BamiHap: Mooie final, al had ik graag iets meet texture op het laken gezien. Zwart/wit is een goeie keus, al is de 4 natuurlijk in pool geen halve bal maar een hele
link0007: Wordt al een aardig stukje werk. Wat ik nog wel een beetje mis is het 'echt' gevoel, het horloge ziet er nu uit alsof ie nog geen 2 seconden uit het plastic is gehaald. En zelfs met een net gefabriceerd horloge zul je zaken zien als machining marks en zo (bv. geborsteld alu ziet er niet 'glad' uit maar heeft altijd wel wat strepen). Iets meer bumpmapping op de kast dus misschien?
marabunta2048: Ik kan natuurlijk gaan nitpicken, ik heb die kit namelijk ook gehad, en sommige plaatjes kloppen nog niet helemaal

... bijvoorbeeld de vlakke blauwe plaatjes hebben meer afronding op de hoeken en ovale gaten op de buitenste rij. En touwtjes blijven in rendering-programma's natuurlijk altijd een probleem, bijvoorbeeld bij de schep waar nu een onnatuurlijke knik in het koord zit.
Frans v/d Wijst: Van de ene kant heeft MazeMouse over die foutjes gelijk, van de andere kant vind ik het weer net het tuning-aspect benadrukken: Je kunt nu zien dat er achteraf een bodykit opgezet is omdat het allemaal *net* niet past. Voor een Gallardo zou ik het fixen, maar met een gepimpte XR zou ik geneigd zijn om het toch zo te laten. Alleen het raam in de deur aan de bestuurderskant moet je misschien nog even naar kijken, de daklijn daar loopt niet echt mooi door.
Overigens zit ik er even over te denken om mijn flipperkast te ditchen en mijn werk te gaan maken. Een regietent met compleet podium, mengtafel en lichttafel is toch ook wel een beetje groot speelgoed