Welkom in het 46ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 24-09-2009 20:00 ]
Met de nieuwe 3.0 firmware is dit wél mogelijk.Met de PS3 is het niet mogelijk om geluid zowel via de HDMI, Optische uitgang, of stereo uitgang af te spelen.
Ik heb net de combi: HDMI én Scart én Optisch geprobeerd, en het werkt!
Je moet 'multi output' selecteren in de geluids settings.
Ja de OP mag wel eens een update krijgen ja 
Ik heb MotorStorm Pacific Rift trouwens zojuist even gespeeld en die bevalt erg goed! Echt een aanrader als je het eerste deel ook goed vond. Veel van de nadelen van het vorige deel zijn nu gefixed en grafisch is ie ook beter dan ik verwacht had eigenlijk.
Ik heb gelijk ook maar de 2 uitbreidingen gekocht
Ik heb MotorStorm Pacific Rift trouwens zojuist even gespeeld en die bevalt erg goed! Echt een aanrader als je het eerste deel ook goed vond. Veel van de nadelen van het vorige deel zijn nu gefixed en grafisch is ie ook beter dan ik verwacht had eigenlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 12-09-2009 13:00 ]
PSN id: NL_SToRM
Gisteren Resistnace 2 binnengekregen van zavvi (na een tip van iemand in een vorig topic) voor 18 euro en na een tijdje spelen ben ik toch erg blij dat ik daar geen € 59,90 voor heb betaald.
Het is een aardige shooter maar lang geen triple A materiaal zoals ze deden voorkomen.
Die twee tientjes is hij wel waard gelukkig
Het is een aardige shooter maar lang geen triple A materiaal zoals ze deden voorkomen.
Die twee tientjes is hij wel waard gelukkig
Volgens mij mist de post alle Slim + Firmware 3.0 informatie.
Moet "Killzone 2" nu ook niet in de "Must Have" List staan ?
Anders koop ik 'm niet hoor!
Aangepast.BeerenburgCola schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:56:
[...]
Met de nieuwe 3.0 firmware is dit wél mogelijk.
Ik heb net de combi: HDMI én Scart én Optisch geprobeerd, en het werkt!
Je moet 'multi output' selecteren in de geluids settings.
Killzone 2 staat nog steeds bij 'Wat gamen we nu?'. Een dubbele notering is echt niet nodig.BeerenburgCola schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:15:
[...]
Volgens mij mist de post alle Slim + Firmware 3.0 informatie.
Moet "Killzone 2" nu ook niet in de "Must Have" List staan ?
Anders koop ik 'm niet hoor!
Over de Slim staat wat bij introductie. Tabelletje met de specs volgt nog.
Ik had 'm ook wel verwacht bij "Wat zijn de topgames die ik gespeeld moet hebben?".Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:24:
[...]
Killzone 2 staat nog steeds bij 'Wat gamen we nu?'. Een dubbele notering is echt niet nodig.
[...]
Het was ook meer ironisch bedoelt.
Daar komt hij binnenkort te staan, het is nog steeds een veel gespeelde game dus voorlopig staat hij nog op zijn plaatsBeerenburgCola schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:32:
[...]
Ik had 'm ook wel verwacht bij "Wat zijn de topgames die ik gespeeld moet hebben?".
Het was ook meer ironisch bedoelt.
PSP word niet vermeld, gamespot.com geeft aan dat de mobile release is gecanceled.Final Fantasy XIII
Spelers: 1 | Release: Q4 2009 (JP)/Q2 2010 (EU) | Video's
Final Fantasy XIII is een deel van de drie spellen met de naam: Fabula Nova Crystallis, wat 'Een nieuw verhaal van het kristal' betekent, voor zij onder ons die het latijn niet beheersen. Met twee games voor de PS3 en een voor mobiele telefoons, is de finale fantasie nog lang niet gedaan.
* Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360)
* Final Fantasy Agito XIII (PSP)
* Final Fantasy Versus XIII (PS3)
Ik baal wel dat ik Uncharted niet kan spelen door de FW 3.00 bug, wilde deze nog een keer spelen voor deel 2 uitkomt. hoop dat er snel een fix komt
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 12-09-2009 13:51 ]
het schijnt dat als je autosave uitzet in het spel (het is een tijdje geleden dat ik het heb gespeeld, dus dit is hear-say) en je dus zelf moet saven het wel goed gaat.[b][message=32565491,noline]
Ik baal wel dat ik Uncharted niet kan spelen door de FW 3.00 bug, wilde deze nog een keer spelen voor deel 2 uitkomt. hoop dat er snel een fix komt
http://boardsus.playstati...charteddf&thread.id=56139
[ Voor 11% gewijzigd door EfBe op 12-09-2009 13:56 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Heb dat al geprobeerd maar het werkt niet. ik kan alleen maar in het begin menu komen. zodra ik een nieuw spel start of een Chapter kies krijg ik het 'loading screen' (draaiende munt) en dan doet ie niets meer.EfBe schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:55:
[...]
het schijnt dat als je autosave uitzet in het spel (het is een tijdje geleden dat ik het heb gespeeld, dus dit is hear-say) en je dus zelf moet saven het wel goed gaat.
Los van mijn opmerking is het een prachtige OP hoor!Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:24:
Killzone 2 staat nog steeds bij 'Wat gamen we nu?'. Een dubbele notering is echt niet nodig.
Wat is er trouwens eigenlijk met de originele maker van de OP gebeurd? Die zie ik volgens mij nooit meer hier posten.
Kee.Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:36:
Nu ik toch bezig ben: vergeet niet dat 'linux' (Other OS) ook niet meer mogelijk is op de Slim.
Een niet onbelangrijke feature op dit 'tweak' forum lijkt me, dus mischien een edit waard in de "OP".
@ dangerpaki: ivm de charger
PSN: Zwartkijker
Final Fantasy XIV MMO (PS3,PC) ?Ike. schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:46:
* Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360)
* Final Fantasy Agito XIII (PSP)
* Final Fantasy Versus XIII (PS3)
Release date begin 2010 ?
Dit zou wel eens het einde kunnen zijn mijn nu al beperkte 'offline' sociale leven.
Iemand die mij kan helpen?
Als ik via PS3 sites bekijk, dan zijn alle sites zo "uitvergroot" dat ik slechts een gedeelte zie van elke site, waardoor ik steeds horizontaal en verticaal moet scrollen....
Kan ik niet ervoor zorgen dat de site "zich verspreidt" over het hele scherm zoals hier onder?
http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/internet1_small.jpg
PS is ook aangesloten op een "dikke TV", is dat misschien de oorzaak?
Bedankt...
Als ik via PS3 sites bekijk, dan zijn alle sites zo "uitvergroot" dat ik slechts een gedeelte zie van elke site, waardoor ik steeds horizontaal en verticaal moet scrollen....
Kan ik niet ervoor zorgen dat de site "zich verspreidt" over het hele scherm zoals hier onder?
Bedankt...
Jij had m toch ook besteld bij zavvi....weet je nog wanneer ongeveer. Ik heb 'm daar ook besteld en kreeg op 2 september een mailtje dat tie verzonden was. Tot op heden helaas nog niets ontvangen. Meestal heb ik t wel binnen met een weekje.SToRM666 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:57:
Ja de OP mag wel eens een update krijgen ja
PSN: xpock Live: xspock
Ja MS PR ik zit nog steeds te wachten tot ik em een keer 2e hands zie liggen
Dank, ook de rest bedankt voor jullie antwoorden op de vragen in het laatste topic.
Niet toevallig het rechter pookje ingedruktStancke schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:51:
Iemand die mij kan helpen?
Bedankt...
Zowel in de intro als de FAQ staat het nu vermeld, ik zal het opnemen in de tabel ook. Bedankt voor de opmerkingBeerenburgCola schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:05:
[...]
Kee.
Nu ik toch bezig ben: vergeet niet dat 'linux' (Other OS) ook niet meer mogelijk is op de Slim.
Een niet onbelangrijke feature op dit 'tweak' forum lijkt me, dus mischien een edit waard in de "OP".
Het duurde bij mij deze keer ook wat langer ja. Ik kreeg het mailtje ook op 2 september.pateen75 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:10:
[...]
Jij had m toch ook besteld bij zavvi....weet je nog wanneer ongeveer. Ik heb 'm daar ook besteld en kreeg op 2 september een mailtje dat tie verzonden was. Tot op heden helaas nog niets ontvangen. Meestal heb ik t wel binnen met een weekje.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 12-09-2009 18:46 ]
Omdat ik voorlopig Uncharted nog niet kan spelen op mn PS3 vanmiddag voor een ander spel wezen kijken. Uiteindelijk heb ik voor 17 euro Motorstorm 1 opgepikt bij de Mediamarkt. Voor dat geld kan ik geen buil vallen denk ik
Nu alleen nog die eerste race winnen
Is mij al 6 keer niet gelukt.
Verder sinds vanmiddag ook geluid output via HDMI EN Spdif zodat ik de tv eens uit kan zetten als hij muziek afspeelt. Goed dat dit is toegevoegd. Jammer: Ook met mijn nieuwe hdmi1.3 kabel werkt het besturen van mn PS met mn ab nog steeds niet. De tv ziet het apparaat niet. Ach
Verder sinds vanmiddag ook geluid output via HDMI EN Spdif zodat ik de tv eens uit kan zetten als hij muziek afspeelt. Goed dat dit is toegevoegd. Jammer: Ook met mijn nieuwe hdmi1.3 kabel werkt het besturen van mn PS met mn ab nog steeds niet. De tv ziet het apparaat niet. Ach
Flickr PSN ID= cheironnl
Motorstorm is een erg pittig spel, is mij nooit gelukt om de laatste races te winnen.
Zorg dat je het parcour goed kent en het goede voertuig neemt. En natuurlijk dat je met het voertuig dat je kiest de goede route neemt. Zelf vond ik de lichtere voertuigen altijd beter.
Zorg dat je het parcour goed kent en het goede voertuig neemt. En natuurlijk dat je met het voertuig dat je kiest de goede route neemt. Zelf vond ik de lichtere voertuigen altijd beter.
Ps4/switch gamer
Zag vandaag al PS3 Slim's staan voor €277,-- bij de Bart Smit in Rijswijk. Gingen bijna als broodjes over de toonbank, meestal met een Platinum spel erbij.
Leuke aanbieding.
Leuke aanbieding.
PSN-id: Chrasher
Op 15 september zal een nieuwe demo van Uncharted 2: Among Thieves gelanceerd gaan worden. Iedereen die de game heeft ge-pre-orderd bij de Gamestop zal op 15 september mee kunnen doen en als je de game niet ge-pre-orderd hebt, dan zul je vanaf 29 september mee kunnen doen. De demo is een stuk uitgebreider dan de eerdere bèta die we te spelen kregen, sterker nog, de demo bevat 80% van de volledige multiplayer en dat is nogal wat voor een demo, nietwaar?
* De demo bevat in totaal vijf modi. Deze zijn: Coöp, Deathmatch, Pluder, Chain Reaction en Elimination.
* De Elimination modus draait om twee teams die tegen elkaar strijden in vijf rondes zonder mogelijkheid tot respawnen. Het team dat als eerste drie rondes wint, wint de modus.
* Chain Reaction is soortgelijk aan Capture the Flag. Het verschil is dat er vijf schatten zijn die allemaal verzameld moeten worden in een bepaalde volgorde. Beide teams werken tegen elkaar in.
* In totaal zullen er vier maps te vinden zijn. Deze zijn de twee uit de bèta: Plaza en Village, de nieuwe maps zijn: Ice Cave en Temple.
* De Cinema modus is te gebruiken in de demo. Hiermee kunnen matches opgenomen worden, alsook kunnen deze bewerkt worden en als laatste kun je deze uploaden en naar je vrienden sturen.
* Er zullen nieuwe wapens, boosters en skins beschikbaar zijn. Deze zullen wel gekocht moeten worden in de game middels het verzamelde goud uit de matches.
* Je kunt je via de game aanmelden op Twitter en je laatste voortgang automatisch laten twitteren.
* De demo is speelbaar tot 13 oktober, hierna worden alle statistieken, goud en replays gewist.
* De demo zal 1.5 Gigabyte groot zijn.
Een demo dat misschien we de meest uitgebreide ooit gaat worden. Als je de game ge-pre-orderd hebt bij de Gamestop, dan kun je over drie dagen al aan de slag anders zul je moeten wachten tot 29 september. Hoe dan ook, een demo dat wellicht één van de meest interessante van dit jaar is.
[bron]
* De demo bevat in totaal vijf modi. Deze zijn: Coöp, Deathmatch, Pluder, Chain Reaction en Elimination.
* De Elimination modus draait om twee teams die tegen elkaar strijden in vijf rondes zonder mogelijkheid tot respawnen. Het team dat als eerste drie rondes wint, wint de modus.
* Chain Reaction is soortgelijk aan Capture the Flag. Het verschil is dat er vijf schatten zijn die allemaal verzameld moeten worden in een bepaalde volgorde. Beide teams werken tegen elkaar in.
* In totaal zullen er vier maps te vinden zijn. Deze zijn de twee uit de bèta: Plaza en Village, de nieuwe maps zijn: Ice Cave en Temple.
* De Cinema modus is te gebruiken in de demo. Hiermee kunnen matches opgenomen worden, alsook kunnen deze bewerkt worden en als laatste kun je deze uploaden en naar je vrienden sturen.
* Er zullen nieuwe wapens, boosters en skins beschikbaar zijn. Deze zullen wel gekocht moeten worden in de game middels het verzamelde goud uit de matches.
* Je kunt je via de game aanmelden op Twitter en je laatste voortgang automatisch laten twitteren.
* De demo is speelbaar tot 13 oktober, hierna worden alle statistieken, goud en replays gewist.
* De demo zal 1.5 Gigabyte groot zijn.
Een demo dat misschien we de meest uitgebreide ooit gaat worden. Als je de game ge-pre-orderd hebt bij de Gamestop, dan kun je over drie dagen al aan de slag anders zul je moeten wachten tot 29 september. Hoe dan ook, een demo dat wellicht één van de meest interessante van dit jaar is.
[bron]
Hij zat alsnog bij de post van vandaag! Was dus net iets te snel met 'klagen'.SToRM666 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:08:
[...]
Het duurde bij mij deze keer ook wat langer ja. Ik kreeg het mailtje ook op 2 september.
PSN: xpock Live: xspock
Even verder over die fake PS3 controllers uit het oude topic. Gelden die filmpjes alleen voor de witte?
Want de lampjes van mijn zwarte controller zijn ook niet echt glad/smooth weggewerkt. Ook de rand van de controller zelf is niet overal even glad, niet dat ik me open haal maar toch. Zijn toch wel wat punten die aangehaald werden wat bij een originele controller niet kon. Mijn DS3 was trouwens $35,- maar is al een jaar geleden geïmporteerd...
Nu is de mijne zoals gezegd een zwarte, wel geleverd in zo'n origineel doosje maar ook uit Japan.
Just to be sure
Want de lampjes van mijn zwarte controller zijn ook niet echt glad/smooth weggewerkt. Ook de rand van de controller zelf is niet overal even glad, niet dat ik me open haal maar toch. Zijn toch wel wat punten die aangehaald werden wat bij een originele controller niet kon. Mijn DS3 was trouwens $35,- maar is al een jaar geleden geïmporteerd...
Nu is de mijne zoals gezegd een zwarte, wel geleverd in zo'n origineel doosje maar ook uit Japan.
Just to be sure
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Kun je hem niet vergelijken met je originele die bij je PS3 zat?FeaR1986 schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:30:
Even verder over die fake PS3 controllers uit het oude topic. Gelden die filmpjes alleen voor de witte?
Just to be sure
Dan zie je het snel genoeg lijkt me.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik heb even een vraagje:
Ik heb een probleempje met mijn PS3 slim. Sinds ik hem gekocht had , heb ik nooit echt een dvdtje proberen af te spelen. Maar paar dagen terug heb ik dat dus geprobeerd, hij leest de dvd en ziet hem ook staan bij het kopje "video". Als ik hem dan open, dan hoor ik activiteit, en dan stopt die en komt er een no signal melding oftewel hij zoekt naar analog/digital signaal. De PS3 slim blijft gewoon aanstaan.
Het vreemde van dit alles. Games en Blu ray movies speelt die foutloos af en dat geldt ook voor Muziek Cd's. Verder functioneert de PS3 slim perfect.
Ik kan hier ook helaas niks van terugvinden op het net.
edit: PS3 is aangesloten via HDMI naar DVI en draait op een reso van 1920x1080p. Dit op een Samsung 23" 1920 x 1080 monitor.
Alvast bedankt.
Ik heb een probleempje met mijn PS3 slim. Sinds ik hem gekocht had , heb ik nooit echt een dvdtje proberen af te spelen. Maar paar dagen terug heb ik dat dus geprobeerd, hij leest de dvd en ziet hem ook staan bij het kopje "video". Als ik hem dan open, dan hoor ik activiteit, en dan stopt die en komt er een no signal melding oftewel hij zoekt naar analog/digital signaal. De PS3 slim blijft gewoon aanstaan.
Het vreemde van dit alles. Games en Blu ray movies speelt die foutloos af en dat geldt ook voor Muziek Cd's. Verder functioneert de PS3 slim perfect.
edit: PS3 is aangesloten via HDMI naar DVI en draait op een reso van 1920x1080p. Dit op een Samsung 23" 1920 x 1080 monitor.
Alvast bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door H.Boss op 13-09-2009 12:57 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Tijdens het afspelen van een DVD gaat je signaal terug naar SD. 576i of p, afhankelijk van je instellingen. Misschien dat je tv hier toch problemen mee heeft? Wat het precies is kan ik zo niet zeggen, maar het lijkt me waarschijnlijk dat het iets met die resolutie te maken heeft. Als hij overigens via DVI/HDMI aangesloten is zou hij moeten upscalen, dus dan geldt bovenstaande niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 13-09-2009 12:49 ]
PSN: Shiver23
herkenbaar, downscale je videoout eens naar 720 ipv 1080 .. of 't verschil maaktMrJoker1985 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:40:
Ik heb even een vraagje:
Alvast bedankt.
JIj hebt gelijk.himlims_ schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:49:
[...]
herkenbaar, downscale je videoout eens naar 720 ipv 1080 .. of 't verschil maakt
Ik heb inderdaad alleen 576i en 720p aangevinkt. Dus hij draait dan 720p. En dan werkt het wel inderdaad.
Maar wat kan ik het beste doen ?
Ja, als ik 576p en 720p aanvink. En dus de ps3 op 720p laat draaien. Dan werkt het wel en als ik hem op 1080p zet niet.Shiver23 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:47:
Tijdens het afspelen van een DVD gaat je signaal terug naar SD. 576i of p, afhankelijk van je instellingen. Misschien dat je tv hier toch problemen mee heeft? Wat het precies is kan ik zo niet zeggen, maar het lijkt me waarschijnlijk dat het iets met die resolutie te maken heeft. Als hij overigens via DVI/HDMI aangesloten is zou hij moeten upscalen, dus dan geldt bovenstaande niet.
Oke ik heb de oplossing gevonden, althans bij mij. Voor de mensen die ook een dergelijk probleem ondervinden:
Zet de optie "BD/DVD Bioscoop omzetting" op "Video".
Zet de optie "BD/DVD Bioscoop omzetting" op "Video".
Zover ik gemerkt heb kiest de PS3 de best haalbare resolutie uit. Als je je PS3 op 1080p zet en de content is maar 720p dan gaat hij die niet upscalen. Dit is bij games zo en ik verwacht niet dat dit bij DVD's anders is.
Bij Dixons wist men mij te vertellen dat bij hun een bundel (PS3 slim + Games) ging kosten rond € 330,- of € 60 euro korting? Zijn er al meer mooie bundels getraceerd?
net even gekeken wat ik nog ECHT moet hebben kwa games....alleen dit jaar al nog een stuk of 5...zucht...luxeprobleem
PSN & XBL: Denkoyugo
geloof dat de bart-smit leuke actie had lopen 270euro?jefjef schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:41:
Bij Dixons wist men mij te vertellen dat bij hun een bundel (PS3 slim + Games) ging kosten rond € 330,- of € 60 euro korting? Zijn er al meer mooie bundels getraceerd?
ongetwijfeld dat die bundels / acties in de loop van volgende maand in de markt gezet worden; oktober eerste acties voor de commerciele maand van 't jaar
zijn d'r nog draadloze ps3 controllers met een 360 layout in NL te koop?
Ja dat denk ik ook, dus hoe moeilijk het ook zal zijn. Wachten tot October/Novemberhimlims_ schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:01:
[...]
geloof dat de bart-smit leuke actie had lopen 270euro?
ongetwijfeld dat die bundels / acties in de loop van volgende maand in de markt gezet worden; oktober eerste acties voor de commerciele maand van 't jaar
Mijn SixAxis heb ik niet meer: toendertijd verkocht voor €25,-.Mud.Starrr schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:36:
[...]
Kun je hem niet vergelijken met je originele die bij je PS3 zat?
Dan zie je het snel genoeg lijkt me.
Dus al zou ik een fake hebben dan heb ik er nog maar letterlijk een paar euro voor betaald.
Maar was gewoon nieuwsgierig
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Bij games idd niet, maar als ik een DVD'tje op zet, springt hij wel uit zichzelf over naar 1080pAvanCade schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:05:
Zover ik gemerkt heb kiest de PS3 de best haalbare resolutie uit. Als je je PS3 op 1080p zet en de content is maar 720p dan gaat hij die niet upscalen. Dit is bij games zo en ik verwacht niet dat dit bij DVD's anders is.
In Rotterdam staat ie bij de MM ook voor dezelfde prijs. Ik moet eigenlijk wel wat leuke spellen erbij gaan halen nu. Zat te denken aan LBP, Uncharted, KZ2, SF4 en Fight Night 4. En straks Fifa/Pes erbij en dan de nieuwe COD. Even kijken waar ik de eerste 5 cheap kan krijgen. Wordt SF4 nog een beetje online gespeeld??Chrasher schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:33:
Zag vandaag al PS3 Slim's staan voor €277,-- bij de Bart Smit in Rijswijk. Gingen bijna als broodjes over de toonbank, meestal met een Platinum spel erbij.
Leuke aanbieding.
Bijzonder veel moeite om in te loggen op het PSN. Downloaden verloopt ook tergend traag. Meer mensen met dezelfde problemen?
Wat is DiRT 2 toch een geweldig spel! In je eentje zo snel mogelijk proberen de finish lijn te halen is al erg leuk, maar heb net circa drie uur met wat andere mensen online gespeeld, wat gewoon zeer lekker werkt. Dikke aanrader DiRT 2
Hmmz ik twijfel nog steeds als ik DiRT 2 wel moet halen, ik vond de demo aardig geslaagd, maar ik vind het jammer van die jeeps/trucks 
tsjah..

tsjah..
I browse with Vivaldi
Ga over 2 weken een Slim halen. (Vervangt me 60GB die ik vanaf launch heb)
Nu had ik alleen een vraagje over de geluidsproductie van de slim.
Is dit veel stiller dan mijn 60 GB want ik lees verschillende verhalen.
Ik wil het alleen kopen omdat die stiller is dat ik gewoon een film kan volgen zonder dat hij teveel lawaai maakt
Nu had ik alleen een vraagje over de geluidsproductie van de slim.
Is dit veel stiller dan mijn 60 GB want ik lees verschillende verhalen.
Ik wil het alleen kopen omdat die stiller is dat ik gewoon een film kan volgen zonder dat hij teveel lawaai maakt

Ik heb vandaag mijn 2de platinum trophy gehaald
Daarna nog even wat MotorStorm Pacific Rift gespeeld. Is toch wel een erg mooi spel moet ik zeggen.
Hieronder wat ingame plaatjes die ik geschoten heb met de photo mode:

De volgende vind ik echt mooi

Als er nog meer plaatjes moeten komen dan roepen jullie maar

Daarna nog even wat MotorStorm Pacific Rift gespeeld. Is toch wel een erg mooi spel moet ik zeggen.
Hieronder wat ingame plaatjes die ik geschoten heb met de photo mode:

De volgende vind ik echt mooi

Als er nog meer plaatjes moeten komen dan roepen jullie maar
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 13-09-2009 19:33 ]
Geen idee, de foto's zijn in 1280*720 net als het spel dus. Dus ik denk dat ie wel op de resolutie van de tv schiet. Ik moet zeggen dat die foto's maken best leuk is om te doen eigenlijk
Dat is een coole feature! Kan dat ook bij de demo die fotos schieten?
Ik vind Motorstorm Pacific drift ook een hele mooie game en speelt lekker weg.
Ik vind Motorstorm Pacific drift ook een hele mooie game en speelt lekker weg.
Erg vette shots inderdaad. Lijkt me ook iets als wallpaper, jammer dat ze niet HD zijn...
Vandaag overigens mijn (blauwe) Singstar microfoon kapotgedraait toen ik de dop erop wilde draaien. Het interne gedeelte zat namelijk weer eens los. Echter is het plastic gewoon afgebroken, dus morgen Sony maar eens bellen, want het lijkt mij dat dit niet zomaar kan gebeuren
.
Vandaag overigens mijn (blauwe) Singstar microfoon kapotgedraait toen ik de dop erop wilde draaien. Het interne gedeelte zat namelijk weer eens los. Echter is het plastic gewoon afgebroken, dus morgen Sony maar eens bellen, want het lijkt mij dat dit niet zomaar kan gebeuren
Ja de game speelt weer alvanouds. Je moet wel de banen vrij goed kennen, want ze zijn zo breed dat je weleens kunt verdwalen 
Of je ook foto's kunt schieten in de demo weet ik niet, maar ik denk het niet eigenlijk.
Of je ook foto's kunt schieten in de demo weet ik niet, maar ik denk het niet eigenlijk.
Ik zie net dat er bij mijn fallout trophy's ook trophy's staan waarvoor je de add-ons moet hebben.
Maar die waren er toch niet voor de ps3? Hoe kan dit?
Mocht die optie er zijn, waar kan ik die dan vinden? ergens in het menu of tijdens het gamen op een knop te drukken?SToRM666 schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:35:
Ja de game speelt weer alvanouds. Je moet wel de banen vrij goed kennen, want ze zijn zo breed dat je weleens kunt verdwalen
OF je ook foto's kunt schieten in de dmeo weet ik niet, maar ik dnek het niet eigenlijk.
Op start drukken en dan zou het in dat menu moeten staan.
Eens kijken of ik de HD versies kan uploaden...
De uitbreidingen komen ook naar de PS3, het was een timed exclusive voor Microsoft.Ph3n0m schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:41:
Ik zie net dat er bij mijn fallout trophy's ook trophy's staan waarvoor je de add-ons moet hebben.
Nee, helaas dan zit die er niet bij. Dan zal ik hem toch moeten aanschaffen.SToRM666 schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:43:
Op start drukken en dan zou het in dat menu moeten staan.
Ik vind de grafische stijl wel a la PURE. En PURE was een erg vermakelijke game.
Dat wist ik, maar waarom staan ze er nu al in?MrJoker1985 schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:46:
[...]
Nee, helaas dan zit die er niet bij. Dan zal ik hem toch moeten aanschaffen.
Ik vind de grafische stijl wel a la PURE. En PURE was een erg vermakelijke game.
Ik kan namelijk geen release dates ervoor vinden.
Bij zavvi heb je MotorStorm voor 18 euro. Pure was overlaatst ook in de aanbieding, maar aangezien ik MotorStorm Pacific Rift al besteld had heb ik Pure maar niet gekocht. Je moet natuurlijk wel voor het type game zijn, maar ik vind ze erg goed 
Bovenstaande foto's in HD: 1 2 3 4 5
En nog wat andere foto's: 1 2 3 4 5
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 13-09-2009 19:58 ]
ik heb zojuist mijn ps3 slim aangesloten op mijn samsung fullhd tv en het lijkt alsof mijn beeld de hele tijd van source verandert, echter blijft deze gewoon staan op hdmi 1, daar zit de ps3 ook op aangesloten.
heel vreemd., hebben andere mensen hier ook last van?
Vreemd, heb hem net op 720p gezet en nu werkt het zoals het hoort. kan dit aan mijn hdmi kabel liggen?
Vreemd, heb hem net op 720p gezet en nu werkt het zoals het hoort. kan dit aan mijn hdmi kabel liggen?
[ Voor 16% gewijzigd door GranCanaria op 13-09-2009 20:33 ]
ik vind motorstom 1e deel zwaar onder doen voor pure. pure vereist meer van de speler, en diversiteit in tracks en soorten evenementen zijn breedsSToRM666 schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:54:
Bij zavvi heb je MotorStorm voor 18 euro. Pure was overlaatst ook in de aanbieding, maar aangezien ik MotorStorm Pacific Rift al besteld had heb ik Pure maar niet gekocht. Je moet natuurlijk wel voor het type game zijn, maar ik vind ze erg goed
Dat probleem heb ik ook gehad. Met een andere HDMI kabel was het probleem verholpen. Zou wel eens een andere kabel proberen dus.GranCanaria schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:29:
ik heb zojuist mijn ps3 slim aangesloten op mijn samsung fullhd tv en het lijkt alsof mijn beeld de hele tijd van source verandert, echter blijft deze gewoon staan op hdmi 1, daar zit de ps3 ook op aangesloten.
ik heb zojuist een andere hdmi kabel gepakt, wel van hetzelfde merk maar ik heb precies hetzelfde op 1080p
het vreemd is dat mijn oude ps3 wel gewoon goed werkte met deze kabel.
ik vind dit toch erg vreemd. welke kabel heb je nu?
het vreemd is dat mijn oude ps3 wel gewoon goed werkte met deze kabel.
ik vind dit toch erg vreemd. welke kabel heb je nu?
Anoniem: 233253
€ 18SToRM666 schreef op zondag 13 september 2009 @ 19:54:
...
Ik denk dat ik Motorstorm: Pacific Rift ook nog koop. Ik vond Motorstorm ook erg goed. Ik had me voor genomen geen games meer kopen tot FIFA 10, Gran Turismo 5, MW2 en Uncharted: Among Thieves, vorige week al Killzone 2: Limited Edition Collector's Box gekocht voor € 29,99, nu wil ik weer Motorstorm: Pacific Rift.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je het eerste deel goed vond, dan zal je deze ook wel leuk vinden. De banen zijn nu wel een stuk breder waardoor je soms even moet zoeken hoe je moet rijden, maar als je ze eenmaal kent dan is dat ook geen probleem meer.
Als er genoeg mensen zijn met Pacific Rift, dan kunnen we die misschien eens spelen met de GoT PS3 clan
Als er genoeg mensen zijn met Pacific Rift, dan kunnen we die misschien eens spelen met de GoT PS3 clan
Hmmm... misschien dat ik Pure ook nog wel eens bestel dan, ik vind de quad sowieso het leukste voertuig in MotorStormhimlims_ schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:36:
[...]
ik vind motorstom 1e deel zwaar onder doen voor pure. pure vereist meer van de speler, en diversiteit in tracks en soorten evenementen zijn breeds
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 13-09-2009 22:26 ]
Pacific Rift is inderdaad leuk maar ik vind de banen soms wel erg onduidelijk. Met name in sommige stukken waar het erg donker is kan het super chaotisch zijn en raak je snel off track / krijg je een collision.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja idd, dat spel is supergaaf maar dan ben je lekker aan het racen en sta je ineens stil. blijkt dat je ergens tegenaan bent gereden. erg slecht afgewerkt.Bor de Wollef schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:28:
Pacific Rift is inderdaad leuk maar ik vind de banen soms wel erg onduidelijk. Met name in sommige stukken waar het erg donker is kan het super chaotisch zijn en raak je snel off track / krijg je een collision.
Oef, vanmiddag ongeveer anderhalf uur Uncharted kunnen spelen, maar dat is nog pittig zeg! Nu speelde ik tot voor kort alleen PES met een gamepad, dus het is al wennen, maar die gastjes komen van alle kanten! En als ik dan zie wat voor vijanden er allemaal nog op stapel staan; dat wordt nog wat
Flickr PSN ID= cheironnl
welke hdmi kabel raden jullie aan voor de ps3? ik heb met een el cheapo hdmi kabel problemen in 1080p op mijn samsung le 40a656 tv, op 720p werkt alles wel gewoon goed
Ik ben zelf ook een beetje lost op dit gebied. Ik had altijd in mijn hoofd dat een HDMI-kabel van 5,- hetzelfde moet kunnen doorgeven als een kabel van 150,- (Monster ofzo)....maar toen kreeg ik te horen dat het ook te maken heeft met de doorvoersnelheid, de 1 geeft het signaal sneller door dan de ander?GranCanaria schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:44:
welke hdmi kabel raden jullie aan voor de ps3? ik heb met een el cheapo hdmi kabel problemen in 1080p op mijn samsung le 40a656 tv, op 720p werkt alles wel gewoon goed
HDMI is toch gewoon HDMI...of zit ik hier naast?
Hier staat wat we allemaal mogen verwachten op de Tokyo game show 2009 van Sony.
Is wel direct vertaald van Japans naar het Nederlands.
http://translate.google.c...Fnr_20090911_tgs2009.html
Is wel direct vertaald van Japans naar het Nederlands.
http://translate.google.c...Fnr_20090911_tgs2009.html
Voluptuous Princess i.p.v. Fat princess?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja, het is allemaal koper zeg maar ;-)Michaeltje1984 schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:15:
[...]
Ik ben zelf ook een beetje lost op dit gebied. Ik had altijd in mijn hoofd dat een HDMI-kabel van 5,- hetzelfde moet kunnen doorgeven als een kabel van 150,- (Monster ofzo)....maar toen kreeg ik te horen dat het ook te maken heeft met de doorvoersnelheid, de 1 geeft het signaal sneller door dan de ander?
HDMI is toch gewoon HDMI...of zit ik hier naast?
Op zich is Monster grote onzin. Een dure kabel zou je volgens mij alleen moeten merken bij langere lengtes als de demping in de kabel een probleem kan worden voor 1080p signalen, zeg maar > 5 m. Ik ben er een keer ingetrapt. Op dit moment zit er tussen mijn PS3, Netgear EVA9150 en UPC box naar m'n AV receiver allemaal goedkope kabels. Nooit problemen gezien.
HDMI.org maakt het niet makkelijker, want volgens in HDMI 1.4 (nieuwe versie van de standaard) wordt onderscheid gemaakt in de kabels. Bv. voor automotive en 4K/2K capable (4K/2K is de volgende stap in resolutie na 1920 x 1280). Ben benieuwd hoe de kabel-boeren dit gaan uitbuiten.
[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 13-09-2009 23:52 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Qua moeilijkheidsgraad is het redelijk hetzelfde over het gehele spel. Het is niet zo dat het moeilijker is hoe verder je in het spel zit (al is toevallig de laatste missie wel behoorlijk pittig). En tja, sommige stukken zijn sowieso wel lastiger als anderen, waar je weer redelijk snel doorheen gaatcheiron schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:44:
Oef, vanmiddag ongeveer anderhalf uur Uncharted kunnen spelen, maar dat is nog pittig zeg! Nu speelde ik tot voor kort alleen PES met een gamepad, dus het is al wennen, maar die gastjes komen van alle kanten! En als ik dan zie wat voor vijanden er allemaal nog op stapel staan; dat wordt nog wat
De verkoper bleef behoorlijk vasthouden aan zijn verhaal (daar is hij een verkoper voor, dat snap ik...), maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de fabrikanten van zulke kabels gaan liegen over doorvoersnelheden, of ben ik hier te naïef voor? Als ik kijk wat een geleuter er op de site van Monster Cable staat http://www.monstercable.com/home_av/hdmi.asploekf2 schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:50:
[...]
Ja, het is allemaal koper zeg maar ;-)
Op zich is Monster grote onzin. Een dure kabel zou je volgens mij alleen moeten merken bij langere lengtes als de demping in de kabel een probleem kan worden voor 1080p signalen, zeg maar > 5 m. Ik ben er een keer ingetrapt. Op dit moment zit er tussen mijn PS3, Netgear EVA9150 en UPC box naar m'n AV receiver allemaal goedkope kabels. Nooit problemen gezien.
HDMI.org maakt het niet makkelijker, want volgens in HDMI 1.4 (nieuwe versie van de standaard) wordt onderscheid gemaakt in de kabels. Bv. voor automotive en 4K/2K capable (4K/2K is de volgende stap in resolutie na 1920 x 1280). Ben benieuwd hoe de kabel-boeren dit gaan uitbuiten.
4,98, 6,68 Gbps.....wat moet ik daarvan geloven dan? Het beeld komt door of het komt niet door. Volgens mij wordt het beeld nou niet mooier van een duurder kabeltje....
Zelfde als met het audio kabel verhaal (misschien zelfs nog erger).Michaeltje1984 schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:21:
[...]
De verkoper bleef behoorlijk vasthouden aan zijn verhaal (daar is hij een verkoper voor, dat snap ik...), maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de fabrikanten van zulke kabels gaan liegen over doorvoersnelheden, of ben ik hier te naïef voor? Als ik kijk wat een geleuter er op de site van Monster Cable staat http://www.monstercable.com/home_av/hdmi.asp
4,98, 6,68 Gbps.....wat moet ik daarvan geloven dan? Het beeld komt door of het komt niet door. Volgens mij wordt het beeld nou niet mooier van een duurder kabeltje....
Tot een zekere hoogte heeft het nut om een wat betere kabel te gebruiken (afhankelijk van wat voor apparaten je aansluit) maar daarna is het verschil zo klein dat het niet/amper waarneembaar is.
Met een gigantisch scherm kan ik me voorstellen dat je verschil zou kunnen zien, maar dan gaat het nog om kleine verschillen.
Die kabels van een paar euro vertrouw ik niet zo (ik hoor soms verhalen over rare problemen, geen weergave enzo), maar een kabel rond de 15 euro lijkt me prima.
Edit:
Heel toevallig vandaag (de 14e) 2 stuks HDMI kabels op iBood voor 14 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-09-2009 00:52 . Reden: ibood ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Populariteit voor de oude topics (staan nu nog vraagtekens in)Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:08:
[...]
Zowel in de intro als de FAQ staat het nu vermeld, ik zal het opnemen in de tabel ook. Bedankt voor de opmerking
41: 34
42: 40
43: 26
44: 56
45: 89
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
ik kreeg met mijn hdmi kabel en de ps3 op 1080p soort artifacts te zien, heel vreemd, en het beeld bleef refreshen, niet het beeld van de ps3.
ik denk dat ik die kabels van ibood ga proberen.
Ik had hetzelfde probleem, test nog even goed of het niet ergens 'anders' aan ligt. Bij mij lag 't namelijk aan de aansluiting op de TV..Uiteindelijk was voor mij de oplossing HDMI > DVIGranCanaria schreef op maandag 14 september 2009 @ 02:52:
ik kreeg met mijn hdmi kabel en de ps3 op 1080p soort artifacts te zien, heel vreemd, en het beeld bleef refreshen, niet het beeld van de ps3.
Zijn d'r al bricks door de 3.0 FW? 
Meestal wil ik wel 't nieuwste van 't nieuwste, maar soms hoor je wel eens dat 't misgaat bij nieuwe x.0-FW's.
Meestal wil ik wel 't nieuwste van 't nieuwste, maar soms hoor je wel eens dat 't misgaat bij nieuwe x.0-FW's.
Ik heb 4 hdmi aansluitingen op mijn tv, 2 ervan geprobeerd, de andere 2 zal ik nog eens proberen maar ik heb het ook gepost op het forum van playstation.nl. daar blijken meer mensen hier last van te hebben en ligt het waarschijnlijk aan de hdmi kabel echter heeft deze kabel altijd goed gewerkt met mijn phat ps3 en xbox360.Gusev schreef op maandag 14 september 2009 @ 05:13:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, test nog even goed of het niet ergens 'anders' aan ligt. Bij mij lag 't namelijk aan de aansluiting op de TV..Uiteindelijk was voor mij de oplossing HDMI > DVI
Eens even met je settings spelen van je PS3. Bedoel je zegt de oude PS3 te vervangen hebben met de Slim. Ik neem aan dat de kabels allemaal hetzelfde zijn en de TV ook en dat alleen de PS3 is veranderd. Dan moet je het toch echt gaan zoeken in de PS3 zelf en niet de rest.GranCanaria schreef op maandag 14 september 2009 @ 02:52:
ja dat is zo echter is er nog een verschil en dat is firmware 3, ik had op de oude ps3 geen fw 3, volgens mij zit hier iets in waar goedkope hdmi kabels niet tegenkunnen.
Ooit hetzelfde probleem gehad op 1 bepaalde HDMI poort van m'n Samsung LCD. Zag flikkerende witte puntjes op het scherm, met de knaken-kabel van de Action. Met een iets "duurdere" kabel (18 euro) was het probleem opgelost.GranCanaria schreef op maandag 14 september 2009 @ 02:52:
Alleen errors met Uncharted 1Osiris schreef op maandag 14 september 2009 @ 05:39:
Zijn d'r al bricks door de 3.0 FW?
PSN: Bellerophon-
Ja nou lijkt het me sterk dat je HDMI kabel het prima deed en dat opeens een nieuwe firmware de goedkoopheid van je kabel zou blootleggen. Ik denk eerlijk dat je eerder eens wat met de instellingen moet spelen en moet overwegen of er misschien niets aan de hand is met je PS3 qua videochip ofzo? Gewoon een redelijke HDMI kabel doet het prima. Heb zelf eentje van de MM van 20 euro (de goedkoopste die ze daar hadden) maar in principe is dat al te veel voor een HDMI kabel.GranCanaria schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:10:
ja dat is zo echter is er nog een verschil en dat is firmware 3, ik had op de oude ps3 geen fw 3, volgens mij zit hier iets in waar goedkope hdmi kabels niet tegenkunnen.
Overigens heb ik een 42" samsung plasma, en ik zt op ongeveer 3.5m en het scherm staat op 1080p en ik vind het formaat van de lettertype helemaal niet te groot. Eerder net iets te klein. Moet af en toe knijpen met m'n ogen om de tekst te lezen (en ja ik heb gewoon goede ogen
Nogmaals: ik gebruik een kabel van € 1,35 (allekabels.nl) op mijn PS3 Slim met FW 3.0, en dit werkt prima op de volle 1080p.
Dit is inderdaad precies hetzelfde als wat ik heb, ik denk dat ik vanmiddag gewoon even een andere hdmi kabel ga kopen, ben benieuwd of dat het oplost.Trent900 schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:45:
[...]
Ooit hetzelfde probleem gehad op 1 bepaalde HDMI poort van m'n Samsung LCD. Zag flikkerende witte puntjes op het scherm, met de knaken-kabel van de Action. Met een iets "duurdere" kabel (18 euro) was het probleem opgelost.
jongens niet weer dat gezeur over HDMI kabels he! Om games te spelen en blu-rays te bekijken gebruik ik gewoon een HDMI kabel van de Action (jaja, die uber cheap ass winkel) van: 3 euro! Deze doet het prima. Geeft alles stabiel door. Kijk op een 46'' Full HD tv, dus als het slecht was had ik het wel gezien.
Monster cables zijn in mijn optiek alleen een optie als je tientallen meters moet overbruggen.
En een vergelijk met audio kabels zoals hierboven gaat niet helemaal op. Audio kabels zijn analoog en zijn wél erg afhankelijk van de kwaliteit van de kabel/afscherming.
Monster cables zijn in mijn optiek alleen een optie als je tientallen meters moet overbruggen.
En een vergelijk met audio kabels zoals hierboven gaat niet helemaal op. Audio kabels zijn analoog en zijn wél erg afhankelijk van de kwaliteit van de kabel/afscherming.
PSN: Sluuz
Sluuz, mijn goedkope hdmi kabel heeft ook altijd goed gewerkt, met mijn xbox360 werkt ie zonder problemen op 1080p, echter niet (meer) met de ps3 slim en fw3Sluuz schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:06:
jongens niet weer dat gezeur over HDMI kabels he! Om games te spelen en blu-rays te bekijken gebruik ik gewoon een HDMI kabel van de Action (jaja, die uber cheap ass winkel) van: 3 euro! Deze doet het prima. Geeft alles stabiel door. Kijk op een 46'' Full HD tv, dus als het slecht was had ik het wel gezien.
Deze kabel heeft altijd goed gewerkt op mijn oude ps3 op 1080p, ik heb nog een zelfde hdmi kabel liggen die ook precies hetzelfde doet met de ps3 slim op 1080p.
Same hereSluuz schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:06:
Nu alleen nog een PS3 Slim, mijn huidige PS3 verkopen en ik ben helemaal gelukkig
PSN: Bellerophon-
ow, dat probleem heb ik ook af en toe, (ook met een knaken-kabel van de actionTrent900 schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:45:
[...]
Ooit hetzelfde probleem gehad op 1 bepaalde HDMI poort van m'n Samsung LCD. Zag flikkerende witte puntjes op het scherm, met de knaken-kabel van de Action. Met een iets "duurdere" kabel (18 euro) was het probleem opgelost.
Ik heb ook nog een iets duurdere kabel liggen, die zal ik eens proberen en kijken of dat het oplost.
[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 14-09-2009 10:14 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hier hebben echt veel mensen last van, sommige mensen merken het niet omdat ze op 720p werken.
nu ik er over nadenk: Klopt inderdaad! de eerste week had ik er geen last van omdat ik op 720p speelde, daarna toch maar 1080i ingesteld (mijn scherm is wel 720p, maar 1080i was net wat scherper), en toen kreeg ik het probleem.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit topic is gesloten.