toy" zoals hij in jouw fantasie uit zal zien, en hoe je dat doet mag je natuurlijk zelf weten.

Veel succes allemaal en vooral veel plezier :)

Inleverdatum

De finals dienen op Zondag 14 december om 23:59 uur klaar te staan ter beoordeling.

Je hebt dus vier en een halve week de tijd om er iets moois van te maken. Het is tijd genoeg, maar gebruik je tijd nuttig zodat we geen half afgemaakt werk te zien krijgen. Dit is minder leuk om te beoordelen en natuurlijk ook minder leuk om naderhand op terug te kijken.

De final mag gerenderd worden in ieder denkbaar formaat, maar de afbeeldingen die je hier plaatst dienen maximaal 600px breed te zijn. Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de stemmers jouw werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum zal je er erg dankbaar voor zijn :)

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D scene is die je maakt, dan mag je gewoon mee doen. Je kan er alleen maar veel van leren.

Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het beste om eerst even in het topic [3D] Post je 3D stuff maar weer (link naar laatste topic) te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Regels
Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3 poly's hebt toegevoegd e.d. (behalve als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten gebruiken (Blender, Sketchup, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino, Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag, bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag, maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: één render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.
  • Over het algemeen verzorgt de winnaar van de contest de volgende contest.
Dont's :(
  • De final mag geen animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als 3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige pakketten. Gebruik dus geen Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.
    Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden, Mocht dit niet je voorkeur zijn, is er ook nog Photobucket (login vereist).
    Ook kun je misschien andere tweakers wel mailen of ze je WIPs en Final online willen zetten. Er zijn ook nog andere image-hosting sites. Zoek zelf even via google naar een goede.
  • Zorg dat de afbeeldingen die je post niet breder zijn dan 600 pixels, dit om de layout van GoT niet om zeep te helpen en bandbreedte te besparen.
  • Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!
  • [b][red][b]BELANGRIJK[/b]: Vergeet niet om de "Check Images" knop in te drukken voordat je reageert![/red][/b]

Puntentelling

Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan.

Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.

Om het geweldige DM-systeem van GoT te promoten is het de bedoeling dat je je scores via een Direct Message naar de TS stuurt. Klik op het volgende icoontje om dit te doen: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif.

Mail mij je PUNTEN en niet een top 10 lijst. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Na ontvangst van de DM ontvang je zsm een berichtje terug ter bevestiging en om je te laten weten of alles correct is opgestuurd.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Hier een link voor de TS om de scores bij te houden : www.micromar.nl/3dcontest

*O* Contest gewonnen? *O*

Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp.

Er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzamelt en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen.

Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere reden niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan even, dan kan een vrijwilliger het overnemen.

Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : www.micromar.nl/3dcontest
Hier graag een jpegje of dergelijke van maken zodat iedereen makkelijk de scores kan bekijken!

Voorgaande contests
Contest:
• 01 Onderwaterwereld
• 02 Vliegmachine
• 03 Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• 04 Oorlog
• 05 Snelheid
• 06 Fantasy
• 07 Eten en Drinken
• 08 Misdaad
• 09 De wereld onder de tegels
• 10 Inanimate objects
• 11 Post-apocalyptic
• 12 Man and machine
• 13 Pirates
• 14 Horror
• 15 Power
• 16 The Year 3000
• 17 Frozen Worlds - Nature
• 18 Duizend en één nacht
• 19 Vida Imovel
• 20 Ancient Kings
• 21 Enchanted Forest
• 22 Tropische vakantie
• 23 Pretpark
• 24 Olympische Spelen/sport
• 25 Dreamland
• 26 Sphere
• 27 Kerst
• 28 Avatar Battle
• 29 Lego
• 30 Het Wilde Westen
• 31 Film
• 32 Extreme Enginering
• 33 Rome
• 34 Cartoony
• 35 Game
• 36 Binnenhuisarchitectuur
• 37 Concept Car
• 38 Middeleeuwen
• 39 Industriële Revolutie
• 40 Gadgets
• 41 Dorpsaanzicht
• 42 Boten
• 43 Optische Illusie ala Escher
• 44 Superheroes!
• 45 Egypte
• 46 Mech warrior
• 47 Speelgoed
• 48 Muziek
• 49 Sci-Fi
• 50 Henk
• 51 De Dood
• 52 Kapot
• 53 Lente
• 54 Cube
• 55 Zolder
• 55.5 Keuken
• 56 Miniatuur
• 57 Ghetto
• 58 Uncertain future
• 59 Schaalmodel
• 60 The Sixties
• 60.5 Rendercontest 2: Haunted Hallway
• 61 10 jaar tweakers!
• 62 Games uit den Ouden Doosch
• 63 Another World

Winnaar:
• 01 Richard
• 02 gladiool
• 03 WILDEAAP
• 04 Wildmedia
• 05 LiToKi
• 06 Dark Blue
• 07 Ddtommie
• 08 HeartCore
• 09 Paidor
• 10 Hymn
• 11 Hymn
• 12 Ojah
• 13 Cyb-ymer
• 14 3d---God
• 15 Mercarra
• 16 RareAap
• 17 Dark Blue
• 18 Floriske.nl
• 19 CyberHunter
• 20 LiToKi
• 21 LiToKi
• 22 Erikie
• 23 Menesis
• 24
• 25
• 26 Oogst
• 27 6K
• 28 phaas
• 29 Lemming_nl
• 30 wdekreij
• 31 wildmedia
• 32 Folkert
• 33 Oogst
• 34 snoeikoei
• 35 Marc1023
• 36 Almootjuh
• 37 Chester
• 38 Menesis
• 39 KaBRamm688
• 40 Marc1023
• 41 smg_phoenix
• 42 Robin222
• 43 Spike_wolf
• 44 ZipoBibrok5-108
• 45 DemoniCEVL
• 46 Folkert
• 47 KaBRamm688
• 48 Holgster
• 49 Sargonaut
• 50 Marquis
• 51 Sargonaut
• 52 Jupjup
• 53 Duesenberg J
• 54 Dark Blue
• 55 Thyson
• 55.5 4g0ny
• 56 4g0ny
• 57 Menesis
• 58 Jupjup
• 59 Dark Blue
• 60 Sargonaut
• 60.5 Krusher
• 61
• 62 BcMe
• 63 MaartenGibson

Dankwoord

Deze startpost is zoals gewoonlijk bijna helemaal gekopiëerd van de vorige contest. Dank aan iedereen die in de loop van alle voorgaande contests deze startpost heeft helpen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-04 19:42
I'm in :) succes iedereen :*)

[ Voor 7% gewijzigd door naam op 11-11-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Oe, een erg verleidelijk onderwerp :9

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

* Spike_wolf gaat ook weer kijken om mee te doen :)
Maar is 3,5 week niet wat kort?
Ik zou de deadline een week later zetten denk ik.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tuurlijk mij best:P Ik dacht dat 3 en een halve week de standaard tijd was O-)
Weekje extra? of 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@Spike_wolf:

Mwah, ik zou het mooi zo laten die deadline, als er echt meer tijd nodig is dan wijzen het aantal wips dat vanzelf wel uit, toch? :) (daarom staat die extra regel er tegenwoordig in.. O-) )
@.

Het onderwerp kietelt me trouwens best flink om weer eens een mooie dame te gaan maken :$
Na 2 jaar.. kuch.

Poging nummer zoveel gaat vandaag in, I guess.

* Stukfruit grijpt de Stahlberg-boeken weer uit de kast

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stukfruit schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:46:
@Spike_wolf:

Mwah, ik zou het mooi zo laten die deadline, als er echt meer tijd nodig is dan wijzen het aantal wips dat vanzelf wel uit, toch? :) (daarom staat die extra regel er tegenwoordig in.. O-) )
Tja, het komt altijd zo debiel over om hem te verlengen. En ik kan je nu al zeggen dat ik naast m'n werk echt niet genoeg vrije tijd heb om in 3,5 weken een mooie scene uit te poepen hoor :P
Gaat me niet lukken, word het weer haast en vlieg werk.

Maargoed, later verlengen kan ook natuurlijk...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nouja, ik vind het wel een goede manier om een contest waar in de tussenweken (begin en eind is altijd 't drukst) niemand meer wat laat zien te voorkomen eigenlijk :)

Maar goed, ik mag zelf eigenlijk niet zoveel zeggen natuurlijk ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ow oeps... ik heb die regel eruit gehaald omdat ik het niet leuk vond om hem te verlengen :P

ik doe er gewoon een week bij en dan is deadline de deadline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280269

Ik ga me ook eens mengen in deze contest!

Ik pak mijn eigen auto (een fiesta uit 1991) en voorzie het van bodykit en al wat dan niet, en als de tijd het toelaat een interieur erin + een garage met alles erop en eraan ;)

in de loop van de aaf komt er al een 1ste WIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-04 16:49
zo, ook maar ff wat gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i41.photobucket.com/albums/e286/aegisfoto/beer.jpg
Gaat nog gevult worden :Y)
En material tweaks uiteraard.

[ Voor 13% gewijzigd door aegis3d op 11-11-2008 19:27 ]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Laten we maar eerst even met een snel schetsje beginnen. Meer een impressie, robot zelf zal ik nog naar kijken. Heb er voorlopig geen tijd voor:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/SketchRobot600px.jpg

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadieka
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-04 20:16
Hmmm... :$
Afbeeldingslocatie: http://www.a-bike.spb.ru/reports/bbc03_zol/BBC_24_08_03_14.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-04 17:33
*kuch*fleshlight?*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Misschien ten overvloede, maar denken jullie wel aan de policy? Ik weet dat naakte vrouwen (niet van plastic) nou eenmaal de ultieme toys for boys zijn, maar voorbeeldplaatjes en al te realistische textures hoeven hier niet. :)

* Dark Blue heeft gesproken :*

Ik ga ook weer proberen mee te doen aan deze contest. Zoals ik al zei, er zijn genoeg 'toys for boys' die ik best wel kicken vind om eens te maken.

Hmm, ik zat 'n beetje hieraan te denken: http://www.bestthings.nl/...sn-missile-launcher-2219/
Maar ik denk dat het toch een stoer item van deWalt kettingzaag wordt. ;) (DeWalt heeft helemaal geen lompe kettingzagen :( )

[ Voor 22% gewijzigd door Dark Blue op 11-11-2008 21:20 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
Ik denk dat ik
a) een realistische horloge-render maak (inclusief henk ergens weggewerkt obviously!)
b) een melee-wapenwinkel maak (speren, halberts, zwaarden, etc)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier m'n 1ste WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/fiesta/fiesta1.jpg

Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik dr gister al mee was begonnen.. hoop niet dat dit een al te groot probleem is :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 21:48
Ik heb zin om mee te doen.
Ik doe normaal altijd in Max werken maar de laptop met Max erop is in reparatie.
Weet iemand hoe dat precies met de licentie hiervan zit? (de laptop-licentie is van mijn pa eigenlijk)

Met blender kan ik nog niet uit de voeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Sow, mag ik zo bot zijn om te zeggen dat dat wel heel veel werk is voor 1 dag?

Ik bedoel, het ziet er uit als een prima mesh voor het plaatwerk, ik zie een radiator inclusief buizen, ik zie een prachtig materiaal, ik zie een HDR.. Dat is een flinke voorsprong (zoiets kost andere mensen een paar dagen tot een week)

Maar als jij zegt dat je het gister van scratch gemaakt hebt, dan geloof ik je. En wat mij betreft is het dan wel heel eerlijk om 1 dag niks te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Als ie al eerder auto's heeft gemaakt hoeft dat niet zo lang te duren, en is het meer een uren kwestie dan een dagen kwestie.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha really ik ben gister begonnen! Ik heb dr op m'n stage aan gewerkt en dat mesh stelt niet zoveel voor.

En die intercooler daar moet je al helemaal niet moeilijk over denken. dat is zijn gewoon 2 boxen en ik heb aan iedere zijnde van die box onderverdeeld in even grote polygonen, die ik vervolgens gebridged heb. dus dat zat ook zo in mekaar. en die buizen wat je ziet.. dat zijn gewoon 2 gebogen cillinders.. 5 min werk? heus tis niet zoveel als je denkt

ennuh je ziet een HDR.. ik weet niet wat dat is :$ (gewoon een vray light??). en ok ik lever wel 1 dag voor het eind m'n final in ;)

En ik heb hiervoor idd al 3 auto's meer gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oew... horloge. Link007, mogelijkheid dat we beide dat onderwerp nemen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
link0007 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:36:
Sow, mag ik zo bot zijn om te zeggen dat dat wel heel veel werk is voor 1 dag?
Vind je dat nu echt? Een dag is langer als een avondje van 8 tot 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

* Spike_wolf heeft ineens een geweldig idee gekregen :D :D
En ik denk dat dit idee iets origineler is dan m'n voorgaande.. maar dat is afwachten.
Ik ga jullie nog even in spanning houden, ik ga eerst wat research doen en dan een simpele concept schets maken... zodra ik iets heb post ik het :) Maar verwacht vandaag niks meer, want ik ga maffen... k ben gebroken :/

Truste :>

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Dark Blue schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:06:
Oew... horloge. Link007, mogelijkheid dat we beide dat onderwerp nemen?
Be my guest.. Ik own je toch :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Leuk onderwerp! Tijd om weer eens te proberen mee te doen...

Mijn ultieme boy toy is toch wel mn auto, maar hoe een auto te maken in lightwave :? Misschien tijd om eens te proberen. Mijn auto heeft nogal wat ronde vormen:Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Fiat_Barchetta.JPG/800px-Fiat_Barchetta.JPGZou ik dit met box modelling moeten doen? Ik heb ook wel eens ergens een car-tutorial gelezen die met splines werkte dacht ik maar daar heb ik echt nog nooit mee gewerkt... Tips iemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Leuk onderwerp, best kans dat ik weer eens mee ga doen! dan word het waarschijnlijk kleine soldaatjes ofzo 1:72 :p

* Bookmarked.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik wil wel een auto maken, misschien volgende maand dan.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Heel erg vroegtijdige wip:Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/Wip01.jpg

/Edit:

En nog 1tje :)
Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/Wip02.jpg

Koekje voor degene die raadt wat het wordt :>
C & C welkom :)

[ Voor 46% gewijzigd door naam op 12-11-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Mecano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Baars
  • Laatst online: 20-03-2024
Jay! Mecano!! Heb ik ook nog dozen van.

Ik hoop nu ook een keer tijd te vinden. Wil ook weer wat met max gaan doen. En de ultieme boytoy: Lego. Als iemand dat onderwerp verder wil, be my guest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Pirate-Bozz en Animal Baars, beide goed geraden, dus jullie zullen het koekje moeten delen;) hier is tie:
Afbeeldingslocatie: http://images.vpro.nl/img.db?14326618++s(200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Baars
Lekker rond lunchtijd! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
ook als het geen lunchtijd is hoor :+ eet smakelijk dan maar ;)

nog een wipje:
Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/Wip03Thumb.jpg
klikbaar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
smeaggie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:51:
Leuk onderwerp! Tijd om weer eens te proberen mee te doen...

Mijn ultieme boy toy is toch wel mn auto, maar hoe een auto te maken in lightwave :? Misschien tijd om eens te proberen. Mijn auto heeft nogal wat ronde vormen:[afbeelding]Zou ik dit met box modelling moeten doen? Ik heb ook wel eens ergens een car-tutorial gelezen die met splines werkte dacht ik maar daar heb ik echt nog nooit mee gewerkt... Tips iemand? :+
Ik werk zelf met edge modeling, ik begin met 1 plane, en sleep daar m'n hele auto uit. Verder maakt het niet echt uit wat je gebruikt. Je kunt het beste een techniek gebruiken die je al kent. Als je met iets nieuws gaat beginnen, gaat het alleen maar moeilijker worden wanneer je de kleine details wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:00

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
offtopic:
Maakt niet uit, het was goed geraden :>

Of wil je ook een koekje? :>
mag hoor:
Afbeeldingslocatie: http://images.vpro.nl/img.db?14326618++s(200)

[ Voor 39% gewijzigd door naam op 12-11-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Schuey schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:09:
[...]

Vind je dat nu echt? Een dag is langer als een avondje van 8 tot 10 :P
Inderdaad, zegt meer iets over zijn stage :P
link0007 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:45:
[...]

Be my guest.. Ik own je toch :>
Haha, dacht je. Ik jaag je op tot het eind en dan mis ik de deadline >:)
For the Spanish musical group, see Mecano. Had wel degelijk één doos O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Blue op 12-11-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga denk ik toch voor een stereo installatie met comfortabele leren stoel (geen idee hoe ik dat ga maken), een paar speakers, een LP-speler en een heel rek volmet LP's ... als ik voor vanmiddag niks beters verzin, word dat mijn final.. :+

Of toch een kinderkamer met lego auto's, een racebaan, blij behang en legersoldaatjes?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Baars
Ik ga serieus ontwerpen aan mijn LEGO pccase. Dat staat al een hele tijd op mijn verlanglijst en wil ik nu echt uit gaan voeren. Alleen nog kijken hoe ik de onderdelen van de pc goed ga krijgen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Ik zal even koekeloeren of ik voor de tussentijd een max versie ergens vandaan kan toveren.
Ik ga me storten op 'gangsta' - pistolen en misschien zo'n oude maffia-tommygun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb net eindelijk besloten wat ik ga maken :Y) Als ik het op tijd af kan krijgen gaat mijn final een DB9 worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Ik ben benieuwd! Jij was toch diegene die al 100 jaar aan die BMW bezig was of niet? :+ En ook dat slagschip?

Dus hou wel in ogen dat we maar +- 4 weken hebben he :+

Mijn eerste WiP komt eraan, ben nu bezig met renderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
link0007 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:55:
Ik ben benieuwd! Jij was toch diegene die al 100 jaar aan die BMW bezig was of niet? :+ En ook dat slagschip?

Dus hou wel in ogen dat we maar +- 4 weken hebben he :+

Mijn eerste WiP komt eraan, ben nu bezig met renderen!
Mja, die BMW krijg ik nooit meer af denk ik :P Slagschip was niet van mij, die is van Devega/Archetype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Net bezig geweest met een auto:
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/317ibyg.jpg

Het moet een soort van supercar worden :P

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ aardbei (als je toevallig meeleest :P)
Volgens link0007 had jij een handige en mooi uitziende theme voor blender?
Waar heb je die gedownload, als ik vragen mag? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Geen idee meer wie het was, maar genoeg mensen hebben hem nog wel denk ik :)
Zo'n vragen passen echter beter in het 3D topic!

mijn eerste WiP, vers van de pers:

Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x41/donlink0007/C64_watch1_wip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OOHH het 3D topic! haha sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP2:

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/fiesta/fiesta2.jpg

De Velgen en lampen zijn gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

franssie

Save the albatross

ziet er mooi uit!
Mag ik vragen op basis van welk model je de lijnen van de zijkant hebt getrokken? Als je de rest van de auto erachteraan bouwt en plakt werkt dat toch niet vloeiend?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gebaseerd op een Ford Fiesta uit 1991, (zo 1 heb ik hier ook op de oprit dus kan ik mooi van afkijken ;).

en ik werk net als chester met edge modeling. alleen ik had zin om eerst het voorste deel af te maken voordat ik me aan de rest van de auto begon. de achterkant van de auto wordt er direct aan getekend. Ik weet niet of dat de meest efficiente manier is maar voor mij werkt het :). en over het algemeen loopt het dan nog best vloeiend vind ik.

• aegis3d
Zo, ff wat bier in gegooit :Y)
Afbeeldingslocatie: http://i41.photobucket.com/albums/e286/aegisfoto/beerwip2.jpg

Nu nog het schuim maken.. al kan ik zo snel niet bedenken hoe ik dat realistisch kan maken..

[ Voor 4% gewijzigd door aegis3d op 13-11-2008 00:19 ]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• smeaggie
  • Niet online
Ik ben ook begonnen. Een aardige referentie gevonden op internet (boven, voor en zijaanzicht) en dus nu bezig een box te modellen die erop lijkt :P resultaat tot nu toe:Afbeeldingslocatie: http://pichotel.com/pic/7603VeGGj/165669.jpgenAfbeeldingslocatie: http://pichotel.com/pic/7603VeGGj/165670.jpg
Heb dus ook net ontdekt dat in lightwavr 9.5 het edge modellen een stuk prettiger is gemaakt, dus ik hoop er een hoop detail op te kunnen gooien... De wielkast(en) kunnen beter, daar ga ik nog eens rustig voor zitten als ik wakker ben :9

edit: ja de bandjes... ik slaap :Z

[ Voor 3% gewijzigd door smeaggie op 13-11-2008 00:50 ]

• Chester
  • Niet online
Vandaag ook maar begonnen:
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wip1.jpg Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wip2.jpg

En de wires:
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wwip1.jpg Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wwip2.jpg

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

zie ik daar een aston martin zichzelf ontvouwen? :D
super mooi. ik hoop dat je er een mooie render van weet te maken! dan komt ie zeker in mijn mapje van leuke dingen :P

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• Animal Baars
Heel mooi die DB9! Ziet er al goed uit. Ga je ook nog interieur doen?

• Chester
  • Niet online
Nee, geen interieur. Dat lukt me niet in 4 weken :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Valt het nou alleen mij op dat het lijkt alsof dntje keihard heeft zitten proberen die rood-gouden lak met dito belichting van Frans vd Wijst na te maken? Of is dit tegenwoordig de kleur en de belichtingsstijl in vette-autoland? :s

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-02 12:54
Dark Blue schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:29:
Valt het nou alleen mij op dat het lijkt alsof dntje keihard heeft zitten proberen die rood-gouden lak met dito belichting van Frans vd Wijst na te maken? Of is dit tegenwoordig de kleur en de belichtingsstijl in vette-autoland? :s
Nu valt het mij ook op :D

• naam
Nog maar eens 1 wipje ( 2 kanten )
Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/Wip04FrontThumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/Wip04BottomThumb.jpg

beide klikbaar :>
c&c graag :)

• Animal Baars
Word al mooi. Lijkt mij een aardig gedoe om alle gaten recht boven elkaar te krijgen.

Maar bij jou zijn alle bouten net zo lang als waar het moertje stopt, als je begrijpt wat ik bedoel. Bij meccano was dat vrijwel nooit het geval en waren de bouten veel langer dacht ik.

Ik moet ook echt een tijd gaan maken voor max. stage zuigt echt te veel tijd. Ik heb hier niets om mee te tekenen.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik kijk hier maar heel zelden hoor, maareh... ik zie een overzicht van topics, de naam van de winnaar er bij maar... nergens de winnende render handig bereikbaar?

Mother, will they like this song?

• Chester
  • Niet online
TheLunatic schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:41:
Ik kijk hier maar heel zelden hoor, maareh... ik zie een overzicht van topics, de naam van de winnaar er bij maar... nergens de winnende render handig bereikbaar?
Veel van de links naar de (oude) winnende renders zullen dood zijn denk ik, dus er moet contact opgenomen worden met die winnaars en dan hopen dat ze de winnende renders nog hebben :P

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het zou super zijn natuurlijk als t.net webspace beschikbaar stelt om alle finals permantent op te hosten :)
WIPs zijn dan niet zo heel boeiend, en alleen de winnaar is jammer als je over 2 jaar terug kijkt.
Alle finals op een rijtje zijn leuk om terug te zien.
Misschien een idee om te opperen aan de modjes?

Deeeebeeeeheeeeee!!!!!!! doe is hier komen! :+

Humankind… be both.

• dntje
Dark Blue schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:29:
Haha nee hoor :P

Ik probeer namelijk een supercar concept achtige auto te maken, zoals een ferrari. Daarvoor vind ik een dieprode kleur erg mooi dus vandaar. Maar zoveel lijkt het materiaal toch ook niet op elkaar? Naja als het een echt groot probleem is wil ik ook wel de kleur veranderen :+ (anders evt zwart voor het concept/strakke effect) En de belichting? Ik weet niet of je al eens eerder renders van mij heb gezien maar ik werk altijd met een standaard GI belichting met een witte plane eronder :)

@ Chester
Heel mooi. Maar hoe doe jij het met je chamfers? Chamfer je voor een render pas steeds de hele boel? Want om met al die chamfers verder te werken lijkt me erg naar.

• Chester
  • Niet online
dntje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:17:
@ Chester
Heel mooi. Maar hoe doe jij het met je chamfers? Chamfer je voor een render pas steeds de hele boel? Want om met al die chamfers verder te werken lijkt me erg naar.
Van wat er nu gechamferd is, is het niet naar om mee verder te werken. Indien het wel slecht gaat uitpakken chamfer ik het nog niet tot ik de rest ook heb gemaakt.

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 277613 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:08:
@ aardbei (als je toevallig meeleest :P)
Volgens link0007 had jij een handige en mooi uitziende theme voor blender?
Waar heb je die gedownload, als ik vragen mag? :*)
Zie DM ;)
Ik was dus Aardbei.
aegis3d schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:19:
[afbeelding]

Nu nog het schuim maken.. al kan ik zo snel niet bedenken hoe ik dat realistisch kan maken..
Lijkt me een mooi klusje voor de nieuwe volumetrics, maar aangezien die nog niet standaard in Blender zitten is dat misschien nog niet zo handig..

Misschien helpt deze "beer rig" een beetje? Die ziet er best smakelijk uit iig :9
Spike_wolf schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:48:
Het zou super zijn natuurlijk als t.net webspace beschikbaar stelt om alle finals permantent op te hosten :)
WIPs zijn dan niet zo heel boeiend, en alleen de winnaar is jammer als je over 2 jaar terug kijkt.
Alle finals op een rijtje zijn leuk om terug te zien.
Of gewoon op een gratis host pleuren waar ze lang genoeg op blijven staan, kijk maar op de eerste pagina van de Sphere Contest :)

Dat zit wel Schnorr.

• Spike_wolf

Spike_wolf

stukbanaan: een gratis host is ook een idee maar daarbij weet je nooit hoelang zo ook daadwerkelijk blijven staan, plus dat ze niet altijd even snel zijn, en sommige irritante popups met zich mee brengen.
Maar als het bij t.net staat blijft het in principe net zolang bestaan als t.net zelf. En die paar mb die dat in neemt kost hun ook niks verder.
En voor de gebruikers is het erg fijn om altijd die finals te kunnen blijven bekijken zonder gezeur :)

Humankind… be both.

• naam
En weer een nieuwe Wip:

voor het moment stop ik even met modellen en ga k verder werken aan textures etc :)
volgende wip wordt getextured :*)

Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/wip05Thumb.jpg
klikbaar :)

Anoniem: 123349

Mooi wipjes alweer! Auto's zien er al weer veel te mooi uit _/-\o_

Ga zelf ook weer een poging wagen! Veel te fanatiek idee op papier gezet maar het moet en zal me deze x lukken :P

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/1603lnq.jpg

Wie het raad is een held 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
@jupjup: geen idee wat dat moet worden :? De andere auto's zijn zeker mooi, mijn poging vind ik voor mijn doen ook zeker niet slecht (ik leer weer een hoop bij zo :+) maar deze is zeker niet in de race voor een 1e plaats...

Verdere pogingen:Afbeeldingslocatie: http://pichotel.com/pic/7603VeGGj/165679.jpgHet maken van spiegeltjes valt nog tegen, als ik tijd over hou ga ik daar nog maar wat aan sleutelen. (sorry voor het wat donkere plaatje btw).

Wat er verder nog mis mee is valt beter te zien op deze render:Afbeeldingslocatie: http://pichotel.com/pic/7603VeGGj/165680.jpgWel al het logo van huistuner abarth toegevoegd (belangrijk :+)

todo: fix de mesh van de voorruit, die is compleet verkeerd in elkaar gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind de wielkassen ook nogal euh... marshmallowachtig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Lijkt me een mooi klusje voor de nieuwe volumetrics, maar aangezien die nog niet standaard in Blender zitten is dat misschien nog niet zo handig..

Misschien helpt deze "beer rig" een beetje? Die ziet er best smakelijk uit iig
Ik zat ook al aan de true volumetrics te denken, maar ff wat test builds zoeken :)
Ik zit nu op school, dus de beer-rig bekijken lukt niet, maar ik ga hem vanmiddag zeker even uitpluizen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Niet online
Dark Blue schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:27:
Ik vind de wielkassen ook nogal euh... marshmallowachtig. :P
hmm een andere texture erop en het klopt weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
Ik ga ook maar weer eens mee doen, lees altijd wel mee maar heb vaak geen tijd+inspiratie. Is kijken of ik deze keer wat in elkaar kan zetten. Auto's zien er al weer goed uit, maar inderdaad de fiat is wel heel erg rond :) ach je hebt nog 3 weken ofzo dus dan komt wel goed 8) .

Eerste wip moet snel volgen, ga nu beginnen :)

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Mecano kraan heb ik hier ook nog ergens (onder een dikke laag stof)!

een update van mijn kant:

WIP3:

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/fiesta/fiesta3.jpg

Vering + wielophanging erin gezet. remschijf gemaakt met calliper. daarnaast een beetje de body verder uit gaan werken, je ziet t ;)

@ Chester:
Vette Austin so far! Tijdje terug zat ik ook naar blueprints daarvan te zoeken maar kkon ze niet vinden. waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 280269 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:26:
Vette Austin so far! Tijdje terug zat ik ook naar blueprints daarvan te zoeken maar kkon ze niet vinden. waar heb je die gevonden?
Tnx :) Ik heb ze van smcars.net vandaan. Ze zijn niet 100% accuraat en zijn ook niet echt goed uitgelijnd, houd daar dus rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
God wat is het bij sieraden/glimmende dingen moeilijk om een goede HDR te vinden :|
Alles is zoo...shiny! :+

Iemand tips voor goede HDR/belichting op zo'n voorwerpen?

En weet iemand hier waarom schaduwen ONDER het horlogeglas geen AA hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Waar werk je mee?

Voor HDR gewoon op HDR probe zoeken oid. Er is niet echt veel (gratis) beschikbaar, maar voor het testen van je materiaal/model is het allemaal wel voldoende. Uiteindelijk wil je waarschijnlijk toch liever wat controle hebben, en gebruik je geen HDR... of er zelf een in elkaar zetten mbv Hugin.

Staat je AA in je renderengine niet ingesteld op (0,-2) oid?

@Frans vd Wijst: Ziet er erg strak uit, jij kunt zo een heel wagenpark in elkaar zetten met deze snelheid.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
link0007 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:18:
God wat is het bij sieraden/glimmende dingen moeilijk om een goede HDR te vinden :|
Alles is zoo...shiny! :+

Iemand tips voor goede HDR/belichting op zo'n voorwerpen?

En weet iemand hier waarom schaduwen ONDER het horlogeglas geen AA hebben?
Dit is dan wel voor blender, maar er staan een aantal linkjes in naar gratis hdri probes:
http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/HDRi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Naja, materialen zijn nog lang niet klaar.. Veel te doen, en het werkt allemaal niet mee hier :(
Ik ga eens porren om indigo aan de praat te krijgen in Linux, daar ben ik tenminste bekend mee kwa realistische metalen enzo (ik ken de blender internal renderer ook enorm goed IMO, maar die is gewoon lastiger om iets fatsoenlijks mee uit te poepen)
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x41/donlink0007/C64_watch3_wip3_th.jpg

fouten die ik nu zie:

- bezelplaat is niet breed genoeg om de bezel te bedekken
- bezelrand is te laag om het glas te bedekken
- zit nog geen glas in :+
- wijzerplaat is te dik
- te lage renderresolutie op de bezel

Nu nog de wijzers, texturen voor de bezelplaat en wijzerplaat.. uren-aanduiding, bandje, kronen, glas, studio-setup.. Nog een boel te doen voor deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bumper update *O*
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wip3.jpg Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wip4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
en weer een nieuw WIPje getextured dit keer, moet nog veel aan gebeuren maar k heb nog de tijd :)
Afbeeldingslocatie: http://i213.photobucket.com/albums/cc126/marabunta2048/wip06.jpg

C & c Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

Anoniem: 123349 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:55:
Mooi wipjes alweer! Auto's zien er al weer veel te mooi uit _/-\o_

Ga zelf ook weer een poging wagen! Veel te fanatiek idee op papier gezet maar het moet en zal me deze x lukken :P

[afbeelding]

Wie het raad is een held 8)
volgens mij is dat die nieuwe outdoor klimmuur in dat grote recreatie-terrein bij rotterdam, correct ?

edit, nee, toch niet denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Tinus op 15-11-2008 11:00 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Is het een zeker genotstimulerend voorwerp bedoeld voor anaal gebruik? :+

Zou ook wel origineel zijn om te maken bedenk ik me nu :*)

[ Voor 31% gewijzigd door link0007 op 15-11-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz jullie zijn creatiever als mij :D

Maar beide mis! Om niet te flauw te doen er maar een mooi kleurtje op gegooid O-)

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/j9tr47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Word het een ophang rek voor toys for boys??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het toevallig niet de locatie van Scrapheap Challenge??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, ik doe niet mee deze contest. Jammer maar helaas. Ik heb de komende weken te veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu je het zegt frans v.d wijst,
daar lijkt het eigenlijk best wel op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Wip:
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/25pmlw9.jpg

De basis is er. Nu nog details en de achterkant nog helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

"Iemand moet het doen..."

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/wip01.jpg

Er zit nu zo'n drie uur werk in. Lekker lowpoly:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/wire-1.gif

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Dark Blue schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:45:
Nou, ik doe niet mee deze contest. Jammer maar helaas. Ik heb de komende weken te veel te doen.
Onder de indruk van mijn scene? }>
Begrijpelijk hoor :>

Hier mijn nieuwste update:

Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x41/donlink0007/C64_watch3_wip4_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ maarten, Frans, Hmz busted :P het wordt inderdaad een soort van "ophangrek" met een boel gereedschappen etc!

@ bov. Hij is al mooi schineyy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-04 19:12

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

aegis3d schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:19:
[afbeelding]

Mischien met wat particle emiters die allemaal spheres emitten? Als je die allemaal ray transparancy gaat geven wordt erg zwaar :P maar kan mss leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:32:
[...]

Mischien met wat particle emiters die allemaal spheres emitten? Als je die allemaal ray transparancy gaat geven wordt erg zwaar :P maar kan mss leuk zijn.
Daar zeg je nog is wat, ik ga het meteen proberen!
Ach, het glas + bier is ook al zwaar geraytraced, kan het schuim er ook wel bij (quadcore @ 3,2Ghz ftw :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Bozozo schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 15:56:
"Iemand moet het doen..."

[afbeelding]

Er zit nu zo'n drie uur werk in. Lekker lowpoly:

[afbeelding]
haha bookmarked! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/wip02.jpg

Veel competitie btw... keep it up allemaal!

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Het begint beetje bij beetje meer op een DB9 te lijken *O*
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wip5.jpg Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/3D/DB9/th_wwip5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
Hmm eerste wip dagje later als beloond, maar had toch geen tijd. Ben pas begonnen maar weet niet in hoeverre dit een toy voor een boy is zit ik me net te bedenken :| . Ach diskwalificeer me maar als ik al klaar ben, heb ik ook weer mn lolletje gehad :+ .

is nog niet te raden, zo wel, 10 punten.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/graphics/tijdelijk/psm2.jpg

Doen lekker veel mensen mee deze keer :) mooie dingen zie ik er tussen. Die rode wagen zie ik wel winnen, mits het inerieur gedaan wordt :>

;)

Doen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste