• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Heeft er nog iemand tips voor mij om mijn topscores van super stardust hd te verhogen.

Ik heb nu ongeveer bij de tweede planeet 8,5 miljoen punten. Hoe ga ik hier ooit 27 miljoen van maken (topscore)?

Snel spelen en niet dood gaan (tijd bonus)

Moet je bommen nu wel of niet bewaren. In de tekst staat van wel, maar ik krijg er volgens mij nooit punten voor.
maukoo schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:03:
[...]
Ik zou je mijn bon kunnen geven (inscannen en mailen) als je interesse hebt. Ik heb nog een bon van de 60GB uit 2007 en een bon voor een PS3 slim van vorige week.
Zorg er wel voor dat als er iets van een omschrijving op de bon staat deze overeenkomt met jouw garantiegeval.

[ Voor 55% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-09-2009 15:07 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:22:
[...]

(Slechte) winkeliers proberen in sommige gevallen helaas de consument met de problemen op te zadelen omdat ze zelf te lui of incompetent zijn om dat af te handelen.
Ze zijn dit niet verplicht maar het is voor mij een reden om een bepaalde winkel met zo'n instelling te mijden.
Bij grote aankopen even vragen hoe het beleid van de winkel is betreft garantie kan nooit kwaad.
Andersom juist. Een hoop merken, zoals Tom Tom en HP/Acer (mbt laptops) hebben juist de fantastische oplossing in het leven geroepen dat de klant z'n reparatie zelf online kan aanmelden, en dat het product vervolgens wordt opgehaald/opgestuurd dient te worden. Dit heeft als voordeel dat de klant z'n reparatiestatus in de gaten kan houden, hij direct in contact staat met de reparateur, en dat het product véél sneller weer terug is.
Sommige consumenten zjin hiervoor te lui en incompetent en komen met argumenten aan als: 'ik heb het toch hier gekocht'.
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld grote tv's/MDA producten: gewoon even de fabrikant bellen en een monteur staat binnen no time op de stoep.
Nu weet ik niet of bovenstaande van toepassing is op de PS3, maar meld ik dit puur omdat ik vind dat sommige consumenten het probleem soms wat makkelijk in de schoenen van de verkopende partij schuift.

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:31
AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:42:
[...]

Yup, ik heb m vanaf de release date in de PSN store.
Heb een paar pagina's terug al mijn eerste bevindingen weergegeven, maar hierbij nogmaals:

- vernieuwend (ik speel het met hetzelfde gevoel als dat ik had bij bijv. Ico)
- platform / puzzelen (geen daadwerkelijke puzzels, maar: wat moet ik doen om met dit character op dat platform te komen
- bijzonder mooie levels
- korte levels dus leent zich uitstekend om 'even' te spelen
- mogelijkheid om tot 3 spelers op de bank coop te spelen
- ook goed te doen in je eentje
- trophies
Ik heb even terug gebladerd (had ik eerder moeten doen) en gelezen. Bedankt voor je impressies :) Is het spel nou storydriven, of is het meer gericht op het behalen van doelen (levels en puzzels uitspelen bijv.)? Ook ben ik wel benieuwd of je vaker terug komt om het te spelen of dat er toch een redelijk lange campaign aan zit waar je het voor doet. Ik krijg een beetje het idee dat je het snel uit speelt, maar dat er veel replay-waarde aan zit. Offline co-op is altijd erg prettig.

Nog even over de Yakuza4 screenshots; heel leuk natuurlijk, maar er is nog niet eens besloten of deel 3 state- of europeside wordt gereleased. Toch? Geloof dat op deel 1 na, nog geen van de spellen deze kant op is gekomen. Ondanks dat het er erg interessant uit ziet, ben ik dus niet geheel hoopvol op het spelen ervan.

You look like I need a drink.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb Trine nog (lang) niet uitgespeeld. Als ik de trophy list zie, dan heeft het (even uit mn hoofd, ps3 niet bij me op t werk) ca 20 levels. Alle levels bestaan uit volgens mij 3 of 4 velden, die je in 1 minuut tot 10 minuten doorloopt.

Het spel draait om het verhaal. Wel zijn er in de levels diverse 'experience points' neergelegd die soms makkelijk soms moeilijk te bereiken zijn. Met twee spelers maak je het je daarvoor overigens regelmatig makkelijker :) Hoewel ik zelf meestal neig naar het verhaal (FF fan hier :) ), moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat in Trine het verhaal me tot nu toe niet echt kan boeien, maar speel ik om de puzzels / levels, het samenspelen met de partner en het vinden van alle experience en hidden items!

Replay waarde kan ik thans nog niet beoordelen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Anoniem: 191050

bram1984 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:08:
[...]

Andersom juist. Een hoop merken, zoals Tom Tom en HP/Acer (mbt laptops) hebben juist de fantastische oplossing in het leven geroepen dat de klant z'n reparatie zelf online kan aanmelden, en dat het product vervolgens wordt opgehaald/opgestuurd dient te worden. Dit heeft als voordeel dat de klant z'n reparatiestatus in de gaten kan houden, hij direct in contact staat met de reparateur, en dat het product véél sneller weer terug is.
Sommige consumenten zjin hiervoor te lui en incompetent en komen met argumenten aan als: 'ik heb het toch hier gekocht'.
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld grote tv's/MDA producten: gewoon even de fabrikant bellen en een monteur staat binnen no time op de stoep.
Nu weet ik niet of bovenstaande van toepassing is op de PS3, maar meld ik dit puur omdat ik vind dat sommige consumenten het probleem soms wat makkelijk in de schoenen van de verkopende partij schuift.
Dat klopt, maar volgens de Nederlandse wet heb jij een overeenkomst met de verkoper, niet met de fabrikant. Uiteindelijk is hij degene waar je aanklopt met je problemen mocht de fabrikant dit om de een of andere reden niet willen oplossen voor je.

• bram1984
Die wet kan me gestolen worden. Als ik mijn laptop door HP kan laten ophalen, en 'm 1 á 2 weken later weer terug heb, dan ga ik toch echt voor die oplossing.

• Jaffe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:55
Net een nieuwe PS3 slim binnen gekregen. Nu sloot ik hem aan met hdmi aan een sony bravia maar er komt geen beeld. Met de standaard kabel lukt het wel. Moet ik eerst instellingen maken of is de hdmi poort kapot?

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In het videoscherm moet je de instellingen maken dat het over hdmi gaat.

Anoniem: 191050

bram1984 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:30:
Die wet kan me gestolen worden. Als ik mijn laptop door HP kan laten ophalen, en 'm 1 á 2 weken later weer terug heb, dan ga ik toch echt voor die oplossing.
En dat is jouw keus. Maar als iemand anders het graag door de verkoper wil laten oplossen heeft die verkoper dat maar te doen. Ik laat het zelf ook zoveel mogelijk door de fabrikant doen, maar als die eens moeilijk doen mag de verkoper dat gaan uitzoeken met de fabrikant ipv daar mijn probleem van te maken.

• bram1984
Standaard kabel aansluiten -> video uitvoer: HDMI -> voilá.

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:05
Jaffe schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:37:
Net een nieuwe PS3 slim binnen gekregen. Nu sloot ik hem aan met hdmi aan een sony bravia maar er komt geen beeld. Met de standaard kabel lukt het wel. Moet ik eerst instellingen maken of is de hdmi poort kapot?
Ik had dit ook mijn HDMI poort was kapot. Probeer anders dit: je PS3 op standby te zetten. Dan de powerbutton ingedrukt houden (de ps3 piept als je hem indrukt als je hem langer ingedrukt houd hoor je nog een piep) laat dan de powerbutton los en je videoinstellingen moeten gereset zijn. Normaal als je hem nieuw uit de doos haalt en je sluit hem aan op je HDMI dan moet de PS3 hem eigenlijk herkennen. Succes!!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:45:
[...]

Het mag duidelijk zijn dat een bedrijf niet staat te springen om garantieclaims.
Hoe moeilijk is het om een bonnetje te bewaren en/of hiervan een kopie te maken?
Ik heb van alle aankoopbonnen van bedragen boven de €50,- minimaal één kopie (en de originele uiteraard) en van de bedragen boven de €100,- heb ik nog een extra kopie in een brandwerende kluis liggen.
nofi, maar je nick is er dan ook naar :) Ik hou bonnen bij van alles wat iets of wat van waarde heeft, maar een kopie van mijn 101 euro kostende processor ligt echt niet in de kluis hoor..

• Jaffe
Ook op een andere tv in huis doet ie het niet zelfs niet na vasthouden. Zo even andere kabel proberen anders gaat ie terug.

Anoniem: 218213

Jaffe schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:37:
ik heb een tijdje terug het zelfde probleem gehad, ik wilde de ps3 alweer inpakken,

heb uiteindelijk 10 minuten liggen klooien , maar daarna deed die het weer, even video instellingen resetten ectr

• Jaffe
Er komt nu een nieuwe HDMI kabel aan. Zo niet gaat ie terug haal ik er ergens anders wel 1.

• Jaffe
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:59:
[...]

ik heb een tijdje terug het zelfde probleem gehad, ik wilde de ps3 alweer inpakken,

heb uiteindelijk 10 minuten liggen klooien , maar daarna deed die het weer, even video instellingen resetten ectr
Heb je het gereset met de knop ingedrukt houden?
ScSi schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:56:
[...]nofi, maar je nick is er dan ook naar :) Ik hou bonnen bij van alles wat iets of wat van waarde heeft, maar een kopie van mijn 101 euro kostende processor ligt echt niet in de kluis hoor..
Ik heb het met name over bonnetjes van mijn DVD/Blu-ray verzameling, film- en gamecollectibles, etc. etc.
De TV, PS3, Receiver etc. etc. zijn (makkelijk) vervangbaar, de rest is me veel meer waard. ;)

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:30
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:32:
[...]

Krijg je geen foutmelding/-code in beeld?
Nee, geen foutmelding. Na 3 x de-installeren en opnieuw installeren doet ie het..vreemd maar het is bij deze opgelost.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:45:
[...]

Het mag duidelijk zijn dat een bedrijf niet staat te springen om garantieclaims.
Hoe moeilijk is het om een bonnetje te bewaren en/of hiervan een kopie te maken?
Ik heb van alle aankoopbonnen van bedragen boven de €50,- minimaal één kopie (en de originele uiteraard) en van de bedragen boven de €100,- heb ik nog een extra kopie in een brandwerende kluis liggen.
Zoiets heb ik zelf ook. Maar goed je kan wel eens wat kwijt raken. Ik vind niet dat je dan als bedrijf zijnde moet lopen shitten. Want je slaat je eigen database er kennelijk toch op na als je een PS3 binnenkrijgt. Dus ja waarom iemand niet gratis laten repareren als hij geen bon heeft en je in je eigen systeem kan zien dat je gewoon nog garantie hoort te verlenen? Maar beste is natuurlijk gewoon je bon bewaren.

• Jaffe
Heb net een nieuwe kabel gehaald. Nu doet ie het prima. Supermooi beeld enzo. Lag dus aan de kabel van de action. Gevoelig dingetje zon ps3

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jaffe schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:42:
Heb net een nieuwe kabel gehaald. Nu doet ie het prima. Supermooi beeld enzo. Lag dus aan de kabel van de action. Gevoelig dingetje zon ps3
Ow, daar zou ik ook nog op terugkomen, mijn problemen (grijze ruis, wegvallend beeld op 1080i) zijn ook verholpen nadat ik de action-kabel vervangen heb door eentje van ibood.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• fractus
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik heb niet echt een probleem, maar meer een eigenaardigheid:
Ik kijk best vaak series via mijn ps3 op de televisie, en die filmpjes zijn verre van 1080p, dus de ps3 'zoomt' van zichzelf in.
Maar als dat gebeurt, mis ik zowel aan de bovenkant als aan de onderkant een klein stukje van mijn beeld.
Nu is dat niet zo heel schokkend, maar de filmpjes hebben ingebakken ondertiteling en dan wordt het wat lastiger, want waar die ondertiteling eerst een flink stuk boven de rand van het beeld zweefde, zit die nu tegen die rand aan, waardoor een 'g' bijvoorbeeld meer een 'o' wordt.
Is er iemand die dit herkent?

De filmpjes zijn Japans, misschien heeft dat er iets mee te maken, en ik heb het probleem bij zowel 480p als 720p
Mijn tv is een Sony Bravia 40v4210

Bij voorbaat dank!

[ Voor 1% gewijzigd door fractus op 24-09-2009 17:16 . Reden: typos ]

• RnB
  • Laatst online: 19:38

RnB

Had je al gezien dat je dit kan instellen? Moet je tijdens het kijken op driehoekje klikken en dan even naar die instelling zoeken. Screen mode heet het. ;)
Er zijn 3 instellingen: Original, Zoom en Fullscreen. Waarschijnlijk staat ie nu op zoom.

[ Voor 5% gewijzigd door RnB op 24-09-2009 17:18 ]

Anoniem: 224360

Juist gewoon de goede instelling per film zoeken, meestal kiest de ps3 automatisch de goede bij mij, soms ff handmatig aanpassen.

• fractus
ik heb bij de 480 zelfs 4 mogelijkheden, normaal, volledig scherm, zoomen en origineel, en bij die eerste 3 blijft het beeld hetzelfde, alleen bij zoom is het nog slechter, dan kan ik zelfs niet de onderste regel lezen.
En bij original krijg ik een 480p filmpje in een 1080p scherm, dat is nogal klein...
En bij 720p heb ik alleen de keuze normaal en original, bij normaal hetzelfde verhaal als bij 480p, ik mis dus een stukje, en bij origineel heb ik er ook zwart omheen, net als bij 480p.

Ik heb ze allemaal al geprobeerd, maar het helpt niet.

Dus dat is het in ieder geval niet...

[ Voor 52% gewijzigd door fractus op 24-09-2009 17:41 ]

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 12:40

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Misschien al eerder gevraagd maar kon het niet vinden:

Sinds de 3.0.0 firmware kom je na het inloggen automatisch terecht op het icoon van de Playstation Store. Ook als je dan naar links scrolt naar je Games is het eerste icoon waar je op terecht komt het Playstation Icoon welke zich tegenwoordig ook in je Games lijst bevind.

Kan dat anders ingesteld worden? Of zit dit ingebakken in de nieuwe firmware?

Ik kan best begrijpen dat Sony wat extra geld wil verdienen en gebruik de Store ook voor demo's of Battlefield 1943 aan te schaffen. Maar ik gebruik hoofdzakelijk mijn PS3 om te gamen (die ik ook al koop) en niet om altijd maar terecht te moeten komen in de delen waar je nog meer geld kan uitgeven. Als ik mijn PS3 aanzet wil ik meteen kunnen gamen, of is dat raar?

It's life, Jim, but not as we know it...

• -Mous-
  • Laatst online: 25-05 00:10
fractus schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:31:
ik heb bij de 480 zelfs 4 mogelijkheden, normaal, volledig scherm, zoomen en origineel, en bij die eerste 3 blijft het beeld hetzelfde, alleen bij zoom is het nog slechter, dan kan ik zelfs niet de onderste regel lezen.
En bij original krijg ik een 480p filmpje in een 1080p scherm, dat is nogal klein...
En bij 720p heb ik alleen de keuze normaal en original, bij normaal hetzelfde verhaal als bij 480p, ik mis dus een stukje, en bij origineel heb ik er ook zwart omheen, net als bij 480p.

Ik heb ze allemaal al geprobeerd, maar het helpt niet.

Dus dat is het in ieder geval niet...
Het kan ook de overscan correctie van je TV zijn. Probeer eens een andere stand op je TV.

Als je iets doet, doe het dan goed.

• Zomborro

Zomborro

O ja misschien een leuke aanbieding voor degene die nog geen PS3 hebben:

Nieuwe PS3 Slim + twee controllers = 260 euries....

https://www.electronicsforyou.nl/webwinkel/Spelcomputers/Playstation-3/

• fractus
Heb ik ook geprobeerd, maar mijn tv krijgt als input altijd 1080p van mijn ps3, dus het enige wat ik nog kan doen is inzoomen op het al door de ps3 gezoomde beeld. Dat werkt alleen maar averechts. Ik heb alle standen geprobeerd.

Anoniem: 113793

MAG beta code, voor de eerste die hem snel genoeg in kan voeren bij de store:

spoiler:
RB8D-2BBE-R9R6

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
fractus schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:39:
Heb ik ook geprobeerd, maar mijn tv krijgt als input altijd 1080p van mijn ps3, dus het enige wat ik nog kan doen is inzoomen op het al door de ps3 gezoomde beeld. Dat werkt alleen maar averechts. Ik heb alle standen geprobeerd.
Wat voor filmpjes zijn het? Avi'tjes, of geconverteerd van mkv (720p). Ik gebruik mkv2vob voor 720p animes, maar dan moet je wel instellen dat de subs een regel hoger worden ingebakt. Bij originele hardsubs avi's animes is de regelhoogte altijd in orde.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Anoniem: 268331

toetsenrammer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:37:

Is dit niet erg goedkoop? Ik bedoel, een ps3 slim voor 260 is al goedkoop (ivm de pricewatch) laat staan dat ze er nog een 2de controller bij doen. Is dit wel te vertrouwen, ik krijg weer het intershopper gevoel..

iemand ervaring met deze shop? Zal zo ffe googlen.

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 20:32
toetsenrammer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:32:

Sinds de 3.0.0 firmware kom je na het inloggen automatisch terecht op het icoon van de Playstation Store. Ook als je dan naar links scrolt naar je Games is het eerste icoon waar je op terecht komt het Playstation Icoon welke zich tegenwoordig ook in je Games lijst bevind.

Ik kan best begrijpen dat Sony wat extra geld wil verdienen en gebruik de Store ook voor demo's of Battlefield 1943 aan te schaffen. Maar ik gebruik hoofdzakelijk mijn PS3 om te gamen (die ik ook al koop) en niet om altijd maar terecht te moeten komen in de delen waar je nog meer geld kan uitgeven. Als ik mijn PS3 aanzet wil ik meteen kunnen gamen, of is dat raar?
Onder Instellingen kan je dit uitzetten, waarna je PS3 gewoon weer opstart zoals hij dat voorheen deed.

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:23
Anoniem: 268331 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:04:
[...]

Is dit niet erg goedkoop? Ik bedoel, een ps3 slim voor 260 is al goedkoop (ivm de pricewatch) laat staan dat ze er nog een 2de controller bij doen. Is dit wel te vertrouwen, ik krijg weer het intershopper gevoel..

iemand ervaring met deze shop? Zal zo ffe googlen.
inderdaad te goedkoop:
linkje

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
toetsenrammer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:37:

Zou ik niet vertrouwen. Een te goedkope prijs, crapy site en geen telefoonnummer.

yups, zat ook net opgelichtopinternet.nl te lezen. pff het gaat wel hard zo of niet?? paar dagen geleden intershopper en nu ook deze al, lijkt wel wildgroei!

Ik zag ook al geen telefoon nr, dus daar bestel ik zowiezo niets.

• fractus
BatmanHorizon schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:55:
[...]

Wat voor filmpjes zijn het? Avi'tjes, of geconverteerd van mkv (720p). Ik gebruik mkv2vob voor 720p animes, maar dan moet je wel instellen dat de subs een regel hoger worden ingebakt. Bij originele hardsubs avi's animes is de regelhoogte altijd in orde.
Het zijn mp4 filmpjes, ik heb ze van taka .

Verder heb ik ze met PS3 media server op m'n ps3 gezet.

Ik heb er voor de rest niets mee gedaan.

Iemand nog een briljante ingeving?

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo, gister Mirrors Edge binnen gekregen en wat een toppertje en dat voor 10 euromuntjes.
Vandaag een 13e titel toegevoegd aan mijn collectie nml Cod:modern warfare [€22,-], tja ik heb nog wat in te halen en een echte shooter had ik nog niet. :P
Volgende week Fifa10 er nog bij en dan red ik me wel weer even. 8)

Nu ooit nog eens een spel uitspelen. :X

Uncharted bijna uitgespeeld maar die heb ik even laten liggen vanwege de problemen met de firm/software.

Only fools are enslaved by time and space.

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:21
LoneRanger schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:55:
Zo, gister Mirrors Edge binnen gekregen en wat een toppertje en dat voor 10 euromuntjes.
Vandaag een 13e titel toegevoegd aan mijn collectie nml Cod:modern warfare [€22,-], tja ik heb nog wat in te halen en een echte shooter had ik nog niet. :P
Volgende week Fifa10 er nog bij en dan red ik me wel weer even. 8)

Nu ooit nog eens een spel uitspelen. :X

Uncharted bijna uitgespeeld maar die heb ik even laten liggen vanwege de problemen met de firm/software.
Waar heb je COD gevonden voor 22 euro? Ik zoek hem nog steeds voor een leuke prijs.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MediaMarkt.
Volgens mij alleen deze week nog maar dat weet ik niet zeker.
Ik had de tip trouwens gewoon uit dit topic waarvoor dank. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:01
Klop ik had hem vorige week gekocht voor € 22,- en hier gemeld. Echter zag ik dat ze bij de MM (Utrecht) nu weer op € 39,- stonden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Zomborro

Zomborro

Excuus, ik heb deze link doorgekregen van een vriend... :|

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Strange. Een maatje van me zei vandaag: "Je moet echt de IL-2 Sturmovik: Birds of prey demo downloaden van de playstation store!", dus ik net zoeken en zoeken (bij de I, en bij de S, en bij de B, maar ik kan hem niet vinden. Kijk ik nu scheef, of halen ze soms gewoon content weg ofzo?

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

• Surfer

Surfer

~

De PSN update van vandaag:

Special Offers
As detailed last week, PixelJunk Racers, High Velocity Bowling, Super Stardust HD Double Pack, Echochrome Micro and Disney’s Action Game feat. Hercules are still on special offer this week, however, we also have the below Guitar Hero Tracks available for one week only starting today:

Guitar Hero World Tour – all tracks (£1.19/€1.49)
Mr. Brightside by The Killers
Low by Travis Barker
What’s My Age Again by Blink 182
Jessie’ Girl by Rick Springfield
We Are The Champions by Queen
Human by The Killers
Black Betty by Ram Jam
Because of You by Nickelback
1979 by Smashing Pumpkins
Hot Blooded by Foreigner
No Rain by Blind Melon
Life In The Fast Lane by The Eagles
Drive by Incubus
Rock n’ Roll Band by Boston
Fat Bottomed Girls by Queen
Gimme All Your Lovin’ by ZZ Top
Another Way To Die by Jack White and Alicia Keys
So What by Pink
Old Time Rock and Roll by Bob Seger
One Of These Nights by The Eagles
You Know You’re Right by Nirvana
Ticks by Brad Paisley
Use Me by Hinder
Me and My Gang by Rascal Flatts
Sliver by Nirvana
PEGI 12+

Downloadable Games
Heavy Weapon (£6.99/€7.99)
PEGI 7+

Demos (free)
Ninja Gaiden Sigma 2
PEGI 16+

Lost Planet 2
PEGI 16+

The Punisher: No Mercy
PEGI 16+

Add-On Game Content
Fallout 3 – Broken Steel Pack (£7.99/€9.99)
PEGI 16+

Batman: Arkham Asylum – Prey In The Darkness Pack (free)
PEGI 16+

UFC Unleashed 2009 – Additional Fighters (£2.99/€3.99)
PEGI 16+

Madden NFL 10 – AFL Legacy Pack (£5.25/€6.59)
PEGI 3+

Tiger Woods PGA Tour 10 – Sheshan Course (£4.79/€5.99)
PEGI 3+

Guitar Hero 5 –

Dull Life by Yeah Yeah Yeahs (£1.59/€1.99)
Geeks Were Right by The Faint (£1.59/€1.99)
Munich by Editors (£1.59/€1.99)
Yeah Yeah Yeahs/The Faint/Editors Track Pack (contains the three tracks listed above) (£4.39/€5.49)
PEGI 12+

Rock Band –

Amongst The Waves by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Force of Nature by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Gonna See My Friend by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Got Some by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Johnny Guitar by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Just Breathe by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Speed of Sound by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Supersonic by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
The End by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
The Fixer by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
Unthought Known by Pearl Jam (£0.99/€1.49)
PEGI 12+

Videos (free)
MAG Leadership Trailer
Dragon Age: Origins Warden’s Calling Trailer
Fallout 3 Trailers
Cloudy With A Chance Of Meatballs Trailer
Wallpapers (free)
Heroes Over Europe Heroes Wallpaper

PlayStation Store via PSP and Media Go
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
Colin McRae DiRT 2 (£23.99/€29.99)
PEGI 3+

Cloudy With A Chance Of Meatballs (£23.99/€29.99)
PEGI 7+

Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
Prinny Can I Really Be The Hero? – Li’l Asagi Comes Home (£2.99/€3.99)
PEGI 7+

Rock Band Unplugged -

Flathead by The Fratellis (£0.99/€1.49)
Wake Up Dead by Megadeth (£0.99/€1.49)
PEGI 12+

[ Voor 51% gewijzigd door Surfer op 24-09-2009 20:06 ]

• Grannd
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

Hoe durf je het nieuwe album van Pearl Jam eruit te knippen :o

* Grannd kan niet wachten om hem van de US Store te plukken, maar da's vanavond pas

Demo van Ninja Gaiden Sigma 2 maar checken vanavond.

• Surfer

Surfer

~

OK, ik heb hem nu met muziek gepost.
Ik doe zelf niet aan RB/GH, dus het leek me onnuttige info :)

Zo goed dan? ;)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

toetsenrammer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:32:

Bij je systeeminstellingen kan je dit veranderen. Precieze benaming weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar het staat er een beetje cryptisch. Heb het laatst ook uitgezet.

En misschien zou je die link uit je andere bericht weg kunnen halen. Dan kan er ook niemand per ongeluk op terecht komen.

PSN: Shiver23

• Grannd
  • Laatst online: 27-05 16:21

Grannd

da Granndest

Surfer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:06:
OK, ik heb hem nu met muziek gepost.
Ik doe zelf niet aan RB/GH, dus het leek me onnuttige info :)

Zo goed dan? ;)
Tja, ik geloof ook wel dat er niet bijster veel interesse is voor Rock Band is in Nederland, maar ik blijf me ermee vermaken.

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zijn de PSN pre-paid kaarten nu al te verkrijgen in NL? Via Google vind ik niet zoveel behalve verkopers die de Amerikaanse kaartjes verkopen. Als ze er nog niet zijn wanneer komen ze dan?
In de Japanse store zie ik nu Final Fantasy VIII staan, voor 1500 yen (+/- €15,-).
Hopelijk komen deel IX en X ook nog. :D

MeijsteR schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:42:
Zijn de PSN pre-paid kaarten nu al te verkrijgen in NL? Via Google vind ik niet zoveel behalve verkopers die de Amerikaanse kaartjes verkopen. Als ze er nog niet zijn wanneer komen ze dan?
Game mania verkoopt ze vanaf 1 oktober. Las dat ze 2 weken vertraging hadden.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dialMforMike schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:09:
[...]

Ik heb even terug gebladerd (had ik eerder moeten doen) en gelezen. Bedankt voor je impressies :) Is het spel nou storydriven, of is het meer gericht op het behalen van doelen (levels en puzzels uitspelen bijv.)? Ook ben ik wel benieuwd of je vaker terug komt om het te spelen of dat er toch een redelijk lange campaign aan zit waar je het voor doet. Ik krijg een beetje het idee dat je het snel uit speelt, maar dat er veel replay-waarde aan zit. Offline co-op is altijd erg prettig.

Nog even over de Yakuza4 screenshots; heel leuk natuurlijk, maar er is nog niet eens besloten of deel 3 state- of europeside wordt gereleased. Toch? Geloof dat op deel 1 na, nog geen van de spellen deze kant op is gekomen. Ondanks dat het er erg interessant uit ziet, ben ik dus niet geheel hoopvol op het spelen ervan.
Ik heb Trine op Normal mode in +- 8 uur uitgespeeld,14 levels in totaal. In totaal mis ik maar 2 van de experience points (orbs die in de levels liggen) en verder heb ik alles. Dus echt heel moeilijk is het niet. Ook is er niet veel replay waarde, mede doordat de de items alleen maar verschijnen als je het spel helemaal opnieuw begint (Ben zelf met Very Hard bezig nu.)
Maar met 2 vrienden in co-op spelen is gegarandeerd een avond plezier :) (Het is wel een ideaal spel voor trophy hunters, elk 100% compleet level geeft je een zilveren trophy.)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 24-09-2009 20:52 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Meelobee schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:52:
[...]Maar met 2 vrienden in co-op spelen is gegarandeerd een avond plezier :) (Het is wel een ideaal spel voor trophy hunters, elk 100% compleet level geeft je een zilveren trophy.)
Terminator Salvation, elk level een gouden trophy --> op normaal uitspelen nog een gouden en op hard uitspelen ook goud en een platinum ;)
En hard is niet zo hard (en meteen speelbaar).
Ik heb nu 3 uurtjes gespeeld en zit in level 8 (van de 9).

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:55:
[...]

Terminator Salvation, elk level een gouden trophy --> op normaal uitspelen nog een gouden en op hard uitspelen ook goud en een platinum ;)
En hard is niet zo hard (en meteen speelbaar).
Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld en zit in level 5 (van de 9).
Maar very hard is niet meteen speelbaar, die unlock je ook door em op medium te spelen :) Ah je bedoeld natuurlijk Terminator...nevermind...;)

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 24-09-2009 21:49 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:53
Voor allen die de afgelopen dagen aan het twisten en draaien waren over de twee voetbalspellen, hierbij alvast de eerste review:
FIFA10
:P

Ik had een vraagje, nu ook FF VIII uitkomt, weet iemand of FF VII en/of VIII er nog een beetje speelbaar uitziet op een 37 of 40 inch full hd tv? Ik bedoel, hebben ze hier wat aan gedaan, of is het letterlijk wat ik denk, en oude tv resolutie uitgestrekt naar full hd?

En heeft iemand daar screenshots van? ik kon ze niet vinden op google,

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 268331 op 24-09-2009 22:24 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Ik heb hier nog wat PSX-spellen liggen waaronder FF VII.
Moet zeggen dat ik het niet om aan te zien vind en dat de game nog maar net "speelbaar" genoemd mag worden. Dat ik geen PS3 graphics mag verwachten van een PSX game snap ik wel, maar met een spel als FF speelt het gewoon niet lekker. Letters zijn soms zo vaag in beeld gebracht dat ik letterlijk van mijn (42") tv moet lopen om te zien wat er nu staat.

Overigens vind ik alleen Tekken 3 speelbaar van de PSX games die ik hier heb liggen. Maar dat is meer omdat Tekken gewoon hersenloos buttonbashen is en je dus niet te veel let op de graphics. En dat ik die game nog steeds meer dan waardeer O+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

hmm, dankje voor de reply, dat is zonde want ik verheugde me eigenlijk best veel om FF 7 en 8 (en verder) toch eens te spelen omdat ik als ik weer in nederland ben van plan ben een Ps3 te kopen. Dit wordt mijn allereerste ps aankoop en ik heb een tijd de FF moeten missen.

Hmm. zonde! Nja, dan blijft het hopen om een soort remake, netzoals GoW 1 en 2.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 23:12
Desctruction Derby kan er ook nog wel mee door. Al vallen dit soort dingen altijd tegen ivm je herinneringen

Flickr PSN ID= cheironnl

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
FF 7 is goed speelbaar op mijn 32" scherm, maar speel het toch liever op de PSP. Op een of andere manier vind ik rpg's fijner op een handheld...

Dinsdag eindelijk Metal Gear Solid 4 gekocht, voor €20,- (bij de eplaza). Jemig, wat een geweldig spel. Had vandaag vrij en speelde ongemerkt 5 uur achter elkaar door :| Nou ja, voor iedereen die overweegt hem te kopen, doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:11

FeaR

In GoT we trust

Knul schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:07:
FF 7 is goed speelbaar op mijn 32" scherm, maar speel het toch liever op de PSP.
"Goed speelbaar" is natuurlijk ook iets persoonlijks. Ik zit als ik aan het gamen ben nog geen 1,5 meter vanaf mijn 42". Dus qua "ideale afstand" is dan al lang geen sprake meer en wellicht dat ik het daarom ook niet te doen vindt.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 25-09-2009 00:12 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:00
Voor wie Little Big Planet nog niet heeft:

14 euro incl. shipping is best betaalbaar op eBay!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 22:53

Grozno

acts without consequence!

MeijsteR schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:42:
Die komen beschikbaar met de release van de PSP Go :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

fractus schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:39:
Je draait 480p materiaal op een 1080p beeldscherm, dat ga je niet mooi krijgen.

Het beste is om hogere kwaliteit bronmateriaal te gebruiken. Of je zou je PS3 op 720p in kunnen stellen voor je je series afspeelt, dan ziet het er misschien met de zoom iets beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 21:07

Mud.Starrr

I shoot people for money

Knul schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:07:
FF 7 is goed speelbaar op mijn 32" scherm, maar speel het toch liever op de PSP. Op een of andere manier vind ik rpg's fijner op een handheld...

Dinsdag eindelijk Metal Gear Solid 4 gekocht, voor €20,- (bij de eplaza). Jemig, wat een geweldig spel. Had vandaag vrij en speelde ongemerkt 5 uur achter elkaar door :| Nou ja, voor iedereen die overweegt hem te kopen, doen :).
Haha ik ken het probleem.
MGS ben je zo een paar uur kwijt als je 'eventjes' gaat spelen :+.
Ik heb al ruim 20 uur gespeeld, maar ik ben nu bij het laatste stukje, wat ik stiekem wel jammer vind (mag langer duren).
Ze hebben naar mijn smaak wel iets teveel spektakel en actie in de game gestopt.
Af en toe zit ik gewoon te wachten tot ik weer even ouderwets mag sluipen, maar al met al is het een van de beste spellen van het moment (hoewel ik niet weet hoever daarin de mening van een echt Metal Gear fan telt).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
Voor mensen die een PS3 Slim willen gaan kopen, de Wehkamp heeft tussen 08:00 en 23:00 een aanbieding (en volgens hun zelf is dat dan de laagste prijs van Nederland): http://www.wehkamp.nl/Win...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hier verder: Het Playstation 3 Ervaringen Topic - Deel 47

Vanholm: Zullen we de volgende keer anders even gewoon op de 1000e post wachten? ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.