3D Contest v41: Dorpsaanzicht Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.754 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/oogintzeil/Aanzicht%20cothen.JPG

Welkom op de 41ste contest.
Het onderwerp voor de contest is Dorpsaanzicht.

Lijkt me duidelijk, steden of dorpen mogen ook, oud en nieuw mag allemaal :)

• 01 [url=" [TOPIC=596435///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v1.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Onderwaterwereld[/url] • 02 [url=" [TOPIC=616227///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v2.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vliegmachine[/url] • 03 [url=" [TOPIC=628570///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v3.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis[/url] •
04 Oorlog • 05 [url=" [TOPIC=659788///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v5 - Snelheid[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Snelheid[/url] • 06 [url=" [TOPIC=672092///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v6 - Fantasy[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Fantasy[/url] • 07 [url=" [TOPIC=687160///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v7 - Eten en drinken[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Eten en Drinken[/url] • 08 [url=" [TOPIC=711571///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v8 - Misdaad[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Misdaad[/url] • 09 [url=" [TOPIC=727074///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v9 - De wereld onder de tegels[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]De wereld onder de tegels[/url] • 10 [url=" [TOPIC=742102///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v10: Animatiecontest 'Inanimate objects' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Inanimate objects[/url] • 11 [url=" [TOPIC=760313///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v11: Modelcontest 'Post-Apocalyptic'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Post-apocalyptic[/url] • 12 [url=" [TOPIC=770956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v12: Modelcontest 'men and machine' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Man and machine[/url] • 13 [url=" [TOPIC=784079///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v13: 'Pirates'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pirates[/url] • 14 [url=" [TOPIC=797734///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v14: 'Horror'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Horror[/url] • 15 [url=" [TOPIC=808952///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v15: Power[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Power[/url] • 16 [url=" [TOPIC=821699///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v16: The Year 3000[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]The Year 3000[/url] • 17 [url=" [TOPIC=832437///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v17: Frozen Worlds - Nature[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Frozen Worlds - Nature[/url] • 18 [url=" [TOPIC=858689///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v18: Duizend en één nacht[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Duizend en één nacht[/url] • 19 [url=" [TOPIC=872153///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V19: Vida Imóvel (stilleven)[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vida Imóvel[/url] • 20 [url=" [TOPIC=887768///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V20: Ancient Kings[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Ancient Kings[/url] • 21 [url=" [TOPIC=903445///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V21: Enchanted Forest[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Enchanted Forest[/url] • 22 [url=" [TOPIC=917680///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V22: Tropische vakantie[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Tropische vakantie[/url] • 23 [url=" [TOPIC=930154///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V23: Pretpark[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pretpark[/url] • 24 [url=" [TOPIC=948588///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Olympische Spelen/sport[/url] • 25 [url=" [TOPIC=963836///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V25: Dreamland[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Dreamland[/url] • 26 [url=" [TOPIC=978386///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v26: Sphere[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Sphere[/url] • 27 [url=" [TOPIC=985645///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v27: kerst[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Kerst[/url] • 28 [url=" [TOPIC=992956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V28: Avatar Battle[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Avatar Battle[/url] • 29 [url=" [TOPIC=1004617///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V29: Lego[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Lego[/url] • 30 [url=" [TOPIC=1011266///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V30: Het Wilde Westen[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Het Wilde Westen[/url] • 31 [url=" [TOPIC=1018134///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V31: Film[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Film[/url] • 32 [url=" [TOPIC=1023649///][NOHTML]3D Contest V32: Extreme Engineering[/NOHTML][/TOPIC]"]Extreme Enginering[/url] • 33 [url=" [TOPIC=1030710///][NOHTML]3D Contest V33: Rome[/NOHTML][/TOPIC]"]Rome[/url] • 34 [url=" [TOPIC=1038334///][NOHTML]3D Contest v34: Cartoony[/NOHTML][/TOPIC]"]Cartoony[/url] • 35 [url=" [TOPIC=1046400/0//][NOHTML]3D Contest v35: Game[/NOHTML][/TOPIC]"]Game[/url] • 36 [url=" [TOPIC=1059997///][NOHTML]3D Contest v36: Binnenhuis architectuur[/NOHTML][/TOPIC]"]Binnenhuisarchitectuur[/url]
• 37 [url=" [TOPIC=1070498///][NOHTML]3D Contest v37: Concept Car[/NOHTML][/TOPIC]"]Concept Car[/url]
• 38 Middeleeuwen
• 39 Industriële Revolutie
• 40 Gadgets

Op Zondag 9 april 2006 moeten de finals gepost worden.

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet
streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de:
  • Do's
  • Don'ts
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag
    zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3
    poly's hebt toegevoegd e.d (behave als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten
    gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino,

Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag,
    bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst
    zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag,
    maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: een
    render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel
    gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.
  • De final mag geen
    animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als
    3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige paketten. Gebruik dus geen
    Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens
    onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Wegens succes is de Formule-1
puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste
krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. :) Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar mij: bram.vossenberg@gmail.com

In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in the topic [3d] post je 3d stuff maar weer te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Volgens traditie hierbij de mededeling dat alles van hierboven schaamteloos is gekopieerd van de vorige...

Laat de Dorpsaanzichten maar opbouwen!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
de toren staat al :P

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

ik doe mee :p

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 28-02-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

ga eens beginnen met brainstormen en schetsen.

Misschien goed om niet direct met solidworks te maken ;)

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Na ff wat rondgeneusd te hebben op het net, heb ik besloten om voor een ghost town te gaan.
(In de stille hoop hiermee wat meer originaliteitspunten te scoren :9).

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Yes!
Was vandaag weg, maar woei wat ben ik blij dat er eindelijk een onderwerp is wat me echt aanspreekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Ik doe ook mee.

Omdat ik geen inspiratie heb ga ik deze week vooral rondzoeken op Google en kijken hoe ik op een gemakkelijke manier een landschap te voorschijn kan toveren met al een paar huizen / appartementen en bomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 28-02-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Einddatum: 9 April ?^256 (!) :?

Maar misschien dat ik ook weer eens een keertje ga proberen mee te doen. Ik ga voor een Frans dropje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:32

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hebben we van die mooie 3D-progs, al dan niet illegaal, moeten we aanzichten maken :+ Moet het per se orthogonaal zijn of mag er perspectief in zitten?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seattle is een beetje te moeilijk om te doen als eerste contest, ik ga weer verder op zoek naar iets wat veel simpeler is.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 01-03-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik doe ook weer mee. Waarschijnlijk ga ik iets futuristisch maken dus ik laat mijn fantasie er lekker op los :Y)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:34:
Hebben we van die mooie 3D-progs, al dan niet illegaal, moeten we aanzichten maken :+ Moet het per se orthogonaal zijn of mag er perspectief in zitten?
zou moeten kunnen

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Net ff idee geschetst, vanavond eerste wipjes. Hopelijk maak ik hem eens af.

Ik ga iets maken à la cs_italy uit counter-strike. Heerlijk italiaans dorpje met smalle steegjes en versleten maar o zo charmante huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser

moser

ik denk dat ik een poging ga doen voor een toscaans dorp/stadje (zoals sienna, firenze, lucca)

... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik doe ook weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

Eerste WIP van mij : (soort van futuristische stad , tokyo/NY)
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/bridge_render1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169754

ik denk dat ik me er ook maar eens aan ga wagen, first time contestant :), dan heb ik tenminste een goeie motivatie om iets met 3D te doen ;). Ik ga het wel in de middeleeuwse stijl houden, toch proberen om eind deze week al iets af te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168823

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/beuke200/Hattem-Vermeer.jpg

Mag ik dit schilderij van Vermeer ook als referentie gebruiken? Het is dan wel een aanzicht van upclose :)

Ga er dus maar gewoon van uit dat het een klein dorpje is :)
(tis ook Hattem, op het puntje van de Veluwe,.. haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168823 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:58:
[afbeelding]

Mag ik dit schilderij van Vermeer ook als referentie gebruiken? Het is dan wel een aanzicht van upclose :)

Ga er dus maar gewoon van uit dat het een klein dorpje is :)
(tis ook Hattem, op het puntje van de Veluwe,.. haha)
ik veronderstel wel dat dat mag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Zekerweten! Prachtig, ik ben benieuwd wat je ervan maakt :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-04 09:29

Cablekevin

CCCP Baby!

Zal ik ook maar eens een gooi werpen ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Afbeeldingslocatie: http://www.cablekevin.nl/GoT/Brugdeel_1.jpg
Zo genoeg voor nu lekker slapen morgen weer school :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:07:
Net ff idee geschetst, vanavond eerste wipjes. Hopelijk maak ik hem eens af.

Ik ga iets maken à la cs_italy uit counter-strike. Heerlijk italiaans dorpje met smalle steegjes en versleten maar o zo charmante huizen.
En een eerste kleine WIP, dacht eerst even belichting te doen. Na eerst met global illumination te spelen bleek het al snel dat ik maar beter voor indirect illumination ging. Resultaat is nog niet helemaal correct maar het begint er al op te lijken. En aangezien de kleur van de textures ook nog voor verkleuring van gebouncet licht zorgt blijft het afwachten wat dat gaat geven.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/italy01.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 01-03-2006 05:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 161585 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:28:
Eerste WIP van mij : (soort van futuristische stad , tokyo/NY)
[afbeelding]
edit, laat maar startpost niet goed gelezen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door DemoniCEVL op 01-03-2006 07:31 ]

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 15:51
Ik volg deze topics al een tijdje, echter nooit tijd gehad om eraan mee te doen. Dit onderwerp valt echter wel in mijn straatje, maak zelf geregeld 3d-visualisaties van gebouwen/woningen. Dit doe ik de laatste tijd vooral met Sketchup en Piranesi. Deze vallen beiden in de hoek van de npr-renderers (Non Photo Realistic)
De vraag is of vooral Piranesi wel een programma is wat hier gebruikt mag worden, ligt namelijk op de grens van een 3d/2d programma.
Het lijkt mij nml. aardig als bijvoorbeeld TethyS dat schilderij juist ook op dat schilderij laat lijken.
Voor max zijn er ook een aantal plugins bv http://www.reyes-infografica.com/plugins/npr1.php

Het gaat in deze contests toch uiteindelijk om het eind-plaatje of niet? Of is de contest een pure modelling contest.
Jullie horen het al, ben zelf niet zo'n goede modeller maar meer iemand die gaat voor de juiste sfeer/compositie/originaliteit van het uiteindelijke plaatje.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Holgster schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:31:
Ik volg deze topics al een tijdje, echter nooit tijd gehad om eraan mee te doen. Dit onderwerp valt echter wel in mijn straatje, maak zelf geregeld 3d-visualisaties van gebouwen/woningen. Dit doe ik de laatste tijd vooral met Sketchup en Piranesi. Deze vallen beiden in de hoek van de npr-renderers (Non Photo Realistic)
De vraag is of vooral Piranesi wel een programma is wat hier gebruikt mag worden, ligt namelijk op de grens van een 3d/2d programma.
Het lijkt mij nml. aardig als bijvoorbeeld TethyS dat schilderij juist ook op dat schilderij laat lijken.
Voor max zijn er ook een aantal plugins bv http://www.reyes-infografica.com/plugins/npr1.php

Het gaat in deze contests toch uiteindelijk om het eind-plaatje of niet? Of is de contest een pure modelling contest.
Jullie horen het al, ben zelf niet zo'n goede modeller maar meer iemand die gaat voor de juiste sfeer/compositie/originaliteit van het uiteindelijke plaatje.
Ik heb ook een tijdje met piranesi gespeeld, je moet nog wel redelijk wat skills hebben om er wat moois van te maken, het is absoluut geen bryce ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169762

men eerste post hier op tweakers en kdoe al direct mee aan een constest :p
ik ga een soort van oude babylonstyle stad modellen
meer updates volgen deze middag wss al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
WIP:
Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/img397/6845/wip2xa.th.jpg

Beetje wat verzonnen. Het is dus een soort fantasie-stad met een autoweg en een soort monorail baan en een soort gebouw :) Ik moet nu nog heel veel detail bij verzinnen en nog wat dingen.

[ Voor 12% gewijzigd door dntje op 01-03-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Ik doe ook maar weer eens mee met de contest.

Hierbij mijn eerste WIP
Afbeeldingslocatie: http://mirrorshade.nl/3d/watermolen_r1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik ga een midden-oosten stadje maken, a la Afbeeldingslocatie: http://bf2nights.stringerstudios.com/screenshots/bf2-nights-mastuur.jpg

en zo niet, dan wat gooien naar originaliteit: indianendorp / afrikaanse stammendorp.

[ Voor 27% gewijzigd door indexample op 01-03-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

next WIP :
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/island_2.jpg

[ Voor 158% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 01-03-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt.jpg

heb zoal een beetje een compositie in gedachte voor men final render. dus dan ga ik daarnaar men dorpje opbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

de WIP-jes schieten al de grond uit! Dit beloofd hopelijk veel goed :P

Maar even een vraagje tussen door. Heeft iemand een tip voor belichting van een buiten scene?
Je hebt zoveel verschillende licht opties in 3d max dat ik even de bomen door het bos niet meer zie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een eenvoudige buitenbelichting is het makkelijkst een skylight te gebruiken die algemene belichting doet en een spot op alles die de zon voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Anoniem: 169762 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:41:
WIP:
[afbeelding]

heb zoal een beetje een compositie in gedachte voor men final render. dus dan ga ik daarnaar men dorpje opbouwen
Net cs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kspeel geen cs dus het is toeval :)
WIP kleine update:
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40
mwaaah nice man, ff offtopic vraagje tussen door, maken jullie dit altijd op schaal, of maken jullie gewoon wat wat een beetje in verhouding is/lijkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser

moser

Tito schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:54:
mwaaah nice man, ff offtopic vraagje tussen door, maken jullie dit altijd op schaal, of maken jullie gewoon wat wat een beetje in verhouding is/lijkt??
ik werk altijd op echte maten.
Dit is zuiver gewoonte maar ik vind dat dit het gemakkelijkste werkt.
Het gereedschap dat ik meest gebruik/misbruik vind dit ook het best (Solidworks en zwaarder)

... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48
offtopic:
@ CS
nee man, cs_arabstreets :D

[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 01-03-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

* Anoniem: 73881 doet ook mee! :D

'k Heb alleen nog geen idee wat ik ga maken... :P

edit:
Misschien een dorp aan het water (Venetië?) met een boot ervoor! :P

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 01-03-2006 20:05 . Reden: =D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedHat schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:43:
offtopic:
@ CS
nee man, cs_arabstreets :D
euh... kben van de Source generatie :Y)
en aangezien dit nogal offtopic bericht is :
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/island_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het al!
Ik ga zo'n strandaard Lucky Luke dorpje proberen na te bouwen!
Jaaah, da's leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er al mooi uit phoenix

WIP update 3
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt3.jpg

ik heb nog wat gebouwen toegevoegd die ik nog moet uitwerken
Wat het zicht betrefd, je kijkt eigenlijk door een open raam naar het dorpje toe. Dat word nog verduidelijkt in verdere uitwerking

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 169762 op 01-03-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 08:48

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Volgens mij moet de startpost nog wat duidelijker worden... er staat dorpsaangezicht maar ik zie allemaal stad-skylines? :)
* LEiPiE lurkt de hele serie 3D contest wegens te weinig talent en tijd om mee te doen :)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

nog een WIP van mijn kant.

*klik*

Idd de titel dorpsaanzicht wordt nu een beetje breed opgevat, maar ik denk dat je iedereen lekker ruim maar moet laten. Des te meer mensen er blijkbaar mee doen :)

maar een verduideliking is misschien wel handig.

[ Voor 1% gewijzigd door Mirrorshade op 01-03-2006 21:05 . Reden: link broken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me duidelijk, steden of dorpen mogen ook, oud en nieuw mag allemaal
Er stond dus dat steden ook mogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ de twee boven mij :

Lijkt me duidelijk, steden of dorpen mogen ook, oud en nieuw mag allemaal
:) ;)

@ravenslayer : thx , bij jou ook alleen lijkt die texture van je raampje uitgerokken

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 01-03-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser

moser

een eerste WIP: http://users.pandora.be/nazgul/GoT/dorpje1.jpg

het lijkt erop dat ik ook deze keer Solidworks ga misbruiken om te modelleren.
Toch eens kijken om het met een ander programma te renderen ;)

... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:13:

@ravenslayer : thx , bij jou ook alleen lijkt die texture van je raampje uitgerokken
word aan gewerkt :)
en je hebt de nick nu juist geschreven ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP!:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~f.kerkhof1/schuurspons/dorp-wip1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169762 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:31:
[...]

word aan gewerkt :)
en je hebt de nick nu juist geschreven ja :p
hehe , kheb vroeger veel RS : ravenshield gespeeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85087

ik ga voor amsterdamse gracht like denk ik. ik zal kijken of ik morgen een wip kan posten. (net beginnetje gemaakt. nog niet waard om gepost te worden, dus zal kijken hoe ver ik morgen kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP Update:
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131038

W.I.P.
een stad met iets haven achtigs, uit de kronkels van mijn hersens ontsproten :9

Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/9104/stadszicht15jb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt niet echt te vlotten, maar dat komt omdat ik telkens als ik iets bijzet aan men belichting moet gaan zitten. Ga dat even achterwege laten, alle models maken en dan pas belichting op punt zetten denkik. :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/italy05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr pino
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-03 16:46
Ik doe vanaf heden ook mee :) heb tijdje geleden wat 3d dingen gedaan en nu zag ik dit, dus t leek me wel leuk...

Hier is wat ik heb
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/7817/dorp3ko.jpg

maar, ik heb hier even rondgekeken en er zitten wel mooie dingen bij, maar is een dorpsaanzicht niet dat je er van de zijkant naar toekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

mr pino schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:11:
maar, ik heb hier even rondgekeken en er zitten wel mooie dingen bij, maar is een dorpsaanzicht niet dat je er van de zijkant naar toekijkt?
Zo heet de titel van de contest, maar inhoud is wat breder. Het is juist de bedoeling om alles zo creatief mogelijk aan te pakken. Dus als jij met een ander perspectief dan van voren, wil experimenteren, dan moet je dat zeker doen. Als je final dadelijk maar duidelijk een view is van een dorp/stad in welk tijdsbeeld dan ook, en je minimaal een WIP geplaats hebt.

suc6 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Mirrorshade op 02-03-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Laatst online: 06-04-2024
Volgens mij is jouw dat doek op het gebouw veel roder dan die in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

mooi zeg! Lijkt een beetje op een combinatie van een Tactical ops en een Counterstrike Level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Heel mooi!
Wel een kleine opmerking nog: Denk een beetje aan je verhoudingen, je hebt helemaal aan de rechter kant van je plaatje een trap naast een gebouw staan. Als ik het zo bekijk dan zou je met vier treden al op hoogte van je deurpost zitten, dan zou elke trede zo'n 50cm hoog zijn, dat is een beetje erg grote stap lijkt me. Voor de rest ziet het er erg mooi uit.

Bij deze een WIP van mijn zijde, ik ga proberen een deel van Cerrillos. New Mexico na te maken.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.wijnja/plaatjes/got/Cerrillos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hebben allemaal al van die mooie WIPS en ik ben nog niet eens begonnen,
ziet er naar uit dat ik zo snel mogelijk een idee tevoorschijn moet halen.

Nou ja, we hebben toch nog een maand tijd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24417

mr pino schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:11:
Ik doe vanaf heden ook mee :) heb tijdje geleden wat 3d dingen gedaan en nu zag ik dit, dus t leek me wel leuk...

Hier is wat ik heb
[afbeelding]

wat een gezellig dorpje ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm, ik moet echt weer eens wat meer gaan tekenen ipv programmeren... :{

Maar goed, een incomplete sfeerimpressie van wat ik ga (wil) maken:
Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/5938/fransdorpje0011az.png
(15 minuten. Niet naar vluchtpunten zoeken, die zijn er niet :P)

Wil eigenlijk ook nog een paar rondrennende kinderen en wat duiven er in proppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 02-03-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116276

Ik denk dat ik ook maar eens ga proberen mee te doen. Heb al een keertje gebruik gemaakt van 3d maar niet veel. Ik hoop dat ik binnenkort een WIP kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
WIP:
Afbeeldingslocatie: http://img497.imageshack.us/img497/852/wip7vy.th.jpg

Ik moet die palen nog wat dunner maken want nu is het een beetje uit verhouding (miss ook nog die kabels enzo nog dunner maken). Verder ga ik denk ik nog wat gebouwen ofzo maken maar ik weet nog niet echt hoe dat eruit komt te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door dntje op 02-03-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP :
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt5.jpg

Ik ga nu vooral beginnen met licht/schaduw en met de texturen te optimaliseren.
Justifier schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:55:
[...]

Volgens mij is jouw dat doek op het gebouw veel roder dan die in de achtergrond.
Je had idd gelijk ik was verschillende materials aan het testen maar had het perongeluk niet teruggezet.
En had geen zin om nog eens zo lang te wachten om het te laten renderen omwille van die kleur.
Anoniem: 30795 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:25:
[...]

mooi zeg! Lijkt een beetje op een combinatie van een Tactical ops en een Counterstrike Level
tnx :)
ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:18:
[...]

Heel mooi!
Wel een kleine opmerking nog: Denk een beetje aan je verhoudingen, je hebt helemaal aan de rechter kant van je plaatje een trap naast een gebouw staan. Als ik het zo bekijk dan zou je met vier treden al op hoogte van je deurpost zitten, dan zou elke trede zo'n 50cm hoog zijn, dat is een beetje erg grote stap lijkt me. Voor de rest ziet het er erg mooi uit.
Tnx voor de info, ik werk niet op schaal fzo dus het is soms schatten.
Die trap was vrij slordig gedaan en ik ga hem nu aanpassen aan de juiste verhouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer een WIPje!:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~f.kerkhof1/schuurspons/dorp-wip2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr pino
Zo, ik ben weer verder gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/1948/wip24gy.jpg

Ik heb even wat dingen veranderd en een kerkhof toegevoegd.

De ondergrond is nogal lelijk en ik moet denk ik wat aan dat gele huisje doen, weet iemand hoe je bomen kunt maken die ergens op lijken?

Dit is het kerkhof (ik vind hem zelf erg mooi :) ):
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/8263/graf8gq.jpg

Jullie maken wel mooi dingen trouwens (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
mr pino schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:12:

De ondergrond is nogal lelijk en ik moet denk ik wat aan dat gele huisje doen, weet iemand hoe je bomen kunt maken die ergens op lijken?
1ste hit bij Google :) :http://www.saunalahti.fi/ops/tutorial/treetut/treetut.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Jammer had me net zo verheugd op het onderwerp: 'Boten', maargoed ik zal zeker af en toe een blik hier werpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ego gaat er nog steeds voor. :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/italy07.jpg

Heel veel tijd moeten steken in de texture. Eerst een getilede texture gemaakt maar die kwam helemaal niet overtuigend over omdat je met heel veel variatie op een muur zit. Dan deze gemaakt maar die blijkt dan weer niet hoog genoeg van resolutie te zijn dus die moet ik weer hermaken. Een ander probleem is dat de bumpmaps er door men belichting niet echt lijken door te komen.

Met de handen in het haar dus voor het texturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Egootje:

Probeer die bumpmap eens te combineren met een specmap. Bump alleen is niet genoeg.
(zie ook de texturing tutorials op cgtalk)

Ziet er verder al mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Jongens, duim allemaal even voor mij.
M'n pc laat het net nu deze contest is afweten, dus ik ben nog even een dagje bezig met het fixen van dat kreng ben ik bang. :'(
Dit weekend hopelijk mijn eerste start. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

Omdat ik nog even geen tijd heb om een wipje te maken en posten, post ik maar een plaatje van wat ik van plan ben na te maken:

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/8231/village12mc.jpg

Een cartoony-Asterix-en-Obelix-achtig-dorpje-dorpsaanzicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
BioWEB schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:12:
Omdat ik nog even geen tijd heb om een wipje te maken en posten, post ik maar een plaatje van wat ik van plan ben na te maken:

[afbeelding]

Een cartoony-Asterix-en-Obelix-achtig-dorpje-dorpsaanzicht :D
Ik zat er gisteren ff aan te denken om van onderwerp te wisselen en heb een hele hoop plaatjes hiervan "gegoogled". Mocht je ze willen hebben dan kan ik ze wel ff mailen (29 bestanden, kleine 5Mb gezipt), ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Er is al mooi spul langs gekomen :)

Bij deze meld ik mij ook aan voor deze 3D contest.
Gelijk maar even een wipje om goed te beginnen.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/dorpsaanzicht/02.jpg
Ik haal mijn inspiratie het dorpje Carentan uit het spel Call of duty (2) voor de gene die het huis nog niet herkent hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:34:
[...]

Ik zat er gisteren ff aan te denken om van onderwerp te wisselen en heb een hele hoop plaatjes hiervan "gegoogled". Mocht je ze willen hebben dan kan ik ze wel ff mailen (29 bestanden, kleine 5Mb gezipt), ik hoor het wel.
Heej, dat zou fantastisch zijn. Heb zelf ook al aardig wat materiaal verzameld, maar hoe meer hoe beter ! Stuur het zooitje maar op naar bioweb[at]gmail[dot]com

Alvast hartstikke bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
BioWEB schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:51:
[...]

Heej, dat zou fantastisch zijn. Heb zelf ook al aardig wat materiaal verzameld, maar hoe meer hoe beter ! Stuur het zooitje maar op naar bioweb[at]gmail[dot]com

Alvast hartstikke bedankt !!!
Hmpf!!! Mailprogje verdomde het te versturen, net te groot.
Ik heb het hier maar ff neergezet om te downloaden.

Graag gedaan en succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://files.ravenslayer.be/egypt7.jpg

playing with light and shadows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
wipje van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/dorpsaanzicht/04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

WIP-tijd:

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/7565/wip10ba.jpg

Nog een beetje karig :) Maar het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Eh wat maakt het uit he :P Gelukkig vroeg je niet om tips & comments :P
Ben benieuwd wat je ervan maakt!

[ Voor 22% gewijzigd door Guillome op 04-03-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr pino
ben ik weer, ik heb namelijk een vraag: gebruiken jullie allemaal uv mapping voor die textures? En als je dat doet kun je dan nog wel bump (en andere) maps maken die er precies bij aansluiten? (ik hoop dat dit ook in andere 3d-programma's werkt, ik doe t met blender)

En dan nog een vraag over tekenen, is er een simpel programma waarmee ik gewoon textures van het internet kan schalen zonder dat die meteen pixelig worden? Ik heb paint.net en gimp geprobeerd en misschien doe ik het fout maar als ik ze verklein worden ze ook lelijk...

Dit is wat ik nu heb
Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/9417/wip32zj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

zó weer terug van vakantie, zie ik dat er al een nieuwe contest is aangemaakt. dorpsaanzicht is een leuk onderwerp, maar het is zeer groot, alles wat er in voorgaande contest is gebruikt kan je hier in ook plaatsen (auto's boten enz. enz.) dus.. dit is wel leuk. meer een verzameling van alle contest samen.

WIP1
Afbeeldingslocatie: http://foxmountain.nl/KaBRamm/Dorpsaanzicht/wip1small.jpg

maar goed ik heb ook al mijn best gedaan over een wipje. ik kan nog zoveel manieren bedenken hoe ik het stadje eigenlijk laat zien. maar waarschijnlijk komt hij tegen een berg/heuvel aan te liggen zodat je een middeleeuwse handelsstad krijgt, of ik maak er een tropische toristenplaats van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Bij deze een update van mijn kant, moet nog een hele hoop aan gebeuren om het wat te laten lijken:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.wijnja/plaatjes/got/Cerrillos2.jpg

@mr pino:
Ik gebruik ook Blender en je kunt daarin gewoon meerdere textures per material aangeven, als je vervolgens weer terug gaat naar je material buttons dan kun je daarin per texture aangeven waar die betrekking op heeft (Map to): Color, Normals, Specularity, Reflection, Hardness, etc.

Helaas moet ik nu weg maar als je er meer over wilt weten kun je altijd ff mailen, dan kan ik je wel een tutorial of nadere uitleg toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

@KaBRamm
Volgens mij is het niet de bedoeling de algemaakte objecten in je scene te plaatsen.

Maar er doen al lekker wat mensen mee, zullen er hoop ik alleen nog maar meer worden.

Nog even een WIP, ik heb besloten er een zonsondergang van te maken. De diepte zit er nu ook goed in. Alleen ik twijfel nog over de camera positie.

Afbeeldingslocatie: http://mirrorshade.nl/3d/watermolen_r7a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mirrorshade.nl/3d/watermolen_r7b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mirrorshade.nl/3d/watermolen_r7c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145272

Laatste vind ik persoonlijk het best, omdat je dan links nog dat deurtje met die 'loopbrug' hebt, wat ik wel mooi vindt.

Two thumbs up!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Ik doe ook mee. Ik begin pas net met modellen, maar lijkt me leuk om eens mee te doen. Ik ga een dorpje namaken á la Lucky Luke. Sommige kennen het misschien wel, met een saloon e.d. Hier alvast een WIP. Moet nog wel een hoop aan gebeuren.
Afbeeldingslocatie: https://www.its-learning.com/data/393/392/saloon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
kleine update van mijn kant :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/dorpsaanzicht/06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 11:51

MicroWhale

The problem is choice

wat is de site waar alle inzendingen opstaan waar op gestemd wordt?

Ik volg deze topics met regelmaat, maar nergens in de OP staat waar de 'finale' gehouden wordt...

dank

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:04
Logos schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:17:
wat is de site waar alle inzendingen opstaan waar op gestemd wordt?

Ik volg deze topics met regelmaat, maar nergens in de OP staat waar de 'finale' gehouden wordt...

dank
Waar je nu post daar word de contest ook gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

robin222 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:18:
[...]

Waar je nu post daar word de contest ook gehouden :)
dat klopt, maar bij "industriële revolutie" is er bijvoorbeeld geen overzicht van alle finals..... of zie ik iets over het hoofd?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:04
Logos schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:20:
[...]

dat klopt, maar bij "industriële revolutie" is er bijvoorbeeld geen overzicht van alle finals..... of zie ik iets over het hoofd?
Dat kwam omdat er maar 2 finals waren. Alle andere hebben gewoon een overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

robin222 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:21:
[...]

Dat kwam omdat er maar 2 finals waren. Alle andere hebben gewoon een overzicht.
ik zie het nu ja... na een beetje zoeken.

blijkt dat ik hier niet vaak genoeg kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 11:58
Idd wel een ideetje om een topic te maken waar de overzichten in komen, en dan van elke contest de finals in een post er bij zetten. Het ding moet wel op slot kunnen, aangezien er anders andere mensen in gaan posten.

"3D Contest: Overzicht van finals" ofzo als naam will do.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
hier dan ook maar een begin van mij. k hoop dat k deze keer wel weer tot een final kom.

wip1:
Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/daniel_kunst/got/dorpwip01.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147262

Ben je ff week op vakantie is de hele "wat wordt de volgende contest nasleep" al voorbij :/

Maar goed ik ga met mijn wintersport vakantie bestemming aan de slag denk ik

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fransjeobbens/forum/dorp.jpg

Kan iemand de start topic plaatje ff wat moois voor maken want dit ziet er neit echt uit vind ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 04-03-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
hier wipje nummer 1 van mastuur city.

Afbeeldingslocatie: http://img380.imageshack.us/img380/4274/mashtuur29vu.th.jpg

vanaf nu moet ik wel gaan alt-tabben tussen bf2 en 3dsmax ;)

[ Voor 21% gewijzigd door indexample op 05-03-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 147262 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:40:
Kan iemand de start topic plaatje ff wat moois voor maken want dit ziet er neit echt uit vind ik ;)
Spreekt de winnaar van de vorige contest sarcastisch!!! :) :9 :+
Nogmaals feli Marc1023

[ Voor 7% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 05-03-2006 01:44 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.